Kharon
Friday, January 16, 2009 3:17:13 PM
Sokszor kérdeztem már, meg is ígérték...

1. Az utóbbi időben sok beutalót kellett kitöltenem szanatóriumba. Ehhez az A3510-89 nyomtatványt kell kiállítanom. Van remény arra, hogy elkészül?

2. Az UKU 10 nyomtatással kapcsoatban is megígérték, hogy az Űrlap centrumban elérhető lesz, bár 2 oldalt kell nyomtatni, mivel nem tud az Xdoki 90 fokban elforgatott szöveget nyomtatni.

Köszönöm a válaszokat.

Bíró János

peszt73
Monday, January 19, 2009 8:19:15 PM
Hello, azt szeretném kérni, hogy a jogosítvány vizsgálat során az alkalmassági lapra kerüljön rá a páciens anyja neve, ne kelljen külön ráírni. ...és van egy bizonyos NEUROMULTIVIT-EP nevű gyógyszer, aminek a TTT kódja hibás, mert több hónapon keresztül visszakaptuk az OEP hibalistáján a betegek TAJ számát akinek felírtuk.Szeretnék ebben is segítséget kérni, köszönöm.
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, January 20, 2009 8:38:38 AM
A Jogosítvány alkalmassági lapra NEM KELL AZ ANYJA NEVE ( nincs ilyen rendeleti előírás ) felesleges kézzel ráírogatni ! TTT kód hiba : a törzset az OEP adja meg akár hibásan is , és ameddig az OEP nem javítja addig csak ebben a formában írható fel. Sok esetben előfordul, hogy adott gyógyszerből kettő is szerepel a törzsben egy hibás TTT kódú és egy jó is. Ezt általában a színezés is jelzi megkönnyítve a választást.
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, January 20, 2009 8:42:25 AM
Jano wrote:

Sokszor kérdeztem már, meg is ígérték...

2. Az UKU 10 nyomtatással kapcsoatban is megígérték, hogy az Űrlap centrumban elérhető lesz, bár 2 oldalt kell nyomtatni, mivel nem tud az Xdoki 90 fokban elforgatott szöveget nyomtatni.

Egy email cím ellenében szívesen küldhetek egy UKU kitöltőt. Az Infomixnek elküldtem ugyan már régebben a frissített info lapokkal és adó igazolással de valamiért mai napig sem került fel a centrumba.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 20, 2009 11:08:17 AM
Ma reggel óta az előző megjelenéseket nem tudjuk lekérdezni.

Tábla ell. és jav. hibát ír:"Üzem. DBC Napi ellátás: az FPT fájl hossza hibás !"

Kharon
Tuesday, January 20, 2009 11:44:58 AM
Ilonával felvettük a kapcsolatot, a megoldás folyamatban.
Kharon
Wednesday, January 21, 2009 8:33:16 AM
Kérdésem, a még nem szereplő paciens bejeletkezik időpontott kér, naptári előjegyzési oldalra beírom, de a várakozó listán nem szerepel, ha ídőrendi lekérdezést kérek ez csak nálam fordul elő?
Kharon
Wednesday, January 21, 2009 9:36:28 AM
Nálam megjelenik a várakozók között.
Adrienn
Wednesday, January 21, 2009 12:13:27 PM
Kedves Infomix Dolgozók!

Honnan lehetne megtudni, hogy a mai nap folyamán nagybátyám, Dr. Várkuli István kivel beszélt telefonon? A hívást az Infomix részéről kezdeményezték, nem nagybátyám. Az előzmény pedig annyi, hogy a szkennelt anyag mentésénél hibaüzenetet küld a program, s nem is menti azt. Mivel az ftp-s lehetőséget szerettem volna kiaknázni, a legutóbbi mentést (a multimédiás anyagokat nem, hiszen pont azt nem menti) tömörítettem, aztán a tömörített fájlt daraboltam, mivel akadozik a netkapcsolat, vagy egyéb hiba folytán ha magát a tömörített fájlt egyben szeretném feltölteni, akkor bizonyos százaléknál megáll, s nem folytatja. Mivel azonban nincs lehetőség felülírni, így mindig új mappát kellett neki nyitnom, de egyszer sem töltötte fel normálisan. Kharon javaslatára a múltkor már ezzel az eljárással (fájldarabolás) küldtem a saját cégünktől mentést. A fájldarabok közül akkor 2 sérült, de így csak azoknak kellett új mappát nyitnom, ahova már helyesen feltöltődtek. Küldtem egy e-mailt is, ahol elmagyaráztam mit miért és hogy oldottam meg. Nem volt vele probléma. Most, a nagybátyám esetén ugyanígy jártam el. Az Infomixtől valaki felhívta nagybátyámat, hogy sérült a mentés, meg mondott valamit valamilyen mappákról is, de szegény nagybátyámnak ez kínai volt, s a rendelés közepette még az illető nevét sem tudta megjegyezni, ugyanakkor nekem sem tudta elmondani, hogy mi is lenne most a teendő a továbbiakban. A mentés sérülését azért nem értem, mert nekem úgy tűnt, rendben ment minden. Szóval ki lehet valahogy deríteni, hogy ki kezdeményezett ma hívást nagybátyám felé az Infomixtől, s lehetséges-e, hogy velem vegye fel a kapcsolatot bármilyen módon, illetve ha kapok egy nevet én hogyan érhetném el a kedves dolgozót?

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 21, 2009 12:40:20 PM
Adrienn ! A mentésnél megadható hogy adatokat _ Multimédiás adatot_ illesztett ber. adatait mentsem. Ha csak egyre van szükségem ( kisebb a küldendő adatmennyiség ) csak azt kérem tömöríteni-menteni ( pipa a megfelelő helyre ).A többit nyilvánvalóan az illetékesek.
T_Zoli
Wednesday, January 21, 2009 1:26:37 PM
Adrienn!

Az FTP-re feltöltött mentés problémájával kapcsolatban e-mailben küldjön nekünk egy telefonos elérhetőséget és telefonon megkeressük!

Kharon
Wednesday, January 21, 2009 2:17:25 PM
Off topic téma, de nekem fontos lenne: kedvtelési hajós alkalmassági kiállításához szeretnék segítséget kérni. Hol található a kitöltésre vonatkozó szabályozás pl. rendelet. Még nem töltöttem ki ilyet, és a jövő hétre emiatt jelentkezett be egy beteg.

Köszönettel

Bíró János

dr.mile.gyula@gmail.com
Wednesday, January 21, 2009 3:45:48 PM
"21/2002. (XI. 8.) GKM–ESZCSM együttes rendelet

a hajózási egészségi alkalmasság feltételeiről és vizsgálati rendjéről

Vizsgálatot végző szervek

c) a belvízi kedvtelési célú vízijármű vezetője tekintetében a gépjármű-vezetői egészségi alkalmasság vizsgálatára jogosult orvos,

13/1992. (VI. 26.) NM rendelet a közúti járművezetők egészségi alkalmasságának megállapításáról

(Egységes szerkezet 2008. 06. 23-tól hatályos formában)

Adrienn
Wednesday, January 21, 2009 6:45:24 PM
T_Zoli wrote:

Adrienn!

Az FTP-re feltöltött mentés problémájával kapcsolatban e-mailben küldjön nekünk egy telefonos elérhetőséget és telefonon megkeressük!

Na, ez megoldódott. Köszönöm szépen Zoli!

dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Adrienn ! A mentésnél megadható hogy adatokat _ Multimédiás adatot_ illesztett ber. adatait mentsem. Ha csak egyre van szükségem ( kisebb a küldendő adatmennyiség ) csak azt kérem tömöríteni-menteni ( pipa a megfelelő helyre ).A többit nyilvánvalóan az illetékesek.

Gyula! A segítő szándékért hálás köszönet, bár a probléma nem ezzel volt. A legfőbb probléma az volt, hogy hiába választottuk ki a multimédiás adatok mentését, nem mentette le, illetve valami egészen mást mentett, mint kellett volna. A másodlagos probléma az volt, hogy az egyedülálló, tömörített mentést nem tudtam ftp-n tölteni, mert akármilyen hibából adódóan valahol mindig elakadt, s nem folytatta tovább. Ezért Kharon egy korábbi, más (de hasonló) problémára tett javaslata alapján daraboltam a tömörített fájlt, s úgy próbálkoztam az ftp-vel, mert így max. az fordulhatott elő, hogy csak egy-egy kisebb fájl(darabot) nem másolt fel, de azt utólag fel tudtam tenni, ha nyitottam neki egy másik mappát. Azért egész más, mintha az egy szem tömörített fájl akad meg mondjuk 30 perc után úgy, hogy a fele már fenn volt, s az egészet kellett újra kezdeni, s mivel a kapcsolati hiba nem hárult el, így ezt egymás után akár 5 alkalommal is elkövette. Na most a feltöltött mentéssel azonban valami mégsem volt rendben, s itt jött a harmadik probléma, hogy nagybátyámat (az ő bt-je használja a programot, én csak besegítek nekik ha baj van) hívták fel, bemutatkoztak neki, elmagyarázták neki hogy mi a gond és mit kellene tenni, csak épp neki kínai volt az egész, s még azt sem jegyezte meg, hogy kivel beszélt. Na ezért kerestem én azt az infomix-es dolgozót, aki felhívta délelőtt nagybátyámat.

Szerencsére az illető nagyon gyorsan rám talált (hamarabb, mint ahogy én találtam volna őrá :)), s bár nem volt egyszerű az eset, de végtelen türelemmel megoldotta a problémánkat, amiért ezer köszönet Neki itt is. Ő Tárnoki Zoltán. Egyúttal pedig kipróbálhattam a nagyszerű távvezérlést is, hihetetlen élmény volt. :)

Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Friday, January 23, 2009 10:23:32 PM
Tisztelt Infomix! KSH jelentéssel kapcsolatban kérdeznék. Az összesítések elkészítésekor 0-ra jött ki a háznál tett látogatások száma. A napi tevékenységnél pedig többször átállítottuk a mezőt, hogy a háznál látogatás történt. Ugyanígy a kórházi beutalások száma is 0 lett, pedig az intézetnél a megfelelő kórházat, megfelelő osztállyal választjuk ki. Lehet, hogy az a hiba, hogy a beutaló formulánál mi szakrendelő formulát használunk? Külön nem alakítotuk ki a kórházi beutaló formát. Szóval arra lennék kiváncsi, hogy mi alapján történik az összesítés, mi lehet a baj? Előre is köszönöm/ köszönjü válaszukat! Sné Brigitta és Dr. N.S.P.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, January 26, 2009 9:42:01 AM
Snebb-nek:

- Kórházba való beutalás esetén a szakrendelésnél kórházat kell kiválasztani.

- A háznál látogatás "regisztrálásakor" nem csak a tevékenységet kell állítani, hanem a rendelés helyét is, tehát rendelés helye beteg lakásán a tevékenység pedig látogatás legyen.

Ha a probléma továbbra is fenn áll kérem jelezze felénk.

Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Monday, January 26, 2009 10:49:01 PM
Köszönöm a választ! A kórházi beutalást így csináljuk majd, viszont a háznál tett látogatásokat, hívásokat természetesen átállítjuk a napi tevékenységnél, az ellátás helyét és módját is.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, January 27, 2009 12:45:31 PM
Érdeklődöm, mikorra várható a program javítása ?

(A mentést elküldtük 2009.01.22-én. Hiányos programmal nehéz dolgozni.)

Köszönöm.

dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, January 30, 2009 8:39:39 AM
Komoróczi Péter doktornak : FELVESZ-_VÁLASZT-VÉGEZ ..... sort tudomásom szerint NEM tudjuk ki-, és bekapcsolni csak programozók. Ha eltűnt úgy gondolom, hogy valami sérült az programba ( segítenek a programozók felvenni Velük a kapcsolatot ) NAPI TEV - Re...- Karban... azt lehet csak általunk ki-, és bekapcsolni Rendszer-Orvosadatok karbantartása-kiválasztani az orvost és itt ADATOK-Menü.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, January 30, 2009 8:54:21 AM
Telefonon fel vettük a kapcsoaltot Dr. Komoróczi Péterrel a felvesz választ-végez gombok eltűnésének ügyében.

Addigra a problémát a doktorúr már megoldotta. 👏

Kharon
Friday, January 30, 2009 3:12:34 PM
Kérdés: szakorvosi javaslat kitöltö várható-e az űrlapok között? Magánorvosként adott javaslatok kezelésében sokat segítene.
dr.mile.gyula@gmail.com
Saturday, January 31, 2009 1:29:34 AM
Űrlapot csinálni nem nagy dolog, de praktikus űrlapot jav szempontból csak programozók tudnak elkészíteni.Az űrlap adatai jó részének bevitelét bármelyikünk meg tudja csinálni, de gyógyszer választás beemelése ehhez kapcsolódó Eü.jogcím beemelése már csak programozással lehetséges ( ha ettől eltekintünk akkor bárki megcsinálhatja ).Az űrlapra viszont az igény a háziorvosi praxisban nem igazán számottevő. Az viszont igaz,hogy az Infomix szakorvosi programot is forgalmaz, azaz kérdés,nem -e lehet a szakorvosi programban levő ( ha van ilyen ?? !! ) űrlapkitöltőt a programunkhoz adoptálni (ha van rá igény) ??
Kharon
Wednesday, February 4, 2009 2:59:17 PM
Javaslat: a recept törlés ablakban nem látszódik hogy hányas kiszerelésű a gyszer. Pl Cetirizin ratioph. 20x és 30x-t is felírtam, de ha törölni szeretném nem egyértelmű melyik a 20x és melyik a 30x.

BJ

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Thursday, February 5, 2009 1:24:06 PM
Jano wrote:

Javaslat: a recept törlés ablakban nem látszódik hogy hányas kiszerelésű a gyszer. Pl Cetirizin ratioph. 20x és 30x-t is felírtam, de ha törölni szeretném nem egyértelmű melyik a 20x és melyik a 30x.

BJ

Köszönjük, a következő verzióban benne lesz


Hostyánszki László
Kharon
Thursday, February 5, 2009 7:24:22 PM
Bocs a képekért, de így egyértelmű:

Az infomix@infomix.hu-ra írtam már, válasz még nem érkezett....

Ha az előzőekben felírt gyszerek közül választok gyszert, nincs minden gyszer a listán. pl a Simvastatin R 40 mg már fel volt írva 2008.08.21-n, de nem látszik az előzőekben felírt gyszerek között, csak a th-s lapot választva. Igy gyszerek maradnak el..... Csak nálam jelentkezik, vagy másoknál is a hiba?

UserPostedImage 

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 

UserPostedImage 

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 

bj

Snebb
  • Snebb
  • Haladó (Szint 8)
Thursday, February 5, 2009 8:02:47 PM
Egy kérdésem lenne a kollégákhoz. Ma először kaptunk visszajelzést, hogy betegünk egy másik háziorvosnál csináltatta meg a jogosítványát. Kérdezném, hogy ezt mi módon kell rögzíteni a beteg dokumentációjában? Nyissuk meg a jogosítványos ablakot és odarögzítsem?- de arról nincs adat, hogy van-e valamilyen feltétel. Egy egyszerű A/5-ös lapra írták meg a beteg nevét, és a lejárati időt. Köszönöm előre a választ. Sné Brigitta
Dr Rétei Ágnes
Friday, February 6, 2009 4:24:25 PM
Segítséget kérek! Az 1,26,5 verzióváltás óta a szakrendelésnél beírt pecsétszámok "eltűnnek"! 😰
Kharon
Friday, February 6, 2009 5:07:32 PM
A 1.26.5 verzióban ahogy a levélben ki is említettük beírható pecsétszámok mező csak a gépelés megkönnyítése végett került bele, hogy ne keljen kitölteni a javaslatok minden sorában külön-külön, erre információra a szakorvosi javaslatok beírása után nem volt szükség, ezért nem is tárolódott le.

De mivel ezt az opciót Önhöz hasonlóan nagyon sokan hibának észlelték, az 1.26.6 verziótól kezdve már ezt a mezőt is megjegyzi a program.

Kharon
Monday, February 9, 2009 8:07:06 PM
Nem tudom, hogy ez csak nálam jelentkezik-e, de kérdésem van.

Ha előjegyzéskor bekapcsolom a harangot (figyelmeztetés), akkor az mindig csak a kliens gépen figyelmezteti az asszisztensnőmet, engem meg nem, pedig engem érintene. Miért van ez így és mit tehetek, hogy ne így legyen?

Varga Sándor
Tuesday, February 10, 2009 8:09:57 AM
A visualban a figyelmeztetés csak egy gépen jelenik meg a hálózatban, mégpedig azon, amelyiken előrébb tart az óra. Valószínűleg az aszisztens gépe egy kicsit siet. Ha átállítja, hogy az ön gépe legyen kicsit előrébb idő szempontjából, akkor azon jelennek meg a figyelmeztetések.
Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic