dr.Kovács József
Tuesday, October 31, 2017 8:47:41 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Kérdezni szeretnék: A szövegpaneleket át lehet-e importálni egyik felhasználótól a másikra?

Igen lehet,

Nem csak a szövegpaneleket, hanem még

- az adagolásokhoz felvett sablonokat

- kiemelt BNO kódokat

- infolapot

- az egyes ablakok beállításait

- a kiemelt és magis gyógyszereket

- formátumokat, űrlapokat

- típus tevékenységeket

Ezt rendszergazdaként belépve a Rendszer - Beállítások menüpontban tudja megtenni.

A menüpont indításához szükséges mai kódot PÜ-ben küldöm.

Minden oké, szépen működik minden.

Egy gond van még: a nővér gépén nem lehet javaslatos gyógyszert írni csak az orvosén. Gondolom nem véletlenül.

Ja még egy, már jeleztem: előjegyzési naptár.

Köszönöm.


dr.Kovács József
Varga Sándor
Tuesday, October 31, 2017 8:57:42 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Kérdezni szeretnék: A szövegpaneleket át lehet-e importálni egyik felhasználótól a másikra?

Igen lehet,

Nem csak a szövegpaneleket, hanem még

- az adagolásokhoz felvett sablonokat

- kiemelt BNO kódokat

- infolapot

- az egyes ablakok beállításait

- a kiemelt és magis gyógyszereket

- formátumokat, űrlapokat

- típus tevékenységeket

Ezt rendszergazdaként belépve a Rendszer - Beállítások menüpontban tudja megtenni.

A menüpont indításához szükséges mai kódot PÜ-ben küldöm.

Köszönöm.

Még egy kérdés, ma merült fel: előjegyzési naptár. Az ápolónő csak akkor látja az én naptáramat, ha átállítja az orvost, ezt viszont minden előjegyzésnél, visszarendelésnél meg kell tenni. Van más megoldás?

Mi a helyzet a webes előjegyzésnél? Orvos vagy ápolónő? Jó lenne, ha csak egy előjegyzési naptár lenne.

Az előjegyzést ilyen használatnál érdemes orvos megjelölés (választás) nélkül használni, akkor önnél és az asszisztensnél is ugyan az látszik.

Javaslatos gyógyszer felírásánál az orvos adatokhoz beírt szakvizsgákat, és az ellátásban betöltött szerepet (háziorvos) is ellenőrzi a program, emiatt nem tud ilyen készítményt felírni.


Varga Sándor
jsozer
Tuesday, October 31, 2017 9:45:35 AM
DR.Sózer Pápai János

Érdekes hibák:

1.Beutalás közben hibaüzenettel gép kilép.Ujraindítás után u.a. beteget elővéve azt irja ki, hogy már valaki dolgozik vele x.y naplószámon.

2. Beutalás irása után nyomtatás paraancs kiadásra alábii ablak üzenet jelenik meg: "Továbbküldés hiányos adatsor. Törölhető a sor ?" Ellenörizva noncs hiányzó sor, ujra próbálva ugyanaz a hibaüzenet jelenik meg

jsozer
Tuesday, October 31, 2017 10:04:07 AM
Dr. Sózer Pápai János

Szövegpanaelek stb, másolásához kérnék kódot.

jsozer
Tuesday, October 31, 2017 10:06:30 AM
Dr. Sózer Pápai János

Szövegpanaelek stb, másolásához kérnék kódot.

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 10:29:38 PM
Üdvözletem :)

Ahhoz kérnék szépen segítséget - és ez most pure VisualIxdoki -, hogy az általunk rendszeresen használt Dr. Molnár Dániel I.-hez beállított formátumok (recept, beutalók, infolap, stb.) hol és hogyan emelhetőek/másolhatóak át a Dr. Molnár Valéria név alatt futóhoz... [nmosoly]

Köszönettel :))

dr.Kovács József
Thursday, November 2, 2017 12:38:26 PM
Az EESZT őrület közepén kérnék egy kis egyéb segítséget.

Nem tudok laborbeutalót nyomtatni.

Hibaüzenettel kilép: Field name is duplicate or invalid.

Szerintem egy nyomtatóformula nem jó. Próbaltam megnyitni, de itt is hibaüzenet: A member object with this name already exists.

Segítség!! Telefon: 30/2277244


dr.Kovács József
Molnár Valéria
Thursday, November 2, 2017 1:55:11 PM
Jelentem, sorozatreceptnyomtatás rettenetesen lelassult...

Minden recept előtt "gondolkodik" a nyomtató - saccra leglább 5x-ös időtartam, de majd rendelés után mérek is, hogy pontosabbak legyünk... [hatnincs]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 2:03:24 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Jelentem, sorozatreceptnyomtatás rettenetesen lelassult...

Minden recept előtt "gondolkodik" a nyomtató - saccra leglább 5x-ös időtartam, de majd rendelés után mérek is, hogy pontosabbak legyünk... [hatnincs]

Rendben,várjuk a számokat!

Sári László
Friday, November 3, 2017 9:47:26 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Üdvözletem :)

Ahhoz kérnék szépen segítséget - és ez most pure VisualIxdoki -, hogy az általunk rendszeresen használt Dr. Molnár Dániel I.-hez beállított formátumok (recept, beutalók, infolap, stb.) hol és hogyan emelhetőek/másolhatóak át a Dr. Molnár Valéria név alatt futóhoz... [nmosoly]

Köszönettel :))

Tisztelt Molnár Valéria!

Privát üzenetben írtam meg a választ.

dr.Kovács József
Friday, November 3, 2017 9:53:30 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az EESZT őrület közepén kérnék egy kis egyéb segítséget.

Nem tudok laborbeutalót nyomtatni.

Hibaüzenettel kilép: Field name is duplicate or invalid.

Szerintem egy nyomtatóformula nem jó. Próbaltam megnyitni, de itt is hibaüzenet: A member object with this name already exists.

Segítség!! Telefon: 30/2277244

???


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Sunday, November 5, 2017 4:42:15 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Az EESZT őrület közepén kérnék egy kis egyéb segítséget.

Nem tudok laborbeutalót nyomtatni.

Hibaüzenettel kilép: Field name is duplicate or invalid.

Szerintem egy nyomtatóformula nem jó. Próbaltam megnyitni, de itt is hibaüzenet: A member object with this name already exists.

Segítség!! Telefon: 30/2277244

???

Telefonon egyeztettünk, a probléma átmenetileg megoldva, később (EESZT őrület után) táveléréssel végleges megoldást ígértek.

Köszönöm a hívást.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Sunday, November 5, 2017 4:44:48 PM
Originally Posted by: Sári László 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Üdvözletem :)

Ahhoz kérnék szépen segítséget - és ez most pure VisualIxdoki -, hogy az általunk rendszeresen használt Dr. Molnár Dániel I.-hez beállított formátumok (recept, beutalók, infolap, stb.) hol és hogyan emelhetőek/másolhatóak át a Dr. Molnár Valéria név alatt futóhoz... [nmosoly]

Köszönettel :))

Tisztelt Molnár Valéria!

Privát üzenetben írtam meg a választ.

Óvatosan a másolással. Úgy tűnik nálam problémát okozott. (Nem biztos, de a hiba lehetősége fennáll.)


dr.Kovács József
jsozer
Monday, November 6, 2017 11:45:42 AM
Dr. Sózer Pápai János

Beállítások másolásához honapi napra -2017.11.07- kérnék egy aznapi kódot.

Tisztelettel.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 12:10:49 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr. Sózer Pápai János

Beállítások másolásához honapi napra -2017.11.07- kérnék egy aznapi kódot.

Tisztelettel.

Kedves Doktor Úr,

Privátban fog menni....

Dr. Szántó
Tuesday, November 7, 2017 9:05:04 AM
Tisztelet Infomix!

Számlázással kapcsolatos kérdésem van önök felé.

Mivel elérhetetlenek telefonon,szeretnénk kérni egy visszahívást,amint lesz idejük!

tel.: 0620-996-2916

Köszönettel:

Dr. Szántó Károly

DrMiklosl
Wednesday, November 8, 2017 4:27:46 PM

Tisztelt Infomix Kft.!

A következő email-t írtuk Önöknek 2017.10.26-án,amire még nem kaptunk választ,a probléma viszont még mindíg fennáll,az EESZT-t kivéve,mert az már működik a fő gépünkön,viszont az egyik kliens gépünkön egyíáltalán nem olvassa az E-szig-eket,illetve az ETÉR sem indul el.

Email:

Dr. Tarján Katalin, a zuglói, Tábornok utcai gyermekrendelőből bő egy héttel ezelőtt jelezte Önök felé ( nem tudjuk,kivel beszélt ) ,hogy egy gépünk teljesen használhatatlan,pótlásra szorul, továbbá egy másik gépünk rendszeresen elkékül,lefagy,erről a jelenségről fényképet küldött Önöknek,amiről a kollégájuk megállapította,hogy alkatrész vagy teljes gépcsere szükséges. Továbbá jelezte,hogy rendszergazdai megbízási szerződést szeretnénk kötni Önökkel. Ezeken kívül kérdésünk lenne azzal kapcsolatban,hogy kinek a feladata lenne az EESZT V-Mátrix beállítása rendelőnkben. Úgy érezzük,hogy ez már az egészségügyi dolgozók számítástechnikai képességeit,ismereteit jócskán meghaladja.

Sajnos a fent jelzett problémáinkkal kapcsolatban semmilyen választ semmilyen formában nem kaptunk és már csak néhány napunk van a törvényi előírásokban kötelezett munkavégzésre ( EESZT ) .

Várjuk mielőbbi jelentkezésüket. ( telefonon nem lehet Önöket elérni !!! )

Üdvözlettel : Dr.Harmati Valéria

Dr.Tarján Katalin

Kérjük szives mielőbbi visszajelzésüket,mert jelenleg három számítógépből egyet tudunk használni.

Rendelőnk telefonszáma: 273-2570 ,273-2575 asszisztenseinket is hívhatják a nap bármely szakában.

Köszönettel.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 4:36:57 PM
Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix Kft.!

A következő email-t írtuk Önöknek 2017.10.26-án,amire még nem kaptunk választ,a probléma viszont még mindíg fennáll,az EESZT-t kivéve,mert az már működik a fő gépünkön,viszont az egyik kliens gépünkön egyíáltalán nem olvassa az E-szig-eket,illetve az ETÉR sem indul el.

Email:

Dr. Tarján Katalin, a zuglói, Tábornok utcai gyermekrendelőből bő egy héttel ezelőtt jelezte Önök felé ( nem tudjuk,kivel beszélt ) ,hogy egy gépünk teljesen használhatatlan,pótlásra szorul, továbbá egy másik gépünk rendszeresen elkékül,lefagy,erről a jelenségről fényképet küldött Önöknek,amiről a kollégájuk megállapította,hogy alkatrész vagy teljes gépcsere szükséges. Továbbá jelezte,hogy rendszergazdai megbízási szerződést szeretnénk kötni Önökkel. Ezeken kívül kérdésünk lenne azzal kapcsolatban,hogy kinek a feladata lenne az EESZT V-Mátrix beállítása rendelőnkben. Úgy érezzük,hogy ez már az egészségügyi dolgozók számítástechnikai képességeit,ismereteit jócskán meghaladja.

Sajnos a fent jelzett problémáinkkal kapcsolatban semmilyen választ semmilyen formában nem kaptunk és már csak néhány napunk van a törvényi előírásokban kötelezett munkavégzésre ( EESZT ) .

Várjuk mielőbbi jelentkezésüket. ( telefonon nem lehet Önöket elérni !!! )

Üdvözlettel : Dr.Harmati Valéria

Dr.Tarján Katalin

Kérjük szives mielőbbi visszajelzésüket,mert jelenleg három számítógépből egyet tudunk használni.

Rendelőnk telefonszáma: 273-2570 ,273-2575 asszisztenseinket is hívhatják a nap bármely szakában.

Köszönettel.

Elnézést, ha közben már valaki hívta volna Önöket, most újra nekifutunk! Kolléganőm keresi Önöket, csak kis türelmet kérünk! Közben kiderült, hogy Önöknek nincs szerviz szerződésük. Minden esetben a szerződéssel rendelkezőknek van prioritása, ezért kell sajnos kicsit többet várniuk jelen helyzetben. De természetesen igyekezni fogunk .

DrMiklosl
Thursday, November 9, 2017 12:26:46 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix Kft.!

A következő email-t írtuk Önöknek 2017.10.26-án,amire még nem kaptunk választ,a probléma viszont még mindíg fennáll,az EESZT-t kivéve,mert az már működik a fő gépünkön,viszont az egyik kliens gépünkön egyíáltalán nem olvassa az E-szig-eket,illetve az ETÉR sem indul el.

Email:

Dr. Tarján Katalin, a zuglói, Tábornok utcai gyermekrendelőből bő egy héttel ezelőtt jelezte Önök felé ( nem tudjuk,kivel beszélt ) ,hogy egy gépünk teljesen használhatatlan,pótlásra szorul, továbbá egy másik gépünk rendszeresen elkékül,lefagy,erről a jelenségről fényképet küldött Önöknek,amiről a kollégájuk megállapította,hogy alkatrész vagy teljes gépcsere szükséges. Továbbá jelezte,hogy rendszergazdai megbízási szerződést szeretnénk kötni Önökkel. Ezeken kívül kérdésünk lenne azzal kapcsolatban,hogy kinek a feladata lenne az EESZT V-Mátrix beállítása rendelőnkben. Úgy érezzük,hogy ez már az egészségügyi dolgozók számítástechnikai képességeit,ismereteit jócskán meghaladja.

Sajnos a fent jelzett problémáinkkal kapcsolatban semmilyen választ semmilyen formában nem kaptunk és már csak néhány napunk van a törvényi előírásokban kötelezett munkavégzésre ( EESZT ) .

Várjuk mielőbbi jelentkezésüket. ( telefonon nem lehet Önöket elérni !!! )

Üdvözlettel : Dr.Harmati Valéria

Dr.Tarján Katalin

Kérjük szives mielőbbi visszajelzésüket,mert jelenleg három számítógépből egyet tudunk használni.

Rendelőnk telefonszáma: 273-2570 ,273-2575 asszisztenseinket is hívhatják a nap bármely szakában.

Köszönettel.

Elnézést, ha közben már valaki hívta volna Önöket, most újra nekifutunk! Kolléganőm keresi Önöket, csak kis türelmet kérünk! Közben kiderült, hogy Önöknek nincs szerviz szerződésük. Minden esetben a szerződéssel rendelkezőknek van prioritása, ezért kell sajnos kicsit többet várniuk jelen helyzetben. De természetesen igyekezni fogunk .

Amint azt korábbi levelünkben jeleztük szándékunkban áll szerződést kötni Önökkel. És továbbra is sűrgős válaszukat várjuk ,hiszen a problémáink továbbra is fennállnak és megnehezítik a mindennapi munkánkat.

Köszönettel:Dr.Harmati Valéria

Dr. Szántó
Friday, November 10, 2017 7:15:35 AM
Tisztelt Infomix!

Géppark-fejlesztés előtt állunk.

Jelenleg XP-t használunk,de win.10-re váltanánk.

A továbbiakban is Ixdokival szeretnénk dolgozni,ennek telepítésével

kapcsolatban szeretnék kérni egy telefonos megkeresést az Önök részéről,ha lehet!

Köszönettel:

Dr. Szántó Károly

tel.: 0670-315-2197

TomposG
Saturday, November 11, 2017 6:23:24 AM
Nem EESzT-s kérdésem volna. Végre[mosoly]

Kollégám helyettesített két hétig. Nem látom az ellátásait a Lekérdezések, Napi tevékenység-ben csak új Napi ellátás indításakor a lenyíló dátumválasztóval. Korábban mintha láttam volna. Valamit elállítottunk, vagy rosszul volt beállítva helyettesítéskor valami?

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 11, 2017 7:16:55 AM
Originally Posted by: TomposG 

Nem EESzT-s kérdésem volna. Végre[mosoly]

Kollégám helyettesített két hétig. Nem látom az ellátásait a Lekérdezések, Napi tevékenység-ben csak új Napi ellátás indításakor a lenyíló dátumválasztóval. Korábban mintha láttam volna. Valamit elállítottunk, vagy rosszul volt beállítva helyettesítéskor valami?

Tompos G.

Ennek én is örülök, hogy kezdünk visszatérni a “normális mederbe” - mi is így érezzük, bár tudom hogy sokan nem így élik meg.

De az érdemi kérdésére a válasz : szerintem beállítás kérdése (de milyen rendszert használ, hányas verzió?) Akkor esetleg konkrétan tudok segíteni., mert működnie kellene!!

TomposG
Saturday, November 11, 2017 7:49:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Nem EESzT-s kérdésem volna. Végre[mosoly]

Kollégám helyettesített két hétig. Nem látom az ellátásait a Lekérdezések, Napi tevékenység-ben csak új Napi ellátás indításakor a lenyíló dátumválasztóval. Korábban mintha láttam volna. Valamit elállítottunk, vagy rosszul volt beállítva helyettesítéskor valami?

Tompos G.

Ennek én is örülök, hogy kezdünk visszatérni a “normális mederbe” - mi is így érezzük, bár tudom hogy sokan nem így élik meg.

De az érdemi kérdésére a válasz : szerintem beállítás kérdése (de milyen rendszert használ, hányas verzió?) Akkor esetleg konkrétan tudok segíteni., mert működnie kellene!!

Legfrisebb VisualIx-t.

Varga Sándor
Saturday, November 11, 2017 9:11:45 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Nem EESzT-s kérdésem volna. Végre[mosoly]

Kollégám helyettesített két hétig. Nem látom az ellátásait a Lekérdezések, Napi tevékenység-ben csak új Napi ellátás indításakor a lenyíló dátumválasztóval. Korábban mintha láttam volna. Valamit elállítottunk, vagy rosszul volt beállítva helyettesítéskor valami?

Tompos G.

Ennek én is örülök, hogy kezdünk visszatérni a “normális mederbe” - mi is így érezzük, bár tudom hogy sokan nem így élik meg.

De az érdemi kérdésére a válasz : szerintem beállítás kérdése (de milyen rendszert használ, hányas verzió?) Akkor esetleg konkrétan tudok segíteni., mert működnie kellene!!

Legfrisebb VisualIx-t.

A lekérdezés bal felső sarkában van pipa valamelyik mezőben? Csak saját praxis, orvos lehetőségek előtt


Varga Sándor
Dr. Gál István
Saturday, November 11, 2017 10:23:28 AM
Szép napot!

Az új EESZT-s bejelentkezés után a szokott beutaló formáról lemarad a beutalás indokánál a BNO szöveges része. Míg hagyományos, tehát nem EESZT-s bejelentkezés esetén a beutalón rajta van a szoveg is. A beutaló forma ugyanaz, nem értjük miért marad el a szöveg, kérem segítségüket.

Köszönettel:

Dr. Gál István

Tószeg II. körzet

Varga Sándor
Saturday, November 11, 2017 10:45:29 AM
Originally Posted by: Dr. Gál István 

Szép napot!

Az új EESZT-s bejelentkezés után a szokott beutaló formáról lemarad a beutalás indokánál a BNO szöveges része. Míg hagyományos, tehát nem EESZT-s bejelentkezés esetén a beutalón rajta van a szoveg is. A beutaló forma ugyanaz, nem értjük miért marad el a szöveg, kérem segítségüket.

Köszönettel:

Dr. Gál István

Tószeg II. körzet

Kedves doktorúr,

Köszönjük az észrevételt, hétfőn ellenőrizzük és visszajelzünk


Varga Sándor
TomposG
Tuesday, November 14, 2017 8:31:46 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Nem EESzT-s kérdésem volna. Végre[mosoly]

Kollégám helyettesített két hétig. Nem látom az ellátásait a Lekérdezések, Napi tevékenység-ben csak új Napi ellátás indításakor a lenyíló dátumválasztóval. Korábban mintha láttam volna. Valamit elállítottunk, vagy rosszul volt beállítva helyettesítéskor valami?

Tompos G.

Ennek én is örülök, hogy kezdünk visszatérni a “normális mederbe” - mi is így érezzük, bár tudom hogy sokan nem így élik meg.

De az érdemi kérdésére a válasz : szerintem beállítás kérdése (de milyen rendszert használ, hányas verzió?) Akkor esetleg konkrétan tudok segíteni., mert működnie kellene!!

Legfrisebb VisualIx-t.

A lekérdezés bal felső sarkában van pipa valamelyik mezőben? Csak saját praxis, orvos lehetőségek előtt

Köszönöm!

Ez volt a hiba most már rendben van.

Tompos G.

Rittling Ferenc
Tuesday, November 14, 2017 11:17:03 AM
T. Infomix !

Az eeszt működik, a recepeteírás sebessége is jó.

De amikor más tevékenységet / lekérdezés, scennelés, új beteg

megnyitása stb./ kezdünk akkor nagyon lassú - mintha távirányítással működne-,

az eeszt, és kommunikációs kapcsolatot kikacsolva ez nem észlelhető, bekapcsolva

ismét lassú lesz.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 11:40:57 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Az eeszt működik, a recepeteírás sebessége is jó.

De amikor más tevékenységet / lekérdezés, scennelés, új beteg

megnyitása stb./ kezdünk akkor nagyon lassú - mintha távirányítással működne-,

az eeszt, és kommunikációs kapcsolatot kikacsolva ez nem észlelhető, bekapcsolva

ismét lassú lesz.

Jól értjük, hogy amíg a vény küldés/nyomtatás folyamata tart, addig lassú az egyéb funkció???

Rittling Ferenc
Wednesday, November 15, 2017 8:38:44 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

T. Infomix !

Az eeszt működik, a recepeteírás sebessége is jó.

De amikor más tevékenységet / lekérdezés, scennelés, új beteg

megnyitása stb./ kezdünk akkor nagyon lassú - mintha távirányítással működne-,

az eeszt, és kommunikációs kapcsolatot kikacsolva ez nem észlelhető, bekapcsolva

ismét lassú lesz.

Jól értjük, hogy amíg a vény küldés/nyomtatás folyamata tart, addig lassú az egyéb funkció???

Nem.

Amikor egy beteget megnyitunk stb , már akkor lassú minden ha a kommunikációs programok is futnak

Ha közben- kilépés nélkül kikapcsolom ezeket , lényegesen gyorsabb.Visszakapcsolva ismét lassú.

Similar Topics
Users browsing this topic