rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, April 24, 2012 3:00:43 PM
Originally Posted by: Bogi 

Originally Posted by: rpetra 

Az új fórumban az információk részbe, mivel ezt átalakítottuk egy újfajta tájékoztatáshoz, csak mi infomixesek tudunk írni. A felhasználóink a rendszerek alatt található témákban tudnak hozzászólni.

Ettől függetlenül a csatolmányok megtekintésének mennie kéne.

Nem ír ki semmi hibaüzenetet?

Hibaüzenet nincs, ezt látom: "Nincs joga megnézni/letölteni a csatolmányt."

A probléma okát fejlesztő kollégáim vizsgálják addig is szíves türelmét kérjük. [elpirul]

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, April 24, 2012 3:07:22 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Bogi 

Originally Posted by: rpetra 

Az új fórumban az információk részbe, mivel ezt átalakítottuk egy újfajta tájékoztatáshoz, csak mi infomixesek tudunk írni. A felhasználóink a rendszerek alatt található témákban tudnak hozzászólni.

Ettől függetlenül a csatolmányok megtekintésének mennie kéne.

Nem ír ki semmi hibaüzenetet?

Hibaüzenet nincs, ezt látom: "Nincs joga megnézni/letölteni a csatolmányt."

A probléma okát fejlesztő kollégáim vizsgálják addig is szíves türelmét kérjük. [elpirul]

Ki kellene jelentkezni a fórumból és újra bejelentkezni ás úgy megpróbálni megtekinteni a csatolmányokat. Most már mennie kell, ha mégis probléma lenne kérem jelezze felénk.

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Tuesday, April 24, 2012 3:08:19 PM
Originally Posted by: rpetra 

A probléma okát fejlesztő kollégáim vizsgálják addig is szíves türelmét kérjük. [elpirul]

Már működik is, köszönöm![mosoly]

Dr.Darcy
Friday, May 4, 2012 11:52:50 AM
Kérdés a kollégákhoz:

A múlt hónap közepén elhunyt az egyik betegünk. Kiírtuk a praxisból távoztatással. Ezek után a TB változás jelentésünk hibás lett, mivel ekkor derült ki, hogy anno elírtuk a születési dátumát.

Kell ezzel foglalkozni? Ha igen, akkor hogyan tudjuk kijavítani, ha a beteg már nem is él, és nincs is már bent a praxisban? (Így már nem lehet neki ellátást csinálni.) 😕

Varga Sándor
Friday, May 4, 2012 12:19:43 PM
Originally Posted by: Dr.Darcy 

Kérdés a kollégákhoz:

A múlt hónap közepén elhunyt az egyik betegünk. Kiírtuk a praxisból távoztatással. Ezek után a TB változás jelentésünk hibás lett, mivel ekkor derült ki, hogy anno elírtuk a születési dátumát.

Kell ezzel foglalkozni? Ha igen, akkor hogyan tudjuk kijavítani, ha a beteg már nem is él, és nincs is már bent a praxisban? (Így már nem lehet neki ellátást csinálni.) 😕

Ha a születési dátum elírás miatt az OEP szerint nem volt a praxisban, akkor nincs teendő. Az igaz, hogy az OEP emiatt a hiba miatt nem dolgozta fel a kijelentést, de az elírás miatt nem is kellett.

Ha szükséges a javítás, akkor a paciens törzskartonján kell módosítani a születési dátumot a megfelelőre, és ez után újra leadni az érintett jelentést.

Az ilyen esetek elkerülésére a programhoz kérhető egy úgynevezett OEP ellenőrző modul, ami elvégzi az összehasonlítást az OEP szerinti nyilvántartás és a visual adatai között. Az eltérésről listát készít, ami alapján módosíthatóak a hibás adatok.


Varga Sándor
Dr.Darcy
Friday, May 4, 2012 12:49:56 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Darcy 

Kérdés a kollégákhoz:

A múlt hónap közepén elhunyt az egyik betegünk. Kiírtuk a praxisból távoztatással. Ezek után a TB változás jelentésünk hibás lett, mivel ekkor derült ki, hogy anno elírtuk a születési dátumát.

Kell ezzel foglalkozni? Ha igen, akkor hogyan tudjuk kijavítani, ha a beteg már nem is él, és nincs is már bent a praxisban? (Így már nem lehet neki ellátást csinálni.) 😕

Ha a születési dátum elírás miatt az OEP szerint nem volt a praxisban, akkor nincs teendő. Az igaz, hogy az OEP emiatt a hiba miatt nem dolgozta fel a kijelentést, de az elírás miatt nem is kellett.

Ha szükséges a javítás, akkor a paciens törzskartonján kell módosítani a születési dátumot a megfelelőre, és ez után újra leadni az érintett jelentést.

Az ilyen esetek elkerülésére a programhoz kérhető egy úgynevezett OEP ellenőrző modul, ami elvégzi az összehasonlítást az OEP szerinti nyilvántartás és a visual adatai között. Az eltérésről listát készít, ami alapján módosíthatóak a hibás adatok.

Bent volt a praxisban, csak hibás születési dátummal. Az a baj, hogy ezek az elírások csak akkor derül(het)nek ki a számunkra, amikor a betegek valamilyen okból (halál, elköltözés miatti kijelentkezés) már kiírtuk a praxisból, és bekerülnek az adatai a válzozás jelentésbe. Akkor meg már nem tudunk vele mit csinálni.

Erről az ellenőrző modulról nem tudtam, pedig nem rossz ötlet! Akkor ez alapból nincs benne a programban?

Varga Sándor
Friday, May 4, 2012 1:03:17 PM
Originally Posted by: Dr.Darcy 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Darcy 

Kérdés a kollégákhoz:

A múlt hónap közepén elhunyt az egyik betegünk. Kiírtuk a praxisból távoztatással. Ezek után a TB változás jelentésünk hibás lett, mivel ekkor derült ki, hogy anno elírtuk a születési dátumát.

Kell ezzel foglalkozni? Ha igen, akkor hogyan tudjuk kijavítani, ha a beteg már nem is él, és nincs is már bent a praxisban? (Így már nem lehet neki ellátást csinálni.) 😕

Ha a születési dátum elírás miatt az OEP szerint nem volt a praxisban, akkor nincs teendő. Az igaz, hogy az OEP emiatt a hiba miatt nem dolgozta fel a kijelentést, de az elírás miatt nem is kellett.

Ha szükséges a javítás, akkor a paciens törzskartonján kell módosítani a születési dátumot a megfelelőre, és ez után újra leadni az érintett jelentést.

Az ilyen esetek elkerülésére a programhoz kérhető egy úgynevezett OEP ellenőrző modul, ami elvégzi az összehasonlítást az OEP szerinti nyilvántartás és a visual adatai között. Az eltérésről listát készít, ami alapján módosíthatóak a hibás adatok.

Bent volt a praxisban, csak hibás születési dátummal. Az a baj, hogy ezek az elírások csak akkor derül(het)nek ki a számunkra, amikor a betegek valamilyen okból (halál, elköltözés miatti kijelentkezés) már kiírtuk a praxisból, és bekerülnek az adatai a válzozás jelentésbe. Akkor meg már nem tudunk vele mit csinálni.

Erről az ellenőrző modulról nem tudtam, pedig nem rossz ötlet! Akkor ez alapból nincs benne a programban?

Nincs. Külön modulként használható kétféle konstrukcióban.

Az első lehetőség szerint egyszeri díjért cserébe bármikor használható. Ez 15 000,- Ft + Áfa.

A második lehetőség egyszeri használatot tesz lehetővé. Ennek költsége 3 000,- Ft + Áfa.

A használathoz kérni kell az OEP-től egy elektronikus "listát" azokról, akik szerintük a praxisba tartoznak. Ezt lehet a visualban egy menüpontban betölteni, és a program összehasonlítja a programban tárolt adatokkal. Készít egy listát, ami tartalmazza azokat a pacienseket:

- akik az OEP szerint még praxisban vannak, de a visual szerint már nem. Ennek oka lehet, pl. egy hiba miatt fel nem dolgozott kijelentés.

- akik az OEP szerint nincsenek bejelentve, de a visual szerint igen. Ennek lehet oka másik praxisba átjelentkezés, vagy hibás bejelentés is.

- akik mindkét fél szerint praxisban vannak, de valamilyen adatuk (pl. születési dátum, kartonszám stb.) nem ugyan az a két oldalon.


Varga Sándor
Dr.Darcy
Friday, May 4, 2012 1:17:36 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Darcy 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Darcy 

Kérdés a kollégákhoz:

A múlt hónap közepén elhunyt az egyik betegünk. Kiírtuk a praxisból távoztatással. Ezek után a TB változás jelentésünk hibás lett, mivel ekkor derült ki, hogy anno elírtuk a születési dátumát.

Kell ezzel foglalkozni? Ha igen, akkor hogyan tudjuk kijavítani, ha a beteg már nem is él, és nincs is már bent a praxisban? (Így már nem lehet neki ellátást csinálni.) 😕

Ha a születési dátum elírás miatt az OEP szerint nem volt a praxisban, akkor nincs teendő. Az igaz, hogy az OEP emiatt a hiba miatt nem dolgozta fel a kijelentést, de az elírás miatt nem is kellett.

Ha szükséges a javítás, akkor a paciens törzskartonján kell módosítani a születési dátumot a megfelelőre, és ez után újra leadni az érintett jelentést.

Az ilyen esetek elkerülésére a programhoz kérhető egy úgynevezett OEP ellenőrző modul, ami elvégzi az összehasonlítást az OEP szerinti nyilvántartás és a visual adatai között. Az eltérésről listát készít, ami alapján módosíthatóak a hibás adatok.

Bent volt a praxisban, csak hibás születési dátummal. Az a baj, hogy ezek az elírások csak akkor derül(het)nek ki a számunkra, amikor a betegek valamilyen okból (halál, elköltözés miatti kijelentkezés) már kiírtuk a praxisból, és bekerülnek az adatai a válzozás jelentésbe. Akkor meg már nem tudunk vele mit csinálni.

Erről az ellenőrző modulról nem tudtam, pedig nem rossz ötlet! Akkor ez alapból nincs benne a programban?

Nincs. Külön modulként használható kétféle konstrukcióban.

Az első lehetőség szerint egyszeri díjért cserébe bármikor használható. Ez 15 000,- Ft + Áfa.

A második lehetőség egyszeri használatot tesz lehetővé. Ennek költsége 3 000,- Ft + Áfa.

A használathoz kérni kell az OEP-től egy elektronikus "listát" azokról, akik szerintük a praxisba tartoznak. Ezt lehet a visualban egy menüpontban betölteni, és a program összehasonlítja a programban tárolt adatokkal. Készít egy listát, ami tartalmazza azokat a pacienseket:

- akik az OEP szerint még praxisban vannak, de a visual szerint már nem. Ennek oka lehet, pl. egy hiba miatt fel nem dolgozott kijelentés.

- akik az OEP szerint nincsenek bejelentve, de a visual szerint igen. Ennek lehet oka másik praxisba átjelentkezés, vagy hibás bejelentés is.

- akik mindkét fél szerint praxisban vannak, de valamilyen adatuk (pl. születési dátum, kartonszám stb.) nem ugyan az a két oldalon.

Köszönöm a tájékoztatást! Fel fogom terjeszteni a lehetőséget a "vezetőségnek". (Ebben a kérdésben sajnos nem én döntök.)

Sebestyén
Friday, May 4, 2012 5:21:08 PM
Ismét kérném, hogy a SZOTE Központi Kémiai Labor kérésére a laborbeutalóra a program írja rá a megjelenés időpontját is (óra és perc)! Üdv: Sebestyén
peszt73
Monday, May 7, 2012 12:04:49 PM
Egy betegünknél azt írja ki a" pácienssel ellátást végez a másik munkahelyen 001051212-es naplószámon. A napi ellátás ablakban felvitt adatok nem kerülnek tárolásra, de a hozzákapcsolódó tevékenységek igen( pl: receptírás, beutaló). Azok az adatok , amiket csak az egyik munkahelyen visznek fel, mindenképpen tárolásra kerülnek." Visszanézve jan. 05-től a betegnek tényleg nincsenek új ellátásai , a mai napra 05.07. is úgyanaz(januári) az ellátási szám jön elő. A hálózatban a másik gép már napok óta nem üzemel. ( Az új verzióváltás óta a Norton Internet Security letiltotta, még nem tudtuk átállítani), mit tehetünk?
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 7, 2012 12:16:50 PM
Originally Posted by: peszt73 

Egy betegünknél azt írja ki a" pácienssel ellátást végez a másik munkahelyen 001051212-es naplószámon. A napi ellátás ablakban felvitt adatok nem kerülnek tárolásra, de a hozzákapcsolódó tevékenységek igen( pl: receptírás, beutaló). Azok az adatok , amiket csak az egyik munkahelyen visznek fel, mindenképpen tárolásra kerülnek." Visszanézve jan. 05-től a betegnek tényleg nincsenek új ellátásai , a mai napra 05.07. is úgyanaz(januári) az ellátási szám jön elő. A hálózatban a másik gép már napok óta nem üzemel. ( Az új verzióváltás óta a Norton Internet Security letiltotta, még nem tudtuk átállítani), mit tehetünk?

Az Ön által jelzett problémát meg kellene vizsgálnunk távoli eléréssel. A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára? A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Kharon
Tuesday, May 8, 2012 5:44:07 PM
Sztem a szlakönyv rész nem jól működik a programban. Emailben már jeleztem, de az egyik fiatal kolléga általánosságokat írt nem értette meg mit akarok.

http://szfvarszerver.dyndns.hu/szla.pdf 

Kharon
Wednesday, May 9, 2012 8:22:32 AM
Originally Posted by: Jano 

Sztem a szlakönyv rész nem jól működik a programban. Emailben már jeleztem, de az egyik fiatal kolléga általánosságokat írt nem értette meg mit akarok.

http://szfvarszerver.dyndns.hu/szla.pdf 

Egy mentésre, vagy egy távoli elérésre lenne szükségünk, hogy megnézhessük, mi okozza a hibát. A mentést ftp-re is feltöltheti:

A szerverünk elérhetősége: ixftp.dyndns.info

felhasználónév: infomix

jelszó: infomix

A feltöltés után az infomix@infomix.hu címre szeretnénk kérni egy visszajelzést, hogy sikerült a feltöltés, melyik könyvtárban található, és mi a hiba.

Vagy a 06/1-214-5063 telefonszámon tud távoli eléréshez időpontot egyeztetni.

dr.bartarita@aba.hu
Thursday, May 10, 2012 1:56:59 PM
[felnez] Tisztelt Infomix!

Az új betegszállítási rendszer miatt felmerült a kérdés, hogy a kinyomtatott beutalókra miért nem kerül rá az intézmény kódja, ahová a beteget utaljuk( lehet, hogy csak beállítás kérdése?). Segítené a munkámat, ha nem kellene külön bogarásznom, hogy mennyi a kód.

Köszönöm!

Barta Rita

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Thursday, May 10, 2012 2:32:53 PM
Originally Posted by: dr.bartarita@aba.hu 

[felnez] Tisztelt Infomix!

Az új betegszállítási rendszer miatt felmerült a kérdés, hogy a kinyomtatott beutalókra miért nem kerül rá az intézmény kódja, ahová a beteget utaljuk( lehet, hogy csak beállítás kérdése?). Segítené a munkámat, ha nem kellene külön bogarásznom, hogy mennyi a kód.

Köszönöm!

Barta Rita

Igen, csak beállítás kérdése. A beutaló tervezőben, ha módosítja a beutaló formátumot, akkor rátehető az "Intézmény kód" objektum. Ha esetleg ennek beálllítása nehézségekbe ütközik, kérem jelezze és akkor munkatársaim egy távelérés keretében beállítják ezt Önnek.


Hostyánszki László
Friday, May 11, 2012 8:28:55 AM
Táppénzes ablakban listázáskor az előző táppénzek naplószámainak végei lemaradnak (netix-es verzió). Csak nálam van így?
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Friday, May 11, 2012 8:41:31 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Táppénzes ablakban listázáskor az előző táppénzek naplószámainak végei lemaradnak (netix-es verzió). Csak nálam van így?

Köszönjük, megnézzük a nyomtatási képet és módosítjuk.


Hostyánszki László
C067USER
Friday, May 11, 2012 11:22:34 AM
Visual Ixdoki 1.50.0 versióváltás után , a jogosítványnál nem lehet javítani a következő vizsgálat dátumát.

Kharon
Friday, May 11, 2012 11:37:26 AM
Originally Posted by: C067USER 

Visual Ixdoki 1.50.0 versióváltás után , a jogosítványnál nem lehet javítani a következő vizsgálat dátumát.

A "Vizsg. díja" és a "Köv. vizsgálat" mezők melletti négyzetre kattintva tudja módosítani.

C067USER
Friday, May 11, 2012 11:43:51 AM
Nem sikerült.
Kharon
Friday, May 11, 2012 12:01:48 PM
Originally Posted by: C067USER 

Nem sikerült.

Alkalmassági vélemény dátuma ki van töltve? Az adatlap gomb piros, vagy fekete? Ha a fent említett négyzetre egyszer kattint, nem lesz fehér mindkét mező, amiket ezek után tudna módosítani? Ha mindezek után is fennáll a probléma, javasolnék egy távoli elérést, aminek segítségével meg tudnánk nézni, hogy mi lehet a gond. A 06-1-214-5063-as telefonszámon tud ehhez időpontot kérni.

C067USER
Friday, May 11, 2012 12:25:01 PM
Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: C067USER 

Nem sikerült.

Alkalmassági vélemény dátuma ki van töltve? Az adatlap gomb piros, vagy fekete? Ha a fent említett négyzetre egyszer kattint, nem lesz fehér mindkét mező, amiket ezek után tudna módosítani? Ha mindezek után is fennáll a probléma, javasolnék egy távoli elérést, aminek segítségével meg tudnánk nézni, hogy mi lehet a gond. A 06-1-214-5063-as telefonszámon tud ehhez időpontot kérni.

Az adatlap gomb kék . Mi a jelentősége ?

K Bálint
Friday, May 11, 2012 1:07:29 PM
Originally Posted by: C067USER 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: C067USER 

Nem sikerült.

Alkalmassági vélemény dátuma ki van töltve? Az adatlap gomb piros, vagy fekete? Ha a fent említett négyzetre egyszer kattint, nem lesz fehér mindkét mező, amiket ezek után tudna módosítani? Ha mindezek után is fennáll a probléma, javasolnék egy távoli elérést, aminek segítségével meg tudnánk nézni, hogy mi lehet a gond. A 06-1-214-5063-as telefonszámon tud ehhez időpontot kérni.

Az adatlap gomb kék . Mi a jelentősége ?

Az adatlapok között van egy beutalás vagy egy hozott lelet azért kék.

Kharon
Sunday, May 13, 2012 5:12:10 PM
Ismét a számlázással kapcsolatos megjegyzés: egyre többször írok szlát a programmal. A számlázásnak szerintem egy külön ablakot lehetne készíteni, ahol bárhonnan tudnám kezelni bármelyik profilomban írt szlát. Pl ha egy foglalk. eü-ben írt szlát szeretnék pl sztornózni azt a ho-i profilomból is megtehessem. Vagy ha pl véletlenül egy betegben írok meg egy céges szlát (módosítom a vevő adatait a cégére) azt később csak a betegbe belépve tudom elérni. Ez kicsit bonyolult.
Monday, May 14, 2012 9:34:59 AM
Életút lekérdezés.

tegnapi nap folyamán lekértem egy beteg adatait. A számítógép jelezte, hogy érkezett adat, de a program már nem adta ki a figyelmeztető ablakban, hogy betegút válasz érkezett, s a táblázatban sem jelnt meg az adat.

Azóta ha lekérni szeretnék adatokat, a következő üzenet jelenik meg: " AKTUÁLIS BEJELENTKEZŐ MÉG EGY ELŐZŐ VÁLASZRA VÁR, EZÉRT ÚJABB LEKÉRDEZÉS NEM INDÍTHATÓ"

Teendő?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 14, 2012 9:49:24 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életút lekérdezés.

tegnapi nap folyamán lekértem egy beteg adatait. A számítógép jelezte, hogy érkezett adat, de a program már nem adta ki a figyelmeztető ablakban, hogy betegút válasz érkezett, s a táblázatban sem jelnt meg az adat.

Azóta ha lekérni szeretnék adatokat, a következő üzenet jelenik meg: " AKTUÁLIS BEJELENTKEZŐ MÉG EGY ELŐZŐ VÁLASZRA VÁR, EZÉRT ÚJABB LEKÉRDEZÉS NEM INDÍTHATÓ"

Teendő?

Távoli eléréssel meg vizsgálnánk ezt az állapotot, mikor lenne alkalmas ez az Ön számára? A távoli elérés kb. 1/2 órát venne igénybe.

Monday, May 14, 2012 10:06:05 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életút lekérdezés.

tegnapi nap folyamán lekértem egy beteg adatait. A számítógép jelezte, hogy érkezett adat, de a program már nem adta ki a figyelmeztető ablakban, hogy betegút válasz érkezett, s a táblázatban sem jelnt meg az adat.

Azóta ha lekérni szeretnék adatokat, a következő üzenet jelenik meg: " AKTUÁLIS BEJELENTKEZŐ MÉG EGY ELŐZŐ VÁLASZRA VÁR, EZÉRT ÚJABB LEKÉRDEZÉS NEM INDÍTHATÓ"

Teendő?

Távoli eléréssel meg vizsgálnánk ezt az állapotot, mikor lenne alkalmas ez az Ön számára? A távoli elérés kb. 1/2 órát venne igénybe.

ma 11-től ráér a gép

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 14, 2012 10:08:15 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Életút lekérdezés.

tegnapi nap folyamán lekértem egy beteg adatait. A számítógép jelezte, hogy érkezett adat, de a program már nem adta ki a figyelmeztető ablakban, hogy betegút válasz érkezett, s a táblázatban sem jelnt meg az adat.

Azóta ha lekérni szeretnék adatokat, a következő üzenet jelenik meg: " AKTUÁLIS BEJELENTKEZŐ MÉG EGY ELŐZŐ VÁLASZRA VÁR, EZÉRT ÚJABB LEKÉRDEZÉS NEM INDÍTHATÓ"

Teendő?

Távoli eléréssel meg vizsgálnánk ezt az állapotot, mikor lenne alkalmas ez az Ön számára? A távoli elérés kb. 1/2 órát venne igénybe.

ma 11-től ráér a gép

Akkor 11:00-kor telefonálunk és megnézzük.

Kharon
Monday, May 14, 2012 3:18:26 PM
Az utóbbi időben többször megjelenik, hogy más használja uazt a file-t.

A másik gépen egy másik betegnek nyomtattunk éppen receptet.

http://szfvarszerver.dyndns.hu/dolg.jpg 

Varga Sándor
Monday, May 14, 2012 3:28:41 PM
Originally Posted by: Jano 

Az utóbbi időben többször megjelenik, hogy más használja uazt a file-t.

A másik gépen egy másik betegnek nyomtattunk éppen receptet.

http://szfvarszerver.dyndns.hu/dolg.jpg 

A fenti üzenet nem feltétlen ezt jelenti. Akkor is ilyen üzenetet küld a windows, ha a hálózatban valamiért nem elérhető a kérdéses fájl.

Azt kellene ellenőrizni, hogy a gépben használt hálózati kártya beállítása megengedi-e, hogy energiatakarékosság miatt a windows kikapcsolja ezt a hardver elemet bizonyos idő után.

Ezt az eszközkezelőben, a hálózati kártya beállításainál (tulajdonságainál) lehet ellenőrizni, de szívesen segítünk táveléréssel, ha úgy egyszerűbb.


Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic