Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 10:13:34 AM
Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 10:13:38 AM
Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.

Varga Sándor
Monday, October 8, 2018 10:43:45 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Megállt az EESZT?

Originally Posted by: Bakos J 

Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.

Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál -on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.

A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.

Ebben a hozzászólásban  találnak ehhez leírást, ha szükséges.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 11:08:39 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Megállt az EESZT?

Originally Posted by: Bakos J 

Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.

Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál -on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.

A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.

Ebben a hozzászólásban  találnak ehhez leírást, ha szükséges.

Mindent újraindítottunk, egy darabig ment rendesen az EESZt, most megint hibákat dob, csak most: HIBA:kAt bejegyzés frissítés

Amúgy az e-kliens 1.5.10

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 11:12:01 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Megállt az EESZT?

Originally Posted by: Bakos J 

Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.

Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál -on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.

A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.

Ebben a hozzászólásban  találnak ehhez leírást, ha szükséges.

Mindent újraindítottunk, egy darabig ment rendesen az EESZt, most megint hibákat dob, csak most: HIBA:kAt bejegyzés frissítés

Amúgy az e-kliens 1.5.10

Most kaptuk a friss hírt:

"Az EESZT elérésében fennakadásokat tapasztalhatnak, az Üzemeltetés dolgozik a stabil elérésen. Türelmet és megértést kérünk."

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 11:59:47 AM
Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy NISZ-nél jelentkezett hálózati fennakadások miatt az EESZT Prod rendszere jelenleg korlátozottan érhető el.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Üdvözlettel,

EESZT Üzemeltetés

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 12:08:36 PM
igen, ezt látjuk hogy ingadozik a rendszer. Köszönjük. egyébként az e-kliens programmal voltak gondok, vissza is vonták az utolsó verziót.

Ha már itt vagyok megkérdem, elmondom: az egyik gépemen az e-kliens csak akkor indul el ha utólag dugom rá az olvasót. Ha a bedugott olvasóval indítom a gépet nem látja az eszközt a gép. Az eesztések a frissítésen túl nem tudnak mit mondani...USB beállítási problémát mondanak. Ez sajnos engem meghalad, kicsit bosszantó (de érdekes ez a géppel ezt csinálta korábban is, újratelepítés után is hasonló a gond...) Ha valaki tud rá megoldást megköszönöm.

Szép napot. Kovács-Kléh , Ecser.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 8, 2018 1:34:16 PM
Originally Posted by: Gabi 

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy NISZ-nél jelentkezett hálózati fennakadások miatt az EESZT Prod rendszere jelenleg korlátozottan érhető el.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Üdvözlettel,

EESZT Üzemeltetés

Tisztelt Partnereink!

Ezúton értesítjük, hogy a NISZ tájékoztatása alapján a hálózati működést érintő incidens elhárítása sikeresen megtörtént!

Ennek hatására az EESZT teljeskörűen működik, a lakossági portál ismét elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 9, 2018 10:57:47 AM
Tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az eSzemélyi Kliens 1.5 előtti verziók támogatásának határideje korábbi tájékoztatóban küldött dátumhoz (2018. október 27.) képest módosításra került, a támogatást 2018. november 19-ig tudjuk biztosítani.

Fontos, hogy az 1.5 verziónál régebbi verziók a felhasználói végpontokon (pl. ügyfélszolgálat, rendszerbe való belépési pontok stb.) fenti dátumig frissítésre kerüljenek.

2018. november 19-ét követően az eSzemélyi eAzonosítás funkciója az 1.5-nél régebbi Kliens verziókkal nem lesz kompatibilis, az azonosítási szolgáltatás nem fog működni!

A fentiekkel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eid-szerver@idomsoft.hu címre írják meg az [eID_1.5] jelzést használva a levél tárgyában.

Üdvözlettel:

eID Szerver Támogatás

eid-szerver@idomsoft.hu

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 9, 2018 12:03:27 PM
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 9, 2018 12:10:19 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....

Háááát..... nem unatkozunk, az biztos

palenkascs
Tuesday, October 9, 2018 12:22:50 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....

https://jogviszony.neak.gov.hu/  oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 9, 2018 8:17:08 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Bakos J 

Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....

https://jogviszony.neak.gov.hu/  oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.

Próbából este 8-kor is megpróbáltam, a szerver továbbra sem megy.

palenkascs
Wednesday, October 10, 2018 7:37:47 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Bakos J 

Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....

https://jogviszony.neak.gov.hu/  oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.

Próbából este 8-kor is megpróbáltam, a szerver továbbra sem megy.

Így akkor elég nagy probléma lehetett! Ma reggel szerencsére már elérhető.

novogradecz
Wednesday, October 10, 2018 10:49:59 AM
Ma reggel a eszig bejelentkezéskor a következő furcsaságokat tapasztaltam: fő gépen elindítva 7.59-kor: SAML jegy érkezett 2!!!db, idő: 16.59. Másik gép indítása után: Saml jegy, 3!!!db, 17.02 Leállítottam mindkettőt, újraindítottam, a hiba ugyanez. Katalogus bejegyzések is hibaként jönnek.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 10, 2018 10:56:52 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Ma reggel a eszig bejelentkezéskor a következő furcsaságokat tapasztaltam: fő gépen elindítva 7.59-kor: SAML jegy érkezett 2!!!db, idő: 16.59. Másik gép indítása után: Saml jegy, 3!!!db, 17.02 Leállítottam mindkettőt, újraindítottam, a hiba ugyanez. Katalogus bejegyzések is hibaként jönnek.

Keressük telefonon, távolival segítünk kideríteni a jelenséget és az okát is!

Varga Sándor
Monday, October 15, 2018 2:25:52 PM
Újabb funkciókkal bővült az EESztori© intelligens adat-lekérdező rendszerünk.

Mostantól ATC struktúrában vagy hatóanyag szerint csoportosítva is kereshetünk.

- Hogyan tudja megnézni, hogy páciense a felírt gyógyszerek hány %-át váltotta ki?

- Kíváncsi arra, hogy hány darab receptet íratott fel a páciens adott készítményből vagy adott hatóanyagú gyógyszerből az elmúlt időszakban?

- Adott betegségre milyen gyógyszer került eddig felírásra?

Mindezt grafikonon is.

UserPostedImage

Nézze meg itt  - érdemes!

Használja ki, hogy a lehető legtöbb szempont szerint szűkítve, csoportosítva, rendezve, tekintheti át az adott beteg adott időszakban keletkezett (EESZT-ben tárolt) egészségügyi adatait.

Kapcsolja be, és használja szakmai munkája során, a gyógyítás érdekében!

Az EESzori© modul minden EESZT-hez csatlakozott Ixnet-et használó orvos (alapellátás, járóbeteg ellátás, diagnosztika, magánorvosi ellátás, ügyelet, stb.) számára elérhető.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, October 24, 2018 1:20:00 PM
EESZT karbantartás

Az alábbi üzenet érkezett az EESZT üzemeltetéstől:

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 27-én 22 órától 2018. október 28-án 6 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, October 26, 2018 11:17:53 AM
EESZT karbantartás

Az alábbi üzenet érkezett az EESZT üzemeltetéstől:

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 31-én 20 órától 24 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Emlékeztetőül az előző értesítés szerinti karbantartás:

"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 27-én 22 órától 2018. október 28-án 6 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Friday, October 26, 2018 7:57:50 PM
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, October 27, 2018 9:45:45 PM
Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.

Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)

Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.

További szép hétvéget!

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Sunday, October 28, 2018 3:05:15 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.

Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)

Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.

További szép hétvéget!

Köszönöm válaszát.

A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.

A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.

Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 29, 2018 9:01:44 AM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.

Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)

Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.

További szép hétvéget!

Köszönöm válaszát.

A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.

A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.

Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget

Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.

MediAT
Thursday, November 8, 2018 8:58:58 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.

Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)

Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.

További szép hétvéget!

Köszönöm válaszát.

A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.

A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.

Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget

Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.

Mi már többször tapasztaltunk hasonlót. Minden esetben megkérdeztem a szülőt, korlátozta-e a háziorvos jogosultságát a leletek hozzáféréshez, de mindenki boci szemekkel nézett rám, azt sem tudván miről beszélek. Feltételezem, valamilyen központi, informatikai probléma lehet az ok. Ilyen esetben kinek kell jelezni?

Üdv,

Ildikó

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 8, 2018 9:10:05 AM
Originally Posted by: MediAT 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?

MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.

Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.

Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.

Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)

Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.

További szép hétvéget!

Köszönöm válaszát.

A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.

A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.

Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget

Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.

Mi már többször tapasztaltunk hasonlót. Minden esetben megkérdeztem a szülőt, korlátozta-e a háziorvos jogosultságát a leletek hozzáféréshez, de mindenki boci szemekkel nézett rám, azt sem tudván miről beszélek. Feltételezem, valamilyen központi, informatikai probléma lehet az ok. Ilyen esetben kinek kell jelezni?

Üdv,

Ildikó

Kedves Ildikó,

Ilyen esetben célszerű az EESZT kontakt centerének írni, ahol tudnak segíteni kideríteni a jelzett probléma okát. Természetesen ha szükséges, mi is megadunk minden támogatást részükre.

E-mail címük: kontaktcenter@aeek.hu

Üdvözlettel,

Gabi

Varga Sándor
Friday, November 9, 2018 9:15:37 AM
Az Országos Mentőszolgálat is csatlakozik az EESZT-hez

A mai naptól az Ixnet rendszerünkben (2.71.1 frissítéstől) már azonnal látja ha valamelyik páciensét az Országos Mentőszolgálat látta el. Az ellátás tényén (eKAT) túl, a esetlap (EHR) is lekérdezhető, illetve akár automatikusan érkeztethető. visual-os rendszereinkben a hó végi verziótól lesz elérhető.

KAT bejegyzés lekérdezése Ixnetben

UserPostedImage

EHR lekérdezése Ixnetben

UserPostedImage

Letöltött EHR

UserPostedImage


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, November 13, 2018 11:13:12 AM
eSzemélyi Kliens program frissítés

eID ÉLES átállás - 2018. november 19.

Az EESZT Üzemeltetés tájékoztatása szerint az eSzemélyi Kliens alkalmazás legújabb 1.5.x verzióra frissítését 2018.11.19-ig szükséges elvégezni a rendelőkben használt számítógépeken. Annak érdekében, hogy az EESZT rendszerében történő azonosítás 2018.11.19-t követően is zavartalanul működjön, kérjük szánjon rá néhány percet, hogy ellenőrizze az Ön által használt gépen az eSzemélyi kliens programot.

Ehhez készítettünk egy rövid leírást, melyet ide kattintva  megtekinthet.


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, November 16, 2018 12:36:15 PM
FONTOS INFORMÁCIÓ - eSzemélyi Kliens verziófrissítés

Az IdomSoft az alábbi tájékoztatást küldte:

"Ezúton tájékoztatjuk, hogy (a korábban már több levelünkben is kommunikált) protokoll verzióváltást ÉLES környezetben is végrehajtjuk tervezetten 2018. 11. 19-én 20:30-21:30 között,

amelynek során maximum néhány perces szolgáltatás kiesés várható.

A verzióváltást követően az ÉLES környezetben az eSzemélyi eAzonosítás funkciója az 1.5-nél régebbi Kliens verziókkal nem lesz kompatibilis, az azonosítási szolgáltatás nem fog működni!

Üdvözlettel:

eID Szerver Támogatás"


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, November 16, 2018 3:23:36 PM
Originally Posted by: vargas 

Újabb funkciókkal bővült az EESztori© intelligens adat-lekérdező rendszerünk.

Mostantól ATC struktúrában vagy hatóanyag szerint csoportosítva is kereshetünk.

- Hogyan tudja megnézni, hogy páciense a felírt gyógyszerek hány %-át váltotta ki?

- Kíváncsi arra, hogy hány darab receptet íratott fel a páciens adott készítményből vagy adott hatóanyagú gyógyszerből az elmúlt időszakban?

- Adott betegségre milyen gyógyszer került eddig felírásra?

Mindezt grafikonon is.

UserPostedImage

Nézze meg itt  - érdemes!

Használja ki, hogy a lehető legtöbb szempont szerint szűkítve, csoportosítva, rendezve, tekintheti át az adott beteg adott időszakban keletkezett (EESZT-ben tárolt) egészségügyi adatait.

Kapcsolja be, és használja szakmai munkája során, a gyógyítás érdekében!

Az EESzori© modul minden EESZT-hez csatlakozott Ixnet-et használó orvos (alapellátás, járóbeteg ellátás, diagnosztika, magánorvosi ellátás, ügyelet, stb.) számára elérhető.

Szeretné működés közben is látni?

Mai hírlevelünkben két videót is megnézhet az EESztori működéséről. Ha nem kapott hírlvelet jelezze felénk az infomix@infomix.hu email címen


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, November 20, 2018 8:19:43 AM
eSzemélyi Kliens program frissítés

Megtörtént az eSzemélyi kliens frissítése az EESZT rendszerében.

Azok, akik még nem frissítették a rendelői számítógépen az eSzemélyi olvasójuk kliens programját, nem tudnak csatlakozni a térhez.

A kliens program verziójának ellenőrzéséhez és a frissítés telepítéséhez készítettünk egy leírást, melyet ide kattintva  megtekinthet.


Varga Sándor
Users browsing this topic