Változások az infomIx szervezti felépítésében!Örömmel tájékoztatjuk, hogy a rendelői kiszállások gyorsítása valamint a helyszíni javítások és hibaelhárítások színvonalának minőségi emelése érdekében az Infomix Kft 2013. november 1.-től szervezeti változásokat vezetett be.
Az Infomix Kft. orvosi programjainak folyamatos működéséhez szükséges helyszíni szolgáltatásokat, az infomix Kft saját üzemeltetői hálózata mellett, országos minősített szerviz partnerek biztosítják.
Az új feladat-megosztás alapján központi üzemeltetői csapatunk telefonon áll az Ön rendelkezésére, valamint táveléréssel segíti Önt a felmerülő probléma megoldásában. Amennyiben rendelői (helyszíni) segítséget szeretne, úgy ezt a kérését a budapesti központi irodánknak kell jeleznie, ahol diszpécserünk feladata, hogy Ön, a rendelkezésre álló lehetőségek közül mindig a leggyorsabb és legjobb minőségű szolgáltatást kapja.
Az országos minősített szerviz partnereink számát az Önök igényei szerint fogjuk a jövőben alakítani.
Naprakész tudásukat rendszeres továbbképzéssel és vizsgáztatással biztosítjuk. Minden minősített partnerünk a megszerzett tudásának megfelelő rendszerek szerviz tevékenységét láthatja el, az általunk biztosított eszközök használatával, jogszerűen, teljes Infomix garanciával.
Távelérési munkamenettel történő szerviz tevékenységet, az eddigieknek megfelelően, továbbra is csak a budapesti és vidéki irodáinkban dolgozó főállású kollégáink végezhetnek. Erről részletesebben technikai és adatvédelmi szempontból hírlevelünkben is olvashat.
Eddigi területi képviselőink, az új szerződés aláírásával már ebben a minőségben láthatják el feladataikat.
Minősített szerviz partnereink aktuális listáját honlapunkon találja!
Munkájukkal kapcsolatos kérdése van keressen minket, vagy nézze meg honlapunkon az ebben a témában íródott GYakran Ismételt Kérdések (GYIK) rovatban.