Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 12:54:53 PM
Originally Posted by: Segítő01 

Nemrég írtam, hogy minden rendben...sajna még sem#-o

kiírja percenként, hogy SAML jegyet kér, bármit csinálok,nem tágít...és persze egy idő után lefagy.

Van valami megoldás erre?

Lehet hogy már írták, csak vissza kéne olvasnom a hozzászólásokat?

Köszönöm

Semmi gond. Vagy haladunk lépésenként, és megpróbáljuk kideríteni a probléma okát, vagy megvárja a következő verziót, letölti, és reménykedünk mindketten 🙂 Én az utóbbit javaslom, s addig is kikapcsolható az EESZT modul!

Papp Attila
Tuesday, October 31, 2017 1:04:17 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Ez a hiba akkor jelentkezik, ha az EESZT felhasználónév nem egyezik az orvos pecsétszámmal.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 1:05:45 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Ez a hiba akkor jelentkezik, ha az EESZT felhasználónév nem egyezik az orvos pecsétszámmal.

Ok. Nem értem...

Mi az az EESZT felhasználónév jelen esetben?

az orvosi vagy az intétményi?

Jó, orvosi...

az egyik orvossal működik, a másikkal nem...

A Visualban mk. orvos szerepel ugyanúgy - orvos adatok karbantartásában...

csirmazdr
Tuesday, October 31, 2017 1:10:25 PM
Tisztzelt Infomix!

Segítséget szeretnék kérni, mert ezt a hibaüzenetet kapom:

Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva

Legalább háromszor leellenőriztük a felhasználói adatokat illetve megadtuk az IAMINTjogot, de így sem sikerült tovább lépni. Bármi javaslat?

Üdv:

Csirmazdr

kapuvar
Tuesday, October 31, 2017 1:22:13 PM
Ismét segítséget kérnék, az egyik rendelőmben tökéletesen működik a program.

Most próbálom a csatolt községben lévő gépet beállítani, de itt a Visualkomm-t nem tudom elindítani.

Itt is külön asztali gépem van, külön programmal (1590 és 1591 a reg.számom), pendrive-n visszük az adatokat a két gép között.

Hibaüzenet:

Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Ennek hiányában a Visualix indításakor csak az e-személyi beolvasásáig jut el a gép és itt csak forog az ikon.

Köszönettel

dr. Széles

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 1:24:40 PM
Originally Posted by: csirmazdr 

Tisztzelt Infomix!

Segítséget szeretnék kérni, mert ezt a hibaüzenetet kapom:

Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva

Legalább háromszor leellenőriztük a felhasználói adatokat illetve megadtuk az IAMINTjogot, de így sem sikerült tovább lépni. Bármi javaslat?

Üdv:

Csirmazdr

OTH6/OTH9 ellenőrzés, Orvos felvéve a vmatrixba orvosi szerepkörrel úgy hogy szervezet is hozzá van rendelve (háziorvosi) Stimmel????

Segítő01
Tuesday, October 31, 2017 1:42:00 PM
Kedves Gabi!

Köszönöm az infot, inkább meg várom akövetkező verziót[cseles]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 2:25:23 PM
Originally Posted by: csirmazdr 

Tisztzelt Infomix!

Segítséget szeretnék kérni, mert ezt a hibaüzenetet kapom:

Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva

Legalább háromszor leellenőriztük a felhasználói adatokat illetve megadtuk az IAMINTjogot, de így sem sikerült tovább lépni. Bármi javaslat?

Üdv:

Csirmazdr

Doktor Úr,

A vmatrix-ban be kell állítani az orvost orvosi szerepkörrel, az asszisztens pedig eü. asszisztens szerepkörrel az adott praxisban (szervezetben). Megtörtént?

Varga Sándor
Tuesday, October 31, 2017 2:59:05 PM
Originally Posted by: kapuvar 

Ismét segítséget kérnék, az egyik rendelőmben tökéletesen működik a program.

Most próbálom a csatolt községben lévő gépet beállítani, de itt a Visualkomm-t nem tudom elindítani.

Itt is külön asztali gépem van, külön programmal (1590 és 1591 a reg.számom), pendrive-n visszük az adatokat a két gép között.

Hibaüzenet:

Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Ennek hiányában a Visualix indításakor csak az e-személyi beolvasásáig jut el a gép és itt csak forog az ikon.

Köszönettel

dr. Széles

Kérem indítsa el az Ixintézőt, lépjen be.

Lockoljon (lakat pirosra váltás)

Lépjen ki.

Indítsa az ETÉR progamot, majd a visualt.

Így sikerült?


Varga Sándor
Papp Attila
Tuesday, October 31, 2017 3:11:54 PM
Originally Posted by: kapuvar 

Ismét segítséget kérnék, az egyik rendelőmben tökéletesen működik a program.

Most próbálom a csatolt községben lévő gépet beállítani, de itt a Visualkomm-t nem tudom elindítani.

Itt is külön asztali gépem van, külön programmal (1590 és 1591 a reg.számom), pendrive-n visszük az adatokat a két gép között.

Hibaüzenet:

Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Ennek hiányában a Visualix indításakor csak az e-személyi beolvasásáig jut el a gép és itt csak forog az ikon.

Köszönettel

dr. Széles

Úgy tűnik, hogy az első rendelőben nem záródott be rendesen a visualkomm. Az ixintéző zárolással (lakat be-ki) fel lehet oldani ezt a problémát.

Az új 1.118 verzióban történtek ezzel kapcsolatban változások, esetleg majd azzal is ki kellene próbálni.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Papp Attila
Tuesday, October 31, 2017 3:25:32 PM
Originally Posted by: csirmazdr 

Tisztzelt Infomix!

Segítséget szeretnék kérni, mert ezt a hibaüzenetet kapom:

Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva

Legalább háromszor leellenőriztük a felhasználói adatokat illetve megadtuk az IAMINTjogot, de így sem sikerült tovább lépni. Bármi javaslat?

Üdv:

Csirmazdr

Tisztelt Doktor úr!

Nagyon fontos a VMátrix karbantartásban, hogy minden orvost, asszisztenst, helyettesítő orvost praxis szintre kell felvenni, ami azt jelenti, hogy a VMátrix lekérdezésben mindhárom oszlopban (Felhasználó,Intézet,Szervezeti egység) ott kell lenni az adatoknak. Nem elég az intézmény szintű felvétel (ilyenkor a Szervezeti egység oszlopban a Nincs adat szöveg jelenik meg).

Az adminisztrátorokat általában csak intézmény szintre veszik fel az EESZT-sek, nekik saját magukat is fel kell venniük Szervezeti egység szintre is!


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

User9999
Tuesday, October 31, 2017 5:22:24 PM
Tisztelt Infomix !

Telefonon próbáltam Önöket elérni az utóbbi néhány napban, de vélelmezhetően megnövekedett forgalom miatt ez nem sikerült.

A műszaki csatlakozás sikeresen befejeződött. Miképpen lehet a Visualt összehangolni az EESZT-vel? Erről még nem kaptunk tájékoztatást az Önök részéről. A Fórumból kibányásztam, hogy a a Visualkomm lesz az interfész. Ezt is feltettem, (többnyire zöld) de olyan mintha nem is tudná a Visual kezelni az EESZT-t.

Köszönet,

D

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 6:25:38 PM
Originally Posted by: User9999 

Tisztelt Infomix !

Telefonon próbáltam Önöket elérni az utóbbi néhány napban, de vélelmezhetően megnövekedett forgalom miatt ez nem sikerült.

A műszaki csatlakozás sikeresen befejeződött. Miképpen lehet a Visualt összehangolni az EESZT-vel? Erről még nem kaptunk tájékoztatást az Önök részéről. A Fórumból kibányásztam, hogy a a Visualkomm lesz az interfész. Ezt is feltettem, (többnyire zöld) de olyan mintha nem is tudná a Visual kezelni az EESZT-t.

Köszönet,

D

Kedves User9999 (akárki is legyen e név mögött),

Az október 1.-én kiküldött verzióváltó levélben leírtaknak beállított mindent?

Dr Haszonics
Tuesday, October 31, 2017 6:46:41 PM
Üdvözlöm!

Nekünk sikerült minden de mégse tudunk belépni,mert a visualkomm a parancsikon inditása után azt ír ja, hogy már fut 1 példányban mégse jelenik meg az alsó sarokban az ikonja és ezért az xdoki sem enged be. (2 gépünk van 1 a szerver egy kliens, ha csak a főgép megy a másik be sincs kapcsolva akkor is ugyan ez a bajunk)

Bacskai Mária
Tuesday, October 31, 2017 6:54:13 PM
Az IxNet 2.59.0 verzióválást letöltve, a frissítés rengeteg hibaüzenettel zárult, programba belépve Objektumhivatkozás nincs beállítva... hibaüzenet jön, a hibajelző email nem megy ki. A programból csak a feladatkezelővel agyonvágva tudok csak kilépni.

Az ügyeleti telefont nem veszik fel v. foglalt (tudom, az EESZT meg minden), de most kihez tudok fordulni? Csütörtökön rendelés így nuku.

Köszönöm a gyors segítséget!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 6:56:50 PM
Originally Posted by: Dr Haszonics 

Üdvözlöm!

Nekünk sikerült minden de mégse tudunk belépni,mert a visualkomm a parancsikon inditása után azt ír ja, hogy már fut 1 példányban mégse jelenik meg az alsó sarokban az ikonja és ezért az xdoki sem enged be. (2 gépünk van 1 a szerver egy kliens, ha csak a főgép megy a másik be sincs kapcsolva akkor is ugyan ez a bajunk)

Javaslom, hogy várja meg a napokban megjelenő verziót, mert ott már automatikusan megoldódik. Most kézzel nagyon macerás lenne! Lsd #565-ös fórum hozzászólás!

További szép estét!

Dr Haszonics
Tuesday, October 31, 2017 7:16:05 PM
Köszönjük az előző választ.Megvárjuk a verzió váltót.

Lenne még egy kérdésünk:

egy rendelési idő alatt 2 asszisztenssel 2 különböző számítógépen egy időben 1 szerveres adatbázissal ám 2 kártyaolvasóval,de 1 e-személyivel, hogy fogunk 2 gépen dolgozni?

??:-"

Úgy néz ki a verzóváltó megoldás lesz a problémánkra az "orvos adatok karbantartására" gondolok, de a szöveg benne szürke és nem tudok módosítani semmit. Hogyan tudok ezen változtatni?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 7:19:10 PM
Originally Posted by: Dr Haszonics 

Köszönjük az előző választ.Megvárjuk a verzió váltót.

Lenne még egy kérdésünk:

egy rendelési idő alatt 2 asszisztenssel 2 különböző számítógépen egy időben 1 szerveres adatbázissal ám 2 kártyaolvasóval,de 1 e-személyivel, hogy fogunk 2 gépen dolgozni?

??:-"

Flottul, mint eddig[mindenok] !

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 10:06:23 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Ez a hiba akkor jelentkezik, ha az EESZT felhasználónév nem egyezik az orvos pecsétszámmal.

Ok. Nem értem...

Mi az az EESZT felhasználónév jelen esetben?

az orvosi vagy az intétményi?

Jó, orvosi...

az egyik orvossal működik, a másikkal nem...

A Visualban mk. orvos szerepel ugyanúgy - orvos adatok karbantartásában...

Jó estét ! [nagyonok]

Délután - rendelési időn kívül - volt időm kicsit gondolkodni, így most akkor mk. orvossal működik az e-recept nyomtatás...

Dr. Kun-Gazda Melinda
Wednesday, November 1, 2017 9:28:42 AM
Tisztelt Infomix!

Az EESZT-hez a csatlakozás műszaki oldala rendben, a VMÁTRIX-ban a szerepkörök ki lettek osztva, a helyettes orvosok is szerepelnek.

Mindezek ellenére a VisualIx program nem ismeri fel, egyikünknek sem az e-szigjét.

A ráadás erre az, hogy kedd 10.31-én d.u. lefuttattam a már korábban letöltött utolsó verziót, ami 2 hibaüzenetet adott 1705 és 52-t. Ezek után a VisualIx program el sem indult, arra szólított fel, hogy lépjek kapcsolatba Önökkel. Ezt folyamatosan tettem d.u 17 óráig, de hiába csörgött ki a telefon sajnos nem tudtam Önökkel kapcsolatot teremteni. Este 19 órakor az ügyeletest hívtam, de ő is foglalt volt állandóan, ezért üzenetet küldtem.

Kérem, hogy csütörtök reggel szíveskedjenek távelérésre időpontot adni, lehetőleg délelőtt, mivel a rendelés megkezdéséig el kellene tudnom indítani az orvosi programot.

Üdvözlettel és köszönettel Dr. Kun-Gazda Melinda

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 1, 2017 10:35:34 AM
Originally Posted by: kun_gazda_m@yahoo.com 

Tisztelt Infomix!

Az EESZT-hez a csatlakozás műszaki oldala rendben, a VMÁTRIX-ban a szerepkörök ki lettek osztva, a helyettes orvosok is szerepelnek.

Mindezek ellenére a VisualIx program nem ismeri fel, egyikünknek sem az e-szigjét.

A ráadás erre az, hogy kedd 10.31-én d.u. lefuttattam a már korábban letöltött utolsó verziót, ami 2 hibaüzenetet adott 1705 és 52-t. Ezek után a VisualIx program el sem indult, arra szólított fel, hogy lépjek kapcsolatba Önökkel. Ezt folyamatosan tettem d.u 17 óráig, de hiába csörgött ki a telefon sajnos nem tudtam Önökkel kapcsolatot teremteni. Este 19 órakor az ügyeletest hívtam, de ő is foglalt volt állandóan, ezért üzenetet küldtem.

Kérem, hogy csütörtök reggel szíveskedjenek távelérésre időpontot adni, lehetőleg délelőtt, mivel a rendelés megkezdéséig el kellene tudnom indítani az orvosi programot.

Üdvözlettel és köszönettel Dr. Kun-Gazda Melinda

Tisztelt Dr. Kun-Gazda Melinda,

Őszintén örülök,hogy a műszaki csatlakozásuk sikeresen zárult, s hogy a VMÁTRIX is tökéletesen van beállítva. Azt nem értem, hogy mit jelent az, hogy a visualIxdoki nem ismeri fel egyikük e-szigjét sem. Sikerült az 1.116-os verzióváltó levél szerint beállítaniuk a visual-t? Elindult az EESZT modul? Holnap természetesen megpróbáljuk keresni, de tekintettel arra, hogy jelenleg kicsit túlterheltek a vonalaink nem tudok ígérni konkrétumot! Igyekszünk mindenkinek a leggyorsabban segítséget nyújtani, ezért arra kérném hogy ha van rá módja e-mailben részletesebben megírni a problémát, hol akadt el- akkor célirányosan tudnánk megoldást javasolni.

Megértését és segítségét előre is köszönöm!

Stadler András dr
Wednesday, November 1, 2017 11:27:42 AM
Tisztelt Infomix!

Én még itt egyelőre odáig se jutottam el, hogy WAF-SSL tanúsítványt megkapjam, az EESZT oldalon nem megy az aktiválás vagy a bejelentkezés sehogy.

Anélkül meg hiába telepítgettem fel amiket lehetséges, állítottam be a visualcomm-t meg próbálom beállítani a programban az EESZT paramétereket, semmi értelme mert mindenütt a tanúsítványt kéri.

Arra gondoltam h lehet h ez az EESZT bejelentkezési oldal esetleg hibás és ne is erőltessem 1 darabig?

Aztán esetleg az is lehet gond, h annak idején adminisztrátornak az ápolónőmet adtam meg a legelején? Próbáltam már az ő személyijével is fellépni meg a sajátommal is, de sose jó neki, pedig az e-személyi kódokat elfogadja, és először az intézményi O + 6 jegyű OTH azonosítóval (mint felhasználónév) próbálom az aktiválást. Ezután újra kéri a felhasználónevet mielőtt a caphthát. Itt is beírom az előző (intézményi)felhasználónevet, aztán caphthástól nem jó. Próbáltam h ide hol a saját O+pecsétszámomat írom be felhasználóként a saját személyimmel, aztán próbáltam h az ápolónő S+reg.kódját írom és ilyenkor az ő személyijét használjuk, de sehogy se jó. Az e-kapunál se enged semmit letölteni.

Bizonyára ez ahogy tegnap nem sikerült meg ma se, holnap se fog.

Kérdés: Jó megoldás-e h holnap úgy rendelünk ahogy eddig és még 1 jódarabig? Mivelhogy egyelőre a másik alternatíva nem működik.

Vajon más is van aki az EESZT-re nem tudott beaktiválni és nem kapott még ezért tanúsítványt? A telefonon kapott ravasz SMS-es kódot itt őrizgetjük, de egyelőre aktiválódás meg EESZT bejelentkezés nélkül sztem nincs sehol se lehetőségünk élni vele.

Mindösszesen csak ennyi a gondunk momentán. Várunk türelmesen azt majd csak lesz valahogy.

Stadler András dr
Wednesday, November 1, 2017 11:32:17 AM
Javítom: E + 6 jegyű az intézményazonosító, na azzal se megy :(

Nacsa
Wednesday, November 1, 2017 11:38:39 AM
Tisztelt Infomix !

Sikeresen túl vagyunk az EESZT kapcsolódáson és az e- személyi olvasók telepítésén.

Azonban több technikai kérdésem is lenne.

Rendelőmben egy fő- és két mellékgépen dolgozunk. Amennyiben a főgépen aktiválom az e- személyimet a többi gép is kéri az e- személyi beolvasását, mert addig ezeken egyáltalán nem lehet dolgozni. Akkor az asszisztensnő személyijét kell oda beaktiválni? Nem lehet , hogy az enyémmel dolgozzunk mindhárman? Úgy láttuk viszont, hogy az asszisztensnő személyijének beolvasásakor azonban nem jön e- kódos recept a nyomtatóból. Lehet-e az asszisztenciának valahol dolgozni külön,( valamilyen tálcán nyitvahagyni a beutalók, receptek írását ) , amelyet nekem jóvá kell hagynom később? Ez hogy működik? Tud előkészíteni bármit is a nővér, amíg én nem érkezem meg ?

A másik: hol kell beaktiválni a rendszerbe a helyettesítő orvost ?

Gyors segítséget szeretnék, mert holnap már élesben kell dolgoznunk !

Köszönöm:Enikő

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 1, 2017 11:38:45 AM
Originally Posted by: Stadler András dr 

Tisztelt Infomix!

Én még itt egyelőre odáig se jutottam el, hogy WAF-SSL tanúsítványt megkapjam, az EESZT oldalon nem megy az aktiválás vagy a bejelentkezés sehogy.

Anélkül meg hiába telepítgettem fel amiket lehetséges, állítottam be a visualcomm-t meg próbálom beállítani a programban az EESZT paramétereket, semmi értelme mert mindenütt a tanúsítványt kéri.

Arra gondoltam h lehet h ez az EESZT bejelentkezési oldal esetleg hibás és ne is erőltessem 1 darabig?

Aztán esetleg az is lehet gond, h annak idején adminisztrátornak az ápolónőmet adtam meg a legelején? Próbáltam már az ő személyijével is fellépni meg a sajátommal is, de sose jó neki, pedig az e-személyi kódokat elfogadja, és először az intézményi O + 6 jegyű OTH azonosítóval (mint felhasználónév) próbálom az aktiválást. Ezután újra kéri a felhasználónevet mielőtt a caphthát. Itt is beírom az előző (intézményi)felhasználónevet, aztán caphthástól nem jó. Próbáltam h ide hol a saját O+pecsétszámomat írom be felhasználóként a saját személyimmel, aztán próbáltam h az ápolónő S+reg.kódját írom és ilyenkor az ő személyijét használjuk, de sehogy se jó. Az e-kapunál se enged semmit letölteni.

Bizonyára ez ahogy tegnap nem sikerült meg ma se, holnap se fog.

Kérdés: Jó megoldás-e h holnap úgy rendelünk ahogy eddig és még 1 jódarabig? Mivelhogy egyelőre a másik alternatíva nem működik.

Vajon más is van aki az EESZT-re nem tudott beaktiválni és nem kapott még ezért tanúsítványt? A telefonon kapott ravasz SMS-es kódot itt őrizgetjük, de egyelőre aktiválódás meg EESZT bejelentkezés nélkül sztem nincs sehol se lehetőségünk élni vele.

Mindösszesen csak ennyi a gondunk momentán. Várunk türelmesen azt majd csak lesz valahogy.

Kedves Doktor Úr,

Ha nem sikerül belépni az ágazati portálra, (ill. előtte ott aktiválni) akkor mindenképpen jelezze azt az AEEK Kontaktcenter-nek az alábbi telefonszámon: +36 1 920 1050 vagy a 1818 számon.

A biztonság kedvéért adom meg, az ágazati portál bejelentkezési oldalát, ahol előbb aktiválni kellene, majd aztán bejelentkezni: https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

A rendelés természetesen az eddig megszokott módon adminisztrálható a rendszerrel.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 1, 2017 11:39:34 AM
Originally Posted by: Stadler András dr 

Javítom: E + 6 jegyű az intézményazonosító, na azzal se megy :(

O+5jegyű pecsétszámmal kellene először megpróbálni!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 1, 2017 11:43:07 AM
Originally Posted by: Nacsa 

Tisztelt Infomix !

Sikeresen túl vagyunk az EESZT kapcsolódáson és az e- személyi olvasók telepítésén.

Azonban több technikai kérdésem is lenne.

Rendelőmben egy fő- és két mellékgépen dolgozunk. Amennyiben a főgépen aktiválom az e- személyimet a többi gép is kéri az e- személyi beolvasását, mert addig ezeken egyáltalán nem lehet dolgozni. Akkor az asszisztensnő személyijét kell oda beaktiválni? Nem lehet , hogy az enyémmel dolgozzunk mindhárman? Úgy láttuk viszont, hogy az asszisztensnő személyijének beolvasásakor azonban nem jön e- kódos recept a nyomtatóból. Lehet-e az asszisztenciának valahol dolgozni külön,( valamilyen tálcán nyitvahagyni a beutalók, receptek írását ) , amelyet nekem jóvá kell hagynom később? Ez hogy működik? Tud előkészíteni bármit is a nővér, amíg én nem érkezem meg ?

A másik: hol kell beaktiválni a rendszerbe a helyettesítő orvost ?

Gyors segítséget szeretnék, mert holnap már élesben kell dolgoznunk !

Köszönöm:Enikő

Kedves Enikő,

Igen,mindhárom gépről lehet az orvos e-szigével bejelentkezni, s ebben az esetben teljes körű jogosultságot kap a Térhez. Ixnet-et használnak vagy visualIxdoki-t? Hanyas verzión állnak?

Stadler András dr
Wednesday, November 1, 2017 12:07:38 PM
Kedves Gabi!

Köszönöm a segítő hozzáállást, sajna a Kontaktcenteresek is majd csak akkor lesznek holnap elérhetőek talán (a múlt héten plusz h-k-n végig foglaltak voltak), amikor nálunk már a kedves betegek javában türelmesen fognak várakozni. Mindenesetre sztem mi maradunk egyelőre az eddigi munkamenetnél ha nem érem el őket.

Köszönettel: András

Dr.Ghanem Niyaz
Wednesday, November 1, 2017 12:54:35 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Az IxNet 2.59.0 verzióválást letöltve, a frissítés rengeteg hibaüzenettel zárult, programba belépve Objektumhivatkozás nincs beállítva... hibaüzenet jön, a hibajelző email nem megy ki. A programból csak a feladatkezelővel agyonvágva tudok csak kilépni.

Az ügyeleti telefont nem veszik fel v. foglalt (tudom, az EESZT meg minden), de most kihez tudok fordulni? Csütörtökön rendelés így nuku.

Köszönöm a gyors segítséget!

Holnap fogjuk frissíteni,de most ettől frászt kapok hogy baj lesz !!! pedig nálam már minden rendben működik,EESZT is !!

Inkább megvárom a többiek tapasztalatát !!

[duhos] [elpirul]

Dr.Ghaanem Niyaz

Záhony

Somogyi László
Wednesday, November 1, 2017 12:58:49 PM
VMátrix kérdés.

A háziorvosnak milyen szerepköröket kell megadni, hogy működjön?

Értsd, én eddig azt hittem elég, hogy orvos.

Így mégse azt látom az ágazati portálon, amit kell, a tájékoztató szerint. Félek, ha így csatlakozom az Ixdokival, akkor csak hibaüzikre számíthatok.

Ne legyen félreértés, orvos-admin ugyanaz, be tudok lépni, kezelni tudom a mátrixot.

De a szervezeti egység nélküli belépésnél is csak az admin menüpontot látom, és a praxisba való belépésnél is csak azt.

A tájékoztató szerint ott mindenféle egyéb menüpontok várják az ORVOST.

Még egyszer: az orvost már hozzáadtam két hete a praxishoz, lekérdezhetően ott van.

Szóval milyen jogokat állítottatok be neki?

Users browsing this topic