Nem vagyok benne biztos, hogy felhőtlen az öröm. Éppen ezért nem akartam konkrét programnevet írni, mert nem az ellenreklám keltése a célom, hanem szeretném, hogy a mi/Önök program(unk/ja) is legyen olyan jó ebből a szempontból is. Ha tényleg érdekli, privát üzenetben megírom, sőt teljes funkcionalitású demo verziója szabadon letölthető, telepíthető, 30 napig használható, szóval, ha tényleg örülnek és érdekli Önöket, megnézhetik.
Természetesen érdekel, s megköszönöm ha elküldi! Szerintem az természetes ha Ön mint vásárló a konkurens termékeit is nézi - biztos vagyok benne, hogy a konkurens használói is figyelik a mi fejlesztéseinket (nem beszélve a helyettesítésekről). Az igazság az, hogy mivel minden 2. rendelőben Magyarországon a mi rendszerünk fut, nem is lenne értelme „titkolódzni” . Szerintünk a piaci előnyünk abban kell hogy legyen, hogy gyors, korrekt és hatékony megoldást szolgáltassunk. A konkurenciát pedig tiszteljük, mert teljesen tisztán látjuk, hogy mivel kell megbirkózniuk nap mint nap - hiszen mi is ezt csináljuk.
- Nem kerülte el a figyelmem, de azt hiszem nem vitathatjuk, hogy fenti válaszából elég nehéz megtudni, hogy akár csak körülbelül is, de mikorra várható a megvalósulás. Tulajdonképpen még mindig nem tudom, mikor lesz az a most, de feltételezem, hogy viszonylag hamar, úgyhogy örülök neki, köszönöm.
Minden hónap utolsó napján biztos hogy gyógyszer-verzió kell hogy kikerüljön (jogszabály miatt). Minden olyan fejlesztés, ami az utolsó kikerült verzió óta lezárult és átment a sikeres tesztelésen (ez már nem a fejlesztés dolga), bekerül a kiadott verzióba. Vagyis ma biztos van gyógyszerváltozás, és felhasználóink által kért módosítások is – s tudtommal köztük van az említett fejlesztés is!
-Törzskarton: Fentebbi válasz már világosabb. Eddig sajnos csak az elvvel kapcsolatos ellenkezés jött vissza, ez a válasz már egyértelmű. Legalább a remény nem kell még meghaljon.
Mindenféle reménykeltés nélkül: azért van egy folyamatban lévő fejlesztés, ami hosszabb távon erre (is) megoldást nyújthat. De erről egyenlőre semmit sem mondanék, mert még csak most kezdtünk hozzá.
-Gyógyszerallergia: tudom "nekifutottunk sokszor a témának (már legalább 3-4 hozzászólás volt ez ügyben). Megint hangsúlyoznám, nem kötekedés céljából írtam, amit írtam. Esetleg meg lehet nézni, ott hogyan valósult meg. Fentebbi leírásával ellentétben nem tudok róla, hogy plusz költséget jelentene, mindenesetre az biztos, hogy a demo verzióban is működött. Feltételezem (ha rosszul gondolom, akkor elnézést kérek), hogy a kötelező oep törzs mellett nem tilos használni plusz adatokat, az oep törzstől elkülönülten, de mégis összekapcsolva azt az alap adatbázissal. Nem vagyok informatikus, de mint láttam, valószínűleg nem megoldhatatlan. Hozzátenném gyorsan, hogy ez nem egy óriási probléma, csak egy jobbítási javaslat, ami nem is sürgős, nem is kötelező, csak javaslat. Őszintén örülök, hogy ez a modul ilyen gyorsan és a korábbiakhoz képest sokkal használhatóbban alap funkció lett.
Nem, tökéletesen gondolja! Az alapvető szakmai probléma számunkra a hitelesség és ebből adódó felelősségvállalás. Ha több különböző formátumú, adattartamú adatbázisban szereplő gyógyszerek bármelyik adata nem egyezik meg (akár egy betűben is eltér, vagy az egyik tartalmazza pld. a hatóanyagot a másik nem, vagy az egyik többet tartalmaz mint a másik) – melyiket tekintsük valósnak? Ilyen jellegű problémák nem csak abból adódhatnak hogy az adatok hibásan kerülte be, informatikailag sérültek, az összefésülés során elcsúsztak hanem egyszerűen abból a tényből is, hogy nem egyszerre „frissítődnek” ( az egyik hónap közepén, a másik félévente). Aki már átélt egy olyan szoftvercserét, ahol adatkonverzió is volt, az biztos szembesült ezzel a problémával!
Egy biztos: az OEP köteles havonta frissíteni ( részünkre minden hónap 16.-án küld munkaverziót), s ha ebbe bármilyen hiba van, az orvos ezért nem kérhető számon, mert ennek a felelőssége az OEP-é. Mi a magunk részéről illesztjük ezen adatokat a visual Ixdoki-hoz, s az illesztés algoritmusa le van adva az EBF-hez, ami alapján egyébként minősítette a szoftverünket. Ettől eltérni nem lehet, mert az garancia arra, hogy Önökhöz a hivatalos adatok kerülnek, s nem mellesleg az ebből adódó esetleges adathibákért az infomIx a felelős.
Köszönöm a válaszokat. Kérem ne vegyék személyes sértésnek a kérdéseket, javaslatokat. Én személy szerint az elutasítást is el tudom fogadni (nem lehet mindenben az én elképzeléseimet megvalósítani), de az nagyon tud zavarni, ha egyszerűen nem válaszolnak a felvetésre, kérdésre. Persze előfordulhat, hogy egy-egy hozzászólás elkallódik, de esetemben, mióta a problémákat is felvetettem elég gyakran előfordult.Megértésüket köszönöm.
Egyáltalán nem zaklatás, s néha jól is jön ha erről is beszélgethetünk, s a saját problémainkat is megoszthatjuk Önökkel. Az igazság, hogy mi is mindig az idő szorításában élünk, s gyakran nincs időnk hosszabban kifejteni véleményünket!