dr.Dergez
Tuesday, January 30, 2018 9:50:30 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

Akkor nem fogadja be a tér . Milyen üzenet jelenik meg a rendszer-üzenetek között (e-BEU beküldés után)?

Ezt nem figyeltem.Megnézem

dr.Dergez
Tuesday, January 30, 2018 9:58:46 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

Akkor nem fogadja be a tér . Milyen üzenet jelenik meg a rendszer-üzenetek között (e-BEU beküldés után)?

Ezt nem figyeltem.Megnézem

OK:Kat.bejegyzés hozzáadás-ezt írja

dr.Dergez
Tuesday, January 30, 2018 10:54:07 AM
Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 30, 2018 11:30:13 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 30, 2018 11:42:12 AM
Originally Posted by: Panna 

Tegnap érdeklődtem hogy mi lehet az oka hogy a korábban lekérdezhető leletek helyén nincs megjeleníthető adat jelzés van.01.25.-i lelet 26.-án lekérdezhető volt, tegnap és ma sincs adat.

Lehet hogy csak kérdezni akartam- de hol nem látja ? A háziorvosi rendszerben (lekérdezés)? Vagy az EESZT-ben?

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, January 30, 2018 1:59:13 PM
Az EESZT-ben
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 31, 2018 11:35:49 AM
Originally Posted by: Panna 

Az EESZT-ben

Jól értem? Egy adott betegnek van(volt) egy más Eü. Intézményben (Kórház, Szakrendelő vagy Labor) keletkezett dokumentuma amit Ön korábban sikeresen lekérdezett ,de nem tárolta el a háziorvosi rendszerében. Ugyanennél a betegnél szerette volna ismételten lekérdezni, de már nem volt elérhető az EESZT panel eHR lekérdezésekor.

Ha ez így van, akkor nem tudok más magyarázatot, mint vagy a beteg letiltotta a hozzáférést, vagy a kiállító Intézmény valamilyen oknál fogva kitörölte a dokumentumot .

Ha nem a beteg titkosította, akkor a beteg ezt a lakossági portálon keresztül ellenőrizheti!

dr.Dergez
Wednesday, January 31, 2018 1:30:25 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 31, 2018 1:41:33 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

dr.Dergez
Wednesday, January 31, 2018 1:53:36 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

Válaszoltam e-mailben.Küldtem fotót

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 31, 2018 2:44:04 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

Válaszoltam e-mailben.Küldtem fotót

Igen,megkaptam és jól van beállítva, köszönöm!! Akkor ellenőrzöm a pontos működést és jelentkezem!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 31, 2018 4:02:50 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

OK:KAT bejegyzés hozzáadás-ezt írja.Mit tegyünk?

Ez azt jelenti, hogy a katalógus (orvos-beteg találkozás kezdete) bemegy sikeresen. Amikor a beutalót írja (beutaló nyomtatása előtt) - akkor mi az üzenet??

A világon semmi üzenet nem jelenik meg!!

Nem lehet, hogy kikapcsolta a beutalók beküldését?

Ellenőrizheti az EESZT ablakon. Idézek a leírásból, amit a verzióváltó levélben talál:

"A “Beállítások” ablak alján található az EESZT adatok beküldése funkció, ami a jogszabály által előírt a Tér felé küldendő adatok körét szabályozza a felhasználó által. Itt lehetősége van bizonyos adattípus automatikus beküldését ideiglenes leállítani. Jelenleg a recept és beutalók kapcsolhatók ki."

Válaszoltam e-mailben.Küldtem fotót

Igen,megkaptam és jól van beállítva, köszönöm!! Akkor ellenőrzöm a pontos működést és jelentkezem!

"Export" (EESZT ablak) segítségével elküldené nekünk a az export-file-t?? Megnéznénk mi történik.

Zsolticicaja
Thursday, February 1, 2018 10:12:38 AM
Üdv! Feltelepítettünk mindent a gépre, megy az E-tér, a receptek felmennek a térbe de extra vonalkód nem kerül a receptre. Mi lehet a baj?:-s
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 1, 2018 10:16:43 AM
Originally Posted by: Zsolticicaja 

Üdv! Feltelepítettünk mindent a gépre, megy az E-tér, a receptek felmennek a térbe de extra vonalkód nem kerül a receptre. Mi lehet a baj?:-s

Mit látnak a rendszerüzenetek között??? ( a felbukkanó kis ablak)

Zsolticicaja
Thursday, February 1, 2018 10:33:18 AM
Indító felhasználó belépése megtagadva
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 1, 2018 10:36:51 AM
Originally Posted by: Zsolticicaja 

Indító felhasználó belépése megtagadva

Akkor semmit nem fogad el ettől a felhasználótól a Tér! Tipikusan akkor fordul elő, ha a OTH/OEP kódok nem jók, vagy a VMATRIX beállítás nem megfelelő. Ezt kellene ellenőrizni.

Zsolticicaja
Thursday, February 1, 2018 10:50:53 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Zsolticicaja 

Indító felhasználó belépése megtagadva

Akkor semmit nem fogad el ettől a felhasználótól a Tér! Tipikusan akkor fordul elő, ha a OTH/OEP kódok nem jók, vagy a VMATRIX beállítás nem megfelelő. Ezt kellene ellenőrizni.

Megnéztük, a kódok megfelelőek, akkor a VVMATRIX beállításban lehet a hiba :/

Dr. Kun-Gazda Melinda
Thursday, February 1, 2018 11:09:02 AM
Tisztelt Infomix!

Többször előfordult, hogy a kártyaleolvasónkat nem látta a gép.

Egyik hozzászólónak a kérdésére (Cifka Miklós 14866, jan 23) válaszukban azt írták, hogy ezt a problémát úgy lehet megoldani, hogy a kártyaolvasó driverét és a kliens programot úgy kell telepíteni, hogy a telepítés idejére ki kell kapcsolni a gépen működő vírusirtót és tűzfalat, amit a telepítés után vissza kell kapcsolni. Kérdésem, hogy ezt jól értettem-e?

Üdvözlettel és köszönettel Dr Kun-Gazda Melinda

BalatoniK
Thursday, February 1, 2018 12:13:55 PM
Originally Posted by: Dr. Kun-Gazda Melinda 

Tisztelt Infomix!

Többször előfordult, hogy a kártyaleolvasónkat nem látta a gép.

Egyik hozzászólónak a kérdésére (Cifka Miklós 14866, jan 23) válaszukban azt írták, hogy ezt a problémát úgy lehet megoldani, hogy a kártyaolvasó driverét és a kliens programot úgy kell telepíteni, hogy a telepítés idejére ki kell kapcsolni a gépen működő vírusirtót és tűzfalat, amit a telepítés után vissza kell kapcsolni. Kérdésem, hogy ezt jól értettem-e?

Üdvözlettel és köszönettel Dr Kun-Gazda Melinda

Igen, jól értette.

Zsolt50
Thursday, February 1, 2018 7:38:17 PM
IxNet rendszernél belépve egy páciensbe egy felugró ablak tájékoztat, hogy a pácienshez az EESZT X db saját és Y db idegen receptet / leletet érkeztetett.

Idegen receptnél (a gombra kattintva vagy lekérdezés) szépen látszik a más intézményben felírt receptek.

Saját receptnél csak "STÁTUSZ nyitott" üzenet van egyes receptek előtt.

Ez mit takar?

Az EESZT átadja, hogy kiváltották a receptet?

EESZT lelet esetén nem találtunk a leleteknél semmi újat. Miért jött mégis értesítés?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 1, 2018 8:58:25 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

IxNet rendszernél belépve egy páciensbe egy felugró ablak tájékoztat, hogy a pácienshez az EESZT X db saját és Y db idegen receptet / leletet érkeztetett.

Idegen receptnél (a gombra kattintva vagy lekérdezés) szépen látszik a más intézményben felírt receptek.

Saját receptnél csak "STÁTUSZ nyitott" üzenet van egyes receptek előtt.

Ez mit takar?

Az EESZT átadja, hogy kiváltották a receptet?

EESZT lelet esetén nem találtunk a leleteknél semmi újat. Miért jött mégis értesítés?

Igen, a státuszban jelöli hogy kiváltották-e már a receptet.A nyitott státusz azt jelöli, hogy még nem került kiváltásra. Ha a patikában másra cserélik a felírt gyógyszert, akkor azt is látni fogja, hogy mire cserélték. Az értesítés az eHR-ekről is jött? Pontosan hogy szólt az üzenet? Elvileg megnézi a beteghez feltltött egészségügyi dokumentumokat, s azok számát kellene kiírni.

Zsolt50
Friday, February 2, 2018 9:43:09 AM
Originally Posted by: Gabi 

Igen, a státuszban jelöli hogy kiváltották-e már a receptet.A nyitott státusz azt jelöli, hogy még nem került kiváltásra. Ha a patikában másra cserélik a felírt gyógyszert, akkor azt is látni fogja, hogy mire cserélték. Az értesítés az eHR-ekről is jött? Pontosan hogy szólt az üzenet? Elvileg megnézi a beteghez feltltött egészségügyi dokumentumokat, s azok számát kellene kiírni.

Köszönöm.

Receptnél az volt a fura, hogy 7 db receptje volt, az üzenet szerint 3 új adat érkezett. Belépve 3 db-nál volt nyitott státusz.

Az eHR mit jelent?

A leletnél legközelebb leírom az üzenetet.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 2, 2018 10:28:14 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: Gabi 

Igen, a státuszban jelöli hogy kiváltották-e már a receptet.A nyitott státusz azt jelöli, hogy még nem került kiváltásra. Ha a patikában másra cserélik a felírt gyógyszert, akkor azt is látni fogja, hogy mire cserélték. Az értesítés az eHR-ekről is jött? Pontosan hogy szólt az üzenet? Elvileg megnézi a beteghez feltltött egészségügyi dokumentumokat, s azok számát kellene kiírni.

Köszönöm.

Receptnél az volt a fura, hogy 7 db receptje volt, az üzenet szerint 3 új adat érkezett. Belépve 3 db-nál volt nyitott státusz.

Az eHR mit jelent?

A leletnél legközelebb leírom az üzenetet.

Az eHR az a betegdokumentáció összefoglaló neve az EESZT-ben. Ide tartoznak a zárójelentések, ambuláns lapok és diagnosztikai leletek.

medicinke
Friday, February 2, 2018 2:39:14 PM
Rezidens doktor hogyan tud dolgozni a praxisban?

A Vmatrixban hozzá van rendelve a praxishoz (EESZT felh, és orvos).

FEl van véve a dokiban helyettesként a praxisomhoz.

Be van állítva neki is az én tanúsítványom és t. jelszavam.

SAML jegy - Internal error while processing SOAP request

???

Varga Sándor
Friday, February 2, 2018 3:01:02 PM
Originally Posted by: medicinke 

Rezidens doktor hogyan tud dolgozni a praxisban?

A Vmatrixban hozzá van rendelve a praxishoz (EESZT felh, és orvos).

FEl van véve a dokiban helyettesként a praxisomhoz.

Be van állítva neki is az én tanúsítványom és t. jelszavam.

SAML jegy - Internal error while processing SOAP request

???

A rezidens eszigje aktiválva van az ágazati portálon? Amikor legutóbb ilyen üzenetet láttam, akkor az eSzig aktiválását követően megszűnt ez a hibaüzenet.


Varga Sándor
TomposG
Monday, February 5, 2018 3:24:33 PM
Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 5, 2018 3:44:32 PM
Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

TomposG
Monday, February 5, 2018 3:54:38 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

Elküldöm E-mail-ben.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, February 5, 2018 3:57:23 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

Elküldöm E-mail-ben.

Tompos G.

Köszönöm!

tjenő
Tuesday, February 6, 2018 6:30:22 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: tjenő 

Tisztelt Infomix! Először is Boldog Új Évet minden munkatársuknak!

Néhány gyógyszertár jelezte, hogy nem tudja leolvasni az EESZT vonalkódot. A vénytervezőben a beállított mintán a számsor rögtön a recept bal oldalán kezdődik és utána egy szélesebb vonalkód szerepel.Hiába mentem el, a receptre továbbra is középre teszi a számsort és a keskenyebb vonalkódot. Van valami megoldás, vagy hogyan lehet beállítani, hogy a recepten is ugyanúgy szerepeljen, mint a vénytervezőben, szélesebb vonalkóddal.Köszi

Köszönjük az észrevételt,

A fejlesztők már készítik azt a módosítást, amivel az EESZT vonalkód is szélesebb formátumban kerül nyomtatásra. Terveink szerint a tesztelést követően, a hó végi verzióval tudjuk kiadni ezt a módosítást.

Sajnos az utolsó verzióváltóval sem oldódott meg a probléma.

Users browsing this topic