hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Wednesday, November 5, 2008 11:46:46 AM
Ide várjuk kérdéseiket, javaslataikat a program működésével kapcsolatban. Ha egy hozzászólást témaként kezelünk, vagy van saját témája a hozzászólásnak, átmozgatjuk azokat a megfelelő helyre
Hostyánszki László
Schukkert
Friday, November 21, 2008 6:01:32 PM
FEOR kódok alapján a fogl. eü kategória (ABCD) besorolását jó lenne ha felajánlaná a program!! Más forumon olvastam, hogy némely program ezt megteszi! Talán a miénknél is elérhetjük.
Kharon
Thursday, November 27, 2008 10:38:51 AM
A fejlesztésünk vizsgálja, hogy a kért módosítások megvalósíthatóak-e, illetve beépíthetőek-e a rendszerünkbe, addig kérjük szíves türelmét.
Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Saturday, November 29, 2008 10:00:56 PM
A program használatához: szívesen adnánk ki a betegeknek gyógyszerlistát a terápiás lapról, de még sem használjuk. Nagyon keskenyek a vonalak, ahová a szedett mennyiségek kerülnek, és a 80 éves rosszul látó betegünk nem tudja értelmezni a kiadott listát. Mellette zavaró, hogy a beteg neve nem nyomtatódik rá, a végére az orvos neve rányomtatódik, de erre nincs szükség. Esetleg valamilyen karbantartással, vagy mint a közgyógynál, a gysz-et külön tudnánk felvenni, külön szerkesztenénk terápiás listát.
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Monday, December 1, 2008 9:40:23 AM
A paciensnek adható gyógyszer listát kétféleképpen lehet kinyomtatni. A jobb alsó sarokban található fogaskerékre kattintva beállítható egy nagyobb, jobban látható nyomtatás is (az új verzióban ez egy kicsit másképp, egyértelműbben lesz).

A beteg adatainak nyomtatását egy központi helyen lehet beállítani. A Rendszer - Nyomtatási kép kialakítása menüpontban a Nacionálé fülön egyszerűen csak be kell pipálni a kívánt adatokat, amik a nyomtatásokra kerüljenek.


Hostyánszki László
Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Tuesday, December 2, 2008 9:25:39 PM
Köszönöm! Kipróbálom!
Schukkert
Wednesday, December 3, 2008 3:29:34 PM
A speciális lekérdezés adatok tstreszabásánál szerettem volna beállítani a kötelező vizsgálatokat, hiába pipáztam be , használatkor mégsincs bennt a pipa, ha már a lekérdezéskor ismét bepipázom, nagyítózom, akkor megjelenik .

A programot bezárva, majd újra indítva, elfelejtette a testreszabást, visszaállt az eredeti kijelölés, nem azok, amelyeket én szeretném.

Azért lenne fontos, mert 40 dolgozó bizonyos adatait ( és nem mindent) szeretném kinyomtatni, és nem szeretném mindig állítgatni!

Kharon
Thursday, December 4, 2008 5:56:35 PM
A lekérdezés menüpontban, a menü ablak felett található egy szövegtulajdonságok panel, ott elérhető az alapbeállítások pont, amiben megtalálható egy speciális nyomogomb, ahol a felső részen állítható be az hogy milyen választások legyenek a lekérdezés megnyitásakor, annak a helyes beállításakor, annak leokézása után, meg kell változnia a beállításoknak.
Varga Sándor
Friday, April 3, 2009 1:32:15 PM
Megjelent az orvosi vények formátumáról illetve a vényellátás a változásairól szóló tájékoztató.

A leírás tartalmazza mind a formai változásokat, mind a vény rendeléssel kapcsolatos információkat.

A leírás utolsó oldalán az új vény megtekinthető.

A vény tájékoztató részletes leírását a portálunkon, vagy ide kattintva  olvashatja.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, April 9, 2009 6:46:00 PM
Kedves Felhasználóink!

Elkezdtük rendszereinkben kialakítani az új vényre való recept-, és vonalkód-nyomtatást. Levélben kerestük meg magyarországi legnagyobb nyomtató gyártó és forgalmazó cégek képviseletét azzal, hogy amennyiben van receptnyomtatásra ajánlott nyomtatójuk, úgy készséggel vállaljuk azok tesztelését ( az új vonalkódos vényekre). A vonalkód nyomtatása 2009 július 1.-től kötelező, így a tesztelésre a május hónap folyamán kerítünk sort. Addig is minden érdeklődőnek aki szeretné kipróbálni az új vény nyomtatását rendelői környezetben, kérésére a programot próbaként rendelkezésükre bocsájtjuk. Arra kérnénk felhasználóinkat, hogy osszák meg majd velünk tapasztalataikat, valamint ha van olyan konkrét nyomtató melyet ajánlanak kipróbálásra, úgy annak típusát jelezzék, hogy forgalmazójával felvehessük a kapcsolatot a teszt érdekében. Reményeink szerint a különböző nyomtatók paramétereit és üzemeltetési költségeit is egységes szerkezetbe tudjuk Önöknek publikálni.


Varga Sándor
Kharon
Friday, April 10, 2009 4:38:14 PM
Minden kedves Felhasználónknak Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk!

UserPostedImage

infomIx csapata

T_Zoli
Tuesday, May 5, 2009 10:46:16 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Valószínűleg a 3 bejövő telefonvonalunk közül az egyik hibás lehet, mert a bejövő hívást nem tudjuk fogadni.

Folyamatban van a hiba okának felderítése.

Addig is türelmüket kérjük!

infomIx Kft.

Schukkert
Tuesday, November 3, 2009 9:51:44 AM
SOS !

Az influenza oltással kapcsolatos teendők rögzíthetősége sürgősen kellene az Ix fer-be is. Mikorra várható ?

A fogl.eü. orvosoknak ugyanúgy kell az ANTSZ felé jelenteniük, mint a ho-knak. Jelenleg kézzel kell irogatni a 2.sz melléklet táblázatát! ?!?

Somogyi László
Tuesday, November 3, 2009 11:02:25 AM
Nem tudom már melyik topicba tegyem fel a következő kérdést.

Még mindig influenza, most a 2. ütem, iskolai védőoltások.

Gondolom sokan vannak úgy, hogy a településen vegyes praxisban háziorvosok, + ellátják az iskolaorvosi teendőket is, abban az egyszem iskolában, óvodában. Ezzel lesz egy pici gond.

Előre mondom, hogy a kérdésben már egyeztettünk a MEP illetékesével, aki a jelentésekkel és a finanszírozással foglalkozik, az alábbi az ő véleményét is tükrözi. (Heves megye)

Előfordul, hogy a gyermek tb kártyája nem a települési háziorvos-iskolaorvosnál van leadva.

Az iskolai kampányoltás során a szoftverbe tehát csak ambulánsként vihető be a gyermek.

Ez jelenteni fog egy sor ambuláns ellátást az OEP felé, amit nekik rendje-módja szerint finanszírozni kellene. Nade mégse kell, mert mint iskola egészségügyet már finanszírozzák ugyanezt az oltást. (hogy bagóval, az most mellékes)

Tehát kettős finanszírozás fog történni! Ami gáz. Kínos lesz.

Nincs más megoldás, mint valahol kiszűrni ezeket a jelentésből, vagy a küldő oldalon Infomix vagy a fogadó oldalon OEP. Én a könnyebbik ellenállás irányába írok most nektek. :)))

Nos az illetékes nyilván azt mondta, hogy ezeket NE jelentsük MI a tételesben.

Viszont külön felhívta rá a figyelmet, hogy rögzíteni viszont kellene. Persze, hogy rögzítjük, mert az ÁNTSZ jelentés viszont így egyszerűbb.

Megoldási lehetőség szerintem:

1. Egyszerűen az iskolai kampány oltás hónapjában nem küldünk ambuláns jelentést. Lemondunk ezzel az aktuális havi ambuláns finanszírozásról, több is veszett Mohácsnál alapon. Sok ambuláns úgysem lehet, arra haraptak eddig is az ellenőrök.

2. Az ambuláns jelentésből kiszűri az Ixdoki mondjuk TTT kód és BNO alapján ezt az oltási kört, ezek nem kerülnének az ambuláns jelentésbe, ehhez lenne egy checkbox a jelentés panelen, miszerint "iskolai ambuláns kampány oltás ne kerüljön oep jelentésbe" a most is létező "Tételes jelentésbe ne kerüljenek be a nem támogatott gyógyszerek" szöveg mintájára.

Nem tudom, gondolkozzunk. Szerencsére van rá idő.

Vagy a tételesbe is bekerül mondjuk egy ambuláns páciensnek felírt gyógyszer????

Mert akkor nem csak az ambuláns jelentéssel van a baj, és így az 1. megoldás kilőve, csak a 2. lehet!

Somogyi László
Tuesday, November 3, 2009 11:11:54 AM
És igen, ha valakiben kétely lenne, elhangzott a MEP-től telefon beszélgetés során, hogy az iskolaorvos általi kampány oltás esetén szó nincs 200 Ft-ról, ebből is látszik, nem kívánnak kétféleképpen finanszírozni.
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, November 3, 2009 12:33:06 PM
Somogyi László wrote:

Megoldási lehetőség szerintem:

Ambuláns ellátás során van lehetőség használni az Ellátás TB terhére ( vagy NE ) bejelölő négyzetet. Szerintem ezzel megoldott a probléma.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 3, 2009 2:31:36 PM
Schukkert wrote:

SOS !

Az influenza oltással kapcsolatos teendők rögzíthetősége sürgősen kellene az Ix fer-be is. Mikorra várható ?

A fogl.eü. orvosoknak ugyanúgy kell az ANTSZ felé jelenteniük, mint a ho-knak. Jelenleg kézzel kell irogatni a 2.sz melléklet táblázatát! ?!?

Az 1.30.5-ös verzióban benne van ez a funkció, a Regisztráció/Listák-jelentésk/Elvégzett oltások menüpont. Amennyiben nincs meg a menüpont akkor a Rendszer/Menüpontok karb menüpontban kell beállíttani.

misidoki
Wednesday, January 6, 2010 5:44:57 PM
IxÜzem 3.88-as verzióját nem tudom telepíteni a 3,00,közbeni frissítést meg nem kaptam-de választ sem az emilemre.Teendő?[azta]
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, January 7, 2010 8:41:59 AM
misidoki wrote:

IxÜzem 3.88-as verzióját nem tudom telepíteni a 3,00,közbeni frissítést meg nem kaptam-de választ sem az emilemre.Teendő?[azta]

Az Ön által kért verzióváltó 2010.01.06-án került postázásra.

Az Ön által küldött e-mailre kollégám 20010.01.05 8:20-kor küldött válasz e-mailt melynek tartalma a következő volt:

Quote:

Elnézését kérem a kellemetlenségért, a kért verziókat kipostázzuk Önnek. Szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy az ilyen kényelmetlenségek elkerülése érdekében lehetősége van az IxÜZEM programhoz tartozó frissítéseket is letölteni az infomIx Kft portáljáról, ahol ehhez egy részletes leírás is található.

A verzióváltó megérkezéséig szíves türelmét kérjük.

misidoki
Thursday, January 7, 2010 10:05:11 AM
Sajnos, az emil mindeddig nem ért ide. Remélem, a verzióváltó megjön.Ugy tudom, a verzióváltó lemezek díja benne van a szerződésünkben,amennyiben tévednék, kérem,jelezzék,és módosítsuk a szerződést.
beloxy
Sunday, January 10, 2010 5:40:31 PM
A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóknak minden év január 15-ig jelentést kell tenniük az előző évi munkáról az OMFI részére.

Az InfoMix programban van is jelentés menüpont, de ez már elavult.

Jelenleg elektronikus úton kell elküldeni, a formájában is kissé megváltozott jelentést. Most úgy tudtam elküldeni, hogy kinyomtattam a program által készített jelentést, majd bemásoltam az OMFI programjába! Kőkorszaki megoldás, kérem szíves frissitését!

Megtekinthető,de csak január 17-ig! az OMFI honlapján OSAP 1485-2009

Köszönöm PZs

beloxy
Sunday, January 10, 2010 5:42:18 PM
Az óra nincs átállítva!!!!!!!!!!!!! PZs
Kharon
Monday, January 11, 2010 11:34:14 AM
beloxy wrote:

A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóknak minden év január 15-ig jelentést kell tenniük az előző évi munkáról az OMFI részére.

Az InfoMix programban van is jelentés menüpont, de ez már elavult.

Jelenleg elektronikus úton kell elküldeni, a formájában is kissé megváltozott jelentést. Most úgy tudtam elküldeni, hogy kinyomtattam a program által készített jelentést, majd bemásoltam az OMFI programjába! Kőkorszaki megoldás, kérem szíves frissitését!

Megtekinthető,de csak január 17-ig! az OMFI honlapján OSAP 1485-2009

Köszönöm PZs

Kollegáim megnézték az adott jelentést, azonban mivel ez egy online kitölthető űrlap, ezért nincsen mód a programból automatikusan elkészíteni ezt a jelentést (a program képes abban a formátumban elkészíteni a jelentést, mint ahogy azt a honlapon ki kell tölteni, azonban a kitöltés - a jelentési felület miatt - nem lesz automatikus, azt továbbra is kézzel kell kitölteni.

Ezért kérem, hogy amennyiben lehetséges, küldje el nekünk a megváltozott jelentési felületet e-mailben, hogy módosítani tudjuk programunkat, így is megkönnyítve a kitöltési procedúrát.

Illetve engedjen meg nekem még egy kérdést: az előző hozzászólásában milyen órára gondolt? Amennyiben nálunk talált valamilyen anomáliát, kérem írja le részletesen, hogy tudjuk javítani azt. Köszönöm.

beloxy
Tuesday, January 12, 2010 2:14:23 PM
Köszönöm a választ, azt azonban nem tudom,hogy milyen módon tudom e-mail-ben elküldeni a jelentési felületet? Kérem szíveskedjen útba igazítani.

beloxy
Tuesday, January 12, 2010 2:17:39 PM
Az óra átállítás arra vonatkozna, hogy a mostani hozzászólásomat 12 óra 14 percként rögzítette a fórum, holott 13 óra 14-kor indítottam el.
Varga Sándor
Tuesday, January 12, 2010 3:02:53 PM
beloxy wrote:

Köszönöm a választ, azt azonban nem tudom,hogy milyen módon tudom e-mail-ben elküldeni a jelentési felületet? Kérem szíveskedjen útba igazítani.

Sajnos nem ismerjük a jelentést, de attól függően, hogy mekkora terjedelmű, két dolgot tehet. Ha a monitoron látszik a teljes tartalom, akkor a printScreen gombbal elmenthető a képernyő tartalma. Az infomix@infomix.hu email címre elküldendő levélbe a CTRL+V paranccsal tudja a lementett képernyőképet beilleszteni.

Amennyiben a jelentés hosszabb, meg kell próbálni kinyomtatni. Ebben az esetben levélben tudja eljuttatni hozzánk. A levélcímünk: Infomix Kft 1300 Budapest, Pf. 204.

A fórum órájának működését megnézzük.


Varga Sándor
Kharon
Tuesday, January 12, 2010 4:21:12 PM
beloxy wrote:

Az óra átállítás arra vonatkozna, hogy a mostani hozzászólásomat 12 óra 14 percként rögzítette a fórum, holott 13 óra 14-kor indítottam el.

vargas wrote:

A fórum órájának működését megnézzük.

Megvizsgáltuk a fórum beállításait. A probléma nem abban keresendő. Az idő megjelenítéséről minden felhasználónál a saját beállításaiban módosítható az időzóna, ez nincs az ön profiljában a magyarországi helyi idő szerint beállítva.

Be kell lépnie a felül a "profilom" menüpontba, ott az oldalsó "profil szerkesztése" linket választani, ahol a "Időzóna" szekcióban a Magyarországnak megfelelő GTM +1 lehetőséget kell kiválasztani.

Ezt követően már a megfelelő időpontot fogja mutatni.

misidoki
Tuesday, January 12, 2010 6:34:18 PM
Visszatérek az előző levelemre,melyre választ nem kaptam. Az utólagos verzióváltások miatt adataim vesztek el! Kérem a jövőben figyeljenek jobban oda!
misidoki
Thursday, January 14, 2010 7:36:59 PM
Most derült ki, hogy a verzióváltás óta nem müködnek a jelentések,a listázásban nem a helyes adatok szerepelnek, a törölt munkahelyek dolgozói is bejelentettként szerepelnek,teljes káosz!Mi a teendőm?
Varga Sándor
Friday, January 15, 2010 12:28:58 PM
misidoki wrote:

Visszatérek az előző levelemre,melyre választ nem kaptam. Az utólagos verzióváltások miatt adataim vesztek el! Kérem a jövőben figyeljenek jobban oda!

A verzióváltások nem okoztak adatvesztést. Az IxÜZEM program verzióváltó része úgy került kialakításra, hogy figyeli a már lefuttatott verziókat. Abban az esetben, ha egy adott frissítés több előzőre is futtatható, ilyen pl. a 3.82 és 3.83 is, a verzióváltó tévesen úgy érzékelte, hogy ez a frissítés már telepítve lett. Ekkor jelent meg olyan üzenet, hogy amennyiben ez a verzió már egyszer futtatva (telepítve) lett, úgy az újra futtatás adatvesztést okozhat. Ez csak egy biztonsági figyelmeztetés volt, a 3.88-as verziótól ezt módosítottuk. Adatvesztés ilyen esetben csak akkor fordulhatna elő, ha a rendszert érintő alapvető változás miatt a verzióváltó adatkonverziót is végez. Ilyen módosítás az IxÜzem programban 2009-ben nem volt.

Mivel Önnek egyszerre több verziót postáztunk, és ezek mindegyikét telepítette, ezért kaphatott ilyen üzenetet verzióváltáskor. Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérek.


Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic