Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, March 12, 2018 1:17:44 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

Elküldöm E-mail-ben.

Tompos G.

Az lenne a kérdésem, hogy a fenti problémát sikerült-e gyökerénél megragadni? Fontos lenne, hogy mit csináljon a felhasználó, hogy szabályosan járjon el. (most először jött elő nálunk is) Az szinte biztos, hogy nem jön válasz a beküldésre, de timeout-ig se jut ilyenkor a program. Vártak rá 22 percet, de semmi. A receptírás panel bezárhatatlan, hibaüzenet: még függőben lévő receptek vannak.

Igen, elvileg megoldódott, s a teszteket követőn a február hó végi verzióval ki is ment. Jól látom, hogy még nem váltottak erre a verzióra?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, March 12, 2018 1:22:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Az volna kérdésem, hogy időnként megakad a e-Recept "írásom". Rákattintok a recept nyomttásra és nem történik semmi. Azt látom az üzenetek között, hogy elküldte de nem nyomtat semmit. Sem receptet sem "Felírási igazolás"-t. A program nem fagy le, mert lehet új ellátást kezdeni de adott beteget ellátásást enm tudom bezárni mert elvileg folyamatban van a receptírás. Ilyenkor hiába próbálok más betegnek e-Receptet felküldeni az is "elakad". Mivel ilyenkor nem tudom a beteg ellátást befejezni a programot is csak a feladatkezelővel tudom bezárni ami meg nem szerencsés.

Tompos G.

Ezt érdemes lenne közösen végigjárnunk. A leírtak alapján a háziorvosi rendszer mintha várakozna egy válaszra a Tértől- ami valamiért nem érkezik meg. Ilyen elvileg nem igazán fordulhat elő, mert egy idő után "timeout" (időtúllépés) hibaüzenettel vissza kell kapjunk egy üzenetet. Esetleg tudna küldeni nekünk egy szokásos EESZT export-ot, hogy megnézzük valóban ilyen esetekkel volt dolgunk? Jó lenne kideríteni a valódi problémát ....

Elküldöm E-mail-ben.

Tompos G.

Az lenne a kérdésem, hogy a fenti problémát sikerült-e gyökerénél megragadni? Fontos lenne, hogy mit csináljon a felhasználó, hogy szabályosan járjon el. (most először jött elő nálunk is) Az szinte biztos, hogy nem jön válasz a beküldésre, de timeout-ig se jut ilyenkor a program. Vártak rá 22 percet, de semmi. A receptírás panel bezárhatatlan, hibaüzenet: még függőben lévő receptek vannak.

Igen, elvileg megoldódott, s a teszteket követőn a február hó végi verzióval ki is ment. Jól látom, hogy még nem váltottak erre a verzióra?

Elvben max 30mp.-et várunk s aztán mi magunk lezárjuk a folyamatot timeout-al. Több helyen is üzemszerűen tesztelték felhasználóink, s tudtommal stabilan jól működött. De persze minden lehetséges, az is ami nem. Minden esetre kíváncsian várom, hogy a verzióváltás után (ha tényleg nem váltottak eddig) előfordul-e hasonló eset?! Megköszönöm, ha kapok írásban is visszajelzést!

dr.Dergez
Monday, March 12, 2018 1:52:38 PM
Egyszer már feltettem ezt a kérdést,de nem kaptam rá választ.Ezért újra megpróbálom.

Beutaló írásakor újabban ez az üzenet érkezik vissza:HIBA:BEU beküldés-A(z)"szolgáltatás típus" kitöltése kötelező (egyedi hiba azonosító....-itt számok szerepelnek,természetesen mindenkinél más)

Ez mit jelent?Hol tudom beállítani a szolgáltatás típust,illetve az mi?

Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, March 12, 2018 2:10:04 PM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Egyszer már feltettem ezt a kérdést,de nem kaptam rá választ.Ezért újra megpróbálom.

Beutaló írásakor újabban ez az üzenet érkezik vissza:HIBA:BEU beküldés-A(z)"szolgáltatás típus" kitöltése kötelező (egyedi hiba azonosító....-itt számok szerepelnek,természetesen mindenkinél más)

Ez mit jelent?Hol tudom beállítani a szolgáltatás típust,illetve az mi?

Köszönöm

Elnézést ha nem válaszoltunk! Sajnos ilyenkor az EESZT nem tudja befogadni a beutalót, mert nem tudja beazonosítani az Intézményt, ahova Ön beutalja a beteget. Minden olyan esetben, amikor a központi nyilvántartás az adott Intézményhez nem tartalmazza az OEP/OTH összerendelést, ott ez a hiba fog megjelenni.Ezt a törzset - ami alapján az összerendelés megtörténik- az AEEK Intézményei tartják karban,(egészen pontosan a NEAK a finanszírozás szerinti, az OTH a működési engedély szerinti azonosítókat). Csak remélni tudjuk, hogy ez a közhiteles törzs előbb-utóbb teljes körűen elkészül. Ebben sajnos sem Ön , sem mi nem tehetünk semmit. Mivel a jogszabály a háziorvosoknak az adatküldést teszi kötelezővé, így a rendszerünk mindig küldi is ezeket az adatokat. A Tér naplózza is, hogy Ön felküldte - így jogszabályi kötelességének eleget tesz. Persze látjuk mi is, hogy igen sok helyen a Tér viszont egyelőre nem tudja befogadni ezt, a fentiek okán, így kicsit "felemásra" sikeredik a kommunikáció. Ha Önt nagyon zavarja, megteheti, hogy az EESZT panelen kikapcsolja átmenetileg a Beutalók küldését, de ebben az esetben semelyik sem fog felkerülni a Térbe.

medicinke
Tuesday, March 20, 2018 4:25:08 PM
Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, March 20, 2018 4:29:27 PM
Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Lehet,de mi még nem tudunk róla! Másnál is jelentkezik?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, March 20, 2018 4:34:30 PM
Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

medicinke
Tuesday, March 20, 2018 5:13:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

Újraindítottuk a gépet, nem segített.

Nem tűnik gépfüggő hibának, a hat gépből egyen sem megy.

Varga Sándor
Tuesday, March 20, 2018 5:21:23 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

Újraindítottuk a gépet, nem segített.

Nem tűnik gépfüggő hibának, a hat gépből egyen sem megy.

Az Ixnetbe belépve az üzeneteknél az Ütemezett feldolgozás elindítva és EESZT elindítva üzenetek megjelennek?

Érdemes megpróbálni:

A központi, vagy szerver gépen kellene az Ixnet központba belépni. A Karbantartás fülön találja az Ixnetservice részt. Kérem állítsa le (piros leállítás gomb), majd indítsa el (zöld indítás gomb). Ha belépéskor az indítás az aktív, akkor csak el kell indítani. Fontos, hogy ez csak egy gépen futhat, tehát csak a főgépen kell ezt megtennie.


Varga Sándor
Bacskai Mária
Tuesday, March 20, 2018 5:42:59 PM
Ixnet

Lehet, hogy már mások is kérdezték, de nem lelem a hozzászólások között.

Nálunk az orvosé a főgép, az asszisztensnőé a kliensgép.

Ha az asszisztensnő nyit ki egy beteget (nem is nyit aktuális ellátást, csak kiválasztja a pácienslistából), és van a térben lelete, a program úgy tesz, mintha érkeztetné, nyit egy Hozott leletet, de ez üres, maga az EHR dokumentáció nem töltődik le ide. Az orvosi gépen ezt ilyenkor ki kell törölni majd ismételten kell érkeztetni és letölteni a leletet.

Ennek így kell működnie vagy mi csinálunk rosszul valamit? Az asszisztensnő nem tölthet le leletet? (Azon a gépen is általában orvosi esziggel lépünk be.)

medicinke
Tuesday, March 20, 2018 5:49:53 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

Újraindítottuk a gépet, nem segített.

Nem tűnik gépfüggő hibának, a hat gépből egyen sem megy.

Az Ixnetbe belépve az üzeneteknél az Ütemezett feldolgozás elindítva és EESZT elindítva üzenetek megjelennek?

Érdemes megpróbálni:

A központi, vagy szerver gépen kellene az Ixnet központba belépni. A Karbantartás fülön találja az Ixnetservice részt. Kérem állítsa le (piros leállítás gomb), majd indítsa el (zöld indítás gomb). Ha belépéskor az indítás az aktív, akkor csak el kell indítani. Fontos, hogy ez csak egy gépen futhat, tehát csak a főgépen kell ezt megtennie.

Ütemezett feldolgozás nincs, EESZT elindítva van.

A szolgáltatást most nem tudjuk kipróbálni, sokan vannak.

medicinke
Tuesday, March 20, 2018 8:45:02 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

Újraindítottuk a gépet, nem segített.

Nem tűnik gépfüggő hibának, a hat gépből egyen sem megy.

Az Ixnetbe belépve az üzeneteknél az Ütemezett feldolgozás elindítva és EESZT elindítva üzenetek megjelennek?

Érdemes megpróbálni:

A központi, vagy szerver gépen kellene az Ixnet központba belépni. A Karbantartás fülön találja az Ixnetservice részt. Kérem állítsa le (piros leállítás gomb), majd indítsa el (zöld indítás gomb). Ha belépéskor az indítás az aktív, akkor csak el kell indítani. Fontos, hogy ez csak egy gépen futhat, tehát csak a főgépen kell ezt megtennie.

Ütemezett feldolgozás nincs, EESZT elindítva van.

A szolgáltatást most nem tudjuk kipróbálni, sokan vannak.

Újraindítottuk, így meggyógyult.

Pótolni kell ilyen esetben a mai napi feltöltéseket?

Varga Sándor
Wednesday, March 21, 2018 7:05:48 AM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicinke 

Mindkét praxisban Sikertelen eszig inicializáció.

Van valami a levegőben?

Esetleg próbálja újraindítani a kártyaolvasót- és az EESZT ablakon érdemes megnézni az "Ellenőrzés" fület !

Újraindítottuk a gépet, nem segített.

Nem tűnik gépfüggő hibának, a hat gépből egyen sem megy.

Az Ixnetbe belépve az üzeneteknél az Ütemezett feldolgozás elindítva és EESZT elindítva üzenetek megjelennek?

Érdemes megpróbálni:

A központi, vagy szerver gépen kellene az Ixnet központba belépni. A Karbantartás fülön találja az Ixnetservice részt. Kérem állítsa le (piros leállítás gomb), majd indítsa el (zöld indítás gomb). Ha belépéskor az indítás az aktív, akkor csak el kell indítani. Fontos, hogy ez csak egy gépen futhat, tehát csak a főgépen kell ezt megtennie.

Ütemezett feldolgozás nincs, EESZT elindítva van.

A szolgáltatást most nem tudjuk kipróbálni, sokan vannak.

Újraindítottuk, így meggyógyult.

Pótolni kell ilyen esetben a mai napi feltöltéseket?

Nem. Ami utólag feltölthető, azt a program automatikusan felküldi a térbe. Önöknél ezek az ellátáshoz tartozó KAT bejegyzések. Ezeket ellenőrizheti a lekérdezésben, hogy valóban felkerültek-e.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, March 21, 2018 7:08:29 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Lehet, hogy már mások is kérdezték, de nem lelem a hozzászólások között.

Nálunk az orvosé a főgép, az asszisztensnőé a kliensgép.

Ha az asszisztensnő nyit ki egy beteget (nem is nyit aktuális ellátást, csak kiválasztja a pácienslistából), és van a térben lelete, a program úgy tesz, mintha érkeztetné, nyit egy Hozott leletet, de ez üres, maga az EHR dokumentáció nem töltődik le ide. Az orvosi gépen ezt ilyenkor ki kell törölni majd ismételten kell érkeztetni és letölteni a leletet.

Ennek így kell működnie vagy mi csinálunk rosszul valamit? Az asszisztensnő nem tölthet le leletet? (Azon a gépen is általában orvosi esziggel lépünk be.)

Ha orvos esziggel lépnek be, akkor le kell tudni kérdezni, és tölteni is a leleteket bármelyik gépen. Kollégáim keresni fogják, hogy megnézhessük a beállításokat.


Varga Sándor
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, March 21, 2018 12:43:55 PM
Tisztelt Infomix !

azt kérdezném, hogy mi tudunk EESZT-be feltölteni leletet - EHR - pl: EKG ? IXNETet használunk.

Pár napja ixdokiban helyettesítettem, EESZT-t állítottunk - csak a rutinos segítséget köszönném utólag meg. Az ixnet-ben egyszerübb mégis csak minden.

Kovács-Kléh , Ecser.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, March 21, 2018 1:02:18 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

azt kérdezném, hogy mi tudunk EESZT-be feltölteni leletet - EHR - pl: EKG ? IXNETet használunk.

Pár napja ixdokiban helyettesítettem, EESZT-t állítottunk - csak a rutinos segítséget köszönném utólag meg. Az ixnet-ben egyszerübb mégis csak minden.

Kovács-Kléh , Ecser.

A háziorvosnak lelet-feltöltési kötelezettsége nincs. A jelenlegi jogszabály tételesen felsorolja, hogy kinek, mikor, mit kell a Térbe felküldeni. A háziorvos esetén ilyen az e-KAT,e-RECEPT,e-BEUT és e-PROF.

Persze lehet, hogy később erre is lesz lehetőség.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 5, 2018 2:30:34 PM
Tisztelt Infomix !

Patikai visszajelzés alapján (EESZT-be fel nem töltött recept) kérném, hogy a receptíró oldalon nem e lehetne megjeleníteni a fel és nem feltöltött receptek ikonját - amit ugye az ellátási lapon látunk a TAJ ellenőrző mellett. Véleményem szerint itt lenne értelme, azonnali javítási lehetősége.

Köszönettel. Kovács-Kléh, Ecser.

novogradecz
Thursday, April 5, 2018 4:04:44 PM
Ma EESZT hiba miatt nem ment a tér. Igazi felüdülés volt, gyors rendelés, semmi várakozás. Most tűnik csak fel, mennyire belassult az ixdoki tőle. Kérdezném az ixneteseket, ők hogyan tapasztalják? Főleg a szkennelés utáni 30 mp semmittevés vállalhatatlan, de a receptek térbe való "szárnyalása" is elég szárnyaszegett (átlag 10-15 mp/recept...
Hajnalné
Thursday, April 5, 2018 6:09:10 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Ma EESZT hiba miatt nem ment a tér. Igazi felüdülés volt, gyors rendelés, semmi várakozás. Most tűnik csak fel, mennyire belassult az ixdoki tőle. Kérdezném az ixneteseket, ők hogyan tapasztalják? Főleg a szkennelés utáni 30 mp semmittevés vállalhatatlan, de a receptek térbe való "szárnyalása" is elég szárnyaszegett (átlag 10-15 mp/recept...

Mi nem bántuk meg,hogy váltottunk dokiról xnetre. Térrel is gyors. Recept nyomtatásra 2-3 mp-et kell várni. Scannelésnél sincs várakozás.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 6, 2018 11:36:08 AM
Mi is átálltunk Ixnet-re. És az e-recept tesztben is benne voltunk - így az Ixdokiban e-receptel nem dolgoztam.Én továbbra is azt tudom mondani, hogy a meglassulás nem zavaró (kivéve azt a pár másodpercet amikor a betegbe lépünk és az eeszt adatok keresése miatt egy pillanatra megáll a rendszer - panaszt sem lehet írni). De azt is eltudom mondani, hogy nagyon sokat dolgoztak rajta, hogy minden klappoljon és jól működjön. Közelmúltban ixdokiban helyettesítettem - most már egyértelmüen azt tudom mondani hogy az ixdoki egy régi generációs program - én már nem cserélném vissza (annak ellenére hogy nehezen szoktuk meg). Míg az ixnetben az erecpt és eeszt automatikusan indul meg töltődik, az ixdokiban plusz lépéseken keresztül lehet ezt csak elérni és nem ixnetes minőségben.

Összegében, az ixnetben gyakorlatilag észrevehetetlen már az erecept (a fenti kis problémától eltekintve). És a zárók, laborok automatikusan lejönnek, a program mindent a helyére rak, a scannelést nagyon ritkán használom - de az sem gond.

Én egy dolgot javasolnék a váltás előtt - meg kell nézni a programot és rá kell hangolódni, nem péntekről hétfőre lecserélni - ahogy mi tettük (de továbbra is azt mondom, hogy megérte).

Kovács-Kléh, Ecser.

novogradecz
Tuesday, April 10, 2018 4:30:09 PM
Valami történt az EESZT-ben? Ma egész gyorsan reagál a rendszer (egér nem lassú stb).
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 11, 2018 12:01:27 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Valami történt az EESZT-ben? Ma egész gyorsan reagál a rendszer (egér nem lassú stb).

[mindenok] Bármi miatt is történt, csak maradjon így!

DoMa
  • DoMa
  • Kezdő (Szint 0)
Sunday, April 15, 2018 10:16:01 AM
Szeretném tudni, mi az az EESZT ID. Köszönöm a segítséget!
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, April 16, 2018 8:35:11 AM
Originally Posted by: DoMa 

Szeretném tudni, mi az az EESZT ID. Köszönöm a segítséget!

Kedves Doktornő,

Minden, ami sikeresen felkerül a Tér-be (beutaló, recept, dokumentum) kap egy egyedi azonosítót, ami alapján bármikor elérhető az EESZT-ben. Ezt az azonosítót a Tér adja, amikor sikeresen tárolja a beküldött adatot. Ezt hívják EESZT (mivel e Tér adja) ID-nak (egyedi azonosítónak). Ez olyan azonosítója az adatnak, mint a páciensek TAJ száma - ami egy és csak egy pácienshez tartozik, s az egészségügyben ez alapján egyértelműen azonosítható a páciens.

Dr.Soóky
Monday, April 16, 2018 9:05:05 AM
Sikertelen Eszig .. autentikációs probléma !

Azthittem csak nálam de ezek szerint több helyen, nálam kérte a CAN számot ami a személyin van, úgysem ment !

Ágazati portálra sen engedett be !

Írtam nekeik helpdesk.eeszt@aeek.hu

Dr.Ghanem Niyaz
Monday, April 16, 2018 10:07:19 AM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

Sikertelen Eszig .. autentikációs probléma !

Azthittem csak nálam de ezek szerint több helyen, nálam kérte a CAN számot ami a személyin van, úgysem ment !

Ágazati portálra sen engedett be !

Írtam nekeik helpdesk.eeszt@aeek.hu

Sajnos nálam is , de semmi információt nem kapunk senkitől, hogy központi probléma, ne idegeskedjunk!!

Hajnalné
Tuesday, April 17, 2018 9:35:29 AM
Ismét nem működik a tér 😞.

Központi hiba lehet, mert máshol sem megy.

dr.Kovács József
Tuesday, April 17, 2018 10:51:11 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Ismét nem működik a tér 😞.

Központi hiba lehet, mert máshol sem megy.

Nálam is volt időszakos fennakadás.


dr.Kovács József
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 19, 2018 9:54:38 AM
T. Infomix!

Nem tudom felmerült-e már máshol ez a probléma, azért ide írom, mert valamilyen szinten az EESZT-hez is köze van.

Insulin felírás, a betegnek lejárt a javaslata. Viszont nem tud bemenni javaslatért, ezért 1 ampullát fel kell neki írjak STATIM jelzéssel, de emelt támogatással. Erre lehetőségem van, mivel ilyenkor az insulin életmentő gyógyszernek minősül és a legkisebb mennyiséget (1 amp) a beteg megkaphatja javaslat nélkül is.

A program viszont nem engedi felírni,mivel nincs érvényes javaslata, a kinyomtatott felírási igazolást viszont, mivel ez E-recept, nem lehet kijavítani.

Akkor hogy tudom ezt az 1 ampulla insulint kiemelt térítéssel felírni?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

dr.Kovács József
Thursday, April 19, 2018 12:37:11 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nem tudom felmerült-e már máshol ez a probléma, azért ide írom, mert valamilyen szinten az EESZT-hez is köze van.

Insulin felírás, a betegnek lejárt a javaslata. Viszont nem tud bemenni javaslatért, ezért 1 ampullát fel kell neki írjak STATIM jelzéssel, de emelt támogatással. Erre lehetőségem van, mivel ilyenkor az insulin életmentő gyógyszernek minősül és a legkisebb mennyiséget (1 amp) a beteg megkaphatja javaslat nélkül is.

A program viszont nem engedi felírni,mivel nincs érvényes javaslata, a kinyomtatott felírási igazolást viszont, mivel ez E-recept, nem lehet kijavítani.

Akkor hogy tudom ezt az 1 ampulla insulint kiemelt térítéssel felírni?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Szerintem ilyenkor csak általános térítéssel írható, hiába insulin.


dr.Kovács József
Users browsing this topic