Sz. Tamás
Wednesday, August 31, 2022 2:18:28 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual IxDoki 1.177.0, valamint a visual IxAmb 1.212.0 verziók letöltése ideiglenesen szünetel.

Ahogy visszakerülnek portálunkra, haladéktalanul tájékoztatjuk Önöket.

Megértésüket köszönjük,

infomIx Kft.

Sz. Tamás
Wednesday, August 31, 2022 4:19:43 PM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual IxAmb 1.212.0 verzió újra elérhető!

Köszönjük türelmüket:

infomIx Kft.

kantorm
Thursday, September 1, 2022 8:16:45 AM
Tisztelt Felhasználóink!

A visual Ixdoki legfrissebb, 1.177.0 verziója újra letölthető portálunkról!

Köszönjük türelmüket:

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, September 13, 2022 2:17:12 PM
Kedves Partnereink!

A héten minden rendszerünkhöz soron kívüli frissítés érkezik,

melyben a felhasználói kérésekre elkészült fejlesztések mellett, 

KÉT fontos, a használatot érintő változással is találkozhatnak.

Ezért kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi üzenetet!

1. Az OKFŐ kérésére, valamint az eGYSE felírásra vonatkozó

akkreditációs megfelelőségek miatt, változik az eGYSE felírás: 

A receptírás beállításai között megtalálható,

„GYSE esetén nyilatkozat rendelkezésre áll - automatikus bejelölése”

beállítás megszűnik a frissítés telepítését követően. 

Továbbiakban nem lesz lehetőség ezt automatikusan bejelöltetni.

Az adminisztráció egyszerűsítésére, és a partnereink támogatására,

a frissítést követően GYSE felíráskor, ha a választott GYSE felírása

nyilatkozathoz kötött, a törzs szerint az alábbi kérdés fog megjelenni:

„Nyilatkozat rendelkezésre áll?”

Amennyiben a megjelenő kérdésre Igen választ adnak,

a GYSE felírásához a Nyilatkozat rendelkezésre áll bejelölésre kerül.

Nem kell azt külön bejelölni.

2. Szakorvosi javaslatok érvényességét érintő változás:

A NEAK tájékoztatását is figyelembe véve,

bizonyos Szakorvosi Javaslatok érvényessége a jogszabályoknak

és a szeptembertől érvényes PUPHA törzsnek megfelelően

lerövidülhet.

A változás oka, hogy a veszélyhelyzet alatt automatikusan

meghosszabbodó javaslat érvényességének megoldására,

a NEAK PUPHA törzsben sok készítmény, az eredeti 12 hónap helyett,

15 hónapos maximális érvényességgel szerepelt.

Azon javaslatok esetén, melyeknél a javaslat 15 hónapos

érvényességgel került rögzítésre a programban, de a 12 hónapra

számolt érvényesség már lejárt, az érintett szakorvosi javaslat

már nem érvényes a hatályos PUPHA törzs szerint.

A frissítés telepítését követően, ilyen szakorvosi javaslattal

rendelkező gyógyszer felírásakor az alábbi üzenetet jelenítjük meg:

A PÉLDA KÉSZÍTMÉNY esetén

a 32 / 2004. (IV. 26.) ESZCSM rendelet szerint a Szakorvosi javaslat

érvényességi ideje maximum PÉLDÁUL 12 hónap lehet.

A készítményhez tartozó szakorvosi javaslat kiállításának

kezdő dátuma, és az EÜ.pont időkorlát együtt meghaladja

a maximálisan megadható érvényesség dátumát!

A recept felírása az Ön döntésének megfelelően folytatódik!

Igen - A programban rögzített javaslathoz tartozó adatok szerint

Nem - A gyógyszer felírása általános (Normatív) jogcímen

Mégsem - A készítmény felírásnak megszakítása

Bővebb magyarázat:

Igen válasz esetén a programban rögzített érvényességi idővel

a szakorvosi javaslatra történő felírás folytatódik.

(Ezzel a megoldással kívánjuk támogatni a biztonságos betegellátást,

hogy pacienseik megfelelő gyógyszerhez jutását.

Fontos, hogy minden ilyen esetben, ha lehet soron kívül kérjenek

új szakorvosi javaslatot az érintett paciensüknek.)

Nem válasz esetén a szakorvosi javaslat érvényessége az eredeti

ig dátumról a jelenleg érvényes PUPHA szerint dátumra módosul.

Fontos, hogy ebben az esetben az érintett készítmény felírása

csak általános jogcímen történik meg.

Mégsem válasz esetén megszakad a felírás.

Ha segítségre van szükségük, továbbra is készséggel állunk

rendelkezésükre a megszokott csatornáinkon:

infomix@infomix.hu

Központi tel.: 06 1 214-5063

infomIx Kft.

 

K Bálint
Wednesday, September 21, 2022 12:26:57 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy telefonos szolgáltatónk

technikai gondokkal küzd. Ez érinti a bejövő hívásainkat,

így ideiglenesen nem tudjuk fogadni a telefonokat.

Segítségkérés esetén kérjük, írjanak az

infomix@infomix.hu e-mail címre.

Ahogy a hibát elhárították, tájékoztatjuk Önöket.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

 

kantorm
Tuesday, November 29, 2022 9:53:29 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Továbbítjuk Önöknek az OKFŐ igazgatási szünetről közzétett tájékoztatóját:

"Igazgatási szünet

Az Országos Kórházi Főigazgatóság 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet tart a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet alapján.

Az igazgatási szünet időtartama alatt az kormányzati igazgatási szerv feladatait nem látja el, az ügyintézés és az ügyfélfogadás nem működik.

A munkatársak telefonon nem érhetők el, a postai úton és az alapellatas@okfo.gov.hu illetve praxisengedely@okfo.gov.hu, és a praxiskozosseg@okfo.gov.hu címekre érkező levelek feldolgozása az igazgatási szünetet követő első munkanapon, január 9-én (hétfő) kezdődik.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele – más határidők mellett – kormányzati igazgatási szervek előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe.

Javasoljuk mindazoknak, akik 2023. január 1. vagy február 1. napjától szeretnék praxisengedély birtokában megkezdeni a háziorvosi (házi gyermekorvosi, fogorvosi) tevékenységet, hogy kérelmeik benyújtását (postára adását) az igazgatási szünetre és az ügyintézés határidejére figyelemmel tervezzék (a hiánytalanul előterjesztett kérelem és mellékletek esetében 8 nap, más esetekben 60 nap)."

Forrás 

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, December 7, 2022 8:12:49 AM
EESZT szolgáltatások akadozása

Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OKFŐ-től:

"Ezúton értesítjük, hogy az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2022. december 07. 07:20 óta korlátozottan érhetők el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A gyógyszertári rendszerekben a receptkiadás funkció továbbra is zavartalanul elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

kantorm
Monday, December 12, 2022 4:35:08 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Ahogyan azt már hírlevelünkben olvashatták, új irodába költözünk.

Emiatt 2022.12.17-én, szombaton reggeltől az alábbi szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek:

- infomIx Portál (infomix.hu weboldal),

- verzióváltók letöltése,

- IxNet Előjegyzési Központ,

- Visualix Előjegyzési Központ,

- Páciens Portál.

Ez az orvosi programmal végzett közvetlen betegellátást nem érinti!

Amint a szervereink az új irodában is üzemelnek újabb értesítést küldünk.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

infomIx Kft.

 

kantorm
Tuesday, December 27, 2022 4:21:50 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Szeretnénk segíteni abban, hogy az új esztendőt a lehető leggördülékenyebben kezdhessék meg,

ezért készítettünk az év végi / év eleji teendőkről, gyakori kérdésekről egy listát, melyet részletes útmutatókkal egészítettünk ki. 

2023. évi számla profil létrehozása egyszerűen (számlázó modullal rendelkezőknek):

https://www.ixnet.hu/vv/Év eleji teendők Számlázás.pdf 

Naplószámok állítása (CSAK bizonyos járóbeteg szakrendeléseknél szükséges! Háziorvosoknak, üzemorvosoknak, labornak teendője nincs!):

https://www.ixnet.hu/vv/Év eleji teendők Naplószámok.pdf 

2023. január 15/16-tól leadható KSH jelentés elkészítése és leadása (3.26.0-ás Ixnet és 1.181.0-ás Visual IxDoki verziótól):

https://www.ixnet.hu/vv/Év eleji teendők KSH.pdf 

Adócsökkentő igazolás kiállításának menete:

https://www.ixnet.hu/vv/Év eleji teendők Adócsökkentő.pdf 

Boldog Új Évet kíván,

az infomIx Kft.

 

Nagy Attila
Wednesday, January 4, 2023 8:14:37 AM
Tájékoztatást kaptunk a NEAK-tól

"Tisztelt Felhasználók! 

A NEAK  e-Jelentés rendszere technikai problémák miatt jelenleg kiesésekkel üzemel, ami azt jelenti, hogy sok esetben nem sikerül beküldeni a jelentést.

A jelentések beküldésének és feldolgozásának sikertelensége esetén, érdemes a jelentések leadását többször megpróbálni, mivel a kiesések időszakosak. Az eddigi tapasztalatok szerint, kevésbé forgalmas időszakban (délután 17 óra, és reggel 8 óra között), a jelentések könnyebben beküldhetők.

Az utalások teljesítése az elszámolási időszak első napjának megfelelően fog megtörténni,  mintha a jelentések január 2-án beérkeztek volna.

Amennyiben szükséges, intézkedünk a jelentési időszak meghosszabbításáról.

A hiba elhárítása folyamatban van, feloldásáig  kérjük szíves türelmüket és megértésüket.

Köszönettel:

*Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő * "

Patkó Balázs
Thursday, January 5, 2023 9:05:09 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Több orvos is jelezte, hogy az alábbi email-t kapta a NEAK-tól : 

"Tisztelt Szolgáltató!

Az e-Jelentés rendszerének technikai jellegű hibája miatt kérjük, hogy ha még nem tette meg, akkor 2023. január 9-én 10.00 óráig ne küldje be szokásos havi jelentését. A jelentési határidőt meghosszabbítjuk, ennek pontos időpontjáról a későbbiekben tájékoztatjuk.

Tisztelettel,

Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő"

 

Nagy Attila
Wednesday, January 11, 2023 8:34:38 AM
Tisztelt Felhasználóink!

NEAK Tájékoztatás a Havi jelentéssel kapcsolatosan:

"Tisztelt Szolgáltató!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy amennyiben még nem tudta megküldeni szokásos havi jelentését a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelőhöz, akkor erre 2023. január 10-én 10.00 órától 2023. január 12-én 24.00 óráig van lehetősége az e-Jelentés rendszerében. Ha ebben az időintervallumban nem tudja elküldeni jelentéseit, akkor erre később januárban már nem lesz lehetőség, viszont 2023. február elején pótjelentés formájában megküldhetők a 2022. decemberi adatállományok is."

Forrás 

kantorm
Monday, February 6, 2023 4:17:40 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Szeretnénk megosztani Önökkel egy videót partnerünk, a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat új betegirányító rendszeréről.

Örömünkre szolgál, hogy fejlesztőként részt vehettünk egy ilyen sikeres projekt megvalósításában!

https://fb.watch/iwEeCM-Hjf/ 

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, March 8, 2023 10:35:08 AM
Az infomIx Kft. Csapata ezúton szeretne köszönteni minden kedves Doktornőt, Asszisztenst, Védőnőt és Nővért Nőnap alkalmából!

82

Click to View Image

kantorm
Friday, March 24, 2023 11:49:59 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Hosszas és alapos előkészítés után büszkén tájékoztatjuk Önöket,

hogy szolgáltatásaink színvonalát növelve megújítjuk telefonközpontunkat.

Szerencsére az ügyintézés menete nem változik, telefonon továbbra is a 06-1-214-5063-as számon leszünk elérhetők.

A menüpontok és a kollégák is maradnak a megszokott helyeken.

Újdonság, hogy a hívásokat minőségbiztosítási okokból rögzíteni fogjuk és GDPR-nak megfelelően tároljuk.

Az éles átállás 2023. március 27. hétfő este várható.

Esetleges észrevételeiket az infomix@infomix.hu e-mail címre írásban is elküldhetik.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, April 4, 2023 2:51:02 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Mivel az orvosokhoz feltöltött januári indikátor visszaigazolások még változnak, az új "Indikátor asszisztens" modul nem kérdezi le ezeket!

Jelenleg még a korábbi visszaigazolások adatait látják.

Amint rendelkezésre állnak a valós, végleges, javított visszaigazolások, soron kívüli frissítést adunk ki és értesítjük Önöket!

A modult nem szükséges megrendelni, mindenkinél elérhető 3.32.0-ás Ixnet verziótól!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Tuesday, April 11, 2023 9:37:28 AM
Tisztelt Felhasználóink!

A NEAK oldalán problémák tapasztalhatók - ez érinti a TAJ ellenőrzést  és az e-Jelentést is.

Nagyon lassan, vagy egyáltalán nem működnek.

A javításig kérjük szíves türelmüket!

Ha bármilyen további információval tudunk szolgálni, tájékoztatjuk Önöket.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, May 10, 2023 4:00:59 PM
Tisztelt Felhasználóink,

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a telefonos szolgáltatatónk jelenleg nem működik, ezért minket sem tudnak elérni.

A hiba elhárításáig szíves türelmüket kérjük, az infomix@infomix.hu címen viszont továbbra is

fogadjuk megkereséseiket.

infomIx Kft.

kantorm
Wednesday, May 10, 2023 4:14:01 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Telefonos szolgáltatónk javította a hibát,

újra elérhetők vagyunk telefonon is!

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

Nagy Attila
Friday, May 19, 2023 8:51:52 AM
NEAK Informatikai Üzemeltetési Főosztály tájékoztatása

Tisztelt Felhasználó!

Tájékoztatjuk, hogy 2023. május 19. 00:00 óra és 2023. május 23. 03:00 óra közötti időszakban

a NEAK eJelentés rendszerét érintő karbantartási munkák miatt, a rendszer elérésében szolgáltatás kiesés várható.

Szíves megértését és türelmét köszünjük

Tisztelettel:

NEAK Informatikai Üzemeltetési Főosztály

Forrás: https://ejelentes.neak.gov.hu/ 

Nagy Attila
Tuesday, June 27, 2023 10:59:40 AM
Tisztelt Felhasználóink!

A NEAK jelezte, hogy problémák tapasztalhatók az e-Jelentés érvényesítő emailekkel.

A felhasználók nem kapják meg ezeket az emaileket.

A NEAK informatikusai dolgoznak a probléma megoldásán

A javításig mi is kérjük szíves türelmüket!

Ha bármilyen további információval tudunk szolgálni, tájékoztatjuk Önöket.

Üdvözlettel,

infomIx Kft.

 

Varga Sándor
Tuesday, October 10, 2023 11:07:43 AM
Kedves Partnereink!

2023.10.13-án pénteken 13 órától technikai okból irodánkat és kollégáinkat csak emailben tudják elérni. Az emailen beérkezett bejelentésekből csak a kritikus problémákkal tudunk még a pénteki nap folyamán foglalkozni, a többi bejelentést a hétfői napon dolgozzuk fel. Telefonon hétfő reggeltől érhetnek el minket, illetve a technikai támogató ügyeletes kollégáinkat szombaton 9 órától hívhatják a megszokott időszakban és számon.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Varga Sándor

Infomix Kft.

 


Varga Sándor
Sz. Tamás
Tuesday, October 24, 2023 4:37:56 PM
Kedves Partnereink!

A napokban többen jelezték, hogy probléma adódott, az Eszemélyis bejelentkezéssel.

Korábban már az ESZFK kiküldött egy tájékoztatót a problémáról:

"Tisztelt Felhasználó!

 

A 2017-ben kiadott eSzemélyi okmányokat érintő hitelesítő tanúsítvány idő előtti lejárata fennakadásokat okozhat az elektronikus azonosítási műveleteknél,

azaz az EESZT-be eSzemélyi igazolvánnyal történő bejelentkezésnél.

Az alábbi táblázatban látható, hogy az adott idősávban kiadott okmányokon mikor jár le a hitelesítő tanúsítvány.

Kérjük, ellenőrizze az okmányát:

UserPostedImage

A tanúsítás meghosszabbítása nem lehetséges, a fennakadások az okmány cseréjével előzhetők meg. Az igazolvány cseréjét a Kormányablakban igényelheti.

Az eSzemélyi okmányok kezelését szabályozó 414/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet 32. §-a kiegészítése lehetővé teszi az elektronikus funkciók hibája esetén

az egyébként érvényes okmány cseréjét. Emellett javasolt mobilToken-es belépési lehetőséget is igénybe venni, amellyel megakadás esetén is biztosított a bejelentkezés.

 

Kérdés esetén ügyfélszolgálatunk mindenben áll szíves rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

helpdesk@eszfk.hu 

061 920 10 50

Köszönjük együttműködését!

ESZFK Nonprofit Kft."

 

Szafner Gábor
Wednesday, January 24, 2024 2:23:08 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Az alábbi tájékoztatást kaptuk a NEAK-tól:

"Tisztelt Fejlesztők!

Az alábbi rendszerekben lesz a közeljövőben karbantartási, leállási munkálat:

jogviszony-ellenőrzés (OJOTE):

2024.01.27. 00.00 - január 28. 24.00

Ezen időszakban teljes leállás lesz, a szolgáltatók erre a 3 napra mentesülnek az ellenőrzési kötelezettség alól.

e-Jelentés, betegéletút, várólista, pénzadat:

2024.01.27. 00:00 - január 28. 24.00

Ezen időszakban több órás leállás várható, valószínűleg főleg a megjelölt időszak elején.

Üdvözlettel:

NEAK"

 

Szafner Gábor
Thursday, January 25, 2024 9:03:32 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Az alábbi értesítést kaptuk a NEAK-tól:

"Tisztelt Várólista Felelős!

Tisztelt Várólista Kezelő!

Tisztelt Felhasználó!

Tájékoztatom és felhívom a figyelmüket arra, hogy karbantartási munkálatok miatt a NEAK informatikai rendszereinek működésében és hozzáférésében a 2024. január 27-28. közötti hétvégi napokon  részlegesen szolgáltatás kiesés várható.

A szolgáltatás kiesés időszaka: 2024.01.27. (szombat) 0.00 órától - 2024.01.28. (vasárnap) 24.00 óráig

A szolgáltatás kiesés a várólista nyilvántartási rendszereket is érinti:

SOR-REND intézményi várólista nyilvántartási rendszer

Meddőségkezelési regisztrációs lista nyilvántartási rendszer

PET/CT Várólista nyilvántartási rendszer

A SOR-REND és a Meddőségkezelési Regisztrációs Lista rendszerekbe a szolgáltatás kiesés ideje alatt nem lehet majd belépni, a PET Várólista rendszerben pedig a jogviszony-ellenőrzés hiánya okoz fennakadást a vizsgálati kérelmek regisztrálási és kivezetési folyamataiban.        

Kérjük, hogy jelzett karbantartási időszakban a várólista rendszereket lehetőség szerint ne használják, és az érintett várólista nyilvántartásokban az esedékes regisztrációkat, adatmódosításokat és egyéb adminisztrációs eljárásokat lehetőség szerint péntek munkaidő végéig végezzék el.

 

Együttműködésüket és munkájukat előre is köszönjük."

Üdvözlettel:

Infomix Kft.

 

Similar Topics
Users browsing this topic