Varga Sándor
Wednesday, January 17, 2018 8:10:19 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Ma reggel nem indul az EESZT nálam. A kis üzenet ablakban a következőt kapom:

wst: invalid request, The request was invalid or malformed (0db)

Vagy valamelyik adat hibás, ez lehet az OTH kódok valamelyike, a felhasználó név, vagy akár a tanusítvány is, vagy a gép órája tér el a pontos időtől.

Ha ezek mindegyike jó, akkor sajnos lehet még az EESZT szerver elérési hibája is. Ha ez utóbbi, akkor másnál is ilyen gond lehet.


Varga Sándor
novogradecz
Wednesday, January 17, 2018 8:18:34 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: novogradecz 

Ma reggel nem indul az EESZT nálam. A kis üzenet ablakban a következőt kapom:

wst: invalid request, The request was invalid or malformed (0db)

Vagy valamelyik adat hibás, ez lehet az OTH kódok valamelyike, a felhasználó név, vagy akár a tanusítvány is, vagy a gép órája tér el a pontos időtől.

Ha ezek mindegyike jó, akkor sajnos lehet még az EESZT szerver elérési hibája is. Ha ez utóbbi, akkor másnál is ilyen gond lehet.

Gép órája térhetett el, szinkronizálás után fut.

Köszönet!

Csaba

TomposG
Wednesday, January 17, 2018 8:24:26 AM
Elapadni látszik az üzenetcunami amiből, azt a lehet hogy téves, következtetés vonom le, hogy így vagy úgy, kompromisszumokkal bár de lehet dolgozni a köddel.

Az volna a kérdésem, hogy fejlesztés szempontjából tervbe van-e véve valamilyen program módosítás ami a lekérdezést, lelet beillesztés, gyógyszer kiváltás megtekintésést automatizálja. A kommunikációs modulhoz hasonlóra gondoltam.

Minden betegre egyszerre vonatkozó lekérdezés valószínűleg nem működne de ha ellátás indításakor a program lekérdezné a beteggel kapcsolatos előző lekérdezés óta képződött ellátási, adatokat, recept kiváltásokat az jó volna. Így talán hasznát is látnánk mert jelen állapotban legyünk őszinték sokat nem profitálunk a ködből.(Visual felhasználó vagyok)

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 17, 2018 8:33:48 AM
Originally Posted by: TomposG 

Elapadni látszik az üzenetcunami amiből, azt a lehet hogy téves, következtetés vonom le, hogy így vagy úgy, kompromisszumokkal bár de lehet dolgozni a köddel.

Az volna a kérdésem, hogy fejlesztés szempontjából tervbe van-e véve valamilyen program módosítás ami a lekérdezést, lelet beillesztés, gyógyszer kiváltás megtekintésést automatizálja. A kommunikációs modulhoz hasonlóra gondoltam.

Minden betegre egyszerre vonatkozó lekérdezés valószínűleg nem működne de ha ellátás indításakor a program lekérdezné a beteggel kapcsolatos előző lekérdezés óta képződött ellátási, adatokat, recept kiváltásokat az jó volna. Így talán hasznát is látnánk mert jelen állapotban legyünk őszinték sokat nem profitálunk a ködből.(Visual felhasználó vagyok)

Tompos G.

Igen, terveink persze vannak, s azt próbálgatjuk is az Ixnet rendszerben. Az automatizmushoz nélkülözhetetlen bizonyos hiteles törzs-adatok megléte, amire az automatikus megfeleltetés ráépül. Ezen, tudomásunk szerint, dolgozik az AEEK , ezek a törzsek reméljük mihamarabb elérhetőek lesznek a Térben, s ezáltal ilyen típusú funkciók is teljes-körűen megvalósíthatóak lesznek.

esztidoki
Wednesday, January 17, 2018 2:53:02 PM
Helyettes orvossal van asszisztensem belépve, SAML rendben, de feltöltéseknél azt írja ki hibának, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva."
dr.Dergez
Thursday, January 18, 2018 10:50:02 AM
Betegnél EHR lekérdezést indítok.Megjelenik az ellátása a kórházban,a "megjelenítés"-re kattintva tölti explorerbe,azt is látom,hogy pdf dokumentum,de nem jelenik meg semmi.Mit kell tennem?
Varga Sándor
Thursday, January 18, 2018 11:07:22 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Betegnél EHR lekérdezést indítok.Megjelenik az ellátása a kórházban,a "megjelenítés"-re kattintva tölti explorerbe,azt is látom,hogy pdf dokumentum,de nem jelenik meg semmi.Mit kell tennem?

Kedves doktornő,

Az is lehet, hogy maga az explorer nem tudja megjeleníteni a pdf formátumú leletet. Ebben a régebbi hozzászólásban  talál információt arról, hogyan lehet beállítani. Ha segítségre van szükséges kérem jelezze nekünk.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, January 18, 2018 11:10:43 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Helyettes orvossal van asszisztensem belépve, SAML rendben, de feltöltéseknél azt írja ki hibának, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva."

Kedves doktornő,

Két oka lehet ennek az üzenetnek.

Az egyik, hogy a helyettes orvos nincs felvéve az ön praxisához a VMátrixban.

A másik, hogy a helyettesítésnél belépő orvos adatai nem jók a visualban.

Egy kollégám keresni fogja telefonon, hogy megoldást találjunk.


Varga Sándor
Zsolt50
Thursday, January 18, 2018 3:26:49 PM
Tisztelt Infomix!

Nemrég lett feltelepítve idegen rendszerből az IxNet program. Sajnos a telepítéskor nem lehetett belépni az EESZT rendszerbe, jogosultságot beállítani. Így a programban sem lett beállítva.

Utólag hogyan lehetséges?

-ikonos menüsor-EESZT-EESZT panel-beállítások-ellenőrzés: minden rendben

-EESZT panel- beállítások: itt lehetne megadni a jelszavakat. tanúsítvány útvonalat stb. , de minden szürke.

Ezeket hol lehet beállítani?

Zsolt50
Thursday, January 18, 2018 3:42:29 PM
Közben meglett (bár menűből nem tudtam elérni !!):karbantartás, gazda, EESZT felh. karbantartása.

Be lett állítva az orvos felhasználóhoz a tanúsítvány útvonala és a tanúsítvány jelszó. Sikerült receptet nyomtatni. (elvetemülten lassú)

Az EESZT jelszó nem lett kitöltve. Ez kell valahova a program működéséhez?

Varga Sándor
Thursday, January 18, 2018 3:47:30 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

Közben meglett (bár menűből nem tudtam elérni !!):karbantartás, gazda, EESZT felh. karbantartása.

Be lett állítva az orvos felhasználóhoz a tanúsítvány útvonala és a tanúsítvány jelszó. Sikerült receptet nyomtatni. (elvetemülten lassú)

Az EESZT jelszó nem lett kitöltve. Ez kell valahova a program működéséhez?

Az a jelszó csak akkor kell, ha nem eSziggel, hanem tokennel lépnek be az EESZT-be.

Az EESZT panel beállítások fülén az egyéb részben lehet a recept nyomtatást szabályozni a Receptek nyomtatása __ darabos csomagonként számláló állításával.

Küldöm a leírást, hátha talál benne még segítséget.


Varga Sándor
dr.Dergez
Friday, January 19, 2018 8:38:28 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Betegnél EHR lekérdezést indítok.Megjelenik az ellátása a kórházban,a "megjelenítés"-re kattintva tölti explorerbe,azt is látom,hogy pdf dokumentum,de nem jelenik meg semmi.Mit kell tennem?

Kedves doktornő,

Az is lehet, hogy maga az explorer nem tudja megjeleníteni a pdf formátumú leletet. Ebben a régebbi hozzászólásban  talál információt arról, hogyan lehet beállítani. Ha segítségre van szükséges kérem jelezze nekünk.

A linkre kattintva az Explorerben be van állítva az engedélyezés,de mégsem nyitja.Kérem a segítségüket!

Varga Sándor
Friday, January 19, 2018 8:42:26 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Betegnél EHR lekérdezést indítok.Megjelenik az ellátása a kórházban,a "megjelenítés"-re kattintva tölti explorerbe,azt is látom,hogy pdf dokumentum,de nem jelenik meg semmi.Mit kell tennem?

Kedves doktornő,

Az is lehet, hogy maga az explorer nem tudja megjeleníteni a pdf formátumú leletet. Ebben a régebbi hozzászólásban  talál információt arról, hogyan lehet beállítani. Ha segítségre van szükséges kérem jelezze nekünk.

A linkre kattintva az Explorerben be van állítva az engedélyezés,de mégsem nyitja.Kérem a segítségüket!

Kollégám hamarosan keresi telefonon.


Varga Sándor
hippocrates
Monday, January 22, 2018 8:51:47 AM
Tisztelt Fórum!

Múlt héten csatlakoztunk az EESZT-hez. Ma reggel nem tudunk belépni, a személyi igazolványt nem olvassa be az eSzemélyi bekérés. Kénytelenek vagyunk a hagyományos módon elkezdeni a rendelést /az Infomix-szel nem tudtunk konzultálni/ Ha esetleg valakinek van ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni, köszönettel vesszük.

Mándli István
Monday, January 22, 2018 9:02:16 AM
Üdvözlet Mindenkinek!

Néhány rendelőben közreműködtem a beállításoknál, péntektől kezdve több helyről kaptam jelzést, hogy akadozik a rendszer, néha rákerül a vonalkód, néha nem a receptekre (akkor nem voltam gépközelben). Ma az egyik gépre beléptem, ott konkrétan REC beküldés időtúllépés, illetve szerver elérési hiba szerepelt az üzenetek között.

Illetve még egy érdekességet jeleztek: egyik orvosnak azt mondta a közeli patika, hogy a receptjei nem e-receptek, annak ellenére sem találják őket a "térben", hogy rajtuk van a harmadik vonalkód. Erre nem nagyon tudok értelmes választ adni.... ???

Originally Posted by: hippocrates 

Tisztelt Fórum!

Múlt héten csatlakoztunk az EESZT-hez. Ma reggel nem tudunk belépni, a személyi igazolványt nem olvassa be az eSzemélyi bekérés. Kénytelenek vagyunk a hagyományos módon elkezdeni a rendelést /az Infomix-szel nem tudtunk konzultálni/ Ha esetleg valakinek van ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni, köszönettel vesszük.

Varga Sándor
Monday, January 22, 2018 9:04:04 AM
Originally Posted by: hippocrates 

Tisztelt Fórum!

Múlt héten csatlakoztunk az EESZT-hez. Ma reggel nem tudunk belépni, a személyi igazolványt nem olvassa be az eSzemélyi bekérés. Kénytelenek vagyunk a hagyományos módon elkezdeni a rendelést /az Infomix-szel nem tudtunk konzultálni/ Ha esetleg valakinek van ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni, köszönettel vesszük.

Abban tudna segíteni, hogy pontosan mi történik?

Meddig jut el a kártya beolvasásnál, kap-e valamilyen hibaüzenetet?

köszönöm


Varga Sándor
hippocrates
Monday, January 22, 2018 9:07:26 AM
Tisztelt Varga Sándor!

Az eSzemélyi beolvasás ikon forog folyamatosan és a kártyaleolvasón nem jelenik meg a hatjegyű kód beolvasására vonatkozó kérés

Varga Sándor
Monday, January 22, 2018 9:55:06 AM
Originally Posted by: hippocrates 

Tisztelt Varga Sándor!

Az eSzemélyi beolvasás ikon forog folyamatosan és a kártyaleolvasón nem jelenik meg a hatjegyű kód beolvasására vonatkozó kérés

Kérem ellenőrizze a számítógép óráját, hogy pontos időt mutat-e?


Varga Sándor
hippocrates
Monday, January 22, 2018 10:05:13 AM
Most sikerült bejelentkeznünk a rendszerbe. Lehangoló. Az egyik gépen a program folyamatosan lefagy, leáll...
Varga Sándor
Monday, January 22, 2018 12:39:29 PM
Originally Posted by: hippocrates 

Most sikerült bejelentkeznünk a rendszerbe. Lehangoló. Az egyik gépen a program folyamatosan lefagy, leáll...

Tudna küldeni egy elérhetőséget emailben az infomix@infomix.hu-ra?

Igyekszünk segíteni


Varga Sándor
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Monday, January 22, 2018 2:21:21 PM
Üdvözlöm ! Szerettem volna lekérdezni beutalást, de nincs megjeleníthető adat a betegnél, pedig most adtam a kezébe a beutalót. Eredményeket, leleteket kapok vissza az adott kórházból a téren keresztül.Köszönöm
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 22, 2018 3:50:49 PM
Originally Posted by: Panna 

Üdvözlöm ! Szerettem volna lekérdezni beutalást, de nincs megjeleníthető adat a betegnél, pedig most adtam a kezébe a beutalót. Eredményeket, leleteket kapok vissza az adott kórházból a téren keresztül.Köszönöm

Kérdés, hogy a beutalóból sikeres e-beutaló lett-e? Ezt úgy tudja ellenőrizni, hogy megnézi a kinyomtatott beutalót, hogy rákerült-e a Tér által visszaadott azonosító szám. S a rendszer-üzenetkeben ok szerepelt?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 22, 2018 4:50:05 PM
Originally Posted by: Mándli István 

Üdvözlet Mindenkinek!

Néhány rendelőben közreműködtem a beállításoknál, péntektől kezdve több helyről kaptam jelzést, hogy akadozik a rendszer, néha rákerül a vonalkód, néha nem a receptekre (akkor nem voltam gépközelben). Ma az egyik gépre beléptem, ott konkrétan REC beküldés időtúllépés, illetve szerver elérési hiba szerepelt az üzenetek között.

Illetve még egy érdekességet jeleztek: egyik orvosnak azt mondta a közeli patika, hogy a receptjei nem e-receptek, annak ellenére sem találják őket a "térben", hogy rajtuk van a harmadik vonalkód. Erre nem nagyon tudok értelmes választ adni.... ???

Originally Posted by: hippocrates 

Tisztelt Fórum!

Múlt héten csatlakoztunk az EESZT-hez. Ma reggel nem tudunk belépni, a személyi igazolványt nem olvassa be az eSzemélyi bekérés. Kénytelenek vagyunk a hagyományos módon elkezdeni a rendelést /az Infomix-szel nem tudtunk konzultálni/ Ha esetleg valakinek van ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni, köszönettel vesszük.

Elvileg most stabilan mennek az e-recept-ek, nincs időtúllépés (hétfő déltől van az infó). Ami viszont érdekes kérdés- miért nem látja a patika az e-recept-et? Ebben az esetben azt kérném, hogy az orvos kérdezze le a saját rendszerében (visual vagy Ixnet)- s tegye meg, hogy elküldi a vény eID-t (a lekérdezés képernyőt), hogy ellenőrizni lehessen mi is történt valójában! Előre is köszönöm!

Cifka Miklós
Tuesday, January 23, 2018 11:58:54 AM
Üdvözletem!

Ismét Dr. Izsák Imola (Visual iXDoki) rendszeréhez kérnénk szépen segítséget.

*Jelenleg panaszkodnak arra, hogy nem működik az e-recept, SAML jegy hibával találkoztak (HIBA: SAML jegy ellenőrzés: InvalidRequest - The request invalid or malformed [2db]), ezeknek mi lehet a kiváltó oka?

*Noha az azonos rendszert használó másik két doktornál megy az e-beutaló, náluk valamiért nem.

*Ez már inkább csak technikai kérdés, de két laptopnál (az egyik Win8, a másik Win10) is folyamatos probléma, hogy a kártyaolvasót nem látja. A driver eltávolítása / újratelepítése után újra működik. A harmadik gép egy desktop, ott nem jelentkezik a probléma. Én amit már lehet kipróbáltam (pl. az általatok javasolt automata driver frissítés kikapcsolása), de újra és újra belefutok ebbe a problémába, miután nyilván sokkal több géppel találkoztok, van esetleg valami tapasztalat ilyesmivel, illetve megoldási javaslat rá?

Köszönettel,

Cifka Miklós

Varga Sándor
Tuesday, January 23, 2018 12:17:59 PM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Üdvözletem!

Ismét Dr. Izsák Imola (Visual iXDoki) rendszeréhez kérnénk szépen segítséget.

*Jelenleg panaszkodnak arra, hogy nem működik az e-recept, SAML jegy hibával találkoztak (HIBA: SAML jegy ellenőrzés: InvalidRequest - The request invalid or malformed [2db]), ezeknek mi lehet a kiváltó oka?

*Noha az azonos rendszert használó másik két doktornál megy az e-beutaló, náluk valamiért nem.

*Ez már inkább csak technikai kérdés, de két laptopnál (az egyik Win8, a másik Win10) is folyamatos probléma, hogy a kártyaolvasót nem látja. A driver eltávolítása / újratelepítése után újra működik. A harmadik gép egy desktop, ott nem jelentkezik a probléma. Én amit már lehet kipróbáltam (pl. az általatok javasolt automata driver frissítés kikapcsolása), de újra és újra belefutok ebbe a problémába, miután nyilván sokkal több géppel találkoztok, van esetleg valami tapasztalat ilyesmivel, illetve megoldási javaslat rá?

Köszönettel,

Cifka Miklós

Ez a hibaüzenet tapasztalataink szerint akkor fordul elő, ha egy hálózatban több gépen is párhuzamosan fut az etér program. Fontos, hogy ez csak egy gépen legyen elindítva.

Egy beutalóból akkor lesz, akkor lehet eBeutaló, ha annak az intézetnek a kódja (OEP9 kód), ahová beutalnak össze van az AEEK oldalán rendelve az intézet EESZT által használt OTH9 kódjával. Emellett érdemes ellenőrizni az adott orvosnál az EESZT panel beállításait, van-e pipa a BEU adatoknál. Akkor kerül feltöltésre a beutaló a térbe, ha ez be van kapcsolva.

A kártyaolvasó driverét, és a kliens programot is érdemes úgy telepíteni, hogy a telepítés idejére kikapcsolja a gépen működő vírusvédelmet, tűzfalat. A telepítést követően ezek visszakapcsolhatók. Tapasztalataink szerint így stabil a működés.


Varga Sándor
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Monday, January 29, 2018 11:31:20 AM
Üdvözlöm ! Mi lehet az oka annak, hogy a korábban lekérdezett lelet helyén, nincs megjeleníthető adat jelzés van ?Köszönöm
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 29, 2018 11:33:38 AM
Originally Posted by: Panna 

Üdvözlöm ! Mi lehet az oka annak, hogy a korábban lekérdezett lelet helyén, nincs megjeleníthető adat jelzés van ?Köszönöm

Mármint hol? A háziorvosi rendszerben lekérdezéskor??

dr.Dergez
Tuesday, January 30, 2018 9:08:22 AM
Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 30, 2018 9:12:48 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Beutaló nyomtatáskor újabban nincs nyomtatva kód,nem is tudom lekérdezni,"nincs megjeleníthető adat".

Amikor csatlakoztunk,mindent hozott.Mi lehet a gond?

Akkor nem fogadja be a tér . Milyen üzenet jelenik meg a rendszer-üzenetek között (e-BEU beküldés után)?

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, January 30, 2018 9:30:22 AM
Tegnap érdeklődtem hogy mi lehet az oka hogy a korábban lekérdezhető leletek helyén nincs megjeleníthető adat jelzés van.01.25.-i lelet 26.-án lekérdezhető volt, tegnap és ma sincs adat.
Users browsing this topic