Üdvözletem!
Ismét Dr. Izsák Imola (Visual iXDoki) rendszeréhez kérnénk szépen segítséget.
*Jelenleg panaszkodnak arra, hogy nem működik az e-recept, SAML jegy hibával találkoztak (HIBA: SAML jegy ellenőrzés: InvalidRequest - The request invalid or malformed [2db]), ezeknek mi lehet a kiváltó oka?
*Noha az azonos rendszert használó másik két doktornál megy az e-beutaló, náluk valamiért nem.
*Ez már inkább csak technikai kérdés, de két laptopnál (az egyik Win8, a másik Win10) is folyamatos probléma, hogy a kártyaolvasót nem látja. A driver eltávolítása / újratelepítése után újra működik. A harmadik gép egy desktop, ott nem jelentkezik a probléma. Én amit már lehet kipróbáltam (pl. az általatok javasolt automata driver frissítés kikapcsolása), de újra és újra belefutok ebbe a problémába, miután nyilván sokkal több géppel találkoztok, van esetleg valami tapasztalat ilyesmivel, illetve megoldási javaslat rá?
Köszönettel,
Cifka Miklós