Stein András
Thursday, January 17, 2019 3:52:53 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Ma megpróbáltam a KSH jelentések feltöltését, és azt írja ki:

A kitölteni próbálta adatok nem ehhez a kérdőívhez tartoznak.

Nem készült még el ez a része a Visualnak, vagy más a hiba ?

Kedves doktorúr,

Ez az üzenet a KSH oldalán az XML fájl betöltésekor jelenik meg. Kérjük keresse a KSH-t a +36 80 200 766 telefonszámon.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, January 17, 2019 5:00:05 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Ma megpróbáltam a KSH jelentések feltöltését, és azt írja ki:

A kitölteni próbálta adatok nem ehhez a kérdőívhez tartoznak.

Nem készült még el ez a része a Visualnak, vagy más a hiba ?

Kedves Doktor Úr,

Köszönjük jelzését! Kollégáim nézik , s megpróbálunk gyors segítséget találni!

Szerintem itt a fórumon fogunk jelentkezni.

Türelmét köszönöm,

Géczi Gabriella

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 18, 2019 7:38:46 AM
Tisztelt Kollegák, Tisztelt Infomix !

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy használ e valaki olyan EKG készüléket ami számítógépen nyomtat leletet és lehetőség szerint nem dróton komunikál - ha igen, milyet? Előre is köszönö a válaszokat. Kovács-Kléh, Ecser.

TomposG
Friday, January 18, 2019 8:54:49 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Kollegák, Tisztelt Infomix !

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy használ e valaki olyan EKG készüléket ami számítógépen nyomtat leletet és lehetőség szerint nem dróton komunikál - ha igen, milyet? Előre is köszönö a válaszokat. Kovács-Kléh, Ecser.

Én Cardiax EKG-t használok. Ennek van vezeték nélküli Wifi-n kommunikáló változata is ebben az esetben akár okostelefonon/tableten/laptopn is használható. Nekem nem a wifis hanem még sima vezetékes van. Sima USB-n kommunikál a számítógéppel. Én nagyon elégedett vagyok vele. Nem EKG papírra hanem A4-es papíra lehet nyomtatni az EKG-t,de akár képként akár PDF-ként tovább lehet küldeni e-mailben is. Számítógépen tárolja ez elkészített EKG görbéket, amiket évekre visszamenőleg akár elvezetésenként össze lehet hasonlítani. Szerintem jól használható jószág.

Talán segítettem.

Tompos G.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 18, 2019 11:18:20 AM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Kollegák, Tisztelt Infomix !

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy használ e valaki olyan EKG készüléket ami számítógépen nyomtat leletet és lehetőség szerint nem dróton komunikál - ha igen, milyet? Előre is köszönö a válaszokat. Kovács-Kléh, Ecser.

Üdv!

Nekem Wifi-s Cardiax-om van, nincs vele gond, nyilván a beteg ugyanúgy be van drótozva, csak az elektródák egy kis adó egységbe futnak, ami wifi-n keresztül kommunikál a géppel. Valós időben is lehet monitorozni a szgép képernyőjén és ami a fő előny, hogy A4-es papírra lehet nyomtatni, nem kell EKG papír. Elvileg be is lehet érkeztetni a programba az EKG-t, de jól használható a Cardiax saját beteg kezelő programja is.

Dr Bakos

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, January 24, 2019 8:22:55 AM
Tisztelt Infomix ! Tegnap tapasztaltuk, a Visual Ixdoki Lekérdezés - Hozott leletnél a 2016 előtti leleteket nem tudjuk lekérdezni, megnyitni azt az üzenetet kapjuk: "A keresett 10744. tif multimédia felvétel nem található !" Hogyan tudnánk megnézni, lekérdezni ezeket a számunkra fontos, bevitt leleteket ? Köszönjük szépen a választ !
kantorm
Thursday, January 24, 2019 9:05:14 AM
Originally Posted by: Ilona 

Tisztelt Infomix ! Tegnap tapasztaltuk, a Visual Ixdoki Lekérdezés - Hozott leletnél a 2016 előtti leleteket nem tudjuk lekérdezni, megnyitni azt az üzenetet kapjuk: "A keresett 10744. tif multimédia felvétel nem található !" Hogyan tudnánk megnézni, lekérdezni ezeket a számunkra fontos, bevitt leleteket ? Köszönjük szépen a választ !

Tisztelt Doktornő!

Ilyen üzenettel akkor találkozhatunk, ha az adott lelet - amit scanneltünk, vagy fájlból importáltunk - nincs azon a helyen ahol a program keresi.

Ha a 2016. utáni leletek megnyithatók, akkor elképzelhető, hogy a korábbiak egyszerűen félre lettek másolva.

Érdemes lenne egy keresővel megnézni, hol tartózkodik a számítógépen a "10744.tif" fájl.

Amennyiben ezt megtaláltuk, valószínűleg ott lesz a többi 2016. előtti lelet, amiket hozzá kell másolni az aktuális állományhoz.

Bármilyen kérdése lenne vagy szüksége lenne segítségre, telefonon, akár a fórumon is állunk rendelkezésére.

dr.oremus
Thursday, January 24, 2019 11:12:21 AM
Tisztelt Infomix! Vettem két új számítógépet és egy laptopot, amelyekre át kellene telepíteni a programot.Van-e arra lehetőség, hogy a helyszínen történjen a telepítés? A debreceni irodát sajnos nem tudtam elérni.

Köszönettel Dr.Orémus Marina

Varga Sándor
Thursday, January 24, 2019 11:18:04 AM
Originally Posted by: dr.oremus 

Tisztelt Infomix! Vettem két új számítógépet és egy laptopot, amelyekre át kellene telepíteni a programot.Van-e arra lehetőség, hogy a helyszínen történjen a telepítés? A debreceni irodát sajnos nem tudtam elérni.

Köszönettel Dr.Orémus Marina

Kedves doktorő,

Természetesen van arra lehetőség, hogy kollégánk az ön rendelőjében végezze el a telepítést. Kolléganőm hamarosan keresni fogja telefonon időpont egyeztetés miatt.


Varga Sándor
TomposG
Friday, February 1, 2019 3:00:26 PM
Tisztelt Infomix!

Két kérdésem volna:

1.) Elkezdtünk használni a tp-re vétel új funkcióit. Az volna a kérdésem, hogy nem lehetne-e alapértelmezetté tenni vagy egyénileg bekapcsolhatóvá tenni az alapértelmezést, hogy a munkakört átemelje a törzskartonból. Jelenleg minden betegnél rá kell kattintatni ahhoz, hogy átemelje és nyomtatásra kerüljön a tp-es papírra. Az is meggondolandó, hogy a táppénzes lapon javított munkakört visszaírja a törzskartonba.

2.) Mikorra várható az a már "listára vett" módosítás, hogy kikapcsolható legyen a Felírási igazolásra való Extra vonalkód nyomtatás (nem jogszabályi kötelezettség)?

Tompos G.

Varga Sándor
Friday, February 1, 2019 3:25:16 PM
Originally Posted by: TomposG 

Tisztelt Infomix!

Két kérdésem volna:

1.) Elkezdtünk használni a tp-re vétel új funkcióit. Az volna a kérdésem, hogy nem lehetne-e alapértelmezetté tenni vagy egyénileg bekapcsolhatóvá tenni az alapértelmezést, hogy a munkakört átemelje a törzskartonból. Jelenleg minden betegnél rá kell kattintatni ahhoz, hogy átemelje és nyomtatásra kerüljön a tp-es papírra. Az is meggondolandó, hogy a táppénzes lapon javított munkakört visszaírja a törzskartonba.

2.) Mikorra várható az a már "listára vett" módosítás, hogy kikapcsolható legyen a Felírási igazolásra való Extra vonalkód nyomtatás (nem jogszabályi kötelezettség)?

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Köszönjük a táppénzes javaslatát, a mostani verzióban az alap működés fejlesztése készült el. Tervezünk még további módosításokat az önöktől kapott visszajelzéseket is figyelembe véve, amivel a használathoz a lehető legtöbb segítséget meg tudjuk adni.

Az extra vonalkód nyomtatása EESZT-s recept esetén a patikusok kifejezett kérésére maradt még a rendszereink része. Amennyiben a recept kiadásakor nincs EESZT kapcsolat valamiért, akkor ez az extra vonalkód segíti a felírt gyógyszer kiadását.


Varga Sándor
TomposG
Friday, February 1, 2019 4:57:26 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Tisztelt Infomix!

Két kérdésem volna:

1.) Elkezdtünk használni a tp-re vétel új funkcióit. Az volna a kérdésem, hogy nem lehetne-e alapértelmezetté tenni vagy egyénileg bekapcsolhatóvá tenni az alapértelmezést, hogy a munkakört átemelje a törzskartonból. Jelenleg minden betegnél rá kell kattintatni ahhoz, hogy átemelje és nyomtatásra kerüljön a tp-es papírra. Az is meggondolandó, hogy a táppénzes lapon javított munkakört visszaírja a törzskartonba.

2.) Mikorra várható az a már "listára vett" módosítás, hogy kikapcsolható legyen a Felírási igazolásra való Extra vonalkód nyomtatás (nem jogszabályi kötelezettség)?

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Köszönjük a táppénzes javaslatát, a mostani verzióban az alap működés fejlesztése készült el. Tervezünk még további módosításokat az önöktől kapott visszajelzéseket is figyelembe véve, amivel a használathoz a lehető legtöbb segítséget meg tudjuk adni.

Az extra vonalkód nyomtatása EESZT-s recept esetén a patikusok kifejezett kérésére maradt még a rendszereink része. Amennyiben a recept kiadásakor nincs EESZT kapcsolat valamiért, akkor ez az extra vonalkód segíti a felírt gyógyszer kiadását.

Tisztelt Varga Sándor!

Az elsőt köszönöm a másodikkal kapcsolatban én mindössze azt kérem, hogy mindenki dönthesse el hogyan szeretne dolgozni! A "patikusok kifejezett kérésére" nyomtatja az extra vonalkódot vagy a jogszabály által meghatározott adattartalmú Felírási igazolást használ.

Hangsúlyozom a "patikusos kifejezett kérése" nincs összhangban a jogszabállyal!

Ha patikusoknak lehet kifejezett kérése akkor nekem is volna: tessenek megadni a lehetőséget a döntésre...

Tompos G.

Varga Sándor
Monday, February 4, 2019 8:29:51 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Tisztelt Infomix!

Két kérdésem volna:

1.) Elkezdtünk használni a tp-re vétel új funkcióit. Az volna a kérdésem, hogy nem lehetne-e alapértelmezetté tenni vagy egyénileg bekapcsolhatóvá tenni az alapértelmezést, hogy a munkakört átemelje a törzskartonból. Jelenleg minden betegnél rá kell kattintatni ahhoz, hogy átemelje és nyomtatásra kerüljön a tp-es papírra. Az is meggondolandó, hogy a táppénzes lapon javított munkakört visszaírja a törzskartonba.

2.) Mikorra várható az a már "listára vett" módosítás, hogy kikapcsolható legyen a Felírási igazolásra való Extra vonalkód nyomtatás (nem jogszabályi kötelezettség)?

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Köszönjük a táppénzes javaslatát, a mostani verzióban az alap működés fejlesztése készült el. Tervezünk még további módosításokat az önöktől kapott visszajelzéseket is figyelembe véve, amivel a használathoz a lehető legtöbb segítséget meg tudjuk adni.

Az extra vonalkód nyomtatása EESZT-s recept esetén a patikusok kifejezett kérésére maradt még a rendszereink része. Amennyiben a recept kiadásakor nincs EESZT kapcsolat valamiért, akkor ez az extra vonalkód segíti a felírt gyógyszer kiadását.

Tisztelt Varga Sándor!

Az elsőt köszönöm a másodikkal kapcsolatban én mindössze azt kérem, hogy mindenki dönthesse el hogyan szeretne dolgozni! A "patikusok kifejezett kérésére" nyomtatja az extra vonalkódot vagy a jogszabály által meghatározott adattartalmú Felírási igazolást használ.

Hangsúlyozom a "patikusos kifejezett kérése" nincs összhangban a jogszabállyal!

Ha patikusoknak lehet kifejezett kérése akkor nekem is volna: tessenek megadni a lehetőséget a döntésre...

Tompos G.

Kedves doktorúr,

Azt kell mondanom igaza van. Igyekszünk ezt egy valamelyik közeli verzióval beállíthatóvá tenni a rendszereinkben. Konkrét verziót nem tudok ígérni, ez függ a már folyamatban lévő megkezdett fejlesztéseinktől.


Varga Sándor
Somogyi László
Monday, February 11, 2019 3:12:34 PM
T. Fórum!

Táppénzes kérdés.

Egy adott páciens megnyitva, nem ajánlja fel a legördülő menüben az új táppénzt a program. A legutolsó táppénze 2000-ben volt. Akkor az R kóddal, azaz rokkantosítással szűnt meg. Csakhogy időközben megváltozott a világ, és munkaképes lett, talán maradt egy kevés százalék a rokkantságból, de azt nem tudom, nem is lényeges.

Ellenben dolgozik (dolgozgat) és most táppénz kellene.

Hogyan? Miért nem enged új táppénzt?

Párhuzamos táppénzt engedne az IxDoki, de annak most itt nincs értelme talán.

Köszönet.

Varga Sándor
Monday, February 11, 2019 3:31:14 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

T. Fórum!

Táppénzes kérdés.

Egy adott páciens megnyitva, nem ajánlja fel a legördülő menüben az új táppénzt a program. A legutolsó táppénze 2000-ben volt. Akkor az R kóddal, azaz rokkantosítással szűnt meg. Csakhogy időközben megváltozott a világ, és munkaképes lett, talán maradt egy kevés százalék a rokkantságból, de azt nem tudom, nem is lényeges.

Ellenben dolgozik (dolgozgat) és most táppénz kellene.

Hogyan? Miért nem enged új táppénzt?

Párhuzamos táppénzt engedne az IxDoki, de annak most itt nincs értelme talán.

Köszönet.

Kedves László,

Amikor elindítják a táppénzre vételt, kérem nyissák le azt a listát, ami most a régi rokkantosítással lezárt eseten áll. A lista alján lesz egy "Új keresőképtelenség" sor, arra állva tudnak új táppénzt indítani.

Kérem ellenőrizzék a felvételkor az első keresőképtelen napot és a felvétel módját. A táppénz joga lejárt eset okán előfordulhat, hogy automatikusan "L" Lejárt felvétel móddal és az akkori lezárás dátumával indul az új táppénz.


Varga Sándor
Somogyi László
Monday, February 11, 2019 3:49:12 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

T. Fórum!

Táppénzes kérdés.

Egy adott páciens megnyitva, nem ajánlja fel a legördülő menüben az új táppénzt a program. A legutolsó táppénze 2000-ben volt. Akkor az R kóddal, azaz rokkantosítással szűnt meg. Csakhogy időközben megváltozott a világ, és munkaképes lett, talán maradt egy kevés százalék a rokkantságból, de azt nem tudom, nem is lényeges.

Ellenben dolgozik (dolgozgat) és most táppénz kellene.

Hogyan? Miért nem enged új táppénzt?

Párhuzamos táppénzt engedne az IxDoki, de annak most itt nincs értelme talán.

Köszönet.

Kedves László,

Amikor elindítják a táppénzre vételt, kérem nyissák le azt a listát, ami most a régi rokkantosítással lezárt eseten áll. A lista alján lesz egy "Új keresőképtelenség" sor, arra állva tudnak új táppénzt indítani.

Kérem ellenőrizzék a felvételkor az első keresőképtelen napot és a felvétel módját. A táppénz joga lejárt eset okán előfordulhat, hogy automatikusan "L" Lejárt felvétel móddal és az akkori lezárás dátumával indul az új táppénz.

Kipróbáltam. Egyik táppénzénél sincs semmilyen tól -ig adat a táblázatban, ha ott az Új-ra kattintok, a program hibaüzenetek sorával végül kilép önmagából. Vagy nem értem. Csak ennél a páciensnél jött elő eddig.

Varga Sándor
Monday, February 11, 2019 3:57:53 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

T. Fórum!

Táppénzes kérdés.

Egy adott páciens megnyitva, nem ajánlja fel a legördülő menüben az új táppénzt a program. A legutolsó táppénze 2000-ben volt. Akkor az R kóddal, azaz rokkantosítással szűnt meg. Csakhogy időközben megváltozott a világ, és munkaképes lett, talán maradt egy kevés százalék a rokkantságból, de azt nem tudom, nem is lényeges.

Ellenben dolgozik (dolgozgat) és most táppénz kellene.

Hogyan? Miért nem enged új táppénzt?

Párhuzamos táppénzt engedne az IxDoki, de annak most itt nincs értelme talán.

Köszönet.

Kedves László,

Amikor elindítják a táppénzre vételt, kérem nyissák le azt a listát, ami most a régi rokkantosítással lezárt eseten áll. A lista alján lesz egy "Új keresőképtelenség" sor, arra állva tudnak új táppénzt indítani.

Kérem ellenőrizzék a felvételkor az első keresőképtelen napot és a felvétel módját. A táppénz joga lejárt eset okán előfordulhat, hogy automatikusan "L" Lejárt felvétel móddal és az akkori lezárás dátumával indul az új táppénz.

Kipróbáltam. Egyik táppénzénél sincs semmilyen tól -ig adat a táblázatban, ha ott az Új-ra kattintok, a program hibaüzenetek sorával végül kilép önmagából. Vagy nem értem. Csak ennél a páciensnél jött elő eddig.

Akkor kellene egy távelérés, hogy pontosan lássuk ezt az esetet. Mikor lenne jó?


Varga Sándor
Somogyi László
Monday, February 11, 2019 4:03:56 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

T. Fórum!

Táppénzes kérdés.

Egy adott páciens megnyitva, nem ajánlja fel a legördülő menüben az új táppénzt a program. A legutolsó táppénze 2000-ben volt. Akkor az R kóddal, azaz rokkantosítással szűnt meg. Csakhogy időközben megváltozott a világ, és munkaképes lett, talán maradt egy kevés százalék a rokkantságból, de azt nem tudom, nem is lényeges.

Ellenben dolgozik (dolgozgat) és most táppénz kellene.

Hogyan? Miért nem enged új táppénzt?

Párhuzamos táppénzt engedne az IxDoki, de annak most itt nincs értelme talán.

Köszönet.

Kedves László,

Amikor elindítják a táppénzre vételt, kérem nyissák le azt a listát, ami most a régi rokkantosítással lezárt eseten áll. A lista alján lesz egy "Új keresőképtelenség" sor, arra állva tudnak új táppénzt indítani.

Kérem ellenőrizzék a felvételkor az első keresőképtelen napot és a felvétel módját. A táppénz joga lejárt eset okán előfordulhat, hogy automatikusan "L" Lejárt felvétel móddal és az akkori lezárás dátumával indul az új táppénz.

Kipróbáltam. Egyik táppénzénél sincs semmilyen tól -ig adat a táblázatban, ha ott az Új-ra kattintok, a program hibaüzenetek sorával végül kilép önmagából. Vagy nem értem. Csak ennél a páciensnél jött elő eddig.

Akkor kellene egy távelérés, hogy pontosan lássuk ezt az esetet. Mikor lenne jó?

Az a baj én sem vagyok a helyszínen, én csak távelérek most.

Közben egy információ: a páciens összes táppénzét kilistázva Lista gombbal, nem látszik hiba, tehát az adatok megvannak valahol, de továbbra is csak Új párhuzamost ajánl fel, nem pedig Újat.

20 perc kell, hogy odaérjek, úgy jó?

Varga Sándor
Monday, February 11, 2019 4:38:39 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Az a baj én sem vagyok a helyszínen, én csak távelérek most.

Közben egy információ: a páciens összes táppénzét kilistázva Lista gombbal, nem látszik hiba, tehát az adatok megvannak valahol, de továbbra is csak Új párhuzamost ajánl fel, nem pedig Újat.

20 perc kell, hogy odaérjek, úgy jó?

Kollégám próbálta telefonon elérni a nálunk meglévő két mobil illetve a rendelő vonalas számát, nem járt sikerrel.

17 óráig a központi számon érnek el kollégát, 17 után a 06 30 225-0772 és 06 30 258-0381 ügyeleti mobilszámokon.


Varga Sándor
Somogyi László
Monday, February 11, 2019 6:10:06 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Az a baj én sem vagyok a helyszínen, én csak távelérek most.

Közben egy információ: a páciens összes táppénzét kilistázva Lista gombbal, nem látszik hiba, tehát az adatok megvannak valahol, de továbbra is csak Új párhuzamost ajánl fel, nem pedig Újat.

20 perc kell, hogy odaérjek, úgy jó?

Kollégám próbálta telefonon elérni a nálunk meglévő két mobil illetve a rendelő vonalas számát, nem járt sikerrel.

17 óráig a központi számon érnek el kollégát, 17 után a 06 30 225-0772 és 06 30 258-0381 ügyeleti mobilszámokon.

Köszönöm. Egyszerűen csak foglalt volt minden telefonunk.

Közben, ha késve is, de még 17 óra előtt odaértem. (Nem akartam 2 db táveléréssel terhelni a mindössze 1 Mbit/s-os kimenő falusi-internet vonalunkat, ezért siettem inkább oda. [felnez] )

A probléma megoldódott, köszönjük szépen. Remélem nem baj, ha csak röviden leírom, mert ez akkor másnál is, befigyelhet.

Nem a rokkant kóddal van a baj, mint ahogy először feltételeztük, hanem a régi, 2000 előtti naplósorszám átvezetéssel. Volt ilyen agymenés annak idején, idősebbek emlékeznek rá.

Lényeg, hogy erre is megoldás egyelőre az "Új párhuzamos táppénz" nyitása. Aki belefut, ezt tudja tenni.

TomposG
Monday, February 11, 2019 9:03:00 PM
Csak egy villámkérdésem volna. Meg akartam csinálni a a KSH jelentést. Úgy szoktam csinálni, hogy xml file-t készítek, feltöltöm, ellenőrzöm és küldöm. Tökéletes szokott lenni. Most a praxis megadott korcsoport szerinti bontása hiányzik, üres a táblázat, nincs benne semmilyen szám. Valamit rosszul csináltam? Másnál rendben van?

Tompos G.

Somogyi László
Monday, February 11, 2019 9:47:47 PM
Originally Posted by: TomposG 

Csak egy villámkérdésem volna. Meg akartam csinálni a a KSH jelentést. Úgy szoktam csinálni, hogy xml file-t készítek, feltöltöm, ellenőrzöm és küldöm. Tökéletes szokott lenni. Most a praxis megadott korcsoport szerinti bontása hiányzik, üres a táblázat, nincs benne semmilyen szám. Valamit rosszul csináltam? Másnál rendben van?

Tompos G.

Én is így szoktam. Nálunk teljesen tökéletesen működött, ma csináltam. Próbáld meg újra elkészíteni az xml fájlt, lehet csak gyártási hibás. Ha ugyanolyan, akkor keresni tovább...

TomposG
Tuesday, February 12, 2019 7:47:24 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: TomposG 

Csak egy villámkérdésem volna. Meg akartam csinálni a a KSH jelentést. Úgy szoktam csinálni, hogy xml file-t készítek, feltöltöm, ellenőrzöm és küldöm. Tökéletes szokott lenni. Most a praxis megadott korcsoport szerinti bontása hiányzik, üres a táblázat, nincs benne semmilyen szám. Valamit rosszul csináltam? Másnál rendben van?

Tompos G.

Én is így szoktam. Nálunk teljesen tökéletesen működött, ma csináltam. Próbáld meg újra elkészíteni az xml fájlt, lehet csak gyártási hibás. Ha ugyanolyan, akkor keresni tovább...

Ma újra próbálkoztam és jó lett. Tegnap biztos front volt 🙂 Köszönöm!

Gál Andi
Friday, February 15, 2019 2:23:37 PM
Nagyon szépen köszönöm az INFOMIX csapatának a segítséget, hogy újra be tudtam lépni! Kellemes hétvégét mindenkinek!
Somogyi László
Thursday, April 4, 2019 5:09:46 PM
Szeretném megkérdezni a praxisokban dolgozókat, hogy e-jelentés beküldésekor volt-e problémájuk az elmúlt 3 hétben bármikor, programból beküldés közben.

Egyelőre azt nyomozom, hogy mennyire specifikus a nálunk jelentkező probléma.

Ennek lényege, hogy a megfelelő menüpont indításakor a legkülönfélébb hibaüzenetekkel jön vissza az IxDoki, véletlenszerűen. Eddig legalább 6 féle hibaüzenetet kaptam, vagy nem kaptam, olyan is van. Ugyanígy véletlenszerűen sikerül a beküldés, vagy nem. Többször kell próbálkozni, sokszor nem sikerül, majd váratlanul igen. Többször nem, mint igen, nyilván.

Ugyanakkor szeretném megkérdezni az Infomixet, hogy van-e ismert szoftveres probléma az adott konfigurációval: Win7 64 bit, IxDoki 1.133.0 különösen figyelembe véve azt, hogy a hiba jelentkezése előtti napon frissített a szerveren .NET keretrendszert a Windows automatikusan a legújabbra. "Nagy" Windows frissítés napja volt. Más hiba a programban nem jelentkezik, tehát a helyben történő adatkezelés és az ETÉR kommunikáció rendben zajlik.

Egyelőre nem részletezném tovább a hibaüziket, attól függ mi a válasz a fenti két kérdésre, tehát másnál volt-e, illetve van-e ismert inkompatibilitás. (az aktuális jelentéseket beküldtem ma, az nem gond egyelőre)

TomposG
Thursday, April 4, 2019 10:32:38 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Szeretném megkérdezni a praxisokban dolgozókat, hogy e-jelentés beküldésekor volt-e problémájuk az elmúlt 3 hétben bármikor, programból beküldés közben.

Egyelőre azt nyomozom, hogy mennyire specifikus a nálunk jelentkező probléma.

Ennek lényege, hogy a megfelelő menüpont indításakor a legkülönfélébb hibaüzenetekkel jön vissza az IxDoki, véletlenszerűen. Eddig legalább 6 féle hibaüzenetet kaptam, vagy nem kaptam, olyan is van. Ugyanígy véletlenszerűen sikerül a beküldés, vagy nem. Többször kell próbálkozni, sokszor nem sikerül, majd váratlanul igen. Többször nem, mint igen, nyilván.

Ugyanakkor szeretném megkérdezni az Infomixet, hogy van-e ismert szoftveres probléma az adott konfigurációval: Win7 64 bit, IxDoki 1.133.0 különösen figyelembe véve azt, hogy a hiba jelentkezése előtti napon frissített a szerveren .NET keretrendszert a Windows automatikusan a legújabbra. "Nagy" Windows frissítés napja volt. Más hiba a programban nem jelentkezik, tehát a helyben történő adatkezelés és az ETÉR kommunikáció rendben zajlik.

Egyelőre nem részletezném tovább a hibaüziket, attól függ mi a válasz a fenti két kérdésre, tehát másnál volt-e, illetve van-e ismert inkompatibilitás. (az aktuális jelentéseket beküldtem ma, az nem gond egyelőre)

Én nem észleltem hibát igaz nálam Win10 van.

Tompos G.

Varga Sándor
Friday, April 5, 2019 8:06:35 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Szeretném megkérdezni a praxisokban dolgozókat, hogy e-jelentés beküldésekor volt-e problémájuk az elmúlt 3 hétben bármikor, programból beküldés közben.

Egyelőre azt nyomozom, hogy mennyire specifikus a nálunk jelentkező probléma.

Ennek lényege, hogy a megfelelő menüpont indításakor a legkülönfélébb hibaüzenetekkel jön vissza az IxDoki, véletlenszerűen. Eddig legalább 6 féle hibaüzenetet kaptam, vagy nem kaptam, olyan is van. Ugyanígy véletlenszerűen sikerül a beküldés, vagy nem. Többször kell próbálkozni, sokszor nem sikerül, majd váratlanul igen. Többször nem, mint igen, nyilván.

Ugyanakkor szeretném megkérdezni az Infomixet, hogy van-e ismert szoftveres probléma az adott konfigurációval: Win7 64 bit, IxDoki 1.133.0 különösen figyelembe véve azt, hogy a hiba jelentkezése előtti napon frissített a szerveren .NET keretrendszert a Windows automatikusan a legújabbra. "Nagy" Windows frissítés napja volt. Más hiba a programban nem jelentkezik, tehát a helyben történő adatkezelés és az ETÉR kommunikáció rendben zajlik.

Egyelőre nem részletezném tovább a hibaüziket, attól függ mi a válasz a fenti két kérdésre, tehát másnál volt-e, illetve van-e ismert inkompatibilitás. (az aktuális jelentéseket beküldtem ma, az nem gond egyelőre)

Kedves László,

Nem tudunk ilyen problémáról. A hibaüzenetek, illetve a windows eseménynapló bejegyzései segíthetnek az ok kiderítésében. Küldheti emailben az infomix@infomix.hu címre is.

köszönöm


Varga Sándor
MediAT
Friday, April 5, 2019 10:26:00 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Szeretném megkérdezni a praxisokban dolgozókat, hogy e-jelentés beküldésekor volt-e problémájuk az elmúlt 3 hétben bármikor, programból beküldés közben.

Egyelőre azt nyomozom, hogy mennyire specifikus a nálunk jelentkező probléma.

Ennek lényege, hogy a megfelelő menüpont indításakor a legkülönfélébb hibaüzenetekkel jön vissza az IxDoki, véletlenszerűen. Eddig legalább 6 féle hibaüzenetet kaptam, vagy nem kaptam, olyan is van. Ugyanígy véletlenszerűen sikerül a beküldés, vagy nem. Többször kell próbálkozni, sokszor nem sikerül, majd váratlanul igen. Többször nem, mint igen, nyilván.

Ugyanakkor szeretném megkérdezni az Infomixet, hogy van-e ismert szoftveres probléma az adott konfigurációval: Win7 64 bit, IxDoki 1.133.0 különösen figyelembe véve azt, hogy a hiba jelentkezése előtti napon frissített a szerveren .NET keretrendszert a Windows automatikusan a legújabbra. "Nagy" Windows frissítés napja volt. Más hiba a programban nem jelentkezik, tehát a helyben történő adatkezelés és az ETÉR kommunikáció rendben zajlik.

Egyelőre nem részletezném tovább a hibaüziket, attól függ mi a válasz a fenti két kérdésre, tehát másnál volt-e, illetve van-e ismert inkompatibilitás. (az aktuális jelentéseket beküldtem ma, az nem gond egyelőre)

Nálunk Windows 7 és iXdoki 1.135 van, de semmilyen hasonló problémát nem tapasztaltunk.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 5, 2019 2:54:15 PM
mi is win7-el megyünk (home verzió), de kikapcsolt frissítésekkel. Nem tapasztaltunk hibát a jelentések küldésekor. teljesen rendben megy a rendszer. Kovács-Kléh, Ecser.
TomposG
Tuesday, April 16, 2019 8:02:02 AM
Egyre több az olyan betegünk van akik egyértelműen e-Receptet kérnek, nem is jönnek el a kinyomtatott receptért. Ilyenkor tudom nem szabályos de ki sem szoktuk kinyomtatni mert felesleges. A Karbantartás, Kezelés költség anyag, Recept törlés menüpontnál szoktuk ellenőrizni, hogy a recept elment-e e-Receptként. Kérdésem az volna, hogy a Háziorvosi ellátás lapon a Therápia ablakban nem vona valamilyen módon jelölhető (pl.: vastag betű, más szinű betű), hogy adott recept sima recept vagy e-Recept volt?

Tompos G.

Similar Topics
Users browsing this topic