Somogyi László
Sunday, November 5, 2017 6:19:41 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?

Szerintem nem.

Somogyi László
Sunday, November 5, 2017 6:24:30 PM
Originally Posted by: DokiBodó 

Kedves Kollégák!

Mi még mindig nem tudunk receptet nyomtatni, pedig azt hiszem, már minden itt javasolt tippet végigpróbáltunk. Verzióváltás megvolt, 4.7-es framework van a gépen, a segéd rendben van, újra regisztáltuk, a kártya rendben van. De a SAML jegy igénylése után hibaüzenetet kapunk, és onnan akármit csinálunk, nem működik a dolog. Az op-rendszer Win10, és IxDokit használunk. Kaphatnánk ebben segítséget?

A hibaüzenetet megosztanád velünk? Hátha abból okosabbak lennénk...

Molnár Valéria
Sunday, November 5, 2017 7:09:07 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?

Tudtommal mk. gépen be lehet jelentkezni az orvos eszigjével, és akkor igen.

Molnár Valéria
Sunday, November 5, 2017 7:12:02 PM
Segítséget kérek !

Sikertelen ESZIG adatlekérés - The request was aborted. Could not create SSL/TLS secure chanel.

Mi a hiba?

Köszönettel 🙂

Bacskai Mária
Sunday, November 5, 2017 8:12:18 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

Megtudhatnánk mi a megoldás a beutaló esetében az OTH kóddal?

Amikor eddig beutalót írtunk, a szakrendelés nevére keresve, a 9jegyű ágazati kódot láttuk és ez is rákerült a beutalóra. De minden eü.szolgáltatónak van egy OTH9 kódja is, ami általában nem azonos az ágazati kóddal. Ha most elkezdesz beutalót írni, a program behajít egy listát, amiben az eü.szolgáltatók és OTH9 kódjuk szerepel. Itt megint ki kell keresni, hogy hova akarsz beutalni, (persze ezen a listán más a szolgáltató neve, mint az OEP-es listán, hurrá, miért is lenne megkönnyítve a dolgunk. Pl. ami az OTH9 listán Kenézy Kórház, az az ágazati kódos listán DE-KEK), szóval ha meglelted ugyanazt a szakrendelést más néven, rákattintasz és akkor elvileg eltárolja a program a párosítást és nem kell vele többé bajlódni. Azt a beutalást küldi fel a térbe, aminél a párosítás megtörtént.

Dr.Ghanem Niyaz
Sunday, November 5, 2017 8:32:54 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

Megtudhatnánk mi a megoldás a beutaló esetében az OTH kóddal?

Amikor eddig beutalót írtunk, a szakrendelés nevére keresve, a 9jegyű ágazati kódot láttuk és ez is rákerült a beutalóra. De minden eü.szolgáltatónak van egy OTH9 kódja is, ami általában nem azonos az ágazati kóddal. Ha most elkezdesz beutalót írni, a program behajít egy listát, amiben az eü.szolgáltatók és OTH9 kódjuk szerepel. Itt megint ki kell keresni, hogy hova akarsz beutalni, (persze ezen a listán más a szolgáltató neve, mint az OEP-es listán, hurrá, miért is lenne megkönnyítve a dolgunk. Pl. ami az OTH9 listán Kenézy Kórház, az az ágazati kódos listán DE-KEK), szóval ha meglelted ugyanazt a szakrendelést más néven, rákattintasz és akkor elvileg eltárolja a program a párosítást és nem kell vele többé bajlódni. Azt a beutalást küldi fel a térbe, aminél a párosítás megtörtént.

Én ugyanazzal a 9 jegyű kóddal kerestem és megtalálta, kiválasztottam és elfogadta! Felküldte és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Dr. Kun-Gazda Melinda
Sunday, November 5, 2017 9:26:10 PM
Tisztelt Infomix!

Hálózatban üzemelő számítógépekkel dolgozom, én és az orvos írnok a főgépen, az asszisztensnőm a kliens gépen.

A főgépen be tudunk jelentkezni és működik az e-szig, lassabban de tudunk e-receptet, e-beutalót nyomtatni.

A kliens gépen azonban ha én mint orvos(de az ápolónőre is ez vonatkozik) megnyitom a programot és belépek a saját jelszavammal, akkor a következő üzenet jelenik meg:

1) EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen. OK

2) X Hibaüzent

Unknown member PEESZT

(1925)(POEESZT)

FMREESZT.CNTEESZT.STS_GETRIDKERESVASTAGKLIENS,O

c:/(EZ FORDÍTOTT IRÁNYBAN)VISUALIX/(FODÍTOTT IRÁNYBAN)/VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezésre mentésre kerüljön

3) IGEN Folyt a progr

4) OK

5) e-SZEMÉLYI beolvasás

6) Hibaüzenet Sikertelen adatlekérés.

Nem tudom mihez kezdek. Önök szerint útmutatás alapján meg tudom oldani ezt a kérdést, ha nem akkor kérem szíveskedjenek segíteni. Köszönettel

Dr Kun Gazda Melinda 06/20/9710-246

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 7:24:08 AM
Originally Posted by: DokiBodó 

Kedves Kollégák!

Mi még mindig nem tudunk receptet nyomtatni, pedig azt hiszem, már minden itt javasolt tippet végigpróbáltunk. Verzióváltás megvolt, 4.7-es framework van a gépen, a segéd rendben van, újra regisztáltuk, a kártya rendben van. De a SAML jegy igénylése után hibaüzenetet kapunk, és onnan akármit csinálunk, nem működik a dolog. Az op-rendszer Win10, és IxDokit használunk. Kaphatnánk ebben segítséget?

Mi a hibaüzenet, s a visual verzió?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 7:28:15 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?

Szerintem nem.

Nyomtatni tud persze- csak a Tér nem fogadja! Így hagyományos papír alapú vény lesz

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 7:28:40 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?

Szerintem nem.

Nyomtatni tud persze- csak a Tér nem fogadja! Így hagyományos papír alapú vény lesz

Dr. Hanyecz Vince
Monday, November 6, 2017 7:43:28 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Kedves Gabi!

Fog ez a rendszer működni valaha?

Az elmúlt 2 nap alapján az hiszem nem matekozták ki - a tér informatikusai-, egy perc alatt hány adatkapcsolatot kell kiépíteni, ez mennyi időt vesz igénybe, kérdést fogadni, válaszolni, ezt mennyi szerver tudná kiszolgálni. Érdekes a Youtubeon nem szokott időtúllépes lenni, pedig azt is pingetik rendesen.

A szűk keresztmetszetet előre lehetett tudni, ha minden orvostól 30-40 receptet tudna percenként gyorsan fogadni, és feldolgozni, akkor a receptírás rész működne talán.

Nyilván ez is megoldódik mielőbb.

Mondjuk ez az idétlen csatlakozási mód, internet, levél, SMS, azonosító reg., e-szig olvasó, pin kód, SAML jegy, ez is egy agyrém :-"

Köszönöm a rengeteg segítséget, amit ehhez a káosz megoldásához nyújtottak :)), baromi meló volt, az agyon bonyolított rendszer mindenkire rázúdítását kezelni!!

Kedves Vince,

Mivel mi tudjuk a legjobban, hogy mekkora feladatot jelent most Nektek sikeresen megoldani ezt a helyzetet, nem lenne helyénvaló a saját nehézségeinkkel előjönni. Ebben a helyzetben próbálunk maximális segítséget adni mindenkinek és nagyon szurkolni hogy sikerüljön. Nem tudom hogy fog-e működni, de nagyon szeretném, és nem elsősorban azért mert sok munkánk van benne, hanem azért mert úgy gondolom és valóban azt hiszem, hogy óriási lehetőséget nyújt(hat) az egészségügy valamennyi szereplőjének. Még akkor is ha igen, vannak problémák (hiszen látjátok Ti is), és valószínű lesznek is. Ezeket meg kell oldanunk. És persze akkor is, ha szakmailag vannak aggályok, kifogások - de ezek már a Ti dolgotok kézbe venni és szabályozni úgy, hogy minden szempontból "támadhatatlan" legyen.

És csak szeretnék előre szólni (talán a legjobb helyen teszem), hogy a most megjelent törzskarton teljes megvalósítására, ha feltételezem hogy valóban időben közzéteszik a szakmai specifikációt, 2 azaz kettő hónapot ad a jogszabály. Most jelezném, hogy nem fog menni!

Szerintem sem.

Mit tehetünk mi ezért, vagy ez ellen fogalmam sincs [azta] ...

Dr. Palicsek Zoltán
Monday, November 6, 2017 8:18:13 AM
Jó reggelt!

Engem az érdekelne, hogy az eprofil feltöltésben várható-e bármlyen változás. Jelenleg mindent manuálisan kell kitölteni. Ez így használhatatlan. Az allergiákat illetve a rendszeres gyógyszereket (egyenlőre csak ezzel foglalkoznák) jó lenne, ha be lehetne szippantani a meglevő adatok közül...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 8:25:02 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jó reggelt!

Engem az érdekelne, hogy az eprofil feltöltésben várható-e bármlyen változás. Jelenleg mindent manuálisan kell kitölteni. Ez így használhatatlan. Az allergiákat illetve a rendszeres gyógyszereket (egyenlőre csak ezzel foglalkoznák) jó lenne, ha be lehetne szippantani a meglevő adatok közül...

Szép napot!

Jelenleg teljes erővel az EESZT-hez való sikeres csatlakozásra koncentrálunk , de reméljük hamarosan az újabb segítő funkciók megvalósítása kerül előtérbe!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 8:40:52 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

Megtudhatnánk mi a megoldás a beutaló esetében az OTH kóddal?

Amikor eddig beutalót írtunk, a szakrendelés nevére keresve, a 9jegyű ágazati kódot láttuk és ez is rákerült a beutalóra. De minden eü.szolgáltatónak van egy OTH9 kódja is, ami általában nem azonos az ágazati kóddal. Ha most elkezdesz beutalót írni, a program behajít egy listát, amiben az eü.szolgáltatók és OTH9 kódjuk szerepel. Itt megint ki kell keresni, hogy hova akarsz beutalni, (persze ezen a listán más a szolgáltató neve, mint az OEP-es listán, hurrá, miért is lenne megkönnyítve a dolgunk. Pl. ami az OTH9 listán Kenézy Kórház, az az ágazati kódos listán DE-KEK), szóval ha meglelted ugyanazt a szakrendelést más néven, rákattintasz és akkor elvileg eltárolja a program a párosítást és nem kell vele többé bajlódni. Azt a beutalást küldi fel a térbe, aminél a párosítás megtörtént.

Köszönöm a szakszerű segítséget Doktor Úr! Valóban erről van szó. Ez egy lehetőség, hogy ha egyszer kiválasztja az Intézmény kódját ahova utal, akkor az Ixnet eltárolja ezt a kódot, s a továbbiakban automatikusan használja is. Célszerű azoknál egyszer, az elején megcsinálni, akikhez gyakran szokott pácienst beutalni!

Dr. Palicsek Zoltán
Monday, November 6, 2017 8:44:59 AM
A mai napon meglepő módon (szarkazmus) minden működik. Sőt, nagyon gyors. Gratulálok!
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 8:48:28 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon meglepő módon (szarkazmus) minden működik. Sőt, nagyon gyors. Gratulálok!

Igen, nem akarjuk elkiabálni, de nekünk is úgy tűnik ! Jelezni kellene az AEEK-s kollégáknak is , akik sokat tettek [nagyonok] érte!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 8:50:53 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Még egy kérdésben kérek segítséget: ha véletlenül megint káosszal indul a rendelés, az Ixnetben hogy lehet kikapcsolni az EESZT-t?

Korábbi napokban egy területen tapasztaltak és jeleztek az EESZT-be már bekapcsolódó felhasználóink jelentős lassulást, illetve a bizonytalanságot : az eRECEPT , a vények felküldése illetve nyomtatása. Ha úgy érzi, hogy ez okoz fennakadást a napi munkájában, akkor az EESZT panel alján lévő EESZT funkciók közül kapcsolja ki az e-recept modult ( vegye ki a REC melletti pipát). Ilyenkor az EESZT többi funkciója továbbra is működik (katalógus, beutalás, lekérdezés stb), de a vények nem kerülnek felküldésre, hanem a hagyományos (eddigi EESZT nélküli) módon kerülnek dokumentálásra és nyomtatásra. Természetesen valamennyi EESZT funkció Ön által ki-, és bekapcsolható (kivéve a kötelező elemeket). A rendszer naplózza, hogy mikor kerültek kikapcsolásra ezek a funkciók, úgyhogy ne feledje visszakapcsolni a rendszer stabil működése esetén.

De remélem erre nem lesz szükség.

Hogy látja most a helyzetet?

esztidoki
Monday, November 6, 2017 8:51:32 AM
Tisztelt Infomix!

Csak, hogy hétfőn is kérdezzek valamit:

Beutalót írnánk, és nem nyomja rá az ID kódot, így viszont nem tölti fel a térbe a beutalót. Hol tudom ezt beállítani, hogy rányomja a kódot, mert én a beutaló formánál semmi változást nem látok.

Köszönöm előre is. VisualX-ről van szó.

Dr Rétei Ágnes
Monday, November 6, 2017 8:52:30 AM
Originally Posted by: Casus 

Receptnyomtatás közben nem lehet semmit írni (status, lelet, záró, stb.) mert elugrál a kurzor. Erre van valami megoldás?

Dr. Palicsek Zoltán
Monday, November 6, 2017 8:56:31 AM
Ezt én is kértem már, de egyenlőre nem változott. Most, hogy nem szakaszosan küldi a recepteket, meg gyors is, kisebb probléma...
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 9:02:06 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Csak, hogy hétfőn is kérdezzek valamit:

Beutalót írnánk, és nem nyomja rá az ID kódot, így viszont nem tölti fel a térbe a beutalót. Hol tudom ezt beállítani, hogy rányomja a kódot, mert én a beutaló formánál semmi változást nem látok.

Köszönöm előre is. VisualX-ről van szó.

Ezt nem lehet beállítani, egyszerűen a Tér nem fogadja be, mert nem ismeri fel az Intézményt ahova utalni szeretnének (mert még nincs benne a "nyilvántartásába"). Ez a normális működése jelenleg a rendszernek, idővel minden Intézmény be fog kerülni s ezzel párhuzamosan mindenhova lehet a Térbe is sikeresen beutalót felküldeni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 9:12:46 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Ezt én is kértem már, de egyenlőre nem változott. Most, hogy nem szakaszosan küldi a recepteket, meg gyors is, kisebb probléma...

Most a stabil, megbízható működés a legfontosabb, hogy mindenhol elfogadható sebességgel, hibátlanul működjön. Általános, mindenhol előforduló (rendszer szintű) hibáról nem tudunk, gép, operációs rendszer specifikus "egyedi" problémák leküzdése van nálunk napirenden. Persze örömmel vesszük a tapasztalatokat, de-pláne újabb kéréseket- ez már számunkra a jól ismert fejlesztési terep, amit igazán szeretünk. De még mindig türelmet és megértést kell kérjünk!

dr.Kovács József
Monday, November 6, 2017 9:18:28 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?

Tudtommal mk. gépen be lehet jelentkezni az orvos eszigjével, és akkor igen.

Azt úgy tudom. A nővér igazolványávan belépve kinyomtatja a receptet, de nincs rajta EESZT vonalkód, HIBA: nincs jogosultsága.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Monday, November 6, 2017 9:21:42 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

Megtudhatnánk mi a megoldás a beutaló esetében az OTH kóddal?

Amikor eddig beutalót írtunk, a szakrendelés nevére keresve, a 9jegyű ágazati kódot láttuk és ez is rákerült a beutalóra. De minden eü.szolgáltatónak van egy OTH9 kódja is, ami általában nem azonos az ágazati kóddal. Ha most elkezdesz beutalót írni, a program behajít egy listát, amiben az eü.szolgáltatók és OTH9 kódjuk szerepel. Itt megint ki kell keresni, hogy hova akarsz beutalni, (persze ezen a listán más a szolgáltató neve, mint az OEP-es listán, hurrá, miért is lenne megkönnyítve a dolgunk. Pl. ami az OTH9 listán Kenézy Kórház, az az ágazati kódos listán DE-KEK), szóval ha meglelted ugyanazt a szakrendelést más néven, rákattintasz és akkor elvileg eltárolja a program a párosítást és nem kell vele többé bajlódni. Azt a beutalást küldi fel a térbe, aminél a párosítás megtörtént.

Én ugyanazzal a 9 jegyű kóddal kerestem és megtalálta, kiválasztottam és elfogadta! Felküldte és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Típusbeutalót használunk, ahol eleve megadott a régi 9 jegyű ÁNTSZ kód, és eddig simán felment az EESZT-be, már amelyik már regisztrált.


dr.Kovács József
Somogyi László
Monday, November 6, 2017 9:28:11 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Csak, hogy hétfőn is kérdezzek valamit:

Beutalót írnánk, és nem nyomja rá az ID kódot, így viszont nem tölti fel a térbe a beutalót. Hol tudom ezt beállítani, hogy rányomja a kódot, mert én a beutaló formánál semmi változást nem látok.

Köszönöm előre is. VisualX-ről van szó.

Ezt nem lehet beállítani, egyszerűen a Tér nem fogadja be, mert nem ismeri fel az Intézményt ahova utalni szeretnének (mert még nincs benne a "nyilvántartásába"). Ez a normális működése jelenleg a rendszernek, idővel minden Intézmény be fog kerülni s ezzel párhuzamosan mindenhova lehet a Térbe is sikeresen beutalót felküldeni.

Csak ehhez annyi megjegyzés, hogy Gabi is tudja, hogy 'esztidoki'-val jórészt ugyanabba a kórházba (rendelőbe) utalgatnánk, pont ezt próbálgattam én is tegnap, és nem ment, a kettő valóban összefügghet.

De én is bizonytalan vagyok még, hogy jók-e a beállításaink a beutaló beküldéséhez, mert az ember először magában keresné a hibát...

Az elmúlt egy órában elfogadható sebességgel ment a receptbeküldés és nyomtatás. Lassabb minden, de valószínűleg eddig volt túl gyors. [beeee] 🙂

dr.Kovács József
Monday, November 6, 2017 9:28:38 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon meglepő módon (szarkazmus) minden működik. Sőt, nagyon gyors. Gratulálok!

Nálam is.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 9:38:50 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Csak, hogy hétfőn is kérdezzek valamit:

Beutalót írnánk, és nem nyomja rá az ID kódot, így viszont nem tölti fel a térbe a beutalót. Hol tudom ezt beállítani, hogy rányomja a kódot, mert én a beutaló formánál semmi változást nem látok.

Köszönöm előre is. VisualX-ről van szó.

Ezt nem lehet beállítani, egyszerűen a Tér nem fogadja be, mert nem ismeri fel az Intézményt ahova utalni szeretnének (mert még nincs benne a "nyilvántartásába"). Ez a normális működése jelenleg a rendszernek, idővel minden Intézmény be fog kerülni s ezzel párhuzamosan mindenhova lehet a Térbe is sikeresen beutalót felküldeni.

Csak ehhez annyi megjegyzés, hogy Gabi is tudja, hogy 'esztidoki'-val jórészt ugyanabba a kórházba (rendelőbe) utalgatnánk, pont ezt próbálgattam én is tegnap, és nem ment, a kettő valóban összefügghet.

De én is bizonytalan vagyok még, hogy jók-e a beállításaink a beutaló beküldéséhez, mert az ember először magában keresné a hibát...

Az elmúlt egy órában elfogadható sebességgel ment a receptbeküldés és nyomtatás. Lassabb minden, de valószínűleg eddig volt túl gyors. [beeee] :)

Ezt egy hatalmas GRAT-nak veszem Tőled!!!! De még van a tarsolyunkban valami....

Somogyi László
Monday, November 6, 2017 9:42:23 AM
Originally Posted by: Dr. Kun-Gazda Melinda 

Tisztelt Infomix!

Hálózatban üzemelő számítógépekkel dolgozom, én és az orvos írnok a főgépen, az asszisztensnőm a kliens gépen.

A főgépen be tudunk jelentkezni és működik az e-szig, lassabban de tudunk e-receptet, e-beutalót nyomtatni.

A kliens gépen azonban ha én mint orvos(de az ápolónőre is ez vonatkozik) megnyitom a programot és belépek a saját jelszavammal, akkor a következő üzenet jelenik meg:

1) EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen. OK

2) X Hibaüzent

Unknown member PEESZT

(1925)(POEESZT)

FMREESZT.CNTEESZT.STS_GETRIDKERESVASTAGKLIENS,O

c:/(EZ FORDÍTOTT IRÁNYBAN)VISUALIX/(FODÍTOTT IRÁNYBAN)/VISUALIX.EXE

A hibaállapot részletezésre mentésre kerüljön

3) IGEN Folyt a progr

4) OK

5) e-SZEMÉLYI beolvasás

6) Hibaüzenet Sikertelen adatlekérés.

Nem tudom mihez kezdek. Önök szerint útmutatás alapján meg tudom oldani ezt a kérdést, ha nem akkor kérem szíveskedjenek segíteni. Köszönettel

Dr Kun Gazda Melinda 06/20/9710-246

Ha a kliens gépen a Windowsba rendszergazda jogú felhasználóval jelentkezik be, és úgy indítja a megszokott módon az Ixdokit, akkor sikeres lesz a segédkomponens regisztrációja, onnantól a többi hibaüzenet sem jön elő.

Utána már megint be lehet lépni a megszokott felhasználóval a Windowsba, és nem lesz ilyen üzenet.

Helyi rendszergazda tud segíteni.

Timi és Gábor
Monday, November 6, 2017 9:59:15 AM
Javaslom, hagyjuk egyelőre, mert segitséget nem nagyon kapunk. Majd egy verzóváltás reményeim szerint helyre teszi a problémát.

Addig végezzük a betegellátást ahogy eddig is, mert nekünk az a feladatunk!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 10:07:41 AM
Originally Posted by: Timi és Gábor 

Javaslom, hagyjuk egyelőre, mert segitséget nem nagyon kapunk. Majd egy verzóváltás reményeim szerint helyre teszi a problémát.

Addig végezzük a betegellátást ahogy eddig is, mert nekünk az a feladatunk!

Kedves Timi és Gábor,

Az utolsó mondatával egyetértek! Az elsővel kapcsolatban elnézést kérek, de valahol elvesztettem a fonalat, megadná a fórum hozzászólás számát, hogy azonosítsam mire nem válaszoltam? És bocsánat.

Géczi Gabriella

Users browsing this topic