dr.oremus
Friday, February 23, 2018 7:51:17 AM
szép napot!

Ma reggel óta újra csak forog az e-személyi bekérés, ágazati portálra beenged, vagyis a kártyaolvasó jó. Mi lehet a gond?

Dr.Orémus

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, February 23, 2018 8:05:38 AM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Örülök hogy rendeződött! Csak a pontosság miatt megnézné nekem, hogy pontosan annyi vény van (annyit lát lekérdezéskor, a kiváltottakat és a nyitottakat összeadva) amennyit Ön felírt ? Csak szeretnék biztos lenni a dologban. Ha gondolja az is jó, ha a lekérdezés eredményét átküldi e-mail-be nekem.

1 havit írtunk fel. Kiváltva is láttam és nyitottan is. Most megint találkoztam ezzel a problémával. 1 havi felírás, 3 recept. 3 nyitott és 3 kiváltott. Hogy tudom elküldeni emailben?

Egy képernyőmásolat is jó (PrintScreen) az infomix@infomix.hu címre, s ha megírná nekem a patika elérhetőségét, külön megköszönném! Ha kell, segítünk táveléréssel!

Elküldtem az emaileket. Pingvin Patika Szeged, Dugonics tér. Életút lekérdezéssel valóban ki volt váltva mind a három recept.

Köszönöm, megkaptam!

Mórocz Márk
Friday, February 23, 2018 8:20:20 AM
Originally Posted by: dr.oremus 

szép napot!

Ma reggel óta újra csak forog az e-személyi bekérés, ágazati portálra beenged, vagyis a kártyaolvasó jó. Mi lehet a gond?

Dr.Orémus

Ebben az esetben meg kell nyitni az eSzemélyi Kliens programot, és a "Fájl" menüpont "Kilépés"-el bezárni, majd újra elindítani. Ezután újra be kell lépni a Visual IxDokiba és az EESZT ablakon a "Manuális indítás" opciót választva indítsuk el az autentikációt.

Ha esetleg ez nem segítene, akkor az ETÉR kommunikációs programot kellene leállítani, majd újra elindítani (és megint a Manuális indítást próbálni). A kliensgépeken is le kellene ellenőrizni, hogy azokon biztosan nem fut a kommunikációs program csak a főgépen.

Amennyiben ezek ellenére sem jön be az eSzemélyi bekérés, kérem mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot.

dr.oremus
Tuesday, February 27, 2018 2:55:49 PM
Tisztelt Márk!

Sajnos az ön által leírtak és a telefonon kapott segítség sem javított a helyzeten, kérem távsegítséggel a megoldást.

Köszönettel Dr.Orémus Marina

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, February 27, 2018 3:00:44 PM
Originally Posted by: dr.oremus 

Tisztelt Márk!

Sajnos az ön által leírtak és a telefonon kapott segítség sem javított a helyzeten, kérem távsegítséggel a megoldást.

Köszönettel Dr.Orémus Marina

Rendben doktornő, keressük időpont-egyeztetés céljából!

t-hedvig
Tuesday, February 27, 2018 3:39:57 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Casus 

Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

Itt csak annyi a gond, hogy a leletek ideiglenes tárolására használt mappát nem éri el a kliens gép, ezért ír ki ilyen üzenetet.

Ennek megfelelő beállítása érdekében kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcoslatot ismert elérhetőségeink egyikén, és akkor telefonon segítünk a beállításában.

Köszönöm szépen! Holnap délelőtt jelentkezem!

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN a telefonos segítséget! Mindent sikerült beállítani!! [nagyonok] [mindenok]

Ezt a beállítást bonyolult lenne itt leírni?(csak mert így mindig és másoknak is elérhető lenne) Nálam is fenn áll ez a probléma és én is beállítanám.

Köszönöm!

Varga Sándor
Tuesday, February 27, 2018 3:52:03 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Casus 

Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

Itt csak annyi a gond, hogy a leletek ideiglenes tárolására használt mappát nem éri el a kliens gép, ezért ír ki ilyen üzenetet.

Ennek megfelelő beállítása érdekében kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcoslatot ismert elérhetőségeink egyikén, és akkor telefonon segítünk a beállításában.

Köszönöm szépen! Holnap délelőtt jelentkezem!

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN a telefonos segítséget! Mindent sikerült beállítani!! [nagyonok] [mindenok]

Ezt a beállítást bonyolult lenne itt leírni?(csak mert így mindig és másoknak is elérhető lenne) Nálam is fenn áll ez a probléma és én is beállítanám.

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Szívesen segítünk.

A beállítás elég sok mindentől függ egy hálózatos rendszer esetén, sajnos még nem sikerült olyan általános leírást készítenünk, amit meg tudnánk osztani.

A beállításhoz kollégám hamarosan keresi, a leírással igyekszünk, ha kész természetesen megosztjuk.


Varga Sándor
Dr.Soóky
Wednesday, February 28, 2018 1:15:48 PM
Tisztelt Cím!

Visual IX Doki helyettest próbálnék bevinni a rendszerbe. Vmatrix-ban hozzárendeltem a vállalkozásomhoz megfelelő jogosultsággal !

A programból viszont rögtön a "Sikertelen ESZIG adatlekérés!" hibaüzenetet kapom, Gondolom az egyéni TANÚSÍTVÁNY hiánya miatt !?

Hogy kell regisztrálni a helyettest megfelelően ?

Köszönöm 🙂

[tenyleg] [szomoru]

Ui: Nálam megfelelően működik az EESZT

dr.Kovács József
Wednesday, February 28, 2018 4:46:15 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Ha ID szám alapján törlök receptet, a felírt receptek közül nem törlődik.

Igen, a visual Ixdokiban az ID alapján törlés kifejezetten arra van kifejlesztve, hogy ha egy recept a programon belüli törléskor törlődött, de például hálózati hiba miatt az EESZTből nem sikerült a törlés, és EESZT-ből is szeretnék a receptet törölni, akkor erre legyen lehetőség.

Tehát ha rendesen a programból és EESZTből is szeretne törölni, akkor a hagyományos törlési módszert javasoljuk.

Várhatóan a következő verzióban a Recept törlés menüpontban már az EESZT ID oszlop is megjelenítésre kerül.

Ez így már oké, de eddig nem tudtam melyik receptet töröljem (három havi felírás, de csak kettő kellett volna).


dr.Kovács József
MediAT
Thursday, March 1, 2018 11:42:45 AM
Üdvözletem!

Ixdokit használunk, verzióváltás óta beutaló írásakor a "szolgáltató típus" kitöltése kötelező (kód:1018611) hibaüzenet jön. A beutaló írásakor nem látok semmilyen (új) lehetőséget, hogy hol kell ezt beírni/beállítani. Mi tudok tenni?

Köszönettel:

Sziliné Ildikó

asszisztens

Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 11:46:52 AM
Originally Posted by: MediAT 

Üdvözletem!

Ixdokit használunk, verzióváltás óta beutaló írásakor a "szolgáltató típus" kitöltése kötelező (kód:1018611) hibaüzenet jön. A beutaló írásakor nem látok semmilyen (új) lehetőséget, hogy hol kell ezt beírni/beállítani. Mi tudok tenni?

Köszönettel:

Sziliné Ildikó

asszisztens

Többen is kérdezték már, a választ itt olvashatja .


Varga Sándor
MediAT
Thursday, March 1, 2018 11:59:32 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: MediAT 

Üdvözletem!

Ixdokit használunk, verzióváltás óta beutaló írásakor a "szolgáltató típus" kitöltése kötelező (kód:1018611) hibaüzenet jön. A beutaló írásakor nem látok semmilyen (új) lehetőséget, hogy hol kell ezt beírni/beállítani. Mi tudok tenni?

Köszönettel:

Sziliné Ildikó

asszisztens

Többen is kérdezték már, a választ itt olvashatja .

Köszönöm szépen!

Hajnalné
Thursday, March 1, 2018 8:31:34 PM
Tisztelt Infomix!

Eeszt automatikus lekérdezést eddig mindig 2017.11.01-től indítottam. Ma kiírta a program, hogy csak 3 hónapra visszamenőleg lehet a leleteket és recepteket lekérdezni. Lehetne módosítani, hogy hosszabb időt is lekérdezhessünk?

Az e-recept és e-beutaló e-mailes küldésekor freemail-es e-mail címre nem tudja a program elküldeni az e-mailt. Ez a freemail hibája?

Előre is köszönöm

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Friday, March 2, 2018 11:28:25 AM
A 03.01.-i verzió váltás óta a temworkben nincs beemelendő PDF fájl, miközben az EESZT-ben látom a leletet.Mi az oka ?
FMilan
Friday, March 2, 2018 11:32:55 AM
Originally Posted by: Panna 

A 03.01.-i verzió váltás óta a temworkben nincs beemelendő PDF fájl, miközben az EESZT-ben látom a leletet.Mi az oka ?

Kérem telefonos elérhetőségünkön kérjen segítséget ezügyben, hogy ott közösen ellenőrizni tudjuk a mappa beállításait. Köszönöm.

FMilan
Friday, March 2, 2018 3:30:53 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Eeszt automatikus lekérdezést eddig mindig 2017.11.01-től indítottam. Ma kiírta a program, hogy csak 3 hónapra visszamenőleg lehet a leleteket és recepteket lekérdezni. Lehetne módosítani, hogy hosszabb időt is lekérdezhessünk?

Az e-recept és e-beutaló e-mailes küldésekor freemail-es e-mail címre nem tudja a program elküldeni az e-mailt. Ez a freemail hibája?

Előre is köszönöm

Bizonyos típusoknál maga a Tér enged egyszerre maximum 3 hónapot lekérdezni, természetesen ez nem azt jelenti, hogy a régebbi adatokat nem tudják lekérdezni, mert az megtehető, csak az intervallumot úgy kell megadni, hogy ha régebbi is, akkor is max. 3 hónap legyen.

A program nem tesz különbséget aszerint hogy azt freemailes vagy egyéb címre küldi, oda is meg kellene érkeznie az e-maileknek, annyi kérdésem még lenne, hogy esetleg valami hibaüzenetet kap-e az ilyen sikertelen küldéskor? Mert talán az segíthetne.

Hajnalné
Friday, March 2, 2018 4:15:40 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Eeszt automatikus lekérdezést eddig mindig 2017.11.01-től indítottam. Ma kiírta a program, hogy csak 3 hónapra visszamenőleg lehet a leleteket és recepteket lekérdezni. Lehetne módosítani, hogy hosszabb időt is lekérdezhessünk?

Az e-recept és e-beutaló e-mailes küldésekor freemail-es e-mail címre nem tudja a program elküldeni az e-mailt. Ez a freemail hibája?

Előre is köszönöm

Bizonyos típusoknál maga a Tér enged egyszerre maximum 3 hónapot lekérdezni, természetesen ez nem azt jelenti, hogy a régebbi adatokat nem tudják lekérdezni, mert az megtehető, csak az intervallumot úgy kell megadni, hogy ha régebbi is, akkor is max. 3 hónap legyen.

A program nem tesz különbséget aszerint hogy azt freemailes vagy egyéb címre küldi, oda is meg kellene érkeznie az e-maileknek, annyi kérdésem még lenne, hogy esetleg valami hibaüzenetet kap-e az ilyen sikertelen küldéskor? Mert talán az segíthetne.

Minden freemail-esnél ez a válasz e-mail jön:

This is the mail system at host mx.onbox.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: SMTPUTF8 is required, but was not offered by host

fmx.freemail.private[172.27.78.109]

dr.Dergez
Tuesday, March 6, 2018 10:57:56 AM
A legújabb verzióváltással az az infó jött,hogy ezután minden beutaló meg fog jelenni a térben,függetlenül attól,hogy összerendelt,vagy sem.Nos nálunk beutaló írásakor semmilyen üzenet nem jelenik meg,ugyanúgy mint eddig,tehát a hiba maradt.Nem tudom,jól van-e a gép beállítva,vagy mit kellene még.A beállításoknál ki van pipálva a beutaló.
Mórocz Márk
Tuesday, March 6, 2018 12:42:00 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

A legújabb verzióváltással az az infó jött,hogy ezután minden beutaló meg fog jelenni a térben,függetlenül attól,hogy összerendelt,vagy sem.Nos nálunk beutaló írásakor semmilyen üzenet nem jelenik meg,ugyanúgy mint eddig,tehát a hiba maradt.Nem tudom,jól van-e a gép beállítva,vagy mit kellene még.A beállításoknál ki van pipálva a beutaló.

Kis kiegészítés: a legújabb verzióban a program minden beutalót felküld az EESZT-be, függetlenül attól, hogy sikerült-e az összerendelés vagy nem. Megjelenni a térben azonban csak akkor fog ha sikeres a feltöltés.

Az Ön által választott intézmény ha az EESZT oldaláról még nincs összerendelve, akkor ez esetben nem kerül feltöltésre a beutaló az EESZT-be.

lu.andi
Wednesday, March 7, 2018 8:03:36 PM
Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

dr.Dergez
Thursday, March 8, 2018 10:39:12 AM
Beutaló írásakor újabban ez az üzenet érkezik vissza:HIBA:BEU beküldés-A(z)"szolgáltatás típus" kitöltése kötelező (egyedi hiba azonosító....-itt számok szerepelnek,természetesen mindenkinél más)

Ez mit jelent?Hol tudom beállítani a szolgáltatás típust,illetve az mi?

Köszönöm

dr.Kovács József
Thursday, March 8, 2018 10:42:17 AM
Originally Posted by: lu.andi 

Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

Nálunk sem reagál az egér mindíg.


dr.Kovács József
Sári László
Thursday, March 8, 2018 10:54:54 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló írásakor újabban ez az üzenet érkezik vissza:HIBA:BEU beküldés-A(z)"szolgáltatás típus" kitöltése kötelező (egyedi hiba azonosító....-itt számok szerepelnek,természetesen mindenkinél más)

Ez mit jelent?Hol tudom beállítani a szolgáltatás típust,illetve az mi?

Köszönöm

Többen is kérdezték már, a választ itt olvashatja .

MediAT
Thursday, March 8, 2018 11:58:45 AM
Originally Posted by: lu.andi 

Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

Nálunk is ez a probléma. Első kattintásra szinte sosem reagál. Már jeleztem telefonon kollégájuknak, ő azt mondta csak nálunk fordult elő, más még nem mondta.

dr.Kovács József
Thursday, March 8, 2018 12:47:23 PM
Originally Posted by: MediAT 

Originally Posted by: lu.andi 

Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

Nálunk is ez a probléma. Első kattintásra szinte sosem reagál. Már jeleztem telefonon kollégájuknak, ő azt mondta csak nálunk fordult elő, más még nem mondta.

Nálunk előfordul, hogy nem reagál az egér.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 8, 2018 12:48:36 PM
Originally Posted by: MediAT 

Originally Posted by: lu.andi 

Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

Nálunk is ez a probléma. Első kattintásra szinte sosem reagál. Már jeleztem telefonon kollégájuknak, ő azt mondta csak nálunk fordult elő, más még nem mondta.

Azt szeretném megkérdezni, hogy ki vállalna szívesen egy kis tesztet a jelzett jelenséggel kapcsolatban? Aki nem riad vissza tőle, kérem az infomix@infomix.hu címen jelezze elérhetőségét, s a holnapi napon jelentkeznénk egy távoli elérést egyeztetni. Előre is köszönjük a segítséget!

MediAT
Friday, March 9, 2018 11:32:28 AM
Én szívesen leszek tesztalany, írtam levelet. Üdv, Sziliné Ildikó
MediAT
Friday, March 9, 2018 11:33:56 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: MediAT 

Originally Posted by: lu.andi 

Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, nálunk is a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem történik semmi, a tér felé egyáltalán nem is küldi a beutalót még csak próbálkozást sem látok,EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, hiba jelző üzenetet sem kapunk,sőt semmilyen üzenetet nem ír, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.122.1-t használjuk.

Még egy problémám van még pedig az egérrel, mostmár egy ideje kínlódunk vele, nagyon pontatlan többször kell kattintanom mire bármi is történik.EESZT kikapcsolása után sem változik a helyzet.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

Nálunk is ez a probléma. Első kattintásra szinte sosem reagál. Már jeleztem telefonon kollégájuknak, ő azt mondta csak nálunk fordult elő, más még nem mondta.

Azt szeretném megkérdezni, hogy ki vállalna szívesen egy kis tesztet a jelzett jelenséggel kapcsolatban? Aki nem riad vissza tőle, kérem az infomix@infomix.hu címen jelezze elérhetőségét, s a holnapi napon jelentkeznénk egy távoli elérést egyeztetni. Előre is köszönjük a segítséget!

Én szívesen leszek tesztalany, írtam levelet. Üdv, Sziliné Ildikó

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, March 9, 2018 11:34:12 AM
Originally Posted by: MediAT 

Én szívesen leszek tesztalany, írtam levelet. Üdv, Sziliné Ildikó

Köszönjük! Jelentkezünk.[mindenok]

Somogyi László
Monday, March 12, 2018 12:56:19 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

Elküldöm E-mail-ben.

Tompos G.

Az lenne a kérdésem, hogy a fenti problémát sikerült-e gyökerénél megragadni? Fontos lenne, hogy mit csináljon a felhasználó, hogy szabályosan járjon el. (most először jött elő nálunk is) Az szinte biztos, hogy nem jön válasz a beküldésre, de timeout-ig se jut ilyenkor a program. Vártak rá 22 percet, de semmi. A receptírás panel bezárhatatlan, hibaüzenet: még függőben lévő receptek vannak.

Users browsing this topic