Tisztelt Infomix Kft.!
A következő email-t írtuk Önöknek 2017.10.26-án,amire még nem kaptunk választ,a probléma viszont még mindíg fennáll,az EESZT-t kivéve,mert az már működik a fő gépünkön,viszont az egyik kliens gépünkön egyíáltalán nem olvassa az E-szig-eket,illetve az ETÉR sem indul el.
Email:
Dr. Tarján Katalin, a zuglói, Tábornok utcai gyermekrendelőből bő egy héttel ezelőtt jelezte Önök felé ( nem tudjuk,kivel beszélt ) ,hogy egy gépünk teljesen használhatatlan,pótlásra szorul, továbbá egy másik gépünk rendszeresen elkékül,lefagy,erről a jelenségről fényképet küldött Önöknek,amiről a kollégájuk megállapította,hogy alkatrész vagy teljes gépcsere szükséges. Továbbá jelezte,hogy rendszergazdai megbízási szerződést szeretnénk kötni Önökkel. Ezeken kívül kérdésünk lenne azzal kapcsolatban,hogy kinek a feladata lenne az EESZT V-Mátrix beállítása rendelőnkben. Úgy érezzük,hogy ez már az egészségügyi dolgozók számítástechnikai képességeit,ismereteit jócskán meghaladja.
Sajnos a fent jelzett problémáinkkal kapcsolatban semmilyen választ semmilyen formában nem kaptunk és már csak néhány napunk van a törvényi előírásokban kötelezett munkavégzésre ( EESZT ) .
Várjuk mielőbbi jelentkezésüket. ( telefonon nem lehet Önöket elérni !!! )
Üdvözlettel : Dr.Harmati Valéria
Dr.Tarján Katalin
Kérjük szives mielőbbi visszajelzésüket,mert jelenleg három számítógépből egyet tudunk használni.
Rendelőnk telefonszáma: 273-2570 ,273-2575 asszisztenseinket is hívhatják a nap bármely szakában.
Köszönettel.