Dr Bublovics Péter
Tuesday, November 28, 2017 3:28:38 PM
Tisztelt Infomix!

E receptekkel lenne problémán. Sikeresen a tér által is elfogadott e receptek egy része a patikai kiadása után a térből lekérdezve továbbra is aktívként szerepelnek. Lecsekkoltaam a helyi patikával, ők a térből adták ki, az oep rendszre is rögzítette a kiadás tényét. Megpróbáltuk a patika rendszerében az ott lévő felírási igazolással újra kidatani, az OEP rendszere szerencésre letílt, de a térben továbbra is atív statuszban szerepel. Ez nagyon nem jó. Mi van ha a beteg fogja magát és egy másik patikában újra kiváltja a receptet tértből pusztán a személyazonossága igazolásával?

Ha ennyire megbízhatatalan a térből való lekérdezés, akkor hogyan fogjuk tudni eldönteni, hogy a beteg a hunyó és nem váltota ki a gyógyszert vagy csak tér ad fals infókat?

Az érintett receptek ID-i:

221700979932918782

221700980367170519

221700980381564411

221700980394273373-ezen recept adagolási egysége sem egyezik meg a felírási iagzoláson lévővel(1 DOB (R:1,D:1,E:1,LE:1)szerepel a e térben de havonta 1x1 írtunk rá)

221700980494012890

221700980328302858

-ezen recept adagolási egysége sem egyezik meg a felírási iagzoláson lévővel(1 DOB (R:1,D:1,E:1,LE:1)szerepel a e térben de 3x1 írtunk rá)

Köszönettel

Dr. Bublovics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 28, 2017 3:43:23 PM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

E receptekkel lenne problémán. Sikeresen a tér által is elfogadott e receptek egy része a patikai kiadása után a térből lekérdezve továbbra is aktívként szerepelnek. Lecsekkoltaam a helyi patikával, ők a térből adták ki, az oep rendszre is rögzítette a kiadás tényét. Megpróbáltuk a patika rendszerében az ott lévő felírási igazolással újra kidatani, az OEP rendszere szerencésre letílt, de a térben továbbra is atív statuszban szerepel. Ez nagyon nem jó. Mi van ha a beteg fogja magát és egy másik patikában újra kiváltja a receptet tértből pusztán a személyazonossága igazolásával?

Ha ennyire megbízhatatalan a térből való lekérdezés, akkor hogyan fogjuk tudni eldönteni, hogy a beteg a hunyó és nem váltota ki a gyógyszert vagy csak tér ad fals infókat?

Az érintett receptek ID-i:

221700979932918782

221700980367170519

221700980381564411

221700980394273373-ezen recept adagolási egysége sem egyezik meg a felírási iagzoláson lévővel(1 DOB (R:1,D:1,E:1,LE:1)szerepel a e térben de havonta 1x1 írtunk rá)

221700980494012890

221700980328302858

-ezen recept adagolási egysége sem egyezik meg a felírási iagzoláson lévővel(1 DOB (R:1,D:1,E:1,LE:1)szerepel a e térben de 3x1 írtunk rá)

Köszönettel

Dr. Bublovics Péter

Kedves Doktor Úr,

Megtenné, hogy lekérdezi az EESZT-ből (EESZT ablakon lévő lekérdezés alapján) is és a visualIxdoki-ból is ezeket a felírt vényeket- s betegazonosító nélküli képernyőképet elküldi az infomix@infomix.hu e-mail címre? Így tudnánk nyomozni, mi okozza ezt a jelenséget?

Nagyon szépen köszönjük!!

Hajnalné
Tuesday, November 28, 2017 4:46:49 PM
Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Dr Bublovics Péter
Tuesday, November 28, 2017 5:26:24 PM
Köszönöm szépen, átküldtem.
TomposG
Tuesday, November 28, 2017 10:24:13 PM
Más már jelezte de ennyi üzenetnél nem találtam milyen választ kapott a felvetésre. (EESzT mükszik VisualIx legfrissebb verzójáról beszélünk.)

1.) Mikörben a nyomtató szép lassan nyomtatgatja a recepteket próbálnánk panaszt, státuszt rögzíteni de egy-egy recept nyomtatása közben a kurzor mindig visszaugrik a sor elejére és össze vissza írunk mindent.

2.) Többször kell adott mezőbe kattintanunk, hogy "vegye a lapot" és a megfelelő helyen megjelenjen a kurzor.

3.) A e-recept nyomtatás közben más beteg nyitása esetén sajnos a program működése nem stabil. Többször lefagy hibaüzenet nélkül (nincs mit küldenem vagy mutatnom) ilyenkor csak Ctrl Alt Del-et a feladatkezelőben tudom kilőni a programot.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 29, 2017 6:57:40 AM
Originally Posted by: TomposG 

Más már jelezte de ennyi üzenetnél nem találtam milyen választ kapott a felvetésre. (EESzT mükszik VisualIx legfrissebb verzójáról beszélünk.)

1.) Mikörben a nyomtató szép lassan nyomtatgatja a recepteket próbálnánk panaszt, státuszt rögzíteni de egy-egy recept nyomtatása közben a kurzor mindig visszaugrik a sor elejére és össze vissza írunk mindent.

2.) Többször kell adott mezőbe kattintanunk, hogy "vegye a lapot" és a megfelelő helyen megjelenjen a kurzor.

3.) A e-recept nyomtatás közben más beteg nyitása esetén sajnos a program működése nem stabil. Többször lefagy hibaüzenet nélkül (nincs mit küldenem vagy mutatnom) ilyenkor csak Ctrl Alt Del-et a feladatkezelőben tudom kilőni a programot.

Tompos G.

Az lenne a kérésem,hogy várjuk meg a hóvégi verzióváltást, s akkor térjünk vissza ezekre a jelenségekre. Több olyan finomítás, hangolás került be a verzióba, amely reményeink szerint többségében kezeli ezeket az eseteket. Aztán megnézzük még mi és milyen környezetben “akadozik”, vagy lassít- s haladunk tovább. Felhasználóink számítógépes (mind hardver, mind op.rendszer ill egyéb szoftver) ellátottsága annyira sokrétű és változatos, hogy nagyon időigényes kezelni ezeket a problémákat , s olyan megoldást találni amelyik mindenkinél megfelelően használható .

TomposG
Wednesday, November 29, 2017 7:29:41 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Más már jelezte de ennyi üzenetnél nem találtam milyen választ kapott a felvetésre. (EESzT mükszik VisualIx legfrissebb verzójáról beszélünk.)

1.) Mikörben a nyomtató szép lassan nyomtatgatja a recepteket próbálnánk panaszt, státuszt rögzíteni de egy-egy recept nyomtatása közben a kurzor mindig visszaugrik a sor elejére és össze vissza írunk mindent.

2.) Többször kell adott mezőbe kattintanunk, hogy "vegye a lapot" és a megfelelő helyen megjelenjen a kurzor.

3.) A e-recept nyomtatás közben más beteg nyitása esetén sajnos a program működése nem stabil. Többször lefagy hibaüzenet nélkül (nincs mit küldenem vagy mutatnom) ilyenkor csak Ctrl Alt Del-et a feladatkezelőben tudom kilőni a programot.

Tompos G.

Az lenne a kérésem,hogy várjuk meg a hóvégi verzióváltást, s akkor térjünk vissza ezekre a jelenségekre. Több olyan finomítás, hangolás került be a verzióba, amely reményeink szerint többségében kezeli ezeket az eseteket. Aztán megnézzük még mi és milyen környezetben “akadozik”, vagy lassít- s haladunk tovább. Felhasználóink számítógépes (mind hardver, mind op.rendszer ill egyéb szoftver) ellátottsága annyira sokrétű és változatos, hogy nagyon időigényes kezelni ezeket a problémákat , s olyan megoldást találni amelyik mindenkinél megfelelően használható .

Köszönjük szépen.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 29, 2017 8:36:44 AM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Köszönöm szépen, átküldtem.

Megkaptuk ,köszönjük szépen.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 29, 2017 9:06:45 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Nem kaptuk még meg. Nem sürgetem, csak jelzésnek szántam- előre is köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 29, 2017 9:19:23 AM
Hívható a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonal az EESZT csatlakozással kapcsolatos támogatásért.

A 1818-as számon hívható Kormányzati Ügyfélvonal munkatársai, a nap 24 órájában támogatják az EESZT-csatlakozás kapcsán érdeklődőket.

Munkaidőben főként az eSzemélyi igazolványokkal, azok beszerzésével és aktiválásával, valamint az eSzig Kliensek telepítésével kapcsolatos témákban várják a felhasználók hívásait.

Munkaidőn kívül, amikor az EESZT Kontakt Center munkatársai nem tudnak segíteni az érdeklődőknek, a csatlakozás menetében elakadt felhasználók nyugodtan hívhatják a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalat.

Műszaki támogatás érdekében azonban továbbra is e-mailben várjuk jelentkezésüket a csatlakozas.eeszt@aeek.hu címen, megadva telefonszámukat és megjelölve azt az időszakot, amikor IT munkatársaink kereshetik Önöket!

Hajnalné
Wednesday, November 29, 2017 10:01:32 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Nem kaptuk még meg. Nem sürgetem, csak jelzésnek szántam- előre is köszönöm!

Újból próbálkoztam. Remélem most átment.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 29, 2017 10:31:20 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Nem kaptuk még meg. Nem sürgetem, csak jelzésnek szántam- előre is köszönöm!

Újból próbálkoztam. Remélem most átment.

Megtaláltam mindkettő levelének a nyomát, de sajnos a tűzfalunk biztonsági kockázatra hivatkozva nem engedi át, mert a "xanax" szó szerepel benne. Csak magát a képet megpróbálná küldeni minden szöveg nélkül (tárgyba sem szabad hogy szerepeljen!). Köszönöm szépen.

Hajnalné
Wednesday, November 29, 2017 6:00:31 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Nem kaptuk még meg. Nem sürgetem, csak jelzésnek szántam- előre is köszönöm!

Újból próbálkoztam. Remélem most átment.

Megtaláltam mindkettő levelének a nyomát, de sajnos a tűzfalunk biztonsági kockázatra hivatkozva nem engedi át, mert a "xanax" szó szerepel benne. Csak magát a képet megpróbálná küldeni minden szöveg nélkül (tárgyba sem szabad hogy szerepeljen!). Köszönöm szépen.

Elküldtem csak a képet. Köszönöm

Balazsdrno
Thursday, November 30, 2017 6:26:53 AM
Tisztelt Infomix!

Segìtséget szeretnék kérni!Ixdoki!

Hétfőig rendben ment az ETÉR! De 27. rendelés alatt egyszercsak leállt az ETÉR- be a receptküldés, percekig nem történt semmi, a program és az egész gép "lefagyott" sajnos kilépni nem tudtunk újra kellett indítani a gépet! Azóta a probléma ugyanaz mint a Rét utcai rendelőnél! Az e- személyi beolvasàson megakadunk csak forog a kis kerék és nem kéri a kódomat! Amiket javasoltak megcsináltam! Klienst teszteltem, zöld pipa az összes! Visualban az ETÉR-ben ellenőrzést megnéztem ott is az összes zöld pipa! Javaslat, ötlet? Távsegítség lehet? Köszönöm! dr Balàzs Enikő

jsozer
Thursday, November 30, 2017 8:57:33 AM
Dr Sózer Pápai János

Már jeleztem, hogy az etér kommunikáció csendesen megszakad.Csak a receptről hiányző vonalkód jelzi, hogy nem ment fel a térbe. Ilyenkor manuálisan ujra kell indítani.

Valami jelzés a kommunikáció megszakadásáról ?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 9:01:31 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

E-mailben én is küldenék egy képernyőképet. Flector rapid lett felírva, azt is adta ki a patika. Lekérdezéskor kiadva:Xanax 0,5mg 100x100.000 jelenik meg. Ez így nagyon nem jó :(

Köszönöm

Nem kaptuk még meg. Nem sürgetem, csak jelzésnek szántam- előre is köszönöm!

Újból próbálkoztam. Remélem most átment.

Megtaláltam mindkettő levelének a nyomát, de sajnos a tűzfalunk biztonsági kockázatra hivatkozva nem engedi át, mert a "xanax" szó szerepel benne. Csak magát a képet megpróbálná küldeni minden szöveg nélkül (tárgyba sem szabad hogy szerepeljen!). Köszönöm szépen.

Elküldtem csak a képet. Köszönöm

Megkaptuk, köszönjük szépen! Próbáljuk nyomozni mi történt..

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 9:05:44 AM
Originally Posted by: jsozer 

Dr Sózer Pápai János

Már jeleztem, hogy az etér kommunikáció csendesen megszakad.Csak a receptről hiányző vonalkód jelzi, hogy nem ment fel a térbe. Ilyenkor manuálisan ujra kell indítani.

Valami jelzés a kommunikáció megszakadásáról ?

És milyen hibaüzenet volt az első, ami a megszakadáskor látott az üzenőtáblába??

misidoki
Thursday, November 30, 2017 9:11:22 AM
Ma reggel olyan lassan nyomtat,illetve nem nyomtat 20 percig sem,hogy kikapcsoltuk az EESZT-t.[azta]
jsozer
Thursday, November 30, 2017 9:20:26 AM
Dr Sózer Pápai János

Az üzenőtáblát nem is néztem, csak akkor gyanakodtam amikor sima receptet kezdett nyomtatni.EEZST-t megnézve , elidítva újra kérte az e személyit.

A szerver gépen az EESZT ABLAK mindig elvándorol, minden alkalommal ctrl-F7-tel kell ujra előhozni. Rögzíteni hogy lehetne ?

jsozer
Thursday, November 30, 2017 9:21:47 AM
Dr Sózer Pápai János

Üzenetablakban Saml jegy eldobást ir ki,

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Thursday, November 30, 2017 9:25:33 AM
Nálam napok óta ki van kapcsolva mert annyira zavaró hogy lassú a működés és nehezen nyithatóak a panelek, nem azt emeli be amit az egérrel kijelölök.Verzióváltás óta változott valami, én még nem csináltam meg ?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 10:38:50 AM
Originally Posted by: Panna 

Nálam napok óta ki van kapcsolva mert annyira zavaró hogy lassú a működés és nehezen nyithatóak a panelek, nem azt emeli be amit az egérrel kijelölök.Verzióváltás óta változott valami, én még nem csináltam meg ?

Önnek kellene mindenképpen megnézni,verzióváltás után érez-e javulást. Ha nem, akkor érdemes átvizsgálni mi az oka - de ehhez hosszabb ideig használni kellene, hogy kiderüljön mi a gyenge pontja a rendszernek.

bala75
Thursday, November 30, 2017 10:44:41 AM
Tisztelt Infomix!

A korábban jelzett problémák részben továbbra is megmaradtak:

- csak sürgős jelöléssel kérdezhetők le a leletek (sajátomról van szó, nem tiltottam le a DÖR-ben)

- a megjelent számsort nem egyszerű megnyitni. Hibaüzenet már nincs, megnyitja az internet explorert, a ablakban az alábbi címmel: "C:\VISUALIX\tempwork\4293818.pdf", de csak egy üres szürke lap az oldal. A szöveget az alapértelmezett Chrome böngészőbe bemásolva megjelenik végre a lelet. Ezt a folyamatot hogyan lehetne egyszerűsíteni?

Üdvözlettel,

Dr. Németh Balázs

jsozer
Thursday, November 30, 2017 11:08:14 AM
Dr Sózer Pápai János

EESZT-ből leszedett lelet.

"Jav: orrszívás, Neomycines szemcsepp orrba 5x2-2 csepp,

tenyésztési eredményért kontroll."

Ennyi...

lu.andi
Thursday, November 30, 2017 11:21:35 AM
Ma reggeli verzió frissítés után (1.119.0) ,az EESZT ablakról eltűnt a bezárási lehetőség, másnál is így van? vagy nálunk van a hiba?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 11:26:20 AM
Originally Posted by: lu.andi 

Ma reggeli verzió frissítés után ,az EESZT ablakról eltűnt a bezárási lehetőség, másnál is így van? vagy nálunk van a hiba?

Mindenkinél lekerült, jogszabályi előírás miatt. A verzióváltó levélben megtalálható az EESZT modul működésének leírása.

Sári László
Thursday, November 30, 2017 12:01:27 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr Sózer Pápai János

Üzenetablakban Saml jegy eldobást ir ki,

A programozók szeretnék megnézni, hogy milyen üzeneteket küldtek és fogadtak az EESZT rendszeréből. Az EESZT panelen a Beállítás fülön van egy Export gomb, legyen szíves ezzel a gombbal elküldeni az adatokat.

lu.andi
Thursday, November 30, 2017 12:04:34 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: lu.andi 

Ma reggeli verzió frissítés után ,az EESZT ablakról eltűnt a bezárási lehetőség, másnál is így van? vagy nálunk van a hiba?

Mindenkinél lekerült, jogszabályi előírás miatt. A verzióváltó levélben megtalálható az EESZT modul működésének leírása.

Köszönöm a gyors választ, olvastam a verzió váltó levelet de úgy látszik efelett átsiklottam. [mosoly]

Dr.Soóky
Thursday, November 30, 2017 12:07:16 PM
Biztosan le van írva korábban.. de :

Amynnyiben nem szeretnék papír alapú vényt nyomtatni, akkor a vénynyomtatás ablakban kapcsoljam ki a "nyomtatást" ?

vagy ez a forma még nem működik ?

Köszönet

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 12:20:20 PM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

Biztosan le van írva korábban.. de :

Amynnyiben nem szeretnék papír alapú vényt nyomtatni, akkor a vénynyomtatás ablakban kapcsoljam ki a "nyomtatást" ?

vagy ez a forma még nem működik ?

Köszönet

Az a kérdés, miért nem szeretne papír alapú vényt nyomtatni?

Users browsing this topic