Dr.Ghanem Niyaz
Monday, December 11, 2017 9:59:40 AM
Szép napot mindenkinek !

Ma reggeltől minden gyorsan megy, a leletek is lekérdezhetők !

maradjon is így !

[mindenok]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 10:13:26 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Szép napot mindenkinek !

Ma reggeltől minden gyorsan megy, a leletek is lekérdezhetők !

maradjon is így !

[mindenok]

Szuper! Köszönjük, mi is reméljük, hogy így marad!

dr.Kovács József
Monday, December 11, 2017 10:14:00 AM
Nem lehetene a profil adatok beküldését kicsit automatizálni?

Például: influenza elleni védőoltás beadása. A profil által kért adatok kinyerhetők az oltási lapról. Átemelve a profil adatokhoz gyorsabb lenne a beküldés, nem kellene minden egyes betegnél újra és újra beírni.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 10:31:31 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

nem lehetene a profil adatok beküldését kicsit automatizálni?

Például: influenza elleni védőoltás beadása. A profil által kért adatok kinyerhetők az oltási lapról. Átemelve a profil adatokhoz gyorsabb lenne a beküldés, nem kellene minden egyes betegnél újra és újra beírni.

Dehogynem! Informatikában nincsen lehetetlen, csak mérlegelni kell (előnyök/hátrányok, befektetés/eredmény). Úgy látjuk, hogy most még mindig elsőbbséget kell kapjon az EESZT stabil, gyors működésének támogatása - természetesen, ahogy eddig is tapasztalták, a változó jogszabályok mindig is prioritással szerepelnek. Azt hiszem közeleg az az idő, amikor az EESZT folyamatos használata nem lesz megkerülhető - ezért minden erőnkkel támogatni szeretnénk a még nem csatlakozott partnereinket is, hogy ők is elkerüljék az esetleges szankciókat! Ezért egy kis türelmet kérünk még a továbblépést illetően! S közben hadd kérjek én is valamit: gondolkodjon az Ixnet rendszerünkről [felnez] , szerintem érdemes ebben az irányban is végiggondolni a lehetőségeket!

dr.Kovács József
Monday, December 11, 2017 11:12:41 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

nem lehetene a profil adatok beküldését kicsit automatizálni?

Például: influenza elleni védőoltás beadása. A profil által kért adatok kinyerhetők az oltási lapról. Átemelve a profil adatokhoz gyorsabb lenne a beküldés, nem kellene minden egyes betegnél újra és újra beírni.

Dehogynem! Informatikában nincsen lehetetlen, csak mérlegelni kell (előnyök/hátrányok, befektetés/eredmény). Úgy látjuk, hogy most még mindig elsőbbséget kell kapjon az EESZT stabil, gyors működésének támogatása - természetesen, ahogy eddig is tapasztalták, a változó jogszabályok mindig is prioritással szerepelnek. Azt hiszem közeleg az az idő, amikor az EESZT folyamatos használata nem lesz megkerülhető - ezért minden erőnkkel támogatni szeretnénk a még nem csatlakozott partnereinket is, hogy ők is elkerüljék az esetleges szankciókat! Ezért egy kis türelmet kérünk még a továbblépést illetően! S közben hadd kérjek én is valamit: gondolkodjon az Ixnet rendszerünkről [felnez] , szerintem érdemes ebben az irányban is végiggondolni a lehetőségeket!

Természetesen tervezem az Ixnetet, de egyelőre objektív okok miatt nem megy. [sir]

Egyelőre megmaradok utóvédnek. [elpirul]


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Monday, December 11, 2017 11:14:44 AM
Lehet, hogy találtam egy hibát. Már harmadszor fordul elő, hogy az EESZT duplázza a recepteket.

Két teljesen egyforma recept kerül kinyomtatásra más EESZT kóddal, de ugyanazon ellátva dátumokkal (-tól, ig).

Az EESZT-be is így kerül. ????

Elküldöm a scannelt recepteket (infomix@infomix.hu)


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Monday, December 11, 2017 11:15:46 AM
Nem lehet, hogy a scannelés azért lassú, mert az EESZT panel beállítások fülén be van jelölve az EHR (nem kivehető). ??
dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 11:30:42 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Lehet, hogy találtam egy hibát. Már harmadszor fordul elő, hogy az EESZT duplázza a recepteket.

Két teljesen egyforma recept kerül kinyomtatásra más EESZT kóddal, de ugyanazon ellátva dátumokkal (-tól, ig).

Az EESZT-be is így kerül. ????

Elküldöm a scannelt recepteket (infomix@infomix.hu)

Köszönjük, nézzük!!!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 11:32:24 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Nem lehet, hogy a scannelés azért lassú, mert az EESZT panel beállítások fülén be van jelölve az EHR (nem kivehető). ??

Minden lehet, de nem valószínű! EHR-nél csak lekérdezés van, így elvileg csak manuális beavatkozásra indul. Elvileg....

Varga Sándor
Monday, December 11, 2017 11:36:39 AM
EESZT-s vények sorozat nyomtatásánal volt ma több rendelőben is probléma. Receptíráskor az OK-val egyesével lehetett vényt nyomtatni, rákerült az EESZT-s vonalkód, viszont a sorozat gombbal a nyomtatás csak üres vényeket nyomtatott.

Az ok a windows, illetve a nyomtató driver frissítés volt, ami a nyomtatóknál bekapcsolta a duplex nyomtatást. Ezt kikapcsolva a sorozat nyomtatás is megfelelően működik.

Sajnos már megint egy általános windows változás, ami a rendszer megfelelő működését gátolja...


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 11:36:46 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

nem lehetene a profil adatok beküldését kicsit automatizálni?

Például: influenza elleni védőoltás beadása. A profil által kért adatok kinyerhetők az oltási lapról. Átemelve a profil adatokhoz gyorsabb lenne a beküldés, nem kellene minden egyes betegnél újra és újra beírni.

Dehogynem! Informatikában nincsen lehetetlen, csak mérlegelni kell (előnyök/hátrányok, befektetés/eredmény). Úgy látjuk, hogy most még mindig elsőbbséget kell kapjon az EESZT stabil, gyors működésének támogatása - természetesen, ahogy eddig is tapasztalták, a változó jogszabályok mindig is prioritással szerepelnek. Azt hiszem közeleg az az idő, amikor az EESZT folyamatos használata nem lesz megkerülhető - ezért minden erőnkkel támogatni szeretnénk a még nem csatlakozott partnereinket is, hogy ők is elkerüljék az esetleges szankciókat! Ezért egy kis türelmet kérünk még a továbblépést illetően! S közben hadd kérjek én is valamit: gondolkodjon az Ixnet rendszerünkről [felnez] , szerintem érdemes ebben az irányban is végiggondolni a lehetőségeket!

Természetesen tervezem az Ixnetet, de egyelőre objektív okok miatt nem megy. [sir]

Egyelőre megmaradok utóvédnek. [elpirul]

Kár, őszintén sajnálom! Remélem minél hamarabb megszűnnek az "objektív okok", akármit is jelentsenek!

dr.Kovács József
Monday, December 11, 2017 3:45:32 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Lehet, hogy találtam egy hibát. Már harmadszor fordul elő, hogy az EESZT duplázza a recepteket.

Két teljesen egyforma recept kerül kinyomtatásra más EESZT kóddal, de ugyanazon ellátva dátumokkal (-tól, ig).

Az EESZT-be is így kerül. ????

Elküldöm a scannelt recepteket (infomix@infomix.hu)

Köszönjük, nézzük!!!

Telefonon beszéltem egy munkatárssal, aki távolival adatokat mentett le.

Valószinűleg mi vagyunk a hibásak.

Sikerült reprodukálni a hibát: ugyanazt a gyógyszert kétszer kiválasztva, egyforma receptek keletkeznek (hasonló -tól, -ig dátumok). Nem mentegetőzés, de az egérműködés akadozik. Jobban fogunk figyelni.

Bocsánat az okozott kellemtlenségért.[elpirul] [elpirul] [elpirul]


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 11, 2017 3:55:46 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Lehet, hogy találtam egy hibát. Már harmadszor fordul elő, hogy az EESZT duplázza a recepteket.

Két teljesen egyforma recept kerül kinyomtatásra más EESZT kóddal, de ugyanazon ellátva dátumokkal (-tól, ig).

Az EESZT-be is így kerül. ????

Elküldöm a scannelt recepteket (infomix@infomix.hu)

Köszönjük, nézzük!!!

Telefonon beszéltem egy munkatárssal, aki távolival adatokat mentett le.

Valószinűleg mi vagyunk a hibásak.

Sikerült reprodukálni a hibát: ugyanazt a gyógyszert kétszer kiválasztva, egyforma receptek keletkeznek (hasonló -tól, -ig dátumok). Nem mentegetőzés, de az egérműködés akadozik. Jobban fogunk figyelni.

Bocsánat az okozott kellemtlenségért.[elpirul] [elpirul] [elpirul]

Nem is gondolja mekkora kő esett le többünkről.....

Semmi gond,lényeg hogy meg van a magyarázat!És köszönjük szépen hogy szólt!

Dr.Molnár Emma
Tuesday, December 12, 2017 9:23:31 AM
Köszönjük szépen!Ez volt a probléma.
Dr.Molnár Emma
Tuesday, December 12, 2017 9:26:44 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Molnár Emma 

Ma reggeli bekapcsolás óta nem tudjuk megnyitni az EESZT panelt . Az e-tér működik,receptnyomtatás és KAT rendben.Szeretnénk segítséget kérni.Köszönjük.

Valószínűleg olyan helyen nyílik meg az EESZT ablak, ami kikerült a monitor megjelenítéséből.

Kérem indítsa el a Karbantartás / Tervező formátumok / Beállítások alaphelyzetbe menüpontot.

Válassza ki a saját praxisát a szervezetnél, és saját magát az orvosnál.

A lenti listából az eeszt-t, csak ez elé tegyen pipát!

Kattintson a Beállít gombra, majd a Kilép gombra.

Indítsa újra a visual Ixdokit.

Köszönjük szépen!

Dr.Molnár Emma
Tuesday, December 12, 2017 9:28:58 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Molnár Emma 

Ma reggeli bekapcsolás óta nem tudjuk megnyitni az EESZT panelt . Az e-tér működik,receptnyomtatás és KAT rendben.Szeretnénk segítséget kérni.Köszönjük.

Valószínűleg olyan helyen nyílik meg az EESZT ablak, ami kikerült a monitor megjelenítéséből.

Kérem indítsa el a Karbantartás / Tervező formátumok / Beállítások alaphelyzetbe menüpontot.

Válassza ki a saját praxisát a szervezetnél, és saját magát az orvosnál.

A lenti listából az eeszt-t, csak ez elé tegyen pipát!

Kattintson a Beállít gombra, majd a Kilép gombra.

Indítsa újra a visual Ixdokit.

Köszönjük szépen! Ez volt a probléma.

misidoki
Tuesday, December 12, 2017 9:40:12 AM
Nem nyomtat e-vonalkódot és nem is küld be receptet,pedig at EESZT-nél az írja ki, hogy recept beküldés. Azelőtt jól működött. Mi lehet a hiba?
Csendes Gábor
Tuesday, December 12, 2017 9:42:47 AM
Üdvözlet!

Második orvosomnál futottam bele két nap alatt a következő jelenségbe:

Receptet írnak, nyolc receptből kijön hét, a nyolcadik meg nem. És áll akár fél óráig, és nem történik semmi. A gyógyszer formot nem engedi bezárni, mert azt mondja: van még egy nyyomtatandó recept. De nem nyomtat. Nem tud a felhasználó dolgozni, nem tud rendesen kilépni a programból és a nyolcadik recept meg várakozik a receptek nirvánájában. Az eeszt üzeneteknél a lekérdezés az utolsó üzenet, a Visualkomm sem úzenget a szerveren, látszólag minden oké,csak semmi nem megy.

Egyetlen továbblépési lehetőség a program erőszakos lelövése. Jobb esetbrn a piros x-el,de a ctrl+Del is előkerült már.

Amitől kiráz a hideg, hiszen olyankor állítják le erőszakkal a programot, amikor az a legsérülékenyebb:bevitel közben.

Kérdésem: hogyan lehet

1. Továbblépni a beragadt recepten adatvesztés nélkül?

2. A beragadt receptet újraindítani a nyomtatáshoz?

Köszönettel:

Csendes Gábor

003670 5765737

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 12, 2017 9:43:11 AM
Originally Posted by: misidoki 

Nem nyomtat e-vonalkódot és nem is küld be receptet,pedig at EESZT-nél az írja ki, hogy recept beküldés. Azelőtt jól működött. Mi lehet a hiba?

Mit lát a rendszerüzenetek ablakban? Miért nem fogadja be a Tér?? A katalógus sikeresen bement?

misidoki
Tuesday, December 12, 2017 10:27:31 AM
A katalógus bemegy, alul kiírja hogy e-recept nyomtatás, de nem nem nyomtat e-vonalkódot, és nincs az e-térben a rp.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 12, 2017 10:34:26 AM
Originally Posted by: misidoki 

A katalógus bemegy, alul kiírja hogy e-recept nyomtatás, de nem nem nyomtat e-vonalkódot, és nincs az e-térben a rp.

Ez már jó jel, az EESZT megy (legalábbis a katalógus). Mit ír ki a rendszertáblába a vénnyel kapcsolatban? Jól értem, hogy vonalkód nélkül nyomtatja a vényeket? Megtenné, hogy az EESZT ablakban lévő export funkcióval átküldi nekünk a napló tartalmát, s megnézzük mi történt?

TomposG
Tuesday, December 12, 2017 11:46:50 AM
Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Varga Sándor
Tuesday, December 12, 2017 11:50:45 AM
Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.


Varga Sándor
TomposG
Tuesday, December 12, 2017 12:03:19 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.

Windows 10 és elvileg ehhez tervezett Microsoft Edge van rajta böngészőként de én amúgy Firefox-ot használok. Próbáltam most Explorert telepíteni de amikkel próbálkoztam azokra azt írta ki, hogy nem telepíthető. Melyik verzió kellene?

TomposG
Tuesday, December 12, 2017 12:09:38 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.

Windows 10 és elvileg ehhez tervezett Microsoft Edge van rajta böngészőként de én amúgy Firefox-ot használok. Próbáltam most Explorert telepíteni de amikkel próbálkoztam azokra azt írta ki, hogy nem telepíthető. Melyik verzió kellene?

Most megpróbáltam így:

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4026136/windows-open-internet-explorer-in-windows-10 

Hamarosan kiderül...

Varga Sándor
Tuesday, December 12, 2017 12:50:39 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.

Windows 10 és elvileg ehhez tervezett Microsoft Edge van rajta böngészőként de én amúgy Firefox-ot használok. Próbáltam most Explorert telepíteni de amikkel próbálkoztam azokra azt írta ki, hogy nem telepíthető. Melyik verzió kellene?

Most megpróbáltam így:

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4026136/windows-open-internet-explorer-in-windows-10 

Hamarosan kiderül...

Egy kis segítség még. Explorerben a PDF fájlok megnyitásához bővítmény engedélyezése szükséges. Ezt az alábbiak szerint tudja beállítani

Nyissa meg az Internet Explorert, és válassza az Eszközök > Bővítmények kezelése parancsot.

A Bővítménytípusok alatt válassza az Eszköztárak és bővítmények kategóriát.

A Megjelenítés menüben válassza a Minden bővítmény elemet.

Válassza a Minden bővítmény elemet a Megjelenítés menüben a Bővítmények kezelése párbeszédablakon.

A bővítmények listájában válassza az Adobe PDF Reader bővítményt.

Kattintson az Engedélyezve vagy Letiltva gombra (a kiválasztott bővítmény állapotától függően kapcsol):

AzEngedélyezve az Adobe PDF Reader bővítményt beállítja a PDF-ek böngészőben megnyitásához.

A Letiltva kikapcsolja a bővítményt, így az nem nyitja meg a PDF-et a böngészőben.

Megjegyzés: Ha nem látja az Adobe PDF Reader bővítményt, próbálja meg a menü többi lehetőségét. Például néhány rendszerben a bővítmények akkor jelennek meg, amikor a Futtatás jóváhagyás nélkül lehetőséget választja.

Remélem működni fog, és meg tudja nézni a leleteket.


Varga Sándor
TomposG
Tuesday, December 12, 2017 1:06:12 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.

Windows 10 és elvileg ehhez tervezett Microsoft Edge van rajta böngészőként de én amúgy Firefox-ot használok. Próbáltam most Explorert telepíteni de amikkel próbálkoztam azokra azt írta ki, hogy nem telepíthető. Melyik verzió kellene?

Most megpróbáltam így:

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4026136/windows-open-internet-explorer-in-windows-10 

Hamarosan kiderül...

Egy kis segítség még. Explorerben a PDF fájlok megnyitásához bővítmény engedélyezése szükséges. Ezt az alábbiak szerint tudja beállítani

Nyissa meg az Internet Explorert, és válassza az Eszközök > Bővítmények kezelése parancsot.

A Bővítménytípusok alatt válassza az Eszköztárak és bővítmények kategóriát.

A Megjelenítés menüben válassza a Minden bővítmény elemet.

Válassza a Minden bővítmény elemet a Megjelenítés menüben a Bővítmények kezelése párbeszédablakon.

A bővítmények listájában válassza az Adobe PDF Reader bővítményt.

Kattintson az Engedélyezve vagy Letiltva gombra (a kiválasztott bővítmény állapotától függően kapcsol):

AzEngedélyezve az Adobe PDF Reader bővítményt beállítja a PDF-ek böngészőben megnyitásához.

A Letiltva kikapcsolja a bővítményt, így az nem nyitja meg a PDF-et a böngészőben.

Megjegyzés: Ha nem látja az Adobe PDF Reader bővítményt, próbálja meg a menü többi lehetőségét. Például néhány rendszerben a bővítmények akkor jelennek meg, amikor a Futtatás jóváhagyás nélkül lehetőséget választja.

Remélem működni fog, és meg tudja nézni a leleteket.

Köszönöm a segítséget sikerült. Érdekes mert tulajdonképpen ha az Explorer-ben a megnyitásra kattintok akkor végső soron a Micrososft Edge-ben nyitja ki a leltet. Igaz a fenti beállításokat nem csináltam végig. Gondolom akkor Explorerben nyitná.

Csak egy kérdés nem mehetne ez eleve az Edge-vel? Minden win 10-en úgy ez van mindenkinél.

Varga Sándor
Tuesday, December 12, 2017 1:12:05 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Miután az e-Receptes részünk többé kevésbé stabilan működik megpróbáltam már lelet is lekérdezni. Egy-egy intézettől már csordogál valami de nem tudom megnézni. Ha rákattintok a megnézésre a következő hibaüzenetet kapom:

---------------------------

Hibaüzenet!

---------------------------

Hiba fordult elő a program működése közben!

"Class definition INTERNETEXPLORER.APPLICATION is not found."

(1733) (INTERNETEXPLORER.APPLICATION)

FRMEESZT.EESZT_EHR_LEKÉRDEZÉSVÁLASZ_ID, 0

C:\VISUALIX\VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezése mentésre kerüljön?

---------------------------

Igen Nem

---------------------------

Mit tudnék vele barkácsolni? (Visual legfrissebb verzió)

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Egyenlőre internet explorerben próbálja megnyitni ezeket a leleteket. Nem tudom van-e a gépen, és ha igen az milyen verzió. Vagyis ezt tudja ellenőrizni első körben.

Windows 10 és elvileg ehhez tervezett Microsoft Edge van rajta böngészőként de én amúgy Firefox-ot használok. Próbáltam most Explorert telepíteni de amikkel próbálkoztam azokra azt írta ki, hogy nem telepíthető. Melyik verzió kellene?

Most megpróbáltam így:

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4026136/windows-open-internet-explorer-in-windows-10 

Hamarosan kiderül...

Egy kis segítség még. Explorerben a PDF fájlok megnyitásához bővítmény engedélyezése szükséges. Ezt az alábbiak szerint tudja beállítani

Nyissa meg az Internet Explorert, és válassza az Eszközök > Bővítmények kezelése parancsot.

A Bővítménytípusok alatt válassza az Eszköztárak és bővítmények kategóriát.

A Megjelenítés menüben válassza a Minden bővítmény elemet.

Válassza a Minden bővítmény elemet a Megjelenítés menüben a Bővítmények kezelése párbeszédablakon.

A bővítmények listájában válassza az Adobe PDF Reader bővítményt.

Kattintson az Engedélyezve vagy Letiltva gombra (a kiválasztott bővítmény állapotától függően kapcsol):

AzEngedélyezve az Adobe PDF Reader bővítményt beállítja a PDF-ek böngészőben megnyitásához.

A Letiltva kikapcsolja a bővítményt, így az nem nyitja meg a PDF-et a böngészőben.

Megjegyzés: Ha nem látja az Adobe PDF Reader bővítményt, próbálja meg a menü többi lehetőségét. Például néhány rendszerben a bővítmények akkor jelennek meg, amikor a Futtatás jóváhagyás nélkül lehetőséget választja.

Remélem működni fog, és meg tudja nézni a leleteket.

Köszönöm a segítséget sikerült. Érdekes mert tulajdonképpen ha az Explorer-ben a megnyitásra kattintok akkor végső soron a Micrososft Edge-ben nyitja ki a leltet. Igaz a fenti beállításokat nem csináltam végig. Gondolom akkor Explorerben nyitná.

Csak egy kérdés nem mehetne ez eleve az Edge-vel? Minden win 10-en úgy ez van mindenkinél.

Igyekszünk olyan megoldást találni, amivel böngészőtől függetlenül lehet megnyitni a leleteket.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 12, 2017 1:23:33 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: misidoki 

A katalógus bemegy, alul kiírja hogy e-recept nyomtatás, de nem nem nyomtat e-vonalkódot, és nincs az e-térben a rp.

Ez már jó jel, az EESZT megy (legalábbis a katalógus). Mit ír ki a rendszertáblába a vénnyel kapcsolatban? Jól értem, hogy vonalkód nélkül nyomtatja a vényeket? Megtenné, hogy az EESZT ablakban lévő export funkcióval átküldi nekünk a napló tartalmát, s megnézzük mi történt?

Kedves Doktor Úr,

Megkaptuk , köszönjük! Nekünk úgy tűnik, Önnél ki van kapcsolva a receptbeküldés az EESZT ablakban. Vissza kellene kapcsolni.

dr.Kovács József
Tuesday, December 12, 2017 1:43:32 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Lehet, hogy találtam egy hibát. Már harmadszor fordul elő, hogy az EESZT duplázza a recepteket.

Két teljesen egyforma recept kerül kinyomtatásra más EESZT kóddal, de ugyanazon ellátva dátumokkal (-tól, ig).

Az EESZT-be is így kerül. ????

Elküldöm a scannelt recepteket (infomix@infomix.hu)

Köszönjük, nézzük!!!

Telefonon beszéltem egy munkatárssal, aki távolival adatokat mentett le.

Valószinűleg mi vagyunk a hibásak.

Sikerült reprodukálni a hibát: ugyanazt a gyógyszert kétszer kiválasztva, egyforma receptek keletkeznek (hasonló -tól, -ig dátumok). Nem mentegetőzés, de az egérműködés akadozik. Jobban fogunk figyelni.

Bocsánat az okozott kellemtlenségért.[elpirul] [elpirul] [elpirul]

Nem is gondolja mekkora kő esett le többünkről.....

Semmi gond,lényeg hogy meg van a magyarázat!És köszönjük szépen hogy szólt!

Nem akarok telhetetlen lenni, de nem lehet egy kontrollt betenni, hogy ilyen dupla kiválasztás ne fordulhasson elő?

Ha 2x kiválasztok egy gyógyszert, de nem egyszerre (vagyis nem ugyanabban a választott receptek ablakban, hanem egymás után), akkor szépen továbbgörgeti a dátumokat a program.


dr.Kovács József
Users browsing this topic