dr.Kovács József
Monday, October 21, 2013 12:15:57 PM
Az e-mailben jelzett probléma (fonyódi kommunikáció - távoli lekérdezés) sajnos nem csak egy betegnél jelentkezik, hanem mindenkinél. Ismétlődnek a laboreredmények, a megjelenési dátumok jók.
dr.Kovács József
Sooky Barna dr.
Monday, October 28, 2013 11:27:57 PM
Tisztelettel kérdezném, hogy

páciens listából hogyan tudok egyes BNO kódokra szűrni ? Akár felmerülhet kódcsoportok szűrési lehetősége.

Pl hány db daganatos betegség miatt gondozott beteg van a praxisban ? C-s kezdetű BNO-k, vagy cukorbeteg E119 és hasonlók .

Korábban a törzskartonok lejárata rendkívül jól követhető volt a páciens választása képernyőről (piros TK), ennek alapján rendeztük az összes TK-t, most azonban sokszor tapasztalom, hogy a páciens választás képernyőn nem jelez semmit a program, míg a beteget megnyitva az infolapon látom hogy lejárt a TK ?! Mit tudnék tenni, hogy újra a páciens választásnál megjelenjenek a TK adatok ?

Köszönettel[cseles]

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, October 29, 2013 6:56:57 AM
Originally Posted by: Sooky Barna dr. 

Tisztelettel kérdezném, hogy

páciens listából hogyan tudok egyes BNO kódokra szűrni ? Akár felmerülhet kódcsoportok szűrési lehetősége.

Pl hány db daganatos betegség miatt gondozott beteg van a praxisban ? C-s kezdetű BNO-k, vagy cukorbeteg E119 és hasonlók .

Napi tevékenység -> Forgalmi adatok -> BNO listák

Korábban a törzskartonok lejárata rendkívül jól követhető volt a páciens választása képernyőről (piros TK), ennek alapján rendeztük az összes TK-t, most azonban sokszor tapasztalom, hogy a páciens választás képernyőn nem jelez semmit a program, míg a beteget megnyitva az infolapon látom hogy lejárt a TK ?! Mit tudnék tenni, hogy újra a páciens választásnál megjelenjenek a TK adatok ?

Talán áthelyeződött az oszlop ? Visszahúzható.

Frissítéshez : Regisztráció -> Listák-jelentések -> Páciens lejáratok frissítése. Ha nincs, be kell kapcsolni Rendszer -> Menüpontok karbantartása.

Köszönettel[cseles]

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, November 5, 2013 9:05:39 AM
Újra szeretném kérni a Paciens választásban a Lánykori név alapján történő keresési lehetőséget.

palenkascs
Tuesday, November 5, 2013 11:03:12 AM
Originally Posted by: Casus 

Újra szeretném kérni a Paciens választásban a Lánykori név alapján történő keresési lehetőséget.

Javaslatát már vizsgálják a kollégák, feltételezem nem fért bele a legutóbbi verzióba, de fejleszthető, így türelmét kérjük!

Köszönjük!

pharmacybt
Wednesday, November 6, 2013 4:21:39 PM
Tisztel Infomix!

A 2013/2014 évi influenza elleni oltások összesítőjét hol lehet elővenni?

Az elvégzett oltásoknál a 2012/2013 évi oltások vannak ,és a 2013.novemberi dátumot nem lehet beírni.

Köszönettel: Dr Patkós Zoltán

Kharon
Wednesday, November 6, 2013 4:44:07 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztel Infomix!

A 2013/2014 évi influenza elleni oltások összesítőjét hol lehet elővenni?

Az elvégzett oltásoknál a 2012/2013 évi oltások vannak ,és a 2013.novemberi dátumot nem lehet beírni.

Köszönettel: Dr Patkós Zoltán

Jelenleg a 2013/2014 évi influenza elleni oltások összesítője még nincs benne a programban. Viszont az eddig beadott oltásokat le tudjuk kérdezni az Elvégzett oltások menüpontban.

Ehhez az Oltás mezőben válasszuk ki az Egyéb oltás-t. Majd az Egyéb oltás mezőben válasszuk ki az eltárolt oltás nevét, pl.: Fluval A+B.

A 2013/2014 évre is lehetőség lesz a későbbiekben kimutatást készíteni addig is szives türelmét kérjük.

pharmacybt
Wednesday, November 6, 2013 4:52:03 PM
Sajnos az egyéb oltás mezőbe nem enged írni semmit.
Varga Sándor
Wednesday, November 6, 2013 5:14:49 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Sajnos az egyéb oltás mezőbe nem enged írni semmit.

Az egyéb oltásként - nem kötelező vagy kampány oltás - rögzített oltások kimutatásához először az oltások közül az egyéb oltást kell kiválasztani. Ez után lesz aktív az egyéb oltás lista, itt lehet pl. Fluval A+B -t kiválasztani.

UserPostedImage

Az influenza oltásokat legegyszerűbben az ellátás képernyő bal alsó sarkában található erre szolgáló részen rögzítheti.

UserPostedImage

Remélem tudtam segíteni


Varga Sándor
dr.Kovács József
Wednesday, November 6, 2013 7:49:31 PM
Aki már elkezdett oltani nézze meg, hogy tavaly hogyan kellett rögzíteni az oltást (milyen BNO, stb.), mert az indikátor értékelésnél ezt az adatot a mi B300-as jelentésünkből veszik ki és aki rosszul rögzít, annak nem lesz pontja.

Esetleg megkérjük az Infomix illetékes munkatársát, hogy írja le a követendő teendőket ahhoz, hogy az oltások rögzítésénél azok helyesen bekerüljenek a B300-as jelentésbe. Köszönjük.


dr.Kovács József
pharmacybt
Thursday, November 7, 2013 8:13:05 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Sajnos az egyéb oltás mezőbe nem enged írni semmit.

Az egyéb oltásként - nem kötelező vagy kampány oltás - rögzített oltások kimutatásához először az oltások közül az egyéb oltást kell kiválasztani. Ez után lesz aktív az egyéb oltás lista, itt lehet pl. Fluval A+B -t kiválasztani.

UserPostedImage

Az influenza oltásokat legegyszerűbben az ellátás képernyő bal alsó sarkában található erre szolgáló részen rögzítheti.

UserPostedImage

Remélem tudtam segíteni

Igen.Köszönöm.

dr.Kovács József
Friday, November 8, 2013 9:05:39 AM
Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.
dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 8, 2013 9:12:36 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

dr.Kovács József
Monday, November 11, 2013 8:42:42 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

Valószínűleg nem csak nálam probléma, mert helyettesítek a szomszéd körzetben és ott is jelentkezik ez a hiba.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Monday, November 11, 2013 11:02:38 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

Valószínűleg nem csak nálam probléma, mert helyettesítek a szomszéd körzetben és ott is jelentkezik ez a hiba.

Történik valami az ügyben?


dr.Kovács József
K Bálint
Monday, November 11, 2013 11:16:19 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

Valószínűleg nem csak nálam probléma, mert helyettesítek a szomszéd körzetben és ott is jelentkezik ez a hiba.

Történik valami az ügyben?

Igen a kollégák nézik a hiba okát szeretnénk még a türelmét kérni, mindenképpen jelentkezni fogunk a megoldással.

Köszönjük

dr.Kovács József
Monday, November 11, 2013 11:26:27 AM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

Valószínűleg nem csak nálam probléma, mert helyettesítek a szomszéd körzetben és ott is jelentkezik ez a hiba.

Történik valami az ügyben?

Igen a kollégák nézik a hiba okát szeretnénk még a türelmét kérni, mindenképpen jelentkezni fogunk a megoldással.

Köszönjük

Köszönöm. Valami történt, mert az "LOSD" kezdetű hibaüzenet már nem jelentkezik, csak az, hogy a webservice hívás sikertelen.


dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 11, 2013 12:15:36 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Távoli lelet letöltés vagy lekérdezés közben programhiba (Fonyód): LOSD is not an object. Webservise hívás eleve sikertelen. Segítséget kérek.

Telefonon történt egyeztetés alapján kollégáim nézik mi lehet gond. Addig is türelmét kérjük.

Valószínűleg nem csak nálam probléma, mert helyettesítek a szomszéd körzetben és ott is jelentkezik ez a hiba.

Történik valami az ügyben?

Igen a kollégák nézik a hiba okát szeretnénk még a türelmét kérni, mindenképpen jelentkezni fogunk a megoldással.

Köszönjük

Köszönöm. Valami történt, mert az "LOSD" kezdetű hibaüzenet már nem jelentkezik, csak az, hogy a webservice hívás sikertelen.

A Fonyódi Szakrendelővel telefonon egyeztettünk, és távoli eléréssel megvizsgáltuk a beállításokat. A problémát megoldotta, a fix ip. címet szolgáltató program újra állítása.

Köszönjük türelmét!

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 12, 2013 12:12:27 PM
Jogosítvány -alkalmassági véleményre az Okmányiroda kéri, írjuk rá az ANTSZ kódot. Szerintem ezt meg lehetne oldani, hogy automatikusan nyomtatásra kerüljön, ne kézzel írogassuk rá.

Köszönöm szépen .

dr.Kovács József
Tuesday, November 12, 2013 12:22:38 PM
Originally Posted by: Ilona 

Jogosítvány -alkalmassági véleményre az Okmányiroda kéri, írjuk rá az ANTSZ kódot. Szerintem ezt meg lehetne oldani, hogy automatikusan nyomtatásra kerüljön, ne kézzel írogassuk rá.

Köszönöm szépen .

Egyszerű megoldásként javasolnám a "hosszú" bélyegző használatát.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, November 12, 2013 12:45:33 PM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Ilona 

Jogosítvány -alkalmassági véleményre az Okmányiroda kéri, írjuk rá az ANTSZ kódot. Szerintem ezt meg lehetne oldani, hogy automatikusan nyomtatásra kerüljön, ne kézzel írogassuk rá.

Köszönöm szépen .

Kérését továbbítottam a fejlesztésre. Megnézzük miként kerülhet bele ez a lehetőség a programba.

Szerintem már megoldott ( hacsak nem értek valamit félre ):

Rendszer - nyomtatási kép kialakítása - fejléc - SZERVEZET KÓD bepipálva ( meg amit még rá akarok nyomtatni ! ).

K Bálint
Tuesday, November 12, 2013 1:09:28 PM
Originally Posted by: Ilona 

Jogosítvány -alkalmassági véleményre az Okmányiroda kéri, írjuk rá az ANTSZ kódot. Szerintem ezt meg lehetne oldani, hogy automatikusan nyomtatásra kerüljön, ne kézzel írogassuk rá.

Köszönöm szépen .

Az ANTSZ kód kitehető a rendszer, nyomtatási kép kialakítása, fejléc fülre kattintva itt átemelhetőek a bal oldalról a kívánt adatok illetve ha egyéb információt szeretne a fejlécben elhelyezni akkor a jobb oldalon beírható kézzel és ez minden nyomtatványon ahol van fejléc objektum megjeleni, a jogosítványon is.

Thursday, November 14, 2013 3:55:42 PM
Tegnapi nap folyamán egyik betegem interneten keresztül foglalt le időpontot. A vissazigazoló e-mailt megkapta, de a gépemen a foglalás nem jelent meg. A netes felületen ott található a foglalás. Syncronizációs probléma?
Kharon
Thursday, November 14, 2013 4:36:19 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Tegnapi nap folyamán egyik betegem interneten keresztül foglalt le időpontot. A vissazigazoló e-mailt megkapta, de a gépemen a foglalás nem jelent meg. A netes felületen ott található a foglalás. Syncronizációs probléma?

Egy távoli eléréssel tudnánk megnézni holnap, hogy mi lehet a probléma. Kérem egyeztessen egy időpontot a központi számaink egyikén!

Thursday, November 14, 2013 4:43:13 PM
Originally Posted by: NViktor 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Tegnapi nap folyamán egyik betegem interneten keresztül foglalt le időpontot. A vissazigazoló e-mailt megkapta, de a gépemen a foglalás nem jelent meg. A netes felületen ott található a foglalás. Syncronizációs probléma?

Egy távoli eléréssel tudnánk megnézni holnap, hogy mi lehet a probléma. Kérem egyeztessen egy időpontot a központi számaink egyikén!

Nekem végül is a holnapi napon teljesen mindegy az időpont. A győri továbbképzés miatt reggel 7-től ügyelek. A gép nálam lesz természetesen, így amikor Önöknek alkalmas időpont van, hívják a mobil számomat (30/2477715).

Sunday, November 17, 2013 4:40:59 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: NViktor 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Tegnapi nap folyamán egyik betegem interneten keresztül foglalt le időpontot. A vissazigazoló e-mailt megkapta, de a gépemen a foglalás nem jelent meg. A netes felületen ott található a foglalás. Syncronizációs probléma?

Egy távoli eléréssel tudnánk megnézni holnap, hogy mi lehet a probléma. Kérem egyeztessen egy időpontot a központi számaink egyikén!

Nekem végül is a holnapi napon teljesen mindegy az időpont. A győri továbbképzés miatt reggel 7-től ügyelek. A gép nálam lesz természetesen, így amikor Önöknek alkalmas időpont van, hívják a mobil számomat (30/2477715).

Na ez nem jött össze![szomoru]

K Bálint
Monday, November 18, 2013 9:40:46 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: NViktor 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Tegnapi nap folyamán egyik betegem interneten keresztül foglalt le időpontot. A vissazigazoló e-mailt megkapta, de a gépemen a foglalás nem jelent meg. A netes felületen ott található a foglalás. Syncronizációs probléma?

Egy távoli eléréssel tudnánk megnézni holnap, hogy mi lehet a probléma. Kérem egyeztessen egy időpontot a központi számaink egyikén!

Nekem végül is a holnapi napon teljesen mindegy az időpont. A győri továbbképzés miatt reggel 7-től ügyelek. A gép nálam lesz természetesen, így amikor Önöknek alkalmas időpont van, hívják a mobil számomat (30/2477715).

Na ez nem jött össze![szomoru]

Elnézést kérünk, hogy elmaradt a távoli elérés. Az előre megbeszélt csütörtöki 11.21. időpontban keresni fogjuk, hogy a távolival megnézhessük a problémát. Köszönjük türelmét.

Rittling Ferenc
Thursday, November 21, 2013 11:02:36 AM
Ma kaptam az OEP-től egy levelet melyben tavaly ellátott beteg E-adatlapjának másolatát

kérik.

Hol lehet ezt kinyomtatni?

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, November 21, 2013 12:01:20 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Ma kaptam az OEP-től egy levelet melyben tavaly ellátott beteg E-adatlapjának másolatát

kérik.

Hol lehet ezt kinyomtatni?

E-adatlap csak Ambuláns ellátás esetén jelenik meg harmadik fülként az Ellátás - Ambuláns jelentés - E- adatlap sorban.

Ha ez megvan-mármint ki volt töltve akkor Regisztráció - Listák-jelentések - E-adatlap bepipálás és megfelelő időszak beállítás után készíthető erről jelentés.

K Bálint
Thursday, November 21, 2013 12:37:14 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Ma kaptam az OEP-től egy levelet melyben tavaly ellátott beteg E-adatlapjának másolatát

kérik.

Hol lehet ezt kinyomtatni?

Jelenleg a programban rögzített E-adatlapokat sajnos nem lehet kinyomtatni. Kérése alapján fejlesztő kollégáink hasonló megoldást készítenének mint az ambuláns lap nyomtatása.

Similar Topics
Users browsing this topic