Varga Sándor
Tuesday, January 2, 2018 8:55:29 AM
Originally Posted by: Piedlendre 

T Infomix

Mint irtam12 30 -án,és még sikerült beszélnem Csizmadia Gyula munkatársukkal is,a verzio válto nem ment fel,söt a gép teljesen le is állt,illetve a program nem indul el.Valahol a váltásban elakadt.Indithatatlan.Az assisztensem hivja majd Önöket reggel,mivel én ügyeletben vagyok 8 ig.Valoszinü távoli elérés szükséges.A gépen 2 könyvtár van,egy hibás nevezetü,ami tartalmazza a félig frissült programot,és az elözö nap készült teljes program mentés.Valamelyik remélem visszaállitható,mert igy semmit nem tudunk csinálni.A társközségben vagyok,a tel szám:87/435248 vagy az asszisztens száma 20/9237923

Fél nyoc után már ott lesz.Kérem a sürgös segitségüket./Gyulával megbeszéltem a dolgot,hogy mi történt

Köszönettel,és Boldog Uj évet.Hát nekem nem jol kezdödött igy....

Kedves doktorúr,

Kollégám hívta a megadott számot, táveléréssel megoldotta a felmerült problémát. Remélem mégis jól indult így az év.


Varga Sándor
Bacskai Mária
Tuesday, January 2, 2018 4:35:49 PM
Ixnet

Biankó receptre miért nyomtatódik EESZT-vonalkód? Már rámtelefonált a gyógyszertár is, hogy cseréljem ki az ilyen receptet, mert nem tudnak vele mit kezdeni (maga a gyógyszernév ugye kézzel íródik háznál, de mégis van rajta vonalkód, amiről magam sem tudom, milyen infót tartalmazhat).

Piedlendre
Tuesday, January 2, 2018 8:41:38 PM
Szeretném megköszönni az Infomixnak a gyors és sikeres megoldást,igy "éhgyomorra"reggel.Azota minden jol müködik.Köszönöm,gyorsak voltak.
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Wednesday, January 3, 2018 11:41:03 AM
Win10,IX doki, 1.120.1 verzió, Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen. Mit tegyek ?
Varga Sándor
Wednesday, January 3, 2018 2:23:25 PM
Originally Posted by: Panna 

Win10,IX doki, 1.120.1 verzió, Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen. Mit tegyek ?

Próbálja a visual Ixdokit rendszergazdaként indítani (ikonon jobb egérkattintás, futtatás rendszergazdaként). Vagy az EESZT ablak beállítások fülén a Segéd regisztráció gombra kattintani.


Varga Sándor
dr.Dergez
Wednesday, January 3, 2018 3:28:17 PM
Tisztelt Infomix!

Hol tudom lekérdezni,hogy a beteg milyen szakrendelésen jelent meg?Ma az egyik betegünk elmondása szerint volt szakrendelésen,de leletet nem kapott.

A másik kérdés,ha a felírt receptet kiváltotta,miért van még nyitottként,illetve van olyan betegünk,akinek a recept lekérdezésnél azt hozza,hogy nincs megjeleníthető adat.Miért?

Köszönöm

Varga Sándor
Wednesday, January 3, 2018 3:33:55 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Tisztelt Infomix!

Hol tudom lekérdezni,hogy a beteg milyen szakrendelésen jelent meg?Ma az egyik betegünk elmondása szerint volt szakrendelésen,de leletet nem kapott.

A másik kérdés,ha a felírt receptet kiváltotta,miért van még nyitottként,illetve van olyan betegünk,akinek a recept lekérdezésnél azt hozza,hogy nincs megjeleníthető adat.Miért?

Köszönöm

A KAT bejegyzések lekérdezésével láthatja az összes megjelenést, ami elérhető az EESZT-ben. A járó/fekvő ellátások során keletkezett dokumentumokat az EHR lekérdezéssel nézheti meg.

A recepteknél nyitottként lehet olyan vény, amit a patika, hibásan, nem e-receptként adott ki. Kiváltott vények lekérdezése esetén az aktív négyzetből kell kivenn ia pipát, ezeket így tudja lekérdezni. Az EESZT szempontjából a nyitott és kiváltott vény két külön lekérdezés.

Amennyiben a lekérdezéseknél nem lát adatot, az jelentheti azt is, hogy valóban nincs adat, de azt is, hogy a paciens letiltotta az adatok megtekinthetőségét.


Varga Sándor
Molnár Valéria
Thursday, January 4, 2018 7:04:56 PM
Üdvözletem !

Boldog (és felhőtlenül felhős) Új Évet kívánok mindenkinek :)

2 hét szabi után ismét bevetésen...

Saját rendszerünk a korábbiakhoz képest egész szépen dolgozik, csak 1 alkalommal léptünk ki a héten a felhőből...

Gyerekügyeleti rendszerben viszont az egyik orvosnál hiba lépett fel. A hibaüzenet a következő:

"Object QEESZTADMIN is not found"

(1923)(QEESZTADMIN)

CNTAPP.CNTEESZT.CSTEESZT.EHR_ADDOREUPDATEDOCUMENT,0

C:\VISUALIX\VISUALKOMM.EXE

Hogyan javítható?

A többi orvosnál nem lép fel hiba, az orvos a saját rendszerét hibátlanul tudja használni.

Köszönettel 🙂

DrFulopLaszlo
Thursday, January 4, 2018 9:13:21 PM
Jónapot.

Az IXDOKI-ban miután csatlakozok az EESZT-re és receptet akarok írni. Egyből a 'receptírás'-ra kattintva az EESZT üzenetek közt az jelenik meg, hogy "HIBA: KAT bejegyzés frissítés - Csak a saját osztályhoz lehet rögzíteni! (egyedi hiba azonosító: [62792345]); A(z) 'ellátás ID' kitöltése kötelező! (egyedi hiba azonosító: [62792345]);".

Ezt, hogy tudnám orvosolni, illetbe 'magyarul' ez mit jelentene?

Köszönöm a választ!

Varga Sándor
Friday, January 5, 2018 8:20:11 AM
Originally Posted by: DrFulopLaszlo 

Jónapot.

Az IXDOKI-ban miután csatlakozok az EESZT-re és receptet akarok írni. Egyből a 'receptírás'-ra kattintva az EESZT üzenetek közt az jelenik meg, hogy "HIBA: KAT bejegyzés frissítés - Csak a saját osztályhoz lehet rögzíteni! (egyedi hiba azonosító: [62792345]); A(z) 'ellátás ID' kitöltése kötelező! (egyedi hiba azonosító: [62792345]);".

Ezt, hogy tudnám orvosolni, illetbe 'magyarul' ez mit jelentene?

Köszönöm a választ!

Kedves doktorúr,

Ha ugyan ennek a paciensek először új ellátást indít, receptírás nélkül, akkor a KAT bejegyzésnél OK üzenetet kap?

Az ön által leírt üzenet szerint egy már eltárolt ellátás KAT bejegyzését nem tudja a térben frissíteni, valószínűleg azért, mert az eredeti nem került a tér oldaláról befogadásra. A "Csak a saját osztályhoz lehet rögzíteni" szöveg akkor jelenik meg, ha a programban beállított OTH6 és OTH9 kódok nem a háziorvosi praxishoz tartoznak. Ezt az ágagzati portál vmátrix részében tudja ellenőrizni.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 5, 2018 9:33:28 AM
Tervezett karbantartás 2018. január 06-07

2018. január 6-án, szombaton 12 órától január 7-én vasárnap 12 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT éles rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek nem lesznek elérhetőek.

A türelmet és a megértést ez úton is köszönjük!

AEEK

hippocrates
Friday, January 5, 2018 10:17:59 AM
Tisztelt Infomix!

A problémámat szeretném megosztani a fórummal, hátha valaki tud segíteni, vagy van ötlete ezzel kapcsolatban /Tudom hogy nem az Infomix Kft. illetékes a megoldásában/

2017 október 24. óta nem tudom validáltatni az elektronikus személyi igazolványomat, aminek következtében az EESZT-hez sem tudok csatlakozni. Validálási kísérletek során azt írja ki, hogy adategyeztetési hiba miatt a validálás sikertelen.

Tucatnál többször írtam e-mailt az /állítólag/ illetékes validalas@enkk.hu e-mail címre,valamint a helpdesk.eeszt@aeek.hu, az 1818@1818.hu e-mail címekre, de választ eddig sehonnan sem kaptam. Az önvalidálási oldalon látszólag minden stimmel, az ÁEEK Nyilvántartási Osztályt eddig nem tudtam telefonon elérni,/de nem is hiszem, hogy ők tudnának segíteni/ az okmányirodában ellenőriztettem a személyi igazolványomat, a kollégáknak semmilyen ötletük sincs. Itt tartok most, VisualIxdoki rendszert használok a régi módon, de az EESZT-hez történő csatlakozásom a szándékom ellenére lehetetlen.

Köszönettel

hippocrates

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 5, 2018 10:43:22 AM
Originally Posted by: hippocrates 

Tisztelt Infomix!

A problémámat szeretném megosztani a fórummal, hátha valaki tud segíteni, vagy van ötlete ezzel kapcsolatban /Tudom hogy nem az Infomix Kft. illetékes a megoldásában/

2017 október 24. óta nem tudom validáltatni az elektronikus személyi igazolványomat, aminek következtében az EESZT-hez sem tudok csatlakozni. Validálási kísérletek során azt írja ki, hogy adategyeztetési hiba miatt a validálás sikertelen.

Tucatnál többször írtam e-mailt az /állítólag/ illetékes validalas@enkk.hu e-mail címre,valamint a helpdesk.eeszt@aeek.hu, az 1818@1818.hu e-mail címekre, de választ eddig sehonnan sem kaptam. Az önvalidálási oldalon látszólag minden stimmel, az ÁEEK Nyilvántartási Osztályt eddig nem tudtam telefonon elérni,/de nem is hiszem, hogy ők tudnának segíteni/ az okmányirodában ellenőriztettem a személyi igazolványomat, a kollégáknak semmilyen ötletük sincs. Itt tartok most, VisualIxdoki rendszert használok a régi módon, de az EESZT-hez történő csatlakozásom a szándékom ellenére lehetetlen.

Köszönettel

hippocrates

Megpróbálunk segítséget keresni! Tud adni egy telefonos elérhetőséget? Nagyon köszönöm!

hippocrates
Friday, January 5, 2018 11:40:46 AM
Kedves Gabi!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget. Pár perccel ezelőtt felhívtak a nyilvántartási központból és kiderült hogy egy betű elütése volt az oka a validálási hibának. A hétvégén megpróbálok csatlakozni az EEST-hez, ha nem sikerül, jelentkezem.

Még egyszer köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 5, 2018 11:42:59 AM
Originally Posted by: hippocrates 

Kedves Gabi!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget. Pár perccel ezelőtt felhívtak a nyilvántartási központból és kiderült hogy egy betű elütése volt az oka a validálási hibának. A hétvégén megpróbálok csatlakozni az EEST-hez, ha nem sikerül, jelentkezem.

Még egyszer köszönöm!

Örülök neki ! [mindenok]

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Sunday, January 7, 2018 9:54:14 PM
Szeretném megkérdezni, a helyettes orvos beállításnál nem ír e-receptet (ninccs 3. vonalkód), hol lehet a hiba?

Én az ixdokin belül az EESZT beállításra gondolok.

KAT-nál is azt írja, nem jogosult felhasználó.

A tanusítványt melyiket kell beilleszteni?

A helyettesített körzetét, vagy a helyettesítő orvoshoz tartozó körzetét?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 8, 2018 8:19:53 AM
Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, a helyettes orvos beállításnál nem ír e-receptet (ninccs 3. vonalkód), hol lehet a hiba?

Én az ixdokin belül az EESZT beállításra gondolok.

KAT-nál is azt írja, nem jogosult felhasználó.

A tanusítványt melyiket kell beilleszteni?

A helyettesített körzetét, vagy a helyettesítő orvoshoz tartozó körzetét?

A helyettesített körzet tanúsítványát kell beállítani. A helyettesítő orvost a vmatrix-ban orvosi szerepkörrel az adott praxishoz (szervezethez) fel kell venni, s az ágazati portálon aktiválni kell. Fel kell venni a visualIxdoki-ban is, mint helyettesítő orvost az adott praxisban.

tjenő
Monday, January 8, 2018 12:37:52 PM
Tisztelt Infomix! Először is Boldog Új Évet minden munkatársuknak!

Néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.Köszi

Varga Sándor
Monday, January 8, 2018 2:07:18 PM
Originally Posted by: tjenő 

Tisztelt Infomix! Először is Boldog Új Évet minden munkatársuknak!

Néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.Köszi

Köszönjük az észrevételt,

A fejlesztők már készítik azt a módosítást, amivel az EESZT vonalkód is szélesebb formátumban kerül nyomtatásra. Terveink szerint a tesztelést követően, a hó végi verzióval tudjuk kiadni ezt a módosítást.


Varga Sándor
Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, January 10, 2018 9:35:41 AM
Jó napot!

A Zirci Synlab labor dolgozóinak kérését tolmácsolom. Náluk működik az ebeutaló. Azt szeretnék, hogy amennyiben lehetséges az ebeutalón szerepeló sokjegyű számsorból kellene vonalkódot generálni, így be tudnák olvasni. Jelenleg nehézkes az ebeutalók azonosítása, elmondásuk szerint.

Nem teljesen értem, mert elvileg papír sem kell, de ezt kérik...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 10, 2018 9:55:03 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó napot!

A Zirci Synlab labor dolgozóinak kérését tolmácsolom. Náluk működik az ebeutaló. Azt szeretnék, hogy amennyiben lehetséges az ebeutalón szerepeló sokjegyű számsorból kellene vonalkódot generálni, így be tudnák olvasni. Jelenleg nehézkes az ebeutalók azonosítása, elmondásuk szerint.

Nem teljesen értem, mert elvileg papír sem kell, de ezt kérik...

Kedves Doktor Úr,

Helyhiány miatt nem tettük rá a beutalóra az eID vonalkódját (hasonlóan mint a receptre)- pontosabban emiatt vettük le róla. Természetesen megoldható !

Egyébként minden e-beutaló esetén az Ixnet-ben beállítható, hogy a beteg automatikusan, e-mail-ben értesüljön a sikeres e-beutalóról, s ott küldjük is ezt a vonalkódot az azonosíthatóság érdekében (ha nincs papíros beutaló, ez a vonalkód a beteg okostelefonjáról is beolvasható az adott intézményben).

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Friday, January 12, 2018 2:00:54 PM
Üdvözlöm ! Van arra lehetőség hogy az EESZT-ből lekérdezett leletek átemelhetőek legyenek a beteg leletei közé ? Win7, Ix doki, 1.120.2 verzió. Köszönöm
Nagy Attila
Friday, January 12, 2018 2:40:49 PM
Originally Posted by: Panna 

Üdvözlöm ! Van arra lehetőség hogy az EESZT-ből lekérdezett leletek átemelhetőek legyenek a beteg leletei közé ? Win7, Ix doki, 1.120.2 verzió. Köszönöm

Kedves Doktornő!

Természetesen megoldható, le kell kérni a leletet az EESZT-ből majd megnyitni és lementeni valahova. Ha ez megvan akkor a hozott leleteknél az adott beteghez be lehet emelni az előzőleg lemenett file-t.

Hozott lelet Grafikus -> és utána beolvasás file-ból, ott be kell tallózni az előzőleg lementett file-t.

Remélem tudtam segíteni.

dr.Dergez
Monday, January 15, 2018 11:11:17 AM
Valami gondunk támadt az EESZT-vel.Hibát írt ki receptírásnál,nem nyomott vonalkódot (az újat)majd kiléptünk a programból.Most sikertelen eszig bekérést ír.Mit tegyek?
Nagy Attila
Monday, January 15, 2018 11:56:41 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Valami gondunk támadt az EESZT-vel.Hibát írt ki receptírásnál,nem nyomott vonalkódot (az újat)majd kiléptünk a programból.Most sikertelen eszig bekérést ír.Mit tegyek?

Tisztelt Dr. Dergez!

Írtam egy privát üzenetet, kérem írja meg a mobilszámát amin tudunk beszélni, köszönöm!

t-hedvig
Tuesday, January 16, 2018 8:00:39 AM
Jó reggelt!

Kis problémám adódott. Ma reggel frissítettem az Xdokit és azóta nem olvassa be a személyit, sem automatikusan, sem kézi indításkor.

Eddig működött.

Mit kellene tennem?

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

06-88-276-167

Varga Sándor
Tuesday, January 16, 2018 8:07:53 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Jó reggelt!

Kis problémám adódott. Ma reggel frissítettem az Xdokit és azóta nem olvassa be a személyit, sem automatikusan, sem kézi indításkor.

Eddig működött.

Mit kellene tennem?

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

06-88-276-167

Kedves doktornő,

Kollégám hamarosan keresi, hogy megtudjuk mi lehet a probléma.


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, January 16, 2018 8:48:42 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Jó reggelt!

Kis problémám adódott. Ma reggel frissítettem az Xdokit és azóta nem olvassa be a személyit, sem automatikusan, sem kézi indításkor.

Eddig működött.

Mit kellene tennem?

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

06-88-276-167

Kedves doktornő,

Kollégám hamarosan keresi, hogy megtudjuk mi lehet a probléma.

Sikerült megoldani, az eSzemélyi kártyaolvasó programja nem indult el a számítógépen. A gép újraindítása után megfelelően működik.


Varga Sándor
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, January 16, 2018 8:58:35 AM
A múlt heti verzió váltás óta időnként a következő üzenet jelenik meg recept íráskor: Üres válasz hiba nélkül. Ilyenkor nem nyomtatódik vonalkód sem. Van valami teendő vagy központi hiba ?
novogradecz
Wednesday, January 17, 2018 8:02:52 AM
Ma reggel nem indul az EESZT nálam. A kis üzenet ablakban a következőt kapom:

wst: invalid request, The request was invalid or malformed (0db)

Users browsing this topic