Papp Attila
Monday, October 13, 2008 8:35:29 PM
Kérem jelezzék a visual Ixnotesz telepítésével, használatával kapcsolatos problémáikat, észrevételeiket.
Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Papp Attila
Monday, October 13, 2008 9:00:57 PM
Egy nagyon hasznos cikket olvashatnak a szoftveres billentyűzetekről a szövegbevitellel kapcsolatban itt .

Az egyik legprofibb megoldás, ráadásul magyar és ingyenes itt  található.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Szabó György
Saturday, January 3, 2009 7:00:07 PM
BÚÉK!

Kedves Attila!

Kérem segítsen, mert nem bírom áttölteni az adatokat a PDA-ra; valami mindig kimarad. Betöltöttem már az adatokat a gépből, adagokban, egyszerre, a MIX fájlokból, de valami mindig kimarad.

A gyógyszer adatbázist még nem sikerült egyszer sem betölteni és a páciens adatokat is csak egyszer, de amikor a BNO és gyógyszer adatokat betöltöttem, mindent letörölt és azóta nem bírom átmásolni az adatokat, pedig már a programot és a "kellékeket" is újra telepítettem.

Úgy láttam, a múltkor személyesen kért előjegyzést még nem építette be a programba. (Mármint, hogy az adott napon az előjegyzett betegeket sorolja föl.) :-(

Remélem mielőbb ad valami megoldást!

Köszönöm, Szabó György, Pócsmegyer.

Papp Attila
Monday, January 5, 2009 9:36:55 AM
Szabó György wrote:

Kérem segítsen, mert nem bírom áttölteni az adatokat a PDA-ra; valami mindig kimarad. Betöltöttem már az adatokat a gépből, adagokban, egyszerre, a MIX fájlokból, de valami mindig kimarad.

Tisztelt Dr.Úr!

Ezek a jelek arra utalnak, hogy nincs elég szabad program vagy tárolási memória a teljes betöltés futtatásához. A nagyobb mennyiségű adatokat (pl. gyógyszer, bno) a program nem tudja betölteni a memóriába és egyszerűen kimaradnak, a betöltés folytatódik a következő lépéssel.

1. megoldás (adatbázisok alapmemórián)

Az átlagos betöltéshez min. kb. 15-20 MB szabad alapmemóriára van szükség. Ha nincs ennyi, akkor fel kell szabadítani (pl. programok eltávolítása, áttelepítése memóriakártyára). Ez persze függ a kitöltött időszak méretétől, praxisbeli páciensek számától, stb.

2. megoldás (adatbázisok memóriakártyán, én ezt tartom hatékonyabbnak)

Lépések:

1. Telepítés utáni első indítás (adatbázisok létrejönnek alapmemórián)

2. Belépés ('Orvos' felhasználóval)

3. Ixnotesz menü->Rendszer->Beállítások->Adatbázis fül->Helye-> átállítani memóriakártyára -> bal alsó pipával elmenteni a beállításokat (rákérdez az áthelyezéshez, és újra kell indítani a programot utána)

4. Újraindítás után leellenőrizhetjük az adatbázis helyét (a fenti beállítás ablakban, vagy az Ixnotesz menü->Névjegy menüpontban)

5. Ezek után a kitöltés ide fog történni, de az alapmemóriát is használja a program ideiglenesen, ezért ott is kell lenni szabad helynek.

6. A teljes kitöltés után az adatbázisok a memóriakártyán helyezkednek el, az alapmemórián csak maga a program található.

Az Ixnotesz menü->Rendszer->Beállítások->Adatbázis fül->Alaphelyzetbe állítás gombbal bármikor kitörölhetjük az adatbázisokat és a következő indításkor újra létre fognak jönni.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Szabó György
Tuesday, January 13, 2009 5:14:45 PM
Köszönöm!

Volt rajta elég hely, de "áttettem" az SD kártyára, betöltöttem és visszaraktam a flash-ra, ahol eredetileg is volt az egész. Így már jó.

Köszönöm!

Szabó György

T_Zoli
Tuesday, May 5, 2009 10:46:38 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Valószínűleg a 3 bejövő telefonvonalunk közül az egyik hibás lehet, mert a bejövő hívást nem tudjuk fogadni.

Folyamatban van a hiba okának felderítése.

Addig is türelmüket kérjük!

infomIx Kft.

dr.Kovács József
Tuesday, November 15, 2022 11:55:50 AM
Ixnet 3.23: Amennyiben egy betegnek egy adott napra többféle lelete van, akkor az "Érkeztetett eredmények ellenőrzése" panelen nem lehet csak egyet megtekinteni (én nem is látok többet). Ilyenkor ki kell nyitni az EESZT panelt oldalt és csak ott látható a többi, ugyanarra a napra vonatkozó lelet. Sokszor jártam úgy, hogy ezeket nem is vettem észre. Lehet ezt javítani?
dr.Kovács József
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 16, 2022 10:26:54 AM
T.Infomix!

Tegnapi napon írtam önöknek e-mailt, kezdenénk használni a páciens portált, de rötgtön az első betegnél problémába ütköztünk. Esetleg tudnak rá valamit mondani, vagy marad a hiba megoldatlan?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 16, 2022 10:30:05 AM
T.Infomix!

Tegnapi napon írtam önöknek e-mailt, kezdenénk használni a páciens portált, de rötgtön az első betegnél problémába ütköztünk. Esetleg tudnak rá valamit mondani, vagy marad a hiba megoldatlan?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Sz. Tamás
Wednesday, November 16, 2022 11:41:17 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T.Infomix!

Tegnapi napon írtam önöknek e-mailt, kezdenénk használni a páciens portált, de rötgtön az első betegnél problémába ütköztünk. Esetleg tudnak rá valamit mondani, vagy marad a hiba megoldatlan?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Tisztelt Dr. Bakos János!

A telefonos egyeztetés alapján kiderült, a meghívó kiküldésénél van a probléma. Egyedi email kiszolgálót használ, és a kiszolgáló kéretlen (spam) levélnek érzékeli a küldést, ezért a hozzáférést megtagadta.

Távoli időpont egyetértésre került, megvizsgáljuk mi lehet a probléma.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Nagy Attila
Wednesday, November 23, 2022 3:43:18 PM
Tisztelt Kovács doktor!

A Telefonon megbeszéltek szerint az összevonás pipát kivettük, ha utána is jelentkezik a probléma akkor egyeztetünk.

dr.Kovács József
Thursday, November 24, 2022 7:05:17 AM
Originally Posted by: Nagy Attila 

Tisztelt Kovács doktor!

A Telefonon megbeszéltek szerint az összevonás pipát kivettük, ha utána is jelentkezik a probléma akkor egyeztetünk.

Tisztelt Nagy Attila!

A "probléma" megoldódott. Köszönöm.


dr.Kovács József
Users browsing this topic