Hibát vétettem, egy pácienst az xDokiban kétszer vittem be. Mindkét TAJ számon (az egyik persze hibás) van már vizsgálat is. Össze lehet valamilyen módon hozni a kettőt?
Másik problémám a scenneremmel van, amit a programban egy ideje nem tudok használni, előtte pedig működött. A sok beállítási kísérletezés után azt a tanácsot kaptam Önöktől, hogy keressem fel a szakszervízt. Én azonban ugyanezen a gépen kipróbáltam a scennert és tudom használni, csak közvetlenül a Dokiba nem tudták beállítani. Mit kellene mondanom a szervíznek?
Van más ötletük?
Üdv: Mező Beáta
A Visual IxDoki programban van lehetőség Azonos páciensek összevonására, de a funkció használata előtt Fontos (!), hogy készítsen mentést.
Mentést követően a programba belépve nyissa meg a Regisztráció - Azonos páciensek összevonása menüpontot.
Amennyiben a 2 azonos páciensnek a TAJ száma is egyezik, pipálja ki felül, hogy 'Csak azonos TAJ számot vizsgáljon', majd nyomja meg a 'Gyűjt' nyomógombot.
Ezt követően a program kilistázza azokat a pácienseket, akiknél azonosság van.
Keresse meg a véletlen duplán felvett pácienst (2 sorban kell szerepelnie), és amelyiket meg szeretné hagyni (amit meghagyunk, abba a nem meghagyott adatait bemásolja), pipálja ki az Érvényes oszlopban, majd nyomja meg jobb lent a 'Futtat' gombot.
Így az érvényesnek megjelölt páciensbe bemásol mindent az érvénytelenből, ezáltal össze lesznek vonva.
Scanner kapcsán több a lehetőség, de nézzük az alapoktól. Nyissa meg a programban a hozott lelet menüpontot és jusson el egészen a 'Multimédia beolvasás' menüig (itt lehet magát a scannelést indítani). Ebben a menüben kattintson a bal oldalt fentebb található 'Választ' nyomógombra, és a listában válassza ki a scanner nevét/típusát. Itt ebből lehet egy WIA megjelölésű, és egy WIA nélküli. Javaslom, hogy a WIA-t válassza, majd próbáljon egy scannelést, és kérem válaszként írja meg, hogy mi a tapasztalat, vagy Azt ,hogy egyáltalán pontosan hol akad el a scannelés, milyen jelenséggel.
Köszönöm!
Edited by user
Wednesday, April 6, 2016 8:40:42 AM
|
Reason: Not specified