Varga Sándor
Friday, May 8, 2009 10:20:18 AM
Kaprinai dr javaslata lapján a jövőben ide kerülnek a rendszerktől független tájékoztatások.
Varga Sándor
Kharon
Friday, May 15, 2009 6:46:29 PM
Tudomásunkra jutott, hogy kimenő levelezésünk körülbelül 15:30-óta nem működik, azóta nem jut el egyetlen címzettünkhöz sem levél. A hétfői munkakezdésig megpróbálunk úrrá lenni a problémán.
pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, May 15, 2009 10:51:45 PM
Mint kiderült, a probléma hátterében egy levél-elárasztásos támadás állt, amit végül 18 órára sikerült elhárítanunk. Sajnos, ennek következtében a mai napon az Interneten nem vagy csak nagyon nehezen voltunk elérhetők, illetve fennakadások voltak a letöltésben és az email-forgalomban is. Elnézést kérünk mindazoktól, akik e probléma miatt a mai napon nem tudták portálunk szolgáltatásait használni.
T_Zoli
Thursday, May 21, 2009 3:43:39 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy az infomix kft.-ben váratlanul kb. 1,5 óra áramszünet volt, ezért ez idő alatt nem voltunk elérhetőek telefonon.

Természetesen az e-mail levelezésünk és a portálunk sem működött.

A kellemetlenségért elnézést kérünk!

infomix Kft.

Varga Sándor
Monday, June 8, 2009 1:16:30 PM
Jogviszony ellenőrzés értesítés:

"Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

A 2009. június 3-án megküldött tájékoztatónkkal összhangban értesítjük Önöket, hogy az épületgépészeti munkálatok 2009. június 6-án, szombat 12:00 óra és 2009. június 7-én, vasárnap 19:30 óra között okoztak fennakadást az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE), valamint az e-Jelentés rendszerben.

Az egészségügyi szolgáltatók ezen időszakban el nem végzett jogosultságellenőrzései a hatályos jogszabályok értelmében természetesen nem kerülnek szankcionálásra.

Megértésüket megköszönve,

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP"


Varga Sándor
Kharon
Friday, June 12, 2009 5:49:21 PM
Tisztelt Felhasználóink!

2009. 06. 12-én 16 órától telefonközpont-karbantartás miatt budapesti irodánk nem lesz elérhető.

Kérjük, hogy amennyiben ebben az időszakban kérdésük merülne fel, forduljanak területi képviselőikhez illetve keressenek bennünket az ügyeleti telefonszámainkon (06/30 2580381, 06/30 2250772)

Megértésüket köszönjük és jó hétvégét kívánunk mindenkinek!

Varga Sándor
Monday, June 15, 2009 2:26:40 PM
A telefonközpont karbantartása befejeződött. A próba szerint minden vonalunk él, használható. Köszönjük a türelmet.
Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, July 1, 2009 10:51:32 AM
Ojote értesítés:

"Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

A 2009. június 30-án megküldött tájékoztatónkkal összhangban

értesítjük Önöket, hogy az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE)

rendszer karbantartása véget ért és 2009. július 01-én 00:00 órától

ismét üzemszerűen működik.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP"


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, August 5, 2009 9:45:51 AM
Ojote értesítés:

"Tájékoztatjuk, hogy a 2009. augusztus 9-én vasárnap 00:00 óra és 02:00

óra között tervezett épületgépészeti karbantartási és ezzel

összhangban ütemezett egyes informatikai rendszerekkel kapcsolatos

munkálatok érinthetik az OEP informatikai rendszereinek

szolgáltatásait, ezért azok elérésében a karbantartás ideje alatt

előfordulhatnak fennakadások, melyek érintik az OJOTE teszt rendszerét

is.

Azon időszakokban, mely alatt az OJOTE rendszer nem lesz elérhető, a

hatályos jogszabályoknak megfelelően az egészségügyi szolgáltatók el

nem végzett jogosultságellenőrzései nem kerülnek szankcionálásra.

Az érintett időszakokról a karbantartási munkálatok befejezését

követően tájékoztatjuk Önöket.

Tisztelettel,

On-line jogviszony informatikai support team

OEP"


Varga Sándor
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, August 10, 2009 10:07:28 AM
Ojote értesítés:

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Az augusztus 4-én megküldött tájékoztatónkkal összhangban értesítjük Önöket, hogy 2009. augusztus 9-én, a jelzett időpontban nem volt szolgáltatás kiesés az OJOTE rendszer elérésében.

Megértésüket megköszönve,

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Varga Sándor
Monday, September 21, 2009 10:25:27 AM
OJOTE értesítés:

"Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. szeptember 09. 08:42 és 16:25 és

2009. szeptember 10. 08:23 és 11:18 óra között az OEP számára

internetszolgáltatást nyújtó Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatban

(EKG) tapasztalható problémák miatt az OEP online

jogosultságellenõrzési rendszer elérésében is elõfordultak

fennakadások, lassulások.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett

jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek

szankcionálásra.

Tisztelettel,

On-line jogviszony informatikai support team

OEP"


Varga Sándor
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, September 29, 2009 5:45:23 PM
OJOTE értesítés:

Quote:

Tisztelt Kollégák!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. szeptember 24-én 15:00 és 16:00 óra között az OEP számára internet szolgáltatást nyújtó Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatban (EKG) tapasztalható problémák, valamint 2009. szeptember 26-án 07:30 és 2009. szeptember 27-én 0:00 óra között az Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatban (EKG) tervezett karbantartás miatt többszöri

lassulás és fennakadás volt tapasztalható az OEP online jogosultságellenõrzési rendszer elérésében.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Thursday, October 15, 2009 12:16:17 PM
Örömmel értesítjük, hogy a telefonvonalaink átállítása sikeresen megtörtént.

Mindegyik megszokott elérhetőségünk (1/214-50-63, 214-50-64, 214-50-65) ismételten él, és működik a PBX szolgáltatás is, amely azt jelenti, hogy amennyiben a hat fővonalunkból bármelyik szabad, akkor bármelyik szám hívásával elérhetőek vagyunk.

Köszönjük türelmüket.

Kharon
Monday, October 26, 2009 10:04:05 AM
A letöltésekkel kapcsolatban tapasztalható problémák miatt tüzetesen átnéztük rendszerünket, és arra jutottunk, hogy még egy olyan kis program is, mint a Skype problémát okozhat. Mivel a Skype un. Peer2Peer rendszerrel üzemel (nincsen központi szervere), előfordulhat, hogy a gépükön egy helyi "központként" kezd el funkcionálni. Ez alapesetben nem feltétlenül jelent problémát, azonban előfordulhatnak gondok az internet elérésében.

Amennyiben ilyennel találkoznának, és ez gondot okozna Önöknek, forduljanak hozzánk bizalommal!

Kharon
Wednesday, October 28, 2009 3:00:20 PM
Sajnos a mai napi fórumhozzászólásokról nem kaptunk eddig értesítést, ezért fordulhat elő, hogy később válaszolunk valamire, megértésüket köszönjük.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 10, 2009 11:37:52 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Pécsi Területi képviselő kollégánk jelezte, hogy az irodai vonalas telefonszáma: 72/216-047 jelenleg technikai okok miatt nem elérhető. A kollégát a 20/555-1312-es telefonszámon ill. a infomix.pecs@ecom.hu e-mail címen lehet elérni.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 11, 2009 8:39:50 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Visszajelzések alapján kiderűlt, hogy bizonyos esetekben a freemail.hu ill. gmail.com végződésű e-mail fiókok az Infomix által küldött tájékoztató e-maileket spam vagy levélszemétnek érzékeli. Ezért ezeket a mappákat is célszerű leellenőrizni, mert így esetleg fontos információkról maradhatnak le.

A Gmailes e-mail fióknál beállítható hogy az adott üzenetet ne érzékelje levélszemétként, ehhez a gmail.com weboldalon történő bejelentkezés után a bal oldali menüben a Spam mappára kell rákattintani, majd az Infomixtől érkezett e-mailre. Ezután a képernyő jobb felső részénél található "nem spam" feliratra kell kattintani. Innentől kezdve az erről az e-mail címről érkező levelek A Beérkezett üzenetek mappába érkeznek.

A Freemailes e-mail fióknál, ha a Spam szűrésnél a közepesen gyenge szintre állítjuk be akkor kerül be az Érkezett mappába. Ebben az esetben célszerű a blokkolási listába felvenni azokat az e-mail címeket ahonnan valóban kéretlen levelek érkeznek.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 11, 2009 1:06:18 PM
OEP értesítés:

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. október 30-án 18:05 és 18:50 között, 2009. november 6-án 17:19 és 17:25 között az OEP számára internet szolgáltatást nyújtó Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatban (EKG) tapasztalható fennakadások, valamint 2009. november 7-én 7:45 és 2009. november 8-án 24:00 között az Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatban (EKG) történt karbantartás miatt az OEP online jogosultságellenõrzési rendszer elérésében is elõfordultak fennakadások, lassulások.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Kharon
Wednesday, November 11, 2009 4:21:02 PM
rpetra wrote:

Tisztelt Felhasználóink!

Pécsi Területi képviselő kollégánk jelezte, hogy az irodai vonalas telefonszáma: 72/216-047 jelenleg technikai okok miatt nem elérhető. A kollégát a 20/555-1312-es telefonszámon ill. a infomix.pecs@ecom.hu e-mail címen lehet elérni.

A vezetékes telefonvonal mostantól újra elérhető.

(A telefonszolgáltató cégnek kellett kábelszakadást javítania.)

Kharon
Friday, November 13, 2009 11:14:43 AM
Budapesti irodánk átmenetileg nem elérhető techniaki okok miatt a Skype hálózatán keresztül.

A hiba elhárításán dolgozunk, addig szíves türelmüket kérjük.

misidoki
Friday, November 13, 2009 11:46:09 AM
Az oltási jelentésben nálunk a térítéses infl.oltásoknál jelenti a nem térítésesek nagy részét,most vettük észre.A térítésmenteseknél keveset jelent,és nem mindenkinek írja be az oltás dátumát. Sürgősen kérek segítséget, jövő szerdán jelentenem kell, mert utána nem lesz nálunk áram központilag /áramszolgáltatói közleméy/
Kharon
Friday, November 13, 2009 11:51:49 AM
Pécsi kollegánk még ma felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy kiderítsék, mi okozhatja az eltérést.
misidoki
Friday, November 13, 2009 11:51:49 AM
Elképzelhető, hogy azért, mert az oltások nem szerepeltek külön ellátási lapon, hanem aznap még jöttek egyéb okból is/gondozás, rp.írás,stb/? A térítésmenteseknél szerepeltek csak oltásra jöttek.

Ha ez az ok, hogyan korrigáljuk?

Kharon
Friday, November 13, 2009 12:03:00 PM
Azt kellene leellenőrizni, hogy az érintett paciensek oltási lapján szerepel-e az oltás dátuma (ha igen, akkor helyesen-e), illetve hogy ki van-e töltve az indikáció (nem térítésmentes oltásoknál ezt nem kell kitölteni)
misidoki
Friday, November 13, 2009 12:45:42 PM
Köszönöm, a pécsi kollégájukkal megoldottuk- az asszisztencia volt a ludas,nem írták be az indikációkat.
Kharon
Monday, November 30, 2009 12:00:10 PM
Az alábbi értesítés érkezett az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. november 27-én 16:41 és 17:32 között, az OEP számára internet szolgáltatást nyújtó Elektronikus Kormányzati Gerinchálózat (EKG) egyik központi összeköttetésének hibája miatt az internet irányú kapcsolatok nem működtek, emiatt az OEP online jogosultságellenõrzési rendszer elérésében is elõfordultak fennakadások, lassulások.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Varga Sándor
Thursday, December 17, 2009 10:05:33 AM
Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy tegnap tovább bővült az "infomix család". Megszületett kollégánk Lili nevű lánya. Ezúton is gratulálunk nekik.

[mindenok]


Varga Sándor
Kharon
Monday, December 21, 2009 9:41:59 AM
Szombaton az alábbi értesítést kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk, hogy 2009. december 20-án, vasárnap hajnalban 0:00-02:00 óra között az OEP Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző (OJOTE) rendszerét kiszolgáló infrastruktúra eszközök karbantartását végezzük.

A karbantartás ideje alatt esetleg előfordulhatnak az Online Jogosultság és TAJ Ellenőrző rendszer elérésében lassulások, rövid ideig tartó fennakadások.

Azon időszakokban, amikor a rendszerünk nem lesz elérhető, a hatályos jogszabályoknak megfelelően az egészségügyi szolgáltatók el nem végzett jogosultságellenőrzései nem kerülnek szankcionálásra.

Az érintett időszakokról a karbantartási munkálatok befejezését követően tájékoztatjuk Önöket.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 22, 2009 9:20:30 AM
Újabb értesítés az OEP-től:

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

A december 19-én megküldött tájékoztatónkkal összhangban értesítjük Önöket, hogy 2009. december 20-án 00.00 - 02.00 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer elérésében.

A jelzett időszakban a hatályos jogszabályoknak megfelelően az

egészségügyi szolgáltatók által el nem végzett jogosultságellenőrzések nem kerülnek szankcionálásra.

Megértésüket megköszönve,

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team OEP

Varga Sándor
Wednesday, December 23, 2009 8:43:20 AM
UserPostedImage
Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic