Kharon
Monday, March 23, 2015 10:03:58 AM
Originally Posted by: henrik 

Üdvözlök Mindenkit!

Lenne hozzátok egy hatalmas nagy kérdésem a(z) visual ixdoki programmal kapcsolatban.

Nos, a probléma az az hogy nem indul el a program. Amikor ugyanis el szeretném indítani a parancsikonra kattintva kidob egy hiba üzenetet (Hibás név vagy élesítés) tulajdonképpen nem tudom hogy mit kezdjek ezzel az üzenettel viszont nagyon fontos lenne a programot használnom.

Előzmények!

- A PC-n amin a program telepíve van egy partíció össze vonás történt, valamint ezt követően le futtattam egy tisztító programot (ccleaner-t) a (szerintem) rossz beállításokkal.

A kérdésem:

Tudnátok-e nekem olyan megoldást vagy alternatívát javasolni/tanácsolni ami viszonylag gyors és nem kerülne nekem illetve a rendelőnek pénzbe?

Valamint az lenne még a legnagyobb probléma hogy az elődöm (az előttem itt dolgozó rendszergazda) nem tudott nekem erről a programról egy telepítő cd-t adni, mivel elmondása szerint az ő elődeinek sem volt.

Mindenkinek aki tud ebben nekem segíteni annak előre is nagyon köszönöm, mivel az ügy elég sürgős lenne a hétfői munkanap miatt.

Tisztelettel:

Henrik.

Távoli eléréssel kollégánk sikeresen megoldotta a problémát.

Gál Andi
Tuesday, April 14, 2015 4:36:39 PM
Sanval 10 mg. buborékcsomagolásban 20x

Alatta a recepten: Ellátva:22 napra

Varga Sándor
Tuesday, April 14, 2015 4:56:41 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Sanval 10 mg. buborékcsomagolásban 20x

Alatta a recepten: Ellátva:22 napra

Ez egy nem támogatott készítmény, ezért a törzsben nem számolhatóként szerepel. Ilyenkor a beírt adagoláshoz "kézzel" kell beírni az ellátva dátumot. Ha volt már ilyen készítmény ezzel az adagolással felírva, akkor az előzőből felíráskor megadott dátum alapján számolja a program az ellátva adatot. Ha ez valamiért nem jó, átírható az ellátva dátum, és onnantól azzal az értékkel számol a program.

A másik lehetőség az ilyen gyógyszereknél, hogy a név és a megjegyzés között megjelenő kiszerelés gombra kattintva megadják a kiszerelést. Innentől számolhatóvá válik, és a megadott adagolásnak megfelelően számolja a program az ellátva adatot.


Varga Sándor
drbeata
Thursday, April 16, 2015 7:35:28 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Törökbálint 

Sanval 10 mg. buborékcsomagolásban 20x

Alatta a recepten: Ellátva:22 napra

Ez egy nem támogatott készítmény, ezért a törzsben nem számolhatóként szerepel. Ilyenkor a beírt adagoláshoz "kézzel" kell beírni az ellátva dátumot. Ha volt már ilyen készítmény ezzel az adagolással felírva, akkor az előzőből felíráskor megadott dátum alapján számolja a program az ellátva adatot. Ha ez valamiért nem jó, átírható az ellátva dátum, és onnantól azzal az értékkel számol a program.

A másik lehetőség az ilyen gyógyszereknél, hogy a név és a megjegyzés között megjelenő kiszerelés gombra kattintva megadják a kiszerelést. Innentől számolhatóvá válik, és a megadott adagolásnak megfelelően számolja a program az ellátva adatot.

Kedves Vargas!

Ez mióta működik? Két és fél év alatt, mióta felhasználók vagyunk, eddig senki nem tudta az asszisztensemnek ezt megmondani, pedig többször rákérdezett.

Még egyszer köszönöm.

Mező Beáta

dr.Kovács József
Thursday, April 16, 2015 9:08:26 AM
Originally Posted by: drbeata 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Törökbálint 

Sanval 10 mg. buborékcsomagolásban 20x

Alatta a recepten: Ellátva:22 napra

Ez egy nem támogatott készítmény, ezért a törzsben nem számolhatóként szerepel. Ilyenkor a beírt adagoláshoz "kézzel" kell beírni az ellátva dátumot. Ha volt már ilyen készítmény ezzel az adagolással felírva, akkor az előzőből felíráskor megadott dátum alapján számolja a program az ellátva adatot. Ha ez valamiért nem jó, átírható az ellátva dátum, és onnantól azzal az értékkel számol a program.

A másik lehetőség az ilyen gyógyszereknél, hogy a név és a megjegyzés között megjelenő kiszerelés gombra kattintva megadják a kiszerelést. Innentől számolhatóvá válik, és a megadott adagolásnak megfelelően számolja a program az ellátva adatot.

Kedves Vargas!

Ez mióta működik? Két és fél év alatt, mióta felhasználók vagyunk, eddig senki nem tudta az asszisztensemnek ezt megmondani, pedig többször rákérdezett.

Még egyszer köszönöm.

Mező Beáta

Régóta működik. Halkan megjegyzem el kellene olvasni a verzióváltó leveleket (benne volt)...:-$


dr.Kovács József
drbeata
Thursday, April 16, 2015 9:49:39 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: drbeata 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Törökbálint 

Sanval 10 mg. buborékcsomagolásban 20x

Alatta a recepten: Ellátva:22 napra

Ez egy nem támogatott készítmény, ezért a törzsben nem számolhatóként szerepel. Ilyenkor a beírt adagoláshoz "kézzel" kell beírni az ellátva dátumot. Ha volt már ilyen készítmény ezzel az adagolással felírva, akkor az előzőből felíráskor megadott dátum alapján számolja a program az ellátva adatot. Ha ez valamiért nem jó, átírható az ellátva dátum, és onnantól azzal az értékkel számol a program.

A másik lehetőség az ilyen gyógyszereknél, hogy a név és a megjegyzés között megjelenő kiszerelés gombra kattintva megadják a kiszerelést. Innentől számolhatóvá válik, és a megadott adagolásnak megfelelően számolja a program az ellátva adatot.

Kedves Vargas!

Ez mióta működik? Két és fél év alatt, mióta felhasználók vagyunk, eddig senki nem tudta az asszisztensemnek ezt megmondani, pedig többször rákérdezett.

Még egyszer köszönöm.

Mező Beáta

Régóta működik. Halkan megjegyzem el kellene olvasni a verzióváltó leveleket (benne volt)...:-$

szólok az asszisztensemnek....

medicinke
Wednesday, April 22, 2015 1:05:03 PM
Felgyűlt bennem néhány kérdés / kérés, azt szeretném megosztani.

1, Az OEP jelentés küldésnél kell még a Floppy-s rész? Ha ott kell, hogy maradjon, akkor nem lehetne legalább az E-Jelentés gomb alapértelmezetten kiválasztva?

2, Az ajánlott időnél hosszabb táppénz lezárásakor a program figyelmeztet, hogy túlléptem az ajánlott időt. Ilyenkor azonban már nem sok értelme van, nem írhatom ki egy hónappal korábbanra. Ha fontos ez a figyelmeztetés, nem lenne logikusabb az időhatár átlépésekor, a TP papír nyomtatásakor a figyelmeztetés?

3, A Centrumlabtól emailben érkeztetjük a laborleleteket. A pár nappal később érkező HbA1c-t azonban már nem emeli át a program, akkor sem, ha az adott időszakot újra érkeztetjük. A HbA1c mellett így mindig a "folyamatban" marad. Ezt lehet valahogy orvosolni?

4, Aktuálisan így kézzel írjuk be a HbA1c-t. A laborbevitelnél, a M gombot választva kell az adott dátumot kikeresni és oda beírni. A dátumok azonban növekvő sorrendben vannak, így egy régi betegnél egy csomót kell görgetni. Nem lehetne itt a korábbi laborok listája csökkenő sorrendben?

5, a,

A lézernyomtató toneréhez 3 ezer forintos újratöltést vettem. Minden oké vele, kivéve, hogy a Courier betűtípust vékonyan nyomtatja. A beutalókon átállítottam a betűtípust, de egy csomó helyen ezt nem lehet (jogsi, NRSZH, stb.). Van mód az általánosan használt alapértelmezett betűtípust másikra állítani?

b,

A laborkérőn a két oszlopban kért vizsgálatok között a távolság csak Courierrel állandó. Itt nem TAB-ok vannak a két oszlop között? Meg lehet oldani, hogy más betűtípusnál is két szabályos oszlopba rendeződjenek a kért vizsgálatok?

Ez a probléma egyébként áthidalható vastagra állított Courierrel, de az a, pont nem.

Köszönöm.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 22, 2015 1:38:05 PM
Originally Posted by: medicinke 

Felgyűlt bennem néhány kérdés / kérés, azt szeretném megosztani.

1, Az OEP jelentés küldésnél kell még a Floppy-s rész? Ha ott kell, hogy maradjon, akkor nem lehetne legalább az E-Jelentés gomb alapértelmezetten kiválasztva?

2, Az ajánlott időnél hosszabb táppénz lezárásakor a program figyelmeztet, hogy túlléptem az ajánlott időt. Ilyenkor azonban már nem sok értelme van, nem írhatom ki egy hónappal korábbanra. Ha fontos ez a figyelmeztetés, nem lenne logikusabb az időhatár átlépésekor, a TP papír nyomtatásakor a figyelmeztetés?

3, A Centrumlabtól emailben érkeztetjük a laborleleteket. A pár nappal később érkező HbA1c-t azonban már nem emeli át a program, akkor sem, ha az adott időszakot újra érkeztetjük. A HbA1c mellett így mindig a "folyamatban" marad. Ezt lehet valahogy orvosolni?

4, Aktuálisan így kézzel írjuk be a HbA1c-t. A laborbevitelnél, a M gombot választva kell az adott dátumot kikeresni és oda beírni. A dátumok azonban növekvő sorrendben vannak, így egy régi betegnél egy csomót kell görgetni. Nem lehetne itt a korábbi laborok listája csökkenő sorrendben?

5, a,

A lézernyomtató toneréhez 3 ezer forintos újratöltést vettem. Minden oké vele, kivéve, hogy a Courier betűtípust vékonyan nyomtatja. A beutalókon átállítottam a betűtípust, de egy csomó helyen ezt nem lehet (jogsi, NRSZH, stb.). Van mód az általánosan használt alapértelmezett betűtípust másikra állítani?

b,

A laborkérőn a két oszlopban kért vizsgálatok között a távolság csak Courierrel állandó. Itt nem TAB-ok vannak a két oszlop között? Meg lehet oldani, hogy más betűtípusnál is két szabályos oszlopba rendeződjenek a kért vizsgálatok?

Ez a probléma egyébként áthidalható vastagra állított Courierrel, de az a, pont nem.

Köszönöm.

Tisztelt "Medicinke"!

Köszönjük javaslatait, melyek közül vannak olyanok amelyeket a fejlesztő kollégák meg fognak valósítani az elkövetkezendő verziók valamelyikében, és vannak olyanok amelyek sajnos nem megoldhatóak.

Amelyek verzióban publikálásra kerülnek majd az 1-es, 2-es és 4-es pont.

A 3-as ponthoz szükségünk lenne egy -két minta leletre e-mailben (infomix@infomix.hu), hogy ellenőrizni tudjuk a program működését.

Az 5-ös pont sajnos nem megoldható, mert rögzített szélességű/arányos betűtípus kell, mert egy másfajta betűtípus rövidebb még akkor is ha mondjuk 50 karakterre kiegészítjük szóközökkel, tehát pl. egy hosszabb szöveg után lehet elég az egy TAB, de egy rövidebb után már kettő kellene.

medicinke
Wednesday, April 22, 2015 1:54:28 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: medicinke 

Felgyűlt bennem néhány kérdés / kérés, azt szeretném megosztani.

1, Az OEP jelentés küldésnél kell még a Floppy-s rész? Ha ott kell, hogy maradjon, akkor nem lehetne legalább az E-Jelentés gomb alapértelmezetten kiválasztva?

2, Az ajánlott időnél hosszabb táppénz lezárásakor a program figyelmeztet, hogy túlléptem az ajánlott időt. Ilyenkor azonban már nem sok értelme van, nem írhatom ki egy hónappal korábbanra. Ha fontos ez a figyelmeztetés, nem lenne logikusabb az időhatár átlépésekor, a TP papír nyomtatásakor a figyelmeztetés?

3, A Centrumlabtól emailben érkeztetjük a laborleleteket. A pár nappal később érkező HbA1c-t azonban már nem emeli át a program, akkor sem, ha az adott időszakot újra érkeztetjük. A HbA1c mellett így mindig a "folyamatban" marad. Ezt lehet valahogy orvosolni?

4, Aktuálisan így kézzel írjuk be a HbA1c-t. A laborbevitelnél, a M gombot választva kell az adott dátumot kikeresni és oda beírni. A dátumok azonban növekvő sorrendben vannak, így egy régi betegnél egy csomót kell görgetni. Nem lehetne itt a korábbi laborok listája csökkenő sorrendben?

5, a,

A lézernyomtató toneréhez 3 ezer forintos újratöltést vettem. Minden oké vele, kivéve, hogy a Courier betűtípust vékonyan nyomtatja. A beutalókon átállítottam a betűtípust, de egy csomó helyen ezt nem lehet (jogsi, NRSZH, stb.). Van mód az általánosan használt alapértelmezett betűtípust másikra állítani?

b,

A laborkérőn a két oszlopban kért vizsgálatok között a távolság csak Courierrel állandó. Itt nem TAB-ok vannak a két oszlop között? Meg lehet oldani, hogy más betűtípusnál is két szabályos oszlopba rendeződjenek a kért vizsgálatok?

Ez a probléma egyébként áthidalható vastagra állított Courierrel, de az a, pont nem.

Köszönöm.

Tisztelt "Medicinke"!

Köszönjük javaslatait, melyek közül vannak olyanok amelyeket a fejlesztő kollégák meg fognak valósítani az elkövetkezendő verziók valamelyikében, és vannak olyanok amelyek sajnos nem megoldhatóak.

Amelyek verzióban publikálásra kerülnek majd az 1-es, 2-es és 4-es pont.

A 3-as ponthoz szükségünk lenne egy -két minta leletre e-mailben (infomix@infomix.hu), hogy ellenőrizni tudjuk a program működését.

Az 5-ös pont sajnos nem megoldható, mert rögzített szélességű/arányos betűtípus kell, mert egy másfajta betűtípus rövidebb még akkor is ha mondjuk 50 karakterre kiegészítjük szóközökkel, tehát pl. egy hosszabb szöveg után lehet elég az egy TAB, de egy rövidebb után már kettő kellene.

Szuper.

Küldök akkor két emailt.

A TAB-os rész kevésbé lényeges, ezek szerint nincs olyan nem fix tab, mint a Wordben mondjuk.

Annyit sem lehet, hogy opcionálisan a rendszer alapértelmezett betűtípusát lehessen Courier-ről Courier Bold-ra állítani? Vagy ez macerás és csak az én kínom?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 22, 2015 3:06:28 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: medicinke 

Felgyűlt bennem néhány kérdés / kérés, azt szeretném megosztani.

1, Az OEP jelentés küldésnél kell még a Floppy-s rész? Ha ott kell, hogy maradjon, akkor nem lehetne legalább az E-Jelentés gomb alapértelmezetten kiválasztva?

2, Az ajánlott időnél hosszabb táppénz lezárásakor a program figyelmeztet, hogy túlléptem az ajánlott időt. Ilyenkor azonban már nem sok értelme van, nem írhatom ki egy hónappal korábbanra. Ha fontos ez a figyelmeztetés, nem lenne logikusabb az időhatár átlépésekor, a TP papír nyomtatásakor a figyelmeztetés?

3, A Centrumlabtól emailben érkeztetjük a laborleleteket. A pár nappal később érkező HbA1c-t azonban már nem emeli át a program, akkor sem, ha az adott időszakot újra érkeztetjük. A HbA1c mellett így mindig a "folyamatban" marad. Ezt lehet valahogy orvosolni?

4, Aktuálisan így kézzel írjuk be a HbA1c-t. A laborbevitelnél, a M gombot választva kell az adott dátumot kikeresni és oda beírni. A dátumok azonban növekvő sorrendben vannak, így egy régi betegnél egy csomót kell görgetni. Nem lehetne itt a korábbi laborok listája csökkenő sorrendben?

5, a,

A lézernyomtató toneréhez 3 ezer forintos újratöltést vettem. Minden oké vele, kivéve, hogy a Courier betűtípust vékonyan nyomtatja. A beutalókon átállítottam a betűtípust, de egy csomó helyen ezt nem lehet (jogsi, NRSZH, stb.). Van mód az általánosan használt alapértelmezett betűtípust másikra állítani?

b,

A laborkérőn a két oszlopban kért vizsgálatok között a távolság csak Courierrel állandó. Itt nem TAB-ok vannak a két oszlop között? Meg lehet oldani, hogy más betűtípusnál is két szabályos oszlopba rendeződjenek a kért vizsgálatok?

Ez a probléma egyébként áthidalható vastagra állított Courierrel, de az a, pont nem.

Köszönöm.

Tisztelt "Medicinke"!

Köszönjük javaslatait, melyek közül vannak olyanok amelyeket a fejlesztő kollégák meg fognak valósítani az elkövetkezendő verziók valamelyikében, és vannak olyanok amelyek sajnos nem megoldhatóak.

Amelyek verzióban publikálásra kerülnek majd az 1-es, 2-es és 4-es pont.

A 3-as ponthoz szükségünk lenne egy -két minta leletre e-mailben (infomix@infomix.hu), hogy ellenőrizni tudjuk a program működését.

Az 5-ös pont sajnos nem megoldható, mert rögzített szélességű/arányos betűtípus kell, mert egy másfajta betűtípus rövidebb még akkor is ha mondjuk 50 karakterre kiegészítjük szóközökkel, tehát pl. egy hosszabb szöveg után lehet elég az egy TAB, de egy rövidebb után már kettő kellene.

Szuper.

Küldök akkor két emailt.

A TAB-os rész kevésbé lényeges, ezek szerint nincs olyan nem fix tab, mint a Wordben mondjuk.

Annyit sem lehet, hogy opcionálisan a rendszer alapértelmezett betűtípusát lehessen Courier-ről Courier Bold-ra állítani? Vagy ez macerás és csak az én kínom?

Azoknál a formátumoknál amelyek nem rendelkeznek külön tervező felülettel nincs lehetőség a betűtípus módosítására.

dr.Kovács József
Wednesday, April 22, 2015 3:47:19 PM
Originally Posted by: medicinke 

Felgyűlt bennem néhány kérdés / kérés, azt szeretném megosztani.

4, Aktuálisan így kézzel írjuk be a HbA1c-t. A laborbevitelnél, a M gombot választva kell az adott dátumot kikeresni és oda beírni. A dátumok azonban növekvő sorrendben vannak, így egy régi betegnél egy csomót kell görgetni. Nem lehetne itt a korábbi laborok listája csökkenő sorrendben?

Ezt a pontot én is örömmel látnám, korábban már jeleztem, ígéretet is kaptam rá.


dr.Kovács József
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, April 23, 2015 11:56:11 AM
Szeretném megkérdezni, hogy hol tudom beállítani azt, hogy a "Lekérdezés"-nél lekérdezhessem a hozott leletet és a kórházi kezelést ?

KGY orvosi igazolás nyomtatáskor a beteg adatai olvashatóan nyomtatódik, a gyógyszerek megnevezése, stb. ami a táblázatba íródik az alig olvashatóan halvány, hol tudok ezen állítani?

Köszönöm szépen a választ !

szviktor
Thursday, April 23, 2015 3:01:18 PM
Originally Posted by: Ilona 

Szeretném megkérdezni, hogy hol tudom beállítani azt, hogy a "Lekérdezés"-nél lekérdezhessem a hozott leletet és a kórházi kezelést ?

KGY orvosi igazolás nyomtatáskor a beteg adatai olvashatóan nyomtatódik, a gyógyszerek megnevezése, stb. ami a táblázatba íródik az alig olvashatóan halvány, hol tudok ezen állítani?

Köszönöm szépen a választ !

A közgógy igazolás nem állítható mert ez egy fix formula itt a nyomtatón múlik, hogy mennyire olvasható a nyomtatott szöveg, esetleg meg kellene nézni, hogy nincs-e beállítva festéktakarékos üzemmód a nyomtató beállításai között.

A lekérdezés úgy állítható be, hogy a lekérdezést kell elindítani ekkor megjelenik egy „Szövegtulajdonságok” panel itt az első választási lehetőséggel kell élni „Alapbeállítások” ennek hatására megfog jelenni egy „Lekérdezés testreszabása” ablak. A megjelenő ablakon a „spec” gomb megnyomásával állítható be az Ön által keresett beállítás. A beállításokat „Az eszközszor”Lekérdezés” gombja lenyitáskor a következő ágak jelenek meg” És az itt kipipázott menük pontok fognak megjelenni a listában.

Ha esetleg nem sikerül beállítani a lekérdezést akkor kérem hívjon a központi számon(061/214-5063) és kollégáim segítenek a beállításban.


Üdv: Szabó Viktor
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 24, 2015 9:47:35 AM
Köszönöm szépen ! Sikerült megoldanom az Önök leírása alapján ! 🙂
medicinke
Monday, April 27, 2015 11:11:13 AM
Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: Ilona 

Szeretném megkérdezni, hogy hol tudom beállítani azt, hogy a "Lekérdezés"-nél lekérdezhessem a hozott leletet és a kórházi kezelést ?

KGY orvosi igazolás nyomtatáskor a beteg adatai olvashatóan nyomtatódik, a gyógyszerek megnevezése, stb. ami a táblázatba íródik az alig olvashatóan halvány, hol tudok ezen állítani?

Köszönöm szépen a választ !

A közgógy igazolás nem állítható mert ez egy fix formula itt a nyomtatón múlik, hogy mennyire olvasható a nyomtatott szöveg, esetleg meg kellene nézni, hogy nincs-e beállítva festéktakarékos üzemmód a nyomtató beállításai között.

A lekérdezés úgy állítható be, hogy a lekérdezést kell elindítani ekkor megjelenik egy „Szövegtulajdonságok” panel itt az első választási lehetőséggel kell élni „Alapbeállítások” ennek hatására megfog jelenni egy „Lekérdezés testreszabása” ablak. A megjelenő ablakon a „spec” gomb megnyomásával állítható be az Ön által keresett beállítás. A beállításokat „Az eszközszor”Lekérdezés” gombja lenyitáskor a következő ágak jelenek meg” És az itt kipipázott menük pontok fognak megjelenni a listában.

Ha esetleg nem sikerül beállítani a lekérdezést akkor kérem hívjon a központi számon(061/214-5063) és kollégáim segítenek a beállításban.

A nyomtatási hiba szerintem ugyanaz mint nálam, utántöltött toner a Couriert halványan nyomtatja.

Ezt a lekérdezés beállítást nem ismertem, pedig szuper.

TomposG
Monday, May 4, 2015 8:15:48 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy jogosítvány alkalmassági véleménynél a megjegyzés rovatba a naplószám és a kategória mellé automatikusan beemelje a program a 9 jegyű ÁNTSz azonosítót? Időnként lefelejtjük...

Tompos G.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 4, 2015 8:32:38 AM
Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy jogosítvány alkalmassági véleménynél a megjegyzés rovatba a naplószám és a kategória mellé automatikusan beemelje a program a 9 jegyű ÁNTSZ azonosítót? Időnként lefelejtjük...

Tompos G.

Tisztelt Tompos Dr.!

Meg kellene nézni, hogy a Rendszer / Nyomtatásikép kialakítása menüpontban a Fejléc fülön, a Szerkesztett fejlécnél látható-e az ANTSZ kód. Ha itt be van írva, akkor nem kell minden alkalommal külön beemelni, hanem automatikusan rányomtatódik a jogosítvány alkalmassági véleményre.

UserPostedImage

TomposG
Monday, May 4, 2015 9:08:58 AM
Köszönöm!

Nem volt bejelölve, kipróbáljuk!

Tompos G.

Fehérvári
Friday, May 8, 2015 12:04:22 PM
Azt szeretném megkérdezni,hogy tudja-e valaki,hogy a praxisba vételről az igazolást ha kinyomjuk,mit kell vele csinálni,itt marad nálunk,vagy adjuk oda a paciensnek.

Köszönöm

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, May 8, 2015 12:18:42 PM
Originally Posted by: Fehérvári 

Azt szeretném megkérdezni,hogy tudja-e valaki,hogy a praxisba vételről az igazolást ha kinyomjuk,mit kell vele csinálni,itt marad nálunk,vagy adjuk oda a paciensnek.

Köszönöm

3/A. § (1) A háziorvos választása a választani kívánt háziorvosnál történő jelentkezéssel veszi kezdetét. Ha a háziorvos a jelentkezést elfogadja, az őt választó személy (a továbbiakban: jelentkező személy) Társadalombiztosítási Azonosító Jelét nyilvántartásba veszi, és igazolást állít ki a jelentkező személy részére arról, hogy háziorvosi ellátását vállalta. Az igazoláson fel kell tüntetni a háziorvos nevét, a háziorvosi szolgáltató rendelőjének címét és telefonszámát.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 11, 2015 1:35:47 PM
Tisztelt Infomix!

Mai napon kaptam meg a számlát az Ixdoki program éves karbantartási díjáról. Megkapta a szememet, hogy ez az összeg az idén már 6 számjegyű. Ennek kapcsán visszanéztem az elmúlt éveket:

2010: 81 875 ft

2011: 85 625 ft

2012: 90 805 ft

2013: 95 885 ft

2014: 99 314 ft

2015: 101 092 ft

Látható, hogy 5 év alatt 20 ezer forinttal emelkedett az összeg, ami nem kevés. (18%)

Kérem tájékoztassanak, hogy mitől függ, hogy mennyivel emelkedik a szolgáltatás díjja, illetve egyáltalán miért emelkedik?

Valószínűleg benne van a szerződésünkben, de mivel már 2006 óta vagyok Ixdoki felhasználó. a szerződést hiába kerestem itthon.

Nem kötözködni akarok, de ha ez a díj infláció követő, mint pl az autó kötelező biztosítása, akkor nem kellene esetleg először levélben tisztázni, hogy ez az emelkedett díj nekem még elfogadható-e?

Évek óta csak a kiállított számlát kapom, egyre emelkedő összegről.

Bár nem akarok itt elégedetlenségi hullámokat kelteni, de az elmúlt években az emelkedő díjakkal szemben nem tapasztalom az emelkedő szolgáltatási színvonalat.

- A beküldött javaslataim sorra azt a minősítést kapják, hogy majd a fejlesztő kollegák megvizsgálják, hogy hogyan lehet beépíteni a programba. Azóta is vizsgálják...

- A megvásárolt scanneremet nem tudták a programhoz illeszteni, most árulom a jofogás.hu-n

- A HP tintasugaras printeremmel önök szerint nem lehet receptet nyomtatni, ebben sem tudtak segíteni, nekem kellett hosszú órák próbálkozásával beállítani, azóta is szépen nyomtatja a recepteket.

Várom válaszukat:

Dr Bakos János

Somogyi László
Monday, May 11, 2015 2:54:52 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Várom válaszukat:

Dr Bakos János

Előre bocsájtom, hogy én rendszergazda vagyok, a praxist a feleségem viszi.

Nekem ugyan nem dolgom az Infomixet védeni, majd ők válaszolnak azt, amit akarnak, de néhány furcsaságra felhívnám a figyelmedet!

Az Infomix egy rendelői szoftvert gyártó és forgalmazó cég.

Nem kérheted rajta számon, hogy nem állítják be neked a nyomtatódat. Így is sokat tettek a felhasználóbarát beállítási lehetőségekkel ez ügyben. Tegnap állítottam be éppen egy új nyomtatót a vonalkódhoz, néhány kattintás és kettő darab próba recept volt az egész, talán 3 perc. (az elején az OKI nyomtató egy tévedés volt, azt aláírom, nekem is volt akkor bajom vele, de ez már nincs) Mindenesetre olyan könnyűre programozták ezt a vonalkód históriát, amennyire csak lehetett, hogy egy orvos/nővér is meg tudja csinálni.

A szkenner illesztése nem tudom, miért nem sikerült, nincs bővebb infóm, de ott is az a helyzet, hogy nem programozói feladat. Hogy pontosabb legyek, lehet, hogy olyan programhoz kellene nyúlni, a te speciális esetedben, amihez nem lehet Infomix oldalról.

Amikről eddig beszéltünk, azok tipikusan rendszergazdai feladatok. A programozó és a rendszergazda az két különböző állatfajta. Mint ahogy az orvoslás területei, az informatikai kompetenciák is hasonlóan széles skálán mozognak.

Persze rendszergazdára sajnáljátok sokan a pénzt, "majd a táppénzes Pista gyerek megcsinálja, az úgyis egész nap fészbukozik, ért a géphez" vagy pedig az Infomixet szidjátok, akinek meg nem dolga, de ahhoz képest sokat megtesz!

Azt még szeretném megkérdezni, hogy a HP tintás nyomtatód mennyi idő alatt dob ki egy vonalkódos receptet?

Amiben igazad van: a kommunikáció lehetne jobb. Nekem is van beragadt javaslatom, amiről nincs visszajelzés, ezek főleg apróságok, de akkor is vissza kellene jeleznie a cégnek felénk, hogy ha nem megvalósítható. Legutóbbi esetemben viszont visszakaptam, hogy nem megvalósítható, de aztán addig érveltem, amíg egy héten belül megvalósult, és jó lett mindenkinek. Szóval, ha fontos az a javaslatod, akkor üsd a vasat és érvelj!

Ár/érték arányban teljesen rendben van a mostani éves díj. Sokszor a színvonal megőrzése is probléma, rengeteg költség emelkedik szépen a háttérben, de nekem nem tisztem erről beszélni.

Még egy gondolat, ezt csak az fogja megérteni, akinek cége van és napi versenyben van a vetélytársakkal, sok az eszkimó kevés a fóka alapon. Nem elég egyszer piacvezető pozícióba kerülni, azt gyorsan el lehet veszteni, ha nem költ többet a cég kifejezetten erre. Megérné az orvosi rendelőkben egy rosszul finanszírozott cég alulfizetett programozói által összegányolt, éppenhogycsak a minimumot teljesítő szoftvere??? Vagy megérné, ha egy-két évente váltani kellene, annak minden nyűgével? Mert itt Gyöngyös környékén sok rendelőben van ilyen házilag fabrikált, egyszemélyes menedzselésű háziorvosi szoftver, azt kellene ellenpéldaként mutogatni mindenhol.

No, azért az Infomix ne szálljon el magától, volt ebben kritika is, csak most nem arra tettem a hangsúlyt! [kigunyol] 😎

Szerkesztem: lemaradt, hogy én 1999. óta ismerem az IxDoki-t. Ennek már történelme van, nem története.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 11, 2015 3:52:13 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Mai napon kaptam meg a számlát az Ixdoki program éves karbantartási díjáról. Megkapta a szememet, hogy ez az összeg az idén már 6 számjegyű. Ennek kapcsán visszanéztem az elmúlt éveket:

2010: 81 875 ft

2011: 85 625 ft

2012: 90 805 ft

2013: 95 885 ft

2014: 99 314 ft

2015: 101 092 ft

Látható, hogy 5 év alatt 20 ezer forinttal emelkedett az összeg, ami nem kevés. (18%)

Kérem tájékoztassanak, hogy mitől függ, hogy mennyivel emelkedik a szolgáltatás díjja, illetve egyáltalán miért emelkedik?

Valószínűleg benne van a szerződésünkben, de mivel már 2006 óta vagyok Ixdoki felhasználó. a szerződést hiába kerestem itthon.

Nem kötözködni akarok, de ha ez a díj infláció követő, mint pl az autó kötelező biztosítása, akkor nem kellene esetleg először levélben tisztázni, hogy ez az emelkedett díj nekem még elfogadható-e?

Évek óta csak a kiállított számlát kapom, egyre emelkedő összegről.

Bár nem akarok itt elégedetlenségi hullámokat kelteni, de az elmúlt években az emelkedő díjakkal szemben nem tapasztalom az emelkedő szolgáltatási színvonalat.

- A beküldött javaslataim sorra azt a minősítést kapják, hogy majd a fejlesztő kollegák megvizsgálják, hogy hogyan lehet beépíteni a programba. Azóta is vizsgálják...

- A megvásárolt scanneremet nem tudták a programhoz illeszteni, most árulom a jofogás.hu-n

- A HP tintasugaras printeremmel önök szerint nem lehet receptet nyomtatni, ebben sem tudtak segíteni, nekem kellett hosszú órák próbálkozásával beállítani, azóta is szépen nyomtatja a recepteket.

Várom válaszukat:

Dr Bakos János

Kedves Bakos Doktor Úr,

Nagy szeretettel üdvözlöm ezen a fórumunkon is Önt, mint régi hűséges felhasználónkat. Örömömre szolgál, hogy megosztotta velünk véleményét – még akkor is, ha bizonyos kérdésekben a „másik oldalon” állunk. Örülök, hogy együttműködésünk , az írásos papír hiányában is működött . Igen, igaza van- az összeg minden évben emelkedett – mi azt gondoltuk, hogy emelkedhetne kicsit többel, Ön pedig annak örülne ha kicsit csökkenne. 2006-ban úgy állapodtunk meg, hogy ez az összeg mindig az infláció mértékével fog emelkedni- elfogadva azt, hogy kb. ennyi az nagyság, objektív mérce, amely mindkettőnknek elfogadható, kiszámítható, tervezhető. Mi ehhez tartottuk magunkat.

Bizonyára előfordult, hogy egyes kérdéseire nem úgy, vagy nem olyan gyorsan reagáltunk, mint Ön elvárta volna – ezért ezúton is elnézését kérem, itt az Ön szava a döntő – s erre nem mentség, hogy nagyon igyekeztünk.

Hozzászólása alapján visszakerestem a nálunk dokumentált fejlesztési kéréseit, melyeket ezúton is köszönök valamennyi orvos kollegája nevében is, akik az óta már használatba vették. Ezek közül mindössze három olyat találtam, ami nem, vagy csak aránytalanul sok fejlesztési ráfordítással lett volna megoldható. Ezek közül két javaslata az újabb Ixnet rendszerünkben már megvalósításra került - mert az újabb technológia lehetővé tette ezek megvalósítását is. Remélem Ön is idővel élvezni fogja előnyeit!

Az egyes perifériák beszerzésekor mindig javasoljuk, hogy a kiszemelt típus ismeretében, ha van rá mód, egyeztessünk a beszerzés előtt, hogy biztosan megfelelő működésre lehessen bírni a programból.

A konkrét scanner esetén az illesztés – lelet beolvasása -, működött. A problémát az okozta, hogy maga a készülék túl profi, nem valódi scanner, hanem egy dokumentum fényképező. Nagyméretű, nagyon nagy felbontású képeket készít, ami a több oldalas leletek esetén csak további jelentős méret növekedéssel fűzhető össze egy fájlba, még a saját szoftverével is. Ha a vásárlás előtt kérdez minket, lehet hogy ezek miatt nem javasoljuk a megvételét.

Nagy szeretettel,

Géczi Gabriella

Kedves Doktor Úr,

Engedje meg, hogy nevesítsem azon fejlesztéseket az elmúlt évekből, melyeket az Ön kért, s kérésére valósultak meg (vagy nem tudtuk megvalósítani):

Egyedi gondozási profilok, ami nem (csak) gondozási körhöz, hanem paciensenként is eltérő, paciensenként szabadon állítható. –Ixnet rendszerünk tudja

BNO adat helye receptírásnál – elkészült

Adagolás kérések, amikor bejött az ellátva adat a rendelet változások miatt – elkészült

OK+ gomb a scannelésnél – elkészült

Duplex nyomtatás – nem megoldható, a duplex a nyomtató beállítása, így minden nyomtatásra érvényes.

visual Ix kiterjesztett monitor használata – nem volt lehetséges, mert maga a visual is egyetlen ablak. Az Ixnetben megoldottuk

Paciens választó képernyőre plusz adat – elkészült

Adatlapoknál másol funkció (új előzőből) – elkészült

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 11, 2015 5:43:49 PM
Elnézést a fórumózóktól és az infomixtól, de a következő bekezdést mindenképpen szerettem volna leírni válaszként a nem várt irányból érkezett támadásra:

Tisztelt Somogyi László!

A hangvételen érződik, hogy mi nem egy csapatban focizunk. Ennek megfelelően mások az elvárások egy rendszerrel szemben. Ez nem baj, de legalább ne írj le olyan butaságokat, hogy az éves díj teljesen rendben van. (Hacsak nem vagy fizetett drukker, amit nem gondolnék.) Ez még akkor is stratégiai hiba, ha tényleg így gondolod. Gondolom a feleséged se szeretné, ha a jövő hónaptól 50%-ot emelnének a software követési díjon, csak mert a felhasználók szerint ez a díj így rendben van.

Az ember azt gondolná, hogy vesz egy készüléket, bedugja és működik. Ez az alap elvárás, amit te is leírtál. Ez nem pozitívum. A baj akkor van, ha ez nem így működik. Sajnos én ezt többször is megtapasztaltam. Nem túl jó érzés. Ilyenkor az ember ahhoz fordul, akihez tud. Kézenfekvő, hogy az infomix az, még ha nem is ők gyártották az adott készüléket. Amúgy készségesek, és a legtöbb esetben tudnak segíteni.

"Persze rendszergazdára sajnáljátok sokan a pénzt" Ez úgy érzem hátba döfés egy olyan embertől, akinek a felesége háziorvos, és ő ingyen, hobbiból ellátja ezeket a feladatokat. Szerinted a praxispénzből hány dologra kell költeni? Belenéztél egyszer is a feleséged könyvelésébe? Szerinted a legtöbb praxisban annyi pénz van, hogy nem tudjuk mire költeni???? Hát közlöm veled, hogy messze sem. Mindenki azon spórol, amin tud, és az orvos bérére még így se mindig futja. Legalábbis nem annyira, mint amennyit te kereshetsz egy nagyobb cégnél.

Amúgy véleményem szerint 1 azaz 1 db géphez mi a fenének rendszergazda???? Itthon magam látom el ezeket a feladatokat, szerintem megfelelően. Amilyen hibákba belebuktam, abba az infomix programozóknak is beletört a bicskája. Büszkeségem a HP beállítás, amire az infomix és a HP ügyfélszolgálat is azt mondta, hogy lehetetlen, és én megcsináltam. Kérdésedre válaszolva kb 3 másodperc alatt dob ki 1 önálló vonalkódos receptet, ha sorozatban küldöm rá, akkor az 1 recept nyomtatási ideje ettől rövidebb.

A sok az eszkimó kevés fóka elvvel teljesen egyetértek, épp ennek kellene az árakat normális szinten tartani. Én úgy gondolom, hogy a piacon viszont sok jól használható családorvosi program van. Nem csak házilag fabrikált, egyszemélyes menedzselésű, mint ahogy írtad. Igazából én ilyennel nem is találkoztam.

Tisztelettel Dr Bakos János

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 11, 2015 6:01:35 PM
Tisztelt Géczi Gabriella!

Igazán megtisztelő, hogy személyesen írt választ szerény felvetésemre. Köszönöm.

Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy néha kicsit sokaljuk a kiadásokat, talán nekem a 100 000-es határ átlépése volt a levélírás ingerküszöbe. Sokan vagyunk szerintem azok között is, akiket valamennyire megnyugtatott az ön válasza. Nem tagadom kormányunk kártyapénz emelése ellenére mi, itt a végeken (értve ez alatt a csökkenő lakosságú kisfalvakat) egyre nehezebb helyzetben vagyunk.

Valóban az éves költség inflációkövető volt eddig, így írásom ebben az ügyben felesleges volt, e mellett továbbra is tartom a felvetésemet abban a kérdésben, hogy ha a biztosítóm a 10 000 ft-os éves kötelező biztosításom esetén el tudja küldeni az értesítő levelet, hogy nekem megfelel-e a következő évi díj, akkor ez önöknél sem lehetne megoldhatatlan.

Sajnos az Ixnet kérdésben engem nem vígasztal, hogy javaslataim már bekerültek a programba, mivel valószínűleg nem lesz újabb 100 ezer forintom az új program megvásárlására. Követendő példának a Microsoft Windows 10 jövendő bevezetését említeném, bár vehetik ezt félig tréfának is.

A további perifériák beszerzésénél biztosan ki fogom kérni az önök véleményét is.

Bízok további eredményes együttműködésünkben, üdvözlettel:

Dr Bakos jános

Kedves Bakos Doktor Úr,

Nagy szeretettel üdvözlöm ezen a fórumunkon is Önt, mint régi hűséges felhasználónkat. Örömömre szolgál, hogy megosztotta velünk véleményét – még akkor is, ha bizonyos kérdésekben a „másik oldalon” állunk. Örülök, hogy együttműködésünk , az írásos papír hiányában is működött . Igen, igaza van- az összeg minden évben emelkedett – mi azt gondoltuk, hogy emelkedhetne kicsit többel, Ön pedig annak örülne ha kicsit csökkenne. 2006-ban úgy állapodtunk meg, hogy ez az összeg mindig az infláció mértékével fog emelkedni- elfogadva azt, hogy kb. ennyi az nagyság, objektív mérce, amely mindkettőnknek elfogadható, kiszámítható, tervezhető. Mi ehhez tartottuk magunkat.

Bizonyára előfordult, hogy egyes kérdéseire nem úgy, vagy nem olyan gyorsan reagáltunk, mint Ön elvárta volna – ezért ezúton is elnézését kérem, itt az Ön szava a döntő – s erre nem mentség, hogy nagyon igyekeztünk.

Hozzászólása alapján visszakerestem a nálunk dokumentált fejlesztési kéréseit, melyeket ezúton is köszönök valamennyi orvos kollegája nevében is, akik az óta már használatba vették. Ezek közül mindössze három olyat találtam, ami nem, vagy csak aránytalanul sok fejlesztési ráfordítással lett volna megoldható. Ezek közül két javaslata az újabb Ixnet rendszerünkben már megvalósításra került - mert az újabb technológia lehetővé tette ezek megvalósítását is. Remélem Ön is idővel élvezni fogja előnyeit!

Az egyes perifériák beszerzésekor mindig javasoljuk, hogy a kiszemelt típus ismeretében, ha van rá mód, egyeztessünk a beszerzés előtt, hogy biztosan megfelelő működésre lehessen bírni a programból.

A konkrét scanner esetén az illesztés – lelet beolvasása -, működött. A problémát az okozta, hogy maga a készülék túl profi, nem valódi scanner, hanem egy dokumentum fényképező. Nagyméretű, nagyon nagy felbontású képeket készít, ami a több oldalas leletek esetén csak további jelentős méret növekedéssel fűzhető össze egy fájlba, még a saját szoftverével is. Ha a vásárlás előtt kérdez minket, lehet hogy ezek miatt nem javasoljuk a megvételét.

Nagy szeretettel,

Géczi Gabriella

Kedves Doktor Úr,

Engedje meg, hogy nevesítsem azon fejlesztéseket az elmúlt évekből, melyeket az Ön kért, s kérésére valósultak meg (vagy nem tudtuk megvalósítani):

Egyedi gondozási profilok, ami nem (csak) gondozási körhöz, hanem paciensenként is eltérő, paciensenként szabadon állítható. –Ixnet rendszerünk tudja

BNO adat helye receptírásnál – elkészült

Adagolás kérések, amikor bejött az ellátva adat a rendelet változások miatt – elkészült

OK+ gomb a scannelésnél – elkészült

Duplex nyomtatás – nem megoldható, a duplex a nyomtató beállítása, így minden nyomtatásra érvényes.

visual Ix kiterjesztett monitor használata – nem volt lehetséges, mert maga a visual is egyetlen ablak. Az Ixnetben megoldottuk

Paciens választó képernyőre plusz adat – elkészült

Adatlapoknál másol funkció (új előzőből) – elkészült

Somogyi László
Monday, May 11, 2015 7:45:19 PM
Originally Posted by: Bakos J 

.... mindenképpen szerettem volna leírni válaszként a nem várt irányból érkezett támadásra:

Tisztelt Somogyi László!

A hangvételen érződik, hogy mi nem egy csapatban focizunk. ..... de legalább ne írj le olyan butaságokat, hogy az éves díj teljesen rendben van. .... Ez még akkor is stratégiai hiba, ha tényleg így gondolod.

Huh.

Magán üzenetben válaszolok, majd, remélem elolvasod!

De mivel itt kezdted, ez még a nyilvánosságra tartozik:

Visszautasítom, amiket írtál.

Támadás???? Én téged? Sajnálom, ha így értetted.

De, egy csapatban focizunk!

Butaság? Akkor még egyszer: a díj teljesen rendben van.

Én nem stratégiázom, nekem az Infomix Kft. nem az ellenségem és nem a sakkpartnerem, hanem potenciálisan az a cég, ami a feleségem rendelőjében a legtöbb terhet veszi le az orvos válláról, hogy valóban betegekkel tudjon foglalkozni, és ne a gép mögött görnyedjen, vagy papíron szerencsétlenkedjen, ne az adminisztráció, meg a gépbeállítás vigye el a munkaidőt!

A finanszírozási kérdéseket pedig pontosan ismerem.

(pedig tudnának mesélni a cégnél hányszor vesztem velük össze, hányszor beszéltem velük indulatosan, Gabival is, meg akivel lehetett, nyoma van ennek itt is a fórumon, mégis becsülöm évi száz+ ezerre a munkájukat, ebben az ügyben, mármint az anyagiakban, nem az Infomixnek kellene szégyellnie magát, már bocs)

Még egy: ha csak egy géped van, akkor is az ellátás egy "rendszer", ami ordít a rendszergazdáért, nem arról van szó, hogy alkalmazd...

____________

A rendszergazda nem (csak) az a technikus, aki csavarhúzóval belepiszkál a gépbe, hanem tudta volna, hogy mit vegyél... és ez a legkevesebb, amit meg tudott volna csinálni.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 12, 2015 10:25:06 AM
Huhh.

Természetesen magán üzenetedre is válaszolok, de ez még szintén a nyilvánosságra tartozik:

Légyszíves olvasd már vissza amit írtál! De idézem:

"Persze rendszergazdára sajnáljátok sokan a pénzt"

Ha ilyet leírsz, azzal a háziorvosokat kollektíven elítéled, ami önmagában aljas dolog, és igen ezt támadásnak veszem,és ezt a fórumon megjelenő összes háziorvos nevében visszautasítom.

Nem sajnáljuk a pénzt, csak van ahol nem jut. Nem mindenkinek van programozó férje, de esetleg az is elképzelhető, hogy magunk is el tudjuk látni ezeket a feladatokat. Nagyon demolesztáló, hogy azt feltételezed rólunk, hogy nem tudunk egy egy gépes rendszert megfelelően üzemeltetni. Ez a lesajnáló feltételezés is sértő ránk nézve. Pláne hogy konkrétan rólam semmit nem tudsz, a gépemet még csak nem is láttad, hogy hogy tartom karban, honnan tudhatnád???!!!

Az Infomix Kft pedig nekem sem az ellenségem, nem is a sakkpartnerem, hanem egy üzletfelem, és mint ilyen a szolgáltatás ára mindenhol alku tárgya. Te pedig ha vásárló létedre ezt nem látod, akkor sajnállak.

Még egy: szerinted egy rendszergazda honnan tudta volna előre, hogy a Plustek scanner TWAIN drivere hibás, a cég nem javítja ki, és hogy a bescannelt lelet összefűzésekor (amit az ixdoki végez) hatalmas file keletkezik? Jaaaaa, te ismered a piacon kapható összes hardware-t, azok összes anomáliáját már előre? Akkor bocs.

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, May 13, 2015 8:15:42 AM
Szeretném kérni, hogy a mentésekre való figyelmeztetést, ne kelljen minden verzióváltás után újra kikapcsolni. Köszönöm
K Bálint
Wednesday, May 13, 2015 8:25:10 AM
Originally Posted by: Bogi 

Szeretném kérni, hogy a mentésekre való figyelmeztetést, ne kelljen minden verzióváltás után újra kikapcsolni. Köszönöm

Köszönjük észrevételét továbbítom a fejlesztésre a javaslatát.

K Bálint
Wednesday, May 13, 2015 8:45:34 AM
Originally Posted by: Bogi 

Szeretném kérni, hogy a mentésekre való figyelmeztetést, ne kelljen minden verzióváltás után újra kikapcsolni. Köszönöm

A mentésre figyelmeztetés rendszer szintű beállítás. A beállítás verzióváltáskor nem kellene törlődnie.

A probléma megoldására legyen szíves kérni egy távelérés időpontot a 06-1/214-50-63 telefonszámon.

Similar Topics
Users browsing this topic