Varga Sándor
Monday, November 27, 2017 12:16:06 PM
Originally Posted by: Dr. Zsólyomi Katalin 

Tisztelt Infomix!

IxNet-es felhasználóként a helyettesítéssel van gondunk:

Helyettes orvost, nővért felvittem a rendszerbe, a személyi igazolványos belépés rendben.

A program használatakor azonban minden egyes alkalommal, a betegellátásnál (receptírás, beutalás) kiírja a program: nincs jogosultsága, engedély megtagadva. E mellett nem tudjuk használni a már korábban rögzített sablonokat sem.

Gondolkodtam, hol lehet a hiba: Amikor a helyettes orvost rögzítettem az ő neve, pecsétszáma, jelszava mellé az én 9 jegyű kódomat írtam be. Ez így helyes? Esetleg az ő 9 jegyű kódja kell? Vagy más gond volt?

Még 1 kérdésem van: 2 napon át helyettesítettek, ekkor felírt receptek, beutalók utólag felmennek az E-térbe?

Kérem szíves segítségüket!

Köszönöm.

Dr. Zsólyomi Katalin

elérhetőség: 30/754-50-39.

Kedves doktornő,

Szerintem az Ixnetben mindent jól állított be a helyettes orvos felvételénél. Valószínűleg azért nincs jogosultsága pl. receptet beküldeni a térbe, mert a vmátrixban a helyettesítő orvosokat is fel kell venni az ön praxisába.

Az Ixnetben rögzített sablonok abban az esetben, ha nem kifejezetten csak az orvoshoz kerültek létrehozásra a helyettes orvosnál is meg kell jelenjenek.

Utólag sem a receptek, sem a beutalók nem küldhetőek fel. A recepteket a patika, ahol kiváltják a vényeket, a beutalókat az intézet, ahol az alapján ellátják a pacienseit rögzíti.


Varga Sándor
Dr. Zsólyomi Katalin
Monday, November 27, 2017 3:45:35 PM
Köszönöm a választ.

A vmatrixban történő rögzítést már kezdetben elvégeztem.

Más gond hol lehet?

Köszönettel:

Dr. Zsólyomi Katalin

Varga Sándor
Monday, November 27, 2017 3:55:24 PM
Originally Posted by: Dr. Zsólyomi Katalin 

Köszönöm a választ.

A vmatrixban történő rögzítést már kezdetben elvégeztem.

Más gond hol lehet?

Köszönettel:

Dr. Zsólyomi Katalin

Azt kérem, azért ellenőrizze le a vmátrixban a beállításokat. A tapasztalatok alapján az ottani beállításokban, amikor nincs kiválasztva szervezet az adott felhasználóhoz, akkor adja vissza a tér ezt a hibaüzenetet.

Segítséget ebben a hozzászólásban  talál.


Varga Sándor
Dr. Zsólyomi Katalin
Monday, November 27, 2017 4:06:57 PM
Kedves Varga Sándor!

Nagyon köszönöm a segítséget.

Megnézem.

Üdvözlettel:

Dr. Zs. K.

Hajnalné
Monday, November 27, 2017 6:52:58 PM
Délutáni rendelés alatt nagyon sok KAT bejegyzés hiba van idő túllépés miatt. Eddig ilyen nem volt 😞
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 28, 2017 7:36:41 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Délutáni rendelés alatt nagyon sok KAT bejegyzés hiba van idő túllépés miatt. Eddig ilyen nem volt :(

Valóban, ilyen visszajelzést még nem kaptunk. Reméljük hogy ez átmeneti jelenség volt.

Bacskai Mária
Tuesday, November 28, 2017 8:43:26 AM
Ixnet

Múlt hét péntek óta egyáltalán nem tudok belépni az EESZT-be, az eszig bekérésnél elakadunk, sikertelen inicializáció hibajelzés jön, akár az orvosi, akár az asszisztensi esziggel próbálkozunk, és mindkét leolvasóval sikertelen. Előtte rendesen működött minden.

Az olvasókütyük elvileg működnek, az eszemélyi klienst megnyitva 3 zöld pipa látszik, semmilyen korábbi beállításon nem változtattunk.

A cyberJack eszközkezelőjét megnyitva, futtattam egy tesztet, és hibával zárul, azt írja, hogy "CTAPI interfész tesztelése sikertelen". Ez mit jelent vagy jelent egyáltalán valamit?

Már átnéztem az összes beállítást, újra beírtam a tanúsítványjelszót, de nem tudok rájönni, miért nem megy az EESZT.

Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 9:10:24 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Múlt hét péntek óta egyáltalán nem tudok belépni az EESZT-be, az eszig bekérésnél elakadunk, sikertelen inicializáció hibajelzés jön, akár az orvosi, akár az asszisztensi esziggel próbálkozunk, és mindkét leolvasóval sikertelen. Előtte rendesen működött minden.

Az olvasókütyük elvileg működnek, az eszemélyi klienst megnyitva 3 zöld pipa látszik, semmilyen korábbi beállításon nem változtattunk.

A cyberJack eszközkezelőjét megnyitva, futtattam egy tesztet, és hibával zárul, azt írja, hogy "CTAPI interfész tesztelése sikertelen". Ez mit jelent vagy jelent egyáltalán valamit?

Már átnéztem az összes beállítást, újra beírtam a tanúsítványjelszót, de nem tudok rájönni, miért nem megy az EESZT.

Kérem az eSzemélyi kliens programot a Fájl - Kilépés menüpontjával zárja be. Ezt követően próbálja meg a tesztet lefuttatni. Ha az megfelelő, akkor indítsa el újra az eSzemélyi kliens programot, és úgy próbáljon meg belépni.

Ha a teszt így is hibás, akkor újra kellene telepíteni az eSzemélyi drivert és a kliens programot is.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:17:34 AM
Ma reggel nem fut le az Eszemélyi program.Teendőm?
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:22:47 AM
Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 9:27:39 AM
Originally Posted by: misidoki 

Ma reggel nem fut le az Eszemélyi program.Teendőm?

Pontosan mi történik?


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:28:53 AM
ETér komm.program nem fut.
Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 9:32:09 AM
Originally Posted by: misidoki 

ETér komm.program nem fut.

Kérem próbálja meg elindítani. Ha indításkor azt az üzenetet kapja, hogy már fut, akkor indítsa el az Ixintézőt, lépjen be, és zárja a lakat ikonnal. Ha ez sikerül, akkor lépjen ki az Ixintézőből, és próbálja meg újra elindítani az ETÉR programot.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:37:42 AM
Az üzenet nem az,hogy már fut,hanem az,hogy nem fut!
Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 9:42:30 AM
Originally Posted by: misidoki 

Az üzenet nem az,hogy már fut,hanem az,hogy nem fut!

Akkor kérem próbálja meg elindítani.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:49:28 AM
Nem tudom elindítani.
Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 9:55:04 AM
Originally Posted by: misidoki 

Nem tudom elindítani.

Mi történik, amikor megpróbálja elindítani az ETÉR programot? Kap valamilyen üzenetet?

Eddig hogyan működött, el kellett indítani a gép bekapcsolását követően, vagy automatikusan indult?


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, November 28, 2017 9:56:48 AM
Sikerült,köszönöm szépen!
Bacskai Mária
Tuesday, November 28, 2017 10:05:44 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Múlt hét péntek óta egyáltalán nem tudok belépni az EESZT-be, az eszig bekérésnél elakadunk, sikertelen inicializáció hibajelzés jön, akár az orvosi, akár az asszisztensi esziggel próbálkozunk, és mindkét leolvasóval sikertelen. Előtte rendesen működött minden.

Az olvasókütyük elvileg működnek, az eszemélyi klienst megnyitva 3 zöld pipa látszik, semmilyen korábbi beállításon nem változtattunk.

A cyberJack eszközkezelőjét megnyitva, futtattam egy tesztet, és hibával zárul, azt írja, hogy "CTAPI interfész tesztelése sikertelen". Ez mit jelent vagy jelent egyáltalán valamit?

Már átnéztem az összes beállítást, újra beírtam a tanúsítványjelszót, de nem tudok rájönni, miért nem megy az EESZT.

Kérem az eSzemélyi kliens programot a Fájl - Kilépés menüpontjával zárja be. Ezt követően próbálja meg a tesztet lefuttatni. Ha az megfelelő, akkor indítsa el újra az eSzemélyi kliens programot, és úgy próbáljon meg belépni.

Ha a teszt így is hibás, akkor újra kellene telepíteni az eSzemélyi drivert és a kliens programot is.

A teszt így sikeres volt, de továbbra sem tudok belépni.

Ja, és az ágazati portálra simán be tudok lépni.

Cifka Miklós
Tuesday, November 28, 2017 10:21:01 AM
A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállhatott az egész EESZT? Mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szűnt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 10:25:14 AM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Múlt hét péntek óta egyáltalán nem tudok belépni az EESZT-be, az eszig bekérésnél elakadunk, sikertelen inicializáció hibajelzés jön, akár az orvosi, akár az asszisztensi esziggel próbálkozunk, és mindkét leolvasóval sikertelen. Előtte rendesen működött minden.

Az olvasókütyük elvileg működnek, az eszemélyi klienst megnyitva 3 zöld pipa látszik, semmilyen korábbi beállításon nem változtattunk.

A cyberJack eszközkezelőjét megnyitva, futtattam egy tesztet, és hibával zárul, azt írja, hogy "CTAPI interfész tesztelése sikertelen". Ez mit jelent vagy jelent egyáltalán valamit?

Már átnéztem az összes beállítást, újra beírtam a tanúsítványjelszót, de nem tudok rájönni, miért nem megy az EESZT.

Kérem az eSzemélyi kliens programot a Fájl - Kilépés menüpontjával zárja be. Ezt követően próbálja meg a tesztet lefuttatni. Ha az megfelelő, akkor indítsa el újra az eSzemélyi kliens programot, és úgy próbáljon meg belépni.

Ha a teszt így is hibás, akkor újra kellene telepíteni az eSzemélyi drivert és a kliens programot is.

A teszt így sikeres volt, de továbbra sem tudok belépni.

Az eSzemélyi klienst elindítva továbbra is a sikertelen inicializáció üzenetet kapja, amikor az Ixnetben esziggel szeretne belépni?

Kérem ellenőrizze, hogy az Ixnet indításakor a bal alsó sarokban található üzeneteknél megjelenik az "EESZT ütemezett feldolgozás elindítva" sor?

Ha nem lát ilyet, akkor kérem lépjen ki a főgépen az Ixnetből. Lépjen be az Ixnetközpontba, ott válassza a Karbantartás menüt. Az IxNetService ikonoknál előbb kattintson a leállításra (piros gömb), majd az indításra (zöld gömb). Amikor elindult az Ixnet szerviz, akkor kiléphet az Ixnet központból.


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 10:28:43 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?


Varga Sándor
Cifka Miklós
Tuesday, November 28, 2017 10:47:51 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?

Az üzenetek ablakban 09:17-kor az utolsó üzenet a KAT felküldése volt, előtte folyamatosan váltogatva a KAT felküldés, feldolgozás, stb (tehát normális működésre jellemző üzenetek).

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 28, 2017 10:51:22 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?

Az üzenetek ablakban 09:17-kor az utolsó üzenet a KAT felküldése volt, előtte folyamatosan váltogatva a KAT felküldés, feldolgozás, stb (tehát normális működésre jellemző üzenetek).

A vények utólag soha nem küldhetők be. Ha helyreáll a kapcsolat, ellenőrizni kellene, hogy valóban nem kerültek fel ezek a vények. Kérdés, hogy a folyamat mikor és hol szakadt meg.

Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 10:53:35 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?

Az üzenetek ablakban 09:17-kor az utolsó üzenet a KAT felküldése volt, előtte folyamatosan váltogatva a KAT felküldés, feldolgozás, stb (tehát normális működésre jellemző üzenetek).

Kérem, hogy az érintett gépeken próbáljanak újra csatlakozni az EESZT-hez. Ha nem szeretnének emiatt kilépni a visual Ixdokiból, akkor az EESZT ablak beállítások fülén kattintsanak a Manuális indítás gombra. Ilyenkor új csatlakozás, ezzel együtt új esziges azonosítás is elindul.

Ha kapnak új SAML jegyet, akkor a kimaradt időszakban rögzített ellátásokhoz a KAT bejegyzések automatikusan utólag beküldésre kerülnek.


Varga Sándor
Cifka Miklós
Tuesday, November 28, 2017 11:17:01 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?

Az üzenetek ablakban 09:17-kor az utolsó üzenet a KAT felküldése volt, előtte folyamatosan váltogatva a KAT felküldés, feldolgozás, stb (tehát normális működésre jellemző üzenetek).

Kérem, hogy az érintett gépeken próbáljanak újra csatlakozni az EESZT-hez. Ha nem szeretnének emiatt kilépni a visual Ixdokiból, akkor az EESZT ablak beállítások fülén kattintsanak a Manuális indítás gombra. Ilyenkor új csatlakozás, ezzel együtt új esziges azonosítás is elindul.

Ha kapnak új SAML jegyet, akkor a kimaradt időszakban rögzített ellátásokhoz a KAT bejegyzések automatikusan utólag beküldésre kerülnek.

Megpróbáltak, de a Rét utcában egyik gépen sem sikerült belépni az EESZT-be.

Eddig azt hittem ez alapján, hogy az EESZT a ludas (tehát nem működik), de akkor lehet, hogy mégse az a probléma? [zavar]

Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 11:26:35 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

A Rét utcai rendelőben egyik gépen se sikerült jelenleg az EESZT-be belépni. A jelek szerint valamiko 09:17 körül fejreállt a rendszer, mert egy receptírás / nyomtatás közben az IXdoki "meghalt", az EESZT ablak szerint "eRecept felküldés..." és ez fél óra után sem szünt meg. Persze közben a receptek se kerültek kinyomtatásra.

A szép az egészben ugye az, hogy most EESZT nélkül ki lettek ezek a receptek nyomtatva (mert az ellátásnak haladnia kellene) és közben ha helyreáll a kapcsolat, akkor ezek is mennek fel - újra... [azta]

És az üzenetek ablakban megjelent valamilyen sor a recept beküldéskor? Új ellátás indításakor?

Az üzenetek ablakban 09:17-kor az utolsó üzenet a KAT felküldése volt, előtte folyamatosan váltogatva a KAT felküldés, feldolgozás, stb (tehát normális működésre jellemző üzenetek).

Kérem, hogy az érintett gépeken próbáljanak újra csatlakozni az EESZT-hez. Ha nem szeretnének emiatt kilépni a visual Ixdokiból, akkor az EESZT ablak beállítások fülén kattintsanak a Manuális indítás gombra. Ilyenkor új csatlakozás, ezzel együtt új esziges azonosítás is elindul.

Ha kapnak új SAML jegyet, akkor a kimaradt időszakban rögzített ellátásokhoz a KAT bejegyzések automatikusan utólag beküldésre kerülnek.

Megpróbáltak, de a Rét utcában egyik gépen sem sikerült belépni az EESZT-be.

Eddig azt hittem ez alapján, hogy az EESZT a ludas (tehát nem működik), de akkor lehet, hogy mégse az a probléma? [zavar]

Segítsem nekem, hogy értsem mi a probléma.

"Rét utcában egyik gépen sem sikerült belépni az EESZT-be"

Ez azt jelenti, hogy az épület egyik rendelőjében sem érhető el az EESZT? Ha így van, akkor érdemes lenne az internet elérést ellenőrizni, mert ott több egymástól független, visual és Ixnet program is működik.

Vagy ez csak egy rendszerre igaz az ott használtak közül, és annak a gépein nem érhető el az EESZT? Ha ez a jelenség, akkor kezdjük az alapoktól, hogy megtaláljuk mi nem működik.

Két beteg ellátása között kérem lépjenek ki a visual-ból, majd lépjenek be újra. Amikor elindul az EESZT esziges azonosítás mi történik? Sikerül belépni, vagy kapnak valamilyen üzenetet?


Varga Sándor
Cifka Miklós
Tuesday, November 28, 2017 11:35:31 AM
Originally Posted by: vargas 

...

Segítsem nekem, hogy értsem mi a probléma.

"Rét utcában egyik gépen sem sikerült belépni az EESZT-be"

Ez azt jelenti, hogy az épület egyik rendelőjében sem érhető el az EESZT? Ha így van, akkor érdemes lenne az internet elérést ellenőrizni, mert ott több egymástól független, visual és Ixnet program is működik.

Vagy ez csak egy rendszerre igaz az ott használtak közül, és annak a gépein nem érhető el az EESZT? Ha ez a jelenség, akkor kezdjük az alapoktól, hogy megtaláljuk mi nem működik.

Két beteg ellátása között kérem lépjenek ki a visual-ból, majd lépjenek be újra. Amikor elindul az EESZT esziges azonosítás mi történik? Sikerül belépni, vagy kapnak valamilyen üzenetet?

Internet van, mivel táveléréssel be tudtam lépni dr. Izsák Imola asszisztensének a gépére, ott jelentkezett a receptírásos (receptfeltöltésnél megakadt az élet) probléma. Mivel nem reagált semmire a receptnyomtatás ablak, és az Ixdoki és más hozzá köthető alkalmazás se mutatott hálózati forgalmat perceken át, kiléptem az EESZT-ből, megpróbáltunk újra belépni, de az eszemélyi beolvasásánál megállt az élet (az Ixdokiban forgó logó, eszemélyi beolvasás, de nem szürkül el a kép, nem kezdődik meg az személyi beolvasása (a kártyaolvasó működik, az eszemélyi kliens látja az olvasót és a személyit is)).

Utánakérdeztek, és azt mondták, hogy máshol se megy az épületen belül az EESZT. Ezek alapján viszont lehet, hogy akkor az ETÉR segédprogram lenne a ludas? [zavar]

Viszont nem jelezte az Ixdoki, hogy hiányzik neki a segédprogram.

Most próbáltam hívni őket, de úgy tűnik már nincsenek bent.

Varga Sándor
Tuesday, November 28, 2017 11:46:40 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: vargas 

...

Segítsem nekem, hogy értsem mi a probléma.

"Rét utcában egyik gépen sem sikerült belépni az EESZT-be"

Ez azt jelenti, hogy az épület egyik rendelőjében sem érhető el az EESZT? Ha így van, akkor érdemes lenne az internet elérést ellenőrizni, mert ott több egymástól független, visual és Ixnet program is működik.

Vagy ez csak egy rendszerre igaz az ott használtak közül, és annak a gépein nem érhető el az EESZT? Ha ez a jelenség, akkor kezdjük az alapoktól, hogy megtaláljuk mi nem működik.

Két beteg ellátása között kérem lépjenek ki a visual-ból, majd lépjenek be újra. Amikor elindul az EESZT esziges azonosítás mi történik? Sikerül belépni, vagy kapnak valamilyen üzenetet?

Internet van, mivel táveléréssel be tudtam lépni dr. Izsák Imola asszisztensének a gépére, ott jelentkezett a receptírásos (receptfeltöltésnél megakadt az élet) probléma. Mivel nem reagált semmire a receptnyomtatás ablak, és az Ixdoki és más hozzá köthető alkalmazás se mutatott hálózati forgalmat perceken át, kiléptem az EESZT-ből, megpróbáltunk újra belépni, de az eszemélyi beolvasásánál megállt az élet (az Ixdokiban forgó logó, eszemélyi beolvasás, de nem szürkül el a kép, nem kezdődik meg az személyi beolvasása (a kártyaolvasó működik, az eszemélyi kliens látja az olvasót és a személyit is)).

Utánakérdeztek, és azt mondták, hogy máshol se megy az épületen belül az EESZT. Ezek alapján viszont lehet, hogy akkor az ETÉR segédprogram lenne a ludas? [zavar]

Viszont nem jelezte az Ixdoki, hogy hiányzik neki a segédprogram.

Most próbáltam hívni őket, de úgy tűnik már nincsenek bent.

Biztos hogy nem az ETÉR, mert az épületben több Ixnet is működik, ami saját szervizzel fut, nem az ETÉR használatával éri el az EESZT-t. Ha ez ETÉR miatt nem menne, akkor ők tudnának dolgozni.

Egy visualos gépen, ahol nem működik próbálják meg azt, hogy az EESZT ablak beállítások fülén található ellenőrzések gombbal megnézik, minden az EESZT-hez szükséges feltétel megvan-e.

Itt megnézheti  milyen ellenőrzések futnak le ilyenkor.


Varga Sándor
Bacskai Mária
Tuesday, November 28, 2017 12:19:10 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet

Múlt hét péntek óta egyáltalán nem tudok belépni az EESZT-be, az eszig bekérésnél elakadunk, sikertelen inicializáció hibajelzés jön, akár az orvosi, akár az asszisztensi esziggel próbálkozunk, és mindkét leolvasóval sikertelen. Előtte rendesen működött minden.

Az olvasókütyük elvileg működnek, az eszemélyi klienst megnyitva 3 zöld pipa látszik, semmilyen korábbi beállításon nem változtattunk.

A cyberJack eszközkezelőjét megnyitva, futtattam egy tesztet, és hibával zárul, azt írja, hogy "CTAPI interfész tesztelése sikertelen". Ez mit jelent vagy jelent egyáltalán valamit?

Már átnéztem az összes beállítást, újra beírtam a tanúsítványjelszót, de nem tudok rájönni, miért nem megy az EESZT.

Kérem az eSzemélyi kliens programot a Fájl - Kilépés menüpontjával zárja be. Ezt követően próbálja meg a tesztet lefuttatni. Ha az megfelelő, akkor indítsa el újra az eSzemélyi kliens programot, és úgy próbáljon meg belépni.

Ha a teszt így is hibás, akkor újra kellene telepíteni az eSzemélyi drivert és a kliens programot is.

A teszt így sikeres volt, de továbbra sem tudok belépni.

Az eSzemélyi klienst elindítva továbbra is a sikertelen inicializáció üzenetet kapja, amikor az Ixnetben esziggel szeretne belépni?

Kérem ellenőrizze, hogy az Ixnet indításakor a bal alsó sarokban található üzeneteknél megjelenik az "EESZT ütemezett feldolgozás elindítva" sor?

Ha nem lát ilyet, akkor kérem lépjen ki a főgépen az Ixnetből. Lépjen be az Ixnetközpontba, ott válassza a Karbantartás menüt. Az IxNetService ikonoknál előbb kattintson a leállításra (piros gömb), majd az indításra (zöld gömb). Amikor elindult az Ixnet szerviz, akkor kiléphet az Ixnet központból.

Közben történt egy Windows-frissítés, újraindítás, az IxnetService-t is ki-bekapcsoltam. Kicsit nyögvenyelősen, többszöri próbálkozás után, de elindult az EESZT, bekérte az esziget. Utána tömegével küldött OK:KAT bejegyzés frissítés- Újraküldés üzeneteket, de már ez is elcsitult, egyelőre működik, bár egy rontott rp törlése sikertelen volt.

Users browsing this topic