Dr Batáry Károly
Friday, November 10, 2017 1:55:40 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Megmondaná milyen rendszert/verziót használ jelenleg?

Konzultáltam AEEK-val. Ágazati portálon a Bt-nél dr-úr hozzáférése nem volt beállítva mint orvos. Ezt javításra került, így most Bejelentkezésnél megjelenik a Bt neve.Ez elvileg rendben van.Recept felírásnál viszont újra hibaüzenet jelenik meg " indító felhasználó belépése megtagadva"

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 2:08:37 PM
Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Megmondaná milyen rendszert/verziót használ jelenleg?

Konzultáltam AEEK-val. Ágazati portálon a Bt-nél dr-úr hozzáférése nem volt beállítva mint orvos. Ezt javításra került, így most Bejelentkezésnél megjelenik a Bt neve.Ez elvileg rendben van.Recept felírásnál viszont újra hibaüzenet jelenik meg " indító felhasználó belépése megtagadva"

Nagyon jó, akkor egy lépéssel közelebb kerültünk! Ellenőrizni kellene a vmatrix pontos beállítását (orvosi jogot beállítani úgy, hogy Intézmény/szervezet/orvos hármasa ki van választva). Segítséget talál #1041 és #1042 hozzászólásnál (képekkel illusztrálva). Ha ez ok, ellenőrizze, hogy ugyanazok az OTH6/OTH9 legyen az EESZT panelen beállítva, mint a vmátrix kiválasztásakor abban a 3 oszlopban lát!

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Friday, November 10, 2017 7:11:48 PM
A más helyen történő ellátás leleteit hol tudom lekérdezni Ixdokiban (legújabb verzió)

Itt csak azok kerülnek fel, ugye, amelyik intézmény (kórház, szakrendelés) csatlakozott az EESZT-hez már?

Synlabos leletek lekérdezésének mi a menete?

Az utóbbi 2 verzióváltás során több adatvesztés is történt a rendszerben.

Az adatbázis ellenőrzését a telefonos kollégájuk útmutatása szerint hibát nem talált, javasolta a távoli megoldást.

Ez eredményt hozhat az elveszett adatok visszaállításában?

A helyettes orvos beállítása másolással megtörtént, de hiába mentem többször is a vényformátumot, a receptírásnál nem ajánlja fel.

Mit csinálok rosszul?

Előre is köszönöm válaszukat!

Varga Sándor
Saturday, November 11, 2017 9:16:11 AM
Originally Posted by: pheni 

A más helyen történő ellátás leleteit hol tudom lekérdezni Ixdokiban (legújabb verzió)

Itt csak azok kerülnek fel, ugye, amelyik intézmény (kórház, szakrendelés) csatlakozott az EESZT-hez már?

Synlabos leletek lekérdezésének mi a menete?

Az utóbbi 2 verzióváltás során több adatvesztés is történt a rendszerben.

Az adatbázis ellenőrzését a telefonos kollégájuk útmutatása szerint hibát nem talált, javasolta a távoli megoldást.

Ez eredményt hozhat az elveszett adatok visszaállításában?

A helyettes orvos beállítása másolással megtörtént, de hiába mentem többször is a vényformátumot, a receptírásnál nem ajánlja fel.

Mit csinálok rosszul?

Előre is köszönöm válaszukat!

Az EESZT-ből az EHR lekérdezéssel tud minden leletet, ambuláns lapot lekérdezni.

A verzióváltás, és vényformátum kérdéséhez kérem küldjön emailben elérhetőséget, hogy hétfőn kereshessük.


Varga Sándor
csedo73@gmail.com
Saturday, November 11, 2017 11:29:19 AM
Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 11, 2017 3:20:25 PM
Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Hajnalné
Saturday, November 11, 2017 5:15:13 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Egészségügyi végzettség nélkül szerintem nem lehet használni az eeszt-t.

Somogyi László
Sunday, November 12, 2017 11:57:18 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Egészségügyi végzettség nélkül szerintem nem lehet használni az eeszt-t.

???

A teszt kitöltéshez nem lehet bejelentkezni, ez a probléma valós.

De, hogy eü végzettség nélkül ne lehessen használni, eü adminisztrátorként az meredek lenne, a legközelebbi kórházban is több ilyen alkalmazott van. Legálisan.

Dr. Vlaicu Péter
Sunday, November 12, 2017 3:16:30 PM
Tisztelt Infomix!

Segítséget kérek.

Elérhetőségem: +36304998183

Üdvözlettel: Dr. Vlaicu Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 12, 2017 6:27:15 PM
Originally Posted by: Dr. Vlaicu Péter 

Tisztelt Infomix!

Segítséget kérek.

Elérhetőségem: +36304998183

Üdvözlettel: Dr. Vlaicu Péter

Tisztelt Doktor Úr,

Miben segíthetünk?

csedo73@gmail.com
Sunday, November 12, 2017 8:02:49 PM
Eredetileg általa: csedo73@gmail.com Ugrás az idézett hozzászóláshoz

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Természetesen az ágazati portálon az adminisztrátor jogkörét beállítottam a Vmatrix-ban, mint EESZT felhasználót (nem eü. aszisztenst, mert nem eü.szakdolgozó és nincs működési eng. száma)a nővért pedig eü.aszisztensként állítottam be az ágazati portálon, mindkét személyt felvettem a visualIxdoki-ban mint eü. aszisztenst, ennek ellenére se az ápolónő, se az adminisztrátor nem tud belépni a saját szig.-gel EESZT-térbe a visualIX program indításakor-üzenet:sikertelen adatlekérés.Viszont (ápolónőnél, adminisztrátornál) a sikertelen belépéskor megjelenő EESZT ablakban a beállításoknál a tan. útvonala és a tan. jelszó üres (holott már egyszer a csatlakozáskor bemásoltam)Ezt megpróbálom ismét bemásolni, talán sikerrel járok.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 7:27:05 AM
Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Eredetileg általa: csedo73@gmail.com Ugrás az idézett hozzászóláshoz

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Természetesen az ágazati portálon az adminisztrátor jogkörét beállítottam a Vmatrix-ban, mint EESZT felhasználót (nem eü. aszisztenst, mert nem eü.szakdolgozó és nincs működési eng. száma)a nővért pedig eü.aszisztensként állítottam be az ágazati portálon, mindkét személyt felvettem a visualIxdoki-ban mint eü. aszisztenst, ennek ellenére se az ápolónő, se az adminisztrátor nem tud belépni a saját szig.-gel EESZT-térbe a visualIX program indításakor-üzenet:sikertelen adatlekérés.Viszont (ápolónőnél, adminisztrátornál) a sikertelen belépéskor megjelenő EESZT ablakban a beállításoknál a tan. útvonala és a tan. jelszó üres (holott már egyszer a csatlakozáskor bemásoltam)Ezt megpróbálom ismét bemásolni, talán sikerrel járok.

Az biztos, hogy arra mindenképpen szükség van (mármint tanúsítvány és jelszó megadása). Remélem ezután már sikerül a belépés!

Hajnalné
Monday, November 13, 2017 7:39:34 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Egészségügyi végzettség nélkül szerintem nem lehet használni az eeszt-t.

???

A teszt kitöltéshez nem lehet bejelentkezni, ez a probléma valós.

De, hogy eü végzettség nélkül ne lehessen használni, eü adminisztrátorként az meredek lenne, a legközelebbi kórházban is több ilyen alkalmazott van. Legálisan.

Az EESZT Iliász oldalán ez található:

Kinek kell elvégeznie a képzést?

Orvosok

Egészségügyi szakdolgozók

Gyógyszerészek

Gyógyszertári szakasszisztensek

Itt sajnos nincsenek egészségügyi végzettség nélküliek. Ezért gondolom, hogy pl.: orvosirnokok nem használhatják a rendszert hivatalosan.

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 8:02:11 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Tisztelt Infomix!

Ismételten kérem a szíves segítségüket!

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

Kedves Molnárné dr.Csillag Edina,

Szerintem a teszt elvégzése nem akadálya annak, hogy a visualIxdoki-ba belépve az asszisztens csatlakozzon az e-szig használatával a Térhez. Ha jól értem ezzel a névvel és jelszóval aktiválta magát az asszisztens az ágazati portálon keresztül az EESZT-be. Ugyanitt kellett neki belépni, és a jogosultsági matrix-ba megadni önmagának az eü.asszisztens jogot (ahol az orvosnak pedig az orvos jogkört). Ez is megtörtént?? Ha igen, akkor visualIxdoki-ban kell felvenni mint asszisztenst az 1.119-es verzióváltó levélben megadottak szerint. Ebben a folyamatban hol tartanak most?

Egészségügyi végzettség nélkül szerintem nem lehet használni az eeszt-t.

???

A teszt kitöltéshez nem lehet bejelentkezni, ez a probléma valós.

De, hogy eü végzettség nélkül ne lehessen használni, eü adminisztrátorként az meredek lenne, a legközelebbi kórházban is több ilyen alkalmazott van. Legálisan.

Az EESZT Iliász oldalán ez található:

Kinek kell elvégeznie a képzést?

Orvosok

Egészségügyi szakdolgozók

Gyógyszerészek

Gyógyszertári szakasszisztensek

Itt sajnos nincsenek egészségügyi végzettség nélküliek. Ezért gondolom, hogy pl.: orvosirnokok nem használhatják a rendszert hivatalosan.

Valamit félreértettél, mert tudom, hogy mi van ott írva.... ;)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 9:39:23 AM
Teljes kapacitással működik az EESZT

Tisztelt Felhasználó!

Tájékoztatjuk, hogy az EESZT teljes kapacitással működik.

Türelmét és megértését köszönjük.

EESZT Fenntartás

2017.11.13.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/hirek 

Dr Bublovics Péter
Monday, November 13, 2017 10:15:00 AM
Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 10:23:51 AM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Köszönjük a jó híreket, továbbítjuk az AEEK-s kollégáknak is, akik dolgoztak érte a hétvégén! Reméljük így is marad a továbbiakban is. Az "EHR lekérdezés nem megy" gondolom azt jelenti, hogy még nem kap konkrét adatot a Térből , ami azt jelzi hogy az az Egészségügyi Intézmény még nem töltött fel eü. dokumentációt a Térbe az Ön páciensének . De érdemes gyakran nézegetni, mert előbb utóbb meg kell hogy "érkezzenek" ezek a dokumentumok is.[mosoly]

dr.oremus
Monday, November 13, 2017 10:38:52 AM
Tisztelt Infomix! Sajnos továbbra sem tudok dolgozni csak EESZT nélkül, az ágazati portálra beenged, minden jogosultságot megadtam.SAML jegyet kapok, de utána minden rp írásnál, zárásnál hibaüzenetet kapok. Táv vagy telefonos segítséget kérek, hogy megtudjam hol lehet a probléma.

Dr.Orémus Marina 06302390056

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 10:41:56 AM
Originally Posted by: dr.oremus 

Tisztelt Infomix! Sajnos továbbra sem tudok dolgozni csak EESZT nélkül, az ágazati portálra beenged, minden jogosultságot megadtam.SAML jegyet kapok, de utána minden rp írásnál, zárásnál hibaüzenetet kapok. Táv vagy telefonos segítséget kérek, hogy megtudjam hol lehet a probléma.

Dr.Orémus Marina 06302390056

Rendben Doktornő, jelentkezünk. Még egy kis türelmet, segítünk!

hegelydr
Monday, November 13, 2017 10:44:28 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Köszönjük! Én átnéztem a saját berállításaim, újra mentettük a portálon, most nincs hibaüzenet, DE! nem nyomtat e-receptet. hosszasan gondolkodik, 3-4 percig, de semmi.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 11:08:54 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Köszönjük! Én átnéztem a saját berállításaim, újra mentettük a portálon, most nincs hibaüzenet, DE! nem nyomtat e-receptet. hosszasan gondolkodik, 3-4 percig, de semmi.

Mi a pontos jelenség? El tudja küldeni, hogy a rendszerüzenet táblában sorrendbe mi/hogyan került be, meddig jutott (SAML ok? eKAT ok?)? Csak a vénynél van gond???

hegelydr
Monday, November 13, 2017 11:31:26 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Köszönjük! Én átnéztem a saját berállításaim, újra mentettük a portálon, most nincs hibaüzenet, DE! nem nyomtat e-receptet. hosszasan gondolkodik, 3-4 percig, de semmi.

Mi a pontos jelenség? El tudja küldeni, hogy a rendszerüzenet táblában sorrendbe mi/hogyan került be, meddig jutott (SAML ok? eKAT ok?)? Csak a vénynél van gond???

semmi hibaüzenet, úgy tűnik, felépül minden, majd recept nyomtatás, mutatja, hogy dolgozik, és vár-vár, nem történik semmi.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 11:33:09 AM
Megjelent a KOPIFO Kft. EESZT kisokos (Köd mögött a hegy) c. információs anyaga.

UserPostedImage

Ezzel kapcsolatban szeretnék néhány tényt hozzáfűzni, pontosítani és egyben kérem a szerzőt hogy korrigálja ezeket a tényeknek megfelelően a fenti kiadványában!

Íme a tények :

Kókai József 4 hónapot dolgozott számítógép karbantartóként az általa említett (de meg nem nevezett) Szakorvosi Rendelőintézetben.

1994 november 14. -1996 június 7. között dolgozott az infomIx Kft.-nél, számítástechnikai munkatársként – mint üzemeltető kolléga. Megerősítem, hogy ebben az időben az Infomix Kft. volt a legnagyobb felhasználói számmal rendelkező háziorvosi szoftverfejlesztő cég, s büszkén jelentem, hogy ma is az. Kókai József cégünknél soha semmilyen szoftverfejlesztésben nem vett részt, az 1994.-ben szerzett „műszaki karbantartó” képesítése nem is biztosított hozzá megfelelő alapot. Másfél év után közös megegyezéssel távozott a saját kérésére, s azzal indokolta kérését, hogy családi vállalkozásukba CNC vezérelt kötőgépeket szereztek be s azok programozását szeretné elsajátítani. KOPIFO cégét , amely háziorvosi szoftverfejlesztésre szakosodott a távozása évében alapította (1996 11.15.-én) a publikus nyilvántartások szerint.

Kizárólag az első oldalon lévő hamis tényekre szorítkoztam és semmilyen szubjektív megjegyzést nem kívánok hozzáfűzni.

A fentiek alapján javaslom a „Köd mögött a hegy” címet „Köd a hegy előtt”-re módosítani.

Egyébként pedig üdvözöllek Józsi!

Gabi

hegelydr
Monday, November 13, 2017 11:43:36 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Köszönjük! Én átnéztem a saját berállításaim, újra mentettük a portálon, most nincs hibaüzenet, DE! nem nyomtat e-receptet. hosszasan gondolkodik, 3-4 percig, de semmi.

Mi a pontos jelenség? El tudja küldeni, hogy a rendszerüzenet táblában sorrendbe mi/hogyan került be, meddig jutott (SAML ok? eKAT ok?)? Csak a vénynél van gond???

semmi hibaüzenet, úgy tűnik, felépül minden, majd recept nyomtatás, mutatja, hogy dolgozik, és vár-vár, nem történik semmi.

4-5 percet vártunk, nem történt nyomtatás.

Dr.Ghanem Niyaz
Monday, November 13, 2017 1:13:54 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Köszönjük a jó híreket, továbbítjuk az AEEK-s kollégáknak is, akik dolgoztak érte a hétvégén! Reméljük így is marad a továbbiakban is. Az "EHR lekérdezés nem megy" gondolom azt jelenti, hogy még nem kap konkrét adatot a Térből , ami azt jelzi hogy az az Egészségügyi Intézmény még nem töltött fel eü. dokumentációt a Térbe az Ön páciensének . De érdemes gyakran nézegetni, mert előbb utóbb meg kell hogy "érkezzenek" ezek a dokumentumok is.[mosoly]

csatlakozok, tényleg jól ment a mai nap ! minden szép és jó !

EHR-t még sajnos nem tudunk kérdezni, mert nincs mit és a kórházak nem iparkodnak :-)

Üdv

Dr.Ghanem Niyaz

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 1:17:53 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Köszönjük a jó híreket, továbbítjuk az AEEK-s kollégáknak is, akik dolgoztak érte a hétvégén! Reméljük így is marad a továbbiakban is. Az "EHR lekérdezés nem megy" gondolom azt jelenti, hogy még nem kap konkrét adatot a Térből , ami azt jelzi hogy az az Egészségügyi Intézmény még nem töltött fel eü. dokumentációt a Térbe az Ön páciensének . De érdemes gyakran nézegetni, mert előbb utóbb meg kell hogy "érkezzenek" ezek a dokumentumok is.[mosoly]

csatlakozok, tényleg jól ment a mai nap ! minden szép és jó !

EHR-t még sajnos nem tudunk kérdezni, mert nincs mit és a kórházak nem iparkodnak :-)

Üdv

Dr.Ghanem Niyaz

Ennek nagyon örülünk!!!Köszönjük.[mindenok]

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 1:31:10 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Köszönjük a jó híreket, továbbítjuk az AEEK-s kollégáknak is, akik dolgoztak érte a hétvégén! Reméljük így is marad a továbbiakban is. Az "EHR lekérdezés nem megy" gondolom azt jelenti, hogy még nem kap konkrét adatot a Térből , ami azt jelzi hogy az az Egészségügyi Intézmény még nem töltött fel eü. dokumentációt a Térbe az Ön páciensének . De érdemes gyakran nézegetni, mert előbb utóbb meg kell hogy "érkezzenek" ezek a dokumentumok is.[mosoly]

Megerősítem én is. Rendben és gyorsan megy a szabályos e-recept nyomtatás.

Az "5 perces szabály" se jön elő, semmi nem zavarja a kommunikációt és a rendelést.

Apróság, hogy induláskor nálunk az e-szig olvasó csak akkor működik, ha a számítógép bekapcsolása előtt már belerakják a kártyát. Még nem jöttem rá, miért. Ha valakinek ilyen gondja van, próbálja így.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 1:54:00 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Jelenleg működik az EESZT minkét gépünkön. Az e-recept írás sebessége fényévekkel gyorsabb jelenleg a péntekihez képest, így már elfogadható. Az e-recept lekérdezés és az ekat lekérdezés is ok.😎

Az e-beutaló irás és EHR lekérdezés sajnos még nem megy.[bizonyt]

Üdvözlettel

Dr. Bublovics Péter

Köszönjük a jó híreket, továbbítjuk az AEEK-s kollégáknak is, akik dolgoztak érte a hétvégén! Reméljük így is marad a továbbiakban is. Az "EHR lekérdezés nem megy" gondolom azt jelenti, hogy még nem kap konkrét adatot a Térből , ami azt jelzi hogy az az Egészségügyi Intézmény még nem töltött fel eü. dokumentációt a Térbe az Ön páciensének . De érdemes gyakran nézegetni, mert előbb utóbb meg kell hogy "érkezzenek" ezek a dokumentumok is.[mosoly]

Megerősítem én is. Rendben és gyorsan megy a szabályos e-recept nyomtatás.

Az "5 perces szabály" se jön elő, semmi nem zavarja a kommunikációt és a rendelést.

Apróság, hogy induláskor nálunk az e-szig olvasó csak akkor működik, ha a számítógép bekapcsolása előtt már belerakják a kártyát. Még nem jöttem rá, miért. Ha valakinek ilyen gondja van, próbálja így.

Cool! Az e-szig-et egyelőre nem értem, de hátha a nálam hozzáértőbb kollégák meg tudják magyarázni! Ha rájönnél, oszd meg velünk!

G.Katalin
Monday, November 13, 2017 2:05:24 PM
Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

csedo73@gmail.com
Monday, November 13, 2017 2:33:22 PM
Természetesen az ágazati portálon az adminisztrátor jogkörét beállítottam a Vmatrix-ban, mint EESZT felhasználót (nem eü. aszisztenst, mert nem eü.szakdolgozó és nincs működési eng. száma)a nővért pedig eü.aszisztensként állítottam be az ágazati portálon, mindkét személyt felvettem a visualIxdoki-ban mint eü. aszisztenst, ennek ellenére se az ápolónő, se az adminisztrátor nem tud belépni a saját szig.-gel EESZT-térbe a visualIX program indításakor-üzenet:sikertelen adatlekérés.Viszont (ápolónőnél, adminisztrátornál) a sikertelen belépéskor megjelenő EESZT ablakban a beállításoknál a tan. útvonala és a tan. jelszó üres (holott már egyszer a csatlakozáskor bemásoltam)Ezt megpróbálom ismét bemásolni, talán sikerrel járok.

Az biztos, hogy arra mindenképpen szükség van (mármint tanúsítvány és jelszó megadása). Remélem ezután már sikerül a belépés!

Vissza az elejére

Tisztelt Infomix!

Elvégeztem mindkét alkalmazottnál az EESZT beállítást tan.útvonalát bemásoltam a tan. jelszavát beírtam. Ezt követően ismételtem megpróbáltam a belépést az alkalmazottaim szig.-ával, de sajnos továbbra sem jártam sikerrel-sikertelen adatlekérés az üzenet+hibaüzenet:nem sikerült létrehozni az SSL/TLS biztonságos csatornát. Kérem további Szíves segítségüket és ötleteiket. Csillag Edina

Users browsing this topic