Dr Bublovics Péter
Wednesday, October 25, 2017 1:11:27 PM
Tisztelt Infomix!

Visual ixdoki 1.117.0 verziót használunk Windows 7 operációs rendszeren. Sikerült csatlakozni az e térhez. Orvosi kóddal és személyivel jelentkeztünk be sikeresen. Sikerült is e-recepteket nyomtatni. A lekérdezésnél az eseménykatalógus probléma mentesen lekérdezhető. A felírt és sikeresen kinyomtatott e-recepteket (a harmadik vonalkód a recepten, az e tér kontroll panelen e recept felvitel ok) nem lehet lekérdezni. A lekérdezést elindítva a lekérdezés eredményénél a nincs lekérdezhető adat jelenik meg. Többször megpróbáltuk, minden egyes alkalommal ez az üzenet jelenik meg. Mi lehet a hiba oka?

Segítséget előre is köszönöm

Dr. Bublovics Péter

misidoki
Wednesday, October 25, 2017 1:13:10 PM
Ismételten kérem az ETÉR indításához szükséges e-mailt paian@tolna.net/bár ez önöknek megvan./ Vajon miért nem lehet ezt feltenni ide,hogy ne kelljen ennyiünknek könyörögni érte?![azta]
novogradecz
Wednesday, October 25, 2017 1:33:18 PM
Originally Posted by: Casus 

Tisztelt Infomix!

Az ETÉR indításához kérem én is emailben a szükséges leírást. Köszönöm.

Kedves Infomix csapat!

Köszönet a hathatós online segítségért. Ugyanez a probléma sajnos nálam is fennáll. Én is kérek segítséget ETÉR indításhoz!

Köszönettel!

Rittling Ferenc
Wednesday, October 25, 2017 2:11:29 PM
Amikor a Visualt elindítjuk, majd azt EESZT hoze kacsolódás után időnként hibaüzenet jelenik meg

és összeomlik a rendszer.E- mail mellékletben küldöm a képeket.

Ha nem kacsolódunk ehhez az.... -hoz akkor nincs hibaüzenet.

DR Nagy Zoltán
Wednesday, October 25, 2017 2:18:47 PM
Tisztelt Infomix!

Csatlakozva az előttem szólókhoz, kérném az E tér program szíves elérhetőségét, illetve az indításához szükséges e-mailt.#-o

köszönettel:

Dr Nagy Zoltán

nazzo@enternet.hu

Papp Attila
Wednesday, October 25, 2017 2:20:10 PM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Visual ixdoki 1.117.0 verziót használunk Windows 7 operációs rendszeren. Sikerült csatlakozni az e térhez. Orvosi kóddal és személyivel jelentkeztünk be sikeresen. Sikerült is e-recepteket nyomtatni. A lekérdezésnél az eseménykatalógus probléma mentesen lekérdezhető. A felírt és sikeresen kinyomtatott e-recepteket (a harmadik vonalkód a recepten, az e tér kontroll panelen e recept felvitel ok) nem lehet lekérdezni. A lekérdezést elindítva a lekérdezés eredményénél a nincs lekérdezhető adat jelenik meg. Többször megpróbáltuk, minden egyes alkalommal ez az üzenet jelenik meg. Mi lehet a hiba oka?

Segítséget előre is köszönöm

Dr. Bublovics Péter

Tisztelt Doktor úr!

A recept lekérdezésnél az 'Aktív' pipát be kell csekkelni, ezzel tudja lekérdezni a még nem kiváltott recepteket.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

hovámed
Wednesday, October 25, 2017 2:34:35 PM
Tisztelt Hölgyem/Uram!

Nem fut ETÉR hibaüzenet megoldását szeretném kérni a hovamed@gmail.com e-mail címre!

Köszönettel: Vágási Andrea

DR Nagy Zoltán
Wednesday, October 25, 2017 2:39:18 PM
Tisztelt Infomix!

Köszönöm a gyors választ, amint időm engedi, beüzemelem és visszajelzem, hogy sikerült-e..

Papp Attila
Wednesday, October 25, 2017 2:44:24 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A leírást a következő linken keresztül tudják letölteni: ETÉR program beállítása és indítása 


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Hajnalné
Wednesday, October 25, 2017 3:00:58 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

esztidoki
Wednesday, October 25, 2017 3:40:32 PM
Tisztelt Infomix!

Tegnapi napon sikerült a műszaki csatlakozás, megjött a visszaigazoló e-mail is, de a program azt írja ki, hogy nem fut az ETÉR program.

Kérnék szépen egy leírást, hogy mi még a további teendő, hogy működjön a program?

Mai napon nem tudtam Önöket telefonon elérni. E-mailem: nagyredei.rendelo@gmail.com

Köszönettel:

drRáczildikó
Wednesday, October 25, 2017 3:47:14 PM
Tisztelt Infomix !

Ixnet 2.58.1 EESZT beállítva

Indításnál a következő hibaüzenet fogad Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (ixnetservice ) , majd eeszt fülön indítva manuálisan a kapcsolódást, hitelesítéshez e-szig választva

Értéke nem lehet null paraméter értéke bytes

sikertelen eszig inicializáció és leáll a folyamat

Mi lehet a baj?

drRáczildikó
Wednesday, October 25, 2017 3:57:02 PM
Illetve mielőtt teljesen leállna még jön egy ilyen EESZT inicializáció hiba webservice beállítás az érték nem lehet NULL paraméter neve bytes

Várom megtisztelő válaszukat !

Mórocz Márk
Wednesday, October 25, 2017 4:09:48 PM
Tisztelt Felhasználóink!

AEEK közlése szerint 10.25 15:00-tól 10.26 6:00-ig az EESZT portál nem elérhető.

E szerint fennakadások lehetnek az EESZT használatával, valamint az EESZT beállítások, melyeket a portálon kell megcsinálni (eszig aktiválás, VMátrix beállítás) nem elérhető.

FMilan
Wednesday, October 25, 2017 4:15:53 PM
Originally Posted by: drRáczildikó 

Tisztelt Infomix !

Ixnet 2.58.1 EESZT beállítva

Indításnál a következő hibaüzenet fogad Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (ixnetservice ) , majd eeszt fülön indítva manuálisan a kapcsolódást, hitelesítéshez e-szig választva

Értéke nem lehet null paraméter értéke bytes

sikertelen eszig inicializáció és leáll a folyamat

Mi lehet a baj?

Csak annyit kellene tenni, hogy a szerver gépen el kellene indítani, vagy fel kellene telepíteni az IxNetService szolgáltatást.

Az IxNetService telepítése: Be kell lépni az IxnetKözpontba, ott megnyomni a lakatot, hogy zárt állapotba kerüljön, majd átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy Telepítés gomb, ezt kell megnyomni, majd ha ez települt, utána az Indítás gombot kelll még itt megnyomja, és már futni is fog az IxNetService.

FMilan
Wednesday, October 25, 2017 4:20:42 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

Esetleg próbálják meg az IxnetKözpontba belépve átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy piros Leállítás gomb, azt kellene megnyomni, utána az Indítás gombot megnyomva újraindítani az IxNetService szolgáltatást.

Hajnalné
Wednesday, October 25, 2017 4:25:47 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

Esetleg próbálják meg az IxnetKözpontba belépve átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy piros Leállítás gomb, azt kellene megnyomni, utána az Indítás gombot megnyomva újraindítani az IxNetService szolgáltatást.

Köszönöm. Holnap megpróbálom.

drRáczildikó
Wednesday, October 25, 2017 5:04:00 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: drRáczildikó 

Tisztelt Infomix !

Ixnet 2.58.1 EESZT beállítva

Indításnál a következő hibaüzenet fogad Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (ixnetservice ) , majd eeszt fülön indítva manuálisan a kapcsolódást, hitelesítéshez e-szig választva

Értéke nem lehet null paraméter értéke bytes

sikertelen eszig inicializáció és leáll a folyamat

Mi lehet a baj?

Csak annyit kellene tenni, hogy a szerver gépen el kellene indítani, vagy fel kellene telepíteni az IxNetService szolgáltatást.

Az IxNetService telepítése: Be kell lépni az IxnetKözpontba, ott megnyomni a lakatot, hogy zárt állapotba kerüljön, majd átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy Telepítés gomb, ezt kell megnyomni, majd ha ez települt, utána az Indítás gombot kelll még itt megnyomja, és már futni is fog az IxNetService.

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

Esetleg próbálják meg az IxnetKözpontba belépve átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy piros Leállítás gomb, azt kellene megnyomni, utána az Indítás gombot megnyomva újraindítani az IxNetService szolgáltatást.

OK megcsináltam a telepítést, de az ixnetsevice nem indul , homokórázik egy ideig, majd marad a zöld pötty , ha rákattintok akkor is marad a zöld pötty egy kis homokórázás után de az ixnetservice nem indul - gépet újraindítottam, telepítettem, eltávolítottam,újratelepítettem de semmi 😮 ixnet indításakor marad a hibaüienet, hogy az ixnetservice nem fut további ötlet ?

Papp Attila
Wednesday, October 25, 2017 5:52:08 PM
Originally Posted by: drRáczildikó 

OK megcsináltam a telepítést, de az ixnetsevice nem indul , homokórázik egy ideig, majd marad a zöld pötty , ha rákattintok akkor is marad a zöld pötty egy kis homokórázás után de az ixnetservice nem indul - gépet újraindítottam, telepítettem, eltávolítottam,újratelepítettem de semmi 😮 ixnet indításakor marad a hibaüienet, hogy az ixnetservice nem fut további ötlet ?

Tisztelt Doktornő!

Távolin keresztül sikerült megoldani az IxNetService indulását. Külön élesíteni kellett még az infomix tanúsítvánnyal, ez a lépés maradt le.

Holnap reggeltől próbálható az EESZT belépés.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

dr.Kovács József
Wednesday, October 25, 2017 6:41:45 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Üdv.

Ma reggeltől csak e-recepteket nyomtatunk, és nagyon gyorsan jön a válasz , viszont egy kis probléma van, és pedig az hogy be van állítva hogy 15 db-os csomagonként küldje fel a receptet.

de ha rányomom a nyomtat gombra akkor azonnal kinyomtatja, ha nem nyomom a gombot akkor megvárja mind a 15 db receptet és utána nyomtat.

Hogy tudom beállítani az, hogy nem így legyen ?

köszönettel

Dr.Ghanem Niyaz

Tisztelt Doktor úr!

A 2.58.1 verzióban sikerült gyorsítanunk a recept beküldésen és ennek okán a csomagonkénti nyomtatást állítottuk be a programba.

A 15 darab tűnt optimálisnak, kb. ennyi recept beküldés ideje egyezett meg egy adag nyomtatás elindításával.

Úgy gondoljuk, ha ettől gyakrabban nyomtatunk (kisebb értéket állítunk be a csomaghoz), akkor már a nyomtatás elindítása fogja vissza a sebességet.

De elképzelhető, hogy ezt a 15-ös minimális értéket lecsökkentjük 10-re a lassabb internet sebesség esetére.

Üdvözlettel,

Papp Attila

A Visualban van ilyen csomag lehetőség?


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Wednesday, October 25, 2017 6:43:18 PM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Minden 2.-3. betegnél a receptíráskor időtúllépéses hiba miatt piros jelzést kapunk.

Nálam is ez volt a helyzet.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Wednesday, October 25, 2017 6:55:08 PM
Originally Posted by: Mórocz Márk 

Tisztelt Felhasználóink!

AEEK közlése szerint 10.25 15:00-tól 10.26 6:00-ig az EESZT portál nem elérhető.

E szerint fennakadások lehetnek az EESZT használatával, valamint az EESZT beállítások, melyeket a portálon kell megcsinálni (eszig aktiválás, VMátrix beállítás) nem elérhető.

Akkor ezzel függ össze a következő hiba ?

Hiba: E-szig adatok lekérése - a kérelem végrehajtása sikertelen. HTTP állapot 503: Service unavailable.


dr.Kovács József
Papp Attila
Thursday, October 26, 2017 8:10:41 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Mórocz Márk 

Tisztelt Felhasználóink!

AEEK közlése szerint 10.25 15:00-tól 10.26 6:00-ig az EESZT portál nem elérhető.

E szerint fennakadások lehetnek az EESZT használatával, valamint az EESZT beállítások, melyeket a portálon kell megcsinálni (eszig aktiválás, VMátrix beállítás) nem elérhető.

Akkor ezzel függ össze a következő hiba ?

Hiba: E-szig adatok lekérése - a kérelem végrehajtása sikertelen. HTTP állapot 503: Service unavailable.

Igen, doktor úr. Ilyenkor ezt a hibát kapják.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Papp Attila
Thursday, October 26, 2017 8:13:04 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A Visualban van ilyen csomag lehetőség?

Tisztelt Doktor úr!

Elvileg az új verzióban kimegy egy hasonló megoldás, ami már nem egyenként fog nyomtatni, hanem a beküldés után egyszerre küldi ki a nyomtatóra a recepteket.

Ez lesz majd párosítva a párhuzamos beküldéssel és így már azt reméljük, hogy használható sebességű lesz a receptírás is.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Papp Attila
Thursday, October 26, 2017 8:17:59 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Minden 2.-3. betegnél a receptíráskor időtúllépéses hiba miatt piros jelzést kapunk.

Tisztelt Doktor úr!

Megnéztük a tegnapi rendelése (07:00-13:00) logját.

Összesen két páciensnél volt időtúllépés hiba (09:18 és 09:40), ezt jeleztük az EESZT csapat felé.

Ezeken kívül csak 1 recept hiba volt (12:45):

- A(z) 'adagolási egység' kitöltése kötelező!


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

dr. Veress Attila
Thursday, October 26, 2017 8:21:46 AM
mert utána átállítottam a feltöltési egységet 20-ra...
Papp Attila
Thursday, October 26, 2017 8:50:07 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

mert utána átállítottam a feltöltési egységet 20-ra...

Elvileg a nyomtatási gyakoriság (ezt állítjuk a csomag mérettel, hogy hány beküldött receptenként induljon egy adag nyomtatás) nem befolyásolja a felküldést.

Most jelezték az ÁEEK-esek, hogy tegnap a receptírás miatt állt le a szerver, azon a részen módosítottak valamit.

Remélhetőleg mostantól nem jelentkeznek az időtúllépés hibák.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, October 26, 2017 8:50:33 AM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: dr. Veress Attila 

Minden 2.-3. betegnél a receptíráskor időtúllépéses hiba miatt piros jelzést kapunk.

Tisztelt Doktor úr!

Megnéztük a tegnapi rendelése (07:00-13:00) logját.

Összesen két páciensnél volt időtúllépés hiba (09:18 és 09:40), ezt jeleztük az EESZT csapat felé.

Ezeken kívül csak 1 recept hiba volt (12:45):

- A(z) 'adagolási egység' kitöltése kötelező!

"- A(z) 'adagolási egység' kitöltése kötelező!" - magis recept felírásakor kapjuk ezt a figyelmeztetést. csakhogy magis receptnél ezt nem szoktuk külön jelezni. Ezek szerint ezt , ha nincs pótolni kell a magis készítményeknél.

pharmacybt
Thursday, October 26, 2017 9:12:41 AM
Sok a terápiás lapon lévő gyógyszereknél be van pipálva a nem helyettesíthetőség(régen bevolt állítva minden gyógyszernél, már most nincs)

Mivel az E recept írásnál hibának hozza,hogy lehetne kivenni ezeket a pipákat, egyeszerűbben,mint egyesével?

Szicsek Judit
Thursday, October 26, 2017 9:29:03 AM
Kedves Gabi!

A verzióváltóban leírt lépések után a Manuális indításra kattintva "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" üzenetet kapok. Mit rontottam el?

Users browsing this topic