Én asszisztens nő vagyok, és kimondottan sz@rul esett konkrétan, de lehet csak az én lelkem ilyen ibolyacsokor.
Vannak dolgok, igen, amikre képesek vagyunk, és vannak dolgok, amiket meg kell csinálunnk, pedig nem is a feladataink közé tartoznának...
Nem arról van szó, hogy lusták vagyunk, de emberek (jééé) és mivel ha csak 50 beteget látunk el, az már egy light-os nap, gyakran szimultán megnyitva 2-3-4 beteg lapja gyakran egyszerre állnak mögöttem ketten hárman a kérésekkel, panaszokkal, a nap végén az ember lányának néha füstöl az agya, és sajnos a betegek se könnyítik meg "kedvességükkel" az ember lánya napját. Ilyenkor az ember néha elfelejt dolgokat... Vessen rám követ az, aki még sose felejtett el semmit.
A program ezek szerint képes lenne rá, hogy figelmeztessen, vagy könnyítsen bizonyos munkafolyamatokat - a minisztériumi rendeletek erről-arról úgy is cdsak a többlet munkát és a nehézségeket hozzák, nem a könnyítést. Ha csak pár kattintással lenne könnyebb a napi rutin (gondolok itt PL arra hogy megjegyezhesse a BNO-k hoz az ellátási okokat, akkor ezzel nem, vagy csak sokkal kevesebbet kéne foglalkozni, és lehet 50 helyett 70-80 beteg után azt mondani, "Igen, ez egy frankó, laza nap volt." (mert pl többszáz kattintásal kevesebbet kellett időthúzni, jobban meg tudtuk pörgetni a rendelést)
Elnézést a kirohanásért, komyolan.
Minenkinek szép napot!
Egy Panka nevű sszisztens aki képes dolgokra
Sok mindent meg lehet oldani, mi próbáljuk mindig azt szem előtt tartani, hogy a megoldás jó, használható legyen. Ennél a figyelmeztetésnél több dolgot is meg kellene oldanunk, mert tapasztalataink szerint a jelentések beküldésénél több féle használat jellemző. Van aki a teljes eJelentés folyamatot a visual Ixdokin belül csinálja végig, tehát a beküldést, az érvényesítést és a csatolmányok megtekintését is. Van aki csak a beküldést csinálja meg a programból, és az érvényesítést már nem, pedig a jelentés leadása ezzel lesz végleges, ha nem érvényesítenek, úgy olyan, mintha le sem adták volna a jelentést. És vannak azok, akik csak elkészítik a jelentést, de már a beküldést sem a progrmon keresztül végzik. Ha csak a beküldést nézzük úgy azok számára jeleníthetünk meg téves üzenetet, akik nem a programon keresztül érvényesítenek. Ennek elmaradásával mi beküldötnek tekinthetünk jelentést, ami valójában nem az. Ha az érvényesítést is nézzük, akkor pont fordított a hibalehetőség, nem tekintjük beküldöttnek azt, aminek az érvényesítése megtörtént a programon kívül, így fölöslegesen figyelmeztetünk. Egyik sem tökéletes megoldás, de mindkettő kivitelezhető. A kérdés melyik módszert használják többen, azt érdemes megvalósítani. Az sem mindegy, mikor figyelmeztet a program, Aki csak kedden (szerdán) adja le a jelentést, annak addig minden program induláskor jönne az üzenet, ez nem tudom mennyire zavaró, hányszor emlegetnének minket miatta [mosoly]
Addig, amíg a fórumozók eldöntik melyik megoldás a jobb, az asztali naptár mellett (helyett) tudjuk javasolni a program naptárát. Ebben a rendelési időpontok mellett lehetőség van bármelyik napra (amikor a jelentés leadása esedékes, hétfő, kedd, szerda stb.) időpont megjelölés nélkül felvenni figyelmeztetést. Ilyenkor nem pacienst kell választani hozzá, csak beírni a bejegyzés rovatba az emlékeztető szöveget, pl. jelentés leadás, bekapcsolni a figyelmeztetést, és a beállított napon jelez a program.