Varga Sándor
Friday, September 11, 2020 12:34:46 PM
Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR-ral kapcsolatban érdeklődöm.

Aktuálisan egy kijelentésnél most az alábbi hibaüzentet adja:

AddJelentesek - Exception - Bezárták az alapul szolgálókapcsolatot: Váratlan hiba történ küldéskor..

(Ilyen hibát más kollégák is jeleztek.)

Gondoltam belépek az ÁNTSZ oldalra, és ott kijelentem.

Kissé meglepve láttam, hogy ott az utolsó eset áprilisi.

Miközben az elmúlt hetekben sorra jelentettem, az ixnet ki is írta, hogy beküldve. Hol vannak ezek az esetek?

Eddig hibaüzenet nélkül, minden rendben visszajelzéssel indítottuk, zártuk le az eseteket a programból.

???

Kedves Medicinke,

Az ANTSZ oldalon ugyan azt a praxis kódot látja, mint ami az Ixnetben szerepel?


Varga Sándor
pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Friday, September 11, 2020 8:53:41 PM
Két problémám is lenne

1. A COVID checklistát kitöltöttük, mentettük, majd e-mailben elküldtük az ANTSZ dolgozójának.

Ő hívott, "szét van esve" a dokumentum.

Valóban, elküldtük a céges e-mailre, és a pdf 4 oldalra darabolja, olvashatatlanná teszi a dokumentumot.

Valamint kérés érkezett hogy, a beteg TAJ számát, anyja nevét, lakcímét, és születésének helyét is tüntesse fel a dokumentum. (Nagy segítség lenne, ha programból egyből küldhető lenne)

2. A másik gond, ha e-receptet írok a mailküldésnél a csúcsszervezet e-mailcímét hiányolja, de nem tudom hol kell beállítani. 1 szevergéphez tartozik 2 kliensgép (2 külön praxisé)

Előre is köszönök minden segítséget!

Varga Sándor
Monday, September 14, 2020 8:14:52 AM
Originally Posted by: pheni 

Két problémám is lenne

1. A COVID checklistát kitöltöttük, mentettük, majd e-mailben elküldtük az ANTSZ dolgozójának.

Ő hívott, "szét van esve" a dokumentum.

Valóban, elküldtük a céges e-mailre, és a pdf 4 oldalra darabolja, olvashatatlanná teszi a dokumentumot.

Valamint kérés érkezett hogy, a beteg TAJ számát, anyja nevét, lakcímét, és születésének helyét is tüntesse fel a dokumentum. (Nagy segítség lenne, ha programból egyből küldhető lenne)

2. A másik gond, ha e-receptet írok a mailküldésnél a csúcsszervezet e-mailcímét hiányolja, de nem tudom hol kell beállítani. 1 szevergéphez tartozik 2 kliensgép (2 külön praxisé)

Előre is köszönök minden segítséget!

Kedves Pheni,

Táveléréssel tudunk segíteni a pdf és az email beállításban is.

Kérem az Ixnetben a segíthetünk gombra kattintva küldje el nekünk melyik időpont jó Önöknek.

köszönöm


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Monday, September 14, 2020 8:57:43 AM
Kedves Medicinke és Varga Sándor, illetve a Fertőző Modult használók!

Eddig az ÁNTSZ netes felületén jelentettem be a fertőző eseteket. De most élesíteném az IxNet Fertőző Modult. Létrehoztam tanúsítványt, betallóztam, jelszó beírva. Az ixnetes bejelentésnél mit kell majd látnom, ha minden sikerült? Kapok majd valami felugró ablakot/értesítést vagy ha biztos akarok lenni, menjek fel a netes oldalra és nézzem meg, hogy látható-e a beteg? Azonnal látszik?

Köszönöm a választ. Üdvözlettel:

dr. Szemerédi László

Varga Sándor
Monday, September 14, 2020 9:14:45 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Kedves Medicinke és Varga Sándor, illetve a Fertőző Modult használók!

Eddig az ÁNTSZ netes felületén jelentettem be a fertőző eseteket. De most élesíteném az IxNet Fertőző Modult. Létrehoztam tanúsítványt, betallóztam, jelszó beírva. Az ixnetes bejelentésnél mit kell majd látnom, ha minden sikerült? Kapok majd valami felugró ablakot/értesítést vagy ha biztos akarok lenni, menjek fel a netes oldalra és nézzem meg, hogy látható-e a beteg? Azonnal látszik?

Köszönöm a választ. Üdvözlettel:

dr. Szemerédi László

Kedves doktorúr,

Amennyiben az ellátásnál bejelentés köteles BNO kód szerepel, az ellátás tárolásakor figyelmeztető üzenet jelenik meg, és az IGEN-t választva elindul a bejelentő.

Az adatokat feltölti, de lehet még módosítani a beküldés előtt.

UserPostedImage

A beküldést követően a webes felületen megjelenik a bejelentett adat.

Amennyiben az ellátáson engedélyezi a fertőző betegség bejelentő gomb megjelenítését, úgy beküldés esetén a gomb zöld színezést kap.

Ezt az ellátás beállításai között az eszközsor elemek-nél tudja engedélyezni.

UserPostedImage

Az online fertőző bejelentő modul-t az Ixnetben a COVID veszélyhelyzet kihirdetését követően ingyenesen elérhetővé tettük minden háziorvosi praxisban.

A használatához a bejelentéshez szükséges tanúsítványt, és az ahhoz tartozó jelszót kell megadni, a Rendszer - Felhasználók/orvosok menüpont Egyéb fülén.

UserPostedImage


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Monday, September 14, 2020 9:40:09 AM
"beküldés esetén a gomb zöld színezést kap" - Ezek szerint ha zöld színű gombot látok, akkor az ÁNTSZ rendszere gond nélkül fogadta?
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 14, 2020 11:30:27 AM
T. Infomix!

Kis segítséget kérek. COVID-19 gyanús beteget tp-ra vettük. A megjelenés ablak bezárásakor az EESZT-be hibaüzenetet kapunk, "hibaüzenet: KAT bejegyzés frissítése iránydiagnózis kitöltése nem megengedett"

A beteg ellátása során nincs iránydiagnózis megadva, csak "0"-ás akut megbetegedés gyanúja! Iránydiagnózist az ellátási lapon sem látunk. Mi a gond?

Dr Bakos

Varga Sándor
Monday, September 14, 2020 12:06:31 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Kis segítséget kérek. COVID-19 gyanús beteget tp-ra vettük. A megjelenés ablak bezárásakor az EESZT-be hibaüzenetet kapunk, "hibaüzenet: KAT bejegyzés frissítése iránydiagnózis kitöltése nem megengedett"

A beteg ellátása során nincs iránydiagnózis megadva, csak "0"-ás akut megbetegedés gyanúja! Iránydiagnózist az ellátási lapon sem látunk. Mi a gond?

Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A táppénzrevétel COVID-os BNO-val történt?

Amennyiben igen, úgy kérem nézze meg, hogy ez a BNO kód szerepel-e az ellátás BNO kódjai között és a paciens további sorsa adat megfelelően ki van-e töltve.

Az augusztus közepén kiadott soron kívüli verzióba került be az EESZT által előírt módosítás, ami COVID BNO kódok esetén kötelezően előírja plusz adatok küldését az EESZT-be, mint pl. a paciens további sorsa adat.

Ehhez kaptunk egy törzs adatot is, ami egységes, de sajnos alapellátás esetén elég "fura".

Amit jelenleg tudunk, hogy ezekből

UserPostedImage

2-est kell kiválasztani, ha a paciens kórházba került,

4-est, ha elhunyt,

S-et, ha gyógyult.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 14, 2020 12:13:37 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Kis segítséget kérek. COVID-19 gyanús beteget tp-ra vettük. A megjelenés ablak bezárásakor az EESZT-be hibaüzenetet kapunk, "hibaüzenet: KAT bejegyzés frissítése iránydiagnózis kitöltése nem megengedett"

A beteg ellátása során nincs iránydiagnózis megadva, csak "0"-ás akut megbetegedés gyanúja! Iránydiagnózist az ellátási lapon sem látunk. Mi a gond?

Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A táppénzrevétel COVID-os BNO-val történt?

Amennyiben igen, úgy kérem nézze meg, hogy ez a BNO kód szerepel-e az ellátás BNO kódjai között és a paciens további sorsa adat megfelelően ki van-e töltve.

Az augusztus közepén kiadott soron kívüli verzióba került be az EESZT által előírt módosítás, ami COVID BNO kódok esetén kötelezően előírja plusz adatok küldését az EESZT-be, mint pl. a paciens további sorsa adat.

Ehhez kaptunk egy törzs adatot is, ami egységes, de sajnos alapellátás esetén elég "fura".

Amit jelenleg tudunk, hogy ezekből

UserPostedImage

2-est kell kiválasztani, ha a paciens kórházba került,

4-est, ha elhunyt,

S-et, ha gyógyult.

Igen, táppénzen van, covid-os kóddal, és igen néztem is, hogy melyiket válasszam ki, de a fentiek közül egyik se, mivel otthonában van és gyógyul. Én a "3"-ast választottam, mivel otthonában van.

Erre adta a fenti hibakódot.

Varga Sándor
Monday, September 14, 2020 12:16:29 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Kis segítséget kérek. COVID-19 gyanús beteget tp-ra vettük. A megjelenés ablak bezárásakor az EESZT-be hibaüzenetet kapunk, "hibaüzenet: KAT bejegyzés frissítése iránydiagnózis kitöltése nem megengedett"

A beteg ellátása során nincs iránydiagnózis megadva, csak "0"-ás akut megbetegedés gyanúja! Iránydiagnózist az ellátási lapon sem látunk. Mi a gond?

Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A táppénzrevétel COVID-os BNO-val történt?

Amennyiben igen, úgy kérem nézze meg, hogy ez a BNO kód szerepel-e az ellátás BNO kódjai között és a paciens további sorsa adat megfelelően ki van-e töltve.

Az augusztus közepén kiadott soron kívüli verzióba került be az EESZT által előírt módosítás, ami COVID BNO kódok esetén kötelezően előírja plusz adatok küldését az EESZT-be, mint pl. a paciens további sorsa adat.

Ehhez kaptunk egy törzs adatot is, ami egységes, de sajnos alapellátás esetén elég "fura".

Amit jelenleg tudunk, hogy ezekből

UserPostedImage

2-est kell kiválasztani, ha a paciens kórházba került,

4-est, ha elhunyt,

S-et, ha gyógyult.

Igen, táppénzen van, covid-os kóddal, és igen néztem is, hogy melyiket válasszam ki, de a fentiek közül egyik se, mivel otthonában van és gyógyul. Én a "3"-ast választottam, mivel otthonában van.

Erre adta a fenti hibakódot.

Erre most nem tudok semmit javasolni.

Kérdeztük az AEEK-et, hogy ilyen esetben mit kell kiválasztani, amint megtudjuk jelentkezem.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 14, 2020 12:26:26 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Kis segítséget kérek. COVID-19 gyanús beteget tp-ra vettük. A megjelenés ablak bezárásakor az EESZT-be hibaüzenetet kapunk, "hibaüzenet: KAT bejegyzés frissítése iránydiagnózis kitöltése nem megengedett"

A beteg ellátása során nincs iránydiagnózis megadva, csak "0"-ás akut megbetegedés gyanúja! Iránydiagnózist az ellátási lapon sem látunk. Mi a gond?

Dr Bakos

Kedves doktorúr,

A táppénzrevétel COVID-os BNO-val történt?

Amennyiben igen, úgy kérem nézze meg, hogy ez a BNO kód szerepel-e az ellátás BNO kódjai között és a paciens további sorsa adat megfelelően ki van-e töltve.

Az augusztus közepén kiadott soron kívüli verzióba került be az EESZT által előírt módosítás, ami COVID BNO kódok esetén kötelezően előírja plusz adatok küldését az EESZT-be, mint pl. a paciens további sorsa adat.

Ehhez kaptunk egy törzs adatot is, ami egységes, de sajnos alapellátás esetén elég "fura".

Amit jelenleg tudunk, hogy ezekből

UserPostedImage

2-est kell kiválasztani, ha a paciens kórházba került,

4-est, ha elhunyt,

S-et, ha gyógyult.

Igen, táppénzen van, covid-os kóddal, és igen néztem is, hogy melyiket válasszam ki, de a fentiek közül egyik se, mivel otthonában van és gyógyul. Én a "3"-ast választottam, mivel otthonában van.

Erre adta a fenti hibakódot.

Erre most nem tudok semmit javasolni.

Kérdeztük az AEEK-et, hogy ilyen esetben mit kell kiválasztani, amint megtudjuk jelentkezem.

Hát rendben, akkor egyenlőre így marad. Végül is csak EESZT hibakód van, remélem nem gyűrűzik tovább a Tételes jelentésbe, vagy máshova.

medicinke
Monday, September 14, 2020 12:27:12 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR-ral kapcsolatban érdeklődöm.

Aktuálisan egy kijelentésnél most az alábbi hibaüzentet adja:

AddJelentesek - Exception - Bezárták az alapul szolgálókapcsolatot: Váratlan hiba történ küldéskor..

(Ilyen hibát más kollégák is jeleztek.)

Gondoltam belépek az ÁNTSZ oldalra, és ott kijelentem.

Kissé meglepve láttam, hogy ott az utolsó eset áprilisi.

Miközben az elmúlt hetekben sorra jelentettem, az ixnet ki is írta, hogy beküldve. Hol vannak ezek az esetek?

Eddig hibaüzenet nélkül, minden rendben visszajelzéssel indítottuk, zártuk le az eseteket a programból.

???

Kedves Medicinke,

Az ANTSZ oldalon ugyan azt a praxis kódot látja, mint ami az Ixnetben szerepel?

Az ÁNTSZ oldalon nem látok praxis kódot.

A nevem stimmel, alatta a cégnév stimmel, a bejelentkezési név és a tanúsítványban szereplő bej. név stimmel.

Ma egyébként minden megy hibaüzenet nélkül, de az ÁNTSZ oldal üres marad.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, September 14, 2020 12:42:55 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR-ral kapcsolatban érdeklődöm.

Aktuálisan egy kijelentésnél most az alábbi hibaüzentet adja:

AddJelentesek - Exception - Bezárták az alapul szolgálókapcsolatot: Váratlan hiba történ küldéskor..

(Ilyen hibát más kollégák is jeleztek.)

Gondoltam belépek az ÁNTSZ oldalra, és ott kijelentem.

Kissé meglepve láttam, hogy ott az utolsó eset áprilisi.

Miközben az elmúlt hetekben sorra jelentettem, az ixnet ki is írta, hogy beküldve. Hol vannak ezek az esetek?

Eddig hibaüzenet nélkül, minden rendben visszajelzéssel indítottuk, zártuk le az eseteket a programból.

???

Kedves Medicinke,

Az ANTSZ oldalon ugyan azt a praxis kódot látja, mint ami az Ixnetben szerepel?

Az ÁNTSZ oldalon nem látok praxis kódot.

A nevem stimmel, alatta a cégnév stimmel, a bejelentkezési név és a tanúsítványban szereplő bej. név stimmel.

Ma egyébként minden megy hibaüzenet nélkül, de az ÁNTSZ oldal üres marad.

Tisztelt Medicinke!

Nem akarok okoskodni, de nekem is gondot okozott, hogy két fül van, és nem a folyamatban lévők alatt vannak a betegek, hanem a véglegesítettek között. (Gondolom, mivel a bejelentés lezártnak tekintik). Nem lehet, hogy ez a baj?

Dr Bakos

medicinke
Monday, September 14, 2020 1:30:25 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR-ral kapcsolatban érdeklődöm.

Aktuálisan egy kijelentésnél most az alábbi hibaüzentet adja:

AddJelentesek - Exception - Bezárták az alapul szolgálókapcsolatot: Váratlan hiba történ küldéskor..

(Ilyen hibát más kollégák is jeleztek.)

Gondoltam belépek az ÁNTSZ oldalra, és ott kijelentem.

Kissé meglepve láttam, hogy ott az utolsó eset áprilisi.

Miközben az elmúlt hetekben sorra jelentettem, az ixnet ki is írta, hogy beküldve. Hol vannak ezek az esetek?

Eddig hibaüzenet nélkül, minden rendben visszajelzéssel indítottuk, zártuk le az eseteket a programból.

???

Kedves Medicinke,

Az ANTSZ oldalon ugyan azt a praxis kódot látja, mint ami az Ixnetben szerepel?

Az ÁNTSZ oldalon nem látok praxis kódot.

A nevem stimmel, alatta a cégnév stimmel, a bejelentkezési név és a tanúsítványban szereplő bej. név stimmel.

Ma egyébként minden megy hibaüzenet nélkül, de az ÁNTSZ oldal üres marad.

Tisztelt Medicinke!

Nem akarok okoskodni, de nekem is gondot okozott, hogy két fül van, és nem a folyamatban lévők alatt vannak a betegek, hanem a véglegesítettek között. (Gondolom, mivel a bejelentés lezártnak tekintik). Nem lehet, hogy ez a baj?

Dr Bakos

Sajnos nem, áprilisi az utolsó lezárt beteg, köszönöm.

Varga Sándor
Monday, September 14, 2020 1:59:26 PM
Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: medicinke 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Az OSZIR-ral kapcsolatban érdeklődöm.

Aktuálisan egy kijelentésnél most az alábbi hibaüzentet adja:

AddJelentesek - Exception - Bezárták az alapul szolgálókapcsolatot: Váratlan hiba történ küldéskor..

(Ilyen hibát más kollégák is jeleztek.)

Gondoltam belépek az ÁNTSZ oldalra, és ott kijelentem.

Kissé meglepve láttam, hogy ott az utolsó eset áprilisi.

Miközben az elmúlt hetekben sorra jelentettem, az ixnet ki is írta, hogy beküldve. Hol vannak ezek az esetek?

Eddig hibaüzenet nélkül, minden rendben visszajelzéssel indítottuk, zártuk le az eseteket a programból.

???

Kedves Medicinke,

Az ANTSZ oldalon ugyan azt a praxis kódot látja, mint ami az Ixnetben szerepel?

Az ÁNTSZ oldalon nem látok praxis kódot.

A nevem stimmel, alatta a cégnév stimmel, a bejelentkezési név és a tanúsítványban szereplő bej. név stimmel.

Ma egyébként minden megy hibaüzenet nélkül, de az ÁNTSZ oldal üres marad.

Tisztelt Medicinke!

Nem akarok okoskodni, de nekem is gondot okozott, hogy két fül van, és nem a folyamatban lévők alatt vannak a betegek, hanem a véglegesítettek között. (Gondolom, mivel a bejelentés lezártnak tekintik). Nem lehet, hogy ez a baj?

Dr Bakos

Sajnos nem, áprilisi az utolsó lezárt beteg, köszönöm.

Táveléréssel megnéznék, amikor nem zavarjuk a rendelést. Eddig olyan esetben találkoztunk ilyen működéssel, amikor két működtető (cég) is tartozott az ANTSZ eléréshez.


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Tuesday, September 15, 2020 10:28:09 AM
Tisztelt Infomix!

Tegnap élesítettük az OSZIR-bejelentőt, kaptuk is az Ixnet ablakát, miszerint sikeres a bejelentés. Azonban az ÁNTSZ kéri a beteg saját telefonjának bejelentését is. Ahogy nézem, ezt a bejelentő panelban nem tudom sehová beírni. A bejelentő bal alsó részén van egy "egyéb adat" nevű ablak, de az szürke. Mit lehet tenni?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Varga Sándor
Tuesday, September 15, 2020 10:48:30 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Tisztelt Infomix!

Tegnap élesítettük az OSZIR-bejelentőt, kaptuk is az Ixnet ablakát, miszerint sikeres a bejelentés. Azonban az ÁNTSZ kéri a beteg saját telefonjának bejelentését is. Ahogy nézem, ezt a bejelentő panelban nem tudom sehová beírni. A bejelentő bal alsó részén van egy "egyéb adat" nevű ablak, de az szürke. Mit lehet tenni?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Kedves doktorúr,

Az Egyéb a. adat, az egyéb azonosító, amikor nem TAJ számmal rendelkező paciens egyéb azonosítóját lehet megadni, ilyen pl. az EU kártya.

A fejlesztő kollégáim megnézik, hogy az API-ban, amivel az adatokat át tudjuk küldeni az OSZIR rendszerbe, van-e lehetőség a telefonszám megadására. Amennyiben igen, úgy a paciens adatait kibővítjük ezzel, és a lakcímhez hasonlóan a kartonon meglévő telefonszámot be fogjuk emelni.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, September 15, 2020 10:54:33 AM
T. Infomix!

Törzskarton nyomtatáskor lenne problémám. Elvileg ilyenkor a nyomtatóbeállításokban beállított értékeket kellene átvegye a program, de az alapértelmezett nyomtatón kívül nem vesz át semmit. Az oldalbeállítást, (A4) az adagoló beállítást (automatikus lapadagolás) és ami a fő gond a két oldalas nyomtatást, ami alapból be van állítva, nem veszi át, mindig kézzel kell beállítani. Hogy lehetne ezt állandóra beállítani?

Dr Bakos

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, September 15, 2020 11:12:51 AM
NNK Virológiai kérőlapon lehetne-e:

- opcióként kiválasztani a beteg tartózkodási helyét? Sokszor fordul elő, hogy nem a lakcímére kell kérni a tesztet

- tesztek időpontja, eredménye

- behívható, vagy otthoni teszt

- kontakt

Köszönöm

Nagy Attila
Tuesday, September 15, 2020 11:26:34 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Törzskarton nyomtatáskor lenne problémám. Elvileg ilyenkor a nyomtatóbeállításokban beállított értékeket kellene átvegye a program, de az alapértelmezett nyomtatón kívül nem vesz át semmit. Az oldalbeállítást, (A4) az adagoló beállítást (automatikus lapadagolás) és ami a fő gond a két oldalas nyomtatást, ami alapból be van állítva, nem veszi át, mindig kézzel kell beállítani. Hogy lehetne ezt állandóra beállítani?

Dr Bakos

Tisztelt Bakos doktor!

A törzskarton nyomtatási képen miután beállította a nyomtatási paramétereket, felül talál az oldalbeállítás profiloknál a legördülő lista mellett egy zöld plusz jelet, azzal fel tud venni egy nyomtatási profilt a beállított paraméterek alapján. A következő nyomtatáskor ez a profil töltődik be alapértelmezetten.

Nagy Attila
Tuesday, September 15, 2020 11:32:41 AM
Originally Posted by: Casus 

NNK Virológiai kérőlapon lehetne-e:

- opcióként kiválasztani a beteg tartózkodási helyét? Sokszor fordul elő, hogy nem a lakcímére kell kérni a tesztet

- tesztek időpontja, eredménye

- behívható, vagy otthoni teszt

- kontakt

Köszönöm

Kedves Casus!

Már teszteljük a hamarosan megjelenő 2.95.1-es verziót, abban már megoldott ezen adatok kitöltése.

Varga Sándor
Wednesday, September 16, 2020 10:40:23 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Tisztelt Infomix!

Tegnap élesítettük az OSZIR-bejelentőt, kaptuk is az Ixnet ablakát, miszerint sikeres a bejelentés. Azonban az ÁNTSZ kéri a beteg saját telefonjának bejelentését is. Ahogy nézem, ezt a bejelentő panelban nem tudom sehová beírni. A bejelentő bal alsó részén van egy "egyéb adat" nevű ablak, de az szürke. Mit lehet tenni?

Köszönettel: dr. Szemerédi László

Kedves doktorúr,

Az Egyéb a. adat, az egyéb azonosító, amikor nem TAJ számmal rendelkező paciens egyéb azonosítóját lehet megadni, ilyen pl. az EU kártya.

A fejlesztő kollégáim megnézik, hogy az API-ban, amivel az adatokat át tudjuk küldeni az OSZIR rendszerbe, van-e lehetőség a telefonszám megadására. Amennyiben igen, úgy a paciens adatait kibővítjük ezzel, és a lakcímhez hasonlóan a kartonon meglévő telefonszámot be fogjuk emelni.

Kedves doktorúr,

Az adatküldésben nincs olyan adatmező, amibe telefonszámot lehetne online küldeni, és olyan általános (pl. megjegyzés) adat sincs, ahová ezt be lehetne emelni. Csak azok az adatok küldhetők online, ami most az Ixnet fertőző beteg bejelentő képernyőn szerepelnek.


Varga Sándor
dr. Szemerédi László
Wednesday, September 16, 2020 10:49:26 AM
Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.
Hajnalné
Wednesday, September 16, 2020 11:33:46 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.

Mi mindig kinyomtatjuk, pecsét, aláírás, scannelés és e-mail. Nem fogadták el pecsét nélkül. (Budapest, Pest megye)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 16, 2020 12:17:29 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.

Mi mindig kinyomtatjuk, pecsét, aláírás, scannelés és e-mail. Nem fogadták el pecsét nélkül. (Budapest, Pest megye)

Kedves Hajnalné,

Érdemes lenne most is rákérdezni- nekünk az az információnk, hogy ma már sok helyen elfogadják e-mail-ben pecsét és aláírás nélkül, ahol korábban még ragaszkodtak hozzá. Persze ettől még lehetséges, hogy Budapesten más az eljárás még.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 16, 2020 12:31:51 PM
Tisztelt Infomix !

kérőlapok kapcsán már szerintem korábban is jeleztem, hogy miért nem lehet a nyomtatványoknál bizonyos beutalókat, egyéb kérőlapokat a beteg fejléce alá beilleszteni? és aztán kézzel beixelni azt a pár rubrikát....nem sablont kéne beemelni hanem egy képet...sokkal egyszerűbb mint a laborkérőnél oda vissza állítgatni a formátumot...Köszönöm, hogy elmondhattam, Kovács-Kléh, Ecser.

dr. Szemerédi László
Wednesday, September 16, 2020 12:53:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.

Mi mindig kinyomtatjuk, pecsét, aláírás, scannelés és e-mail. Nem fogadták el pecsét nélkül. (Budapest, Pest megye)

Kedves Hajnalné,

Érdemes lenne most is rákérdezni- nekünk az az információnk, hogy ma már sok helyen elfogadják e-mail-ben pecsét és aláírás nélkül, ahol korábban még ragaszkodtak hozzá. Persze ettől még lehetséges, hogy Budapesten más az eljárás még.

Én tegnap próbáltam először a programon keresztül. Elküldtem a program e-mailküldésével, kísérő levélként megírtam az összes kért adatot, pl. kivel volt egyeztetve az ÁNTSZ részéről, az én mobilszámom, stb. Felhívtam a mentőket, hogy így jó-e. Azt mondták, nem. Erre én is kinyomtattam, kézzel teleírtam, scan, küldés. És később mindkét küldésemhez visszajött a mentők visszaigazolása, miszerint "Tisztelt Rendelő! Rendben,intézzük. Tisztelettel: XY betegszállítás irányító." Úgyhogy vélhetően nálunk is elfogadják majd. Mennyivel könnyebb a két gombnyomásos küldés, mint a nyomtat-teleír -scan-e-mail. Majd teszteljük [cseles]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 16, 2020 1:01:40 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.

Mi mindig kinyomtatjuk, pecsét, aláírás, scannelés és e-mail. Nem fogadták el pecsét nélkül. (Budapest, Pest megye)

Kedves Hajnalné,

Érdemes lenne most is rákérdezni- nekünk az az információnk, hogy ma már sok helyen elfogadják e-mail-ben pecsét és aláírás nélkül, ahol korábban még ragaszkodtak hozzá. Persze ettől még lehetséges, hogy Budapesten más az eljárás még.

Én tegnap próbáltam először a programon keresztül. Elküldtem a program e-mailküldésével, kísérő levélként megírtam az összes kért adatot, pl. kivel volt egyeztetve az ÁNTSZ részéről, az én mobilszámom, stb. Felhívtam a mentőket, hogy így jó-e. Azt mondták, nem. Erre én is kinyomtattam, kézzel teleírtam, scan, küldés. És később mindkét küldésemhez visszajött a mentők visszaigazolása, miszerint "Tisztelt Rendelő! Rendben,intézzük. Tisztelettel: XY betegszállítás irányító." Úgyhogy vélhetően nálunk is elfogadják majd. Mennyivel könnyebb a két gombnyomásos küldés, mint a nyomtat-teleír -scan-e-mail. Majd teszteljük [cseles]

És milyen egyszerű lenne ha automatikusan a háttérben felkerülne az EESZT-be ??? Gyors is lenne, hiteles is lenne....😎

TomposG
Wednesday, September 16, 2020 3:15:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Köszönöm! Még jó, hogy a helyi ÁNTSZ azt írta, az is elég, ha utána e-mailben elküldjük. Ezzel összességében már rövidül az intézés ideje. Egyébként a COVID-teszt rendelést a mentők nem akarja/akarta elfogadni e-mailen, mert "nincs rajta pecsét". Jajjajjajj. Gondolom, máshol működik (legalábbis itt a fórum nincs tele problémákkal) - területi különbségek az ügyintézésben. Mindenesetre köszönöm a gyors reakciókat a fórumon.

Mi mindig kinyomtatjuk, pecsét, aláírás, scannelés és e-mail. Nem fogadták el pecsét nélkül. (Budapest, Pest megye)

Kedves Hajnalné,

Érdemes lenne most is rákérdezni- nekünk az az információnk, hogy ma már sok helyen elfogadják e-mail-ben pecsét és aláírás nélkül, ahol korábban még ragaszkodtak hozzá. Persze ettől még lehetséges, hogy Budapesten más az eljárás még.

Én tegnap próbáltam először a programon keresztül. Elküldtem a program e-mailküldésével, kísérő levélként megírtam az összes kért adatot, pl. kivel volt egyeztetve az ÁNTSZ részéről, az én mobilszámom, stb. Felhívtam a mentőket, hogy így jó-e. Azt mondták, nem. Erre én is kinyomtattam, kézzel teleírtam, scan, küldés. És később mindkét küldésemhez visszajött a mentők visszaigazolása, miszerint "Tisztelt Rendelő! Rendben,intézzük. Tisztelettel: XY betegszállítás irányító." Úgyhogy vélhetően nálunk is elfogadják majd. Mennyivel könnyebb a két gombnyomásos küldés, mint a nyomtat-teleír -scan-e-mail. Majd teszteljük [cseles]

És milyen egyszerű lenne ha automatikusan a háttérben felkerülne az EESZT-be ??? Gyors is lenne, hiteles is lenne....😎

Az egészet nem értem. COVID-19 vizsgálatot telefonon is kérhetek a betegszállítók 1820-as számán. Azért kérem e-mail-ben mert nincs időm és energiám hívogatni a számot hátha valaki felveszi. A telefonos kérésnél hol van a pecsét és az aláírás????

dr. Szemerédi László
Friday, September 18, 2020 8:53:37 AM
A sokféle COVID-19 laborkérőből mi csak az NNK-t használjuk. Ha a többit el szeretném "rejteni", hogy áttekinthetőbb legyen a laborbeutalásaink listája, akkor ezt a típusbeutalások karbantartásánál a piros ikszekkel tudom?

Köszönöm a választ.