Böjtösné Judit
Thursday, November 2, 2017 12:23:23 PM
Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 12:28:08 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 12:29:19 PM
Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

Dr Rétei Ágnes
Thursday, November 2, 2017 12:29:20 PM
Hálózatban egyik gépen minden jó (fő gép), a másikon az eszig leolvasáskor hibát ad (Sikertelen eszig kártyaolvasás). [azta] A kártyaolvasó működik, E-kliens letöltve.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 12:37:02 PM
Originally Posted by: Casus 

Hálózatban egyik gépen minden jó (fő gép), a másikon az eszig leolvasáskor hibát ad (Sikertelen eszig kártyaolvasás). [azta] A kártyaolvasó működik, E-kliens letöltve.

hanyas verzió??

Dr Rétei Ágnes
Thursday, November 2, 2017 12:38:01 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Hálózatban egyik gépen minden jó (fő gép), a másikon az eszig leolvasáskor hibát ad (Sikertelen eszig kártyaolvasás). [azta] A kártyaolvasó működik, E-kliens letöltve.

hanyas verzió??

Most váltottunk a legújabbra

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 12:39:44 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Dr. Losonczi László
Thursday, November 2, 2017 12:54:05 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Dr.Farmasi Róbert
Thursday, November 2, 2017 1:02:28 PM
Kedves László!

En sem tudtam bekapcsolni az aspnet-et,de a kerdeses frame network letoltese utan a gepet ujrainditva mukodott minden. A mai rendeles reggel docogosen indult, nem tudtunk menteni,aztan hol nyomtatott vonalkodot hol nem az e-receptre, azt is erosen bizonytalankodva,raerosen, kesobb minden jelentosen felgyorsult es kisebb nagyobb hibauzenet (idotullepesek) mellett mukodott. A mai verzio valtot meg nem toltottukk le,meg varunk vele tapasztalatokat,aztan majd holnap...

Udv Dr.Farmasi R

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:02:36 PM
Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Szicsek Judit
Thursday, November 2, 2017 1:02:42 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Holnapi napon fél 8-tól elérhetőek vagyunk, köszönjük!

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 1:05:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:05:55 PM
Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Kedves László!

En sem tudtam bekapcsolni az aspnet-et,de a kerdeses frame network letoltese utan a gepet ujrainditva mukodott minden. A mai rendeles reggel docogosen indult, nem tudtunk menteni,aztan hol nyomtatott vonalkodot hol nem az e-receptre, azt is erosen bizonytalankodva,raerosen, kesobb minden jelentosen felgyorsult es kisebb nagyobb hibauzenet (idotullepesek) mellett mukodott. A mai verzio valtot meg nem toltottukk le,meg varunk vele tapasztalatokat,aztan majd holnap...

Udv Dr.Farmasi R

Köszönjük a beszámolót! Igen, délelőtt folyamán hangolták az AEEK-s kollegák a szervert, a mai adatforgalomhoz igazították. Ha jól értem, akkor azért még ezt követően is voltak időtúllépések, habár jelentős gyorsulást tapasztaltak a reggeli munkához képest! Ez számunkra nagyon hasznos információ!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:16:10 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Dr. Juhász Ágnes
Thursday, November 2, 2017 1:19:08 PM
Tisztelt Infomix!

A mai vezióváltót letöltöttem, az Önök által küldött kezelési, beállítási útmutatót elolvastam, de a program indításakor az EESZT panel illetve a szemig kérő panel sem lép elő. Mit tegyek?

dr. Juhász Ágnes

Háziorvos

Dr. Losonczi László
Thursday, November 2, 2017 1:19:39 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Igen, azt is megpróbáltam - manuális indítással is; úgy is, hogy a Segéd regisztráció gombot megnyomtam, majd a Mentés gombot, majd a Regisztráció - EESZT menüponton keresztül is. Sajnos mindig ugyanaz a válaszüzenet, mint eddig.

Dr.Rozs Andrea
Thursday, November 2, 2017 1:21:08 PM
T.Infomix!

Nekünk is ua. probléma jelentkezik,mint a 691 -es hozzászólónak: SAML-jegy eldobása üzenetet kapjuk az EESZT indításakor. Mindent megcsináltunk, minden működött.Korábbi üzenetekben ezt már jeleztük,a verzióváltástól reméltük a probléma megoldódását. A mai verzióváltás ezen nem változtatott.

Üdvözlettel:Dr.Rozs Andrea

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:22:18 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Hálózatban egyik gépen minden jó (fő gép), a másikon az eszig leolvasáskor hibát ad (Sikertelen eszig kártyaolvasás). [azta] A kártyaolvasó működik, E-kliens letöltve.

hanyas verzió??

Most váltottunk a legújabbra

Próbáljon meg arról a gépről, azzal az e-szig-el belépni az ágazati portálra. Oda sikerül?? Itt: https://portal.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal  Ott sikerül? (jobb felső sarokban: belépés gomb!)

Dr Baracsi Mária
Thursday, November 2, 2017 1:22:24 PM
Tisztelt Infomix!

Verzióváltás megtörtént rendben. A korábbi probléma továbbra is fennáll. EESZT nem indítható el. Manuális indításra nyomva kéri az esziget, majd azt írja, hogy sikertelen e-szig beolvasás. Az AEEK portálon be tudok lépni, olyankor működik a kártyaolvasó, az ixdoki során viszont nem, annyi látható csak rajta, hogy a kapcsolat aktív. Távelérésben vagy telefonon szeretnék segítséget kérni, telefonon nem tudtam Önöket elérni sokszori próbálkozásra sem.

Köszönettel:

Dr. Baracsi Mária

Földes

Dr. Losonczi László
Thursday, November 2, 2017 1:22:44 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Kedves László!

En sem tudtam bekapcsolni az aspnet-et,de a kerdeses frame network letoltese utan a gepet ujrainditva mukodott minden. A mai rendeles reggel docogosen indult, nem tudtunk menteni,aztan hol nyomtatott vonalkodot hol nem az e-receptre, azt is erosen bizonytalankodva,raerosen, kesobb minden jelentosen felgyorsult es kisebb nagyobb hibauzenet (idotullepesek) mellett mukodott. A mai verzio valtot meg nem toltottukk le,meg varunk vele tapasztalatokat,aztan majd holnap...

Udv Dr.Farmasi R

Köszönjük a beszámolót! Igen, délelőtt folyamán hangolták az AEEK-s kollegák a szervert, a mai adatforgalomhoz igazították. Ha jól értem, akkor azért még ezt követően is voltak időtúllépések, habár jelentős gyorsulást tapasztaltak a reggeli munkához képest! Ez számunkra nagyon hasznos információ!

Kedves Róbert!

Köszönöm a visszajelzést! Róbert bejegyzésénél találtam meg a saját rendszeremben is megjelent hibaüzenetet, és mindent a javasoltak szerint csináltam végig, de sajnos még nincs meg a probléma megoldása.

Még egyszer köszönöm a segítségét!

dr. Losonczi László

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:28:08 PM
Originally Posted by: Dr. Juhász Ágnes 

Tisztelt Infomix!

A mai vezióváltót letöltöttem, az Önök által küldött kezelési, beállítási útmutatót elolvastam, de a program indításakor az EESZT panel illetve a szemig kérő panel sem lép elő. Mit tegyek?

dr. Juhász Ágnes

Háziorvos

Bekapcsolta a modult? (Regisztráció /EESZT menüpontban)- ez egy korábbi, 1.116-os vv levélben van leírva (help/vv levelek menüpontban). Sikerült???

DrMiklosl
Thursday, November 2, 2017 1:29:50 PM
Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 1:31:36 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:41:38 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 1:42:16 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

igen

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:44:29 PM
Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 1:49:02 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

igen

Bocsánat, tévedtem, nem tudok bejelentkezni, de valószinüleg az ágazati portál nem jó, a kártyaolvasók dolgoznak, A hitelesítés nem sikerült.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 1:52:25 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

igen

Bocsánat, tévedtem, nem tudok bejelentkezni, de valószinüleg az ágazati portál nem jó, a kártyaolvasók dolgoznak, A hitelesítés nem sikerült.

Aktiválta a felhasználót???

Dr Rétei Ágnes
Thursday, November 2, 2017 2:04:42 PM
Receptnyomtatás közben nem lehet semmit írni (status, lelet, záró, stb.) mert elugrál a kurzor. Erre van valami megoldás?
Gabidk
Thursday, November 2, 2017 2:05:27 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

igen

Bocsánat, tévedtem, nem tudok bejelentkezni, de valószinüleg az ágazati portál nem jó, a kártyaolvasók dolgoznak, A hitelesítés nem sikerült.

Aktiválta a felhasználót???

Természetesen, a VMatrix is ki lett töltve, léptem már be ezzel a személyivel, csak most nem tudok. Illetve ma senkiével sem sikerült belépni.

Users browsing this topic