Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 2:55:54 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Megjött a várt e- mail:

Tisztelt Felhasználó!

Az Ön e-mail címével csatlakozásra regisztrált .... műszaki csatlakozási tesztelésének eredménye alapján a csatlakozást jóváhagyjuk.

További teendője ezzel a levéllel kapcsolatban nincsen.

Amennyiben nem Ön nyújtotta be a csatlakozási kérelmet, akkor kérem, hagyja figyelmen kívül az üzenetünket.

Üdvözlettel,

eKapu portál

Na ez az az e-mail amit kell kapni, ha elfogadták a műszaki csatlakozást! Köszönjük, ez másoknak is nagyon hasznos!!!!

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 3:14:15 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:16:40 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 3:19:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

VIBO Kft.
Friday, October 20, 2017 3:23:30 PM
Kedves Attila!

Köszönöm a segítséget, MŰKÖDIK!

A szemem előtt toldódott meg a probléma. Amíg azon dühöngtem, hogy SAML jegyre itt is invaid hibát adott a mágikus, "rendszergazdai" megsufnizás után, éppen megjött az ÁEEK-tól a csatlakozási jóváhagyás. A biztonság kedvéért újraindítottam az egészet, és most már "OK: SAML jegy kérés (1 db)" mutatkozik.

Most még kapkodom a fejem, mert ez a bejelentkezés-dolog még mindig nem teljesen világos. Úgy kell, mint eddig. Eddig úgy csináltuk, hogy a Regisztráció - Orvos adatok karbantartása alatt felvettem a praxis tulajdonosa mellé a helyettesítő orvost, adatok, jogosultság, szakvizsgák, jelszó, OK. Így mindkét orvosnak külön jelszó van belépéshez, saját nevük kerül a beutalókra, ugyanazon Kft. Mindkét orvoshoz beállítgattam a profilt, hogy ugyanúgy nézzen ki az infolap, stb.

Adott tehát egy munkanap, amikor orvos még nincs bent, elindítom a gépet. Indítom a visual Ixdokit, beírom az aznap dolgozó orvos jelszavát. Az eddigiekben az ő érkezéséig rögzítettem a leleteket, nyomtattam a szokásos gyógyszereket, beutalókat, jelentés, stb. Az orvost az asztalán várta az addigi termés. Most hogyan? Megjelenik az EESZT panel, szervezet adatok ugyanazok az állandó és a helyettestő orvos esetén is, felhasználónévnek mit írok a rendelés előtt jóval? "S....." enyémet? Igazolvány leolvas. Adminisztrálok. Jön az orvos, akkor a felhasználónévhez beírom az övét, "O.....", leolvassa ő is az igazolványát? Az utóbbi felülírja a korábbit? Vagy egymás mellett fut a két jegy?

Az imént próbaképp nyomtattam egy vényt, csatlakozva. A papír elkészült, pontosan ugyanúgy néz ki, mint korábban, egy vonalkód van rajta, az alján (és persze a fejlécben, de ott eleve volt is). Megjelent a "HIBA: REC beküldés - Nincs joga a kérés végrehajtására...", majd a Napi tevékenység bezárásakor a "HIBA: KAT bejegyzés frissítés - Hibák: indító felhasználó belépése megtagadva". Ha tehát megérkezik az orvos, praktikusan azután olvasnánk le az igazolványát, ha a papírvényt leellenőrizte, aláírta, és az ő igazolványának leolvasásával már meg is van az engedély a térbe küldésre? És ha igen, csak aznap? Szoktuk a szociális otthon lakóinak szokásos vényeit úgy elkészíteni, hogy én kinyomtatom egyik este, az orvos pedig aláírja másnap rendelés közben.

Bízom benne, hogy egyértelmű lesz a használat, de nehézkes rendelés alatt próbálgatni az újdonságot, inkább rendelés után egymagam igyekszem elsajátítani, amit csak lehet. Most mindenesetre örülök, hogy itt tartunk, november 1-ig még rutint is szerezhetünk. :)

Üdv:

Halász Anikó asszisztens

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:24:15 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Thallin
Friday, October 20, 2017 3:31:33 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Thallin 

Én is kérnék egy példányt az Ixdokin belüli beállításokhoz az ETÉR-hez! Köszönöm (dr.kalcakosz@freemail.hu)!

Továbbá lenne egy gyakorlati kérdésem. Helyettesítéskor az asszisztens lép be az Ixdokiba a saját jelszavával, és a helyettesítő orvos személyi igazolványát nyomjuk a leolvasóba. Viszont a helyettesítő orvos a saját rendelőjében dolgozik nap közben (közös váróval három orvos rendel egyszerre), tehát az asszisztens "látja el a kéréseket", és a helyettes csak akkor kell, ha a beteg problémája ezt kívánja. Az Ixdokiban az asszisztens belépésénél a rendszer kiírja, hogy melyik praxis (cég) alá lép be. Nyilván, csak a sajátunk van a rendszerben. A helyettesítő orvos adatai nincsenek benne az Ixdokiban. Nem lesz abból gond, ha a helyettesítő orvos van (elvileg) beléptetve a személyi igazolvánnyal, de a helyettesített orvos adatai vannak a beutalókon, igazolásokon...? Minden sablonunk csak a saját adatainkat tartalmazza. Kicsit félek tőle, hogy az összes orvost cégestül, kódostul, pecsétszámostul fel kell vinni a gépbe. 😕

Önök egyébként hálózatban dolgoznak, egy rendszerben? Vagy külön-külön önálló gépet használnak, egymástól teljesen függetlenül??

Minden orvosnak saját gépe van, különböző szoftverekkel, jelszavakkal.

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 3:33:24 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:36:32 PM
Originally Posted by: VIBO Kft. 

Kedves Attila!

Köszönöm a segítséget, MŰKÖDIK!

A szemem előtt toldódott meg a probléma. Amíg azon dühöngtem, hogy SAML jegyre itt is invaid hibát adott a mágikus, "rendszergazdai" megsufnizás után, éppen megjött az ÁEEK-tól a csatlakozási jóváhagyás. A biztonság kedvéért újraindítottam az egészet, és most már "OK: SAML jegy kérés (1 db)" mutatkozik.

Most még kapkodom a fejem, mert ez a bejelentkezés-dolog még mindig nem teljesen világos. Úgy kell, mint eddig. Eddig úgy csináltuk, hogy a Regisztráció - Orvos adatok karbantartása alatt felvettem a praxis tulajdonosa mellé a helyettesítő orvost, adatok, jogosultság, szakvizsgák, jelszó, OK. Így mindkét orvosnak külön jelszó van belépéshez, saját nevük kerül a beutalókra, ugyanazon Kft. Mindkét orvoshoz beállítgattam a profilt, hogy ugyanúgy nézzen ki az infolap, stb.

Adott tehát egy munkanap, amikor orvos még nincs bent, elindítom a gépet. Indítom a visual Ixdokit, beírom az aznap dolgozó orvos jelszavát. Az eddigiekben az ő érkezéséig rögzítettem a leleteket, nyomtattam a szokásos gyógyszereket, beutalókat, jelentés, stb. Az orvost az asztalán várta az addigi termés. Most hogyan? Megjelenik az EESZT panel, szervezet adatok ugyanazok az állandó és a helyettestő orvos esetén is, felhasználónévnek mit írok a rendelés előtt jóval? "S....." enyémet? Igazolvány leolvas. Adminisztrálok. Jön az orvos, akkor a felhasználónévhez beírom az övét, "O.....", leolvassa ő is az igazolványát? Az utóbbi felülírja a korábbit? Vagy egymás mellett fut a két jegy?

Az imént próbaképp nyomtattam egy vényt, csatlakozva. A papír elkészült, pontosan ugyanúgy néz ki, mint korábban, egy vonalkód van rajta, az alján (és persze a fejlécben, de ott eleve volt is). Megjelent a "HIBA: REC beküldés - Nincs joga a kérés végrehajtására...", majd a Napi tevékenység bezárásakor a "HIBA: KAT bejegyzés frissítés - Hibák: indító felhasználó belépése megtagadva". Ha tehát megérkezik az orvos, praktikusan azután olvasnánk le az igazolványát, ha a papírvényt leellenőrizte, aláírta, és az ő igazolványának leolvasásával már meg is van az engedély a térbe küldésre? És ha igen, csak aznap? Szoktuk a szociális otthon lakóinak szokásos vényeit úgy elkészíteni, hogy én kinyomtatom egyik este, az orvos pedig aláírja másnap rendelés közben.

Bízom benne, hogy egyértelmű lesz a használat, de nehézkes rendelés alatt próbálgatni az újdonságot, inkább rendelés után egymagam igyekszem elsajátítani, amit csak lehet. Most mindenesetre örülök, hogy itt tartunk, november 1-ig még rutint is szerezhetünk. :)

Üdv:

Halász Anikó asszisztens

Kedves Anikó,

Most azt ajánlom, hogy amikor ott van az orvos, akkor indítsák el a belépést az ő nevében, az ő e-szig használatával. Egy hétig "gyakorlásképpen" ezt a funkciót, így, orvos belépéssel használják (mint eddig tették a visualba)! A napokban elkészítjük a részletes, és reményeink szerint immár közérthető bejelentkezési technikákat, amit minden partnerünknek elküldünk. Addigra Önök már profi használói lesznek a Térnek (nyugodtan kérdezzenek le, ellenőrizzenek, nézzék mikor milyen vény, beutaló kerül kinyomtatásra stb), s a következő lépésben ismerkedhetnek, próbálkozhatnak a különböző jogosultságú belépésekkel is.. A modult egyébként nov.1.-ig bármikor kikapcsolhatják, s az eddig megszokott módon (Tér nélkül) rendelhetnek!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:48:38 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Szuper! Mármint az, hogy Önöknél működik minden hibátlanul! [nevet] Két ok miatt nem kerülhet fel a térbe ( a vényíráskor az üzenő ablakban - nem az EESZT panelen! - egyébként olvashatja is az okát) vagy asszisztensi e.szig-el léptek be, vagy azt a konkrét receptet valamilyen hiba miatt nem fogadta be a TÉR.

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 3:55:03 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Szuper! Mármint az, hogy Önöknél működik minden hibátlanul! [nevet] Két ok miatt nem kerülhet fel a térbe ( a vényíráskor az üzenő ablakban - nem az EESZT panelen! - egyébként olvashatja is az okát) vagy asszisztensi e.szig-el léptek be, vagy azt a konkrét receptet valamilyen hiba miatt nem fogadta be a TÉR.

Orvosi e.szig.-el léptünk be. Nem tárolja el senkiét sem. Jó hír ,hogy mi örülhetünk ,a többi legyen más dolga . 😃

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:56:31 PM
Originally Posted by: Thallin 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Thallin 

Én is kérnék egy példányt az Ixdokin belüli beállításokhoz az ETÉR-hez! Köszönöm (dr.kalcakosz@freemail.hu)!

Továbbá lenne egy gyakorlati kérdésem. Helyettesítéskor az asszisztens lép be az Ixdokiba a saját jelszavával, és a helyettesítő orvos személyi igazolványát nyomjuk a leolvasóba. Viszont a helyettesítő orvos a saját rendelőjében dolgozik nap közben (közös váróval három orvos rendel egyszerre), tehát az asszisztens "látja el a kéréseket", és a helyettes csak akkor kell, ha a beteg problémája ezt kívánja. Az Ixdokiban az asszisztens belépésénél a rendszer kiírja, hogy melyik praxis (cég) alá lép be. Nyilván, csak a sajátunk van a rendszerben. A helyettesítő orvos adatai nincsenek benne az Ixdokiban. Nem lesz abból gond, ha a helyettesítő orvos van (elvileg) beléptetve a személyi igazolvánnyal, de a helyettesített orvos adatai vannak a beutalókon, igazolásokon...? Minden sablonunk csak a saját adatainkat tartalmazza. Kicsit félek tőle, hogy az összes orvost cégestül, kódostul, pecsétszámostul fel kell vinni a gépbe. 😕

Önök egyébként hálózatban dolgoznak, egy rendszerben? Vagy külön-külön önálló gépet használnak, egymástól teljesen függetlenül??

Minden orvosnak saját gépe van, különböző szoftverekkel, jelszavakkal.

Ha önálló gépen, egymástól függetlenül dolgoznak, akkor minden gépen rögzíteni kell, hogy az adott praxisban ki helyettesíthet - ez nem új funkció, korábban is így történt (kellett volna?). Az EESZT használatához pedig a helyettes orvost a vmatrix-ba is fel kell venni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 3:59:58 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Szuper! Mármint az, hogy Önöknél működik minden hibátlanul! [nevet] Két ok miatt nem kerülhet fel a térbe ( a vényíráskor az üzenő ablakban - nem az EESZT panelen! - egyébként olvashatja is az okát) vagy asszisztensi e.szig-el léptek be, vagy azt a konkrét receptet valamilyen hiba miatt nem fogadta be a TÉR.

Orvosi e.szig.-el léptünk be. Nem tárolja el senkiét sem. Jó hír ,hogy mi örülhetünk ,a többi legyen más dolga . :D

Akkor viszont meg kellene nézni, hogy a vmatrix-ban az orvosnak megadták-e az orvosi szerepet!?

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 4:04:14 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Szuper! Mármint az, hogy Önöknél működik minden hibátlanul! [nevet] Két ok miatt nem kerülhet fel a térbe ( a vényíráskor az üzenő ablakban - nem az EESZT panelen! - egyébként olvashatja is az okát) vagy asszisztensi e.szig-el léptek be, vagy azt a konkrét receptet valamilyen hiba miatt nem fogadta be a TÉR.

Orvosi e.szig.-el léptünk be. Nem tárolja el senkiét sem. Jó hír ,hogy mi örülhetünk ,a többi legyen más dolga . :D

Akkor viszont meg kellene nézni, hogy a vmatrix-ban az orvosnak megadták-e az orvosi szerepet!?

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 4:11:15 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Nyomtattunk sima receptet és e receptet,semmi különbség a kettő között .Jól van ez így?Patikus szerint középen kellene lenni plusz vonakódnak .

Ha nincs rajta a 3. vonalkód, akkor az nem került fel a térbe! Próbálta lekérdezni a térből a mai napon felírt vényeket, ellenőrzés céljából?

Nem . Hogy kell ?

Működik az EESZT modul? Melyik rendszert használja (visual?Ixnet?)

visual igen ,müködik

Kiválasztja a beteget (akinek felírta a vényt) .Az EESZT ablakban megjelenik az időszak megadási lehetőség (tól-ig időszak) megadja a mai napot, bejelöli az "REC" (mint recept) gombot, s rányom a "lekérdezés" gombra. Mit válaszol a tér???

Nincs megjeleníthető adat! Pedig a receptnyomtatásnál írja hogy e Recept myomtatás pl:20/8 és végig számolja

Szuper! Mármint az, hogy Önöknél működik minden hibátlanul! [nevet] Két ok miatt nem kerülhet fel a térbe ( a vényíráskor az üzenő ablakban - nem az EESZT panelen! - egyébként olvashatja is az okát) vagy asszisztensi e.szig-el léptek be, vagy azt a konkrét receptet valamilyen hiba miatt nem fogadta be a TÉR.

Orvosi e.szig.-el léptünk be. Nem tárolja el senkiét sem. Jó hír ,hogy mi örülhetünk ,a többi legyen más dolga . :D

Akkor viszont meg kellene nézni, hogy a vmatrix-ban az orvosnak megadták-e az orvosi szerepet!?

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 4:21:09 PM
Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 4:29:58 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Sikeres bejelentkezés után - "Főoldal" menüre megy,lenyílik egy almenü, ott kiválasztja (alsó)intézményi jogosultság kezelés-t ....

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 4:35:50 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Sikeres bejelentkezés után - "Főoldal" menüre megy,lenyílik egy almenü, ott kiválasztja (alsó)intézményi jogosultság kezelés-t ....

Sajnos nekünk nem nyílik meg semmi .

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 20, 2017 4:38:21 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Sikeres bejelentkezés után - "Főoldal" menüre megy,lenyílik egy almenü, ott kiválasztja (alsó)intézményi jogosultság kezelés-t ....

Sajnos nekünk nem nyílik meg semmi .

Most egy távoli? Jelentkezzen!

pharmacybt
Friday, October 20, 2017 4:40:56 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Sikeres bejelentkezés után - "Főoldal" menüre megy,lenyílik egy almenü, ott kiválasztja (alsó)intézményi jogosultság kezelés-t ....

Sajnos nekünk nem nyílik meg semmi .

Csak ez :Az EESZT adatkezelését a NAIH auditálta

Hajnalné
Friday, October 20, 2017 4:58:04 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Hűha ! Azt hogy kell megnézni ? EZt a vmatrix-ot dél óta keresem a helyettesités miatt is ,de nem találom 🤦

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

intézmény- intézményi jogosultság kezelés - vmatrix

Bejelentkeztünk az eeszt be, de sajnos nem találjuk.[elpirul]

Sikeres bejelentkezés után - "Főoldal" menüre megy,lenyílik egy almenü, ott kiválasztja (alsó)intézményi jogosultság kezelés-t ....

Sajnos nekünk nem nyílik meg semmi .

Csak ez :Az EESZT adatkezelését a NAIH auditálta

Az adminisztrátornak kell belépni. (Aki a tanúsítványt letöltötte) A tanúsítvány zöld csík mellett van az e-egészségügy. Itt találja meg a vmatrixot.

Dr.Farmasi Róbert
Saturday, October 21, 2017 3:25:43 PM
Tisztelt Infomix!

VisualIxdoki legújabb verzióját használjuk,megkaptuk a müszaki csatlakozást jóváhagyó emailt is az AEEK-tól,az EESZT beállítások mentéséig jutunk a programban,akkor a sokak àltal már látott "Nem fut ETÉR kommunikációs program " üzenetbe futunk mi is. Megkaphatnánk mi is a megoldást?

Köszönettel:dr.Farmasi R.

Dr.Bacsó Miklós
Sunday, October 22, 2017 10:16:50 AM
Tisztelt Infomix!

Visual ixdokit használom 1.117.0 verzióval,egy gépen,

megkaptam a müszaki csatlakozást jóváhagyó emailt , probléma : "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenet .

Kérhetném én is az ETÉR program elindításához a leírást .

Köszönettel!

Dr.Bacsó Miklós

drbacsom@t-online.hu

dr. Veress Attila
Sunday, October 22, 2017 5:22:29 PM
Az Ixnet service elíndítása sikertelen. Mi lehet a baj? ( Pedig Emedworks is működik, ahhoz pedig talán szükséges.)
pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Sunday, October 22, 2017 6:21:39 PM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Az Ixnet service elíndítása sikertelen. Mi lehet a baj? ( Pedig Emedworks is működik, ahhoz pedig talán szükséges.)

Ha az Ixnet működik, az Ixnetservice nem indul, akkor elsősorban tanúsítvány ok lehet a háttérben. Az Ixnet miatt telepítve lettek az infomIx által kiadott tanúsítványok a Windows user Személyes tárolójába, de az Ixnetservice működéséhez ugyanezeket a tanúsítványokat a helyi számítógép fiókjába is importálni kell. Leírom, de ha nem megy simán, akkor kedden táveléréssel megcsináljuk.

A két tanúsítvány, amiről szó van, t_aaa.pfx és t_aaa_x.pfx néven van meg ott, ahol annak idején a gépen el lett téve, vagy valahol külső adathordozón (aaa helyén egy azonosító szám áll).

Mindkettővel ugyanazt kell végigcsinálni importálásként. A fájlon (Intézőben vagy commanderben) dupla kattintásra elindul az importálás varázsló. Az egyetlen lényeges, a felajánlotthoz képest módosítandó adat rögtön az első képernyőn van, a tárolás helyeként a Helyi számítógép opciót kell kiválasztani. Ezután mindent automatikusan Tovább gombbal végig lehet léptetni. A tanúsítvány fájlok nevét és az importálás során bekért jelszót küldöm e-mailben.

Ha sikerült az importálás, az Ixnetsevice már el kell, hogy induljon. Ha nem ez volt a probléma, akkor sajnos meg kell néznünk a Windows eseménynaplóban, hogy mi a hiba oka.

dr. Veress Attila
Sunday, October 22, 2017 7:20:03 PM
Elindult, köszönöm. De sokkal boldogabb nem lettem.

Következő üzenet: Az érték nem lehet NULL. parameter neve: bytes

Azt hiszem, marad a kedd.

További kellemes pihenést.

dr. Balogh Annamária_
Sunday, October 22, 2017 11:38:20 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

Az EESZT műszaki csatlakozást végigcsináltuk, eredményt sikeresen feltöltöttük egy hete. Erről visszaigazolást nem kaptunk. Ágazati portálra be tudunk lépni, tehát úgy gondoljuk, hogy a csatlakozás műszaki része kész van.

Az EESZT tájékoztatót végignéztük, vizsgakérdéseket megválaszoltuk az ILIAS képzési portálon.

Visual ixdokit használunk. Itt mit kell csinálni / beállítani ?

A regisztráció, EESZT menüpont indításakor egy "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenetet kapunk. Mit kell ezzel csinálni ?

Tudnak mutatni egy rövid leírást az EESZT használatáról a Visual ixdokin belül ?

A verzió váltó levelek már egy ideje csak egy üres ablakot mutatnak.

Nem biztos, hogy a napi munka mellett eljutunk a bemutatóik valamelyikére.

Mindenképpen szükségünk van egy felhasználói útmutatóra ami a Visual ixdoki - EESZT használatot bemutatja.

Köszönettel

Kedves dr. Balogh Annamária,

Nagyon örülök hogy minden sikerült! A visual Ixdoki október 1. verzióváltó levelében van leírva részletesen, hogy mit kell beállítani a működéshez. Mai napon a megadott elérhetőségein keresni fogjuk, hogy segítsünk!

Köszönjük türelmét,

Géczi Gabriella

Kedves Géczi Gabriella,

Időközben kollégái segítségével sikerült az ETÉR kommunikációs problémát megoldani, továbbá a fórum bejegyzések alapján az EESZT-től visszakapott jogosultsági hibákat is kiküszöbölni.

Köszönjük.

Ma néhány tesztet csináltunk. Sikerült egy receptet beküldeni az EESZT-be, vonalkód megjelent a recept közepén. Lekérdeztük az előzőleg felírt receptet. Feltöltöttünk profil adatokat is.

Ezekkel kapcsolatban merült fel néhány kérdés, észrevétel:

Recept lekérdezés a térből: ha az EESZT azonosító alapján kérdeztünk le, kaptunk eredményt ha csak dátum alapján, akkor nem kaptunk eredményt amíg az 'Aktív' jelölést be nem pipáltuk (nem ez az alapértelmezett). Meddig 'Aktív' a recept ? A kiváltásig ? Vagy ?

Lekérdezések során lehet használni a 'Sürgős' és az ID gombot, jelölést. Ezek után egy ablakban további adatokat kér be a program. Ha ezt üresen hagyjuk a program mindig (akár 'OK'-t, akár 'Mégse'-t nyomunk) hibaüzenetet ad ('Nem lehet üres...'). Ez így nem logikus ha 'Mégse' gombot nyomok azt azért teszem mert nem akarok tovább menni, tehát itt zavaró a hibaüzenet.

Feltöltöttünk egy profilt, csak a vércsoportot adtuk meg. Kiválasztottuk a listáról a '0 Rh negatív' tételt, ezt az EESZT hibával visszadobta. A hiba oka sem a visual ix üzenetéből, sem az EESZT üzenetéből nem derült ki.

Ezek után ha a listáról a 0 vércsoportot választottuk és az egyéb rovatba beírtuk kézzel az Rh negatívot azt simán elfogadta az EESZT.

Lehet-e használhatóbb hibaüzeneteket adni ? (ez gondolom az EESZT üzeneteinek a minőségén is múlik)

Tervezik-e valamiféle használati leírás összeállítását az ilyen jellegű tapasztalatokra alapozva, vagy nekünk kell ezeket apránként összegyűjteni ?

Köszönettel

dr.Kovács József
Monday, October 23, 2017 5:37:27 PM
Én is kérek szépen egy beállításokat tartalmazó e-mailt. (VisualIx, két gépes minihálózat)

E-mail címem: drkovacsjelent@t-online.hu.

Azt szeretném még kérdezni, hogy mindkét gépen be kell állítani és elindítani az EESZT modult, vagy csak a szerveren?

Illetve a szerveren jelentkezzek be én, mint orvos, a munkaállomáson az ápolónő, mint asszisztens? Nálunk nincs külön ápolónő felvéve a rendszerbe, először azt kell megtenni? Eddig mindkét gépen az orvos kódjával léptünk be.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 23, 2017 6:07:58 PM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

Az EESZT műszaki csatlakozást végigcsináltuk, eredményt sikeresen feltöltöttük egy hete. Erről visszaigazolást nem kaptunk. Ágazati portálra be tudunk lépni, tehát úgy gondoljuk, hogy a csatlakozás műszaki része kész van.

Az EESZT tájékoztatót végignéztük, vizsgakérdéseket megválaszoltuk az ILIAS képzési portálon.

Visual ixdokit használunk. Itt mit kell csinálni / beállítani ?

A regisztráció, EESZT menüpont indításakor egy "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenetet kapunk. Mit kell ezzel csinálni ?

Tudnak mutatni egy rövid leírást az EESZT használatáról a Visual ixdokin belül ?

A verzió váltó levelek már egy ideje csak egy üres ablakot mutatnak.

Nem biztos, hogy a napi munka mellett eljutunk a bemutatóik valamelyikére.

Mindenképpen szükségünk van egy felhasználói útmutatóra ami a Visual ixdoki - EESZT használatot bemutatja.

Köszönettel

Kedves dr. Balogh Annamária,

Nagyon örülök hogy minden sikerült! A visual Ixdoki október 1. verzióváltó levelében van leírva részletesen, hogy mit kell beállítani a működéshez. Mai napon a megadott elérhetőségein keresni fogjuk, hogy segítsünk!

Köszönjük türelmét,

Géczi Gabriella

Kedves Géczi Gabriella,

Időközben kollégái segítségével sikerült az ETÉR kommunikációs problémát megoldani, továbbá a fórum bejegyzések alapján az EESZT-től visszakapott jogosultsági hibákat is kiküszöbölni.

Köszönjük.

Ma néhány tesztet csináltunk. Sikerült egy receptet beküldeni az EESZT-be, vonalkód megjelent a recept közepén. Lekérdeztük az előzőleg felírt receptet. Feltöltöttünk profil adatokat is.

Ezekkel kapcsolatban merült fel néhány kérdés, észrevétel:

Recept lekérdezés a térből: ha az EESZT azonosító alapján kérdeztünk le, kaptunk eredményt ha csak dátum alapján, akkor nem kaptunk eredményt amíg az 'Aktív' jelölést be nem pipáltuk (nem ez az alapértelmezett). Meddig 'Aktív' a recept ? A kiváltásig ? Vagy ?

Lekérdezések során lehet használni a 'Sürgős' és az ID gombot, jelölést. Ezek után egy ablakban további adatokat kér be a program. Ha ezt üresen hagyjuk a program mindig (akár 'OK'-t, akár 'Mégse'-t nyomunk) hibaüzenetet ad ('Nem lehet üres...'). Ez így nem logikus ha 'Mégse' gombot nyomok azt azért teszem mert nem akarok tovább menni, tehát itt zavaró a hibaüzenet.

Feltöltöttünk egy profilt, csak a vércsoportot adtuk meg. Kiválasztottuk a listáról a '0 Rh negatív' tételt, ezt az EESZT hibával visszadobta. A hiba oka sem a visual ix üzenetéből, sem az EESZT üzenetéből nem derült ki.

Ezek után ha a listáról a 0 vércsoportot választottuk és az egyéb rovatba beírtuk kézzel az Rh negatívot azt simán elfogadta az EESZT.

Lehet-e használhatóbb hibaüzeneteket adni ? (ez gondolom az EESZT üzeneteinek a minőségén is múlik)

Tervezik-e valamiféle használati leírás összeállítását az ilyen jellegű tapasztalatokra alapozva, vagy nekünk kell ezeket apránként összegyűjteni ?

Köszönettel

Kedves dr. Balogh Annamária,

Nagyon örülök, hogy az indulás nehézségein szerencsésen túljutottak.

A térben tárolt vények 3 "státuszban" létezhetnek: "aktív" - amelyeket felírtak, de még nem váltottak ki, "kiadott"- amelyeket már kiváltottak, "foglalt"- ezek azok a vények, melyeket a patikus megrendelt, mert nem volt éppen raktáron, így a beteg még nem kapta meg,de másik patika nem adhatja ki, amíg ebben a státuszban van. Amikor lekérdezi a Térből a recepteket, akkor azoknak a státuszát is mindig látni fogja.

A "Sürgős" gomb arra az esetre szolgál, amikor a beteg letiltotta az adatait (DÖR- Digitális ÖnRendelkezés keretében). Ha ilyen letiltás létezik, akkor az orvos nem láthatja ezeket az adatokat. Orvos-szakmai szempontból viszont előfordulhat olyan eset, amikor indokolt valamennyi (a Térben tárolt) beteg-információ elérése. Erre az estre biztosítja a jogszabály a sürgős elérést azzal, hogy ebben az esetben a kezelőorvosnak meg kell indokolnia, hogy a beteg tiltása ellenére milyen szakmai indokok alapján kért hozzáférést ezekhez az adatokhoz. Ezt az indokot kell a szöveges mezőben megadni.( A mégse gombot megnézzük holnap, miért nem enged kiszállni, mert ez így hibás működés)

Az e-PROFIL-al kapcsolatban nem tudok segíteni, annak tartalma szigorúan (és kissé rigiden) az EESZT által szabályozott. A hibaüzenetet is a Tértől kapjuk, egyelőre változtatás nélkül továbbítjuk, de a gyakorlat alapján megpróbáljuk folyamatosan kiegészíteni valamiféle útmutatóval ha lesz rá módunk és lehetőségünk (pld... ez leggyakrabban arra utal, hogy... vagy: javasoljuk , hogy ellenőrizze... stb).

https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/agazati-portal-es-modulok 

Igen, mindenképpen szeretnénk valamilyen használati útmutatót készíteni partnereink részére,de jelenleg arra koncentrálunk, hogy a november 1.-től köteles adatszolgáltatáshoz szükséges támogatást valamennyi felhasználónknak megadjuk. Ez jelenleg minden szabad kapacitásunkat leköti, ezért megértő türelmét kell kérjük!

Addig is javaslom Önnek a fent megadott weboldal-t, ahol megtalálja az EESZT szolgáltatásainak részletes ismertetését.

További szép napot kívánok!

Géczi Gabriella

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 23, 2017 6:23:28 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Én is kérek szépen egy beállításokat tartalmazó e-mailt. (VisualIx, két gépes minihálózat)

E-mail címem: drkovacsjelent@t-online.hu.

Azt szeretném még kérdezni, hogy mindkét gépen be kell állítani és elindítani az EESZT modult, vagy csak a szerveren?

Illetve a szerveren jelentkezzek be én, mint orvos, a munkaállomáson az ápolónő, mint asszisztens? Nálunk nincs külön ápolónő felvéve a rendszerbe, először azt kell megtenni? Eddig mindkét gépen az orvos kódjával léptünk be.

Kedves Doktor Úr,

Holnap kollégáim küldeni fogják Önnek is az ETÉR beüzemelésére vonatkozó leírást. A visualIxdoki-ba való beállítást részletesen megtalálja a 2017 október 1. verzióváltó levél 2. oldalától kezdődően. Az Önök esetében tökéletesen megfelel az a beállítás. Ezt egyszer, bármelyik gépükről (akár szerver, akár munkaállomás) megtehetik. Ha az ETÉR sikeresen elindult, akkor az a javaslatom, hogy a továbbiakban is az eddig megszokott módon használják a rendszert! Vagyis mindkét gépre orvosként belépve, az orvos e-szig-et használva dokumentáljanak együtt, párhuzamosan , egymást segítve ahogy eddig is tették. Remélem kellemesen fognak csalódni :)

Ha a beállításban megakadnának, vagy bármi segítségre lenne szükség, kérem jelentkezzenek.

Users browsing this topic