Kun Máté
Thursday, October 20, 2022 10:36:16 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix ! 

hogy lehet kikapcsolni az igazolások titkosítását ! 

Sorozatban jönnek vissza hogy titkosított a levél melléklete és nem mindig tudják a gyerek születésnapját vagy TAJ számát ! Főleg úgy hogy az igazolás címében nincs feltüntetve a gyerekneve ! 

Köszönöm 

Tisztelt Dr. Ghanem Niyaz!

A csatolmányok GDPR szempontok alapján kerültek titkosításra az igazolások küldésénél. 

Amennyiben ezt a beállítást ennek ellenére is óhatja felül írni, úgy a program kínál erre lehetőséget:

Az igazolás ablak jobb oldalán található egy checkbox a következő szöveggel: "Csatolmány ellátása jelszavas védelemmel". Abban az esetben, ha innen kivesszük a pipát, úgy a továbbiakban a csatolmányak jelszavas védelem nélkül kerülnek küldésre.

Üdvözlettel,

Kun Máté

dr. Szemerédi László
Saturday, October 22, 2022 5:18:49 AM
Tisztelt Infomix Kft!

Az új mentési felületnél jó lenne néhány változás: Miután naponta mentünk, jó lenne, ha beállíthatnánk, hogy pl. az előző 2 nap adatait mentse (és a rendszer ezt innentől így állítsa be, ne kelljen minden nap kattintgatni). Szintén jó lenne, ha betéve a pipát a gép kikapcsolásához, onnantól a rendszer megőrizné (majd kivesszük, ha nem akarjuk a kikapcsolást). Az előző verzióban ezek praktikusak voltak.

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 3, 2022 10:24:42 AM
Tisztelt Infomix!

Az új verzióváltással döbbenten tapasztaltuk, hogy az adatlapok közül eltünt a "betegszállítás(Ix) elnevezésű adatlap, amit eddig használtunk, a betegek korábban leadott betegszállításaival, tehát az előzményekkel együtt. Mi ennek az oka, illetve hogy lehetne ezt visszakapni?

Üdvözlettel: dr Bakos János

Sz. Tamás
Thursday, November 3, 2022 12:25:30 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Az új verzióváltással döbbenten tapasztaltuk, hogy az adatlapok közül eltünt a "betegszállítás(Ix) elnevezésű adatlap, amit eddig használtunk, a betegek korábban leadott betegszállításaival, tehát az előzményekkel együtt. Mi ennek az oka, illetve hogy lehetne ezt visszakapni?

Üdvözlettel: dr Bakos János

Tisztelt dr Bakos Jábnos!

Telefonos egyeztetés alapján, sikerült megbeszélni a problémát.

A programban a menüszalagon Nyomtatványok alatt elérhető a Betegszállítási utalvány.

Üdvözlette:

Sz. Tamás

 

MediAT
Friday, November 4, 2022 8:23:50 AM
T. Infomix!

Érdeklődnék, hogy Ixnet programban van-e lehetőség kettős állampolgárság beállítására? Jelen esetben egy ukrán-magyar állampolgárságról lenne szó.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

Sz. Tamás
Friday, November 4, 2022 8:55:01 AM
Originally Posted by: MediAT 

T. Infomix!

Érdeklődnék, hogy Ixnet programban van-e lehetőség kettős állampolgárság beállítására? Jelen esetben egy ukrán-magyar állampolgárságról lenne szó.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Jelenleg nincs lehetőség kettős állampolgárságot beállítani a páciensnek. 

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Sz. Tamás
Friday, November 4, 2022 9:33:01 AM
Originally Posted by: Sz. Tamás 

Originally Posted by: MediAT 

T. Infomix!

Érdeklődnék, hogy Ixnet programban van-e lehetőség kettős állampolgárság beállítására? Jelen esetben egy ukrán-magyar állampolgárságról lenne szó.

Köszönöm

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Jelenleg nincs lehetőség kettős állampolgárságot beállítani a páciensnek. 

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Közben pár infomáció jutott eszembe ami esetleg hasznos lehet.

- Ha a megemlített páciensnek van magyar TAJ száma, akkor érdemes lehet azt beírni, és úgy ellátni, sokkal több lehetőség feltétele adott.

- Ha nincs TAJ száma, akkor meg kell vizsgálni milyen egyéb dokumentumai vannak, és ha ukrán menekült akkor a 3-as és 5-ös azonosító a javasolt.

Abban az esetben ha a páciens azonosító típusa, 03 (Állampolgárság kód vagy útlevél szám) vagy  05 (Menedékes igazolvány szám), receptírásnál (megerősítés után) kiválasztható lesz a teljes ártól eltérő térítési kategória is.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

 

MediAT
Friday, November 4, 2022 9:58:07 AM
Kedves Tamás!

Nincs magyar TAJ száma, 3-as kódhoz vettem fel személyi igazolvány számmal. Nincs sem menekült státusza, sem befogadó nyilatkozata. TAJ kártyája intézés alatt. Ebben az esetben jogosan nem látjuk az E-térben a laborvizsgálat eredményeit, ugye? Mi kértük a vizsgálatot. Köszönöm a tippeket.

Sziliné Ildikó

Sz. Tamás
Friday, November 4, 2022 11:03:37 AM
Originally Posted by: MediAT 

Kedves Tamás!

Nincs magyar TAJ száma, 3-as kódhoz vettem fel személyi igazolvány számmal. Nincs sem menekült státusza, sem befogadó nyilatkozata. TAJ kártyája intézés alatt. Ebben az esetben jogosan nem látjuk az E-térben a laborvizsgálat eredményeit, ugye? Mi kértük a vizsgálatot. Köszönöm a tippeket.

Sziliné Ildikó

Tisztelt Sziliné Ildikó!

Telefonos egyeztetés alapján megoldódott a probléma.

Abban az esetben, ha a páciens nem rendelkezik TAJ számmal, és kartonján az "EESZT által kiadott egyedi páciens típus/azonosító" megfelelően ki van töltve, úgy töltünk fel pl. Laborkérőt a páciens részére, akkor későbbiekben ez lekérdezhető lesz.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

Széll János
Tuesday, November 8, 2022 10:29:46 AM
1.)A Visual Ix-ben a „Napi ellátás” »„Kórtörténet lekérdezése” -kor látható volt, hogy mikorra lett előjegyezve, vagy visszarendelve a beteg.

Ez jelenleg IxNet-ben nem így működik, nem látható

(Még jogi vonzata IS lehet, hogy) csak az „Előjegyzések, átirányítás” panelen, legtöbbször csak „lapozgatva” deríthető ki, mikorra kapott (új) időpontot a beteg.

Célszerű lenne, ha a „Visszarendelés” ténye és dátuma az Ellátás adatai közt rögzülne, megjelenne.

2.) A „Kórtörténet” lekérdezésekor nem látszik, hogy a beteg adott ellátáskor pl. Beutalót kapott „x” szakrendelésre.

Semmi más nem kellene, csak ennyi „»»Beut.’x’.Szakrend-re«

Ennek hiányában akár már csak néhány hét múlva is csak akkor juthat eszébe az ellátó orvosnak és asszisztensének, hogy a beteget továbbküldte, ha a „Lekérdezések” panelen bejelöli a „Beutalások” fület.

Szerintem célszerű lenne ezt a 2 funkciót megoldani, remélem más kollégák is támogatják ezt a javaslatot, s technikailag is megoldható.

 

Dr.Kiss Katalin
Wednesday, November 9, 2022 1:06:46 PM
Jó napot kívánok!

Szeretném megkérdezni, hogy ha a beteg e-mailben keres meg bennünket a problémájával, a leírt panaszait nem lehet másolással beilleszteni a napi megjelenés panaszaihoz? Nagy segítség lenne!

Köszönöm: Kuti Erika

FMilan
Wednesday, November 9, 2022 1:13:47 PM
Originally Posted by: Dr.Kiss Katalin 

Jó napot kívánok!

Szeretném megkérdezni, hogy ha a beteg e-mailben keres meg bennünket a problémájával, a leírt panaszait nem lehet másolással beilleszteni a napi megjelenés panaszaihoz? Nagy segítség lenne!

Köszönöm: Kuti Erika

Üdvözlöm

De igen, erre van lehetőség mind2 programunkban, a szöveget ugye az ön által ismert módon kimásolja a levélből, majd a panasz mezőben állva a CTRL + V billentyűkombinációval mind2 programunkban lehetőség van a korábban kimásolt szöveg beemelésére.

palenkascs
Wednesday, November 9, 2022 3:16:10 PM
Originally Posted by: Széll János 

1.)A Visual Ix-ben a „Napi ellátás” »„Kórtörténet lekérdezése” -kor látható volt, hogy mikorra lett előjegyezve, vagy visszarendelve a beteg.

Ez jelenleg IxNet-ben nem így működik, nem látható

(Még jogi vonzata IS lehet, hogy) csak az „Előjegyzések, átirányítás” panelen, legtöbbször csak „lapozgatva” deríthető ki, mikorra kapott (új) időpontot a beteg.

Célszerű lenne, ha a „Visszarendelés” ténye és dátuma az Ellátás adatai közt rögzülne, megjelenne.

2.) A „Kórtörténet” lekérdezésekor nem látszik, hogy a beteg adott ellátáskor pl. Beutalót kapott „x” szakrendelésre.

Semmi más nem kellene, csak ennyi „»»Beut.’x’.Szakrend-re«

Ennek hiányában akár már csak néhány hét múlva is csak akkor juthat eszébe az ellátó orvosnak és asszisztensének, hogy a beteget továbbküldte, ha a „Lekérdezések” panelen bejelöli a „Beutalások” fület.

Szerintem célszerű lenne ezt a 2 funkciót megoldani, remélem más kollégák is támogatják ezt a javaslatot, s technikailag is megoldható.

 

Előre egyeztetett időpontban távoli internetes eléréssel megvizsgáljuk, hogy milyen jelenlegi megoldások vannak, amik segíthetik a munka ezen részét.

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Tuesday, November 22, 2022 6:34:19 PM
Kedves Szerkesztők!

A Synlab kivonult a területünkről, és a mikrobiológiai vizsgálatokat a megyei kórház mikrobiológiai laborja végzi ezentúl.

Amihez természetesen saját laborkérő tartozik.

Megoldható lenne, hogy az is bekerüljön tölthető, nyomtatható formátumban, mint a Synlabos?

Van Word dokumentumban kérőlapom, azt tudom küldeni

Előre is köszönöm a segítséget!

Sári László
Thursday, November 24, 2022 9:02:26 AM
Originally Posted by: pheni 

Kedves Szerkesztők!

A Synlab kivonult a területünkről, és a mikrobiológiai vizsgálatokat a megyei kórház mikrobiológiai laborja végzi ezentúl.

Amihez természetesen saját laborkérő tartozik.

Megoldható lenne, hogy az is bekerüljön tölthető, nyomtatható formátumban, mint a Synlabos?

Van Word dokumentumban kérőlapom, azt tudom küldeni

Előre is köszönöm a segítséget!

Tisztelt Felhasználó!

Kérem küldje el a kérőlapot és a fejlesztők megvizsgálják, hogyan lehet beépíteni a programba.

TomposG
Wednesday, November 30, 2022 9:54:08 AM
Nem tudom másnál is így működik-e vagy nálam van hiba. A mennyiben a páciens interneten kér időpontot, akkor az Előjegyzési naptárban nem a saját e-mail címe látszik hanem az éppen nyitott betegé. Csak akkor tudjuk megnézni az e-mail címét ha minden háttérben nyitott beteg ellátását lezárjuk. Ez csak a netes előjegyzésésnél van így.

Tompos G. 

palenkascs
Wednesday, November 30, 2022 4:30:05 PM
Originally Posted by: TomposG 

Nem tudom másnál is így működik-e vagy nálam van hiba. A mennyiben a páciens interneten kér időpontot, akkor az Előjegyzési naptárban nem a saját e-mail címe látszik hanem az éppen nyitott betegé. Csak akkor tudjuk megnézni az e-mail címét ha minden háttérben nyitott beteg ellátását lezárjuk. Ez csak a netes előjegyzésésnél van így.

Tompos G. 

Telefonon megbeszéltek szerint holnap 10.30 után keresni fogjuk és távoli eléréssel megnézzük az észrevételét.

palenkascs
Thursday, December 1, 2022 1:07:56 PM
Originally Posted by: TomposG 

Nem tudom másnál is így működik-e vagy nálam van hiba. A mennyiben a páciens interneten kér időpontot, akkor az Előjegyzési naptárban nem a saját e-mail címe látszik hanem az éppen nyitott betegé. Csak akkor tudjuk megnézni az e-mail címét ha minden háttérben nyitott beteg ellátását lezárjuk. Ez csak a netes előjegyzésésnél van így.

Tompos G. 

Távoli eléréssel megvizsgáltuk a problémát, fejlesztőknek továbbítottam az észrevételt, visszajelzésig, illetve megoldásig szíves türelmét kérjük, köszönöm!