Hajnalné
Tuesday, July 13, 2021 5:17:49 PM
Tisztelt Infomix!

2.csoportú (hivatásos) jogosítványnál sikertelen feldolgozás jön vissza az eDOC-ban. Az üzenet szerint az orvosi alkalmasság érvényességi ideje nem megfelelő. 1.csoportnál nincs probléma. Kézzel átírtuk 5 éven belüli születésnapig és így sikeres feldolgozás üzenet jött. Nem lehet, hogy csak az 1.csoportúakra érvényes a "túlhosszabbítás" ?

Köszönöm

Hajnalné

medicinke
Tuesday, July 13, 2021 6:52:50 PM
A lakcím beviteli mezőnél, az tárolt utcaneveket nem lehetne ABC sorrendbe rendezni?

Most iszonyú sok gyűlt össze, egy része elírásokkal, szó végi szóközzel, de így nem tudjuk javítani, mert fél óra lenne megtalálni egy adott nevet.

Köszönöm.

TomposG
Tuesday, July 13, 2021 8:09:22 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

2.csoportú (hivatásos) jogosítványnál sikertelen feldolgozás jön vissza az eDOC-ban. Az üzenet szerint az orvosi alkalmasság érvényességi ideje nem megfelelő. 1.csoportnál nincs probléma. Kézzel átírtuk 5 éven belüli születésnapig és így sikeres feldolgozás üzenet jött. Nem lehet, hogy csak az 1.csoportúakra érvényes a "túlhosszabbítás" ?

Köszönöm

Hajnalné

Valóban ez lesz az ok.

"(7) * Az egészségi alkalmassági vizsgálat határidejét az 1. és a 2. alkalmassági csoport esetében is úgy kell megállapítani, hogy annak hónapja és napja megegyezzen a vizsgált személy születésének hónapjával és napjával. E szabály alkalmazása esetén az (1) bekezdésben előírt határidő a vizsgált személy határidőt követő első születésnapjáig túlléphető. Ha a vizsgált személy február 29-én született, és az alkalmasság határideje lejártának évében ez a nap hiányzik, akkor az alkalmasság határideje február 28-án jár le."

(1) bekezdés:

"(1) * Az 1. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az, aki

a) az 50. életévét még nem töltötte be, 10 évenként;

b) az 50. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem töltötte be, 5 évenként;

c) a 60. életévét betöltötte, de a 70. életévét még nem töltötte be, 3 évenként;

d) a 70. életévét betöltötte, 2 évenként

köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni."

Itt valószínűleg módosítani kell a programot.

Varga Sándor
Wednesday, July 14, 2021 8:38:11 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

2.csoportú (hivatásos) jogosítványnál sikertelen feldolgozás jön vissza az eDOC-ban. Az üzenet szerint az orvosi alkalmasság érvényességi ideje nem megfelelő. 1.csoportnál nincs probléma. Kézzel átírtuk 5 éven belüli születésnapig és így sikeres feldolgozás üzenet jött. Nem lehet, hogy csak az 1.csoportúakra érvényes a "túlhosszabbítás" ?

Köszönöm

Hajnalné

Valóban ez lesz az ok.

"(7) * Az egészségi alkalmassági vizsgálat határidejét az 1. és a 2. alkalmassági csoport esetében is úgy kell megállapítani, hogy annak hónapja és napja megegyezzen a vizsgált személy születésének hónapjával és napjával. E szabály alkalmazása esetén az (1) bekezdésben előírt határidő a vizsgált személy határidőt követő első születésnapjáig túlléphető. Ha a vizsgált személy február 29-én született, és az alkalmasság határideje lejártának évében ez a nap hiányzik, akkor az alkalmasság határideje február 28-án jár le."

(1) bekezdés:

"(1) * Az 1. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az, aki

a) az 50. életévét még nem töltötte be, 10 évenként;

b) az 50. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem töltötte be, 5 évenként;

c) a 60. életévét betöltötte, de a 70. életévét még nem töltötte be, 3 évenként;

d) a 70. életévét betöltötte, 2 évenként

köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni."

Itt valószínűleg módosítani kell a programot.

Köszönjük

Megnézzük, egyeztetünk az EESZT-vel is.

A 13/1992. (VI. 26.) NM rendelet a közúti járművezetők egészségi alkalmasságának megállapításáról 5§-a valóban úgy szól, hogy az első születésnapig mindkét csoportban meghosszabbítható az érvényesség.

Amennyiben van olyan eset, amit mi nem vettünk figyelembe, vagy ez a 2-es csoportra mégsem érvényes, akkor természetesen módosítjuk.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, July 14, 2021 4:24:07 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

2.csoportú (hivatásos) jogosítványnál sikertelen feldolgozás jön vissza az eDOC-ban. Az üzenet szerint az orvosi alkalmasság érvényességi ideje nem megfelelő. 1.csoportnál nincs probléma. Kézzel átírtuk 5 éven belüli születésnapig és így sikeres feldolgozás üzenet jött. Nem lehet, hogy csak az 1.csoportúakra érvényes a "túlhosszabbítás" ?

Köszönöm

Hajnalné

Valóban ez lesz az ok.

"(7) * Az egészségi alkalmassági vizsgálat határidejét az 1. és a 2. alkalmassági csoport esetében is úgy kell megállapítani, hogy annak hónapja és napja megegyezzen a vizsgált személy születésének hónapjával és napjával. E szabály alkalmazása esetén az (1) bekezdésben előírt határidő a vizsgált személy határidőt követő első születésnapjáig túlléphető. Ha a vizsgált személy február 29-én született, és az alkalmasság határideje lejártának évében ez a nap hiányzik, akkor az alkalmasság határideje február 28-án jár le."

(1) bekezdés:

"(1) * Az 1. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az, aki

a) az 50. életévét még nem töltötte be, 10 évenként;

b) az 50. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem töltötte be, 5 évenként;

c) a 60. életévét betöltötte, de a 70. életévét még nem töltötte be, 3 évenként;

d) a 70. életévét betöltötte, 2 évenként

köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni."

Itt valószínűleg módosítani kell a programot.

Köszönjük

Megnézzük, egyeztetünk az EESZT-vel is.

A 13/1992. (VI. 26.) NM rendelet a közúti járművezetők egészségi alkalmasságának megállapításáról 5§-a valóban úgy szól, hogy az első születésnapig mindkét csoportban meghosszabbítható az érvényesség.

Amennyiben van olyan eset, amit mi nem vettünk figyelembe, vagy ez a 2-es csoportra mégsem érvényes, akkor természetesen módosítjuk.

Elkészült a módosítás, a 3.6.1 verzióra gyorsfrissítésként futtatható.

A következő vizsgálat dátuma a 2. csoportban végzett vizsgálat esetén, és 1. csoportban azoknál a vizsgálatoknál, ahol a következő vizsgálat dátuma 2 év, vagy ennél rövidebb, nem kerül a paciens születésnapjáig automatikusan meghosszabbításra.

Azoknál a partnereinknél, akiknél az Ixnet Cloud modulja már bekapcsolásra került, és a 3.6.1 verzión állnak, a frissítés a háttérben automatikusan megtörténik.

Akiknél még nem aktív ez a modul, kérjük az alábbiak szerint frissítse a rendszerét:

1. Kilépés az IxNet programból

2. Főgépen (szerveren) bejelentkezés az IxNet Központba.

3. Frissítés fül kiválasztása, majd a Gyors frissítés menüpontra kattintás:

4. A felajánlott fájlok letöltése az Igen gombra kattintással.

5. A letöltés befejeztéről üzenetben tájékoztat a program, ennek elfogadása után (OK gombra kattintás), bezárható az IxNet Központ.

Ezt követően indítható az IxNet (célszerű minden használatban lévő gépen újraindítani), majd egy helyi példány frissítést követően be lehet jelentkezni a programba.

visual Ix rendszereinkben hamarosan egy soron kívüli frissítéssel lesz ugyan ez a módosítás elérhető


Varga Sándor
TomposG
Thursday, July 15, 2021 7:18:07 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy azt be lehet valahol állítani, hogy helyettes orvossal történő belépés esetén is lássuk és fel tudjuk írni a Páciens Portálos receptkéréseket?

Tompos G.

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, July 15, 2021 10:44:27 AM
Jó napot!

Lehet hogy volt már, ezért bocsánat, nem találtam meg. A praxisközösség pont rendszeréhez lesz lehetőségünk majd az OENO kódot beírni valahova, ami lekérdezhető majd ?

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Varga Sándor
Thursday, July 15, 2021 11:19:12 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Jó napot!

Lehet hogy volt már, ezért bocsánat, nem találtam meg. A praxisközösség pont rendszeréhez lesz lehetőségünk majd az OENO kódot beírni valahova, ami lekérdezhető majd ?

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Kedves Doktorúr,

A praxisközösségben részt vevő praxisok számára készülnek a fejlesztések. Az elkészítésbe bevontuk azokat az orvos partnereinket, akik az RSS-ben kiküldött kérdőívet kitöltötték, és ebben jelezték, hogy szívesen segítenek a fejlesztésben.


Varga Sándor
Nagy Tamás
Thursday, July 15, 2021 11:25:56 AM
Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy azt be lehet valahol állítani, hogy helyettes orvossal történő belépés esetén is lássuk és fel tudjuk írni a Páciens Portálos receptkéréseket?

Tompos G.

Tisztelt Doktor Úr!

Van rá lehetőség, hogy helyettes orvossal is használják a Páciens Portált, hamarosan keresni fogom telefonon és segítek ennek beállításában.

Rittling Ferenc
Thursday, July 15, 2021 3:03:02 PM
Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Varga Sándor
Thursday, July 15, 2021 3:30:22 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Kedves Doktorúr,

Ez a modul jelenleg a verzióváltások, frissítések telepítésében nyújt segítséget, beállításkor kollégáim megmutatják a működést, illetve egy egyszerű használati útmutatót (pdf) is a gépre másolnak.

A verzióváltások, és a verzióváltásként futtatható frissítéseket a háttérben letölti, a sikeres letöltést jelzi. A verzióváltás a megszokott módon futtatható, persze a letöltéssel ilyen esetben már nem tölt el plusz időt.

Törzs frissítéseknél a különböző törzseket (pl. PUPHA, Praxisközösségben használt törzs adatok) a háttérben letölti. A törzs frissítés az Ixnet központban egy külön menüpontban elvégezhető. Hóközi törzs frissítések esetén gyors és hasznos.

Gyorsfrissítés, soron kívüli program módosítás esetén az elérhető gyorsfrissítést a háttérben automatikusan telepíti, nincs szükség a rendelőben semmilyen telepítésre, vagy egyéb beavatkozásra.

Számos további fejlesztéssel készülünk még, ami ezen keresztül lesz elérhető. Amint egy-egy ilyen funkcióval elkészülünk értesítünk minden Ixnetes felhasználót.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Friday, July 16, 2021 8:24:56 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Kedves Doktorúr,

Ez a modul jelenleg a verzióváltások, frissítések telepítésében nyújt segítséget, beállításkor kollégáim megmutatják a működést, illetve egy egyszerű használati útmutatót (pdf) is a gépre másolnak.

A verzióváltások, és a verzióváltásként futtatható frissítéseket a háttérben letölti, a sikeres letöltést jelzi. A verzióváltás a megszokott módon futtatható, persze a letöltéssel ilyen esetben már nem tölt el plusz időt.

Törzs frissítéseknél a különböző törzseket (pl. PUPHA, Praxisközösségben használt törzs adatok) a háttérben letölti. A törzs frissítés az Ixnet központban egy külön menüpontban elvégezhető. Hóközi törzs frissítések esetén gyors és hasznos.

Gyorsfrissítés, soron kívüli program módosítás esetén az elérhető gyorsfrissítést a háttérben automatikusan telepíti, nincs szükség a rendelőben semmilyen telepítésre, vagy egyéb beavatkozásra.

Számos további fejlesztéssel készülünk még, ami ezen keresztül lesz elérhető. Amint egy-egy ilyen funkcióval elkészülünk értesítünk minden Ixnetes felhasználót.

Hogyan lehet ezt beállítani?


dr.Kovács József
Varga Sándor
Friday, July 16, 2021 8:34:29 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Kedves Doktorúr,

Ez a modul jelenleg a verzióváltások, frissítések telepítésében nyújt segítséget, beállításkor kollégáim megmutatják a működést, illetve egy egyszerű használati útmutatót (pdf) is a gépre másolnak.

A verzióváltások, és a verzióváltásként futtatható frissítéseket a háttérben letölti, a sikeres letöltést jelzi. A verzióváltás a megszokott módon futtatható, persze a letöltéssel ilyen esetben már nem tölt el plusz időt.

Törzs frissítéseknél a különböző törzseket (pl. PUPHA, Praxisközösségben használt törzs adatok) a háttérben letölti. A törzs frissítés az Ixnet központban egy külön menüpontban elvégezhető. Hóközi törzs frissítések esetén gyors és hasznos.

Gyorsfrissítés, soron kívüli program módosítás esetén az elérhető gyorsfrissítést a háttérben automatikusan telepíti, nincs szükség a rendelőben semmilyen telepítésre, vagy egyéb beavatkozásra.

Számos további fejlesztéssel készülünk még, ami ezen keresztül lesz elérhető. Amint egy-egy ilyen funkcióval elkészülünk értesítünk minden Ixnetes felhasználót.

Hogyan lehet ezt beállítani?

Üzemeltető kollégáink tudják egy rövid, max. 15 perces táveléréssel beállítani.

A központi telefonszámunkon lehet időpontot egyeztetni, vagy küldhetnek üzenetet az Ixnetből közvetlenül a Web - Infomix támogatás menüpont segítségével. Ez utóbbi esetben kérjük adják meg milyen telefonszámon, és milyen időpontban kereshetik kollégáink a rendelőt.


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, July 16, 2021 9:19:57 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Kedves Doktorúr,

Ez a modul jelenleg a verzióváltások, frissítések telepítésében nyújt segítséget, beállításkor kollégáim megmutatják a működést, illetve egy egyszerű használati útmutatót (pdf) is a gépre másolnak.

A verzióváltások, és a verzióváltásként futtatható frissítéseket a háttérben letölti, a sikeres letöltést jelzi. A verzióváltás a megszokott módon futtatható, persze a letöltéssel ilyen esetben már nem tölt el plusz időt.

Törzs frissítéseknél a különböző törzseket (pl. PUPHA, Praxisközösségben használt törzs adatok) a háttérben letölti. A törzs frissítés az Ixnet központban egy külön menüpontban elvégezhető. Hóközi törzs frissítések esetén gyors és hasznos.

Gyorsfrissítés, soron kívüli program módosítás esetén az elérhető gyorsfrissítést a háttérben automatikusan telepíti, nincs szükség a rendelőben semmilyen telepítésre, vagy egyéb beavatkozásra.

Számos további fejlesztéssel készülünk még, ami ezen keresztül lesz elérhető. Amint egy-egy ilyen funkcióval elkészülünk értesítünk minden Ixnetes felhasználót.

Hogyan lehet ezt beállítani?

Üzemeltető kollégáink tudják egy rövid, max. 15 perces táveléréssel beállítani.

A központi telefonszámunkon lehet időpontot egyeztetni, vagy küldhetnek üzenetet az Ixnetből közvetlenül a Web - Infomix támogatás menüpont segítségével. Ez utóbbi esetben kérjük adják meg milyen telefonszámon, és milyen időpontban kereshetik kollégáink a rendelőt.

Kedves Sándor!

Ez az Ixnet Cloud modul nekem sincs meg. Volt erről valami tájékoztató korábban? Esetleg kaphatna az is erről leírást, aki nem rendelte meg? Mondjuk ebben a formában még nem annyira vonzó, ha csak letölt de nem telepít automatikusan, de ha tovább lesz fejlesztve, akkor akár még érdekes is lehet.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Varga Sándor
Friday, July 16, 2021 1:10:16 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Kérdésem: Mi pontosan tud pontosan az Ixnet Cloud modulja?

Hol van az leírva?

Kedves Doktorúr,

Ez a modul jelenleg a verzióváltások, frissítések telepítésében nyújt segítséget, beállításkor kollégáim megmutatják a működést, illetve egy egyszerű használati útmutatót (pdf) is a gépre másolnak.

A verzióváltások, és a verzióváltásként futtatható frissítéseket a háttérben letölti, a sikeres letöltést jelzi. A verzióváltás a megszokott módon futtatható, persze a letöltéssel ilyen esetben már nem tölt el plusz időt.

Törzs frissítéseknél a különböző törzseket (pl. PUPHA, Praxisközösségben használt törzs adatok) a háttérben letölti. A törzs frissítés az Ixnet központban egy külön menüpontban elvégezhető. Hóközi törzs frissítések esetén gyors és hasznos.

Gyorsfrissítés, soron kívüli program módosítás esetén az elérhető gyorsfrissítést a háttérben automatikusan telepíti, nincs szükség a rendelőben semmilyen telepítésre, vagy egyéb beavatkozásra.

Számos további fejlesztéssel készülünk még, ami ezen keresztül lesz elérhető. Amint egy-egy ilyen funkcióval elkészülünk értesítünk minden Ixnetes felhasználót.

Hogyan lehet ezt beállítani?

Üzemeltető kollégáink tudják egy rövid, max. 15 perces táveléréssel beállítani.

A központi telefonszámunkon lehet időpontot egyeztetni, vagy küldhetnek üzenetet az Ixnetből közvetlenül a Web - Infomix támogatás menüpont segítségével. Ez utóbbi esetben kérjük adják meg milyen telefonszámon, és milyen időpontban kereshetik kollégáink a rendelőt.

Kedves Sándor!

Ez az Ixnet Cloud modul nekem sincs meg. Volt erről valami tájékoztató korábban? Esetleg kaphatna az is erről leírást, aki nem rendelte meg? Mondjuk ebben a formában még nem annyira vonzó, ha csak letölt de nem telepít automatikusan, de ha tovább lesz fejlesztve, akkor akár még érdekes is lehet.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Doktorúr,

Eddig csak ehhez hasonló fórum üzenetekben, RSS-ben említettük. Ahogy más nagyobb változás esetén is szoktuk, az első időszakban csak néhány partnerünknél vezettük be, hogy a tömeges használat már egy megfelelően tesztelt, kipróbált módon induljon. Ez az idő érkezett el most.

Az automatikus verzió váltás telepítéssel még lesz egy kicsi teendőnk, mivel amíg az fut, egy rendszeren belül senki nem tud dolgozni. Csak akkor lehet ilyen módon működtetni, ha az nem korlátozza a rendeléseket a munkában.


Varga Sándor
misidoki
Wednesday, July 21, 2021 6:13:41 PM
Tisztelt Infomix!

Még mindig nem működik az EKG tárolása,már nemcsak bosszantó, de nevetséges is, hogy ezt nem tudják megoldani.A gyártó cég szerint nem a gép a ludas, hanem az Ixnet programja, önök szerint az EKG gép hibás.Mikor lesz nekem erre megoldás? Tényleg megáll az eszem.

Kérdezem, hogy amikor megjelenik az EKG tárolás ,majd a diagnózis, akkor azt hogy tudom kinyomtatni,mert a pátiensnél persze nem tárolódik, így onnan nem. Van erre vala mi trükk, a képernyő nyomtatásával? Mert nagyon kellene.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, July 21, 2021 6:39:04 PM
Originally Posted by: misidoki 

Tisztelt Infomix!

Még mindig nem működik az EKG tárolása,már nemcsak bosszantó, de nevetséges is, hogy ezt nem tudják megoldani.A gyártó cég szerint nem a gép a ludas, hanem az Ixnet programja, önök szerint az EKG gép hibás.Mikor lesz nekem erre megoldás? Tényleg megáll az eszem.

Kérdezem, hogy amikor megjelenik az EKG tárolás ,majd a diagnózis, akkor azt hogy tudom kinyomtatni,mert a pátiensnél persze nem tárolódik, így onnan nem. Van erre vala mi trükk, a képernyő nyomtatásával? Mert nagyon kellene.

Kedves Doktor Úr,

Megadná nekünk, hogy kivel beszélt a gyártó cégnél? Hátha megtudunk valamit, ami segítene megoldani a problémát.

Köszönettel,

Géczi Gabriella

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 22, 2021 10:27:24 AM
T. Infomix!

Az ellenőrzött szer értesítő modullal van problémánk. Nem tudom, hogy változott-e a jogszabály, mert eddig 3 havonta kellett ellenőrzött szer értesítőt nyomtatni. Most a program egy 1 hónapja kiadott, érvényes értesítő mellé akart egy másik értesítőt nyomtatni, és mivel a modulba sehogy nem lehet belenyúlni, törölni nem lehet, ráadásul továbblépni sem enged, így kénytelenek voltunk kinyomtatni az új értesítőt. Mostantól mindig ez lesz, hogy havonta kell új értesítőt nyomtatni, kizárólag a program miatt?

Dr Bakos János

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 22, 2021 10:48:18 AM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az ellenőrzött szer értesítő modullal van problémánk. Nem tudom, hogy változott-e a jogszabály, mert eddig 3 havonta kellett ellenőrzött szer értesítőt nyomtatni. Most a program egy 1 hónapja kiadott, érvényes értesítő mellé akart egy másik értesítőt nyomtatni, és mivel a modulba sehogy nem lehet belenyúlni, törölni nem lehet, ráadásul továbblépni sem enged, így kénytelenek voltunk kinyomtatni az új értesítőt. Mostantól mindig ez lesz, hogy havonta kell új értesítőt nyomtatni, kizárólag a program miatt?

Dr Bakos János

A modul már megint túlbiztosítottra sikerült, nem lehet utólag benne semmit módosítani.

Elkezdtük felírni a receptet, a program automatikusan, de hibásan adta az ellenőrzött szer értesítőt, és innentől semmi kilépési/törlési lehetőség nincs. Automatikusan elmenti az újat, nem enged továbblépni, amíg le nem zárom a régit. Ez szerintem nagyon rossz. Utólag, később elővéve sem lehet ebbe a modulba belejavítani. Ezen azért kéne valamit módosítani.

Dr Bakos

kantorm
Thursday, July 22, 2021 11:15:38 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az ellenőrzött szer értesítő modullal van problémánk. Nem tudom, hogy változott-e a jogszabály, mert eddig 3 havonta kellett ellenőrzött szer értesítőt nyomtatni. Most a program egy 1 hónapja kiadott, érvényes értesítő mellé akart egy másik értesítőt nyomtatni, és mivel a modulba sehogy nem lehet belenyúlni, törölni nem lehet, ráadásul továbblépni sem enged, így kénytelenek voltunk kinyomtatni az új értesítőt. Mostantól mindig ez lesz, hogy havonta kell új értesítőt nyomtatni, kizárólag a program miatt?

Dr Bakos János

A modul már megint túlbiztosítottra sikerült, nem lehet utólag benne semmit módosítani.

Elkezdtük felírni a receptet, a program automatikusan, de hibásan adta az ellenőrzött szer értesítőt, és innentől semmi kilépési/törlési lehetőség nincs. Automatikusan elmenti az újat, nem enged továbblépni, amíg le nem zárom a régit. Ez szerintem nagyon rossz. Utólag, később elővéve sem lehet ebbe a modulba belejavítani. Ezen azért kéne valamit módosítani.

Dr Bakos

Tisztelt Bakos János dr.!

A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, a leírtak alapján ezek olyan esetek amiket már korábban jeleztek felhasználóink és gyorsfrissítéssel módosítottunk is. Ixnet központban a "Frissítés" fülön keresse a "Gyorsfrissítés" gombot.

Ha problémát okoz, hogy fölösleges értesítők kerültek rögzítésre, esetleg segítség kell a gyorsfrissítésben, állunk rendelkezésére távoli eléréssel vagy telefonon is.

Üdvözlettel,

K. Máté

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 22, 2021 11:58:31 AM
Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az ellenőrzött szer értesítő modullal van problémánk. Nem tudom, hogy változott-e a jogszabály, mert eddig 3 havonta kellett ellenőrzött szer értesítőt nyomtatni. Most a program egy 1 hónapja kiadott, érvényes értesítő mellé akart egy másik értesítőt nyomtatni, és mivel a modulba sehogy nem lehet belenyúlni, törölni nem lehet, ráadásul továbblépni sem enged, így kénytelenek voltunk kinyomtatni az új értesítőt. Mostantól mindig ez lesz, hogy havonta kell új értesítőt nyomtatni, kizárólag a program miatt?

Dr Bakos János

A modul már megint túlbiztosítottra sikerült, nem lehet utólag benne semmit módosítani.

Elkezdtük felírni a receptet, a program automatikusan, de hibásan adta az ellenőrzött szer értesítőt, és innentől semmi kilépési/törlési lehetőség nincs. Automatikusan elmenti az újat, nem enged továbblépni, amíg le nem zárom a régit. Ez szerintem nagyon rossz. Utólag, később elővéve sem lehet ebbe a modulba belejavítani. Ezen azért kéne valamit módosítani.

Dr Bakos

Tisztelt Bakos János dr.!

A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, a leírtak alapján ezek olyan esetek amiket már korábban jeleztek felhasználóink és gyorsfrissítéssel módosítottunk is. Ixnet központban a "Frissítés" fülön keresse a "Gyorsfrissítés" gombot.

Ha problémát okoz, hogy fölösleges értesítők kerültek rögzítésre, esetleg segítség kell a gyorsfrissítésben, állunk rendelkezésére távoli eléréssel vagy telefonon is.

Üdvözlettel,

K. Máté

Tisztelt K. Máté!

Pontosan mi is lett javítva? Mert felraktam most egy gyorsfrissítést, de továbbra sem tudok belejavítani az ellenőrzött szer értesítő modulban a meglévő értesítőkbe. Tehát ha véletlenül rossz értesítőt adok ki, továbbra sem tudom utólag kitörölni.

Sz. Tamás
Thursday, July 22, 2021 3:42:42 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: kantorm 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Az ellenőrzött szer értesítő modullal van problémánk. Nem tudom, hogy változott-e a jogszabály, mert eddig 3 havonta kellett ellenőrzött szer értesítőt nyomtatni. Most a program egy 1 hónapja kiadott, érvényes értesítő mellé akart egy másik értesítőt nyomtatni, és mivel a modulba sehogy nem lehet belenyúlni, törölni nem lehet, ráadásul továbblépni sem enged, így kénytelenek voltunk kinyomtatni az új értesítőt. Mostantól mindig ez lesz, hogy havonta kell új értesítőt nyomtatni, kizárólag a program miatt?

Dr Bakos János

A modul már megint túlbiztosítottra sikerült, nem lehet utólag benne semmit módosítani.

Elkezdtük felírni a receptet, a program automatikusan, de hibásan adta az ellenőrzött szer értesítőt, és innentől semmi kilépési/törlési lehetőség nincs. Automatikusan elmenti az újat, nem enged továbblépni, amíg le nem zárom a régit. Ez szerintem nagyon rossz. Utólag, később elővéve sem lehet ebbe a modulba belejavítani. Ezen azért kéne valamit módosítani.

Dr Bakos

Tisztelt Bakos János dr.!

A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, a leírtak alapján ezek olyan esetek amiket már korábban jeleztek felhasználóink és gyorsfrissítéssel módosítottunk is. Ixnet központban a "Frissítés" fülön keresse a "Gyorsfrissítés" gombot.

Ha problémát okoz, hogy fölösleges értesítők kerültek rögzítésre, esetleg segítség kell a gyorsfrissítésben, állunk rendelkezésére távoli eléréssel vagy telefonon is.

Üdvözlettel,

K. Máté

Tisztelt K. Máté!

Pontosan mi is lett javítva? Mert felraktam most egy gyorsfrissítést, de továbbra sem tudok belejavítani az ellenőrzött szer értesítő modulban a meglévő értesítőkbe. Tehát ha véletlenül rossz értesítőt adok ki, továbbra sem tudom utólag kitörölni.

Tisztelt Bakos János dr.!

A telefonos egyeztetés folyamán, sikerült megoldást találnunk. Reméljük, hogy az ajánlott eljárásokat követve megelégedéssel fogja tudni használni a program ezen részét.

Üdvözlettel:

Sz. Tamás

dr. Szemerédi László
Saturday, July 24, 2021 9:03:46 AM
UH-beutalómat nem fogadja be az Eszti, Ez a hibaüzenet érkezik: "A szolgáltatás típus kitöltése kötelező". A típusbeutalás karbantartásánál két opció van: B Beutalás, L Laborkérés. Itt a B be van állítva, mégis hibát jelez a felhő. Hogyan tudom kiegyenesíteni?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

kantorm
Monday, July 26, 2021 9:23:36 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

UH-beutalómat nem fogadja be az Eszti, Ez a hibaüzenet érkezik: "A szolgáltatás típus kitöltése kötelező". A típusbeutalás karbantartásánál két opció van: B Beutalás, L Laborkérés. Itt a B be van állítva, mégis hibát jelez a felhő. Hogyan tudom kiegyenesíteni?

Köszönettel:

dr. Szemerédi László

Tisztelt Szemerédi László dr.!

Telefonos beszélgetésünk során kiderült, hogy a a problémát a helytelen OEP-OTH kódok kiválasztása okozta. A működést, és a megoldásokat sikerült átbeszélnünk.

Bármi további kérdése lenne a Doktor Úrnak, készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel,

K. Máté

Dr Rétei Ágnes
Monday, July 26, 2021 4:07:27 PM
Kolléganőnek kérnék segítséget. Ixdokit használnak, TAJ ütköztetést szeretne kérni az OEP-től, de nem tudja hogyan kell.
csgyula
Monday, July 26, 2021 4:22:38 PM
Originally Posted by: Dr Rétei Ágnes 

Kolléganőnek kérnék segítséget. Ixdokit használnak, TAJ ütköztetést szeretne kérni az OEP-től, de nem tudja hogyan kell.

Tisztelt Dr. Rétei Ágnes!

TAJ ütköztetést a jelentési időszakban lehet készíteni, (a hónap első öt munkanapja)amennyiben beküldték a változás jelentést és azt az OEP feldolgozta. Kérem keressen bennünket a jelentési időszakban, a változás jelentés beküldése, és feldolgozása után.

Üdvözlettel!

Cs. Gyula

Dr Rétei Ágnes
Monday, July 26, 2021 4:37:34 PM
Originally Posted by: csgyula 

Originally Posted by: Dr Rétei Ágnes 

Kolléganőnek kérnék segítséget. Ixdokit használnak, TAJ ütköztetést szeretne kérni az OEP-től, de nem tudja hogyan kell.

Tisztelt Dr. Rétei Ágnes!

TAJ ütköztetést a jelentési időszakban lehet készíteni, (a hónap első öt munkanapja)amennyiben beküldték a változás jelentést és azt az OEP feldolgozta. Kérem keressen bennünket a jelentési időszakban, a változás jelentés beküldése, és feldolgozása után.

Üdvözlettel!

Cs. Gyula

Köszönöm. Továbbítom a kolléganőnek.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, July 30, 2021 5:06:19 PM
T. Infomix!

A mostani verzióváltás elég sok újítást tartalmaz. Viszont érzésem szerint a mellékelt tájékoztatás nem egészen pontos. Vagy én vagyok alulművelt. Számítástechnikában biztosan.

Kérdéseim:

1, Lett egy logok törlése opció, amivel hely szabadítható fel. Ezt én orvosként nem értem, ha vannak felesleges log file-ok azt miért nem törli a program, vagy ha én törlöm őket, akkor mi veszik el? Szóval láthatják, hogy ezt orvosként nehéz megérteni. Mi az ajánlott beállítás, amivel adat nem veszik el, de mégis biztonságosan végrehajtható, milyen dátumokat írjak be? Milyen gyakran kell ezt megtenni?

2, Jól néz ki ez a mentési modul, de oda van írva, hogy csak Connect megléte esetén? Kinek van ilyen Connect? Vagy hol lehet ezt venni? A modulok bekapcsolása opcióban nincs. Megnéztem, frissítés után, ott nincs. Ezt a modult az Ixnet futtatása közben lehet használni, tehát nem kell átlépni az Ixintézőbe?

3, A mentési modullal kapcsolatos kérdés, ha egyáltalán nekem elérhető, hogy a csatolmányok szinkronizálása opció csak a hozzákerült csatolmányokat adja a mentéshez, vagy pl ha véletlenül kitörlök egy korábbi csatolmányt azt is kitörli szinkronizálás közben a mentésből?

4, Nagyon örülök, hogy a nyári uborkaszezonban ilyen fejlesztésekbe fogtak, gratulálok is hozzá. Évekkel ezelőtt írtam az automatikus mentéssel kapcsolatban, amivel teljesen automatizálható lenne a program mentési munkája, nem kellene nekem minden délután ezzel foglalkoznom.

Az én módszerem:

- hét közben hétfőtől csütörtökig a program mentése mellett csak a napi csatolmányokat mentem (inkrementális mentés) mivel ez kisebb mentési file-t eredményez így kímélve a szabad helyet és az SSD-t (ami ugye korlátozott olvasást írást visel el)

- pénteken teljes mentést csinálok a programról és az összes csatolmányról mivel ebből könnyebb visszaállítani (nem kell az összes megelőző inkrementális file) ilyenkor nyilván a heti apróbb mentéseket törlöm.

- A teljes mentésekből havonta 1-2-t megtartok a visszaállíthatóság miatt.

Na ezt a 3 lépést kellene automatizálni, hogy a legnagyobb biztonságban legyenek a file-ok, és az SSD se menjen tönkre 1 év alatt. Nem lehetne ezt megoldani az automatikus mentésben?

Bocsánat a terjengősség miatt, üdvözlettel: Dr Bakos

Éva1978
Monday, August 2, 2021 1:49:14 PM
"Új " Háziorvosi törzskarton, szakorvosi vizsgálatok fül. Visual Ixdokit használunk. Hiába vannak akár mentett leletek, nem emelődnek át ide, így több évre visszamenőlegesen egyesével pötyögöm be az adatokat. Ki hogy oldja ezt meg??? [bizonyt]
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, August 2, 2021 2:09:04 PM
Tisztelt Infomix !

Azt szeretném kérni, hogy ha egy korábban kiadott beutalóból generálunk ujjat - új előzőből, akkor a jelenlegi nyomtatási beállítások érvényesüljenek, ne a korábbinál használt formátum alapján nyomtatódjon ki a beutaló. Köszönöm, kovács-Kléh lászló, Ecser.