rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, March 30, 2011 5:48:18 PM
Törökbálint wrote:

rpetra wrote:

Törökbálint wrote:

rpetra wrote:

Törökbálint wrote:

rpetra wrote:

Törökbálint wrote:

dr.Kovács József wrote:

vargas wrote:

Köszönjük, hétfőn hívjuk telefonon, ha kezdhető a távelérés.

A regmapi program (illetve amit az feltelepít) gyakorlatilag a 2. pontban leírtakat végzi el, tehát a beérkezett üzenetek között keresi meg az érvényesítéshez szükséges levelet, és ebből emeli be az érvényesítő kódot.

Akkor szerintem a jelentések elküldése előtt el kell indítani a levelező programot.

Lehet tudni,hogy mi derült ki a táveléréssel?Törökbálinton is 2 orvosnak van ilyen problémája.Köszönjük.

A két felhasználóval még nem sikerült a távoli elérés, de a tapasztalat azt mutatja, hogy a levelek automatikus keresése nincs megfelelőlen beállítva, vagyis túl nagy az idő intervallum. Outolook Express esetén a beállítás ellenőrzése a következő képen történik:

Indítsa el a levelező programon belül az Eszközök/ Beállítások menüpontot.

A megjelenő ablakban az Üzenetek küldése és fogadása résznél be lehet állítani, hogy milyen időközönként kérje le automatikusan az e-maileket. Itt a legkisebb számot kellene beállítani. (pl.: 1 perc)

UserPostedImage

Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérem jelezze felénk.

Ez megvan,és 1 percre van állítva.

Milyen e-mail cím kiszolgálónál vannak a szóban forgó orvosok?

webmail. torokbalint.hu ( egyenlőre csak 2 orvos próbálta így küldeni a jelentést,nekik van problémájuk,de 4-ből 3 orvos webmailt használ. ) A másik 2 orvos ( mi is ) még a másolás-beillesztéses technikát használja,mert ez jól működik.

Ebben az esetben szeretnék kérni a két orvostól egy -egy távoli elérési időpontot, hogy megnézhessük a problémát élesben.

Rendben,köszönjük.Telefonon egyeztet a kolléganő időpontot.

Rendben, ha fejlemény lesz az ügyben akkor azt itt a fórumon is publikáljuk.

dr.Kovács József
Friday, April 1, 2011 8:42:25 AM
Amennyiben fut a háttérben a levelezőprogram, működik az e-mailek automatikus beemelése.

A "Nincs válasz! Nincs tranzakciós kód!" üzenet akkor jelentkezett, ha előre elkészített jelentést akartam elküldeni.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, April 1, 2011 10:44:01 AM
A NEMFI Közleménye új, illetve módosított szakmai irányelvek, szakmai protokollok kiadásáról

2011-04-01 07:35:59

A közlemény megjelent a március 29-i Egészségügyi Közlönyben.

A NEFMI szakmai protokollja a Háziorvosi Hatásköri Listáról az Egészségügyi Közlöny 1317. oldalától (PDF file 13. oldal) olvasható

11/2011. (III. 30.) NEFMI rendelet a háziorvosok indikátor alapú teljesítményértékeléséről és az orvosok gyógyszerrendelése értékelésének egyes szabályairól

Fehérvári
Friday, April 1, 2011 1:17:48 PM
dr.Kovács József wrote:

Amennyiben fut a háttérben a levelezőprogram, működik az e-mailek automatikus beemelése.

A "Nincs válasz! Nincs tranzakciós kód!" üzenet akkor jelentkezett, ha előre elkészített jelentést akartam elküldeni.

Nálam is így működik,hogy fut a háttérben az outlook program.Ha nem akkor nem érkezik meg a kód,csak akkor ha kinyitom a levelezőt.

Kharon
Friday, April 1, 2011 2:27:30 PM
Ma reggel elküldtem az Amb. jelentést visszajött a kód kijelöltem az egészet, Vágólap gomb, majd OK, de láttam, hogy a beillesztett végéről nem vette le a kérdőjelet, piros volt a beillesztett kód. Elküldtem, hibás is lett. A következő volt a B300. minden ok, a kérdőjelet a végőről levéve minden ok. Vált. jelentésre kattintáskor Nincs tranzakciós kód nincs válasz választ kapom. Ez OEP oldali hibára utalhat? V. nálam van a hiba. Többször próbáltam, uezt kapom reggel óta

Másnál is uez a történik?

Más: a Win7-es Livemail-t lehet használni a beküldésnél? Nincs Outlookom.

Varga Sándor
Friday, April 1, 2011 2:52:28 PM
Jano wrote:

Ma reggel elküldtem az Amb. jelentést visszajött a kód kijelöltem az egészet, Vágólap gomb, majd OK, de láttam, hogy a beillesztett végéről nem vette le a kérdőjelet, piros volt a beillesztett kód. Elküldtem, hibás is lett. A következő volt a B300. minden ok, a kérdőjelet a végőről levéve minden ok. Vált. jelentésre kattintáskor Nincs tranzakciós kód nincs válasz választ kapom. Ez OEP oldali hibára utalhat? V. nálam van a hiba. Többször próbáltam, uezt kapom reggel óta

Másnál is uez a történik?

Más: a Win7-es Livemail-t lehet használni a beküldésnél? Nincs Outlookom.

Az egyszerűbb része: A Win7-es Livemail használható, azzal működik a kommunikáció.

Az érvényesítő kódok vágólapos beillesztése: Itt javasoljuk, hogy a teljes levél tartalmat jelölje ki és rakja vágólapra, majd a visualban a vágólap nyomógombbal emelje be. Ebben az esetben a visual kikeresi a levél tartalmából az érvényesítő kódot, és azt emeli be.

A "Nincs tranzakciós kód nincs válasz" üzenet akkor érkezik, ha valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni az OEP szerverrel.


Varga Sándor
Fehérvári
Monday, April 4, 2011 9:29:56 PM
SzZoli wrote:

Fehérvári wrote:

Kérés:a visual-ban megoldható lenne-e,hogy az e-jelentés oldalon az összes beküldött jelentés listázásában lehetne két pipa:1;visszavontak elrejtése,2;elavultak elrejtése.Mert most az összes látszik,és egy kicsit zavaró,hogy pont azok vannak felül,és a kezdeti próbálkozásoknál volt egy pár visszavont,vagy elavult.Az OEP e-jelentés rendszerénél el lehet rejteni,és csak az látszik,ami folyamatban van, és ami már hibátlan.

Köszönettel:Milka Lászlóné gyermek asszisztens

Igen, megoldható.

Igyekszünk már a következő verzióba beletenni ez a funkciót.

Köszönöm,jó lett.[nagyonok]

Kharon
Tuesday, April 5, 2011 10:49:25 AM
Fehérvári wrote:

SzZoli wrote:

Fehérvári wrote:

Kérés:a visual-ban megoldható lenne-e,hogy az e-jelentés oldalon az összes beküldött jelentés listázásában lehetne két pipa:1;visszavontak elrejtése,2;elavultak elrejtése.Mert most az összes látszik,és egy kicsit zavaró,hogy pont azok vannak felül,és a kezdeti próbálkozásoknál volt egy pár visszavont,vagy elavult.Az OEP e-jelentés rendszerénél el lehet rejteni,és csak az látszik,ami folyamatban van, és ami már hibátlan.

Köszönettel:Milka Lászlóné gyermek asszisztens

Igen, megoldható.

Igyekszünk már a következő verzióba beletenni ez a funkciót.

Köszönöm,jó lett.[nagyonok]

Örülök, hogy sikerült a kérését megvalósítani.

Köszönjük a visszajelzést.

dr.Kovács József
Tuesday, April 5, 2011 10:09:58 PM
Fehérvári wrote:

dr.Kovács József wrote:

Amennyiben fut a háttérben a levelezőprogram, működik az e-mailek automatikus beemelése.

Nálam is így működik,hogy fut a háttérben az outlook program.Ha nem akkor nem érkezik meg a kód,csak akkor ha kinyitom a levelezőt.

Ma a fenti módszert választva simán elment a heti jelentés, működött az automatikus e-mail beemelés, kb. másfél percig tartott az egész.


dr.Kovács József
Varga Sándor
Wednesday, April 6, 2011 9:58:38 AM
dr.Kovács József wrote:

Fehérvári wrote:

dr.Kovács József wrote:

Amennyiben fut a háttérben a levelezőprogram, működik az e-mailek automatikus beemelése.

Nálam is így működik,hogy fut a háttérben az outlook program.Ha nem akkor nem érkezik meg a kód,csak akkor ha kinyitom a levelezőt.

Ma a fenti módszert választva simán elment a heti jelentés, működött az automatikus e-mail beemelés, kb. másfél percig tartott az egész.

Köszönjük a jelzést.

Már keressük az okát, miért kell futnia a háttérben a levelező programnak. Addig is, amíg ezt kiderítjük, kérünk mindenkit, akinél ez előfordul a jelentések elkészítése előtt indítsa el a levelező programot.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, April 7, 2011 5:06:12 PM
Az e-Jelentés megvalósításával kapcsolatban sok elismerést kaptunk felhasználóinktól, amit ezúton is köszönünk. Természetesen több észrevétel, javaslat is érkezett, ezek alapján tovább finomítjuk a rendszert.

Ennek kapcsán szeretnénk megosztani Önökkel azokat a tapasztalatokat, visszajelzéseket, melyek a 2008 őszén megfogalmazott céljaink és azok megvalósulásával kapcsolatosak.

Akkor szerettük volna elérni, hogy felhasználóink a már a program fejlesztéseknél megszokott színvonalnak megfelelő kiszolgálást kapjanak. Ennek alapvető része volt a kommunikáció és a kapcsolattartás fejlesztése. Ennek érdekében arculat váltás történt a honlapunkon, az addig használt infomix blogot felváltotta a fórum. Kis létszámú, „emberközeli” találkozókat szerveztünk országszerte, és azóta is folyamatosan látogatjuk felhasználóinkat a rendelőkben. A fontosabb változásokhoz bemutató videókat készítettünk, illetve különböző, a program és a külső modulok használatát segítő leírásokat, telepítőket tettünk elérhetővé a portálunkon. A megnövekedett igények kielégítéséhez természetesen a technikai háttér is bővítésre került. És ami talán a legfontosabb, kollégáinknak rendszeres vizsgákkal egybekötött továbbképzést tartunk. Ez kiterjed a szakmai tudás bővítésére és a kapcsolattarásra, kommunikációra is.

A hosszú bevezető után következzen a lényeg, ami miatt ez a tájékoztató íródott. Kíváncsiak voltunk, hogy a számok alapján látható-e változás. Az írásos visszajelzések mindenesetre jelentős javulást mutatnak. Az előzőekhez képest több köszönő, és kevesebb bíráló üzenetet kapunk. Persze továbbra is szeretnénk, ha minden, programmal, számítógéppel kapcsolatos problémájukat jeleznék felénk, mert így tudjuk azokat orvosolni.

Mivel minden változtatás az első időszakban csak kis mértékben eredményez értékelhető változást 2011 első negyedévének adatait hasonlítottuk össze az előzőév hasonló időszakával.

A portálon tett látogatások és a verzió letöltések száma minimális (kb. 10%) emelkedést mutat. Ennek egyrészt a felhasználóink számának növekedése, másrészt a DOS alapú rendszerről visual-ra váltók az „okozói”. Ez 2011-ben havonta több mint 10 000 látogatót és közel 6000 verzió letöltést jelent.

Habár már az említett időszaktól elérhetőek voltak különböző bemutató videók és leírások a portálunkon, de ebben a tekintetben jelentős áttörést az idei év hozott. Reméljük ez annak is köszönhető, hogy sikerült megtalálnunk azt a stílust, ami már érthetővé és nézhetővé teszi az így elérhető anyagokat. Az előző mutatóhoz képest 470%-os a növekedés, tehát majdnem ötször annyian veszik igénybe ezeket a segítségeket, mint az előző évben. Ez idén kb. 5000 letöltést jelent havonta.

Emellett a fórum hozzászólások száma is 60%-os emelkedést mutat. Örülünk minden egyes új hozzászólónak. Minél többen mondják el a véleményüket, annál jobb lesz a rendszer. A fórumunkon jelenleg havi 200 hozzászólás az átlag.

Mindezek mellett természetesen folyamatosak a telefonon és emailen (néha levélben vagy faxon) érkező visszajelzések, segítség kérések, és már több mint 100 felhasználónknál jártunk személyesen az e-Jelentés beállítása kapcsán (miközben több száz beállításban segítettünk telefono, emailben). Fontos megjegyezni, hogy jelenleg a visual Ixdoki az egyetlen rendszer a piacon, ahol az e-jelentés leadása teljes egészében az orvosi programból történik, nincs szükség az OEP honlapjára történő bejelentkezésre.

Reméljük, nem csak mi, Önök is úgy érzik, hogy jobb a csapat által nyújtott minőség, a megnövekedett mennyiség mellett is. Kérjük, továbbra is jelezzék felénk az észrevételeiket. Itt az irodában mindig jobb a hangulat, ha tudjuk, sikerült egy felmerült problémát vagy fejlesztési kérést úgy megoldani, ahogy azt az orvosaink kérték.


Varga Sándor
Sári László
Thursday, April 14, 2011 4:23:44 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A táppénzes heti jelentések leadása után, amennyiben a jelentés az OEP szerint hibás tételeket tartalmazott, egy úgynevezett hibalista készül, mely alapján szükséges lehet a táppénzes esemény, vagy a paciens adatainak módosítása. A hibakódok és az azokhoz mellékelt OEP leírás alapján készítettünk egy javítási segédletet.

Az segédlet letöltéséhez kattintson ide. 

Gál Andi
Friday, April 15, 2011 9:42:51 AM
Sári László wrote:

Tisztelt Felhasználóink!

A táppénzes heti jelentések leadása után, amennyiben a jelentés az OEP szerint hibás tételeket tartalmazott, egy úgynevezett hibalista készül, mely alapján szükséges lehet a táppénzes esemény, vagy a paciens adatainak módosítása. A hibakódok és az azokhoz mellékelt OEP leírás alapján készítettünk egy javítási segédletet.

Az segédlet letöltéséhez kattintson ide. 

Ez nagyon jó!Köszönjük!

durmol
Saturday, April 23, 2011 12:28:22 AM
Van-e olyan lehetőség, hogy ne arról a számítógépről küldjem az OEP felé az e-jelentést, amelyiken a visual van feltelepítve?
dr.mile.gyula@gmail.com
Sunday, April 24, 2011 11:23:58 AM
durmol wrote:

Van-e olyan lehetőség, hogy ne arról a számítógépről küldjem az OEP felé az e-jelentést, amelyiken a visual van feltelepítve?

Van, de ekkor nem használható a programba beépített E-jelentés panel automatikus változata. El kell készíteni a hagyományos módon a jelentéseket és azokat az OEP E -jelentő programján keresztül lehet feltölteni az OEP felé bármilyen más gépről.

dr.Kovács József
Monday, May 2, 2011 8:37:43 AM
Verzió: 1.41.1: az e-jelentésben beküldött jelentések csatolmányai nem megtekinthetők. Hiba: a file nem található (az adobe elindul).
dr.Kovács József
Fehérvári
Monday, May 2, 2011 10:38:21 AM
dr.Kovács József wrote:

Verzió: 1.41.1: az e-jelentésben beküldött jelentések csatolmányai nem megtekinthetők. Hiba: a file nem található (az adobe elindul).

Nálam is ez a probléma,sőt az egész rendszer lefagyott,a program indulása közben,a Beküldések lekérdezése...-itt lefagyott a program,és tovább egy lépést sem tudtam tenni.

Kb egy fél óra elteltével indult tovább.

És telefonon pedig nem elérhetőek,a titkárság állandóan foglalt,az ügyeletes számokon pedig hangposta van,és az is betelt.

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 2, 2011 10:53:48 AM
Fehérvári wrote:

sőt az egész rendszer lefagyott,a program indulása közben,a Beküldések lekérdezése...-itt lefagyott a program,és tovább egy lépést sem tudtam tenni.

Kb egy fél óra elteltével indult tovább.

Többen is jeleztek hasonló problémát a mai induláskor. Véleményem szerint az OEP szervere nem bírja kezelni a valószínűleg egyszerre érkező több ezer lekérést, és a szerver válaszára kell várnia a programnak. Amit tenni tudunk az az, hogy lehetőséget biztosítunk a programban az OEP szerverrel történő kommunikáció megszakítására.


Hostyánszki László
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 2, 2011 11:24:13 AM
dr.Kovács József wrote:

Verzió: 1.41.1: az e-jelentésben beküldött jelentések csatolmányai nem megtekinthetők. Hiba: a file nem található (az adobe elindul).

Utánanéztünk a jelzett problémának. Valószínűleg az eJelentés ezen funkciója, az elérhető legfrissebb API dokumentációhoz képest (ez az ami alapján a fejlesztők elvégezhetik az eJelentés integrációját programjaikba) változott. Jelezzük a problémát az OEP-nek, ha ezt ők javítják, a funkció azonnal helyesen fog működni.


Hostyánszki László
Varga Sándor
Monday, May 2, 2011 12:39:36 PM
Tisztelt Felhasználónk!

A mai nap rengeteg megkeresés (email, telefon, fórum) érkezett hozzánk felhasználóinktól, amelyekben az e-Jelentés lassú működését, illetve az ezzel kapcsolatos teljes leállást jelezték felénk.

Ezzel egy időben más egészségügyi szolgáltatóktól, köztük patikai rendszerek fejlesztőitől is megkeresés történt az OEP illetékesei felé az e-Jelentés fejlesztői email levelező listáján keresztül, ahol a nem megfelelő működést jelzik.

Ezzel egy időben fejlesztőink megvizsgálták az e-Jelentés rendszerén keresztül le- illetve feltöltésre kerülő fájlok nevét és tartalmát. Információink szerint azokban, az OEP részéről módosítás történt. Ez a módosítás valószínűleg a pénteki OEP szerver karbantartás során került be a rendszerbe, erről jelenleg nem rendelkezünk konkrét információval.

Természetesen, amint pontos információval rendelkezünk a megoldásról, illetve a jelentések leadhatóságáról értesítést küldünk.

A rendszer helyreállásáig türelmüket kérjük, addig csak a floppy-n történő jelentés működik.

Elnézést kérünk az OEP által okozott kellemetlenségért.


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, May 2, 2011 2:52:21 PM
OEP email tájékoztatást kaptunk:

"Tisztelt fejlesztők!

A mai napi bejelentés vizsgálata folyamatban van. A problémák megoldásáig türelmüket kérjük."


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, May 2, 2011 3:24:59 PM
Újabb OEP email tájékoztatás:

"Tisztelt fejlesztők!

A csatolmányok korábbi névkonveciója visszaállításra került.

A kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

Feltehetően emiatt megoldódott a lassulási probléma is.

Üdvözlettel,

OEP informatika"

Reméljük, ezzel helyreáll a megfelelő működés.

Várjuk a felhasználóink visszajelzését.


Varga Sándor
Fehérvári
Tuesday, May 3, 2011 2:10:01 PM
Várjuk a felhasználóink visszajelzését.

Igen,ma reggel zökkenőmentesen sikerült elküldeni a jelentéseket, és elég hamar visszaigazolta az OEP a feldolgozás eredményét is.

A másik probléma is megoldódott,ismét meglehet nézni a beküldött jelentéseket is.

Köszönjük az infomix dolgozóinak.Önöknek kell elnézést kérni az OEP hibája miatt?

És még nem is élesbe megy a dolog,gondolom még nem mindenki küldi így a jelentést,mi lesz akkor,ha már most túlterhelt az OEP rendszere.

Tegnap nem lehetett jelentést küldeni,de azért nem hosszabították meg a határidőt.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 3, 2011 3:45:26 PM
Quote:

Várjuk a felhasználóink visszajelzését

E-mailben hétfőn (05.02) érkezett hozzánk ez a visszajelzés, melyet felhasználónk engedélyével most közzé teszünk:

Quote:

Kedves Fejlesztők!

Köszönjük az értesítést, nekünk más a tapasztalatunk.

A mai napon baj volt a net-szolgáltatással - tehát nem erőltettük.

Eddig SEM hétfőn reggel 8 után adtuk le a jelentéseket - lévén, hogy zsúfoltság van, s a gépek, csak gépek.

Ajánlanánk mindenkinek a nem favorizált, kora reggeli, vagy késő délutáni "feladásokat", akkor egyáltalán nem lassú - bár 1 hónappal ezelőtt még az volt.

További jó munkát kívánunk!

Dr. Schler Szilvia és Moravek Bettina Komárom

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 3, 2011 4:34:06 PM
Tisztelt Felhasználónk!

Az OEP a visszajelzések alapján tegnap délután módosította (visszaállította a megfelelően működő) rendszert.

A mai napi tapasztalatok alapján a jelentések rendben leadhatóak. Már csak időszakos, kisebb lassulások tapasztalhatóak.

Gál Andi
Wednesday, May 4, 2011 8:17:47 PM
rpetra wrote:

Quote:

Várjuk a felhasználóink visszajelzését

E-mailben hétfőn (05.02) érkezett hozzánk ez a visszajelzés, melyet felhasználónk engedélyével most közzé teszünk:

Quote:

Kedves Fejlesztők!

Köszönjük az értesítést, nekünk más a tapasztalatunk.

A mai napon baj volt a net-szolgáltatással - tehát nem erőltettük.

Eddig SEM hétfőn reggel 8 után adtuk le a jelentéseket - lévén, hogy zsúfoltság van, s a gépek, csak gépek.

Ajánlanánk mindenkinek a nem favorizált, kora reggeli, vagy késő délutáni "feladásokat", akkor egyáltalán nem lassú - bár 1 hónappal ezelőtt még az volt.

További jó munkát kívánunk!

Dr. Schler Szilvia és Moravek Bettina Komárom

Én 1 hónapja olyan telefonos ajánlatot kaptam,hogy ˝ha van kedvem˝ ,akkor pendrive-on vigyem haza a jelentést,és reggel 5 óra körül,vagy este 10 óra után küldjem a jelentéseket!!!!!

Fehérvári
Thursday, May 5, 2011 2:03:04 PM
Én 1 hónapja olyan telefonos ajánlatot kaptam,hogy ˝ha van kedvem˝ ,akkor pendrive-on vigyem haza a jelentést,és reggel 5 óra körül,vagy este 10 óra után küldjem a jelentéseket!!!!!

Otthon is van Ixdoki program? Mert akkor csak az OEP honlapján az e-jelentés rendszerben lehet elküldeni a jelentést,és így nem tárolódik el a doki programban.

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, May 5, 2011 2:10:51 PM
Fehérvári wrote:

Én 1 hónapja olyan telefonos ajánlatot kaptam,hogy ˝ha van kedvem˝ ,akkor pendrive-on vigyem haza a jelentést,és reggel 5 óra körül,vagy este 10 óra után küldjem a jelentéseket!!!!!

Otthon is van Ixdoki program? Mert akkor csak az OEP honlapján az e-jelentés rendszerben lehet elküldeni a jelentést,és így nem tárolódik el a doki programban.

Ez nem egészen így van, azaz tényleg meg lehet nyugodtan csinálni a penes figurát , de minek ?? Az elkészült jelentés csak ideiglenesen tárolódik a Temp könyvtárba, a program az OEP szerverről hívja le az adatokat függetlenül attól. hogy az közvetlenül a programon keresztül vagy más módon töltöttük fel az OEP szerverre. ( Ha tévednék a programozók kijavítanak. )

Apsajt
Friday, May 6, 2011 4:41:40 PM
SEGÍTSÉG!

Változás jelentés hibalista:

sor: 54 HIBA! Bejelentkezési dátum ""

hogyan tudom kijavítani, honnan tudom melyik az 54. sor?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, May 6, 2011 4:45:21 PM
Apsajt wrote:

SEGÍTSÉG!

Változás jelentés hibalista:

sor: 54 HIBA! Bejelentkezési dátum ""

hogyan tudom kijavítani, honnan tudom melyik az 54. sor?

Pontosan mi szerepel a hibalistában?