rekahadnagy
Monday, December 3, 2012 11:06:11 AM
Hogyan lehet archiválni a távoztatott betegek adatait(úgy , hogy szükség esetén elővehető legyen)?
Kharon
Monday, December 3, 2012 11:41:07 AM
Originally Posted by: rekahadnagy 

Hogyan lehet archiválni a távoztatott betegek adatait(úgy , hogy szükség esetén elővehető legyen)?

A távoztatott betegek adatai mindig elérhetőek a visual Ixdoki rendszer alól, nincs lehetőség külön archiválni adatokat. Ha a Választ gomb megnyomásakor zavaró, hogy a távoztatott betegek is szerepelnek a listában, akkor ennél a paciens választó ablaknál a szűrést az Összes-ről a Nem távoztatott-ra kell állítani, így csak a praxisbeliek és az ambuláns betegek látszódnak.

herszenyil
Monday, December 3, 2012 1:07:17 PM
Üdv!

Kezdő vagyok, egyetlen dolog érdekelne: Mivel évekkel ezelőtt valahonnan nem kaptam vissza a TAJ-kártyámat, érdekelne, hogy használták-e azóta, vagyis történhetett-e visszaélés a TB felé a TAJ-számommal?!

Varga Sándor
Monday, December 3, 2012 1:17:18 PM
Originally Posted by: herszenyil 

Üdv!

Kezdő vagyok, egyetlen dolog érdekelne: Mivel évekkel ezelőtt valahonnan nem kaptam vissza a TAJ-kártyámat, érdekelne, hogy használták-e azóta, vagyis történhetett-e visszaélés a TB felé a TAJ-számommal?!

Magán személyek ezt az ügyfélkapun keresztül tudhatják meg (https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/), vagy a háziorvosa tud ilyen lekérdezést végezni, ha neki nem tiltotta meg.

Varga Sándor
Kharon
Monday, December 3, 2012 1:20:38 PM
Originally Posted by: herszenyil 

Üdv!

https://ugyintezes.magyarorszag.hu/szolgaltatasok/taj.html  oldalon. (Ügyfélkapu regisztráció szükséges).

visual Ixdoki felhasználók ilyen esetekben használhatják a betegéletút lekérdezést, ahol minden ilyen információt megtalálnak adott TAJ/beteggel kapcsolatban. (Természetesen, ha a beteg ezt nem tiltotta meg)

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 3, 2012 3:47:27 PM
"Varicella elleni védőoltás" felbukkanó tábla szükséges, hogy megjelenjen?