Dr.Ghanem Niyaz
Friday, November 3, 2017 6:07:19 PM
Originally Posted by: Panna 

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Hasonlóan jártam én is, csak az orvos jelszót kéri, más választási lehetőséget nem is ad. Az orvos mellett tudok asszisztenst választani de az asszisztens vagy a helyettes orvos be se tud lépni.

Dr.Ghanem Niyaz

Dr.Ghanem Niyaz
Friday, November 3, 2017 6:12:42 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

DrMiklosl
Friday, November 3, 2017 6:48:33 PM
T.Infomix!

Házi gyermekorvosi rendelőnkben öt orvos dolgozik és négy asszisztens.Az asszisztensek mindegyike dolgozik mindegyik orvossal alkalmanként.Ilyen esetben az Orvos adatok karbantartása ablakban az összes asszisztenst ötször kell felvenni különböző jelszavakkal??? (ez 20 új regisztrációt jelentene??? ) Ez az Önök által küldött utolsó frissítésben szerepel. Nem lehetne leegyszerűsíteni ezt valamilyen módon,mert így is annyi jelszót ,belépési kódot kell megjegyeznünk és használnunk,hogy ez már kicsit sok(k).](*,)

Köszönettel: asszisztensek

Gabidk
Friday, November 3, 2017 7:31:10 PM
[img=https://photos.app.goo.gl/4y94XTmDw397l0lB3]Nálunk van a hiba, vagy a felhő másik szélén?[/img]

Köszönöm a reggeli gyors reakciót, egy darabig nagyon szépen ment a munka. Az esti rendelésen bejelentkeztünk egy doktorral, (mindenhol mindene beállítva, kitöltve, összerendelve), majd mikor recept nyomtatásra került a sor, a panelen az OK gomb megnyomása után zárult a receptes rész, de nyomtatás nem történt. Csapó kettő, ugyanez. a gyerek ellátási lapján a therápiánál megjelent a felírt recept, de a nyomtatóból nem került ki egy se, és ami még érdekes, hogy az ellátás BNO kódjához se emelte be a recepten szereplő BNO-t.

Kérdésem, hogy mi rontottunk el valamit?

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Dr Tárnok Árpád
Friday, November 3, 2017 7:59:29 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Nem tudom ki mennyi magisztrális receptet ír és mennyire zavarja esetleg,de nekem az eltárolt receptek nyomtatásakor egységet kér az EESZT és amig ki nem jelölök valamit /darab,pár,méter stb:/addig nem engedi felirni a receptet ,plusz a recept aljára ráirja azt, amit az ember megadott egységnek és amit utána le kell húzni ,mert nem kell.

Na végre van egy jó hírem (is) : ha minden igaz november 6-8 után már nem lesz kötelező!

Ez tényleg jó hír [mindenok]

Segítő01
Friday, November 3, 2017 8:01:37 PM
Tisztelt bárki, aki segíteni tud!

Pár kérdésem lenne:

1. Van valaki, akinek HIBÁTLANUL működik ez az egész?

2. A V-mátrixba belépvén ha Orvos, ha asszisztens, csak annyi jelenik meg a fejlécen (balról jobbra)

hogy "FŐOLDAL"---"EGÉSZSÉGÜGY"---"EESZT SSL KLIENS TANUSITVANY LETOLTESE"...ez a fejléc a zöld színű.

A v-mátrix beállításához kapott pdf.dok-ban viszont még ott van 2, mégpedig "TÖRZSEK ÉS NYILVÁNTARTÁSOK" és a "CSOPORTMUNKA" ikon....

Az ETÉR fut, e-recept is jön (néha), és SAML jegy is OK.

Visual xdoki 1.118.letöltve, frissítve...de ha beutalót írok, honnan tudom, hogy felment-e az ETÉR-be?

Amúgy meg az ETÉRből nem tudom kitörölni a rontott vagy bármilyen receptet...

Sajnos azt hittem, mindent értek,de úgy látom, kicsit,vagy nagyon összezavarodtam#-o

Szép hétvégét mindenkinek!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 7:17:38 AM
Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Igen, azt is megpróbáltam - manuális indítással is; úgy is, hogy a Segéd regisztráció gombot megnyomtam, majd a Mentés gombot, majd a Regisztráció - EESZT menüponton keresztül is. Sajnos mindig ugyanaz a válaszüzenet, mint eddig.

Tisztelt Infomix!

Nem tudom, mi történt, de a mai napon a gép bekapcsolása után minden gond nélkül elindult a rendszer, és azóta is problémamentesen működik!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget!

Üdvözlettel,

dr. Losonczi László

Ez jó hír! Talán annyi, hogy a háttérben dolgoznak a Tért fejlesztő kollegák is ....

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 7:30:28 AM
Originally Posted by: DrMiklosl 

T.Infomix!

Házi gyermekorvosi rendelőnkben öt orvos dolgozik és négy asszisztens.Az asszisztensek mindegyike dolgozik mindegyik orvossal alkalmanként.Ilyen esetben az Orvos adatok karbantartása ablakban az összes asszisztenst ötször kell felvenni különböző jelszavakkal??? (ez 20 új regisztrációt jelentene??? ) Ez az Önök által küldött utolsó frissítésben szerepel. Nem lehetne leegyszerűsíteni ezt valamilyen módon,mert így is annyi jelszót ,belépési kódot kell megjegyeznünk és használnunk,hogy ez már kicsit sok(k).](*,)

Köszönettel: asszisztensek

Kedves Asszisztensek,

Igen, ez most így működik a visualIxdoki-ban. Ahhoz, hogy egyszerűen kezelhető legyen - mint pld. Az Ixnet-ben - ahhoz hosszab, s a rendszer több pontját is éríntő fejlesztésre, és nagyon alapos tesztelésre lesz szükség, amit így az EESZT bevezetése idején nem mertünk felvállalni. Az Ixnet-ben már kezdetektől adottak voltak a lehetőségek, így az egyszerűen volt megoldható számunkra, s remélem a felhasználóink megelégedésére . A jó hír benne az, hogy bár macerás, de csak egyszer kell megcsinálni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 7:46:26 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Tisztelt bárki, aki segíteni tud!

Pár kérdésem lenne:

1. Van valaki, akinek HIBÁTLANUL működik ez az egész?

2. A V-mátrixba belépvén ha Orvos, ha asszisztens, csak annyi jelenik meg a fejlécen (balról jobbra)

hogy "FŐOLDAL"---"EGÉSZSÉGÜGY"---"EESZT SSL KLIENS TANUSITVANY LETOLTESE"...ez a fejléc a zöld színű.

A v-mátrix beállításához kapott pdf.dok-ban viszont még ott van 2, mégpedig "TÖRZSEK ÉS NYILVÁNTARTÁSOK" és a "CSOPORTMUNKA" ikon....

Az ETÉR fut, e-recept is jön (néha), és SAML jegy is OK.

Visual xdoki 1.118.letöltve, frissítve...de ha beutalót írok, honnan tudom, hogy felment-e az ETÉR-be?

Amúgy meg az ETÉRből nem tudom kitörölni a rontott vagy bármilyen receptet...

Sajnos azt hittem, mindent értek,de úgy látom, kicsit,vagy nagyon összezavarodtam#-o

Szép hétvégét mindenkinek!

1., Igen, bármily meglepő, pld Önnél - s reméljük egyre többen lesznek

2. Az EGESZSEGÜGY (2. menüpont jobbról) menjen rá. Alá nyílik 2 menüpont. S abból az alsót válassza (jogosultság...) a többi értelemszerűen

3. Örüljön, mert úgy tűnik innen, hogy rendeltetésszerűen működik! Beutaló: ha a nyomtatott beutalón látja a sok számot ( ID amit a tér ad mint azonosítót) akkor bement, de a rendszerünetek között is annak kell ilyenkor szerepelni: OK- BEU ..) Dehogynem tud törölni! Eddig hogy törölt egy rontott receptet? - akkor most törölje ugyanúgy ( a háttérbe e rendszer törli a Térből is, kérem nézze a rendszer üzenetekben milyen választ kap a Tértől!)

Szerintem mindent ért, csak egyszerre túl sok az új információ! Kitartás, ez nem egyszerű , mert elvileg minden ugyanaz és mégse, mert valami mégiscsak történik a háttérben ami ráadásul nem érthető, illetve egyből nem átlátható. Idővel profi lesz ebben is.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 7:51:15 AM
Originally Posted by: Gabidk 

[img=https://photos.app.goo.gl/4y94XTmDw397l0lB3]Nálunk van a hiba, vagy a felhő másik szélén?[/img]

Köszönöm a reggeli gyors reakciót, egy darabig nagyon szépen ment a munka. Az esti rendelésen bejelentkeztünk egy doktorral, (mindenhol mindene beállítva, kitöltve, összerendelve), majd mikor recept nyomtatásra került a sor, a panelen az OK gomb megnyomása után zárult a receptes rész, de nyomtatás nem történt. Csapó kettő, ugyanez. a gyerek ellátási lapján a therápiánál megjelent a felírt recept, de a nyomtatóból nem került ki egy se, és ami még érdekes, hogy az ellátás BNO kódjához se emelte be a recepten szereplő BNO-t.

Kérdésem, hogy mi rontottunk el valamit?

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Önök nem rontottak el semmit, rontani sajnos mi tudunk. Most nem tudok utána nézni, de javaslom a sorozat gomb használatát, mint megoldást addig is.! Szép hétvégét! Ha valakinek van ötlete, javaslata az itt jelezze!

dr. Balogh Annamária_
Saturday, November 4, 2017 9:57:48 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

EESZT-ből próbáltunk lekérdezni.

Az összes funkció be van jelölve a Beállítások -> "EESZT adatok beküldése" résznél.

A KAT, PRO, REC lekérdezhető. Az EHR és a BEU nem ad vissza semmit (Nincs megjeleníthető adat!). Kiexportáltuk az EESZT logot az adott funkcióval. Eszerint az EHR és BEU adatokat be sem küldi a visual !!

Miért nem ?

Előző hozzászólásban már jeleztük, hogy próbáltunk PRO adatokat feltölteni, több - kevesebb sikerrel.

Az igazi kérdés az az, hogy ezeket ki fogja feltölteni ? Ez ezzel a meglévő, manuális kezelőfelülettel, több száz betegre lehetetlenség !!

Fel kell-e egyáltalán ezeket tölteni az EESZT-be ?

Ha igen, terveznek-e valamilyen automatikus feltöltést a visual-ból a bent lévő adatok felhasználásával ?

Köszönettel

A receptnyomtatás idejét folyamatosan próbáljuk az AEEK kollégákkal csökkenteni, reméljük minél hamarabb sikerül jó válaszidőket elérni.Szerintem sikerülni fog! Ha az EHR és BEU lekérdezés nem ad vissza semmit, az azt jelenti, hogy ennek a betegnek vagy nincs ilyen adata a Térben, vagy megtiltotta a hozzáférést (DÖR). EHR adatot háziorvos nem küld a Térbe, mert ilyen dokumentumot nem ad a betegnek a háziorvosi ellátás végén. Beutalót akkor küld a rendszer, ha a Tér tudja fogadni (ahova küldjük, az az Intézmény már használja az EESZT-t). A PRO adatokat bármelyik kezelőorvos töltheti, aki megállapítja/diagnosztizálja az adott betegséget/tényt. Automatikus feltöltést nem tervezünk, ezen adatok hitelességét a kezelőorvosnak kell biztosítani .

Bővebben itt: https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/EESZTbetegellatas 

Köszönjük az infot, várjuk a további fejleményeket.

dr. Balogh Annamária_
Saturday, November 4, 2017 10:04:21 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

EESZT-ből próbáltunk lekérdezni.

Az összes funkció be van jelölve a Beállítások -> "EESZT adatok beküldése" résznél.

A KAT, PRO, REC lekérdezhető. Az EHR és a BEU nem ad vissza semmit (Nincs megjeleníthető adat!). Kiexportáltuk az EESZT logot az adott funkcióval. Eszerint az EHR és BEU adatokat be sem küldi a visual !!

Miért nem ?

Előző hozzászólásban már jeleztük, hogy próbáltunk PRO adatokat feltölteni, több - kevesebb sikerrel.

Az igazi kérdés az az, hogy ezeket ki fogja feltölteni ? Ez ezzel a meglévő, manuális kezelőfelülettel, több száz betegre lehetetlenség !!

Fel kell-e egyáltalán ezeket tölteni az EESZT-be ?

Ha igen, terveznek-e valamilyen automatikus feltöltést a visual-ból a bent lévő adatok felhasználásával ?

Köszönettel

Szerintem receptnyomtatás közben a napi tevékenység mezői kitölthetők, csak a receptírásból nem szabad kilépni. Kicsit nehézkes, mert minden recept után a kurzor a mező elejére ugrik. Mi beutalót is írtunk receptnyomtatás közben.

Köszönjük a tanácsot, időközben mi is rájöttünk.

Dr Tárnok Árpád
Saturday, November 4, 2017 10:13:54 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Igen, azt is megpróbáltam - manuális indítással is; úgy is, hogy a Segéd regisztráció gombot megnyomtam, majd a Mentés gombot, majd a Regisztráció - EESZT menüponton keresztül is. Sajnos mindig ugyanaz a válaszüzenet, mint eddig.

Tisztelt Infomix!

Nem tudom, mi történt, de a mai napon a gép bekapcsolása után minden gond nélkül elindult a rendszer, és azóta is problémamentesen működik!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget!

Üdvözlettel,

dr. Losonczi László

Ez jó hír! Talán annyi, hogy a háttérben dolgoznak a Tért fejlesztő kollegák is ....

A másik lehetőség ,hogy ma alig használja valaki a rendszert és arra a kevés felhasználóra elég a kapacitása...De majd hétfőn reggel kiderül.

TomposG
Saturday, November 4, 2017 10:35:46 AM
Talán lassan már túl vagyunk az indulással kapcsolatos mizérián. Kapunk arra vonatkozóan tájékozatást, hogy ahol esetleg már működik mi és hogyan megy? Hogyan érjük el a felírt/kiváltott recepteket, beutalásokat, leleteket stb?

Összességében hogy hogyan működik a rendszer? Valami leírásra videora gondoltam.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 1:06:34 PM
Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Igen, azt is megpróbáltam - manuális indítással is; úgy is, hogy a Segéd regisztráció gombot megnyomtam, majd a Mentés gombot, majd a Regisztráció - EESZT menüponton keresztül is. Sajnos mindig ugyanaz a válaszüzenet, mint eddig.

Tisztelt Infomix!

Nem tudom, mi történt, de a mai napon a gép bekapcsolása után minden gond nélkül elindult a rendszer, és azóta is problémamentesen működik!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget!

Üdvözlettel,

dr. Losonczi László

Ez jó hír! Talán annyi, hogy a háttérben dolgoznak a Tért fejlesztő kollegák is ....

A másik lehetőség ,hogy ma alig használja valaki a rendszert és arra a kevés felhasználóra elég a kapacitása...De majd hétfőn reggel kiderül.

Hát ezt nem tudom, hogy ma mennyien használják (gondolom kevesen), de doktor Úr megjegyzése tegnapra vonatkozott.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 1:09:33 PM
Originally Posted by: TomposG 

Talán lassan már túl vagyunk az indulással kapcsolatos mizérián. Kapunk arra vonatkozóan tájékozatást, hogy ahol esetleg már működik mi és hogyan megy? Hogyan érjük el a felírt/kiváltott recepteket, beutalásokat, leleteket stb?

Összességében hogy hogyan működik a rendszer? Valami leírásra videora gondoltam.

Tompos G.

Nekünk egyelőre nem úgy tűnik, de biztató ha Doktor Úr úgy érzi, mi nagyon szeretnénk! Melyik rendszert használja?

TomposG
Saturday, November 4, 2017 2:56:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Talán lassan már túl vagyunk az indulással kapcsolatos mizérián. Kapunk arra vonatkozóan tájékozatást, hogy ahol esetleg már működik mi és hogyan megy? Hogyan érjük el a felírt/kiváltott recepteket, beutalásokat, leleteket stb?

Összességében hogy hogyan működik a rendszer? Valami leírásra videora gondoltam.

Tompos G.

Nekünk egyelőre nem úgy tűnik, de biztató ha Doktor Úr úgy érzi, mi nagyon szeretnénk! Melyik rendszert használja?

VisualIx

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 3:26:30 PM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Talán lassan már túl vagyunk az indulással kapcsolatos mizérián. Kapunk arra vonatkozóan tájékozatást, hogy ahol esetleg már működik mi és hogyan megy? Hogyan érjük el a felírt/kiváltott recepteket, beutalásokat, leleteket stb?

Összességében hogy hogyan működik a rendszer? Valami leírásra videora gondoltam.

Tompos G.

Nekünk egyelőre nem úgy tűnik, de biztató ha Doktor Úr úgy érzi, mi nagyon szeretnénk! Melyik rendszert használja?

VisualIx

Mindenhol egyformán működik- mármint egyforma elvek alapján. Rendelés zajlik mint eddig, s háttérben a rendszer automatikusan kommunikál a térrel. Hogy miről és mit- azt a kis rendszerüzenetek ablakban folyamatosan láthatja - ha OK-val üzen a Tér az azt jelenti, hogy sikeresen fogadta a felküldött adatokat, ha Hiba-val kezdi az üzenetét, akkor valami nem volt elfogadható a számára, az adatokat nem fogadta el. Ezzel jelenleg Önnek nagyon nincs teendője, mert ez a rendelés menetét nem befolyásolja, minden megy a maga megszokott útján, s ez az elvárt működés.

Hogy mit tud megnézni, az sem túl bonyolult, bátran próbálkozzon ha van rá egy kis ideje. EESZT bekapcsolásakor megjelenik egy EESZT ablak (Mini gombbal összenyomható, ill nyitható, a képernyőn mozgatható). Ez az ablak az Ön kommunikációs felülete, amin keresztül információt kérdez le a Tértől - mindig arról a betegről, aki éppen ki van választva a visualIxdoki rendszerében. Megadhat időszakot, illetve a Térben tárolt adatok közül megmondja mire kíváncsi (RECept, BEUtaló,stb). Aztán megnyomja a "Lekérdez" gombot- s kis idő múlva megjelenik a kért eredmény. Lekérdezni orvosnak van joga, tehát orvos e-szigell kell belépjen a rendszerbe ahhoz, hogy betegének más Eü Intézményben keletkezett adataihoz illetve gyógyszer-kiváltásaihoz hozzáférhessen. A Tér egyébként ezen hozzáféréseket is naplózza. Arra biztatom, hogy próbálja, nézze - szerintem pillanatok alatt érthető lesz minden magyarázat nélkül is- de leginkább azt remélem hogy hosszú távon valóban hasznos is lesz minden háziorvosunknak.

Dr. Hanyecz Vince
Saturday, November 4, 2017 5:05:40 PM
Kedves Gabi!

Fog ez a rendszer működni valaha?

Az elmúlt 2 nap alapján az hiszem nem matekozták ki - a tér informatikusai-, egy perc alatt hány adatkapcsolatot kell kiépíteni, ez mennyi időt vesz igénybe, kérdést fogadni, válaszolni, ezt mennyi szerver tudná kiszolgálni. Érdekes a Youtubeon nem szokott időtúllépes lenni, pedig azt is pingetik rendesen.

A szűk keresztmetszetet előre lehetett tudni, ha minden orvostól 30-40 receptet tudna percenként gyorsan fogadni, és feldolgozni, akkor a receptírás rész működne talán.

Nyilván ez is megoldódik mielőbb.

Mondjuk ez az idétlen csatlakozási mód, internet, levél, SMS, azonosító reg., e-szig olvasó, pin kód, SAML jegy, ez is egy agyrém :-"

Köszönöm a rengeteg segítséget, amit ehhez a káosz megoldásához nyújtottak :)), baromi meló volt, az agyon bonyolított rendszer mindenkire rázúdítását kezelni!!

Segítő01
Saturday, November 4, 2017 5:17:39 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Tisztelt bárki, aki segíteni tud!

Pár kérdésem lenne:

1. Van valaki, akinek HIBÁTLANUL működik ez az egész?

2. A V-mátrixba belépvén ha Orvos, ha asszisztens, csak annyi jelenik meg a fejlécen (balról jobbra)

hogy "FŐOLDAL"---"EGÉSZSÉGÜGY"---"EESZT SSL KLIENS TANUSITVANY LETOLTESE"...ez a fejléc a zöld színű.

A v-mátrix beállításához kapott pdf.dok-ban viszont még ott van 2, mégpedig "TÖRZSEK ÉS NYILVÁNTARTÁSOK" és a "CSOPORTMUNKA" ikon....

Az ETÉR fut, e-recept is jön (néha), és SAML jegy is OK.

Visual xdoki 1.118.letöltve, frissítve...de ha beutalót írok, honnan tudom, hogy felment-e az ETÉR-be?

Amúgy meg az ETÉRből nem tudom kitörölni a rontott vagy bármilyen receptet...

Sajnos azt hittem, mindent értek,de úgy látom, kicsit,vagy nagyon összezavarodtam#-o

Szép hétvégét mindenkinek!

1., Igen, bármily meglepő, pld Önnél - s reméljük egyre többen lesznek

2. Az EGESZSEGÜGY (2. menüpont jobbról) menjen rá. Alá nyílik 2 menüpont. S abból az alsót válassza (jogosultság...) a többi értelemszerűen

3. Örüljön, mert úgy tűnik innen, hogy rendeltetésszerűen működik! Beutaló: ha a nyomtatott beutalón látja a sok számot ( ID amit a tér ad mint azonosítót) akkor bement, de a rendszerünetek között is annak kell ilyenkor szerepelni: OK- BEU ..) Dehogynem tud törölni! Eddig hogy törölt egy rontott receptet? - akkor most törölje ugyanúgy ( a háttérbe e rendszer törli a Térből is, kérem nézze a rendszer üzenetekben milyen választ kap a Tértől!)

Szerintem mindent ért, csak egyszerre túl sok az új információ! Kitartás, ez nem egyszerű , mert elvileg minden ugyanaz és mégse, mert valami mégiscsak történik a háttérben ami ráadásul nem érthető, illetve egyből nem átlátható. Idővel profi lesz ebben is.

Kedves Gabi!

Köszi a segítséget,megnyugodtam...

és most hátra dőlök[nmosoly] [nmosoly]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Saturday, November 4, 2017 6:06:00 PM
Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Kedves Gabi!

Fog ez a rendszer működni valaha?

Az elmúlt 2 nap alapján az hiszem nem matekozták ki - a tér informatikusai-, egy perc alatt hány adatkapcsolatot kell kiépíteni, ez mennyi időt vesz igénybe, kérdést fogadni, válaszolni, ezt mennyi szerver tudná kiszolgálni. Érdekes a Youtubeon nem szokott időtúllépes lenni, pedig azt is pingetik rendesen.

A szűk keresztmetszetet előre lehetett tudni, ha minden orvostól 30-40 receptet tudna percenként gyorsan fogadni, és feldolgozni, akkor a receptírás rész működne talán.

Nyilván ez is megoldódik mielőbb.

Mondjuk ez az idétlen csatlakozási mód, internet, levél, SMS, azonosító reg., e-szig olvasó, pin kód, SAML jegy, ez is egy agyrém :-"

Köszönöm a rengeteg segítséget, amit ehhez a káosz megoldásához nyújtottak :)), baromi meló volt, az agyon bonyolított rendszer mindenkire rázúdítását kezelni!!

Kedves Vince,

Mivel mi tudjuk a legjobban, hogy mekkora feladatot jelent most Nektek sikeresen megoldani ezt a helyzetet, nem lenne helyénvaló a saját nehézségeinkkel előjönni. Ebben a helyzetben próbálunk maximális segítséget adni mindenkinek és nagyon szurkolni hogy sikerüljön. Nem tudom hogy fog-e működni, de nagyon szeretném, és nem elsősorban azért mert sok munkánk van benne, hanem azért mert úgy gondolom és valóban azt hiszem, hogy óriási lehetőséget nyújt(hat) az egészségügy valamennyi szereplőjének. Még akkor is ha igen, vannak problémák (hiszen látjátok Ti is), és valószínű lesznek is. Ezeket meg kell oldanunk. És persze akkor is, ha szakmailag vannak aggályok, kifogások - de ezek már a Ti dolgotok kézbe venni és szabályozni úgy, hogy minden szempontból "támadhatatlan" legyen.

És csak szeretnék előre szólni (talán a legjobb helyen teszem), hogy a most megjelent törzskarton teljes megvalósítására, ha feltételezem hogy valóban időben közzéteszik a szakmai specifikációt, 2 azaz kettő hónapot ad a jogszabály. Most jelezném, hogy nem fog menni!

Bacskai Mária
Sunday, November 5, 2017 8:57:15 AM
Még egy kérdésben kérek segítséget: ha véletlenül megint káosszal indul a rendelés, az Ixnetben hogy lehet kikapcsolni az EESZT-t?
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 5, 2017 12:29:25 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Még egy kérdésben kérek segítséget: ha véletlenül megint káosszal indul a rendelés, az Ixnetben hogy lehet kikapcsolni az EESZT-t?

Korábbi napokban egy területen tapasztaltak és jeleztek az EESZT-be már bekapcsolódó felhasználóink jelentős lassulást, illetve a bizonytalanságot : az eRECEPT , a vények felküldése illetve nyomtatása. Ha úgy érzi, hogy ez okoz fennakadást a napi munkájában, akkor az EESZT panel alján lévő EESZT funkciók közül kapcsolja ki az e-recept modult ( vegye ki a REC melletti pipát). Ilyenkor az EESZT többi funkciója továbbra is működik (katalógus, beutalás, lekérdezés stb), de a vények nem kerülnek felküldésre, hanem a hagyományos (eddigi EESZT nélküli) módon kerülnek dokumentálásra és nyomtatásra. Természetesen valamennyi EESZT funkció Ön által ki-, és bekapcsolható (kivéve a kötelező elemeket). A rendszer naplózza, hogy mikor kerültek kikapcsolásra ezek a funkciók, úgyhogy ne feledje visszakapcsolni a rendszer stabil működése esetén.

De remélem erre nem lesz szükség.

Molnár Valéria
Sunday, November 5, 2017 2:41:18 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Teljes lassulás, állandó hibaüzenetek (többnyire feldolgozási hiba)

EESZT kikapcs

Most megpróbálná?

Próbáltuk, azóta egy hibaüzenet érkezett (Az ellátás ID kitöltése....), többi működött... [nagyonok]

Igaz, még nem működünk teljes gőzzel, mert az internetet megosztó router még nem jött meg...

Köszönöm!

Router megérkezett, sikerült feltelepítenem, most már az 'algép'-ről is működik az EESZT, e-recept nyomtatás [mindenok]

Majd próbálkozunk így is tesztelni, ill. a következő feladatunk az asszisztensi belépéssel való receptkezelés lesz... Majd...

Somogyi László
Sunday, November 5, 2017 3:27:46 PM
Win7 Pro + Visual IxDoki 1.118.0

Beutaló nem megy fel a térbe.

Merre keresgéljek? Másnál oké?

Recept felmegy, lekérdezhető. Szerver-kliens mindegyik, recept megy, beutaló nem.

A saját adatbázis tárolja a beutalókat, ott megvan hiba nélkül, kifelé nem küldi.

Semmi üzenet, semmi hibaüzenet.

Illetve a program bezárásakor: egy tranzakció folyamatban. Beragadt valamelyik? Recept nem lehet, az elment rendben.

Egy észrevétel, aki még kínlódik a csatlakozással: kliens gépen elsőre a windows rendszergazda nevében indítsátok az IxDokit, sokat segít. Utána másodjára már működik normál, korlátolt, akarom mondani korlátozott felhasználó nevében is. 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Sunday, November 5, 2017 3:56:49 PM
Beutaló akkor tud felmenni a térbe, ha a fogadó oldal (ahova utalsz) már belépett az EESZT-be. Mivel tudom hogy informatikus kollegával állok szembe, ezért pontosan is megmondom: ha a fogadó Intézmény megfelelő OEP/OTH kódjait a törzs tartalmazza. Ez a törzs a pilot alatt folyamatosan bővült, ahogy beléptek az egyes Intézmények- remélem előbb utóbb teljeskörűen minden eü. Szolgáltatót tartalmazni fogja. Addig ez a normális működés. Ha megnézed a kinyomtatott beutalót, akkor ha felment a Térbe, akkor rajta lesz a BEU ID a papíron. (Egyébként nem, mert hagyományos beutalóként kerül kinyomtatásra)

Köszi a javaslatot a többiek nevében, és sikeres EESZT használatot a mindennapokban. 🙂

DokiBodó
Sunday, November 5, 2017 4:22:03 PM
Kedves Kollégák!

Mi még mindig nem tudunk receptet nyomtatni, pedig azt hiszem, már minden itt javasolt tippet végigpróbáltunk. Verzióváltás megvolt, 4.7-es framework van a gépen, a segéd rendben van, újra regisztáltuk, a kártya rendben van. De a SAML jegy igénylése után hibaüzenetet kapunk, és onnan akármit csinálunk, nem működik a dolog. Az op-rendszer Win10, és IxDokit használunk. Kaphatnánk ebben segítséget?

dr.Kovács József
Sunday, November 5, 2017 4:57:41 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Kedves Gabi!

Fog ez a rendszer működni valaha?

Az elmúlt 2 nap alapján az hiszem nem matekozták ki - a tér informatikusai-, egy perc alatt hány adatkapcsolatot kell kiépíteni, ez mennyi időt vesz igénybe, kérdést fogadni, válaszolni, ezt mennyi szerver tudná kiszolgálni. Érdekes a Youtubeon nem szokott időtúllépes lenni, pedig azt is pingetik rendesen.

A szűk keresztmetszetet előre lehetett tudni, ha minden orvostól 30-40 receptet tudna percenként gyorsan fogadni, és feldolgozni, akkor a receptírás rész működne talán.

Nyilván ez is megoldódik mielőbb.

Mondjuk ez az idétlen csatlakozási mód, internet, levél, SMS, azonosító reg., e-szig olvasó, pin kód, SAML jegy, ez is egy agyrém :-"

Köszönöm a rengeteg segítséget, amit ehhez a káosz megoldásához nyújtottak :)), baromi meló volt, az agyon bonyolított rendszer mindenkire rázúdítását kezelni!!

Kedves Vince,

Mivel mi tudjuk a legjobban, hogy mekkora feladatot jelent most Nektek sikeresen megoldani ezt a helyzetet, nem lenne helyénvaló a saját nehézségeinkkel előjönni. Ebben a helyzetben próbálunk maximális segítséget adni mindenkinek és nagyon szurkolni hogy sikerüljön. Nem tudom hogy fog-e működni, de nagyon szeretném, és nem elsősorban azért mert sok munkánk van benne, hanem azért mert úgy gondolom és valóban azt hiszem, hogy óriási lehetőséget nyújt(hat) az egészségügy valamennyi szereplőjének. Még akkor is ha igen, vannak problémák (hiszen látjátok Ti is), és valószínű lesznek is. Ezeket meg kell oldanunk. És persze akkor is, ha szakmailag vannak aggályok, kifogások - de ezek már a Ti dolgotok kézbe venni és szabályozni úgy, hogy minden szempontból "támadhatatlan" legyen.

És csak szeretnék előre szólni (talán a legjobb helyen teszem), hogy a most megjelent törzskarton teljes megvalósítására, ha feltételezem hogy valóban időben közzéteszik a szakmai specifikációt, 2 azaz kettő hónapot ad a jogszabály. Most jelezném, hogy nem fog menni!

Szerintem sem.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Sunday, November 5, 2017 5:02:02 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Én is csak a rendelés végén nyugodtan átnézve, rájöttem, hogy mit akar az EESZT a beutaló OTH kóddel. Amikor beírtam akkor felküldte a felhőbe és kinyomtatta a beutalót ID kóddal !

Tesztelgetni kéne ha lenne idő rá!

Üdv-

Dr.Ghanem Niyaz

Megtudhatnánk mi a megoldás a beutaló esetében az OTH kóddal?


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Sunday, November 5, 2017 5:05:00 PM
VisualIx 1.1180.0, 2 gépes minihálózat. Pénteken a receptek lassúsága miatt nem tudtam kipróbálni. Az asszisztens gépén, az asszisztens e-személyijével belépve, ő tud-e receptet nyomtatni arról a gépről, ha a fő gépen az orvos van bejelentkezve az orvos e-személyijével?
dr.Kovács József
Users browsing this topic