Varga Sándor
Tuesday, May 15, 2012 9:21:04 AM
Az 1.50.1-es frissítéstől minden felhasználónk számára elérhető a betegéletút lekérdezés funkció. Pár fontos dologra szeretnénk felhívni azoknak a figyelmét, akik a frissítés után elkezdik használni ezt az új funkciót.

A lekérdezéseknél még az OEP sem tudja pontosan, mekkora leterhelést okoz majd több mint 3000 visual Ixdoki felhasználó belépése az éles rendszerbe (és mi sem), ezért kérünk mindenkit körültekintéssel használja, csak azokat az adatokat kérdezze le, amire ténylegesen szüksége van.

A lekérdezés működéséhez az alábbi feltételek szükségesek (Help menüpont - verzióváltó levelek 1.50.0 verzióváltó levélben is leírásra került):

- felhasználó név és jelszó megadása a Rendszer – Praxis adatok karbantartása menüpont, Adatok – életút fülén. Ide ugyan azt a felhasználó nevet és jelszót kell megadni, mint amivel az e-Jelentés és a TAJ ellenőrzés funkció elérhető. Amennyiben erre a jelszóra nem emlékeznek, úgy egy emlékeztető meailt kérhetnek a programból a Help - infomix az interneten - Elfelejtett TAJ jogviszony jelszó menüpontban.

- A Rendszer – Menüpontok karbantartása menüpontban a lekérdezéshez szükséges két új menüpontot (Kommunikáció – Életút lekérdezés indítás és Életút megtekintés) be kell kapcsolni.

- Ki kell lépni a visual Ixdokiból, és újra belépni.

Szintén fontos, hogy adat lekérés csak azon praxisbeli paciensek esetén lehetséges, akik nyilatkozatukban ezt nem tiltották (tehát nem nyilatkoztak, vagy a nyilatkozatukban nem tiltották).

A lekérdezés elindítása után az eredmény csak bizonyos idő elteltével érkezik meg (ez a tesztek alapján kb. egy perc), addig újabb lekérdezés nem indítható.

A tényleges használatról a fent említett verzióváltó levélben olvashatnak. A használat során felmerülő kérdéseket, javaslatokat ide (is) várjuk.

Ezúton szeretném megkérni azokat a kedves felhasználóinkat, akik az új fejlesztés tesztelésében részt vettek (és ezúton is szeretném nekik külön megköszönni a teljes infomix csapat nevében a nagy segítséget), hogy velünk együtt segítsék a Betegéletút lekérdezésbe most bekapcsolódó kollégáik munkáját.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Tuesday, May 15, 2012 9:48:27 AM
A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.
dr.Kovács József
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 9:58:27 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

Tuesday, May 15, 2012 10:36:15 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

dr.Kovács József
Tuesday, May 15, 2012 10:36:28 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

Ha bezárom a napi ellátást és csak a karton van elővéve, a fenti hibaüzenet nem jelenik meg.


dr.Kovács József
hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 10:40:57 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

Ha bezárom a napi ellátást és csak a karton van elővéve, a fenti hibaüzenet nem jelenik meg.

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük


Hostyánszki László
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 10:46:25 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Tuesday, May 15, 2012 2:02:33 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 2:06:15 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Tuesday, May 15, 2012 4:33:16 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

szerda 14 óra, ha megfelel ez az időpont.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 4:36:45 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Ebben az esetben akkor szükség lenne egy távoli elérésre, hogy meg nézzük a gépet. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

szerda 14 óra, ha megfelel ez az időpont.

Akkor Szerdán 14:00-kor telefonálunk.

misidoki
Tuesday, May 15, 2012 5:57:04 PM
Minden előírást bekapcsoltam,azonban a "Lekérdezés" rovatban nem jelenik meg az "Életút".
Hajnalné
Tuesday, May 15, 2012 6:17:12 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A betegút lekérdezés megtekintése után, a kilép gombra kattintva, újabban a következő hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member PROAKTÍVFORM". 3x tovább gombra folytatódik a program, de más ablakok bezárása után is eljön a fenti hibaüzenet. Programból ki és belépve szűnik csak meg.

A kérdésem az lenne, hogy a hibaüzenet akkor is jelentkezik ha a betegéletutat nem indítja el, vagy csak az után kezdődnek a hibaüzenetek, hogy egyszer elindította a betegéletút lekérdezést?

A jelzett probléma nálam is jelentkezik

Kérjük, az új 1.50.1-es verzióval is próbálja meg. Elvileg abban ez a rész módosítva lett. Köszönjük

Verzióváltás után ismét jelentkezik ez a hibaüzenet

Nálunk is ugyan ez a helyzet.

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 7:03:31 AM
Originally Posted by: misidoki 

Minden előírást bekapcsoltam,azonban a "Lekérdezés" rovatban nem jelenik meg az "Életút".

A lekérdezés a lenti két menüpontban lehetséges.

Originally Posted by: vargas 

- A Rendszer – Menüpontok karbantartása menüpontban a lekérdezéshez szükséges két új menüpontot (Kommunikáció – Életút lekérdezés indítás és Életút megtekintés) be kell kapcsolni.

Magát a lekérdezést az Életút lekérdezés indítás menüponttal lehet megkezdeni.

A lekérdezés indítása után a kommunikációt végző program lekerül a tálcára, és tudja folytatni a munkát. Arról, hogy éppen hol tart a lekérdezés (ún. jegy igénylés, jegy megérkezés, tényleges lekérdezés), itt a tálcán buborék üzenetben kap tájékoztatást.

Amikor véget ér a lekérdezés, és megérkeznek az adatok, akkor a visual Ixdokiban egy üzenet jelenik meg, ami tájékoztatja, hogy az adatok megérkeztek, erre kattintva tekinthető meg az eredmény.

Régi (lekérdezett) adatokat az Életút megtekintés menüpontban lehet visszanézni.


Varga Sándor
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, May 16, 2012 9:29:07 AM
1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, May 16, 2012 9:50:39 AM
Originally Posted by: Bogi 

1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

1) Nem kell.

2) Például: egyáltalán kiváltotta -e a kedves beteg az általad felírt gyógyszereket ? Ki mit írt fel neki és mikor és persze kiváltotta -e ? Milyen szakellátásokat vett igénybe tudtod nélkül ?

3) Mire fognak kötelezni, az még talány - egyébként az előzmények ismeretében BÁRMIRE.Soha nem volt egységes állásfoglalás-összetartás az orvostársadalomba "valami kötelező" ellen.

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, May 16, 2012 9:55:41 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: Bogi 

1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

1) Nem kell.

2) Például: egyáltalán kiváltotta -e a kedves beteg az általad felírt gyógyszereket ? Ki mit írt fel neki és mikor és persze kiváltotta -e ? Milyen szakellátásokat vett igénybe tudtod nélkül ?

3) Mire fognak kötelezni, az még talány - egyébként az előzmények ismeretében BÁRMIRE.Soha nem volt egységes állásfoglalás-összetartás az orvostársadalomba "valami kötelező" ellen.

Köszönöm a gyors választ.

Még kérdés:

Milyen gyakran lehet lekérdezni?

Két lekérdezésem volt ma, egyiknél nulla találattal, pedig tudom, hogy volt TB ellátása: láttam laborleletét, s mivel hozzátartozóm, még a gyógyszerét is én váltom ki...)

Hol lehet ezeknek a szabályoknak utánanézni?

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 10:08:35 AM
Originally Posted by: Bogi 

Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: Bogi 

1. Betegút lekérdezéshez kell-e napi megjelenés és TAJ ellenőrzés?

2. Ki mit tud arról mire lesz ez jó? Kötelezni fognak rá bizonyos esetekben, hogy valamit nézzünk meg az előzményében? (pl. hasi UH mikor volt?)

1) Nem kell.

2) Például: egyáltalán kiváltotta -e a kedves beteg az általad felírt gyógyszereket ? Ki mit írt fel neki és mikor és persze kiváltotta -e ? Milyen szakellátásokat vett igénybe tudtod nélkül ?

3) Mire fognak kötelezni, az még talány - egyébként az előzmények ismeretében BÁRMIRE.Soha nem volt egységes állásfoglalás-összetartás az orvostársadalomba "valami kötelező" ellen.

Köszönöm a gyors választ. Még egy kérdés: Milyen gyakran lehet lekérdezni?

Két lekérdezésem volt ma, egyiknél nulla találattal, pedig tudom, hogy volt TB ellátása: láttam laborleletét, s mivel hozzátartozóm még a gyógyszerét is én váltom ki...)

A lekérdezéseknél az OEP azt ellenőrzi, az mekkora terhelést jelent a szervernek, ez alapján bármikor dönthet úgy, hogy bizonyos ideig nem elérhető ez a funkció. Ezt egyébként program kódhoz is köti, tehát külön-külön dönthet úgy, hogy csak bizonyos programot használó orvosokat tilt ki a rendszerből. Tehát ha pl. a visual Ixdoki rendszert használó több mint 3000 orvos okoz az OEP szerint túlzott terhelést, akkor előállhat olyan állapot, hogy csak ők (Mi infomixesek) nem kérdezhetnek le.

Ami kikötés, hogy addig amíg egy adott orovstól egy lekérdezés nem fejeződik be (nincs eredmény), addig nem indíthat újat. Erre egyébként figyelmeztet a program, ha mégis megpróbálná.

Az adat lekérdezhetőségét az 1997. évi XLVII. törvény szabályozza. Ennek a 11. § (3) bekezdése szerint azok a háziorvosok jogosultak a lekérdezésre, akik az OJOTE eJelentés rendszerben regisztrálva vannak, és az adott beteg háziorvosai.

A pontos szöveg:

"(3)A háziorvos a 4. § (1) bekezdése szerinti cél érdekében – amennyiben az érintett ezt írásban nem tiltotta meg – jogosult a hozzá bejelentkezett biztosított által a kötelező egészségbiztosítás terhére igénybevett egészségügyi ellátás adatairól tudomást szerezni úgy, hogy az adatokat az egészségbiztosítási szerv elektronikus lekérdezés formájában biztosítja számára. Az érintettet a háziorvos írásban vagy szóban tájékoztatja a tiltakozás lehetőségéről. Az érintett a tiltakozását az egészségbiztosítási szerv részére személyesen vagy postai úton juttatja el."

Ugyan ennek a törvénynek arra a kérdésre vonatkozó része, hogy mikor lehet lekérdezni:

7. §

(3)Az érintett jogosult tájékoztatást kapni a gyógykezeléssel összefüggésben történő adatkezelésről, a rá vonatkozó egészségügyi és személyazonosító adatokat megismerheti, az egészségügyi dokumentációba betekinthet, valamint azokról – saját költségére – másolatot kaphat.

(4)A (3) bekezdés szerinti jog

a) az érintett ellátásának időtartama alatt az általa írásban felhatalmazott személyt,

b) az érintett ellátásának befejezését követően az általa teljes bizonyító erejű magánokiratban felhatalmazott személyt illeti meg.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 12:44:01 PM
Originally Posted by: Bogi 

Két lekérdezésem volt ma, egyiknél nulla találattal, pedig tudom, hogy volt TB ellátása: láttam laborleletét, s mivel hozzátartozóm, még a gyógyszerét is én váltom ki...)

A nulla találatnál esetleg információ lehet, hogy csak a már lejelentett, az OEP rendszerébe bekerült (feldolgozott) adatok láthatóak. Szakrendelők esetén most maximum az áprilisi ellátások, hiszen azt jelentették le május elején, a májusiak majd júniustól lesznek elérhetőek.

Nem tudom mikori pl. az említett labor lelet, illetve hogy az az ellátás TB finanszírozottként jelentésre került-e.


Varga Sándor
misidoki
Wednesday, May 16, 2012 4:01:51 PM
Egyszer bekapcsoltam a téma hozzászólásairól e3-mail küldését, azóta nem tudom kikapcsolni,pedig szeretném,ha már nem jönne.
Kharon
Wednesday, May 16, 2012 4:16:13 PM
Originally Posted by: misidoki 

Egyszer bekapcsoltam a téma hozzászólásairól e3-mail küldését, azóta nem tudom kikapcsolni,pedig szeretném,ha már nem jönne.

A felső sávban ki lehet kapcsolni a Beállításoknál, Téma figyelésének megszüntetése.

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 4:17:09 PM
Originally Posted by: misidoki 

Egyszer bekapcsoltam a téma hozzászólásairól e3-mail küldését, azóta nem tudom kikapcsolni,pedig szeretném,ha már nem jönne.

Két lehetősége van rá.

Ha csak egy témánál szeretné ezt megtenni, akkor ki kell nyitni azt a témát, aminél ezt ki szeretné kapcsolni, és ott a fejlécben a Beállításoknál a téma figyelésének megszüntetését választani. (a segítségként csatolt képek közül az első, figyelés kikapcsolás egy téma nevű képet csatoltam) Ez csak akkor lehetséges, ha be van kapcsolva. Ha nincs, akkor a bekapcsolás opció érhető el.

Ha az összes téma figyelmeztetését szeretné kikapcsolni, akkor a fórumba bejelentkezve a saját profiljába kell belépni, és itt az email értesítéseket kell kiválasztani a jobb oldali menüből (a csatolt figyelés kikapcsolás összes profil nevű képen látható segítség). Ez után lehet megadni, hogy mely hozzászólásokról szeretne emailben is értesítést kapni és a ment gombbal tárolni a beállítást (a csatolt figyelés kikapcsolás összes beállítás nevű képen látható segítség).


Varga Sándor
misidoki
Wednesday, May 16, 2012 4:20:35 PM
Most már majdnem minden OK,csak a logint nem tudom.:-((( /az életuthoz/
Kharon
Wednesday, May 16, 2012 4:25:26 PM
Originally Posted by: misidoki 

Most már majdnem minden OK,csak a logint nem tudom.:-((( /az életuthoz/

Ugyan az a login név és jelszó, amit a TAJ lekérdezéshez is használ, abban az esetben, ha a jelszót elfelejtette, lehetőség van a programból a Help/infomix az interneten/Elfelejtett TAJ jogviszony jelszó menüpont alatt a regisztrált e-mail címére jelszó emlékeztetőt kérni.

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 4:25:44 PM
Originally Posted by: misidoki 

Most már majdnem minden OK,csak a logint nem tudom.:-((( /az életuthoz/

Ezt valóban nem írtam le, elnézést.

Ugyan azt kell megadni login névként, ami a praxis adatok karbantartásánál az Ön praxisánál az Adatok-jogviszony fülön elérhető. Jelszóból is ugyan az kell, ami itt meg van adva (ez sajnos nem olvasható, el van kódolva).

Ha erre sem emlékszik, akkor kérem használja a Help - infomix az Interneten - Elfelejtett TAJ jogviszony jelszó menüpontot. Itt a program újra elkéri azt a jelszót, amivel a visualba lép be, majd ennek megadása után a jelszót elküldi arra az email címre, amire a verzióváltó értesítőt is kapja.


Varga Sándor
misidoki
Wednesday, May 16, 2012 4:46:46 PM
A jelszót megkaptam, azonban a login név sajna nincs az adatok-jogviszonynál sem.
misidoki
Wednesday, May 16, 2012 4:49:53 PM
Végülis megtaláltam,4 féle praxis van, és az egyikben van benne.
Kharon
Wednesday, May 16, 2012 4:51:24 PM
Originally Posted by: misidoki 

A jelszót megkaptam, azonban a login név sajna nincs az adatok-jogviszonynál sem.

A praxis adatoknál a Lista fülön találhatóak a praxisok, az előtte levő + jellel lenyithatja a csúcsintézményt, és azt a praxist válassza ki, amibe a programindításkor is belép. Majd az aktuális praxis választása után kattintson át az Adatok jogviszony fülre. (ugyanennél a praxisnál kell majd a betegéletút fület is beállítani)

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, May 16, 2012 4:53:17 PM
Originally Posted by: vargas 

A nulla találatnál esetleg információ lehet, hogy csak a már lejelentett, az OEP rendszerébe bekerült (feldolgozott) adatok láthatóak. Szakrendelők esetén most maximum az áprilisi ellátások, hiszen azt jelentették le május elején, a májusiak majd júniustól lesznek elérhetőek.

Nem tudom mikori pl. az említett labor lelet, illetve hogy az az ellátás TB finanszírozottként jelentésre került-e.

Köszönöm a segítséget. Valószínűleg OEP szerver túlterhelés volt az ok, mert fél óra múlva újra lekérdeztem és volt találat. Patikai info is áprilisi a legfrissebb, pedig volt már neki májusi gyógyszerkiváltása is, de akkor azt majd júniusban látjuk.

misidoki
Wednesday, May 16, 2012 5:02:58 PM
Most már műkszik az életut lekérdezés, de megjelent a fentiekben leírt Unknown hiba, amit nem lehet menteni sem.[azta]
Users browsing this topic