Információk a nap végén.
Folyamatos telefonok, távelérések. De megmondom (leírom [mosoly]) őszintén, én nagyobb rohamra számítottam. Nem mintha hiányozna, és azt szeretném, hogy még több legyen. De az biztos, hogy a TAJ ellenőrzéshez, vagy a vizitdíjhoz képest - a tételes jelentés beveztéséről nem is beszélve - lényegesen kevesebb a hozzánk fordulók aránya.
Ennek két oka lehet. Vagy jól sikerült az előző hetek kommunikációja, és a felhasználóink többségének minden rendben működött, csak be kellett kapcsolni a jelentés elektronikus küldését, vagy kevesebben használják ezt a lehetőséget, mint amire számítottunk.
Én bízom benne, hogy az első ok az, ami az ügyfélszolgálat részéről kezelhetővé tette a mai napot.
A hozánk fordulók jó része sem a nem megfelelő működés miatt keresett meg minket, hanem az első jelentés készítéskor szeretett volna egy segítséget, hogy biztosan jól készítse el a jelentést.
Ami a mai nap kiderült, mint fő lehetséges hibaforrás az a jelentés elkészítéséhez szükséges kódok, adatok nem megfelelő haszálata. Ez leginkább azért lehet meglepő, mert a floppys időszakban ugyan ezekkel a kódokkal és beállításokkal készültek el ezek a jelentések, és azokat az OEP elfogadta, feldolgozta.
Konkrétan:
Praxis kódok, ANTSZ és OEP kód. Ezeket célszerű a Rendszer - Praxis adatok menüpontban ellenőrizni. A saját praxis kiválasztása után 4 kódot kell ellenőrizni.
- ANTSZ kód: Ez áll a megyekódból, majd 009 és végül egy négy jegyű szám következik. Itt fontos, hogy a budapesti felhasználóknál 01 a megyekód.
- megyekód (ANTSZ kód alatt a telefonszám mellett)
- OEP kód: 4 jegyű
- Működtető kód (a működtető neve mellett): megegyezik az OEP kóddal
Ezen kívül fontos még, hogy a jelentésbe kerülő adatok időszaka szinkronban legyen a jelentéssel. Ezt a jelentések képernyőn, a Floppys jelentések résznél lehet ellenőrizni.
pl. TB változás jelentés esetén a ki és a bejelentkezések dátuma is a megfelelő hónapra kell essen, tehát februári jelentésnél mindhárom dátumpár 2011.02.01 - és 2011.02.28. legyen.
Mind a praxis kódok, mind az időszakok hibája a "nincs válasz, nincs tranzakciós kód" üzenetet eredményezi.
A másik fő ok, a .NET framework nevő program nem megfelelő verziójának a hibája. Erre utal, ha az OEP honlapján fel tud tölteni jelentést az orvos, de a visualban sem a beküldésnél, sem a módosítható és összes beküldöttnél nem jelenik meg egy jelentés sem.
Ha ilyet tapasztal kérem hívjon minket, segítünk.
És ami fontos, bármilyan új információnk van, itt megosztjuk mindenkivel.
Edited by user
Tuesday, March 1, 2011 5:18:45 PM
|
Reason: Not specified