Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 2:50:51 PM
Originally Posted by: ddoki@freemail.hu 

Dr. Drávai István. Az AEEK részéről történt ellenőrzés után is az SAML lekélrése után hibaüzenettel zárul a kísérlet. Az AEEK szerint az infomixes beállításokkal lehet a probléma. Online ellenőrzést vagy telefonos segítséget kérünk sürgősen

06-99-510435

Dr. Drávai István

Rendben, jelentkezünk!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 3:05:22 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medoraqua 

T. Infomix! Xnet felhasználó vagyok, úgy tűnik, hogy minden rendben működik, az EESZT-be orvos szig megadásával gördülékeny a belépés. A receptekre rendben rányomtatódik a vonalkód, és a beutalókkal is megküzdünk, párosítjuk a listákat (2x választjuk ki a beutalás helyét). EESZT-ből lekérdezve látszik, hogy beutalót írtunk, de ID kód nem kerül a beutalóra. Hol lehet a hiba? Köszönettel Dr Szántai

Biztos hogy nincs rajta ? Azt kérhetem, hogy a legközelebbi ilyen esetben a BEU lekérdezéskor az EESZT panelen látszódó ID (egyedi azonosító)-ról egy képet, és a kinyomtatott beutalóról egy scannelt másolatot küldene (infomix@infomix.hu)? Még valami: Ha az Ixnet-ben lekérdezi a beteghez tárolt beutalót - ott látszik, hogy sikeresen felment e Térbe (EESZT ikonnal jelöli a rendszer), valamint kiírja a Tértől kapott ID-t is? Az itt látható azonosító ugyanaz az ID, ami a lekérdezésben is szerepel! Érdemes nézni a rendszer-üzenetek ablakot- ha sikeresen befogadta a Tér, akkor OK- val kell hogy kezdődjön az üzenet!

A párosítással kapcsolatban, csak annyit, hogy a rendszer "öntanuló", így egyre kevesebbszer lesz szükség párosításra.

A nyomtatás milyen módszerrel történik? Először gyorsnyomtatás, aztán ok? Vagy beipipálva a nyomtatás és a beküldés és az ok-val egyidőben megy a nyomtatás? Az első esetben nem lesz rajta azonosító...

Megosztom itt is (e-mail ment a kérdezőnek) , hogy minden fórumozó tudja hasznosítani az információt.

Arról van szó, hogy a beutaló felment az EESZT-be, ennek megfelelően kapott is EESZT Id-t, de az Ixnet-ből kinyomtatott beutalón ez nincs rajta.

Első lehetséges variáció:

Az infomIx-es beutaló riportformátumokra rátettük az EESZT Id-t, de a felhasználó használhat saját formátumot, amit még azelőtt hozott létre az infomIxes alapján, mielőtt az EESZT Id rákerült volna. Ha így jár el, akkor az ő beutalóján persze nem lesz rajta.Ebben azesetben a rátehető objektumok közül kiválasztva a tervezőben egyszer rá kell tennie.

Második lehetséges variáció (amit egyébként Palicsek doktor Úr pontosan jelzett):

Ha az "igazi" nyomtatás előtt ,tehát a beutaló véglegesítés jóváhagyása (ok gomb) előtt a gyorsnyomtatás funkcióval kinyomtatják a beutalót, akkor nem kerül rá az ID.Ettől még felmegy a térbe, s a lekérdezésben is látszódni fog. Ha ilyenkor bepipálva a "nyomtatandó" gombot már rákerül az Id a nyomtatott beutalóra.

Jelen esetben a második esettel volt dolgunk.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 3:21:25 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Szeretném megkérdezni,hogy a recepteknél,ha lekérdezem,kiváltotta-e a páciens,nyitott-ként jelenik meg,ami ugye azt jelenti,hogy nem váltotta ki?De biztosan tudom,hogy kiváltotta,és a gyógyszertár is csatlakozva van,akkor mi lehet a hiba?A lekérdezésen kívül sehol máshol nem tudom megnézni?Köszönöm

Igen, a nyitott státusz azt jelenti, hogy még nem került kiadásra. Hacsak nincs valami technikai probléma a gyógyszertárban, akkor annak meg kellene jelenni! Ha holnap is nyitott státusz-ként szerepel, azt kérném hogy az eID-t küldje el, hogy meg tudjuk nézni (elég egy képenyőkép is a lekérdezéssel, ahol látszódik a vény adata - de páciens adatok ne látszódjanak). Köszönöm szépen!

Most kaptam a választ:

"Nincs kiváltva az EESZT-ben a recept . Az látszik, hogy a patika felrögzített egy ugyanilyen termékre vonatkozó receptet, patikai rögzítéssel a térbe, és ki is adta."

Ennek értelmében Ön jogosan látja még a nyitott státuszt ennél a felírásnál, a patikában nem az e-receptet használták fel, hanem a hagyományos módon kézzel felvitték.

Hajnalné
Thursday, November 23, 2017 4:11:47 PM
Tisztelt Infomix!

Végre érkeznek leletek az EESZT-n keresztül. Ixnet rendszer. Automatikusan be is emelődik Mi nagyon szuper. Egy gondom van vele. Minden -a labor lelet is- a hozott leletekhez emelődik be, de sajnos nem látszódik semmilyen ambulancia megjelölés, csak annyi, hogy hozott lelet. Hogy az adott lelet honnan jött csak akkor tudjuk meg, ha megnyitjuk a mentett eeszt dokumentumot. Hogy lehetne úgy tárolni, hogy az ambulania is látszódjon?

Köszönöm

Hajnalné

Zsike
Thursday, November 23, 2017 4:12:19 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: misidoki 

Az a baj,hogy ez be van kapcsolva,és még sem látszik!

Az akkor baj, meg kell nézzük mitől lehet ilyen eset !

Jó.És mikor?

Nálunk nem jelentkezett a probléma. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egy távoli elérést egyeztetve, megkeressük a hiba okát.

misidoki
Thursday, November 23, 2017 4:13:26 PM
Köszönöm szépen,megoldódott.
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 5:02:10 PM
T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, November 23, 2017 5:11:01 PM
Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Thursday, November 23, 2017 5:12:22 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Végre érkeznek leletek az EESZT-n keresztül. Ixnet rendszer. Automatikusan be is emelődik Mi nagyon szuper. Egy gondom van vele. Minden -a labor lelet is- a hozott leletekhez emelődik be, de sajnos nem látszódik semmilyen ambulancia megjelölés, csak annyi, hogy hozott lelet. Hogy az adott lelet honnan jött csak akkor tudjuk meg, ha megnyitjuk a mentett eeszt dokumentumot. Hogy lehetne úgy tárolni, hogy az ambulania is látszódjon?

Köszönöm

Hajnalné

Két különböző dologról van szó. Jelenleg - egy hosszabb átmeneti időszakig - az EESZT-ben a labor leletek is szöveges, pdf leletként kerülnek be, így is töltődnek le a lekérdezésnél. Egy későbbi időpontban be lesz vezetve a labor leletek struktúrált, feldolgozható feltöltése.

Ami az ambulancia beazonosítását illeti, ennek a problémának a forrása ugyanaz, mint amit kénytelenek voltunk itt is már többször leírni annak kapcsán, hogy a beutalók jelentős számban az EESZT-be nem tudnak feltöltődni. Ugyanis a programban rendelkezésre álló OEP9 kód és az EESZT által elvárt OTH9 kód között nincs teljes körű megfeleltető tábla, lényegében csak a teszt fázisban részt vett intézmények kódjainak megfeleltetése ismert.

Ugyanez okozza az Ön által említett problémát. Kétféle módon lehet érkeztetni a leleteket az EESZT-ből. Ha az EESZT panel beállításaiban az automatikus érkeztetés be van kapcsolva, akkor a lekérdezett leletek rögtön be is tárolódnak, különben feljön egy ablak, amiben ki kell tölteni, hogy honnan jött a lelet.

Ha olyan ambulanciáról van szó, aminek megvan a fenti kód-összerendelése, akkor az Ixnet kitölti ezt. Ha nem, akkor automatikus érkeztetésnél ez üresen marad, s ekkor áll elő az Ön által leírt helyzet, hogy csak annyi látható, hogy hozott lelet. Ilyenkor csak a leletet elővéve, utólag tudja kitölteni. Ha nem automatikus az érkeztetés, akkor feljön a lelet érkeztető ablak, s azon ki is kell tölteni a szakrendelést, addig nem is engedi letárolni a program.

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, November 23, 2017 5:16:02 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 5:22:33 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Hoppá! Lehet mégse lesz win 10. 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 23, 2017 9:09:57 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Hoppá! Lehet mégse lesz win 10. :)

Úgy tűnik, sikerült rájönni mi okozza a hibát, holnap megpróbáljuk megoldani. Köszönjük mindenkinek a sok segítséget.

dr. Veress Attila
Friday, November 24, 2017 9:09:01 AM
A gyógyszertár most szólt, hogy az recept adagolással gond van. Pl. Augmentin szirupnál 3x4 ml náluk úgy jelenik meg, hogy 3 naponta 4 ml. Novodatas a rendszerük. Hol a hiba? Nálunk, vagy ott?
Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 24, 2017 10:01:55 AM
A mai napon az adatok időtúllépés miatt nem vagy alig jönnek át. Másnál is probléma?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 10:20:13 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

A gyógyszertár most szólt, hogy az recept adagolással gond van. Pl. Augmentin szirupnál 3x4 ml náluk úgy jelenik meg, hogy 3 naponta 4 ml. Novodatas a rendszerük. Hol a hiba? Nálunk, vagy ott?

Már más felhasználónk is jelzett hasonló problémát. A teszt környezetben küldtünk e-receptet az AEEK-nak és a Novodata-nak is, hogy ellenőrizzék. Egyelőre az AEEK-tól kaptunk választ, hogy megnézték az általunk felküldött konkrét adatokat, s azok jók voltak. Persze sok minden állhat a jelenség mögött, ha kell -és tudunk bármiben - segíteni, természetesen megtesszük hogy minél hamarabb kiderüljön a probléma oka.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 10:24:59 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon az adatok időtúllépés miatt nem vagy alig jönnek át. Másnál is probléma?

Azt szeretném kérni, ha máshol is a megszokottnál lassabb működést észlelnek, vagy időtúllépés van, kérem jelezzék itt a fórumon is. Ez különösen fontos információ a szerver üzemeltetőjének most, amikor naponta egyre többen és egyre aktívabban kezdik használni a Teret, hogy a megfelelő rendelkezésre állást a csúcs-terhelés mellett is folyamatosan tudja biztosítani.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 10:31:32 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Hoppá! Lehet mégse lesz win 10. :)

Úgy tűnik, sikerült rájönni mi okozza a hibát, holnap megpróbáljuk megoldani. Köszönjük mindenkinek a sok segítséget.

Sikerült megtalálni az akadozó működés okát, mely különböző módon jelentkezik, Windows eseménynaplóban nem mindig megtalálható. Az SSL/TLS kapcsolat kezelésének módjával van összefüggésben a dolog , most teszteljük a hibás jelenséget kiküszöbölő megoldást. A jövő heti verzióban visualIxdoki-ban is, Ixnet-ben is mindenképpen benne lesz. Reményeink és az eddigi próbák szerint ez a sebességet is javítja.

Hajnalné
Friday, November 24, 2017 11:14:52 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon az adatok időtúllépés miatt nem vagy alig jönnek át. Másnál is probléma?

Szintén ez a helyzet. Minden lekérdezésnél időtúllépés van.

Dr Tárnok Árpád
Friday, November 24, 2017 11:19:28 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

A gyógyszertár most szólt, hogy az recept adagolással gond van. Pl. Augmentin szirupnál 3x4 ml náluk úgy jelenik meg, hogy 3 naponta 4 ml. Novodatas a rendszerük. Hol a hiba? Nálunk, vagy ott?

Nekem tegnap jelezte a patika,hogy egyik vonalkódot se tudták beolvasni,totál használhatatlan volt a recepre nyomtatott vonalkód,kézzel kellett bevinni mindent.Azt már többször is jelezték,hogy a vonalkód beolvasáskor nem az az adagolás,meg a felirt gyógyszermennyiség sem,mint ami a recepten betüvel szerepel.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 11:29:02 AM
Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Originally Posted by: dr. Veress Attila 

A gyógyszertár most szólt, hogy az recept adagolással gond van. Pl. Augmentin szirupnál 3x4 ml náluk úgy jelenik meg, hogy 3 naponta 4 ml. Novodatas a rendszerük. Hol a hiba? Nálunk, vagy ott?

Nekem tegnap jelezte a patika,hogy egyik vonalkódot se tudták beolvasni,totál használhatatlan volt a recepre nyomtatott vonalkód,kézzel kellett bevinni mindent.

A vonalkód az egészen más problémakör, mint amit Veress doktor Úr jelzett. A harmadik vonalkód csak a e-recept Térbeli azonosítóját tartalmazza (ID), ami a vonalkód mellett egy számként is megjelenik (ha nem sikerülne leolvasni a vonalkódot). Tehát ez a 3. vonalkód semmilyen vényre vonatkozó adatot nem tartalmaz (gyógyszer, kiszerelés, adagolás stb), mert mindezt a Térből megkapja a patikus, ha az említett ID-t leolvassa, vagy begépeli. Vagyis ha e-recept-et kap, függetlenül attól hogy a 3. vonalkód olvasható-e vagy sem, semmilyen vényen szereplő adat begépelésére nincs szükség!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 11:30:16 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon az adatok időtúllépés miatt nem vagy alig jönnek át. Másnál is probléma?

Szintén ez a helyzet. Minden lekérdezésnél időtúllépés van.

Köszönjük, jeleztük az AEEK felé.

Dr Tárnok Árpád
Friday, November 24, 2017 11:59:53 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Originally Posted by: dr. Veress Attila 

A gyógyszertár most szólt, hogy az recept adagolással gond van. Pl. Augmentin szirupnál 3x4 ml náluk úgy jelenik meg, hogy 3 naponta 4 ml. Novodatas a rendszerük. Hol a hiba? Nálunk, vagy ott?

Nekem tegnap jelezte a patika,hogy egyik vonalkódot se tudták beolvasni,totál használhatatlan volt a recepre nyomtatott vonalkód,kézzel kellett bevinni mindent.

A vonalkód az egészen más problémakör, mint amit Veress doktor Úr jelzett. A harmadik vonalkód csak a e-recept Térbeli azonosítóját tartalmazza (ID), ami a vonalkód mellett egy számként is megjelenik (ha nem sikerülne leolvasni a vonalkódot). Tehát ez a 3. vonalkód semmilyen vényre vonatkozó adatot nem tartalmaz (gyógyszer, kiszerelés, adagolás stb), mert mindezt a Térből megkapja a patikus, ha az említett ID-t leolvassa, vagy begépeli. Vagyis ha e-recept-et kap, függetlenül attól hogy a 3. vonalkód olvasható-e vagy sem, semmilyen vényen szereplő adat begépelésére nincs szükség!

ok,köszi

pharmacybt
Friday, November 24, 2017 5:17:24 PM
Ma jelezte a a patika,hogy a Lipidil supra recepten a vonakód Atorvastatint mutat. BNO-t pedig gyakran nem tudják leolvasni.
MolnárP
Friday, November 24, 2017 5:41:27 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Ma jelezte a a patika,hogy a Lipidil supra recepten a vonakód Atorvastatint mutat. BNO-t pedig gyakran nem tudják leolvasni.

Szeretnénk megvizsgálni az esetet. Melyik Lipidil-t írták fel a visual Ixdokiban?

LIPIDIL 145 MG FILMTABLETTA TTT: 210238746

LIPIDIL 267 MG KEMÉNY KAPSZULA TTT: 210157217

LIPIDIL SUPRA 160 MG FILMTABLETTA TTT: 210124785

Az extra vonalkódról van szó, vagy az EESZT vonalkóddal az ETÉR-ből lekérdezve jelent meg a patikusnak az Atorvastatin?

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 6:31:38 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Hoppá! Lehet mégse lesz win 10. :)

Úgy tűnik, sikerült rájönni mi okozza a hibát, holnap megpróbáljuk megoldani. Köszönjük mindenkinek a sok segítséget.

Sikerült megtalálni az akadozó működés okát, mely különböző módon jelentkezik, Windows eseménynaplóban nem mindig megtalálható. Az SSL/TLS kapcsolat kezelésének módjával van összefüggésben a dolog , most teszteljük a hibás jelenséget kiküszöbölő megoldást. A jövő heti verzióban visualIxdoki-ban is, Ixnet-ben is mindenképpen benne lesz. Reményeink és az eddigi próbák szerint ez a sebességet is javítja.

Ma délelőtt táveléréssel felrakták a javítást. Jó hír, hogy megszünt a hibakódok generálása a windowsban. Rossz hír viszont, hogy az akadozás továbbra is fennáll, bár mintha nem lenne annyira gyakori. (Lehet mégis win 10 kell?)

Ettől függetlenül melyik windows verziót ajánlják a home vagy a pro verziót?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 24, 2017 7:39:01 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Mostanra tisztázódni látszik, hogy a nálam jelentkező probléma a windows7 hibája. Felmerült, hogy akkor váltanék windows 10-re. Van-e valami olyan plusz szolgáltatás a Pro verzióban ami miatt megérné azt venni a Home változat helyett?

Üdvözlettel? Dr Bakos János

Most néztem. 8.1-en ugyanez a helyzet. A hibák ott vannak, működik is a rendszer, de 8.1-en lassabb mint a Win10-es gépen...

Sőt, win 10-en is van az eseménynaplóban 1 óra alatt 80 hiba. De ez nekem magas, majd a fejlesztők megmondják mi ez...

Hoppá! Lehet mégse lesz win 10. :)

Úgy tűnik, sikerült rájönni mi okozza a hibát, holnap megpróbáljuk megoldani. Köszönjük mindenkinek a sok segítséget.

Sikerült megtalálni az akadozó működés okát, mely különböző módon jelentkezik, Windows eseménynaplóban nem mindig megtalálható. Az SSL/TLS kapcsolat kezelésének módjával van összefüggésben a dolog , most teszteljük a hibás jelenséget kiküszöbölő megoldást. A jövő heti verzióban visualIxdoki-ban is, Ixnet-ben is mindenképpen benne lesz. Reményeink és az eddigi próbák szerint ez a sebességet is javítja.

Ma délelőtt táveléréssel felrakták a javítást. Jó hír, hogy megszünt a hibakódok generálása a windowsban. Rossz hír viszont, hogy az akadozás továbbra is fennáll, bár mintha nem lenne annyira gyakori. (Lehet mégis win 10 kell?)

Ettől függetlenül melyik windows verziót ajánlják a home vagy a pro verziót?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Jó lett volna látni, de akkor a jövő héten távolival meg kellene nézni miben nyilvánul meg az “akadozás”. Hogy ez most Win7 függö-e csak akkor tudjuk megítélni ha több tapasztalatunk lesz a használattal kapcsolatban. Ma egyébként az EESZT szerver is be-be lassult a felhasználók visszajezései alapján. A win 10-el kapcsolatban mi természetesen a pro-t ajánljuk, mi magunk is ezt használjuk, hiszen üzleti alkalmazásról van szó. Persze tudjuk, hogy több felhasználónk is home-t használ.

pharmacybt
Saturday, November 25, 2017 8:17:23 AM
Originally Posted by: MolnárP 

Originally Posted by: pharmacybt 

Ma jelezte a a patika,hogy a Lipidil supra recepten a vonakód Atorvastatint mutat. BNO-t pedig gyakran nem tudják leolvasni.

Szeretnénk megvizsgálni az esetet. Melyik Lipidil-t írták fel a visual Ixdokiban?

LIPIDIL 145 MG FILMTABLETTA TTT: 210238746

LIPIDIL 267 MG KEMÉNY KAPSZULA TTT: 210157217

LIPIDIL SUPRA 160 MG FILMTABLETTA TTT: 210124785

Az extra vonalkódról van szó, vagy az EESZT vonalkóddal az ETÉR-ből lekérdezve jelent meg a patikusnak az Atorvastatin?

Lipidil Supra 160 MG Filmtabletta EESZT vonalkód.

Köszönjük !

gyárfás
Monday, November 27, 2017 11:07:39 AM
Nálunk is ez a hibaüzenet jelenik meg: "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm!

Varga Sándor
Monday, November 27, 2017 11:23:38 AM
Originally Posted by: gyárfás 

Nálunk is ez a hibaüzenet jelenik meg: "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm!

Ebben a hozzászólásban megtalálja:

http://www.infomix.hu/IxPortal/forum/yaf_postsm13364_EESZT---altalanos-kerdesek.aspx#post13364 


Varga Sándor
Dr. Zsólyomi Katalin
Monday, November 27, 2017 12:08:34 PM
Tisztelt Infomix!

IxNet-es felhasználóként a helyettesítéssel van gondunk:

Helyettes orvost, nővért felvittem a rendszerbe, a személyi igazolványos belépés rendben.

A program használatakor azonban minden egyes alkalommal, a betegellátásnál (receptírás, beutalás) kiírja a program: nincs jogosultsága, engedély megtagadva. E mellett nem tudjuk használni a már korábban rögzített sablonokat sem.

Gondolkodtam, hol lehet a hiba: Amikor a helyettes orvost rögzítettem az ő neve, pecsétszáma, jelszava mellé az én 9 jegyű kódomat írtam be. Ez így helyes? Esetleg az ő 9 jegyű kódja kell? Vagy más gond volt?

Még 1 kérdésem van: 2 napon át helyettesítettek, ekkor felírt receptek, beutalók utólag felmennek az E-térbe?

Kérem szíves segítségüket!

Köszönöm.

Dr. Zsólyomi Katalin

elérhetőség: 30/754-50-39.

Users browsing this topic