dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, December 23, 2009 1:31:52 PM
vargas wrote:

UserPostedImage

Az Infomix minden Munkatársának és minden Felhasználónak

Békés , Boldog Karácsonyt !

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 4, 2010 6:02:19 PM
Minden Kedves Felhasználónknak!

Megjelent a Kormány 336/2009. (XII. 29.) Korm. rendelete a kötelezõ egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet, valamint a térítési díj ellenében igénybe vehetõ egyes egészségügyi szolgáltatások térítési díjáról szóló 284/1997. (XII. 23.) Korm. rendelet módosításáról. A részletekért kattintson ide .

misidoki
Thursday, January 14, 2010 6:06:48 PM
Kénytelen vagyok itt is írni, mivel az IxFer topicon nem kapok választ.Vajon miért?

Esetleg valaki megmondaná?

Somogyi László
Wednesday, January 20, 2010 1:05:04 PM
Ma egy ideje nem megy az online taj ellenőrzés, timeout hibával, a jogviszony szerver webes felülete is nagyon lassan töltődik be.

Tudható valami?

Központi hiba a szolgáltatásban? Vonalszakadás valahol?

Köszi.

sl

Pontosítok: hol megy hol nem, inkább nem.

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 20, 2010 1:24:52 PM
Somogyi László wrote:

Ma egy ideje nem megy az online taj ellenőrzés, timeout hibával, a jogviszony szerver webes felülete is nagyon lassan töltődik be.

Tudható valami?

Központi hiba a szolgáltatásban? Vonalszakadás valahol?

Köszi.

sl

Pontosítok: hol megy hol nem, inkább nem.

Lefuttatni az Utólagos ellenőrzést. Nálam javította a hibákat. (azaz nálam is volt ellenőrzési hiba de már megszűnt - próbáltam tömören fogalmazni és utalni a teendőkre is )

Somogyi László
Wednesday, January 20, 2010 3:00:01 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Lefuttatni az Utólagos ellenőrzést. Nálam javította a hibákat.

nyilván le fog futni, utólag lesz ellenőrizve, de kérdésem az volt, hogy máshonnan is timeout-ol a jogviszony lekérdezés, vagy csak minket sújt, jó akkor körtelefon indul a környéken, náluk mi van...

mert nálunk SOAP stb. Timeout

Helyi hibát kizárnám, mert másfelé vígan lehet netezni...

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, January 20, 2010 3:01:53 PM
Nálam sem ellenőrzött délelőtt, de most már rendben van. Utólagos jogviszony ellenőrzéskor miért nem lehet letenni "tálcára" ? Amíg ellenőrzés fut, addig áll a munka.
Somogyi László
Wednesday, January 20, 2010 3:14:23 PM
Ilona wrote:

Nálam sem ellenőrzött délelőtt, ....

Köszi.

sl

Kharon
Wednesday, January 20, 2010 3:24:03 PM
Az alábbi értesítést kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tájékoztatjuk, hogy az OJOTE rendszer jelenleg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, addig szíves türelmét kérjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

Varga Sándor
Monday, February 1, 2010 4:38:17 PM
Az alábbi értesítés érkezett:

"From: Szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu [mailto:Szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu]

Sent: Monday, February 01, 2010 3:02 PM

To: ojote_ertesito@oep.hu

Subject: [ojote_ertesito] Értesítő

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

A január 29-én megküldött tájékoztatónkkal összhangban értesítjük

Önöket, hogy 2010. január 31-én 00.00 - 03.32 és 2010. február 1-én

08.30 - 14.45 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak

tapasztalhatóak az OJOTE rendszer szolgáltatásaiban.

A jelzett időszakban a hatályos jogszabályoknak megfelelően az

egészségügyi szolgáltatók által el nem végzett jogosultságellenőrzések

nem kerülnek szankcionálásra.

Megértésüket megköszönve,

Tisztelettel,

On-line jogviszony informatikai support team

OEP"


Varga Sándor
Kharon
Monday, February 8, 2010 11:28:31 AM
Felhasználóink jelezték felénk, hogy fennakadások tapasztalhatóak a mai nap folyamán az online jogviszony-ellenőrzések során.

Hivatalos értesítést egyenlőre nem kaptunk az illetékesektől, amint kapunk, itt publikálni fogjuk.

Kharon
Tuesday, February 9, 2010 12:08:53 PM
Sajnos tapasztalataink szerint az online jogviszony-ellenőrzés a mai napon sem működik tökéletesen, hivatalos értesítést még mindig nem kaptunk.

Ahogy tegnap ígértem, amint kapunk, publikáljuk itt.

Somogyi László
Tuesday, February 9, 2010 12:24:33 PM
Tegnap jogosultság hibát jelzett, miszerint nincs jogunk használni a rendszert, ma már csak azonosítatlan hibát.

Tegnap estefelé https-en beengedett a jelszóval, ahhoz jó volt a jogosultság.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Wednesday, February 10, 2010 1:11:59 PM
Ezúton felhívjuk kedves felhasználóink figyelmét, hogy a Microsoft Windows operációs rendszerek egyes verzióinak támogatási időszaka az idén lejár.

Talán nem mindenki tudja, hogy a Microsoft 2002-ben bevezetett egységes termék-életciklus politikája alapján az egyes operációs rendszerek (és egyéb termékek, pl. Office) meghatározott időtartamig forgalmazhatók, és ugyancsak meghatározott időtartamig szolgáltatja a Microsoft hozzájuk a támogatást. Néhány példa: Win98-ra már 2004.03.31, Win2000-re 2005.03.31, WinXP-re 2009.01.31 óta nem adnak ki új licencet. Ez inkább az új gépet vevőket érinti.

Annál inkább érdekes minden, az adott verziót használó számára a támogatás megszűnése. Ez 10 év elteltével, a Win98 esetén 2008-ban volt, a Win2000 esetén pedig az idén következik be. Ezért 2010 június 13-tól a Win2000-hez nem adnak ki többé semmilyen frissítést (biztonságiakat sem!), s egyáltalán, hiba stb. esetén sem nyújtanak támogatást. Erősen javasolt ezért áttérni valamelyik más, támogatott operációs rendszerre.

Ha már ennyire belemerültem, még egy info: a támogatott operációs rendszereknél is figyelni kell a napra kész verzióra. A legjobb, ha mindig frissítődik a Windows alapbeállítás szerint. A Microsoft időközönként csokorba szedi a frissítéseket és szerviz-csomagot ad ki, pl. SP2. Erről is érdemes tudni, hogy egy ilyen megjelenése után 2 évvel megszűnik az előző szerviz-cspmagos rendszer frissítése. Ezért akinek ma WinXP SP2-je van, az június előtt mindenképpen frissítsen SP3-ra, mert attól kezdve nem kap több frissítést.

http://support.microsoft.com/ph/1131  oldalra.

Kharon
Thursday, February 11, 2010 9:13:33 AM
A következő tájékoztatást kaptuk tegnap este az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 8-án 8.00 óra és 2010. február 10-én 17.00 óra között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Probléma esetén kérjük, hogy a szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu e-mail címünkre jelezzék azt.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Monday, February 15, 2010 5:01:07 PM
Az alábbi tájékoztatást kaptk most az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 15-én, hétfőn 8:30 és 14:30 óra között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Sári László
Wednesday, February 24, 2010 11:43:47 AM
Az alábbi tájékoztatást kaptuk most az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 22-én, hétfőn 08:05 és 09:05 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

taos.kft@chello.hu
Thursday, February 25, 2010 6:42:32 PM
Tisztelt Informatikus !

Az OEP legutóbbi hibajelentésén, 14 év alattiak ellenőrzését is feltünteti / N14 hibakóddal/,holott az Infomix program ezt automatikusan kiiktatja.Ellenőriztem, a kérdéses személynél,a rendszer rögtön zöldre vált.

A hibalista eléggé terjedelmes,a legváltozatosabb napokon és személyeknél tüntet fel jogosulatlan ellenőrzést.

A dolog azért pikáns,mert Heves megyében / nem tudni milyen programmal/ dolgozó orvost, az OEP rajtaütészszerűen kiszállt és megbüntette.

Kérdés : Hogyan lehet kivédeni az OEP kifürkészhetetlen TAJ hibajelzéseit?

Előre is köszönettel : Dr.Bordás

Varga Sándor
Friday, February 26, 2010 9:13:04 AM
taos.kft@chello.hu wrote:

Tisztelt Informatikus !

Az OEP legutóbbi hibajelentésén, 14 év alattiak ellenőrzését is feltünteti / N14 hibakóddal/,holott az Infomix program ezt automatikusan kiiktatja.Ellenőriztem, a kérdéses személynél,a rendszer rögtön zöldre vált.

A hibalista eléggé terjedelmes,a legváltozatosabb napokon és személyeknél tüntet fel jogosulatlan ellenőrzést.

A dolog azért pikáns,mert Heves megyében / nem tudni milyen programmal/ dolgozó orvost, az OEP rajtaütészszerűen kiszállt és megbüntette.

Kérdés : Hogyan lehet kivédeni az OEP kifürkészhetetlen TAJ hibajelzéseit?

Előre is köszönettel : Dr.Bordás

Az N14 jelölés az OEP listáján azt jelenti, hogy az adott TAJ számú 14 év alatti paciens ellenőrzése a nyilvántartásuk szerint Ön által már egy előző ellátás során megtörtént. Új ellenőrzés nem szükséges. Ez nem hiba, és nem jogosulatlan ellenőrzés. A listában az összes N-kezdetű státusz olyan, amikor az ellenőrzésre nem volt szükség, vagy az ellenőrzés egyéb okból nem történhetett meg, így az OEP nem ellenőrzi annak megtörténtét.

A státusz oszlop jelentései a hibalista végén megtalálhatóak.


Varga Sándor
Kharon
Monday, March 1, 2010 9:49:09 AM
Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg között lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Monday, March 1, 2010 2:33:03 PM
Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. március 1-én, hétfőn 08:07 és 08:57 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Tuesday, March 2, 2010 11:39:03 AM
Újabb tájékoztatást kaptunk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, March 2, 2010 3:39:40 PM
Újabb tájékoztatást kaptunk az OEP-től:

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. március 2-án, kedden 08:45 és 10:00 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, March 3, 2010 10:32:03 AM
Újabb értesítés az Oep-től:

Quote:

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

T_Zoli
Wednesday, March 17, 2010 12:16:52 PM
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OJOTE rendszer 2010. március 09-én 8:30 – 12:02 időintervallumban a lekérdezések kb. 10%-át elutasította.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

T_Zoli
Thursday, March 18, 2010 4:52:00 PM
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk, hogy 2010. március 18-án 22:00 és 2010. március 19-én 04:00 óra között az OEP rendszerét kiszolgáló hálózati eszközök karbantartását végezzük.

A karbantartás ideje alatt előfordulhatnak lassulások, rövid ideig tartó fennakadások az OJOTE, EJELENTES, SZARNY rendszer elérésében.

Azon időszakokban, amikor a rendszerünk nem lesz elérhető, a hatályos jogszabályoknak megfelelően az egészségügyi szolgáltatók el nem végzett jogosultságellenőrzései nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Monday, March 22, 2010 12:45:13 PM
Az alábbi információt kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OJOTE rendszer működésében 2010. március 22-én 7:15 – 10:30 időintervallumban lassulások, fennakadások, részleges leállások voltak.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenőrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Ezen időszak alatt, rövid ideig tartó fennakadások az EJELENTES, SZARNY rendszer elérésében is történhettek.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Friday, April 2, 2010 1:46:29 PM
UserPostedImage

Minden kedves Felhasználónknak boldog húsvétot kívánunk!

az infomIx Kft csapata

Kharon
Tuesday, May 25, 2010 5:41:38 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Az alábbi értesítést kaptuk az OEP-től:

OEP wrote:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. május 25-én, kedden 08:38 és 08:46 között az OEP hálózatának hibája miatt lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Kharon
Wednesday, June 23, 2010 6:14:01 PM
Tisztelt Felhasználóink!

2010. június 25-én (pénteken) 14:00-tól az FTP-szerverünk karbantartás miatt kb. egy-másfél órán keresztül nem lesz elérhető.

Amint elérhetővé válik, értesítjük Önöket.

Megértésüket köszönjük, az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

Similar Topics
Users browsing this topic