Sz. Tamás
Wednesday, August 31, 2022 2:18:28 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual IxDoki 1.177.0, valamint a visual IxAmb 1.212.0 verziók letöltése ideiglenesen szünetel.

Ahogy visszakerülnek portálunkra, haladéktalanul tájékoztatjuk Önöket.

Megértésüket köszönjük,

infomIx Kft.

Sz. Tamás
Wednesday, August 31, 2022 4:19:43 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual IxAmb 1.212.0 verzió újra elérhető!

Köszönjük türelmüket:

infomIx Kft.

kantorm
Thursday, September 1, 2022 8:16:45 AM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual Ixdoki legfrissebb, 1.177.0 verziója újra letölthető portálunkról!

Köszönjük türelmüket:

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, September 13, 2022 2:17:12 PM
Kedves Partnereink!

A héten minden rendszerünkhöz soron kívüli frissítés érkezik,

melyben a felhasználói kérésekre elkészült fejlesztések mellett, 

KÉT fontos, a használatot érintő változással is találkozhatnak.

Ezért kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi üzenetet!

1. Az OKFŐ kérésére, valamint az eGYSE felírásra vonatkozó

akkreditációs megfelelőségek miatt, változik az eGYSE felírás: 

A receptírás beállításai között megtalálható,

„GYSE esetén nyilatkozat rendelkezésre áll - automatikus bejelölése”

beállítás megszűnik a frissítés telepítését követően. 

Továbbiakban nem lesz lehetőség ezt automatikusan bejelöltetni.

Az adminisztráció egyszerűsítésére, és a partnereink támogatására,

a frissítést követően GYSE felíráskor, ha a választott GYSE felírása

nyilatkozathoz kötött, a törzs szerint az alábbi kérdés fog megjelenni:

„Nyilatkozat rendelkezésre áll?”

Amennyiben a megjelenő kérdésre Igen választ adnak,

a GYSE felírásához a Nyilatkozat rendelkezésre áll bejelölésre kerül.

Nem kell azt külön bejelölni.

2. Szakorvosi javaslatok érvényességét érintő változás:

A NEAK tájékoztatását is figyelembe véve,

bizonyos Szakorvosi Javaslatok érvényessége a jogszabályoknak

és a szeptembertől érvényes PUPHA törzsnek megfelelően

lerövidülhet.

A változás oka, hogy a veszélyhelyzet alatt automatikusan

meghosszabbodó javaslat érvényességének megoldására,

a NEAK PUPHA törzsben sok készítmény, az eredeti 12 hónap helyett,

15 hónapos maximális érvényességgel szerepelt.

Azon javaslatok esetén, melyeknél a javaslat 15 hónapos

érvényességgel került rögzítésre a programban, de a 12 hónapra

számolt érvényesség már lejárt, az érintett szakorvosi javaslat

már nem érvényes a hatályos PUPHA törzs szerint.

A frissítés telepítését követően, ilyen szakorvosi javaslattal

rendelkező gyógyszer felírásakor az alábbi üzenetet jelenítjük meg:

A PÉLDA KÉSZÍTMÉNY esetén

a 32 / 2004. (IV. 26.) ESZCSM rendelet szerint a Szakorvosi javaslat

érvényességi ideje maximum PÉLDÁUL 12 hónap lehet.

A készítményhez tartozó szakorvosi javaslat kiállításának

kezdő dátuma, és az EÜ.pont időkorlát együtt meghaladja

a maximálisan megadható érvényesség dátumát!

A recept felírása az Ön döntésének megfelelően folytatódik!

Igen - A programban rögzített javaslathoz tartozó adatok szerint

Nem - A gyógyszer felírása általános (Normatív) jogcímen

Mégsem - A készítmény felírásnak megszakítása

Bővebb magyarázat:

Igen válasz esetén a programban rögzített érvényességi idővel

a szakorvosi javaslatra történő felírás folytatódik.

(Ezzel a megoldással kívánjuk támogatni a biztonságos betegellátást,

hogy pacienseik megfelelő gyógyszerhez jutását.

Fontos, hogy minden ilyen esetben, ha lehet soron kívül kérjenek

új szakorvosi javaslatot az érintett paciensüknek.)

Nem válasz esetén a szakorvosi javaslat érvényessége az eredeti

ig dátumról a jelenleg érvényes PUPHA szerint dátumra módosul.

Fontos, hogy ebben az esetben az érintett készítmény felírása

csak általános jogcímen történik meg.

Mégsem válasz esetén megszakad a felírás.

Ha segítségre van szükségük, továbbra is készséggel állunk

rendelkezésükre a megszokott csatornáinkon:

infomix@infomix.hu

Központi tel.: 06 1 214-5063

infomIx Kft.

 

K Bálint
Wednesday, September 21, 2022 12:26:57 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy telefonos szolgáltatónk

technikai gondokkal küzd. Ez érinti a bejövő hívásainkat,

így ideiglenesen nem tudjuk fogadni a telefonokat.

Segítségkérés esetén kérjük, írjanak az

infomix@infomix.hu e-mail címre.

Ahogy a hibát elhárították, tájékoztatjuk Önöket.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

 

kantorm
Tuesday, November 29, 2022 9:53:29 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Továbbítjuk Önöknek az OKFŐ igazgatási szünetről közzétett tájékoztatóját:

"Igazgatási szünet

Az Országos Kórházi Főigazgatóság 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet tart a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet alapján.

Az igazgatási szünet időtartama alatt az kormányzati igazgatási szerv feladatait nem látja el, az ügyintézés és az ügyfélfogadás nem működik.

A munkatársak telefonon nem érhetők el, a postai úton és az alapellatas@okfo.gov.hu illetve praxisengedely@okfo.gov.hu, és a praxiskozosseg@okfo.gov.hu címekre érkező levelek feldolgozása az igazgatási szünetet követő első munkanapon, január 9-én (hétfő) kezdődik.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele – más határidők mellett – kormányzati igazgatási szervek előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe.

Javasoljuk mindazoknak, akik 2023. január 1. vagy február 1. napjától szeretnék praxisengedély birtokában megkezdeni a háziorvosi (házi gyermekorvosi, fogorvosi) tevékenységet, hogy kérelmeik benyújtását (postára adását) az igazgatási szünetre és az ügyintézés határidejére figyelemmel tervezzék (a hiánytalanul előterjesztett kérelem és mellékletek esetében 8 nap, más esetekben 60 nap)."

Forrás 

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

Similar Topics
Users browsing this topic