Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 4:18:54 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Nem akarok titkokat kifecsegni, de úgy látom nem mindig várják meg a visszaigazoló e-mail-t, hanem próbálkoznak....

Értem. Én nem próbálkozom. ;)

Megvárom. Nem nálam (nálunk) pattog a labda, törvényi határidő ide, vagy oda.

Magánvéleményem szerint a csatlakozási folyamatnak legalább fele felesleges, bürokratikus időhúzás volt.

Mindent végigcsinálva, az ágazati portálra felvitt adatokból két dolog derült ki:

1. Gyöngyöshalász a Dunántúlon van van.

2. Egy már megszűnt szolgáltató nevében is be tudok lépni.

Ezért kár volt kitölteni bármiféle Csatlakozási nyilatkozatot, és ülni rajta heteket.

De hagyjuk, nem téma, csak kijött.

Én várok.... csak szakmai kíváncsiságom hajtott, mikor a levélre rákérdeztem az előbb.

Sebaj, a végén majd énekeljük: Miénk itt a tér!

Bocsánat, a témára fogok szorítkozni.

Semmi gond! Mindenkinek igyekszünk a legtöbb segítséget nyújtani, amit és ahogy tudunk. Az ominózus e-mail-t azért elküldjük, főleg hogy szakmai kollégával állunk szemben!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 4:34:09 PM
Figyelem!

Azok az egészségügyi szolgáltatók, melyek korábban nem jelezték e-Személyi olvasó igényüket, vagy kevesebbet rendeltek, mint amennyire szükségük van - az ÁEEK készletének erejéig - pótigénylést adhatnak be az innen elérhető adatbekérő forma segítségével.

Kérjük, az utolsó három adatmezőbe csak azt a számot írják be, amennyi eSzig olvasót pluszban kérnek!

https://e-egeszsegugy.gov.hu/adatbekero 

AEEK

Dr Rétei Ágnes
Thursday, October 19, 2017 4:50:22 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Mi is ezt a visszaigazolást várjuk (1 hete). De még nem derült ki, hogy mennyi az annyi [cseles] [zavar]

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Thursday, October 19, 2017 5:17:22 PM
Én is szeretném kérni az e-mailt a profilomba megadott e-mail címre.

A visszaigazolás, amit meg kell várni, az a tanusítványról szóló visszaigazolás?

Segítséget szeretnék abban kérni, hol tudjuk a helyettes orvost felvenni?

Az asszisztensét is fel kell venni, ha vele rendel a helyettes orvos?

Somogyi László
Thursday, October 19, 2017 5:34:31 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Problémám van a kártyaolvasóval. Tud valaki segíteni?

Ha úgy kapcsolom ki a számítógépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, ismételt bekapcsolás után nem ismeri fel a kártyaolvasót, még akkor sem, ha kihúzom és visszadugom (hangjelzés van). A kártyaolvasó eszközkezelőjét sem tudom ekkor elindítani, az a hibaüzenet, hogy az eszközkezelő már aktív. Ilyenkor ki kell kapcsolnom teljesen a gépet, leválasztani a kártyaolvasót, újraindítani. Így el tudom indítani a kártyaolvasó eszközkezelő szoftverét és tudom csatlakoztatni a kártyaolvasót. Innentől kezdve minden hibátlan (már csak a műszaki csatlakozás ellenőrzésére várok, az ellenőrző file-t is elküldtem). Másnap reggel viszont már nem látja a kártyaolvasót sem a gép és az e-szig kliens sem.

Kérdeztem a kollégáimat,de sajnos (?) mi nem tapasztaltunk hasonló problémát - esetleg valaki más már találkozott vele ? Esetleg az USB port-ot érdemes lenne megvizsgálni, lehet hogy az bizonytalankodik? (de ez csak egy ötlet a részemről). Ha valahol jeleznek ilyen gondot, akkor itt a fórumon megosztjuk!

Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni [szomoru]

Nem tudom, hogy fennáll-e még a probléma, de lövök rá egyet-kettőt vakon.

Meg kellene vizsgálni az energiagazdálkodási lehetőségek beállítását a Windowsban.

A Windows lehetőséget kaphat, a nem használt, értsd, X másodpercig nem használt külső USB eszközök leválasztására.

Különösen szívesen teszi ezt laptopokon, hordozható eszközökön, ha nincsenek töltőre dugva.

A kártyaolvasónk ugyanis a gép belső tápegységétől kapja az energiát, nincs külön tápegysége.

Mivel a csatlakozáskor olvassa csak az olvasót, majd utána rá se néz a Windows, 4 óráig, ezért beállítástól függően lekapcsolhatja. A portot is.

Legyen ez az opció a Vezérlőpult/Energiagazdálkodási lehetőségek/Séma speciális beállításainál simán letiltva. Ettől nem melegszik túl a Föld.

Másik lövésem, hogy a gépben a táp/akkumulátor elhasznált, simán gyenge, nem kap elég feszültséget-áramot az eszköz, a Windows menet közben elveszíti a csatlakozást. Újraindítás után él egy darabig.

Vagy az egész usb port használt, kopott, lötyög, de alaplap csere előtt megnézném a fenti beállításokat.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 5:37:40 PM
Originally Posted by: pheni 

Én is szeretném kérni az e-mailt a profilomba megadott e-mail címre.

A visszaigazolás, amit meg kell várni, az a tanusítványról szóló visszaigazolás?

Segítséget szeretnék abban kérni, hol tudjuk a helyettes orvost felvenni?

Az asszisztensét is fel kell venni, ha vele rendel a helyettes orvos?

Rendben, mindjárt küldjük! Nem, ez a visszaigazolás a műszaki csatlakozás sikerességéről szól, amit a "connect" program lefuttatása után feltöltött adatokból állapítanak meg. A helyettes orvos megadása a visualIxdoki ill. Ixnet rendszerekben az eddig megszokott módon történik - de erről terveink szerint hamarosan készül egy részletes leírás, ami elérhető lesz minden partnerünknek. Ami helyettesítő orvos belépését illeti: az Önök döntése - lehet úgy is hogy a helyettes eleve mint a rendszert használó orvos lép be (orvosi jogosultsággal).

Somogyi László
Thursday, October 19, 2017 5:59:57 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Nem akarok titkokat kifecsegni, de úgy látom nem mindig várják meg a visszaigazoló e-mail-t, hanem próbálkoznak....

Értem. Én nem próbálkozom. ;)

Megvárom. Nem nálam (nálunk) pattog a labda, törvényi határidő ide, vagy oda.

Magánvéleményem szerint a csatlakozási folyamatnak legalább fele felesleges, bürokratikus időhúzás volt.

Mindent végigcsinálva, az ágazati portálra felvitt adatokból két dolog derült ki:

1. Gyöngyöshalász a Dunántúlon van van.

2. Egy már megszűnt szolgáltató nevében is be tudok lépni.

Ezért kár volt kitölteni bármiféle Csatlakozási nyilatkozatot, és ülni rajta heteket.

De hagyjuk, nem téma, csak kijött.

Én várok.... csak szakmai kíváncsiságom hajtott, mikor a levélre rákérdeztem az előbb.

Sebaj, a végén majd énekeljük: Miénk itt a tér!

Bocsánat, a témára fogok szorítkozni.

Semmi gond! Mindenkinek igyekszünk a legtöbb segítséget nyújtani, amit és ahogy tudunk. Az ominózus e-mail-t azért elküldjük, főleg hogy szakmai kollégával állunk szemben!

Nagyon köszönöm!

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Thursday, October 19, 2017 6:50:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Én is szeretném kérni az e-mailt a profilomba megadott e-mail címre.

A visszaigazolás, amit meg kell várni, az a tanusítványról szóló visszaigazolás?

Segítséget szeretnék abban kérni, hol tudjuk a helyettes orvost felvenni?

Az asszisztensét is fel kell venni, ha vele rendel a helyettes orvos?

Rendben, mindjárt küldjük! Nem, ez a visszaigazolás a műszaki csatlakozás sikerességéről szól, amit a "connect" program lefuttatása után feltöltött adatokból állapítanak meg. A helyettes orvos megadása a visualIxdoki ill. Ixnet rendszerekben az eddig megszokott módon történik - de erről terveink szerint hamarosan készül egy részletes leírás, ami elérhető lesz minden partnerünknek. Ami helyettesítő orvos belépését illeti: az Önök döntése - lehet úgy is hogy a helyettes eleve mint a rendszert használó orvos lép be (orvosi jogosultsággal).

Köszönöm szépen, megkaptam!

Az nem világos számomra, hogy a praxishoz a helyettes orvosnak hol lehet jogosultságot adni. Melyik portálon?

Jelenleg a saját szakdolgozói, adminisztátori hozzáférésem van aktiválva (ez kell a tanusítvány letöltéséhez), illetve a praxis orvosa lett aktiválva ugyanezen a portálon az e-szigjével.

Ezen kívül van még további teendő?

Vagy ha az ETÉR program is rendben lesz az email alapján, onnantól mehet az e-recept felírása?

dr.Kovács József
Thursday, October 19, 2017 8:26:41 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Mi is ezt a visszaigazolást várjuk (1 hete). De még nem derült ki, hogy mennyi az annyi [cseles] [zavar]

Két hete várjuk a visszaigazoló e-mailt.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, October 19, 2017 8:28:13 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Problémám van a kártyaolvasóval. Tud valaki segíteni?

Ha úgy kapcsolom ki a számítógépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, ismételt bekapcsolás után nem ismeri fel a kártyaolvasót, még akkor sem, ha kihúzom és visszadugom (hangjelzés van). A kártyaolvasó eszközkezelőjét sem tudom ekkor elindítani, az a hibaüzenet, hogy az eszközkezelő már aktív. Ilyenkor ki kell kapcsolnom teljesen a gépet, leválasztani a kártyaolvasót, újraindítani. Így el tudom indítani a kártyaolvasó eszközkezelő szoftverét és tudom csatlakoztatni a kártyaolvasót. Innentől kezdve minden hibátlan (már csak a műszaki csatlakozás ellenőrzésére várok, az ellenőrző file-t is elküldtem). Másnap reggel viszont már nem látja a kártyaolvasót sem a gép és az e-szig kliens sem.

Kérdeztem a kollégáimat,de sajnos (?) mi nem tapasztaltunk hasonló problémát - esetleg valaki más már találkozott vele ? Esetleg az USB port-ot érdemes lenne megvizsgálni, lehet hogy az bizonytalankodik? (de ez csak egy ötlet a részemről). Ha valahol jeleznek ilyen gondot, akkor itt a fórumon megosztjuk!

Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni [szomoru]

Nem tudom, hogy fennáll-e még a probléma, de lövök rá egyet-kettőt vakon.

Meg kellene vizsgálni az energiagazdálkodási lehetőségek beállítását a Windowsban.

A Windows lehetőséget kaphat, a nem használt, értsd, X másodpercig nem használt külső USB eszközök leválasztására.

Különösen szívesen teszi ezt laptopokon, hordozható eszközökön, ha nincsenek töltőre dugva.

A kártyaolvasónk ugyanis a gép belső tápegységétől kapja az energiát, nincs külön tápegysége.

Mivel a csatlakozáskor olvassa csak az olvasót, majd utána rá se néz a Windows, 4 óráig, ezért beállítástól függően lekapcsolhatja. A portot is.

Legyen ez az opció a Vezérlőpult/Energiagazdálkodási lehetőségek/Séma speciális beállításainál simán letiltva. Ettől nem melegszik túl a Föld.

Másik lövésem, hogy a gépben a táp/akkumulátor elhasznált, simán gyenge, nem kap elég feszültséget-áramot az eszköz, a Windows menet közben elveszíti a csatlakozást. Újraindítás után él egy darabig.

Vagy az egész usb port használt, kopott, lötyög, de alaplap csere előtt megnézném a fenti beállításokat.

Köszönöm a segítséget. Nem az a gond, hogy menetközben leáll, hanem, ha úgy kapcsolom be a gépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, akkor nem ismeri fel.


dr.Kovács József
Somogyi László
Thursday, October 19, 2017 9:10:56 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Problémám van a kártyaolvasóval. Tud valaki segíteni?

Ha úgy kapcsolom ki a számítógépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, ismételt bekapcsolás után nem ismeri fel a kártyaolvasót, még akkor sem, ha kihúzom és visszadugom (hangjelzés van). A kártyaolvasó eszközkezelőjét sem tudom ekkor elindítani, az a hibaüzenet, hogy az eszközkezelő már aktív. Ilyenkor ki kell kapcsolnom teljesen a gépet, leválasztani a kártyaolvasót, újraindítani. Így el tudom indítani a kártyaolvasó eszközkezelő szoftverét és tudom csatlakoztatni a kártyaolvasót. Innentől kezdve minden hibátlan (már csak a műszaki csatlakozás ellenőrzésére várok, az ellenőrző file-t is elküldtem). Másnap reggel viszont már nem látja a kártyaolvasót sem a gép és az e-szig kliens sem.

Kérdeztem a kollégáimat,de sajnos (?) mi nem tapasztaltunk hasonló problémát - esetleg valaki más már találkozott vele ? Esetleg az USB port-ot érdemes lenne megvizsgálni, lehet hogy az bizonytalankodik? (de ez csak egy ötlet a részemről). Ha valahol jeleznek ilyen gondot, akkor itt a fórumon megosztjuk!

Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni [szomoru]

Nem tudom, hogy fennáll-e még a probléma, de lövök rá egyet-kettőt vakon.

Meg kellene vizsgálni az energiagazdálkodási lehetőségek beállítását a Windowsban.

A Windows lehetőséget kaphat, a nem használt, értsd, X másodpercig nem használt külső USB eszközök leválasztására.

Különösen szívesen teszi ezt laptopokon, hordozható eszközökön, ha nincsenek töltőre dugva.

A kártyaolvasónk ugyanis a gép belső tápegységétől kapja az energiát, nincs külön tápegysége.

Mivel a csatlakozáskor olvassa csak az olvasót, majd utána rá se néz a Windows, 4 óráig, ezért beállítástól függően lekapcsolhatja. A portot is.

Legyen ez az opció a Vezérlőpult/Energiagazdálkodási lehetőségek/Séma speciális beállításainál simán letiltva. Ettől nem melegszik túl a Föld.

Másik lövésem, hogy a gépben a táp/akkumulátor elhasznált, simán gyenge, nem kap elég feszültséget-áramot az eszköz, a Windows menet közben elveszíti a csatlakozást. Újraindítás után él egy darabig.

Vagy az egész usb port használt, kopott, lötyög, de alaplap csere előtt megnézném a fenti beállításokat.

Köszönöm a segítséget. Nem az a gond, hogy menetközben leáll, hanem, ha úgy kapcsolom be a gépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, akkor nem ismeri fel.

Oké, nehéz távolból beteget gyógyítani, de pár kérdést feltennék:

1. Laptop? (pár éve beszéltünk és arra emlékszem)

2. A kikapcsolás teljes rendszer leállítást jelent vagy csak hibernálást? (pár éve beszéltük, hogy a gyorsabb reggeli indulás érdekében hibernálsz) A hibernáció is okozhatja ezt. Ha laptop, az működhet úgy, hogy a fedél lehajtásakor hibernál. Ha nem laptop, akkor a főkapcsoló gomb is lehet úgy beállítva, hogy hibernál. Ez a hibernálás, ha ez van, bekavarhat.

Mivel emlékszem ezekre, a régi beszélgetésekre itt, csak ezért merek rákérdezni.

Már csak egy kérdés: megnézted-e mégis azt a beállítást amit írtam?

lalidoki72
Thursday, October 19, 2017 10:48:06 PM
T. Infomix!

Mi is már 2 hete várunk a visszajelzésre, még nem érkezett meg, de szeretnénk kipróbálni, tapasztalatot szerezni az ETÉR-rel kapcsolatben. A manualis elindításhoz szükséges leírást tartalmató e-mail nekünk is jól jönne.

Köszönjük! Karancskeszi Háziorvosi Szolgálat (dr.Herczeg - lalidoki72@freemail.hu, v. haziorvos3183@freemail.hu)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 7:33:40 AM
Originally Posted by: lalidoki72 

T. Infomix!

Mi is már 2 hete várunk a visszajelzésre, még nem érkezett meg, de szeretnénk kipróbálni, tapasztalatot szerezni az ETÉR-rel kapcsolatben. A manualis elindításhoz szükséges leírást tartalmató e-mail nekünk is jól jönne.

Köszönjük! Karancskeszi Háziorvosi Szolgálat (dr.Herczeg - lalidoki72@freemail.hu, v. haziorvos3183@freemail.hu)

Azonnal küldjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 7:48:04 AM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pheni 

Én is szeretném kérni az e-mailt a profilomba megadott e-mail címre.

A visszaigazolás, amit meg kell várni, az a tanusítványról szóló visszaigazolás?

Segítséget szeretnék abban kérni, hol tudjuk a helyettes orvost felvenni?

Az asszisztensét is fel kell venni, ha vele rendel a helyettes orvos?

Rendben, mindjárt küldjük! Nem, ez a visszaigazolás a műszaki csatlakozás sikerességéről szól, amit a "connect" program lefuttatása után feltöltött adatokból állapítanak meg. A helyettes orvos megadása a visualIxdoki ill. Ixnet rendszerekben az eddig megszokott módon történik - de erről terveink szerint hamarosan készül egy részletes leírás, ami elérhető lesz minden partnerünknek. Ami helyettesítő orvos belépését illeti: az Önök döntése - lehet úgy is hogy a helyettes eleve mint a rendszert használó orvos lép be (orvosi jogosultsággal).

Köszönöm szépen, megkaptam!

Az nem világos számomra, hogy a praxishoz a helyettes orvosnak hol lehet jogosultságot adni. Melyik portálon?

Jelenleg a saját szakdolgozói, adminisztátori hozzáférésem van aktiválva (ez kell a tanusítvány letöltéséhez), illetve a praxis orvosa lett aktiválva ugyanezen a portálon az e-szigjével.

Ezen kívül van még további teendő?

Vagy ha az ETÉR program is rendben lesz az email alapján, onnantól mehet az e-recept felírása?

Az EESZT-ben a vmatrix tartalmazza a praxisban dolgozókat, és a jogosultságaikat. Az ágazati portálra be kell lépnie, válassza ki a praxis működtetőjét, majd listázza ki a jelenleg már a praxishoz rendelt dolgozókat a jogosultság menüpontban (vmatrix). Itt tudja felvenni a praxis orvosát (majd hozzárendeli az orvosi jogosultságot), s itt kell megadni hasonló módon a helyettesítő orvost is (kiválasztása mindig az O+5jegyű pecsétszámmal a felkínált listából).

A vmatrix beállítás itt indítható : https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Ha az ETÉR rendben van, akkor már a teljes Tér szolgáltatás az Ön rendelkezésére fog állni! Remélem sikerül minél hamarabb!

Varga Sándor
Friday, October 20, 2017 7:59:11 AM
EESZT oktatások

Több helyszínen és időpontokban tartunk oktatásokat. szeretnénk annyiban segíteni, hogy az eddig külön-külön hozzászólásokban szereplő helyszíneket és időpontokat egyben mutatjuk, hogy mindenki a számára legjobbat választhassa, arra tudjon jelentkezni.

A nagy érdeklődésre tekintettel ezekre az oktatásokra továbbra is saját partnereinket, háziorvosokat és a mellettük dolgozó asszisztenseket, nővéreket várjuk. Az oktatásokon az alapellátási rendszereinket, az Ixnet háziorvosi és a visual Ixdoki programokat mutatjuk meg, működés közben.

Amennyiben Ön is szeretne részt venni, kérjük regisztráljon. A jelentkezéseket a szabad férőhelyek függvényében tudjuk fogadni.

A bajai (10.25), kalocsai (10.25) és kazincbarcikai (10.27) oktatásokra itt tud jelentkezni. 

A debreceni (10.30) és békéscsabai (11.07) oktatásokra itt tud jelentkezni. 

A kaposvári (11.02) oktatásokra itt tud jelentkezni. 

A program részeinek bemutatását, részletes ismertetését a hírleveleinkben  találja meg.

Régebbi hírleveleinket a képernyő bal oldalán korábbi hírlevelek gomb alatt találja.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 8:07:36 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: lalidoki72 

T. Infomix!

Mi is már 2 hete várunk a visszajelzésre, még nem érkezett meg, de szeretnénk kipróbálni, tapasztalatot szerezni az ETÉR-rel kapcsolatben. A manualis elindításhoz szükséges leírást tartalmató e-mail nekünk is jól jönne.

Köszönjük! Karancskeszi Háziorvosi Szolgálat (dr.Herczeg - lalidoki72@freemail.hu, v. haziorvos3183@freemail.hu)

Azonnal küldjük!

Megkapta?

Hajnalné
Friday, October 20, 2017 8:49:32 AM
T. Infomix!

Ixnet-hez is van elindításhoz szükséges e-mail? Egy gépes rendszer. Ha igen, akkor szeretném kérni én is!

Köszönöm

Dr. Svéda Melinda
Friday, October 20, 2017 9:57:09 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm!

Kollégáim azonnal küldik! Remélem minél hamarabb megkapja!

Nem kaptuk meg az e-mailt. Erre a címre kellene küldeni: melamedkft@gmail.com

Köszönöm!

Becabi
Friday, October 20, 2017 10:54:46 AM
Köszönjük az emailt. A "hiba a SAML jegy ..." jelenik meg .Csak annak sikerült tovább lépni ,aki már megkapta a sikeres csatlakozást igazoló emailt ? A fórumon ez számomra nem egyértelmű , lehet hogy elkerülte valami a figyelmemet .

Köszönettel

Dr.Barkóczy Erzsébet

Cserép Gábor
Friday, October 20, 2017 11:02:59 AM
EESZT Panelt megnyitva a következő hibaüzeneteket kapom:

1. Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxNetService)

2. Másik felugró ablakban: Hiba lépett fel a program működése közben... (Value cannot be null. Parameter name: bytes

3. Ezután sikertelen eSzig inicializáció!

EESZT csatlakozást végigcsináltuk, programok telepítve, tanusítvány letöltve, ellenőrizve. A kártyaolvasó a programon kívül működik egyébként. Hálózatos rendszerben dolgozunk, ixNet legújabb verzió, a probléma mindkét gépen fennáll.

Kérhetnék esetleg egy leírást, hogy mit kell beállítani a programon belül, hogy működjön?

Köszönettel, Cserép Gábor csergamed@gmail.com

dr.Kovács József
Friday, October 20, 2017 11:11:25 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: lalidoki72 

T. Infomix!

Mi is már 2 hete várunk a visszajelzésre, még nem érkezett meg, de szeretnénk kipróbálni, tapasztalatot szerezni az ETÉR-rel kapcsolatben. A manualis elindításhoz szükséges leírást tartalmató e-mail nekünk is jól jönne.

Köszönjük! Karancskeszi Háziorvosi Szolgálat (dr.Herczeg - lalidoki72@freemail.hu, v. haziorvos3183@freemail.hu)

Azonnal küldjük!

Visszajelzés nélkül is lehet próbálni? Az AEEK oldal ilyenkor már mindent beállított?


dr.Kovács József
pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Friday, October 20, 2017 11:12:22 AM
Originally Posted by: Jordana 

Köszönjük az emailt. A "hiba a SAML jegy ..." jelenik meg .Csak annak sikerült tovább lépni ,aki már megkapta a sikeres csatlakozást igazoló emailt ? A fórumon ez számomra nem egyértelmű , lehet hogy elkerülte valami a figyelmemet .

Köszönettel

Dr.Barkóczy Erzsébet

Nálunk is SAML jegy hiba van:

Server-An International error...

Utána: wst:Invalid Request...

Sikeres csatlakozás e-mailt még nem kaptunk

lalidoki72
Friday, October 20, 2017 12:52:59 PM
Köszi!

Megkaptam az e-mail-t. Eszig beolvasás sikeres SAML hibaüzenet jelenik meg. A megerősítő üzenetet még nem kaptam meg, lehet ez a probléma.

Egyébként 2 gépen dolgozunk. Nem a serveren csináltam végig a tesztet, a feltöltési próbát (ami egyébként sikeres volt). Ez problémát okozhat-e?

Lalidoki

VIBO Kft.
Friday, October 20, 2017 1:11:48 PM
Tisztelt Alkotók!

Mi is szeretnénk kérni egy "mágikus e-mail"-t a drviski@invitel.hu-ra.

Ott tartunk a csatlakozásban, hogy "Nem fut a ETÉR...".

Én, az asszisztens vagyok az intézményi EESZT jogosultság adminisztrátor. 1 munkaállomás, orvos és helyettes orvos napi váltásban. Tanúsítvány letöltve, eesztConnect lefuttatva, eredménye feltöltve, várunk. 1.117.0 verzió használatban. EESZT panelon adatokat megadtam, Manuális indítás => "Nem fut a ETÉR...". Olvasó telepítve, Ágazati portálon aktiválás kész, jogosultságokat beállítottam, felhasználói képzés kész az orvosoknak és nekem is.

Hogyan tovább?

Halász Anikó

Hajnalné
Friday, October 20, 2017 1:40:01 PM
Megkaptam a várva várt e-mailt a csatlakozás jóváhagyásáról (xml file-t rendben találták) ☺ További teendő?
medicinke
Friday, October 20, 2017 1:49:17 PM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Jordana 

Köszönjük az emailt. A "hiba a SAML jegy ..." jelenik meg .Csak annak sikerült tovább lépni ,aki már megkapta a sikeres csatlakozást igazoló emailt ? A fórumon ez számomra nem egyértelmű , lehet hogy elkerülte valami a figyelmemet .

Köszönettel

Dr.Barkóczy Erzsébet

Nálunk is SAML jegy hiba van:

Server-An International error...

Utána: wst:Invalid Request...

Sikeres csatlakozás e-mailt még nem kaptunk

Dettó: env:Server - An internal error occured while processing the SOAP request

Ez mit jelent?

Számít, hogy mi a tesztben benne voltunk? Ott még ment tokennel (hellyel-közzel akadozva)

Nagy Attila
Friday, October 20, 2017 2:17:03 PM
Originally Posted by: VIBO Kft. 

Tisztelt Alkotók!

Mi is szeretnénk kérni egy "mágikus e-mail"-t a drviski@invitel.hu-ra.

Ott tartunk a csatlakozásban, hogy "Nem fut a ETÉR...".

Én, az asszisztens vagyok az intézményi EESZT jogosultság adminisztrátor. 1 munkaállomás, orvos és helyettes orvos napi váltásban. Tanúsítvány letöltve, eesztConnect lefuttatva, eredménye feltöltve, várunk. 1.117.0 verzió használatban. EESZT panelon adatokat megadtam, Manuális indítás => "Nem fut a ETÉR...". Olvasó telepítve, Ágazati portálon aktiválás kész, jogosultságokat beállítottam, felhasználói képzés kész az orvosoknak és nekem is.

Hogyan tovább?

Halász Anikó

Tisztelt Halász Anikó!

A leírást kiküldtük a megadott címre.

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 2:45:23 PM
Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .
pharmacybt
Friday, October 20, 2017 2:53:26 PM
Megjött a várt e- mail:

Tisztelt Felhasználó!

Az Ön e-mail címével csatlakozásra regisztrált .... műszaki csatlakozási tesztelésének eredménye alapján a csatlakozást jóváhagyjuk.

További teendője ezzel a levéllel kapcsolatban nincsen.

Amennyiben nem Ön nyújtotta be a csatlakozási kérelmet, akkor kérem, hagyja figyelmen kívül az üzenetünket.

Üdvözlettel,

eKapu portál

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 2:54:20 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Users browsing this topic