dr.mile.gyula@gmail.com
Monday, November 12, 2012 12:40:51 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Az influenza heti jelentéssel kapcsolatban lenne egy olxan kérés, hogy jelenleg csak nyomtat v. megtekint opciói vannak.Viszont ezt e-mailben kell küldeni az ÁNTSZ-nek és olyan nehézkes állandóan kinyomtatni/scannalni/csatolni.....Nem lehetne legalább fájl-ként lementeni, vagy továbbküldés e-mail-ben?

A kitöltött excel táblázatokat minden további nélkül tudja/ lehet csatolmányként e-mailbe továbbítani jelenleg is.

C067USER
Monday, November 12, 2012 12:51:14 PM
Hogyan ?:-k Előre köszönöm a segítséget !
palenkascs
Monday, November 12, 2012 1:18:15 PM
Originally Posted by: C067USER 

Hogyan ?:-k Előre köszönöm a segítséget !

A Visual IxDoki által elkészített, és elkészítés után megnyitott Excel táblát el kell menteni egyéb helyre úgy, hogy az később visszakereshető legyen, majd az elmentett dokumentumot már szabadon lehet mellékletként csatolni.

Excelbe való mentéshez, miután megadtuk a megfelelő időszakot és kiválasztottuk a szükséges táblázatot, adjuk meg, hogy a program milyen formátumba készítse el. Ezt úgy tudjuk beállítani, hogy a képernyő alsó részén látható megtekint gomb mellett pontozással bejelöljük, hogy "Microsoft Excel" vagy "OpenOffice Calc" formátumba készüljön el (attól függ, hogy melyik irodai alkalmazás van telepítve a Windowsba), majd lenyomjuk a megtekint gombot, így már egy szerkeszthető és szabadon menthető formátumot kapunk.

dr.mile.gyula@gmail.com
Monday, November 12, 2012 3:05:37 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: C067USER 

Hogyan ?:-k Előre köszönöm a segítséget !

A Visual IxDoki által elkészített, és elkészítés után megnyitott Excel táblát el kell menteni egyéb helyre úgy, hogy az később visszakereshető legyen, majd az elmentett dokumentumot már szabadon lehet mellékletként csatolni.

Excelbe való mentéshez, miután megadtuk a megfelelő időszakot és kiválasztottuk a szükséges táblázatot, adjuk meg, hogy a program milyen formátumba készítse el. Ezt úgy tudjuk beállítani, hogy a képernyő alsó részén látható megtekint gomb mellett pontozással bejelöljük, hogy "Microsoft Excel" vagy "OpenOffice Calc" formátumba készüljön el (attól függ, hogy melyik irodai alkalmazás van telepítve a Windowsba), majd lenyomjuk a megtekint gombot, így már egy szerkeszthető és szabadon menthető formátumot kapunk.

Időközben a "hogyanra" itt a válasz ( mármint a fentiekben ). Én készítettem egy ÁNTSZ könyvtárat ezen belül Influenzajelentés alkönyvtárat ide mentem ( mentés másként adott havi megnevezéssel - pl:inflúössz1211 a novemberi - ) és innen csatolom a levélhez.

gombaycsongor
Thursday, November 15, 2012 10:33:22 AM
Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

palenkascs
Thursday, November 15, 2012 11:14:49 AM
Originally Posted by: gombaycsongor 

Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

Köszönjük, hogy közölte velünk ezeket az információkat!

Ennek kapcsán szeretnénk segítséget kérni a többi kedves fórumozótól is, hogy ki mit tud a fent említett recept módosításról, rendelkezésünkre tudnának-e bocsájtani valamilyen írásos, hivatalos anyagot.

Kollégáim nevében is előre megköszönöm a segítséget!

Thursday, November 15, 2012 11:37:15 AM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: gombaycsongor 

Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

Köszönjük, hogy közölte velünk ezeket az információkat!

Ennek kapcsán szeretnénk segítséget kérni a többi kedves fórumozótól is, hogy ki mit tud a fent említett recept módosításról, rendelkezésünkre tudnának-e bocsájtani valamilyen írásos, hivatalos anyagot.

Kollégáim nevében is előre megköszönöm a segítséget!

Eddig nem hallottam róla[megremul] , de körbekérdezem az itteni kollégáimat is.

gombaycsongor
Thursday, November 15, 2012 11:46:25 AM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: gombaycsongor 

Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

Köszönjük, hogy közölte velünk ezeket az információkat!

Ennek kapcsán szeretnénk segítséget kérni a többi kedves fórumozótól is, hogy ki mit tud a fent említett recept módosításról, rendelkezésünkre tudnának-e bocsájtani valamilyen írásos, hivatalos anyagot.

Kollégáim nevében is előre megköszönöm a segítséget!

Felhívtam a gyógyszerész kolleginát, sokszoros elnézés kérése mellett korrigált. A plusz adat CSAK a GYÓGYÁSZATI SEGÉDESZKÖZ tekintetében szükséges, gyógyszer javaslátnál nem. Forrás: 14/2007. EüM

Varga Sándor
Thursday, November 15, 2012 12:55:33 PM
Originally Posted by: gombaycsongor 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: gombaycsongor 

Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

Köszönjük, hogy közölte velünk ezeket az információkat!

Ennek kapcsán szeretnénk segítséget kérni a többi kedves fórumozótól is, hogy ki mit tud a fent említett recept módosításról, rendelkezésünkre tudnának-e bocsájtani valamilyen írásos, hivatalos anyagot.

Kollégáim nevében is előre megköszönöm a segítséget!

Felhívtam a gyógyszerész kolleginát, sokszoros elnézés kérése mellett korrigált. A plusz adat CSAK a GYÓGYÁSZATI SEGÉDESZKÖZ tekintetében szükséges, gyógyszer javaslátnál nem. Forrás: 14/2007. EüM

Köszönjük, így már nincs akadálya a megvalósításnak. Ahhoz, hogy a teljes kért funkcionalitást megvalósítsuk -lelet, javaslat, recept és az ezekhez tartozó lekérdezések, listázások-, szükségünk van némi időre, de igyekszünk a következő nagy verzióba beletenni.


Varga Sándor
gombaycsongor
Thursday, November 15, 2012 1:13:40 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: gombaycsongor 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: gombaycsongor 

Tegnapi munkaértekezletünkön közölték, hogy nov. 1-től a javaslathoz kötött vényeken az eddigi adattartalom mellett fel kell tüntenünk a javaslatot tevő orvos munkanaplójának (vagy a zárójelentésének) a számát is. Ennek híján a kiszűrt vényeket a felírónak visszaküldik ill. a patika nem fogja kiadni.....[azta] A javaslat beírási helyein (zárójelentés, szaklelet, terápiás lap) ezek szerint új beírási hely megnyitását kell lehetővé tenni.

Ennak kapcsán megismétlem azt a korábbi kérésemet, hogy a befutó leletek, zárójelentések rögzítésénél a szakrendelés/ambulancia/osztály (kilencjegyű) azonosító kódjának beírására, megjelenítésére (pl. lekérdezben, éves statisztikákban) is legyen lehetőség. Az indoklását már korábban felsoroltam, de sz.e. szívesen megismétlem. Köszönöm!

Köszönjük, hogy közölte velünk ezeket az információkat!

Ennek kapcsán szeretnénk segítséget kérni a többi kedves fórumozótól is, hogy ki mit tud a fent említett recept módosításról, rendelkezésünkre tudnának-e bocsájtani valamilyen írásos, hivatalos anyagot.

Kollégáim nevében is előre megköszönöm a segítséget!

Felhívtam a gyógyszerész kolleginát, sokszoros elnézés kérése mellett korrigált. A plusz adat CSAK a GYÓGYÁSZATI SEGÉDESZKÖZ tekintetében szükséges, gyógyszer javaslátnál nem. Forrás: 14/2007. EüM

Köszönjük, így már nincs akadája a megvalósításnak. Ahhoz, hogy a teljes kért funkcionalitást megvalósítsuk -lelet, javaslat, recept és az ezekhez tartozó lekérdezések, listázások-, szükségünk van némi időre, de igyekszünk a következő nagy verzióba beletenni.

Köszönöm, jó munkát!

(Bár egyes apákházai vélemények szerint jó munka, vagy rossz sőr nem létezik!)

Gál Andi
Friday, November 16, 2012 2:36:51 PM
Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

palenkascs
Friday, November 16, 2012 2:55:02 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

Az első észrevétel kapcsán lenne egy olyan kérésem Önhöz, hogy írja le részletesen, hogy az adagolásnál még miket adott meg (Drb. sorba megadható adatok), mert nálunk kijön az elvileg megfelelő ellátottság.

"Más": itt, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni a problémát, szükség lenne a konkrét készítményre is.

Segítségét előre is köszönöm!

Gál Andi
Friday, November 16, 2012 3:09:50 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

Az első észrevétel kapcsán lenne egy olyan kérésem Önhöz, hogy írja le részletesen, hogy az adagolásnál még miket adott meg (Drb. sorba megadható adatok), mert nálunk kijön az elvileg megfelelő ellátottság.

"Más": itt, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni a problémát, szükség lenne a konkrét készítményre is.

Segítségét előre is köszönöm!

Drb.:ide 48-at írtam ( Lag.orig. )az adagoláshoz pedig ˝gépi˝ beírással : 1 naponta 3x1.

Az asztmás szerre mostmár nem emléksze ( és nem is tudom megnézni,mert nem vagyok a rendelőbe ),de vagy a Spiriva,vagy a Seretide volt.

Köszönöm!

palenkascs
Friday, November 16, 2012 3:28:55 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

Az első észrevétel kapcsán lenne egy olyan kérésem Önhöz, hogy írja le részletesen, hogy az adagolásnál még miket adott meg (Drb. sorba megadható adatok), mert nálunk kijön az elvileg megfelelő ellátottság.

"Más": itt, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni a problémát, szükség lenne a konkrét készítményre is.

Segítségét előre is köszönöm!

Drb.:ide 48-at írtam ( Lag.orig. )az adagoláshoz pedig ˝gépi˝ beírással : 1 naponta 3x1.

Az asztmás szerre mostmár nem emléksze ( és nem is tudom megnézni,mert nem vagyok a rendelőbe ),de vagy a Spiriva,vagy a Seretide volt.

Köszönöm!

Minden létező megadott adat alapján megnéztük Mi is a kollégákkal az említett problémát, de nálunk megfelelő értékek jöttek ki, így, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni, és ténylegesen segíteni tudjunk, kérjük hívjon minket a 06 1 214 5063-as telefonszámon, hogy egyeztetni tudjunk egy Önnek megfelelő időpontot távoli internetes eléréshez!

Gál Andi
Friday, November 16, 2012 3:56:09 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

Az első észrevétel kapcsán lenne egy olyan kérésem Önhöz, hogy írja le részletesen, hogy az adagolásnál még miket adott meg (Drb. sorba megadható adatok), mert nálunk kijön az elvileg megfelelő ellátottság.

"Más": itt, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni a problémát, szükség lenne a konkrét készítményre is.

Segítségét előre is köszönöm!

Drb.:ide 48-at írtam ( Lag.orig. )az adagoláshoz pedig ˝gépi˝ beírással : 1 naponta 3x1.

Az asztmás szerre mostmár nem emléksze ( és nem is tudom megnézni,mert nem vagyok a rendelőbe ),de vagy a Spiriva,vagy a Seretide volt.

Köszönöm!

Minden létező megadott adat alapján megnéztük Mi is a kollégákkal az említett problémát, de nálunk megfelelő értékek jöttek ki, így, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni, és ténylegesen segíteni tudjunk, kérjük hívjon minket a 06 1 214 5063-as telefonszámon, hogy egyeztetni tudjunk egy Önnek megfelelő időpontot távoli internetes eléréshez!

Köszönöm!Hétfőn hívom Önöket!Elképzelhető,hogy a korábbi problémákkal is összefüggésben van a dolog,mert továbbra is fennáll a ˝fatal error˝ megjelenése,illetve olyan hibaüzenet,hogy a ˝visual foxpro˝ végzetes hibát észlelt.Utána : automatikus kilépés.Ezt is vizsgálták többször,de eredménytelenül.Újra telepítés is történt már.

Köszönöm!Kellemes hétvégét kívánok!

palenkascs
Friday, November 16, 2012 4:03:33 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Törökbálint 

Egy betegnek írtunk fel NUTRIDRINK tápszer/italt 48x200 ml-t napi 3x1-es adagolással.A kinyomtatott recepten az állt,hogy 2 (!) napra ellátva.Akár hogyan számoltunk akkor is 16 napra volt ennyivel ellátva.

Más : Asztmásoknak 60 db-os kiszerelésű belégző kapszula napi 2x1-es adagolással 36 napra ellátva. 🤦

Az első észrevétel kapcsán lenne egy olyan kérésem Önhöz, hogy írja le részletesen, hogy az adagolásnál még miket adott meg (Drb. sorba megadható adatok), mert nálunk kijön az elvileg megfelelő ellátottság.

"Más": itt, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni a problémát, szükség lenne a konkrét készítményre is.

Segítségét előre is köszönöm!

Drb.:ide 48-at írtam ( Lag.orig. )az adagoláshoz pedig ˝gépi˝ beírással : 1 naponta 3x1.

Az asztmás szerre mostmár nem emléksze ( és nem is tudom megnézni,mert nem vagyok a rendelőbe ),de vagy a Spiriva,vagy a Seretide volt.

Köszönöm!

Minden létező megadott adat alapján megnéztük Mi is a kollégákkal az említett problémát, de nálunk megfelelő értékek jöttek ki, így, hogy jobban meg tudjuk vizsgálni, és ténylegesen segíteni tudjunk, kérjük hívjon minket a 06 1 214 5063-as telefonszámon, hogy egyeztetni tudjunk egy Önnek megfelelő időpontot távoli internetes eléréshez!

Köszönöm!Hétfőn hívom Önöket!Elképzelhető,hogy a korábbi problémákkal is összefüggésben van a dolog,mert továbbra is fennáll a ˝fatal error˝ megjelenése,illetve olyan hibaüzenet,hogy a ˝visual foxpro˝ végzetes hibát észlelt.Utána : automatikus kilépés.Ezt is vizsgálták többször,de eredménytelenül.Újra telepítés is történt már.

Köszönöm!Kellemes hétvégét kívánok!

Majd az egyeztetés során kérem említse a most leírt, további problémákat is.

Várni fogjuk a hívását, Önnek is kellemes hétvégét!

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 26, 2012 1:01:29 PM
Originally Posted by: Ilona 

Kommunikáció, életút lekérdezéskor néhány betegnél előfordul, hogy "OEP service hiba" üzenet jelenik meg. Korábban táveléréssel meg lett nézve az ok: a beteg nem engedélyezi a lekérdezést, az OEP-nél tiltva...

A beteg azt mondja, ő nem nyilatkozott az OEP felé...

Az OEP: nincs náluk tiltó listán...

Mi a teendő?

Ma beszéltem az OEP informatikusával a nálam jelentkező "OEP szerver hibáról".

Utánanéztek a dolognak és azt mondták: nevezett adatlekérdezése nincs letiltva, hanem az történt, hogy nevezett beteg évekkel ezelőtt elköltözött a településünkről, de nem jelentkezett ki a praxisunkból, ugyanakkor ott elment egy orvoshoz, aki törzskartonkikérő nélkül praxisba vette.

A beteg azóta már ( kb. 2 éve)visszaköltözött ide és elmondása szerint ő nem kérte, hogy az az orvos,aki azóta már meghalt, vegye őt a praxisába. A lekérdezési problémát ez okozza.

Azt tanácsolta az OEP, hogy a változásjelentéskor ezt a beteget jelöljük meg, javíttasuk át, azt hogy hogyan, azt nem tudja megmondani, ez ügyben az infomIx tud nekem választ adni...

Minden havi jelentés után meg szoktuk nézni jött-e piros betűs hibaüzenet. Változás jelentésben a kérdéses beteg még eddig nem jelent meg hibaként, hogy esetleg másik orvosnál is be van jelentve. (Talán azért, mert ez már több éves probléma?)

Üdvözlettel: Ilona

csgyula
Monday, November 26, 2012 1:18:52 PM
Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: Ilona 

Kommunikáció, életút lekérdezéskor néhány betegnél előfordul, hogy "OEP service hiba" üzenet jelenik meg. Korábban táveléréssel meg lett nézve az ok: a beteg nem engedélyezi a lekérdezést, az OEP-nél tiltva...

A beteg azt mondja, ő nem nyilatkozott az OEP felé...

Az OEP: nincs náluk tiltó listán...

Mi a teendő?

Ma beszéltem az OEP informatikusával a nálam jelentkező "OEP szerver hibáról".

Utánanéztek a dolognak és azt mondták: nevezett adatlekérdezése nincs letiltva, hanem az történt, hogy nevezett beteg évekkel ezelőtt elköltözött a településünkről, de nem jelentkezett ki a praxisunkból, ugyanakkor ott elment egy orvoshoz, aki törzskartonkikérő nélkül praxisba vette.

A beteg azóta már ( kb. 2 éve)visszaköltözött ide és elmondása szerint ő nem kérte, hogy az az orvos,aki azóta már meghalt, vegye őt a praxisába. A lekérdezési problémát ez okozza.

Azt tanácsolta az OEP, hogy a változásjelentéskor ezt a beteget jelöljük meg, javíttasuk át, azt hogy hogyan, azt nem tudja megmondani, ez ügyben az infomIx tud nekem választ adni...

Minden havi jelentés után meg szoktuk nézni jött-e piros betűs hibaüzenet. Változás jelentésben a kérdéses beteg még eddig nem jelent meg hibaként, hogy esetleg másik orvosnál is be van jelentve. (Talán azért, mert ez már több éves probléma?)

Üdvözlettel: Ilona

Kedves Ilona!

Kérem, hogy e fent említett beteget jelentse ki a praxisból és következő napi dátummal jelentse vissza. A november havi változás jelentés feldolgozása után a probléma meg fog oldódni.

dr.Kovács József
Tuesday, November 27, 2012 6:52:31 PM
Originally Posted by: csgyula 

Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: Ilona 

Kommunikáció, életút lekérdezéskor néhány betegnél előfordul, hogy "OEP service hiba" üzenet jelenik meg. Korábban táveléréssel meg lett nézve az ok: a beteg nem engedélyezi a lekérdezést, az OEP-nél tiltva...

A beteg azt mondja, ő nem nyilatkozott az OEP felé...

Az OEP: nincs náluk tiltó listán...

Mi a teendő?

Ma beszéltem az OEP informatikusával a nálam jelentkező "OEP szerver hibáról".

Utánanéztek a dolognak és azt mondták: nevezett adatlekérdezése nincs letiltva, hanem az történt, hogy nevezett beteg évekkel ezelőtt elköltözött a településünkről, de nem jelentkezett ki a praxisunkból, ugyanakkor ott elment egy orvoshoz, aki törzskartonkikérő nélkül praxisba vette.

A beteg azóta már ( kb. 2 éve)visszaköltözött ide és elmondása szerint ő nem kérte, hogy az az orvos,aki azóta már meghalt, vegye őt a praxisába. A lekérdezési problémát ez okozza.

Azt tanácsolta az OEP, hogy a változásjelentéskor ezt a beteget jelöljük meg, javíttasuk át, azt hogy hogyan, azt nem tudja megmondani, ez ügyben az infomIx tud nekem választ adni...

Minden havi jelentés után meg szoktuk nézni jött-e piros betűs hibaüzenet. Változás jelentésben a kérdéses beteg még eddig nem jelent meg hibaként, hogy esetleg másik orvosnál is be van jelentve. (Talán azért, mert ez már több éves probléma?)

Üdvözlettel: Ilona

Kedves Ilona!

Kérem, hogy e fent említett beteget jelentse ki a praxisból és következő napi dátummal jelentse vissza. A november havi változás jelentés feldolgozása után a probléma meg fog oldódni.

A változásjelentésben nem is lesz hiba, hiszen nem jelentették ki a beteget. Azt nem tudom, hogy volt-e az elköltözése óta Önöknél és esetleg a napi ellátása bekerült a B300-as forgalmi jelentésbe, ha igen, akkor miért nem volt hibás az adott sor.???

Hogy ilyen ne forduljon elő többet, minden hónap végén le kell tölteni a beküldött jelentésekhez az OEP által visszaigazolt csatolmányokat. Ezeket régen postán kaptuk, már nem küldik, csak elektronikusan lehet letölteni. A változásjelentés feldolgozási összesítőjének a végén található az a sor, amelyben az OEP jelzi, hány olyan beteg volt az adott hónapban, aki más háziorvoshoz jelentkezett át, de Ön még nem jelentette ki. A tételes listában meg lehet TAJ számra nézni ezeket a betegeket, a jelölésük "KI". Ezeket a betegeket ki kell jelenteni vagy nyilatkoztatni kell őket arról, hogy hová kívánnak tartozni (értelemszerűen csak akkor, ha feltételezzük, hogy a másik kolléga nem jogosan jelentette be). Ha Önt választja, mert tévedés történt, akkor a Csizmadia Gyula által javasoltakat kell tenni, hogy "visszaszerezzük" az adott pácienst.


dr.Kovács József
Gál Andi
Thursday, November 29, 2012 2:07:01 PM
Semmelweis Egyetem Sebészeti Osztály- van belőle több is az irányítási kódok között.Honnan tudom,hogy melyik kód tartozik pl.a Kútvölgyiben levő klinikai részhez és melyik az Üllői úti részhez?

Más: A beteg kér egy beutalót pl.Gyulára reumatológiára.Kérem,hogy hozza el a 9 jegyű kódját a szakrendelésnek.Beütöm a gépbe,de nem írja rá a beutalóra,hogy tulajdonképpen hová is szól az a beutaló.Csak ennyi ˝Tisztelt Reumatológia!˝ A fogadó intézmény így honnan tudja,hogy konkrétan oda írtam a beutalót? Elküldik a beteget,mert nem kerül rá a beutalóra hogy oda lett irányítva.

Köszönöm!

Thursday, November 29, 2012 2:10:35 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Semmelweis Egyetem Sebészeti Osztály- van belőle több is az irányítási kódok között.Honnan tudom,hogy melyik kód tartozik pl.a Kútvölgyiben levő klinikai részhez és melyik az Üllői úti részhez?

Más: A beteg kér egy beutalót pl.Gyulára reumatológiára.Kérem,hogy hozza el a 9 jegyű kódját a szakrendelésnek.Beütöm a gépbe,de nem írja rá a beutalóra,hogy tulajdonképpen hová is szól az a beutaló.Csak ennyi ˝Tisztelt Reumatológia!˝ A fogadó intézmény így honnan tudja,hogy konkrétan oda írtam a beutalót? Elküldik a beteget,mert nem kerül rá a beutalóra hogy oda lett irányítva.

Köszönöm!

beutaló tervezéskor a beutalóra rá lehet szerkeszteni az intézményt is. Küldhetek mintát, ha kell.

Gál Andi
Thursday, November 29, 2012 2:18:36 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Törökbálint 

Semmelweis Egyetem Sebészeti Osztály- van belőle több is az irányítási kódok között.Honnan tudom,hogy melyik kód tartozik pl.a Kútvölgyiben levő klinikai részhez és melyik az Üllői úti részhez?

Más: A beteg kér egy beutalót pl.Gyulára reumatológiára.Kérem,hogy hozza el a 9 jegyű kódját a szakrendelésnek.Beütöm a gépbe,de nem írja rá a beutalóra,hogy tulajdonképpen hová is szól az a beutaló.Csak ennyi ˝Tisztelt Reumatológia!˝ A fogadó intézmény így honnan tudja,hogy konkrétan oda írtam a beutalót? Elküldik a beteget,mert nem kerül rá a beutalóra hogy oda lett irányítva.

Köszönöm!

beutaló tervezéskor a beutalóra rá lehet szerkeszteni az intézményt is. Küldhetek mintát, ha kell.

Köszönöm,de a legtöbb helyre ha küldöm a beteget akkor az intézmény kiválasztásával az intézmény neve is automatikusan beemelődik a beutalóra.Csak azoknál a szakrendeléseknél van ez a probléma amit nem naponta többször használunk.

A SE Klinikai kódok továbbra is nyitott kérdés.Honnan tudjuk hogy melyik sebészetre,Nőgyógyászatra ,Bőrgyógyászatra irányítjuk a beteget!Én sem tudom,hogy a sok közül melyiket válasszam,illetve,ahová küldöm,ott sem tudják,hogy valóban oda küldtem-e a beteget!

Varga Sándor
Thursday, November 29, 2012 2:54:29 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Törökbálint 

Semmelweis Egyetem Sebészeti Osztály- van belőle több is az irányítási kódok között.Honnan tudom,hogy melyik kód tartozik pl.a Kútvölgyiben levő klinikai részhez és melyik az Üllői úti részhez?

Más: A beteg kér egy beutalót pl.Gyulára reumatológiára.Kérem,hogy hozza el a 9 jegyű kódját a szakrendelésnek.Beütöm a gépbe,de nem írja rá a beutalóra,hogy tulajdonképpen hová is szól az a beutaló.Csak ennyi ˝Tisztelt Reumatológia!˝ A fogadó intézmény így honnan tudja,hogy konkrétan oda írtam a beutalót? Elküldik a beteget,mert nem kerül rá a beutalóra hogy oda lett irányítva.

Köszönöm!

beutaló tervezéskor a beutalóra rá lehet szerkeszteni az intézményt is. Küldhetek mintát, ha kell.

Köszönöm,de a legtöbb helyre ha küldöm a beteget akkor az intézmény kiválasztásával az intézmény neve is automatikusan beemelődik a beutalóra.Csak azoknál a szakrendeléseknél van ez a probléma amit nem naponta többször használunk.

A SE Klinikai kódok továbbra is nyitott kérdés.Honnan tudjuk hogy melyik sebészetre,Nőgyógyászatra ,Bőrgyógyászatra irányítjuk a beteget!Én sem tudom,hogy a sok közül melyiket válasszam,illetve,ahová küldöm,ott sem tudják,hogy valóban oda küldtem-e a beteget!

Én úgy tudom, hogy ha olyan kódot írnak be, ami megtalálható a törzsben, akkor az annak megfelelő nevet beemeli a program a beutalás helyére. Ez csak abban az esetben igaz viszont, ha az üres. Emellett van egy olyan beállítási lehetőség is a beutalásnál, hogy a szakrendelés kiválasztásával annak nevével automatikusan töltse fel a program a beutalás helyét.

Valószínű, hogy amikor egy gyakori helyre utal, akkor rögtön a kóddal kezd, amit a kiemeltek közül választ ki, ezért az annak megfelelő teljes intézménynevet emeli be a program a még üres helyre.

Amikor egy ritkán használt intézetbe utal, akkor lehet, hogy először szakrendelést választ, ennek megfelelőn beírja a program, hogy pl. rheuma, majd a kód választáskor ezt már nem írja felül a program.

Mivel most már mindig kell 9 jegyű kódot írni a beutalóra, javaslom a Beutalás helye mezőbe - Szakrendelés megnevezés átemelése beállítást kikapcsolni. Így csak akkor töltődik ki ez a mező, ha választott intézet kódot, viszont akkor a választott intézet adataival.

Az SE klinikai kódokkal kapcsolatban sajnos nem tudok segíteni, mivel a törzs nem tartalmaz ilyen adatot.


Varga Sándor
Thursday, November 29, 2012 4:18:36 PM
Indikátor panelen: a beteg augusztusban volt mammographián, szaklelete beírva, az indikátor panelen mégis piros gömbbel jelenik meg, mint elvégzendő feladat. Mi az oka, mit nem csinálunk jól?
Varga Sándor
Thursday, November 29, 2012 5:04:46 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Indikátor panelen: a beteg augusztusban volt mammographián, szaklelete beírva, az indikátor panelen mégis piros gömbbel jelenik meg, mint elvégzendő feladat. Mi az oka, mit nem csinálunk jól?

Ez az indikátor a szűréseknél beírt adatot figyeli (402 - Emlőszűrés röntgen vizsgálattal), mivel ez a jelentés része, így az OEP is innen veszi az adatot.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Friday, November 30, 2012 8:42:33 AM
"Az új eszközünk egy ujjra húzható vezeték nélküli egér volt amivel könnyen kezelhető volt a program, nem kellett a notebook mögött „elbújva” irányítani a programot, hanem kényelmesen a felhasználó mllett állva tudtuk megmutatni a felmerülő kérdésekre a lehetséges megoldást."

Lehetne erről az eszközről többet megtudni?


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Friday, November 30, 2012 8:44:50 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Indikátor panelen: a beteg augusztusban volt mammographián, szaklelete beírva, az indikátor panelen mégis piros gömbbel jelenik meg, mint elvégzendő feladat. Mi az oka, mit nem csinálunk jól?

Ez az indikátor a szűréseknél beírt adatot figyeli (402 - Emlőszűrés röntgen vizsgálattal), mivel ez a jelentés része, így az OEP is innen veszi az adatot.

Szerintem az OEP nem a mi jelentésünkből veszi ezt az adatot, hanem a mammographias vizsgáló hely által lejelentett adatokból. Természetesen a mi programunkban csak akkor lesz zöld, ha beírjuk szűrésnek.


dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 30, 2012 8:59:30 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

"Az új eszközünk egy ujjra húzható vezeték nélküli egér volt amivel könnyen kezelhető volt a program, nem kellett a notebook mögött „elbújva” irányítani a programot, hanem kényelmesen a felhasználó mllett állva tudtuk megmutatni a felmerülő kérdésekre a lehetséges megoldást."

Lehetne erről az eszközről többet megtudni?

A világ első érintőképernyős gyűrűs egere kiváló választás üzleti, utazási, oktatási és informatikai használatra. A Ring Presenter egy könnyű, felhasználóbarát, gyűrűs egér prezentációs funkciókkal.

Az Egyesült Államokban szabadalmaztatott érintőképernyős technológiával (No 7298362 B2) teljeskörűen vezérelhetők a PowerPoint diák, emellett a Ring Presenter levegőben használható egérként is működik. 2,4 GHz-es technológiával rendelkezik, amely megbízható teljesítményt garantál, és a lézermutató akár 10 méteres hatótávolságot is biztosít.

A Ring Presenter több színben kapható: fekete, szürke, kék, arany, rózsaszín, lila vagy zöld.

A további információkért kattintson ide. 

dr.Kovács József
Friday, November 30, 2012 10:53:46 AM
Nem működik a TAJ ellenőrzés (Somogy megye). Központi hiba ?
dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 30, 2012 10:56:47 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Nem működik a TAJ ellenőrzés (Somogy megye). Központi hiba ?

OEP wrote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy informatikai rendszer karbantartási munkák miatt 2012. november 30-án 00:00 órától 22:00 óráig terjedő időszakban az OJOTE, E-Jelentés, SZARNY, IPFR rendszerek átmenetileg elérhetetlenek lesznek.

Az ezen időszakban történő lekérdezések elmaradása nem kerül szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

OEP

Informatikai Szolgáltatási Főosztály

Similar Topics
Users browsing this topic