enter333
Wednesday, October 1, 2014 5:34:16 PM
Még egy kérdés, hasznos ez a fórum... Több oldalas dokumentumot hogyan tudnék bescannelni a hozott leleteknél vagy a zárójelentésnél? Hol lehet ilyesmit beállítani?
Wednesday, October 1, 2014 9:05:39 PM
Originally Posted by: enter333 

Még egy kérdés, hasznos ez a fórum... Több oldalas dokumentumot hogyan tudnék bescannelni a hozott leleteknél vagy a zárójelentésnél? Hol lehet ilyesmit beállítani?

A mellékelt képeken megtalálható a beállítás.

Hajnalné
Thursday, October 2, 2014 8:49:29 AM
Tisztelt Infomix!

Verzióváltás után nem tudok úti elszámolást nyomtatni 😞 A megtekintre és a nyomtatásra sem csinál semmit.

Köszönöm

Hajnalné

asszisztens

dr.Kovács József
Thursday, October 2, 2014 8:55:24 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Verzióváltás után nem tudok úti elszámolást nyomtatni 😞 A megtekintre és a nyomtatásra sem csinál semmit.

Köszönöm

Hajnalné

asszisztens

Nekem is gondom volt vele, az első leválogatás után csak a felvitt utakat lehet kinyomtatni.


dr.Kovács József
Varga Sándor
Thursday, October 2, 2014 9:14:46 AM
Originally Posted by: enter333 

Még egy kérdés, hasznos ez a fórum... Több oldalas dokumentumot hogyan tudnék bescannelni a hozott leleteknél vagy a zárójelentésnél? Hol lehet ilyesmit beállítani?

A beolvasásnál van egy lapok száma mező, ami alapesetben 1. Ezt lehet módosítani annak megfelelően, ahány oldalas a lelet.


Varga Sándor
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Thursday, October 2, 2014 9:44:15 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Verzióváltás után nem tudok úti elszámolást nyomtatni 😞 A megtekintre és a nyomtatásra sem csinál semmit.

Köszönöm

Hajnalné

asszisztens

Nekem is gondom volt vele, az első leválogatás után csak a felvitt utakat lehet kinyomtatni.

A képernyőn, valamelyik listázási szempontot ki kell választani, viszont a verzióban ha a Név+Lakcím szempontot választják, akkor valóban nem történik semmi. A következő frissítéssel visszakerül a helyes működés.

Köszönjük


Hostyánszki László
dr.Kovács József
Friday, October 3, 2014 9:29:15 AM
Originally Posted by: hosi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Verzióváltás után nem tudok úti elszámolást nyomtatni 😞 A megtekintre és a nyomtatásra sem csinál semmit. Köszönöm

Hajnalné

asszisztens

Nekem is gondom volt vele, az első leválogatás után csak a felvitt utakat lehet kinyomtatni.

A képernyőn, valamelyik listázási szempontot ki kell választani, viszont a verzióban ha a Név+Lakcím szempontot választják, akkor valóban nem történik semmi. A következő frissítéssel visszakerül a helyes működés.

Köszönjük

Én a csak lakcímet választottam ki és a napi összesítőt, valamint azt az opciót, hogy egy cím egy napon csak egyszer szerepeljen. Először mindíg a megtekintést választom, utána a nyomtatást. A megtekintéskor még rajta voltak a listán a látogatások, hívások, de utána a nyomtatásnál (közben kiléptem) már csak a felvitt utak. Azóta is eltüntek.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, October 3, 2014 9:57:56 AM
"Új internetes rendszer került bevezetésre a betegszállítás leadásánál. Ami eddig többé kevésbé jól ment, le tudtuk adni interneten a rendelést, azt megint átvariálták. Új oldal, új program. Persze az eddigi regisztrációkat nem vitték át, lehet mindenkinek újra regisztrálni. Jó játék.

Persze regisztrálni nem tudtam, mert a rendszer azt írja ki, hogy ezen a pecsétszámon már valaki regisztrált. Faxa. De a régi jelszóval meg már nem lehet belépni. Sakk matt.

Örülök, hogy ilyen jól elő van készítve minden, amikor valami új dolgot vezetnek be!!

Persze tájékoztatás az zéró. Köszönjük OMSZ!!!"

"adnak jelszót hamar ideigleneset emailt írtunk a megadott címre."

"A rendszergazdát nyilvánosan felkötném.

A program érzékeli, hogy már regisztrálva vagyunk, de nem enged be. Kérdés:

1. Miért nem lehetett már október 1 előtt kiküldeni az új jelszavakat?

2. Miért nem jó a régi?

3. A rendszergazdát elvileg e-mailban lehet elérni, de valójában semmilyen válaszra nem képes. Az már jelez valamit, hogy a nevét sem meri kiirni. Ismét elb@....ltáztunk egy csomó pénzt, csak a szoftvert használni nem lehet.... "

"felhasználónév:pecsétszám

jelszó: abc123

Aztán minnyá jelszó módosítás!

"Titkos" úton beszereztem! "

ezt olvastam, közreadom !

Lehet, hogy módosítani kell az online betegszállító menüt ??

Alább néhány kép. Belépni nem enged, újra regisztrálni úgyszintén. Levelemre ( hogyan lehet belépni ?? )ezidáig választ nem kaptam.

A válasz mégis megjött. Felhasználó név a pecsétszám de jelszó az új. Ezzel már beléphetek de : új mezők vannak,illetve eddigi adatok betöltése már nem lehetséges a most meglévő modulból( születési adatok mező megváltozott, Anyja neve új mező, Telefonszám új mező stb ). Ezt a betegszállító online modult újra kell szabni. Sajnos fel kell venni az OMSZ informatikusaival a kapcsolatot a megoldás érdekében.(Ez az utolsó mondat nyilván a doki program programozóinak szólt )

A harmadik kép ízelítő az új felületről, de a felső sorban ott a cím ahonnan az új jelszó megigényelhető.

enter333
Friday, October 3, 2014 4:24:14 PM
A több oldalas scannelésnél köszönöm az információt, de hiába állítom át, így is csak 1 oldalt tud bescannelni...
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 3, 2014 4:27:09 PM
Originally Posted by: enter333 

A több oldalas scannelésnél köszönöm az információt, de hiába állítom át, így is csak 1 oldalt tud bescannelni...

A duplex tipusú lapolvasó opció ne legyen bepipálva.

Zsolticicaja
Saturday, October 4, 2014 12:08:16 PM
Nálunk olyan gond lépett fel a legutóbbi verzióváltás óta, hogy mikor a jogosítványhoz alkalmassági vizsgálatot csináltunk, akkor nem sikerült a számlát kinyomtatni. Ha megnyitom a számlázást és mivel nem ad be semmit hozzáadnám a profilt, de ott sem ír ki semmit. Mi lehet a megoldás???
Varga Sándor
Monday, October 6, 2014 8:25:45 AM
Originally Posted by: Zsolticicaja 

Nálunk olyan gond lépett fel a legutóbbi verzióváltás óta, hogy mikor a jogosítványhoz alkalmassági vizsgálatot csináltunk, akkor nem sikerült a számlát kinyomtatni. Ha megnyitom a számlázást és mivel nem ad be semmit hozzáadnám a profilt, de ott sem ír ki semmit. Mi lehet a megoldás???

Ahhoz, hogy számlát tudjon kiállítani kell legalább egy 2014-es érvényes profil. Valószínűleg az eddig használt profilban nem volt eltárolva adószám, ezért nem tudja használni az eddigi profilt.

Új profilt a Rendszer - Számla, nyugta profil karbantartás menüpontban tud létrehozni, de előtte kérem ellenőrizze, hogy a praxis adatoknál az adószámmező ki van-e töltve. A menüpont rendszergazdai jogosultsággal indítható el, tehát a visualba azzal a belépési kóddal kell bejelentkezni, amivel a verzióváltás is elvégezhető az Ixintézőben.

Számla kiállításkor azokat a profilokat tudja használni, amelyeknél

- a profil évszáma megegyezik a gép dátum évszámával

- a kitöltött adószám megegyezik a praxis működtetőjénak adószámával

- a profil érvényes (nem törölt)

Részletes információkat a verzióváltó levélben olvashat, de telefonon, táveléréssel is szívesen segítünk.


Varga Sándor
Zsolticicaja
Monday, October 6, 2014 9:04:34 AM
Igen, tényleg ez volt a gond, hogy az adatok nem voltak megfelelően kitöltve. Viszont még egy kérdés felmerült: ha új profilt hozok létre, akkor a következő száma sorszám az legyen, ami egyébként is következne (39), vagy legyen amit automatikusan beír a gép? (1)
Varga Sándor
Monday, October 6, 2014 9:11:11 AM
Originally Posted by: Zsolticicaja 

Igen, tényleg ez volt a gond, hogy az adatok nem voltak megfelelően kitöltve. Viszont még egy kérdés felmerült: ha új profilt hozok létre, akkor a következő száma sorszám az legyen, ami egyébként is következne (39), vagy legyen amit automatikusan beír a gép? (1)

Mindkettő jó, mivel az eltérő kötetszám miatt nem lesz számla sorszám ismétlés. Amelyik önöknek jobb, azt állítsák be.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, October 14, 2014 10:23:02 AM
Egyik szemére vak betegemnek a jogosítványára a "05.04" kódot nem fogadja el az okmányiroda, rá kell írni a"LK 80 AV 100 AP 110 ". Be lehetne ezt tenni a rendszerbe? Másnak is és máskor lehet ilyen problémás gépjárművezető,gondolom.

Köszönöm

FMilan
Tuesday, October 14, 2014 10:33:38 AM
Originally Posted by: misidoki 

Egyik szemére vak betegemnek a jogosítványára a "05.04" kódot nem fogadja el az okmányiroda, rá kell írni a"LK 80 AV 100 AP 110 ". Be lehetne ezt tenni a rendszerbe? Másnak is és máskor lehet ilyen problémás gépjárművezető,gondolom.

Köszönöm

Abban tudna esetleg segíteni hogy ez a kód honnan van, tehát valami táblázat vagy valami infó ahol ez fellelhető, ami szerint ez használható, mert sejtésünk szerint akkor ilyen kód nem csak ennél az egy betegségnél van.

Esetleg a feltételeknél jobb gomb és Karbantart-tal fel tudja venni saját elemként is az elemet amíg nem születik döntés a megvalósításról

Köszönjük

misidoki
Tuesday, October 14, 2014 11:59:31 AM
Nem tudom honnan vette a Kormányablak, de ezt kérték utólag ráírni, egyébként az előző jogosítványába is bele van írva u.így.
FMilan
Tuesday, October 14, 2014 12:18:46 PM
Originally Posted by: misidoki 

Nem tudom honnan vette a Kormányablak, de ezt kérték utólag ráírni, egyébként az előző jogosítványába is bele van írva u.így.

Pillanatnyilag csak a fentebb írt opciót tudom javasolni hogy a feltételeknél jobb gomb, Karbantart és ott felvenni, utána a jobb gombbal beemelhetővé válik. Közben mi is próbálunk utánajárni a dolognak, mert ugye a programban történő ilyen módosításhoz több és konkrétabb információra van szükségünk.

rpeter
Monday, October 27, 2014 10:06:34 AM
Tisztelt Infomix!

Email-cím válás történt, az OEP-től érkező kódok már az új címre érkeznek. Hol kell a programban az email címet módosítani, hogy a heti jelentések/TAJ jelentés stb során a kód beillesztése automatikusan történjen és ne kelljen mindig a kódsort kimásolni az emailből? A cég fele megadott email cím is idejétmúlt lett így. Ennek módosítása?

Köszönettel: Rácz Péter dr

Kharon
Monday, October 27, 2014 10:27:07 AM
Originally Posted by: rpeter 

Tisztelt Infomix!

Email-cím válás történt, az OEP-től érkező kódok már az új címre érkeznek. Hol kell a programban az email címet módosítani, hogy a heti jelentések/TAJ jelentés stb során a kód beillesztése automatikusan történjen és ne kelljen mindig a kódsort kimásolni az emailből? A cég fele megadott email cím is idejétmúlt lett így. Ennek módosítása?

Köszönettel: Rácz Péter dr

Az automatikus email feldolgozás címtől független, a program azt a telepített és beállított levelezőprogram (outlook, live mail) segítségével végzi. Ehhez az ejelentés ablak jobb alsó sarkában található fogaskerékre kell kattintani és ott az e-mailek automatikus feldolgozását kell választani.

A nálunk regisztrált email cím módosításához be kell lépnie a régi email címhez tartozó regisztrált jelszavával és a belépés után a portálunk felső menüjéből az Adataim gombra kattintva elvégezheti a módosítást.

Zsolt50
Monday, October 27, 2014 3:19:08 PM
Tisztelt Fórumozók! Tisztelt Infomix!

Bár bízunk az Infomix pozitív hozzáállásában, mégis:

Keresek olyan felhasználótársakat akiknek vagy tökéletesen működik vagy gondjuk van vagy gondjuk volt de találtak megoldást az alábbiakra:

A keresés kizárólagos célja a probléma megoldása minél kevesebb zsákutcával.

- a képernyő felbontással (túl nagy vagy túl kicsi betűk vagy más gond)

- hozott lehet átláthatósága

- hozott lelet alkalmazása után hatalmasra duzzadt adatállomány, mentési nehézségek

- úti elszámolás helytelen megjelenése képernyőn vagy nyomtatón (amennyiben a probléma fennállt a legutóbbi frissítés előtt is)

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 27, 2014 3:34:00 PM
Megkaptuk a témában írt e-mailjét is.

A leírtak minél hatékonyabb megoldása érdekében, fejlesztőkollégáinkkal konzultálunk, és fel fogjuk venni Önökkel a kapcsolatot a lehetséges megoldássokkal, és természetesen itt is megosztjuk javaslatainkat.

Addig is szíves türelmét kérjük!

Originally Posted by: Zsolt50 

Tisztelt Fórumozók! Tisztelt Infomix!

Bár bízunk az Infomix pozitív hozzáállásában, mégis:

Keresek olyan felhasználótársakat akiknek vagy tökéletesen működik vagy gondjuk van vagy gondjuk volt de találtak megoldást az alábbiakra:

A keresés kizárólagos célja a probléma megoldása minél kevesebb zsákutcával.

- a képernyő felbontással (túl nagy vagy túl kicsi betűk vagy más gond)

- hozott lehet átláthatósága

- hozott lelet alkalmazása után hatalmasra duzzadt adatállomány, mentési nehézségek

- úti elszámolás helytelen megjelenése képernyőn vagy nyomtatón (amennyiben a probléma fennállt a legutóbbi frissítés előtt is)

Zsolt50
Monday, October 27, 2014 4:06:34 PM
Originally Posted by: rpetra 

Megkaptuk a témában írt e-mailjét is.

A leírtak minél hatékonyabb megoldása érdekében, fejlesztőkollégáinkkal konzultálunk, és fel fogjuk venni Önökkel a kapcsolatot a lehetséges megoldássokkal, és természetesen itt is megosztjuk javaslatainkat.

Addig is szíves türelmét kérjük!

Köszönöm. Várjuk. Ha technikai jellegű kérdésük, kérésük van akkor nagy eséllyel szerény személyemmel kell beérniük. Akár a hivatalos címen akár itt.

Az itt általam előbb leírtakat -mint írtam- kizárólag probléma megoldásra szeretnénk használni.

Nem a türelmetlenség miatt kérdeztem itt is. Egyrészt mostanra halmozódtak fel a problémák, másrészt most több időm van akár ezt a hasznos fórumot is nézni.

Néha nagyon hasznos hozzászólásai vannak a tisztelt fórumozóknak is. Hátha más is belefutott hasonlóba.

Sajnos mint másnak úgy nekem -mint a Dr.nő külső segítsége- sem korlátlan az időm.

Tisztelettel:

Katona Zsolt

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 27, 2014 4:14:51 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: rpetra 

Megkaptuk a témában írt e-mailjét is.

A leírtak minél hatékonyabb megoldása érdekében, fejlesztőkollégáinkkal konzultálunk, és fel fogjuk venni Önökkel a kapcsolatot a lehetséges megoldássokkal, és természetesen itt is megosztjuk javaslatainkat.

Addig is szíves türelmét kérjük!

Köszönöm. Várjuk. Ha technikai jellegű kérdésük, kérésük van akkor nagy eséllyel szerény személyemmel kell beérniük. Akár a hivatalos címen akár itt.

Az itt általam előbb leírtakat -mint írtam- kizárólag probléma megoldásra szeretnénk használni.

Nem a türelmetlenség miatt kérdeztem itt is. Egyrészt mostanra halmozódtak fel a problémák, másrészt most több időm van akár ezt a hasznos fórumot is nézni.

Néha nagyon hasznos hozzászólásai vannak a tisztelt fórumozóknak is. Hátha más is belefutott hasonlóba.

Sajnos mint másnak úgy nekem -mint a Dr.nő külső segítsége- sem korlátlan az időm.

Tisztelettel:

Katona Zsolt

Tisztelt Katona Zsolt!

Az Ön által leírtak lehetséges megoldásához segítség lenne egy távoli elérés, hogy megvizsgálhassuk mind a monitor, mind a Windows (képernyő, betűméret) beállításait. Valószínűsítjük, hogy a megjelenési problémát az okozhatja, hogy a jelenleg beállított képernyő felbontás nincs összhangban a betűméreten beállított módosítással. Az Ön által leírt felbontások mind 4:3-as képárnyban értendőek, amelyek viszont 16:9-es képarányban valóban torz képet eredményezhetnek.

A scanneléssel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy a programban lehetőség van nem csak tiff kiterjesztésben scannelni, illetve a tárolt kép mérete és minősége nagyban függ a scanner beállításaitól, így ezen beállításokat is szeretnénk átvizsgálni a távoli elérés folyamán. A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe és akkor lenne célszerű amikor nincs rendelés.

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

Zsolt50
Monday, October 27, 2014 4:33:08 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Erre való a napi mentés. 🙂

Én minden nap NAS-ra mentek. Bármikor naprakész a mentési állomány.

Ezt a sort csak azért írtam oda, hogy aki esetleg azért fél átállni az SSD-re mert félti az adatait, annak erre nincs oka.

Később írok a nyomtató sorsáról, annak akit érdekel.

Dr Bakos

Gratulálok, hogy felfedezte a klónozás rejtelmeit 🙂 .

Sajnos nálunk SSD váltás után InfoMix aktiválás után pár hónappal jelentkeztek gondok. Nem volt az új hardverról klón 😞 Így maradt a lassúság. Sajnos az egy hónapos ingyenes lehetőségről nem tudtunk, akkor körültekintőbben választjuk meg az átállás időpontját.

A nyomtatóról ha van tapasztalat azóta szívesen olvasnám.

Itt 2db Samsung ML-1640-et fogyasztottunk el meglepően jó össz.költség/lap aránnyal.

Mivel ezeket -szokás szerint- nem lehet már beszerezni egy régebbi, nagyteljesítményű HP LaserJet a kiszemelt áldozat.

Ha bejön szintén nagyon jó lesz a költség/lap aránya :)

A visual IxDokiból jól kezelhető csak apróbb kiegészítés kell még a papírtálcában.

Zsolt50
Monday, October 27, 2014 5:01:36 PM
Originally Posted by: rpetra 

Tisztelt Katona Zsolt!

Az Ön által leírtak lehetséges megoldásához segítség lenne egy távoli elérés, hogy megvizsgálhassuk mind a monitor, mind a Windows (képernyő, betűméret) beállításait. Valószínűsítjük, hogy a megjelenési problémát az okozhatja, hogy a jelenleg beállított képernyő felbontás nincs összhangban a betűméreten beállított módosítással. Az Ön által leírt felbontások mind 4:3-as képárnyban értendőek, amelyek viszont 16:9-es képarányban valóban torz képet eredményezhetnek.

A scanneléssel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy a programban lehetőség van nem csak tiff kiterjesztésben scannelni, illetve a tárolt kép mérete és minősége nagyban függ a scanner beállításaitól, így ezen beállításokat is szeretnénk átvizsgálni a távoli elérés folyamán. A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe és akkor lenne célszerű amikor nincs rendelés.

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

Ez elsősorban nem(csak) rajtam múlik. Amennyiben megfelel, holnap délelőtt meg tudom mondani mely időpont lenne jó.

Véleményem szerint a héten valamelyik nap kb. 11-14 között lenne jó időpont.

Ha megvan az időpont itt jelezhetem vagy a központi számon kérjem Önt?

Továbbá, szeretném megkérdezni, hogy a táv elérés során szükségük van-e a gondok bemutatására?

Ha igen az sem jelet gondot(sőt talán megnyugtatóbb volna), de kell egy kis idő felkészülni rá (nem én használom a programot én csak technikailag segítek).

Skype használata segítséget jelet-e Önöknek?

A betűméret azért nincs ideális összhangban a felbontással mert csak így sikerült azt elérni, hogy ne legyen túl apró képernyőn a betű. 4:3-as felbontást használtunk mert 4:3-as monitorunk volt. A 16:9-esesen 16:9-et használtunk nagy betűmérettel pár hónappal ezelőttig. Azóta kénytelenek vagyunk -részben az Önök javaslatára is- 4:3-ban használni a 16:9-es monitort mivel egy program frissítés után már több dolog nem látszódott a monitoron.

Nem ragozom, ezeket úgyis inkább látni kell és gondolom be is tudom mutatni mindegyiket.

TIFF: szintén Önöket megkeresve azt a választ kaptuk azért TIFF mert csak ez tud több oldalast. Ez tény. Más formátumot megnézem reggel ha engedi a betegforgalom. Biztosan lehet jobb scanner beállítás is, de a scennerelt képeket átnézve célszerűnek tartanám a szürkeárnyalatos színmélységet.

De ezeket szintén próbálom bemutatni majd. Sajnos papír alapú lelet nem biztos, hogy lesz. Próbálok azért félretetetni néhányat.

Zsolt50
Tuesday, October 28, 2014 8:34:57 AM
Originally Posted by: rpetra 

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

A holnapi nap 2014.10.29 14.00 megfelelő lenne Önnek/Önöknek?

Természetesen a központi számukon is egyeztethetünk amennyiben ez szükséges.

Reggel sikerült megnéznem a hozott lelet beolvasását. Sajnos nem találtam lehetőséget a fájlformátum megváltoztatására.

Lehetséges, hogy nem látszik a kényszerű felbontás miatt, de nyilván én is elnézhettem valamit.

Közben támadt egy ötletem amire az aszisztencia is rávehető: grafikus lelet elindítása, IxDoki tálcára, más programmal

scannerelés, mentés JPG, IxDoki vissza, beolvasás fájlból. Nyilván ez csak végszükségként mivel nekünk is könnyebb lenne ha programból működne. Sajnos kipróbálni már nem tudtam mert lassan elkezdődött a rendelés.

Szívesen venném a reagálását, hogy a fenti ötlet kivitelezhető-e vagy valami miatt nagy buktatókat tartalmaz.

Áthoztam még kérdést az előző hozzászólásból, hogy egy helyen legyen:

Továbbá, szeretném megkérdezni, hogy a táv elérés során szükségük van-e a gondok bemutatására?

Ha igen az sem jelet gondot(sőt talán megnyugtatóbb volna), de kell egy kis idő felkészülni rá (nem én használom a programot én csak technikailag segítek).

Skype használata segítséget jelet-e Önöknek?

Köszönettel:

Katona Zsolt

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 28, 2014 8:50:10 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: rpetra 

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

A holnapi nap 2014.10.29 14.00 megfelelő lenne Önnek/Önöknek?

Természetesen a központi számukon is egyeztethetünk amennyiben ez szükséges.

Reggel sikerült megnéznem a hozott lelet beolvasását. Sajnos nem találtam lehetőséget a fájlformátum megváltoztatására.

Lehetséges, hogy nem látszik a kényszerű felbontás miatt, de nyilván én is elnézhettem valamit.

Közben támadt egy ötletem amire az aszisztencia is rávehető: grafikus lelet elindítása, IxDoki tálcára, más programmal

scannerelés, mentés JPG, IxDoki vissza, beolvasás fájlból. Nyilván ez csak végszükségként mivel nekünk is könnyebb lenne ha programból működne. Sajnos kipróbálni már nem tudtam mert lassan elkezdődött a rendelés.

Szívesen venném a reagálását, hogy a fenti ötlet kivitelezhető-e vagy valami miatt nagy buktatókat tartalmaz.

Áthoztam még kérdést az előző hozzászólásból, hogy egy helyen legyen:

Továbbá, szeretném megkérdezni, hogy a táv elérés során szükségük van-e a gondok bemutatására?

Ha igen az sem jelet gondot(sőt talán megnyugtatóbb volna), de kell egy kis idő felkészülni rá (nem én használom a programot én csak technikailag segítek).

Skype használata segítséget jelet-e Önöknek?

Köszönettel:

Katona Zsolt

A távoli elérés időpont számunkra is megfelelő és mindenképen hasznos, ha a jelzett problémákat meg tudják mutatni.

Az Ön által leírt scanner lehetőség megoldást jelenthet, de meg próbáljuk úgy megoldani a beállítást, hogy ne kelljen ehhez folyamodnunk.

Skype-ra nincs lehetőség ezért kérem pü-ben vagy e-mailben adjon meg egy elérhetőséget ahol a holnapi nap folyamán keresni tudjuk.

K Bálint
Tuesday, October 28, 2014 8:54:45 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: rpetra 

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

A holnapi nap 2014.10.29 14.00 megfelelő lenne Önnek/Önöknek?

Természetesen a központi számukon is egyeztethetünk amennyiben ez szükséges.

Reggel sikerült megnéznem a hozott lelet beolvasását. Sajnos nem találtam lehetőséget a fájlformátum megváltoztatására.

Lehetséges, hogy nem látszik a kényszerű felbontás miatt, de nyilván én is elnézhettem valamit.

Közben támadt egy ötletem amire az aszisztencia is rávehető: grafikus lelet elindítása, IxDoki tálcára, más programmal

scannerelés, mentés JPG, IxDoki vissza, beolvasás fájlból. Nyilván ez csak végszükségként mivel nekünk is könnyebb lenne ha programból működne. Sajnos kipróbálni már nem tudtam mert lassan elkezdődött a rendelés.

Szívesen venném a reagálását, hogy a fenti ötlet kivitelezhető-e vagy valami miatt nagy buktatókat tartalmaz.

Áthoztam még kérdést az előző hozzászólásból, hogy egy helyen legyen:

Továbbá, szeretném megkérdezni, hogy a táv elérés során szükségük van-e a gondok bemutatására?

Ha igen az sem jelet gondot(sőt talán megnyugtatóbb volna), de kell egy kis idő felkészülni rá (nem én használom a programot én csak technikailag segítek).

Skype használata segítséget jelet-e Önöknek?

Köszönettel:

Katona Zsolt

A távoli elérés időpont számunkra is megfelelő és mindenképen hasznos, ha a jelzett problémákat meg tudják mutatni.

Az Ön által leírt scanner lehetőség megoldást jelenthet, de meg próbáljuk úgy megoldani a beállítást, hogy ne kelljen ehhez folyamodnunk.

Skype-ra nincs lehetőség ezért kérem pü-ben vagy e-mailben adjon meg egy elérhetőséget ahol a holnapi nap folyamán keresni tudjuk.

dr.Kovács József
Tuesday, October 28, 2014 11:55:11 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: rpetra 

Tisztelt Katona Zsolt!

Az Ön által leírtak lehetséges megoldásához segítség lenne egy távoli elérés, hogy megvizsgálhassuk mind a monitor, mind a Windows (képernyő, betűméret) beállításait. Valószínűsítjük, hogy a megjelenési problémát az okozhatja, hogy a jelenleg beállított képernyő felbontás nincs összhangban a betűméreten beállított módosítással. Az Ön által leírt felbontások mind 4:3-as képárnyban értendőek, amelyek viszont 16:9-es képarányban valóban torz képet eredményezhetnek.

A scanneléssel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy a programban lehetőség van nem csak tiff kiterjesztésben scannelni, illetve a tárolt kép mérete és minősége nagyban függ a scanner beállításaitól, így ezen beállításokat is szeretnénk átvizsgálni a távoli elérés folyamán. A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe és akkor lenne célszerű amikor nincs rendelés.

Kérem visszajelzését, mikor lenne ez alkalmas az Ön számára.

Ez elsősorban nem(csak) rajtam múlik. Amennyiben megfelel, holnap délelőtt meg tudom mondani mely időpont lenne jó.

Véleményem szerint a héten valamelyik nap kb. 11-14 között lenne jó időpont.

Ha megvan az időpont itt jelezhetem vagy a központi számon kérjem Önt?

Továbbá, szeretném megkérdezni, hogy a táv elérés során szükségük van-e a gondok bemutatására?

Ha igen az sem jelet gondot(sőt talán megnyugtatóbb volna), de kell egy kis idő felkészülni rá (nem én használom a programot én csak technikailag segítek).

Skype használata segítséget jelet-e Önöknek?

A betűméret azért nincs ideális összhangban a felbontással mert csak így sikerült azt elérni, hogy ne legyen túl apró képernyőn a betű. 4:3-as felbontást használtunk mert 4:3-as monitorunk volt. A 16:9-esesen 16:9-et használtunk nagy betűmérettel pár hónappal ezelőttig. Azóta kénytelenek vagyunk -részben az Önök javaslatára is- 4:3-ban használni a 16:9-es monitort mivel egy program frissítés után már több dolog nem látszódott a monitoron.

Nem ragozom, ezeket úgyis inkább látni kell és gondolom be is tudom mutatni mindegyiket.

TIFF: szintén Önöket megkeresve azt a választ kaptuk azért TIFF mert csak ez tud több oldalast. Ez tény. Más formátumot megnézem reggel ha engedi a betegforgalom. Biztosan lehet jobb scanner beállítás is, de a scennerelt képeket átnézve célszerűnek tartanám a szürkeárnyalatos színmélységet.

De ezeket szintén próbálom bemutatni majd. Sajnos papír alapú lelet nem biztos, hogy lesz. Próbálok azért félretetetni néhányat.

Egy darab A4-es scnannelt lap mennyi helyet foglal jelenleg?


dr.Kovács József
Similar Topics
Users browsing this topic