Varga Sándor
Friday, January 15, 2010 12:32:36 PM
misidoki wrote:

Most derült ki, hogy a verzióváltás óta nem müködnek a jelentések,a listázásban nem a helyes adatok szerepelnek, a törölt munkahelyek dolgozói is bejelentettként szerepelnek,teljes káosz!Mi a teendőm?

A jelentésekben és az azt érintő adatok kezelésében 2009-ben nem történt program módosítás. Szeretnénk egy mentést kérni, hogy megvizsgálhassuk, mi okozza a leírt problémát.

A mentést eljuttathatja hozánk postai úton, vagy feltöltheti az FTP szerverünkre.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, January 19, 2010 6:08:43 PM
A mentést tegnap postára adtam.
bodonhelyi
Monday, July 26, 2010 1:18:17 PM
Az alapvizsgálatoknál válsztható negatív satust nem módosítható. A munkát lényegesen gyorsítaná a testreszabhatóság (légzésfunkciós vizsgálati eredmény, audiometriai status is beemelésre kerül, amit az esetek többségében törölni kell).
Varga Sándor
Monday, July 26, 2010 1:34:11 PM
bodonhelyi wrote:

Az alapvizsgálatoknál válsztható negatív satust nem módosítható. A munkát lényegesen gyorsítaná a testreszabhatóság (légzésfunkciós vizsgálati eredmény, audiometriai status is beemelésre kerül, amit az esetek többségében törölni kell).

A negatív státuszok karbantarthatóak a Karbantartás - Kezelés, költség, anyag - Negatív státuszok karbantartás menüpontban. Itt minden felhasználó megadhatja, hogy a negatív gomb megnyomására mi íródjon be az adott státusz részbe. A program csak azokat a státuszokat tölti fel az itt megadott adatokkal, amelyek a negatív gomb megnyomásakor üresek.

Köszönjük és várjuk a további javaslatokat.


Varga Sándor
Dr. Bata Monika
Sunday, January 2, 2011 6:06:07 PM
A foglakozás higienes adatlap kitöltése jelenleg nem lehetséges. Talán a mostani verzióváltás óta?

Kérem segítsenek, mert nyakunkon a jelentés!

Köszönöm.

Varga Sándor
Monday, January 3, 2011 12:00:21 PM
Dr. Bata Monika wrote:

A foglakozás higienes adatlap kitöltése jelenleg nem lehetséges. Talán a mostani verzióváltás óta?

Kérem segítsenek, mert nyakunkon a jelentés!

Köszönöm.

Köszönjük az észrevételt.

Kollégáim már keresik az okát. Hamarosan megkeressük a megoldással.


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, January 3, 2011 4:03:49 PM
Dr. Bata Monika wrote:

A foglakozás higienes adatlap kitöltése jelenleg nem lehetséges. Talán a mostani verzióváltás óta?

Kérem segítsenek, mert nyakunkon a jelentés!

Köszönöm.

Köszönjük a türelmet.

Pécsi kollégám keresi a megoldással. Egy fájl nem cserélődött le rendesen a frissítéssel, ezt eljuttatja Önhöz, és segít a lecserélésben.


Varga Sándor
Dr. Bata Monika
Monday, January 3, 2011 8:29:50 PM
vargas wrote:

Dr. Bata Monika wrote:

A foglakozás higienes adatlap kitöltése jelenleg nem lehetséges. Talán a mostani verzióváltás óta?

Kérem segítsenek, mert nyakunkon a jelentés!

Köszönöm.

Köszönjük a türelmet.

Pécsi kollégám keresi a megoldással. Egy fájl nem cserélődött le rendesen a frissítéssel, ezt eljuttatja Önhöz, és segít a lecserélésben.

A program ismét jól működik. Köszönöm a gyors segítséget!

beloxy
Thursday, January 6, 2011 2:31:49 PM
Boldog új esztendőt kívánok!

Valószínűleg rossz helyen jelentkezem, de az Ixfer oldal vendégnek titulál, bár az alapító tagok között szerepelhetek.

Az Ixfer modulban OSAP jelentést kellene küldenem elektronikus úton. Kérem szíves segítségüket milyen módon tehetem?

Dr. Péter Zsuzsanna 06-30-9-774-204

Varga Sándor
Thursday, January 6, 2011 3:14:38 PM
beloxy wrote:

Boldog új esztendőt kívánok!

Valószínűleg rossz helyen jelentkezem, de az Ixfer oldal vendégnek titulál, bár az alapító tagok között szerepelhetek.

Az Ixfer modulban OSAP jelentést kellene küldenem elektronikus úton. Kérem szíves segítségüket milyen módon tehetem?

Dr. Péter Zsuzsanna 06-30-9-774-204

Köszönjük a javaslatot.

Szerencsére kollégáim már megkapták a leadandó jelentésről a szükséges információkat, ami az OMFI honlapján érhető el.

A visual Ixfer programban a beszámoló jelentés menüpontot módosítjuk, úgy hogy az alapján ki lehessen tölteni az űrlapot. Sajnos, mivel ez csak az interneten kitölthető, így az automatikus kitöltést nem tudjuk megoldani, de annak megfelelően alakítjuk át ezt a jelentést.

Legkésőbb a jövő héten elérhető lesz ez a frissítés. Úgy tudjuk január 15-ig kell/lehet ezt a jelentést leadni.


Varga Sándor
beloxy
Thursday, January 6, 2011 3:37:57 PM
Köszönöm szépen a gyors intézkedést. Zsuzsa
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 11, 2011 4:22:16 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Felkerült portálunkra  a visual Ix 1.38.2 frissítése.

Változások:

Ixfer-Beszámoló jelentés

A listát átalakítottuk az OSAP 1485 adatszolgáltatáshoz hasonlóan.

Dr. Bata Monika
Thursday, January 27, 2011 9:35:40 AM
Az Ixferr program kezeléséhez, ill. szükség esetén további bővítéséhez szeretnék segítséget kérni.

Az OSAP jelentés kapcsán több új ponttal bővült a statisztika, melynek nyilvántartása, majd a statisztkába való beemelése számomra nem megoldott.

Az egyik a munkaképességcsökkenésben szenvedők nyilvántartása(rehabilitált betegek száma,igazolt és nem igazolt megváltozott munkaképességűek száma).

A másik a járványügyi szempontból kiemelt munkakörben dolgozók munkaköri bontásban való statisztikája.

Az Ix ferr program Foglalkozáshiegenes adatlapjának használata is nehézkes számomra, mivel egy cégnél ennél lényegesen több szempont is felmerül, mint amennyit a lap tartalmaz. Pl. egy cégnek lehet több telephelye más-más tevékenységgel és ennek megfelelően más-más munkahigienes szempotokkal. Vannak munkahelyek, melyek rizikói nem szerepelnek az adatlapon (pl. képernyős munkahely, biológiai veszély,stb) Ha pedig évek során nem változik az adatlap tartama, hasznos lenne az évente csak lemásolni ( mint pl. a dolgozói alapstatusnál lehet).

A foglalkozás egészségügyi látogatások rögzítésére sem találok helyet a programban. Ilyenkor jegyzőkönyvet kell felvennünk, és jó lenne, ha ez is helyet kapna a programban.Hasonlóképpen a jelentésben elvárt előadásokat, azok számát is jó lenne rögzíteni.

Hogy mire gondolok? Egy fogl eü. soft ware reklámjában így olvastam, szeretném, ha az alábbi lehetőségek valamilyen formában itt is kidolgozásra kerülnének:

Quote:

Mi az amit más (hasonló) programok nem tudnak?

Ha röviden szeretnék válaszolni, akkor azt mondanám, hogy a munkahelyi felmérések, a dokumentálás. A program használatával gyorsan és egyszerűen el tudjuk végezni a foglalkozás-egészségügyi szempontból történő felmérést, a biológiai kockázatok becslését (beépítve és kidolgozva a 90 leggyakoribb fertőzésre, betegségre). Külön modul készült a pszichoszociális kockázatok értékelésére. A sablonként adott dokumentációt testre szabhatjuk ízlésünk és a munkahely jellege szerint. Végezhetjük egy-egy személyre szólóan, vagy egy csoportot együtt vizsgálva. Néhány kattintással tetszetős dokumentációt készíthetünk valamennyi területre.

Forgalmi napló, statisztika?

A FogEg programban rengeteg lekérdezési lehetőség van, amit ilyen rövid hírlevélben nem tudnánk felsorolni. A Forgalmi napló adott napra és beállított időponttól-időpőontig megnézhető, kinyomtatható. Egy kattintással lekérdezhetjük a féléves-éves dolgozói/céges jelentést, az évvégi statisztikai modul pedig önmagáért beszél, hiszen minden, programban rögzített adatot meg tudunk jeleníteni, mely ehhez az időt rabló munkához szükséges.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 28, 2011 4:17:24 PM
Dr. Bata Monika wrote:

Az Ixferr program kezeléséhez, ill. szükség esetén további bővítéséhez szeretnék segítséget kérni.

Az OSAP jelentés kapcsán több új ponttal bővült a statisztika, melynek nyilvántartása, majd a statisztkába való beemelése számomra nem megoldott.

Az egyik a munkaképességcsökkenésben szenvedők nyilvántartása(rehabilitált betegek száma,igazolt és nem igazolt megváltozott munkaképességűek száma).

A másik a járványügyi szempontból kiemelt munkakörben dolgozók munkaköri bontásban való statisztikája.

Az Ix ferr program Foglalkozáshiegenes adatlapjának használata is nehézkes számomra, mivel egy cégnél ennél lényegesen több szempont is felmerül, mint amennyit a lap tartalmaz. Pl. egy cégnek lehet több telephelye más-más tevékenységgel és ennek megfelelően más-más munkahigienes szempotokkal. Vannak munkahelyek, melyek rizikói nem szerepelnek az adatlapon (pl. képernyős munkahely, biológiai veszély,stb) Ha pedig évek során nem változik az adatlap tartama, hasznos lenne az évente csak lemásolni ( mint pl. a dolgozói alapstatusnál lehet).

A foglalkozás egészségügyi látogatások rögzítésére sem találok helyet a programban. Ilyenkor jegyzőkönyvet kell felvennünk, és jó lenne, ha ez is helyet kapna a programban.Hasonlóképpen a jelentésben elvárt előadásokat, azok számát is jó lenne rögzíteni.

Hogy mire gondolok? Egy fogl eü. soft ware reklámjában így olvastam, szeretném, ha az alábbi lehetőségek valamilyen formában itt is kidolgozásra kerülnének:

Quote:

Mi az amit más (hasonló) programok nem tudnak?

Ha röviden szeretnék válaszolni, akkor azt mondanám, hogy a munkahelyi felmérések, a dokumentálás. A program használatával gyorsan és egyszerűen el tudjuk végezni a foglalkozás-egészségügyi szempontból történő felmérést, a biológiai kockázatok becslését (beépítve és kidolgozva a 90 leggyakoribb fertőzésre, betegségre). Külön modul készült a pszichoszociális kockázatok értékelésére. A sablonként adott dokumentációt testre szabhatjuk ízlésünk és a munkahely jellege szerint. Végezhetjük egy-egy személyre szólóan, vagy egy csoportot együtt vizsgálva. Néhány kattintással tetszetős dokumentációt készíthetünk valamennyi területre.

Forgalmi napló, statisztika?

A FogEg programban rengeteg lekérdezési lehetőség van, amit ilyen rövid hírlevélben nem tudnánk felsorolni. A Forgalmi napló adott napra és beállított időponttól-időpőontig megnézhető, kinyomtatható. Egy kattintással lekérdezhetjük a féléves-éves dolgozói/céges jelentést, az évvégi statisztikai modul pedig önmagáért beszél, hiszen minden, programban rögzített adatot meg tudunk jeleníteni, mely ehhez az időt rabló munkához szükséges.

Javaslatait, észrevételeit köszönjük!

Quote:

A foglalkozás egészségügyi látogatások rögzítésére sem találok helyet a programban. Ilyenkor jegyzőkönyvet kell felvennünk, és jó lenne, ha ez is helyet kapna a programban.Hasonlóképpen a jelentésben elvárt előadásokat, azok számát is jó lenne rögzíteni.

Szeretném megkérdezni, hogy pontosan mit ért foglalkozás egészségügyi látogatáson?

Quote:

Vannak munkahelyek, melyek rizikói nem szerepelnek az adatlapon (pl. képernyős munkahely, biológiai veszély,stb) Ha pedig évek során nem változik az adatlap tartama, hasznos lenne az évente csak lemásolni ( mint pl. a dolgozói alapstatusnál lehet).

A különböző kóroki tényezőket illetve a Biológiai kóroki tényezőket a munkahelyi bejelentőn tudja a porgramba berügzíteni. pl.: képernyős munka, biológia, stb.

Szívesen tartanánk egy konzultációt távoli eléréssel ahol ,meg beszélhetnénk a felmerült kérdéseket javaslatokat.

beloxy
Monday, October 24, 2011 10:25:31 PM
Tisztelt Kolégák!

Módosítási kérelmem van.

A Szerződő Partner Munkahelyek karbantartásánál kevés karakter áll rendelkezésre a név beírásához.

Vannak hosszú cégnevek,melyeket nem lehet rövidíteni.

Az alkalmassági vélemény nyomtatásakor ez kerül kiírásra.

Próbáltam a személyi adatoknál kiírni a teljes cégnevet, sikerült is, de a véleményre továbbra is kényszerrövidített név került.

Köszönöm Zsuzsa

beloxy
Monday, October 24, 2011 10:40:37 PM
Tisztelt Kollégák!

A cégekkel kötött szerődésnek egy kialakított forma-szövege van, amibe az aktuális adatokat viszem csak be.

Ezt a IxFer programon kívül tudom csak megtenni.

Szeretném,ha kialakítanának egy ablakot, ahol lehetőség van egy több oldalas szerződés megszerkesztésére, új cég adataival kiegészítve, majd " mentés másként" paranccsal a partner (cég) adataihoz lenne rendelhető. Az eredeti szöveg ismét és ismét felhasználható marad.

Köszönettel Dr. Péter Zsuzsanna

beloxy
Tuesday, October 25, 2011 12:10:44 AM
Ismét gondom van. Legyenek szívesek megmondani, hogy egy cég bejelentett dolgozói közül, hogyan lehet kiléptetni valakit, úgy, ahogy a Visual IxDokinál lehet távoztatni.

Köszönöm Dr. Péter Zsuzsanna

Kharon
Tuesday, October 25, 2011 10:50:26 AM
Tisztelt Dr. Péter Zsuzsanna!

Szeretnék válaszolni a feltett kérdéseire.

A szerződött partnerek nevének beírásánál megnöveljük a beírható karakter hosszt, de ezt a módosítást program több pontján és listákon is át kell vezetni , ezért a most hétvégén kiadandó verzióban még nem lesz benne.

A formaszöveg alkalmazása nagyon jó ötlet, megnézzük, hogy lehet ezt a programba beépíteni. Segítség lenne, ha ezt a formaszöveget elküldené nekünk.

A dolgozó kiléptetni csak úgy lehet, hogy a munkahelyi bejelentőjén a vége dátumot kitöltjük. Ekkor ambulánsként a rendszerben marad, de a személyválasztásnál tudunk úgy keresni a dolgozók között, hogy ne látszódjon. A keresést az „összes”-ről a „bejelentett”-re kell állítani. A partnernél kiválaszthatjuk, hogy konkrétan mely partner dolgozóit szeretnénk látni. Ebben az esetben az adott partner csak bejelentett dolgozói látszanak a nevek között.

Köszönjük észrevételeit!

Infomix kft.

beloxy
Tuesday, October 25, 2011 2:05:44 PM
KÖSZÖNÖM a gyors választ, a formaszöveget el fogom küldeni , bár ez egyedi fogalmazás, más szolgáltató más módon köthet szerződést.

Dr. Péter Zsuzsanna

Varga Sándor
Friday, January 6, 2012 2:39:30 PM
Tudomásunkra jutott, hogy az üzemorvosok által minden évben, így idén is leadandó éves beszámoló jelentés - 2011. évi OSAP 1485-ös adatszolgáltatás bejelentő adatlap - idén is eltér az előző évben leadottól.

A fejlesztő kollégák már készítik a szükséges program módosítást, amit tesztelés után az 1.46.1-es frissítéssel teszünk elérhetővé. A portálra felkerülésről természetesen a szokásos módon, emailben értesítjük Önöket.


Varga Sándor
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 13, 2012 4:01:10 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Egyik Felhasználónk hívta fel figyelmünket:

„ OSAP 1485 jelentés

2012. január 13. - OMFI hírek

Felhívjuk a Tisztelt Foglalkozás-egészségügyi Szolgálatok figyelmét, hogy a jelentés kitöltésének határideje módosult.

Az új határidő: 2012. január 23. éjfél.

Az adatlap a honlap „OSAP 1485” menüpontjából érhető el.

OSAP Rendszergazda ”

misidoki
Thursday, January 19, 2012 12:56:09 PM
Nem kapok választ?Újra leírom:Uj Ixferesként zavar, hogy az első lapon "Mnukahely" szerepel.

Segédmunkást nem visz eb automatikusan a rendszer, mert 919-es kód nincs a kódok között.A foglalkozások között szerepel, de azzal nem viszi be a rendszer.[azta]

Ma meg az derült ki, hogy a programváltás óta_Ix Ferre jan 5-én-egy csomó dolgozó foglalkozását és munkahelyét nem írta be a program.Hogy tudok így jelenteni?[azta]

ixszeged
Thursday, January 19, 2012 1:16:58 PM
misidoki wrote:

Nem kapok választ?Újra leírom:Uj Ixferesként zavar, hogy az első lapon "Mnukahely" szerepel.

"Mnukahely" (és bármely egyéb más) felirat az Infolapon módosítható tetszés szerint. Ezt a Karbantartás -> Tervező formátumok -> Infolap testreszabása funkcióval teheti meg. A menüponttal elővarázsolható tervező ablakon jobb egérgombot nyomva, a felugró menüben Info lap betöltést választva az aktuális Infolap karbantartható felülete jelenik meg. Itt a "Mnukahely" feliratra jobb egérgombbal rákattintva, Szöveg megadása opcióval átírhatja a szöveget a megfelelőre. OK gombbal eltárolni, majd Ment gombbal menteni a módosított Infolapot.

misidoki wrote:

Segédmunkást nem visz eb automatikusan a rendszer, mert 919-es kód nincs a kódok között.A foglalkozások között szerepel, de azzal nem viszi be a rendszer.

Az Ön által keresett 9190 kód megváltozott, helyette a 9239; 9310; 9329 választható.


infomix Kft. Szeged

szeged@infomix.hu

misidoki
Thursday, January 19, 2012 2:33:59 PM
Köszönöm a Mnukahely módosítás leírását-következő problémám: a munkahely beírásakor kérz a fogl.kódját és a TEAOR számot. ha névvel keresem, a megadott kód mindig rossz, újra kell keresnem a kódok között,hogy egyáltalán beírja. A teaor kódok is a névkeresővel nem jók,pl vendéglősnek 5121-es kódot ad meg a névnél, és valóban 5131 a helyes kód, st.Tele van a ....ezzel, és még egy vagon pénzt is fizettem érte!
Kharon
Thursday, January 19, 2012 3:10:20 PM
misidoki wrote:

Köszönöm a Mnukahely módosítás leírását-következő problémám: a munkahely beírásakor kérz a fogl.kódját és a TEAOR számot. ha névvel keresem, a megadott kód mindig rossz, újra kell keresnem a kódok között,hogy egyáltalán beírja. A teaor kódok is a névkeresővel nem jók,pl vendéglősnek 5121-es kódot ad meg a névnél, és valóban 5131 a helyes kód, st.Tele van a ....ezzel, és még egy vagon pénzt is fizettem érte!

A TEÁOR és a FEOR kódok esetén lehetőség van résznév szerinti keresésre is. Ekkor például, ha beírjuk, hogy vendég, akkor az összes olyan TEÁORT vagy FEORT listázza a program, amiben a vendég szó szerepel, ez megkönnyíti a keresést, ha nem tudjuk a pontos TEÁOR vagy FEOR kódot. A szürke színnel jelölt kódok a régiek, a fehér színnel jelöltek a mostani érvényes kódok.

misidoki
Friday, January 20, 2012 10:43:36 AM
Köszönöm. Miért írja ki a munkahelyi bejelentőnél,hogy "Hibás Teáor? -ezzel mi a teendő.

Meg lehetne-e oldani, hogy a megszünt vállalkozásoknál a program automatikusan kijelentkezteti a megszünt vállalat diolgozóit, ne kelljen egyenként az elvégezni?

K Bálint
Friday, January 20, 2012 12:29:58 PM
Hibás TEÁOR kódot akkor ír ki a program, ha a munkahelynél rögzített kód már nem érvényes. Módosítani a partner munkahely karbantartásban tudja. A teáor kódon jobb egérgombbal kattintva megjelenik a lista. Ebben szürke színnel vannak jelölve a régi, és fehér színnel az új kódok. A TEÁOR és a FEOR kódok esetén lehetőség van résznév szerinti keresésre is. Ekkor például, ha beírjuk, hogy vendég, akkor az összes olyan TEÁORT vagy FEORT listázza a program, amiben a vendég szó szerepel, ez megkönnyíti a keresést, ha nem tudjuk a pontos TEÁOR vagy FEOR kódot.

Megszűnt vállalkozásnál a partner munkahely karbantartásánál ki kell választani a megszűnő vállalkozást. Az adatok fülön jobbra lent van egy csoportos kijelentkeztetés gomb. Ha azt megnyomja, a felnyíló ablakon a kijelentkeztetés dátumánál meg lehet adni egy dátumot. Ekkor az összes bejelentett dolgozót az adott dátummal kijelenti a program.

misidoki
Saturday, January 21, 2012 3:05:49 PM
Köszönöm-kezdek megbarátkozni az új programmal.
Kharon
Thursday, February 2, 2012 4:43:53 PM
Ha egy beteg ellátását bezárom, majd kinyitom újra, a munkahely mezőben nem látszik semmi, nem tudok esetleg újat választani. Miért?
Sári László
Thursday, February 2, 2012 6:00:10 PM
Jano wrote:

Ha egy beteg ellátását bezárom, majd kinyitom újra, a munkahely mezőben nem látszik semmi, nem tudok esetleg újat választani. Miért?

Ez abban az esetben fordulhat elő, ha a betegnek nincs munkahelyi bejelentője, ezt jelezzük a programozóknak és megvizsgálják, hogy miért nem jelenik meg a munkahely.

Similar Topics
Users browsing this topic