dr.Kovács József
Tuesday, December 12, 2017 1:47:44 PM
Originally Posted by: Csendes Gábor 

Üdvözlet!

Második orvosomnál futottam bele két nap alatt a következő jelenségbe:

Receptet írnak, nyolc receptből kijön hét, a nyolcadik meg nem. És áll akár fél óráig, és nem történik semmi. A gyógyszer formot nem engedi bezárni, mert azt mondja: van még egy nyyomtatandó recept. De nem nyomtat. Nem tud a felhasználó dolgozni, nem tud rendesen kilépni a programból és a nyolcadik recept meg várakozik a receptek nirvánájában. Az eeszt üzeneteknél a lekérdezés az utolsó üzenet, a Visualkomm sem úzenget a szerveren, látszólag minden oké,csak semmi nem megy.

Egyetlen továbblépési lehetőség a program erőszakos lelövése. Jobb esetbrn a piros x-el,de a ctrl+Del is előkerült már.

Amitől kiráz a hideg, hiszen olyankor állítják le erőszakkal a programot, amikor az a legsérülékenyebb:bevitel közben.

Kérdésem: hogyan lehet

1. Továbblépni a beragadt recepten adatvesztés nélkül?

2. A beragadt receptet újraindítani a nyomtatáshoz?

Köszönettel:

Csendes Gábor

003670 5765737

Hálózatban dolgoznak?

Én is jártam így, akkor az volt a hiba, hogy ugyanazzal az adatbázissal dolgoztunk egyszerre (két gépes minhálózat), és ilyenkor előfordul, hogy megjelenik egy hibaüzenet, hogy a file foglalt. Ezt leokézva továbbmegy. Ez a hibaüzenet ablak általában legfelül látható, de mióta az EESZT alaphelyzetbe állít mindent, ez az ablak lekerül az asztalra legalulra és nem látszik. Ki kellene próbálni ilyenkor a medikai szoftvert letenni a tálcára és megnézni nincs-e valamilyen üzenet az asztalon. Egy próbát megér!


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 12, 2017 3:50:45 PM
Tervezett karbantartás 12.16-án

2017. december 16-17-én tervezett karbantartás lesz az EESZT rendszerében.

Tisztelt Felhasználó!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2017.december 16-án, szombaton 13:00-tól december 17-én vasárnap 12:00-ig tervezett karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek nem lesznek elérhetőek.

Adatvesztés nem történik, az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A karbantartás ideje alatt önrendelkezésre nincs lehetőség, kérjük, keresse fel a portálfelületet később!

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT üzemeltetés

2017.12.12. 15:20

misidoki
Tuesday, December 12, 2017 5:24:44 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: misidoki 

A katalógus bemegy, alul kiírja hogy e-recept nyomtatás, de nem nem nyomtat e-vonalkódot, és nincs az e-térben a rp.

Ez már jó jel, az EESZT megy (legalábbis a katalógus). Mit ír ki a rendszertáblába a vénnyel kapcsolatban? Jól értem, hogy vonalkód nélkül nyomtatja a vényeket? Megtenné, hogy az EESZT ablakban lévő export funkcióval átküldi nekünk a napló tartalmát, s megnézzük mi történt?

Kedves Doktor Úr,

Megkaptuk , köszönjük! Nekünk úgy tűnik, Önnél ki van kapcsolva a receptbeküldés az EESZT ablakban. Vissza kellene kapcsolni.

Hát igen,ilyen egyszerű volt, a tudás hatalom! Köszönjük.

kapuvar
Wednesday, December 13, 2017 9:23:18 AM
Egy hete nem tudjuk letölteni a beküldött jelentésekhez csatlakozó dokumentumokat.

Illetve letöltjük az OEP jelentéseknél, de a csatolmányhoz tartozó dokumentum lekérésénél sötét felület jelenik meg, nem látni a szöveget.

Köszönöm a segtíséget

Széles Tünde

Varga Sándor
Wednesday, December 13, 2017 9:27:16 AM
Originally Posted by: kapuvar 

Egy hete nem tudjuk letölteni a beküldött jelentésekhez csatlakozó dokumentumokat.

Illetve letöltjük az OEP jelentéseknél, de a csatolmányhoz tartozó dokumentum lekérésénél sötét felület jelenik meg, nem látni a szöveget.

Köszönöm a segtíséget

Széles Tünde

Kedves doktornő,

a problémát valószínűleg az okozza, hogy a PDF olvasó program frissített, és megváltoztak a beállításai.

Ebben a hozzászólásban  talál információt arról, hogyan tudja ellenőrizni, és ha kell módosítani ezeket a beállításokat.


Varga Sándor
kapuvar
Wednesday, December 13, 2017 9:45:47 AM
Köszönöm a gyors segítséget, működik rendben így.

Széles Tünde

novogradecz
Wednesday, December 13, 2017 10:13:06 AM
Ma újra nagyon lassú nálam az EESZT.

Másoknál hogy áll? Tegnap még happyness volt :)

maskata
Wednesday, December 13, 2017 10:17:31 AM
Tisztelt Infomix!

3 napja betegenként a következő üzenetek jelennek meg:

- KAT bejegyzés: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli dátum!

- KAT bejegyzés frissítés: az ellátás ID kitöltése kötelező!

- KAT bejegyzés: az ellátás vége nem lehet jövőbeli dátum!

Az időpont megegyezik a gépen és a programban.

A receptek rendben felmennek a felhőbe.

Minden pipa zöld.

Mi lehet a probléma?

novogradecz
Wednesday, December 13, 2017 12:33:02 PM
Originally Posted by: maskata 

Tisztelt Infomix!

3 napja betegenként a következő üzenetek jelennek meg:

- KAT bejegyzés: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli dátum!

- KAT bejegyzés frissítés: az ellátás ID kitöltése kötelező!

- KAT bejegyzés: az ellátás vége nem lehet jövőbeli dátum!

Az időpont megegyezik a gépen és a programban.

A receptek rendben felmennek a felhőbe.

Minden pipa zöld.

Mi lehet a probléma?

Nálam is ez van. Csináltam a windowsban egy soron kívüli idő szinkronizálást, azóta mintha megszűnt volna a hiba.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 13, 2017 1:27:00 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: maskata 

Tisztelt Infomix!

3 napja betegenként a következő üzenetek jelennek meg:

- KAT bejegyzés: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli dátum!

- KAT bejegyzés frissítés: az ellátás ID kitöltése kötelező!

- KAT bejegyzés: az ellátás vége nem lehet jövőbeli dátum!

Az időpont megegyezik a gépen és a programban.

A receptek rendben felmennek a felhőbe.

Minden pipa zöld.

Mi lehet a probléma?

Nálam is ez van. Csináltam a windowsban egy soron kívüli idő szinkronizálást, azóta mintha megszűnt volna a hiba.

Igen, ilyenkor a rendelői gép órája többet mutat, mint az EESZT szerver órája, vagyis siet. Ha késik, akkor azt onnan tudják, hogy a recept nem küldődik fel (utólagos felküldés nem megengedett hibaüzenettel). Vagyis a gép órájának mindig a pontos időt kell mutatni, ezért mindkét fent említett esetben szükséges szinkronizálni.

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Wednesday, December 13, 2017 1:48:26 PM
Üdvözlet ! Tanácsot kérnék ! Egy orvos, két gép, egyiken Win7, itt tökéletesen működik minden. Másikon XP, EESZT segédkomponens regisztr. sikertelen üzenet, eszig bekéréskor a kártyaolvasón nem történik semmi, de az e-személyi kliens szerint minden rendben. Folyamatos hibaüzenet figyelmeztetés a program működése közben, de dolgozni lehet vele, nem áll le. Köszönöm.
Varga Sándor
Wednesday, December 13, 2017 2:13:37 PM
Originally Posted by: Panna 

Üdvözlet ! Tanácsot kérnék ! Egy orvos, két gép, egyiken Win7, itt tökéletesen működik minden. Másikon XP, EESZT segédkomponens regisztr. sikertelen üzenet, eszig bekéréskor a kártyaolvasón nem történik semmi, de az e-személyi kliens szerint minden rendben. Folyamatos hibaüzenet figyelmeztetés a program működése közben, de dolgozni lehet vele, nem áll le. Köszönöm.

Az etér gondolom a win7-es gépen fut

Néhány kérdés, hogy lássuk a részleteket is.

A két gép egy hálózatban működik?

Az XP-s gépen a megfelelő eszig driveer és kliens van telepítve?

Az XP-s gépen van fent .NET Framework?

Ha ezek megvannak, akkor kell a visual Ixdokit rendszergazdaként indítani azt XP-s gépen.


Varga Sándor
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Wednesday, December 13, 2017 2:22:33 PM
Egy hálózatban működnek, minden fel van telepítve, kiéve szerintem a NET Framework. Teendő ?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 13, 2017 2:25:22 PM
Originally Posted by: Panna 

Egy hálózatban működnek, minden fel van telepítve, kiéve szerintem a NET Framework. Teendő ?

Akkor .NET feltevése első körben!

evacsako
Wednesday, December 13, 2017 6:52:12 PM
Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnénk kérni.

Még mindig KAT és REC hibaüzeneteink vannak, az OTH6 és OTH9 kódot már átírtuk informatikus segítségével, a vMátrixban az összes jogosultságot hozzárendeltük a személyikhez, és még mindig nem megy a rendszer.

Nagyon megköszönnénk, ha valaki tudna ebben segíteni!

Köszönettel

Dr. Csákó Éva

Varga Sándor
Wednesday, December 13, 2017 6:54:23 PM
Originally Posted by: evacsako 

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnénk kérni.

Még mindig KAT és REC hibaüzeneteink vannak, az OTH6 és OTH9 kódot már átírtuk informatikus segítségével, a vMátrixban az összes jogosultságot hozzárendeltük a személyikhez, és még mindig nem megy a rendszer.

Nagyon megköszönnénk, ha valaki tudna ebben segíteni!

Köszönettel

Dr. Csákó Éva

Esetleg azt látja, hogy az üzenet ablakban milyen hibákat ír?

A program indításakor a SAML jegy kérés OK-val zárul?


Varga Sándor
Cifka Miklós
Thursday, December 14, 2017 6:26:46 AM
Üdvözlet!

Dr. Izsák Imola (Bp. Rét utcai rendelő) Visual Ixdoki rendszeréhez kérnénk ismét segítséget.

Ez a rendszer ugyebár három gépből áll, amely egy negyedik, "szerver" gépen lévő adatbázisból dolgozik.

A felmerülő problémák, amelyeket nekem jeleztek:

-A doktornő a laptopját heti egyszer egy másik rendelésre elviszi, és ott 'offline' működik, visszatérve a Rét utcába szinkronizálja az adatokat a szerverhez. Hiába van beállítva viszont minden, és működik a Rét utcában az EESZT és a Visual Ixdoki, minden egyes esetben a következő alkalom után a Rét utcában az EESZT nem működik a laptopján (legutóbb a kártyaolvasó drivere vágta hanyat magát, azt újratelepítettem, akkor jó volt, nem tudom, hogy most pontosan mi okozza a problémát)

-Az utóbbi hetekben, napokban drasztikusan lelassult az Ixdoki a doktornő laptopján, tegnap órák után indult meg a szinkronizáció.

-Az egyik assisztensi gépen az EESZT-be való belépés után nem nyomtatott recepteket, csak ha kilépet az EESZT-ből.

-Általánosságban is lassúságra, lefagyásokra panaszkodtak.

Ma (december 14., csütörtök) reggel 8:45 óra körül kérhetnénk majd távsegítséget (ha kérhetem az én telefonomra: +36 30 658 7601), hogy átnézzük a rendszert? Addigra megpróbálom a hibajelenségeket pontosabban leszűrni.

Előre is köszönettel:

Cifka Miklós

TomposG
Thursday, December 14, 2017 7:40:42 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Más már jelezte de ennyi üzenetnél nem találtam milyen választ kapott a felvetésre. (EESzT mükszik VisualIx legfrissebb verzójáról beszélünk.)

1.) Mikörben a nyomtató szép lassan nyomtatgatja a recepteket próbálnánk panaszt, státuszt rögzíteni de egy-egy recept nyomtatása közben a kurzor mindig visszaugrik a sor elejére és össze vissza írunk mindent.

2.) Többször kell adott mezőbe kattintanunk, hogy "vegye a lapot" és a megfelelő helyen megjelenjen a kurzor.

3.) A e-recept nyomtatás közben más beteg nyitása esetén sajnos a program működése nem stabil. Többször lefagy hibaüzenet nélkül (nincs mit küldenem vagy mutatnom) ilyenkor csak Ctrl Alt Del-et a feladatkezelőben tudom kilőni a programot.

Tompos G.

Az lenne a kérésem,hogy várjuk meg a hóvégi verzióváltást, s akkor térjünk vissza ezekre a jelenségekre. Több olyan finomítás, hangolás került be a verzióba, amely reményeink szerint többségében kezeli ezeket az eseteket. Aztán megnézzük még mi és milyen környezetben “akadozik”, vagy lassít- s haladunk tovább. Felhasználóink számítógépes (mind hardver, mind op.rendszer ill egyéb szoftver) ellátottsága annyira sokrétű és változatos, hogy nagyon időigényes kezelni ezeket a problémákat , s olyan megoldást találni amelyik mindenkinél megfelelően használható .

Ismét előveszem a témát mert időszerű.

1.) Probléma a verzióváltással megoldódott.[mindenok]

2.) Probléma sajnos nem változott. Mintha nem reagálna a program kellően gyorsan az egér kattintásra. Főleg, ha közben receptet nyomtat illetve még csak küldi fel és válaszra vár.

3.) Probléma nem változott.

Az a gondom, hogy nálunk durván 15-17 másodperc mire elkezd nyomtatni a nyomtató. Addig nem érdemes csinálnunk semmit mert vagy nem reagál kellően gyorsan az egér kattintásokra vagy lefagy ha erőltetem. Nincs hibaüzenet, nincs mit elküldenem. Betegenként ennyi idő sok. Az hiányzik nagyon hogy nem tudunk közben stabilan dolgozni. Ez nem egyedi problémám mert a szomszéd rendelőben is ezzel bosszankodnak.

Más: a verzióváltás óta a receptnyomtatás szuper gyors ha az indulási 15-17 sec kivárjuk utána már gyakorlatilag olyan gyors mint korábban.[nagyonok]

Tegnap letöltöttem és a dokumentációhoz illesztettem az első leletet. [mindenok] Kicsit macerás, az eMedWorks-kommunikációs modul kombó nagyságrendekkel jobb, de legalább már ez is működik.

Tompos G

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 14, 2017 8:27:50 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Más már jelezte de ennyi üzenetnél nem találtam milyen választ kapott a felvetésre. (EESzT mükszik VisualIx legfrissebb verzójáról beszélünk.)

1.) Mikörben a nyomtató szép lassan nyomtatgatja a recepteket próbálnánk panaszt, státuszt rögzíteni de egy-egy recept nyomtatása közben a kurzor mindig visszaugrik a sor elejére és össze vissza írunk mindent.

2.) Többször kell adott mezőbe kattintanunk, hogy "vegye a lapot" és a megfelelő helyen megjelenjen a kurzor.

3.) A e-recept nyomtatás közben más beteg nyitása esetén sajnos a program működése nem stabil. Többször lefagy hibaüzenet nélkül (nincs mit küldenem vagy mutatnom) ilyenkor csak Ctrl Alt Del-et a feladatkezelőben tudom kilőni a programot.

Tompos G.

Az lenne a kérésem,hogy várjuk meg a hóvégi verzióváltást, s akkor térjünk vissza ezekre a jelenségekre. Több olyan finomítás, hangolás került be a verzióba, amely reményeink szerint többségében kezeli ezeket az eseteket. Aztán megnézzük még mi és milyen környezetben “akadozik”, vagy lassít- s haladunk tovább. Felhasználóink számítógépes (mind hardver, mind op.rendszer ill egyéb szoftver) ellátottsága annyira sokrétű és változatos, hogy nagyon időigényes kezelni ezeket a problémákat , s olyan megoldást találni amelyik mindenkinél megfelelően használható .

Ismét előveszem a témát mert időszerű.

1.) Probléma a verzióváltással megoldódott.[mindenok]

2.) Probléma sajnos nem változott. Mintha nem reagálna a program kellően gyorsan az egér kattintásra. Főleg, ha közben receptet nyomtat illetve még csak küldi fel és válaszra vár.

3.) Probléma nem változott.

Az a gondom, hogy nálunk durván 15-17 másodperc mire elkezd nyomtatni a nyomtató. Addig nem érdemes csinálnunk semmit mert vagy nem reagál kellően gyorsan az egér kattintásokra vagy lefagy ha erőltetem. Nincs hibaüzenet, nincs mit elküldenem. Betegenként ennyi idő sok. Az hiányzik nagyon hogy nem tudunk közben stabilan dolgozni. Ez nem egyedi problémám mert a szomszéd rendelőben is ezzel bosszankodnak.

Más: a verzióváltás óta a receptnyomtatás szuper gyors ha az indulási 15-17 sec kivárjuk utána már gyakorlatilag olyan gyors mint korábban.[nagyonok]

Tegnap letöltöttem és a dokumentációhoz illesztettem az első leletet. [mindenok] Kicsit macerás, az eMedWorks-kommunikációs modul kombó nagyságrendekkel jobb, de legalább már ez is működik.

Tompos G

Terveink szerint napokban megy a következő verzió, s akkor ismét elő kellene venni a "témát", s átnézni hogy alakul. Köszönjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 14, 2017 8:34:59 AM
Originally Posted by: evacsako 

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnénk kérni.

Még mindig KAT és REC hibaüzeneteink vannak, az OTH6 és OTH9 kódot már átírtuk informatikus segítségével, a vMátrixban az összes jogosultságot hozzárendeltük a személyikhez, és még mindig nem megy a rendszer.

Nagyon megköszönnénk, ha valaki tudna ebben segíteni!

Köszönettel

Dr. Csákó Éva

Szükségünk lenne egy elérhetőségre ahol kereshetjük! (küldheti az infomix@infomix.hu címre). Köszönjük!

Molnár Valéria
Thursday, December 14, 2017 3:53:38 PM
Az ETÉR beüzemelése óta a naptár ill. az előjegyzés nehézkesen megy.

Sokszor több alkalommal is a megfelelő ablakra kell kattintani, hogy a beteg nevét oda emelje be a rendszer, ne máshova. Többször volt bosszúság forrása ez.

Az előjegyzési naptárban nyilakkal fel-le lépegetve nem mindig lép tovább a kurzor (nem lesz kék), ugyanez a helyzet az egérrel való kijelölésnél is...

Más is találkozott ezzel a problémával?

Van valami megoldás? Javaslat?

Másik problémánk: ha sok receptet indítunk egyszerre (15-20, vagy ennél több), időnként elakad az ETÉR-ben valahol. Várhatnánk 10 perceket, de ennyi időnk nincs...

Néha a végső megoldás a - no nem a halál 🙂 - csak a CTRL+ALT+DEL

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, December 15, 2017 9:07:24 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Az ETÉR beüzemelése óta a naptár ill. az előjegyzés nehézkesen megy.

Sokszor több alkalommal is a megfelelő ablakra kell kattintani, hogy a beteg nevét oda emelje be a rendszer, ne máshova. Többször volt bosszúság forrása ez.

Az előjegyzési naptárban nyilakkal fel-le lépegetve nem mindig lép tovább a kurzor (nem lesz kék), ugyanez a helyzet az egérrel való kijelölésnél is...

Más is találkozott ezzel a problémával?

Van valami megoldás? Javaslat?

Másik problémánk: ha sok receptet indítunk egyszerre (15-20, vagy ennél több), időnként elakad az ETÉR-ben valahol. Várhatnánk 10 perceket, de ennyi időnk nincs...

Néha a végső megoldás a - no nem a halál 🙂 - csak a CTRL+ALT+DEL

Tisztelt Doktornő!

A két probléma összefügg. Az akadozó működésre s a recept elakadásokra reményeink szerint megoldást jelent a visual Ixdoki 1.20 verziójával kimenő javítás, melyet most tesztelünk és a jövő hét elején kerül ki.

Piedlendre
Friday, December 15, 2017 10:19:52 AM
Máshol is dolgozom,és ott láttam a képernyö bal sarkában van egy bejegyzés EESzT belépés,ha beléptem akkor kiirja pirossal a nevemet.Ha valamiért megszakad a kapcsolat,név eltünik,és jelzi EESZT belépés.De mindig tudni lehet bennt vagyok-e vagy nem,és ki lépett be.Ez szimpatikus volt nekem.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 15, 2017 12:26:29 PM
Tisztelt Felhasználó!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2017.december 16-án, szombaton 07:00-tól december 17-én vasárnap 07:00-ig tervezett karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek nem lesznek elérhetőek.

Adatvesztés nem történik, az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A karbantartás ideje alatt önrendelkezésre nincs lehetőség, kérjük, keresse fel a portálfelületet később!

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT üzemeltetés

2017.12.14. 14:00

Molnár Valéria
Friday, December 15, 2017 1:47:54 PM
Mai tapasztalatunk...

2 gépes kishálózat.

Időrendi sorrendben a történtek:

Algépen tizenvalahány recept elindítva...

Főgépen 1 db recept elindítva...

Várunk-várunk, valami azért történik, ETÉR kommunikációnak jelei láthatóak, a tizenvalahány receptből egyre több kerül fel az algépről, főgép - persze - vár...

Főgépen másik beteg elővéve, lelet, javaslat beírva, 6 db recept elindítva...

Algépen a tizenvalahány recept elindul, szépen, maradéktalanul végigmegy... E-recept

Főgépről az indított 6 recept maradéktalanul végigmegy... szintén E-recept

A köztesben indított 1 recept valahol elakadt az ETÉRben. Ugyanazt a receptet elindítva még 3x, E recept beküldése 4/3 jelenik meg, de nyomtatás nem történik, csak mentés (amit későbbb törölni kell). Kilépni nem lehet... ETÉR bezárva, REC pipa kiszedve, újraindítva, többször is, de ismételten csak a végső megoldás maradt - CTRL+ALT+DEL

Ezek után felhőtlenül, de "boldogan" dolgoztunk tovább... [beeee]

Szép hétvégét mindenkinek :)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 15, 2017 1:56:18 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Mai tapasztalatunk...

2 gépes kishálózat.

Időrendi sorrendben a történtek:

Algépen tizenvalahány recept elindítva...

Főgépen 1 db recept elindítva...

Várunk-várunk, valami azért történik, ETÉR kommunikációnak jelei láthatóak, a tizenvalahány receptből egyre több kerül fel az algépről, főgép - persze - vár...

Főgépen másik beteg elővéve, lelet, javaslat beírva, 6 db recept elindítva...

Algépen a tizenvalahány recept elindul, szépen, maradéktalanul végigmegy... E-recept

Főgépről az indított 6 recept maradéktalanul végigmegy... szintén E-recept

A köztesben indított 1 recept valahol elakadt az ETÉRben. Ugyanazt a receptet elindítva még 3x, E recept beküldése 4/3 jelenik meg, de nyomtatás nem történik, csak mentés (amit későbbb törölni kell). Kilépni nem lehet... ETÉR bezárva, REC pipa kiszedve, újraindítva, többször is, de ismételten csak a végső megoldás maradt - CTRL+ALT+DEL

Ezek után felhőtlenül, de "boldogan" dolgoztunk tovább... [beeee]

Szép hétvégét mindenkinek :)

Melyik verzióval?

Segítő01
Monday, December 18, 2017 8:50:11 AM
szép napot mindenkinek,

eddig jól működtünk, ma reggel a e-személyi beolvasó nem működik, újra indítás után sem.amióta frissítve lett, meghalt minden.

CAN- számot kéri a személyi berakásakor, majd lefagy

A legújabb frissítés után nincs lekérdezés opció (hozott lelet), eltűnt minden lelet 15 évre visszamenőleg.

ezzel mit lehet kezdeni?

Visual xdoki, win 10....eddig minden jól ment.

segítséget előre is nagyon köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 18, 2017 8:55:48 AM
Originally Posted by: Segítő01 

szép napot mindenkinek,

eddig jól működtünk, ma reggel a e-személyi beolvasó nem működik, újra indítás után sem.amióta frissítve lett, meghalt minden.

CAN- számot kéri a személyi berakásakor, majd lefagy

A legújabb frissítés után nincs lekérdezés opció (hozott lelet), eltűnt minden lelet 15 évre visszamenőleg.

ezzel mit lehet kezdeni?

Visual xdoki, win 10....eddig minden jól ment.

segítséget előre is nagyon köszönöm

Tudna adni elérhetőséget?

Segítő01
Monday, December 18, 2017 8:57:52 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

szép napot mindenkinek,

eddig jól működtünk, ma reggel a e-személyi beolvasó nem működik, újra indítás után sem.amióta frissítve lett, meghalt minden.

CAN- számot kéri a személyi berakásakor, majd lefagy

A legújabb frissítés után nincs lekérdezés opció (hozott lelet), eltűnt minden lelet 15 évre visszamenőleg.

ezzel mit lehet kezdeni?

Visual xdoki, win 10....eddig minden jól ment.

segítséget előre is nagyon köszönöm

Tudna adni elérhetőséget?

Üdvözlöm , természetesen:

-0036/84-348-656

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 18, 2017 9:04:17 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

szép napot mindenkinek,

eddig jól működtünk, ma reggel a e-személyi beolvasó nem működik, újra indítás után sem.amióta frissítve lett, meghalt minden.

CAN- számot kéri a személyi berakásakor, majd lefagy

A legújabb frissítés után nincs lekérdezés opció (hozott lelet), eltűnt minden lelet 15 évre visszamenőleg.

ezzel mit lehet kezdeni?

Visual xdoki, win 10....eddig minden jól ment.

segítséget előre is nagyon köszönöm

Tudna adni elérhetőséget?

Üdvözlöm , természetesen:

-0036/84-348-656

Köszönöm, amint tudunk jelentkezünk!

Users browsing this topic