szviktor
Thursday, October 6, 2011 12:58:10 PM
Darcy78 wrote:

Elnézést, ha valahol már szerepelt ez a kérdés, de nem volt időm átnézni az összes hozzászólást.

Az e havi B300-as jelentésünk hibás lett. Meg is kaptuk a hibalistát, de TAJ szám egyik sorban sem szerepel! Akkor most honnan tudjuk, hogy melyik betegnél kellene javítani?

Van a hiba listán Bnszám az azt jelenit az első szám a hónap utána a nap és a kötetszám utána, hogy hányadik volt az nap az adott páciens. A pácienst a napi tevékenység → forgalmi adatok → forgalmi napló lekérésével ki tudja keresni azt a pácienst bnszám alapján akivel probléma van.


Üdv: Szabó Viktor
Darcy78
Thursday, October 6, 2011 1:07:25 PM
Nekem sajnos nem nagyon segít 😞 A következő hibákat kaptuk:

30004 Egy naplószám többször szerepel (ezt nem is értem, hogy hogyan lehetséges)

30124 301-es sorhoz nincs 300-as pár

30924 309-es sorhoz nincs 300-as pár

31222 312-es sorhoz nincs 300-as pár

31223 312-es sorhoz nincs 301-as pár

A jelentésben szereplő hibás sorok száma meg van, de ebből hogyan lehet visszafejteni, hogy ez kinek és mikori ellátása?

Darcy78
Thursday, October 6, 2011 1:10:21 PM
szviktor wrote:

Darcy78 wrote:

Elnézést, ha valahol már szerepelt ez a kérdés, de nem volt időm átnézni az összes hozzászólást.

Az e havi B300-as jelentésünk hibás lett. Meg is kaptuk a hibalistát, de TAJ szám egyik sorban sem szerepel! Akkor most honnan tudjuk, hogy melyik betegnél kellene javítani?

Van a hiba listán Bnszám az azt jelenit az első szám a hónap utána a nap és a kötetszám utána, hogy hányadik volt az nap az adott páciens. A pácienst a napi tevékenység → forgalmi adatok → forgalmi napló lekérésével ki tudja keresni azt a pácienst bnszám alapján akivel probléma van.

Köszönöm! Ahogy elnézem, az összes hiba egy betegnél van, de azt még mindig nem tudom, hogy mit jelent az "egy naplószám többször szerepel" sor. Valószínűleg a többi hiba is ebből adódik.

szviktor
Thursday, October 6, 2011 1:12:02 PM
Darcy78 wrote:

Nekem sajnos nem nagyon segít 😞 A következő hibákat kaptuk:

30004 Egy naplószám többször szerepel (ezt nem is értem, hogy hogyan lehetséges)

30124 301-es sorhoz nincs 300-as pár

30924 309-es sorhoz nincs 300-as pár

31222 312-es sorhoz nincs 300-as pár

31223 312-es sorhoz nincs 301-as pár

A jelentésben szereplő hibás sorok száma meg van, de ebből hogyan lehet visszafejteni, hogy ez kinek és mikori ellátása?

Akkor egy távoli elérés kellene egyeztetni mikor meg tudnánk nézni a problémát ezt az időpontot a 061/2145 063-as számot teheti meg.


Üdv: Szabó Viktor
dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, October 6, 2011 1:20:38 PM
Darcy78 wrote:

Nekem sajnos nem nagyon segít 😞 A következő hibákat kaptuk:

30004 Egy naplószám többször szerepel (ezt nem is értem, hogy hogyan lehetséges)

30124 301-es sorhoz nincs 300-as pár

30924 309-es sorhoz nincs 300-as pár

31222 312-es sorhoz nincs 300-as pár

31223 312-es sorhoz nincs 301-as pár

A jelentésben szereplő hibás sorok száma meg van, de ebből hogyan lehet visszafejteni, hogy ez kinek és mikori ellátása?

Nem-e segítene ha még egyszer "elküldené" a B300- ast és lefuttatná az ellenőrzés ? Talál-e hibát és mit ? ezt követően persze megszakítaná a továbbítást !

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 6, 2011 1:35:59 PM
Ott ahol az e-Jelentést adja le, a "Módosítható" választót kell kijelölni, majd megkeresni azt a jelentést ami hibás.

Ezután a "Csatolmány megtekintés" gombot kell megnyomni:

UserPostedImage 

A program letölti a hibajegyzések és be is tölti egy újabb képernyőre:

UserPostedImage 

Ebből kiolvasható, a hibakód és a naplószám. Ezt a két adatok kell a felső mezőkbe átírni. A hibakód a legördülő listából kiválasztható, majd a BN számot be kell gépelni a Naplószám-hoz. A mezőről ellépve a program rögtön ki is írja kiről van szó és a megnyit gomb választhatóvá válik. Megnyomására el is indul az adott paciens napi ellátása.

Az info gombra, az adott hibakódról kapunk egy leírást.


Hostyánszki László
Dr.Darcy
Friday, April 6, 2012 2:12:27 PM
Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, April 6, 2012 2:39:09 PM
Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Gyanús , hogy OEP oldalon lehet valami hiba. Meg kell próbálni újra leadni a Módosításból.

ixszeged
Friday, April 6, 2012 2:45:46 PM
Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Tisztelt Dr. Darcy!

Köszönjük, hogy kérdésével, észrevételével megkeresett minket!

Sajnálattal halljuk, hogy problémába ütközött az e-jelentés küldése folyamán. Ismereteink szerint a csere funkció abban az esetben nem működik ha Ön un. „Területi ellátási kötelezettség nélküli” szerződéssel rendelkező rendszerről szeretné a cserét elvégezni. Ilyen esetben a javított jelentést az e-jelentés webes felületén (https://ejelentes.oep.hu) kell leadni.

További kérdésekkel, észrevételekkel kapcsolatban, kérem, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, itt a fórumon, levélben, postai levélben, telefonon, faxon, vagy akár személyesen is! Köszönjük!


infomix Kft. Szeged

szeged@infomix.hu

Dr.Darcy
Friday, April 6, 2012 2:46:41 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Gyanús , hogy OEP oldalon lehet valami hiba. Meg kell próbálni újra leadni a Módosításból.

Megpróbáltam újra: ugyanaz történt. [duhos]

Dr.Darcy
Friday, April 6, 2012 2:50:23 PM
ixszeged wrote:

Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Tisztelt Dr. Darcy!

Köszönjük, hogy kérdésével, észrevételével megkeresett minket!

Sajnálattal halljuk, hogy problémába ütközött az e-jelentés küldése folyamán. Ismereteink szerint a csere funkció abban az esetben nem működik ha Ön un. „Területi ellátási kötelezettség nélküli” szerződéssel rendelkező rendszerről szeretné a cserét elvégezni. Ilyen esetben a javított jelentést az e-jelentés webes felületén (https://ejelentes.oep.hu) kell leadni.

További kérdésekkel, észrevételekkel kapcsolatban, kérem, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, itt a fórumon, levélben, postai levélben, telefonon, faxon, vagy akár személyesen is! Köszönjük!

Miért van ez a "hátrányos" megkülönböztetés? Egy TEK nélküli miért nem javíthatja ugyanúgy a jelentését, mint bárki más?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 6, 2012 2:51:55 PM
Dr.Darcy wrote:

ixszeged wrote:

Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Tisztelt Dr. Darcy!

Köszönjük, hogy kérdésével, észrevételével megkeresett minket!

Sajnálattal halljuk, hogy problémába ütközött az e-jelentés küldése folyamán. Ismereteink szerint a csere funkció abban az esetben nem működik ha Ön un. „Területi ellátási kötelezettség nélküli” szerződéssel rendelkező rendszerről szeretné a cserét elvégezni. Ilyen esetben a javított jelentést az e-jelentés webes felületén (https://ejelentes.oep.hu) kell leadni.

További kérdésekkel, észrevételekkel kapcsolatban, kérem, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, itt a fórumon, levélben, postai levélben, telefonon, faxon, vagy akár személyesen is! Köszönjük!

Miért van ez a "hátrányos" megkülönböztetés? Egy TEK nélküli miért nem javíthatja ugyanúgy a jelentését, mint bárki más?

Fejlesztő kollégáink már jelezték ezt a problémát az OEP felé reméljük, hogy sikerül javítani ezen a területen.

Dr.Darcy
Friday, April 6, 2012 2:56:28 PM
rpetra wrote:

Dr.Darcy wrote:

ixszeged wrote:

Dr.Darcy wrote:

Remélem, hogy valaki még látni fogja a bejegyzést és válaszol:

A változás jelentésünk hibás lett. A hiba kijavításra került. Kiválasztottuk a "Módosítható" jelentések közül, újra elkészült a jelentés, de amikor a küldésre került a sor, a következő hibaüzenetet kaptuk:

"Hibás végrehajtás 101043 Nem adott meg fájlt az összes kötelezően feltöltendő csatolmányhoz."

Milyen csatolmányt hiányol? Hol/Hogyan lehet ezt megcsinálni és csatolni a jelentéshez?

Tisztelt Dr. Darcy!

Köszönjük, hogy kérdésével, észrevételével megkeresett minket!

Sajnálattal halljuk, hogy problémába ütközött az e-jelentés küldése folyamán. Ismereteink szerint a csere funkció abban az esetben nem működik ha Ön un. „Területi ellátási kötelezettség nélküli” szerződéssel rendelkező rendszerről szeretné a cserét elvégezni. Ilyen esetben a javított jelentést az e-jelentés webes felületén (https://ejelentes.oep.hu) kell leadni.

További kérdésekkel, észrevételekkel kapcsolatban, kérem, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, itt a fórumon, levélben, postai levélben, telefonon, faxon, vagy akár személyesen is! Köszönjük!

Miért van ez a "hátrányos" megkülönböztetés? Egy TEK nélküli miért nem javíthatja ugyanúgy a jelentését, mint bárki más?

Fejlesztő kollégáink már jelezték ezt a problémát az OEP felé reméljük, hogy sikerül javítani ezen a területen.

Hát ez elég szomorú.... [szomoru] Azért köszönjük.

Dr.Darcy
Friday, April 6, 2012 3:22:06 PM
Az OEP honlapos javításból már nem lesz semmi. Régóta nem használtuk az oldalt, és közben összegyűlt egy csomó letöltetlen file-unk. Már lassan fél órája "pörög" és próbálja betölteni őket, de nem tudja. Enélkül meg nem enged semmihez hozzáférést. [azta]