Patkó Balázs
Thursday, November 22, 2018 3:13:53 PM
Az IdomSoft hivatalos tájékoztatója:

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton értesítjük, hogy az alábbi időpontban hálózati kapacitás bővítés miatt az eID Szerver ÉLES, TEST és FUTURE környezetét érintő szolgáltatás-kimaradás várható.

• 2018.11.23. péntek 21:00 órától 2018.11.24. szombat 02:00 óráig:

o Az 1x5 órás időablakban, több esetben legfeljebb 30 perces szolgáltatáskiesések várhatóak

A fentiekkel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eid-szerver@idomsoft.hu címre írják meg az [hálózati kapacitás bővítés] jelzést használva a levél tárgyában.

Megértésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel:

eID Szerver Támogatás

eid-szerver@idomsoft.hu

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 30, 2018 10:10:01 AM
Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek jelenleg lassabban érhetőek el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás sebességének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Varga Sándor
Tuesday, December 11, 2018 9:10:28 AM
eSzemélyi olvasó CVCA frissítés

Az EESZT támogatástól érkezett

"Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján csatolva küldjük az eSzemélyi igazolványok CVCA tanúsítvány frissítéséhez kapcsolódó segédletet, és az alábbi tájékoztatást adjuk a frissítési folyamathoz kapcsolódóan:

2018. december 12-től minden eSzemélyi igazolványon egy alkalommal végre kell hajtani a CVCA tanúsítvány frissítését annak érdekében, hogy az azonosítási funkció működjön.

Az eSzemélyi kliens automatikusan felismeri a lejárt tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokat, és – a mellékelt tájékoztatóban felsorolt lépéseken keresztül - végigkíséri Önöket a frissítési folyamaton.

FONTOS!

2018. december 12. után kizárólag frissített tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokkal működik az azonosítás, az EESZT-be történő belépés valamint az eRecept kiváltáshoz kapcsolódó eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasás is csak így lesz lehetséges!

A frissítés gördülékeny lebonyolítása érdekében javasoljuk, hogy 2018. december 12-én a szokásos időpontnál korábban kezdjék meg a bejelentkezést az EESZT rendszerébe, és futtassák le a kártyákon a frissítési folyamatot.

Az eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasáshoz szükséges patikai azonosítást követően ugyanazt a frissítési folyamatot kell végrehajtani az állampolgárok igazolványain, mint az EESZT-be történő belépés során a patikai dolgozók esetében. Tekintettel arra, hogy az eSzemélyi olvasóval nem rendelkező állampolgároknak ninsen lehetőségük a CVCA tanúsítvány frissítésére, kérjük, hogy támogassák munkánkat a frissítés patikákban történő lefuttatásával.

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kontakt Center munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@aeek.hu email címen!

Az IdomSoft Zrt. részletes tájékoztatóját a CVCA frissítéshez kapcsolódó képernyőképekkel az információs portálról tudják letölteni, ezt a korábbiakban már publikáltuk Önök felé."

A tájékoztatót ide kattintva  érik el.


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, December 11, 2018 1:25:44 PM
Kedves Partnereink,

Az EESZT elkészítette és publikálta azt a segédletet, ami alapján könnyen áttekinthető az e-személyi frissítés folyamata. Holnapi nap folyamán az első EESZT-be történő bejelentkezéskor kerül sor az e-személyi frissítésre, remélhetően sikeresen.

Bármilyen probléma esetén azt kérik, hogy forduljanak segítségért a kontaktcenterhez (email: helpdesk.eeszt@aeek.hu, tel: +36 1 920-1050). Természetesen felénk is jelezhetik a problémát, s mi továbbítjuk ezeket az AEEK felé. E-személyi frissítési probléma esetén is nyugodtan dolgozhatnak tovább mind a visual, mind az Ixnet rendszereinkkel (EESZT használata nélkül) a megszokott módon.

Bármilyen kérdés, kérés esetén várjuk jelentkezésüket (telefon, email, támogatás kérés funkció, vagy akár itt a fórumon is), állunk rendelkezésükre!

UserPostedImage


Varga Sándor
Nagy Attila
Wednesday, December 12, 2018 10:29:10 AM
Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu  oldalon.

Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.

Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).

Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

UserPostedImage

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu  oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

UserPostedImage

3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

UserPostedImage

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

UserPostedImage

Dr.Kiss Katalin
Wednesday, December 12, 2018 11:49:56 AM
T.Infomix!

A helyettesítő orvosnak is el kell végezni az e-személyi frissítést az első helyettesítés alkalmával?

Köszönettel: Dr.Kiss Katalin

Nagy Attila
Wednesday, December 12, 2018 11:59:27 AM
Originally Posted by: Dr.Kiss Katalin 

T.Infomix!

A helyettesítő orvosnak is el kell végezni az e-személyi frissítést az első helyettesítés alkalmával?

Köszönettel: Dr.Kiss Katalin

Tisztelt Dr.Kiss Katalin!

Minden eSzemélyit egyszer, az első használatkor kell frissíteni. Amennyiben már a helyettes orvos akár a saját praxisában ezt megtette, abban az esetben nincs szükség rá.

De ha még nem, akkor a fent leírt módon el kell végezni a műveletet.

Tapasztalataink szerint gyorsan megy, akár rendelés előtt vagy után is meg lehet csinálni az önálló tarhely.gov.hu  portálon.

A Részletes leírást egy korábbi hozzászólásunkban megtalálja, de ha gondja van keressen bennünket, segítünk.

Üdvözlettel: Infomix csapata

zivanrendelő
Friday, December 14, 2018 7:31:02 AM
Ezt az IxNet használoknak kell megcsinálni,vagy nekünk is,akik Visual IxDokit használnak??? Üdv.Andi nővér
Varga Sándor
Friday, December 14, 2018 7:52:49 AM
Originally Posted by: zivanrendelő 

Ezt az IxNet használoknak kell megcsinálni,vagy nekünk is,akik Visual IxDokit használnak??? Üdv.Andi nővér

Kedves Andi,

Ezt mindenkinek meg tennie egyszer, aki az eSzemélyijével csatlakozik a térhez.

Kollégám előző hozzászólásában  lépésről-lépésre leírta, hogyan tudja megcsinálni a tanusítvány frissítést.

Kérem, ha valahol elakadna hívja az AEEK kontakt centerét (+36 1 920 1050). Ha további segítségre, információra van szüksége, jelezze itt a fórumon, vagy keressen minket telefonon, emailben.


Varga Sándor
Rittling Ferenc
Friday, December 14, 2018 8:36:21 AM
Originally Posted by: Nagy Attila 

Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu  oldalon.

Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.

Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).

Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

UserPostedImage

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu  oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

UserPostedImage

3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

UserPostedImage

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

UserPostedImage

A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a

CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.

Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.

MCsaba
Friday, December 14, 2018 8:59:26 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Nagy Attila 

Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu  oldalon.

Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.

Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).

Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

UserPostedImage

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu  oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

UserPostedImage

3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

UserPostedImage

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

UserPostedImage

A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a

CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.

Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.

Tisztelt Rittling Ferenc,

Az eSzemélyi igazolvány frissítése után visszakapcsolható a CAN szám mentése funkció.

Rittling Ferenc
Friday, December 14, 2018 11:53:51 AM
Originally Posted by: MCsaba 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Nagy Attila 

Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu  oldalon.

Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.

Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).

Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

UserPostedImage

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu  oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

UserPostedImage

3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

UserPostedImage

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

UserPostedImage

A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a

CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.

Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.

Tisztelt Rittling Ferenc,

Az eSzemélyi igazolvány frissítése után visszakapcsolható a CAN szám mentése funkció.

Köszönöm az infót.

zivanrendelő
Friday, December 14, 2018 5:11:29 PM
2018.12.12-én megcsináltuk a doktornővel a CVCA frissítést.Az én szem. ig-nál is sikerült,annak ellenére,hogy belépéskor mindig hibát jelez vissza a SAML jegy kérésre,és kb. 5 perc múlva ismételten kéri a PIN kóddal való bejelentkezésemet.Ez normális ??? vagy valamit még bekellene állítanom ??? Mivel ketten használjuk a rendszert,végig szerettem volna vinni a kollégája által közétett leírást,így a CAN mentése funkciót kikapcsoltam,majd követve az utasításokat (tarhely.gov.hu) eljutottam az elektronikus személyi igazolványra való rákattintásig,de ezután kérte a PIN kódomat,mint a VisualXdoki rendszerbe való belépésemkor,és se a Tárhely jóváhagyása üzenet/ablak , sem az Okmányazonosító üzenet/ablak nem jelent meg,így OK-kat sem tudtam nyomni.Többszöri probálkozásra sem sikerült.Valamit még sem jól csináltam ??? Várom észrevételét.Köszönettel:Vassné Andi ápolónő
Varga Sándor
Saturday, December 15, 2018 2:00:08 PM
Originally Posted by: zivanrendelő 

2018.12.12-én megcsináltuk a doktornővel a CVCA frissítést.Az én szem. ig-nál is sikerült,annak ellenére,hogy belépéskor mindig hibát jelez vissza a SAML jegy kérésre,és kb. 5 perc múlva ismételten kéri a PIN kóddal való bejelentkezésemet.Ez normális ??? vagy valamit még bekellene állítanom ??? Mivel ketten használjuk a rendszert,végig szerettem volna vinni a kollégája által közétett leírást,így a CAN mentése funkciót kikapcsoltam,majd követve az utasításokat (tarhely.gov.hu) eljutottam az elektronikus személyi igazolványra való rákattintásig,de ezután kérte a PIN kódomat,mint a VisualXdoki rendszerbe való belépésemkor,és se a Tárhely jóváhagyása üzenet/ablak , sem az Okmányazonosító üzenet/ablak nem jelent meg,így OK-kat sem tudtam nyomni.Többszöri probálkozásra sem sikerült.Valamit még sem jól csináltam ??? Várom észrevételét.Köszönettel:Vassné Andi ápolónő

Kedves Andi,

Ez az a rész, amit mi is csak leírásból ismerünk. Kérem keresse az AEEK helpdesk-es kollégáit. Ha nem sikerül megoldást találni kérem jelezze.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 21, 2018 8:51:37 AM
T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos

Varga Sándor
Friday, December 21, 2018 8:58:11 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos

Kedves doktorúr,

Sokan jelezték ezt felénk ma reggel.

Az AEEK keresi a probléma okát, amint megtudjuk mi okozza természetesen itt a fórumon is jelezni fogjuk. Addig azt javasoljuk amit Ön is írt, az EESZT adatoknál vegyék ki a pipát az adatok beküldésénél a REC mezőből. Így EESZT nélküli normál receptet tudnak nyomtatni.


Varga Sándor
kantorm
Friday, December 21, 2018 9:26:25 AM
Tisztelt Orvosaink!

"EESZT részleges szolgáltatás kimaradás

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT REC szolgáltatása jelenleg részlegesen érhető el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés"

Az EESZT információs portálján https://e-egeszsegugy.gov.hu/ 

a szolgáltatás működésével kapcsolatban várható további tájékoztatás.

Illetve mi is megírjuk a fórumon majd, ha változott a helyzet.

Köszönjük!

Varga Sándor
Friday, December 21, 2018 9:44:26 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos

Originally Posted by: kantorm 

Tisztelt Orvosaink!

"EESZT részleges szolgáltatás kimaradás

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT REC szolgáltatása jelenleg részlegesen érhető el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés"

Az EESZT információs portálján https://e-egeszsegugy.gov.hu/ 

a szolgáltatás működésével kapcsolatban várható további tájékoztatás.

Illetve mi is megírjuk a fórumon majd, ha változott a helyzet.

Köszönjük!

Az AEEK értesítése szerint újra teljes eléréssel működnek az EESZT funkciói.

Kérjük, aki a programjában kikapcsolta a REC beküldést kapcsolja ba újra, hogy a receptek felkeróljenek a térbe.


Varga Sándor
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 21, 2018 10:09:22 AM
Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !

Sz. Tamás
Friday, December 21, 2018 12:52:30 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !

Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:

Szöllősi Tamás

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 21, 2018 2:50:01 PM
Originally Posted by: szt 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !

Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:

Szöllősi Tamás

álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.

egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.

Bódi Márk
Friday, December 21, 2018 3:03:32 PM
Originally Posted by: kleh 

Originally Posted by: szt 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !

Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:

Szöllősi Tamás

álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.

egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.

Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 21, 2018 6:06:11 PM
álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.

egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.

Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk

--------------------------------

igen, az új nyomtatónál észleltem...ugyan ezen a tipuson vagy más tipusokon soha nem észleltem. De van még egy harmadik ugyan ilyen printerem és valószínü hogy befogom azt rakni helyette a recepteknek(canon ip2700). Ha azon is észlelhető lesz a jelenség, akkor sikítok...addig jegeljük, úgy is hideg van...printer hibát kell elsőként kizárni, csak rákérdeztem, hogy esetleg volt e ilyen jelenség máshol is.

Köszönöm így is hogy meghallgattak.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 21, 2018 8:01:05 PM
Originally Posted by: kleh 

álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.

egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.

Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk

--------------------------------

igen, az új nyomtatónál észleltem...ugyan ezen a tipuson vagy más tipusokon soha nem észleltem. De van még egy harmadik ugyan ilyen printerem és valószínü hogy befogom azt rakni helyette a recepteknek(canon ip2700). Ha azon is észlelhető lesz a jelenség, akkor sikítok...addig jegeljük, úgy is hideg van...printer hibát kell elsőként kizárni, csak rákérdeztem, hogy esetleg volt e ilyen jelenség máshol is.

Köszönöm így is hogy meghallgattak.

Kedves Dr Úr!

Én ugyan nem vagyok programozó, de nagyon sokáig Canon nyomtatókkal nyomtattam. Most is van 1 db (ip 2850). A canon felűlről húzza be a papírt, így előfordul, ha pl a recept kicsit össze van ragadva, vagy recésebbre van vágva a széle (ez recept eresztésenként (dobozonként) változó, hogy mennyire ragadós,) hogy az aktuális recept végén behúz egy másikat is. Ilyenkor azt a másikat a nyomtató üresen kipörgeti. Szerintem ez nem a nyomtató hibája, hanem a recepteké. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Lehet más hiba is van, ez csak egy lehetőség.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Varga Sándor
Monday, March 11, 2019 12:11:40 PM
Vmátrix kezelési tájékoztató

Az alábbi tájékoztatást kaptuk az EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály -tól, melyet szívesen osztunk meg mindenkivel.

"Tisztelt Intézményvezető!

Minden egészségügyi intézménynek, az EESZT-hez történő csatlakozásakor ki kell alakítania a saját intézményi jogosultságkezelő (Vmátrix) tábláját, amelyben valamennyi egészségügyi adattal foglalkozó, az adott egészségügyi intézmény munkavállalóját - végzettségüknek megfelelő szerepkörrel és szervezeti egységgel - rögzíteni szükséges.

Az EESZT rendszerinformációi alapján azt tapasztaltuk, hogy a VMátrix kezelése - mint pl. az új munkatársak beléptetése, távozás esetén kiléptetése, illetve egyéb olyan módosítások, melyeket a VMátrixban nyomon kell tudni követni - sok esetben nem megfelelő.

A naprakész jogosultságkezelés hiányának következménye, hogy az intézményből a jogosultságkezelési hibával küldött adatok nem kerülnek feltöltésre az EESZT-be, így az intézmény adatszolgáltatási kötelezettségének nem tesz eleget.

Az intézményi jogosultságkezelés támogatására az EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztálya készített egy segédanyagot, amelyet csatoltan, levelünk mellékleteként megküldünk.

Amennyiben a csatlakozási dokumentumok papír alapú benyújtását követően a jogosultság adminisztrátor személyében változás következett be azt, kérjük, vezessék fel az EESZT Információs Portál felületen (https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/ekapu-portal/bejelentkezes linken keresztül) a bejelentkezés gombra történő kattintást követően az adatmódosítás menüpontban.

Együttműködését és megértését köszönjük!

Tisztelettel:

EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály"

A tájékoztatóhoz csatolt pdf formátumú leírást megtekinthetik ide kattintva. 


Varga Sándor
Zsolt50
Thursday, March 14, 2019 2:48:08 PM
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Varga Sándor
Thursday, March 14, 2019 3:31:24 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán  erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
dr.Kovács József
Saturday, March 16, 2019 2:40:56 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán  erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

[azta] [azta] [azta]

14-én délután frissítettem és utána már nem dolgoztunk. Hétfőn (márc.18.) reggel kiderül.


dr.Kovács József
Zsolt50
Sunday, March 17, 2019 6:45:06 PM
Kedves Varga Úr!

Köszönöm a választ és az információkat.

Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.

Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán  erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

dr.Kovács József
Monday, March 18, 2019 8:20:13 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.

Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)

Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:

Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.

Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.

Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Már én is jártam így minden előzetes frissítés nélkül is. Egy reggel nem látta a gép a kártyaolvasót, törlés után újra kellett telepíteni. Oka?


dr.Kovács József
Users browsing this topic