Segítő01
Monday, December 18, 2017 9:45:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

szép napot mindenkinek,

eddig jól működtünk, ma reggel a e-személyi beolvasó nem működik, újra indítás után sem.amióta frissítve lett, meghalt minden.

CAN- számot kéri a személyi berakásakor, majd lefagy

A legújabb frissítés után nincs lekérdezés opció (hozott lelet), eltűnt minden lelet 15 évre visszamenőleg.

ezzel mit lehet kezdeni?

Visual xdoki, win 10....eddig minden jól ment.

segítséget előre is nagyon köszönöm

Tudna adni elérhetőséget?

Üdvözlöm , természetesen:

-0036/84-348-656

Köszönöm, amint tudunk jelentkezünk!

Köszönöm a villám gyors segítséget!:)

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Monday, December 18, 2017 10:59:18 AM
A pénteki verzió váltás óta minden rendben és legfőképpen GYORSAN működik ! Köszönjük
novogradecz
Monday, December 18, 2017 2:09:44 PM
Originally Posted by: Panna 

A pénteki verzió váltás óta minden rendben és legfőképpen GYORSAN működik ! Köszönjük

Hasonlóképpen én is hálásan köszönöm a turbósítást! Azt gondolom, kiérdemlik a téliszünetet :)

Áldott ünnepeket kívánok ezúton is!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 18, 2017 2:17:20 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Panna 

A pénteki verzió váltás óta minden rendben és legfőképpen GYORSAN működik ! Köszönjük

Hasonlóképpen én is hálásan köszönöm a turbósítást! Azt gondolom, kiérdemlik a téliszünetet :)

Áldott ünnepeket kívánok ezúton is!

Kedves Partnereink!

Nemrég felkerült a portálunkra a visual Ixdoki rendszerünk legújabb 1.120.0 verziója.

Ahogyan azt a fórumon is több esetben írtuk, igyekeztünk a rendszer működésének sebességére és stabilitására koncentrálni, így a most elkészült fejlesztésekkel és módosításokkal is. Reméljük sikerrel jártunk, az eddigi visszajelzések szerint igen.

Szeretnénk megköszönni mindenkinek, hogy ebben az időszakban türelmesebbek voltak. Köszönjük a visszajelzéseket, hogy megosztották velünk a tapasztalataikat.

Külön szeretnénk megköszönni azoknak a partnereinknek, akik ebben az időszakban vállalták, hogy rendelés közben teszteljék fejlesztéseinket, rendelési időn kívül, szabadidejükből áldoztak arra, hogy közösen megtaláljuk a mindenki számára elfogadható megoldást. Tapasztalataikkal, visszajelzésükkel nagyban segítették a mi munkánkat – és remélhetőleg az Önök jövőbeli munkáját is.

Köszönjük

dr. Bakos Jánosnak Pusztamérgesről

dr. Kovács Józsefnek Lengyeltótiból

dr. Kőrösi Gábornak Domaszékről

dr. Mile Gyulának Nyírbátorból

dr. Nagy Zsoltnak Budapestről

dr. Novográdecz Csabának Márkóról

dr. Rittling Ferencnek Dágról

Békés Ünnepeket kívánunk mindenkinek!

az Infomix csapata

evacsako
Monday, December 18, 2017 4:13:28 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: evacsako 

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnénk kérni.

Még mindig KAT és REC hibaüzeneteink vannak, az OTH6 és OTH9 kódot már átírtuk informatikus segítségével, a vMátrixban az összes jogosultságot hozzárendeltük a személyikhez, és még mindig nem megy a rendszer.

Nagyon megköszönnénk, ha valaki tudna ebben segíteni!

Köszönettel

Dr. Csákó Éva

Esetleg azt látja, hogy az üzenet ablakban milyen hibákat ír?

A program indításakor a SAML jegy kérés OK-val zárul?

Üdvözlöm!

SAML-jegy OK, utána az üzenet:

KAT bejegyzés hozzáadása - Indító felhasználó belépése megtagadva (egyedi azonosító 73741440)

REC bejegyzés ugyanígy.

Vmátrixot megint ellenőriztük, de minden lehetséges jogosultság meg van adva.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 19, 2017 8:20:09 AM
Originally Posted by: evacsako 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: evacsako 

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnénk kérni.

Még mindig KAT és REC hibaüzeneteink vannak, az OTH6 és OTH9 kódot már átírtuk informatikus segítségével, a vMátrixban az összes jogosultságot hozzárendeltük a személyikhez, és még mindig nem megy a rendszer.

Nagyon megköszönnénk, ha valaki tudna ebben segíteni!

Köszönettel

Dr. Csákó Éva

Esetleg azt látja, hogy az üzenet ablakban milyen hibákat ír?

A program indításakor a SAML jegy kérés OK-val zárul?

Üdvözlöm!

SAML-jegy OK, utána az üzenet:

KAT bejegyzés hozzáadása - Indító felhasználó belépése megtagadva (egyedi azonosító 73741440)

REC bejegyzés ugyanígy.

Vmátrixot megint ellenőriztük, de minden lehetséges jogosultság meg van adva.

Segíteni szeretnénk, amihez szükségünk lenne egy elérhetőségre. Meg tudná adni? Előre is köszönjük.

Bacskai Mária
Tuesday, December 19, 2017 5:57:44 PM
Ixnet

Múlt héten működött a rendszerünk, verzióváltás óta (tegnap reggel óta) az asszisztens a saját belépési kódjával nem tud belépni az EESZT-be, akár a saját, akár az orvosi e-sziget próbáljuk. Orvos belépési kód + orvos e-szig mindkét gépen működik

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 20, 2017 10:24:59 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Múlt héten működött a rendszerünk, verzióváltás óta (tegnap reggel óta) az asszisztens a saját belépési kódjával nem tud belépni az EESZT-be, akár a saját, akár az orvosi e-sziget próbáljuk. Orvos belépési kód + orvos e-szig mindkét gépen működik

Kedves Doktor Nő,

Azt hiszem tudunk segíteni. Kollégáim jelentkezni fognak. Köszönöm türelmét addig is!

Dr.Kiss Katalin
Wednesday, December 20, 2017 11:51:57 AM
Ixnet

Az utolsó versió váltás óta nálunk sem tud az asszisztens a saját kódjával bejelentkezni az EESZT-be, sikertelen ESZIG inicializációt ír ki. Belépés az orvos kóddal ugyanezen a gépen csak többszöri próbálkozás után sikerül, (de nem a manualis beállítással.)

Üdv: Dr.Kiss Katalin

medicinke
Wednesday, December 20, 2017 12:28:33 PM
A nővérke belépéssel kapcsolatban szeretnék kérdezni.

Mikor a nővérke belép a nevével, jelszavával, kiválasztja az orvost akivel dolgozni fog, utána az e-szig indítás sikertelen.

A tanúsítvány be van állítva neki is, a hozzá kapott jelszó is.

Az EESZT felhasználók karbantartásánál nincs EESZT jelszó - ide mi kellene igazából?

Nekik is kell e-kapus belépés vagy ilyesmi?

Eddig csak a doktorokra koncentráltunk, az megy is rendben, de most már szeretnénk komplettálódni...

palenkascs
Wednesday, December 20, 2017 12:51:47 PM
Originally Posted by: medicinke 

A nővérke belépéssel kapcsolatban szeretnék kérdezni.

Mikor a nővérke belép a nevével, jelszavával, kiválasztja az orvost akivel dolgozni fog, utána az e-szig indítás sikertelen.

A tanúsítvány be van állítva neki is, a hozzá kapott jelszó is.

Az EESZT felhasználók karbantartásánál nincs EESZT jelszó - ide mi kellene igazából?

Nekik is kell e-kapus belépés vagy ilyesmi?

Eddig csak a doktorokra koncentráltunk, az megy is rendben, de most már szeretnénk komplettálódni...

Köszönjük az észrevételeiket az asszisztensi belépés, illetve probléma kapcsán. Dolgozunk rajta és a következő verzióval (2.61.1) orvosolva lesz a probléma, addig is szíves türelmüket kérjük!

medicinke
Wednesday, December 20, 2017 1:31:43 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: medicinke 

A nővérke belépéssel kapcsolatban szeretnék kérdezni.

Mikor a nővérke belép a nevével, jelszavával, kiválasztja az orvost akivel dolgozni fog, utána az e-szig indítás sikertelen.

A tanúsítvány be van állítva neki is, a hozzá kapott jelszó is.

Az EESZT felhasználók karbantartásánál nincs EESZT jelszó - ide mi kellene igazából?

Nekik is kell e-kapus belépés vagy ilyesmi?

Eddig csak a doktorokra koncentráltunk, az megy is rendben, de most már szeretnénk komplettálódni...

Köszönjük az észrevételeiket az asszisztensi belépés, illetve probléma kapcsán. Dolgozunk rajta és a következő verzióval orvosolva lesz a probléma, addig is szíves türelmüket kérjük!

Rendben, várjuk.

A fent említett EESZT karbantartásnál az EESZT jelszó micsoda? Az e-kapu jelszó? Vagy valami más?

Nekem be van állítva, csak már nem emlékszem honnan került oda.

palenkascs
Wednesday, December 20, 2017 2:30:09 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: medicinke 

A nővérke belépéssel kapcsolatban szeretnék kérdezni.

Mikor a nővérke belép a nevével, jelszavával, kiválasztja az orvost akivel dolgozni fog, utána az e-szig indítás sikertelen.

A tanúsítvány be van állítva neki is, a hozzá kapott jelszó is.

Az EESZT felhasználók karbantartásánál nincs EESZT jelszó - ide mi kellene igazából?

Nekik is kell e-kapus belépés vagy ilyesmi?

Eddig csak a doktorokra koncentráltunk, az megy is rendben, de most már szeretnénk komplettálódni...

Köszönjük az észrevételeiket az asszisztensi belépés, illetve probléma kapcsán. Dolgozunk rajta és a következő verzióval orvosolva lesz a probléma, addig is szíves türelmüket kérjük!

Rendben, várjuk.

A fent említett EESZT karbantartásnál az EESZT jelszó micsoda? Az e-kapu jelszó? Vagy valami más?

Nekem be van állítva, csak már nem emlékszem honnan került oda.

EESZT jelszó nem szükséges, annak tartalmát legyenek szívesek törölni/üresen hagyni. Teszt időszakban TOKEN-es belépéskor volt szükség rá, lehet, hogy Önöknek is azóta van kitöltve, vagy ha nem, akkor véletlen még az EESZT kezdetekor beírtak oda egy jelszónak gondolt adatot 🙂

Piedlendre
Thursday, December 21, 2017 9:27:28 AM
Xnet,hálozat,win 10.Az a gondom,hogy az egyik EESZT recept /3/valamiért "csökött"vonalkodot nyomtat EEszt visszaigazolás során.Két szélen fekete négyzet,és méretre is kisebb.Többi helyen jo a vonalkod.Mit lehet tenni?Persze ez olvashatatlan patikában.

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, December 21, 2017 10:49:46 AM
Mi az oka, hopgy az EHR-ben megjelenő leletek egy részét automatikusan érkezteti, egy részét a letöltéssel manuálisan kell?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 21, 2017 11:14:05 AM
Originally Posted by: Piedlendre 

Xnet,hálozat,win 10.Az a gondom,hogy az egyik EESZT recept /3/valamiért "csökött"vonalkodot nyomtat EEszt visszaigazolás során.Két szélen fekete négyzet,és méretre is kisebb.Többi helyen jo a vonalkod.Mit lehet tenni?Persze ez olvashatatlan patikában.

Átküldene egy ilyen módon nyomtatott vényt, hogy megnézzük mi okozhatja a problémát? Ilyen jelenséggel még nem találkoztunk, meg kellene nézzük. Előre is köszönöm.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Thursday, December 21, 2017 11:18:23 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Mi az oka, hopgy az EHR-ben megjelenő leletek egy részét automatikusan érkezteti, egy részét a letöltéssel manuálisan kell?

Ez is még mindig az OTH9 - OEP9 összerendelő törzstábla hiányossága miatt van. A beérkeztetéshez OEP9 kell, tehát csak azt érkezteti automatikusan, amihez hozzá tudja rendelni.

Piedlendre
Thursday, December 21, 2017 11:56:28 AM
Na lehet gyenge az agyam de hogy küldjek el recept mintát???/a hibás vonalkodosat,az elönézetben tökéletesnek látszik
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 21, 2017 12:04:46 PM
Originally Posted by: Piedlendre 

Na lehet gyenge az agyam de hogy küldjek el recept mintát???/a hibás vonalkodosat,az elönézetben tökéletesnek látszik

Bocsánat! Gondoltam scannel-ve a hibás vonalkódost vényt, s mellé a Térből való lekérdezés képernyőképét![pislog]

infomix@infomix.hu címre!

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, December 28, 2017 8:08:13 AM
Jó reggelt!

Lehet, hogy EESZT karbantartás vagy server hiba van?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 28, 2017 8:16:00 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Lehet, hogy EESZT karbantartás vagy server hiba van?

Jó reggelt! Mi nem tudunk róla- s egyelőre más nem jelezte. Köszönjük a jelzést, körbenézünk!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 28, 2017 8:37:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Lehet, hogy EESZT karbantartás vagy server hiba van?

Jó reggelt! Mi nem tudunk róla- s egyelőre más nem jelezte. Köszönjük a jelzést, körbenézünk!

A szerver stabilan megy, minden rendben levőnek látszik, a mi fejlesztő/tesztelő környezetünk is működik.Ez alapján lokális problémának látszik. Tudna küldeni egy elérhetőséget ahol most hívhatnánk, hogy megnézzük mi lehet az oka ?

Nagyon köszönöm!

Dr Baracsi Mária
Thursday, December 28, 2017 8:55:24 AM
Tisztelt Infomix!

Az e-recepttel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Korábban, ha háznál láttam el beteget és receptet kellett írnom, megírtam kézzel, majd utólag (aznap vagy másnap) bevittem az ellátást a gépbe, a receptet is beírtam tárolandóként, így ha később visszanéztem, láttam, hogy mikor milyen gyógyszer volt felírva. Az EESZT bevezetése óta más a helyzet. Ha ellátom a beteget, megírom ugyanúgy a receptet kézzel. A szülő kiváltja, tehát az e-térbe a patika fogja feltölteni. Ha bevinném a gépbe a korábbi módon, akkor lenne egy patika által feltöltött és remélhetőleg már kiváltott e-receptet illetve egy pluszban általam feltöltött e-recept, így ezt nem tehetem meg. Így viszont nem látom a receptfelírásnál az előző recept menüpontra kattintva a receptet. Az ellátáshoz hozzáírhatom, de ha sok a beteg, megnehezíti a munkát, hogy vissza kell keresni a kórtörténetben. Csak én nem találom vagy van olyan menüpont, ahol az imént említett módon az e-térbe került recept is látható?

Köszönettel:

Dr Baracsi Mária

Varga Sándor
Thursday, December 28, 2017 9:06:54 AM
Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Az e-recepttel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Korábban, ha háznál láttam el beteget és receptet kellett írnom, megírtam kézzel, majd utólag (aznap vagy másnap) bevittem az ellátást a gépbe, a receptet is beírtam tárolandóként, így ha később visszanéztem, láttam, hogy mikor milyen gyógyszer volt felírva. Az EESZT bevezetése óta más a helyzet. Ha ellátom a beteget, megírom ugyanúgy a receptet kézzel. A szülő kiváltja, tehát az e-térbe a patika fogja feltölteni. Ha bevinném a gépbe a korábbi módon, akkor lenne egy patika által feltöltött és remélhetőleg már kiváltott e-receptet illetve egy pluszban általam feltöltött e-recept, így ezt nem tehetem meg. Így viszont nem látom a receptfelírásnál az előző recept menüpontra kattintva a receptet. Az ellátáshoz hozzáírhatom, de ha sok a beteg, megnehezíti a munkát, hogy vissza kell keresni a kórtörténetben. Csak én nem találom vagy van olyan menüpont, ahol az imént említett módon az e-térbe került recept is látható?

Köszönettel:

Dr Baracsi Mária

Kedves doktornő,

Most is megteheti ugyan úgy, mint az EESZT előtt.

Amennyiben amikor ezeket a recepteket beírja a programjába, de a nyomtatandó pipát kiveszi, vagyis nem nyomtatja, nem kerül felküldésre a térbe.

Akkor sem, ha az utólagos rögzítést a munkadátum állítással végzi el.

Javaslom, hogy a következő ilyen esetnél próbálja ki, hogy az EESZT előtt megszokott módon írja be a programba a látogatáskor kézzel felírt receptet. Ha ideje engedi kérem az eredményt írja le itt a fórumon, segíthet vele a többieknek és persze nekünk is.


Varga Sándor
Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, December 28, 2017 9:31:17 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Lehet, hogy EESZT karbantartás vagy server hiba van?

Jó reggelt! Mi nem tudunk róla- s egyelőre más nem jelezte. Köszönjük a jelzést, körbenézünk!

A szerver stabilan megy, minden rendben levőnek látszik, a mi fejlesztő/tesztelő környezetünk is működik.Ez alapján lokális problémának látszik. Tudna küldeni egy elérhetőséget ahol most hívhatnánk, hogy megnézzük mi lehet az oka ?

Nagyon köszönöm!

Sajnos most nem, mert a sok "súlyos " probléma a váróban...

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, December 28, 2017 10:24:58 AM
Elfogytak. Sikertelen eszig inicializáció a hibaüzenet, a hálózat összes gépén, most egy másik rendelőben vagyok, de a szervergép azonos.

06-30/6835476

Varga Sándor
Thursday, December 28, 2017 10:26:54 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Elfogytak. Sikertelen eszig inicializáció a hibaüzenet, a hálózat összes gépén, most egy másik rendelőben vagyok, de a szervergép azonos.

06-30/6835476

Rögtön hívjuk


Varga Sándor
Herbert
Friday, December 29, 2017 11:07:55 AM
Tisztelt fórumozók!

Én egy mezei felhasználó vagyok, aki szeretné a leleteit megnézni. Sikeresen eljutottam a főoldalra (https://www.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal), ahol a következő szöveg fogad:

"Egyszerűen megismerheti, és bármikor elérheti, vagy letöltheti az Önnel kapcsolatos, EESZT-be kerülő egészségügyi dokumentumokat és adatokat."

Utána azonban _nincs link_, van egy "önrendelkezés" fül, ahol kitilthatok embereket az adataim eléréséből, meg egy "nyilvános kódtörzsek" fül, ami szakmai szempontból érdekes, de most jobban érdekelne pl. egy CT-lelet vagy egy vérkép.

Még az üres helye sem látszik, hogy hol és hogyan juthatnék hozzá a leleteimhez.

Firefox 57.* verziót használok.

Előre is köszönöm a választ.

Piedlendre
Friday, December 29, 2017 1:53:57 PM
A frissités nem megy fel,letöltés után a gép a kibontás során hiba üzenettel megáll.....ezt elküldtem Önöknek.
Piedlendre
Tuesday, January 2, 2018 5:01:51 AM
T Infomix

Mint irtam12 30 -án,és még sikerült beszélnem Csizmadia Gyula munkatársukkal is,a verzio válto nem ment fel,söt a gép teljesen le is állt,illetve a program nem indul el.Valahol a váltásban elakadt.Indithatatlan.Az assisztensem hivja majd Önöket reggel,mivel én ügyeletben vagyok 8 ig.Valoszinü távoli elérés szükséges.A gépen 2 könyvtár van,egy hibás nevezetü,ami tartalmazza a félig frissült programot,és az elözö nap készült teljes program mentés.Valamelyik remélem visszaállitható,mert igy semmit nem tudunk csinálni.A társközségben vagyok,a tel szám:87/435248 vagy az asszisztens száma 20/9237923

Fél nyoc után már ott lesz.Kérem a sürgös segitségüket./Gyulával megbeszéltem a dolgot,hogy mi történt

Köszönettel,és Boldog Uj évet.Hát nekem nem jol kezdödött igy....

Users browsing this topic